Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/9, 2018 kl. 12:31, av Gardintroll

Rebecka och Viktorias lust

Del 4 av 5 i serien Sexklubben Snöflingan

Rebecka och Viktoria har svårt att hantera sina växande bröst, sin växande kåthet och sina nya roller som lustens änglar.

Viktoria höjde irriterat ögonbrynen och log ursäktande mot männen hon hade framför sig på andra sidan kaffebordet. Hon fiskade upp mobilen ur handväskan och såg på skärmen. Det var Rebecka som ringde och Viktoria insåg att hon måste svara. Med en ursäktande gest reste hon sig från bordet och gick ut i korridoren utanför mötesrummet.

 

”Hallå? Ja, hej. Hur är det? Jaså? Jag också... Vad då, ikväll? Jo, kanske det. Jag har inga planer. Nej, den har jag sett men den med han från Dallas-reavers? Ja, okej. Du, jag sitter i möte nu. Okej, då ses vi på lunchen. Hej då.”

 

Viktoria la på och gick in till männen som läste i hennes papper. Den ena mannen var hennes handledare i stämsång Börje och den andra en representant från TV. Viktoria satte sig vid bordet igen och ursäktade sig för att hon hade tagit samtalet. Männen skakade på huvudena och sa att det inte var någon fara. Viktoria lutade sig fram och lät männen se ner i hennes enormt djupa urringning. Efter semestern i fjällen och mötet med lustens guds änglar hade hennes tuttar vuxit till H-kupor och de växte varenda gång hon blev upphetsad. Det enda sätter hon visste om, som fick dem att återta sin H-kupestorlek, var att komma i kontakt med sperma. Hon stack pennan i munnen och sög på toppen medan hon såg TV-mannen i ögonen med en förförisk blick. Hon lät tungan glida upp längs pennan och log mot sin handledare.

 

”Så, du vill börja i vår TV-kör?” frågade TV-mannen.

”Jo, det låter kul.”

”Du har ändå mycket studier kvar, kasta inte bort dem”, sa hennes handledare.

”Jag kan väl göra både och?”

”TV är intresserade av tjejer som kan sjunga tillsammans med våra stjärnor.”

”Passar jag i rutan tror du?” frågade Viktoria och knäppte upp en knapp i skjortan.

”Definitivt”, sa TV-mannen som såg hur hennes bröst kikade fram mer och mer.

 

Viktoria log medan hon knäppte upp fler och fler knappar i blusen. Snart höll bröstvårtorna på att glida fram medan brösten tryckte upp blusen åt sidorna. Viktoria såg på de båda männen och njöt av deras uppmärksamhet. Hon gled ner lite i stolen så brösten blottades. Hon klev ur sin ena sko och sträckte ut ena benet under bordet och la sin ena fot i TV-mannens skrev. Hon kände genast att han hade stånd och log mot honom medan hon sträckte ut tungan och lät en sträng saliv rinna ner mellan de enorma brösten.

 

”Hoppsan”, sa hon oskyldigt och gjorde rösten så näpen hon kunde.

 

Mannen från TV tog tag om hennes fot och knäppte upp gylfen. Hon kände kuken pulsera mot foten och började massera den med tårna. Mannen såg på Börje som plötsligt fick ett underligt ansiktsuttryck. Viktoria log ett rovdjursleende mot de båda männen och förde ett finger till munnen för att de skulle hålla tyst. De nickade och Viktoria började att gnida sina tår mot männens kukar. Hon öppnade blusen helt och lät männen stirra på hennes gigantiska bröst som guppade medan hon rörde fötterna upp och ner över kukarna med mjuka lugna rörelser.

 

”Så, ni fixar väl så att jag får gå kvar i skolan och ändå sjunga i TV?” frågade hon och männen nickade.

”Vad bra, för annars måste jag nog resa mig upp och gå och leta efter något annat”, sa hon.

 

Männen blev som galna av den söta rösten som Viktoria brukade använda när hon pratade med gamla snuskgubbar. Hon smekte sina bröst medan de satt blickstilla för att hon inte skulle sluta smeka deras kukar med tårna. Hon skrattade till lite sött och såg på männen under ögonfransarna. Hon höjde handen och låtsades suga av en osynlig kuk medan hon spottade ner mellan tuttarna. Kukarna pulserade mot hennes fotsulor och hon kände männens pulser snabba på. Hon stönade lite tillgjort och njöt av att ha männen helt i sitt våld. Den mäktiga TV-profilen som satt på andra sidan bordet med kuken mot hennes fot gjorde stora ögon när hon slickade på sin ena bröstvårta och Börje satt tillbakalutad och lät Viktoria massera hans ollon med tårna.

 

”Ni är allt bra snuskiga va, era snuskgubbar? Tända på en oskyldig flickas bröst. Gnida era hårda kukar mot mina små söta fötter... Att ni inte skäms. Gillar ni mina tuttar, smågrisarna?”

 

Männen nickade, de höll med om allt hon sa, det visste hon. Hon njöt av att de åtrådde henne så till den grad att de gick med på att kallas smågrisar. Hon sög på sitt ena bröst och Börje började stöna högre så hon smällde till hans ollon med foten.

 

”Nej, smågrisen, du får inte komma än”, sa hon med flickaktigt tjurig röst och putade med läpparna.

”Nej, Viktoria”, sa Börje lydigt.

”Fröken Viktoria, tack.”

”Fröken Viktoria. Förlåt...”

”Du har fantiserat om mina tuttar förr, eller hur?”

”Ja, fröken.”

”Du har suttit där i klassrummet och önskat att du fick lägga kuken mellan tuttarna och knulla dem tills du sprutar mig i ansiktet, eller hur?”

”Ja, fröken”, sa Börje olyckligt och skämdes.

”Du då, lilla gris? Du är väl nöjd med att få gnida kuken mot min fot?”

”Ja, fröken”, sa TV-mannen tyst.

”Fan, ni är inte kloka nån av er. Jag är säker på att ni vill knulla mig nu båda två, bara lägga mig på bordet och dubbelmacka mig, eller hur? Sticka era kukar i min våta fitta eller min trånga stjärt.”

 

Börje såg lidande ut och Viktoria visste att han inte kunde hålla ut länge till. Hon pekade på kontraktet som låg på bordet framför dem och TV-mannen skrev under medan han lät hennes fot glida över ollonet i allt snabbare takt. Börje stönade högt och Viktoria kände hur kåt hon blev av sina smågrisars åtrå.

 

”Du skriver väl en bra lön så jag slippar jobba extra?” frågade hon TV-mannen.

”Ja, fröken.”

”Om jag måste jobba extra kan vi ju ses så sällan, eller hur?”

”Ja, fröken.”

”Du vill väl runka över mina fötter flera gånger, lillgrisen?”

”Ja, fröken.”

”Jag visste väl det, en sån äcklig kåt gubbe som du kan inte motstå en ung oskyldig flicka som jag.”

”Nej, fröken.”

”Vi kan ju inte ses om jag inte jobbar i TV-huset, det fattar du väl?

”Ja, fröken.”

 

Viktoria såg på de båda männen som stönade och flämtade av det som pågick under bordet. Hon visste att båda var nära utlösning och pekade först på Börje.

 

”Ole, dole, doff...” började hon och lotten föll på TV-mannen.

”Kom hit”, sa hon och sköt ut stolen från bordet.

”Sätt dig på bordet framför mig.”

 

TV-mannen satte sig på bordskanten och kuken stod som ett spett. Viktoria böjde på knäna och la båda fötterna runt hans kuk. Han stönade till när hon riktade kuken mot sina enorma tuttar och började runka av honom med fötterna. Med ett vildsint ansiktsuttryck började hon smeka sina bröst samtidigt som hon runkade ut en stor sats ur kuken. Satsen regnade ner över brösten som sakta började återfå sin normala storlek på H-kupenivå. Hon såg på sina kladdiga fötter och höll upp dem mot mannen som först tvekade men sen började slicka dem rena. Viktoria smekte ut sperman över brösten och knäppte igen blusen. Hon såg på Börje som stod med kuken i givakt framför henne. Med en suck reste hon sig och gick fram till muggskåpet. Hon tog fram en hundkopp med texten ”Världens bästa matte” på och gav den till Börje.

 

”Du trodde väl inte att du skulle få knulla mig mellan tuttarna? Du har ju inte gjort nåt än.”

”Nej, fröken”, sa Börje besviket och stirrade på muggen.

”Du kan ju få runka av dig i muggen, grisen. Jag kanske orkar med dig när du har fixat ihop mitt schema.”

”Ja, fröken. Tack, fröken”, sa Börje och började runka ner i muggen.

”Men herregud”, utbrast Viktoria och knäppte upp blusen.

”Titta på dem då medan du runkar, din snuskgubbe.”

”Tack, fröken Viktoria”, sa Börje och såg på Viktorias bröst medan han runkade ner en sats i muggen.

”Duktig gris. Ta nu och fyll på med kaffe och ge det till dirigent-Marianne. Jag hatar den bitchen”, sa Viktoria och log mot Börje.

 

Börje nickade olyckligt och drog på sig byxorna innan han gjorde som han blivit tillsagd. Viktoria läste igenom kontraktet innan hon skrev under och tog sin kopia. Utan ett ord gick hon ut i korridoren där Börje stod och pratade med Marianne som smuttade på sitt kaffe.

 

 

 

På lunchen träffades Viktoria och Rebecka och diskuterade kvällens planer. Rebecka hade nästan lika stora bröst som Viktoria och av samma anledning. När de två satt och lunchade fick de alltid trånande blickar och även en del avundsjuka blickar från tjejerna runt om.

”Ska ni på bio?” frågade Yolanda som satt sig vid deras bord.

 

Yolanda var en av de sex oskiljaktiga tjejerna som tillhörde det hemliga sexsällskapet ”Snöflingan”. Hon hade till skillnad från Viktoria och Rebecka mycket små bröst trots att de alla var i 20-årsåldern. Rebecka visade henne biljetterna de hade köpt på nätet och Yolanda nickade åt deras filmval. Filmens manliga huvudroll spelades av tjejgruppens favoritskådis, en tuffing från USA. Samtalet gled in på film och TV-serier och snart skrattade de så de tjöt åt deras senaste filmkväll när deras kompis Lina hade hyrt en porrfilm och kvällen hade urartat i något helt annat. Viktorias mobil surrade till och de reste sig allihop för att gå till nästa lektion.

 

Dagen förflöt utan vidare händelser och på kvällen gick Viktoria och Rebecka ut till tunnelbanan för att åka på bio. Det regnade lite men hösten hade inte kommit igång på riktigt så tjejerna var på gott humör när de steg av tunnelbanan och gick iväg mot biografen.

 

”Du, Rebecka, jag måste fråga en sak”, sa Viktoria plötsligt.

”Ja, vad då?”

”Jo, du vet hur vi brukade kalla dig nymfoman förut...”

”Ja”, sa Rebecka, ”det var jag ju också.”

”Jo, men jag är ledsen för det. Det var dumt gjort.”

”Viktoria, det är lugnt. Varför tar du upp det?”

”Jo, jag har själv börjat få svårt med att hålla mig från sex.”

”Sen änglarna?” frågade Rebecka.

”Ja, precis”, sa Viktoria. ”Jag är liksom kåt jämt.”

”Jag ser det”, sa Rebecka och pekade på Viktorias bröst som hade svällt upp ordentligt.

”Jag hade sex med två män i morse och jag vill redan ha mer.”

”Kuk eller fitta?”

”Både och, det spelar ingen roll.”

”Viktoria, försök att andas och fokusera på det.”

 

Tjejerna gick in och satte sig på bakersta raden i salongen och redan efter tio minuter la Rebecka en hand på Viktorias arm. Viktoria såg på Rebecka som gav henne en blick. Viktoria ryckte till och insåg att hon hade låtit handen glida ner innanför byxorna och smekte fittan. Rebecka log förestående mot Viktoria och pekade frågande på killen som satt bredvid Viktoria, längst ut på raden. Viktoria nickade och knackade honom på armen. Killen vände sig om och Viktoria tog tag i hans hand. Efter ett tyst kort samtal smet de ut mot toaletterna där Viktoria genast föll på knä och tog hans kuk i munnen. Hon visste inte vad han hette eller vem han var men hon måste ha sex. Hon sög girigt och så fort hans kuk var riktigt hård böjde hon sig fram över ett av handfaten och drog ner byxorna. Hon putade med rumpan och lät killen sticka kuken i henne. Snabbt och tyst gled hon fram och tillbaka över kuken medan killen höll ett fast tag om hennes höfter. Hon hörde hur han flåsade när sperman fyllde henne insåg hon att hon inte var nöjd, bara ännu mera sugen. Hon satte sig på en toalett och onanerade medan hon förgäves försökte suga upp killens kuk i stånd igen. Irriterat reste hon sig upp efter en stund och lämnade honom kvar på toaletten och gick in för att se klart filmen.

 

Hon letade sig fram till sista raden i biomörkret och skulle just sätta sig på sin plats när hon insåg att den var upptagen. Rebecka hade lagt sig över hennes plats och låg nu med huvudet i knät på killen som satt på hennes andra sida. Viktoria såg på killen som nöjt lutade sig bakåt i stolen medan Rebeckas läppar tyst gled fram och tillbaka över hans kuk. Raden var i övrigt tom och Viktoria kunde inte minnas om den hade varit det från början eller om Rebecka hade skrämt bort alla andra genom att ha börjat suga av killen som nu smekte henne över håret.

 

Viktoria petade till Rebecka som tog kuken ur munnen och log mot henne. Hon pekade frågande på kuken och Viktoria nickade. Rebecka la sig på andra sidan av killen och Viktoria la sig på sin plats. De två tjejerna började hångla med varann medan de grep tag om kuken med varsin hand. Rebecka lät åter ollonet glida in mellan sina läppar medan Viktoria runkade kuken och slickade killens pung. Med ett leende mot Rebecka lät Viktoria ollonet tränga in i sin mun och kände hur Rebeckas tunga slickade hela staken som täcktes av Viktorias saliv. Killen smekte tjejerna över håren och de hjälpte varandra att slicka kuken medan de turades om att suga på ollonet. Viktoria log när hon såg att Rebecka onanerade och följde hennes exempel. Tjejerna började hångla med varandra medan de lät killens ollon ligga kvar i deras munnar. Deras händer runkade kuken och snart sprutade killen dem i ansiktena. Med sperman rinnande i ansiktet sög Viktoria i sig sista delen av satsen och log mot Rebecka som mötte hennes läppar med sina. Viktoria lät satsen flyta över i Rebeckas mun och fick snart tillbaka den blandad med Rebeckas saliv. Hon lät blandningen skölja runt i munnen och lämnade över den i Rebeckas mun igen. Rebecka knäppte upp Viktorias blus och spottade ner sperma-saliv-blandningen över hennes enorma bröst. Viktoria knäppte upp Rebeckas egen blus och gned sina enorma tuttar mot Rebeckas gigantiska lökar. De båda tjejerna hånglade medan de smörjde ut sperman över brösten och Viktoria kände lättat hur brösten återtog sin normala H-kupestorlek. Rebecka log också och Viktoria såg att även hennes bröst hade minskat i storlek igen.

 

Tjejerna torkade sperman ur ansiktena och gick ut ur biografen. De visste båda två att de måste ha mer sex, nu ikväll.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.