Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/9, 2018 kl. 19:29, av Gardintroll

Fru och flickvän

Jenny och Viktor känner att sexlivet har stannat av och går på dejt med en potentiell flickvän som de båda ska dela på.

Jag ser på mig i spegeln och nickar för mig själv. Bättre blir det inte, jag har gjort vad jag kan. Utifrån hallen hör jag min man stöka och leta efter sina finskor. Jag lyfter provande på brösten och ser på mig från sidan. Det är inte illa, trots mina 40 år är jag fortfarande en kalaspingla. Jag putar med läpparna, jo, nog skulle jag kunna få mig själv på fall.

 

Min man kommer in i badrummet och fäller en kommentar om att vi måste åka. Jag vet att han är stressad men han skulle aldrig förstå de konfliktfyllda känslorna som jag har. För honom är det kanske inte mycket men jag måste tänka på en massa saker. Jag vill, det är inte det. Jag vill gärna men jag är samtidigt rädd.

 

”Jenny, kom nu. Vi kommer försent!”

”Jag är strax klar. Du kan väl starta bilen?”

”Kommer du då?”

”Ja, ja, ta det lugnt, Viktor”, säger jag åt min man.

 

Jag kommer ut i hallen och hinner precis se Viktor gå ut genom dörren med sin finaste kostym på sig. Jag ser ner på min aftonklänning och känner mig otroligt fin jag också. Nycklarna ligger som vanligt i tigerskålen och jag går ut och låser innan jag stoppar ner dem i handväskan. Viktor sitter redan i bilen och jag hoppar in på passagerarsidan.

 

”Hej, älskling, är du nervös”, frågar han.

”Ja, lite kanske.”

”Var inte det, det kommer att gå bra det här.”

 

Jag nickar tyst medan vi kör bort mot stan. Samtalet halkar in på vardagliga saker men Viktor höjer snart stämningen med min favoritjazz. Han svänger in innanför biltullarna och vi når snart parkeringshuset som vi brukar ta när vi ska ut. Mina höga klackar ekar mot golvet när vi går ut mot trapphuset och över gatan mot restaurangen som vi har bokat bord på. Kyparen visar oss till vårt bord längre in i restaurangen. De tända ljusen glittrar i mina ögon när jag sätter mig och börjar läsa på vinlistan. Viktor sätter sig också ner och lägger en lugnande hand på min arm. Jag ler och låter honom beställa vin åt oss. Kyparen ler och visar på det tredje glaset som står framdukat framför den tredje stolen. Viktor nickar och kyparen fyller på glaset.

 

Vi sitter ensamma i några minuter innan en slank blond kvinna kommer in i restaurangen. Jag ser upp och Viktor vinkar åt henne. Hon ler och går fram till vårt bord. Jag skärskådar henne uppifrån och ner. Hon har larvigt välformade ben och en tajt stjärt. Hennes mage är vältränad och hennes bröst stora. Det söta ansiktet är ungdomligt och hennes ögon glittrar när hon sträcker fram handen och presenterar sig som Sonja. Jag skakar hennes hand och ser på hur Viktor reser sig upp och ger henne en stor kram. Hon kysser min man länge innan hon sätter sig ner vid bordet och tar tag i sitt vinglas. Jag stirrar på den unga kvinnan med den perfekta kroppen och hon stirrar tillbaka. Kyparen avbryter oss i vårt skärskådande och vi beställer mat utan att egentligen bry oss särskilt mycket om vad vi får. Sonja är jobbigt läcker och jag känner mig alldaglig i hennes närhet. Viktor lägger en hand på min axel och kysser mig. Beröringen och ömheten gör att det känns något bättre.

 

”Ursäkta mig, Sonja, men hur gammal är du?” frågar jag.

”Jag, jag är 22”, ler Sonja.

”Jag är 39” säger jag tyst.

”Jag vet”, säger Sonja och ser blygt på mig. ”Du är jättesnygg.”

”Tack, kanske inte lika snygg som när jag var ung...” säger jag.

”Prat”, säger Sonja, ”du har en mogen kvinnas utstrålning.”

”Jag är nästan dubbelt så gammal som du.”

”Jag vet, det är lite charmen”, säger hon och stryker sin fot mot min under bordet.

 

Viktor ler när han märker att Sonja börjar flörta med mig och jag känner hur hennes charm börjar verka. Hon är ingen hemsk människa utan en helt normal tjej som blivit född med goda gener. Hon berättar om sina studier och om sina drömmar och jag inser att vi båda alltid har drömt om att starta ett jazzband. Hon spelar tydligen bas och jag piano så vi skojar om att spela ihop nån gång. Jag skrattar och lägger handen på hennes. Till min förvåning ser jag att hon rodnar och ser blygt på mig under sina ögonfransar. Viktor ler mot mig och jag nickar. Sonja är ett riktigt kap. Jag ser frågande på Viktor som har haft sex med henne två gånger redan. Vår regel är att de två första gångerna är fria, sen måste ett beslut fattas. Viktor nickar, tydligen är hon bra i sängen också. Jag kysser honom och ler mot Sonja medan jag lägger armen om hans axlar.

 

”Så, vad tror du? Kan det funka för dig?” frågar jag.

”Jag tror nog att det är ganska garanterat”, säger Sonja.

 

Vi sitter kvar och äter upp efterrätten medan vi pratar och skrattar åt varandras skämt. Med Sonja i släptåg går vi tillbaka till bilen och åker hem. Jag sitter i fram och Sonja i baksätet medan stadens lampor viner förbi utanför. Viktor stannar vant utanför vår villa och jag plockar upp nycklarna och låser upp. Sonja går in i hallen och jag lägger nyckeln i tigerskålen innan jag tar hennes kappa och hänger upp på en galge. Jag börjar visa Sonja runt medan Viktor kommer in och hänger av sig rocken.

 

”Vill ni ha jazz?” frågar Viktor och vi nickar.

”Gärna något lugnt”, säger jag och han sätter på min favoritskiva.

 

Sonja och jag går husesyn medan Viktor fixar drinkar åt oss. Han gör mycket goda drinkar och vi står länge och diskuterar en tavla som jag har målat medan vi smuttar på vår andra drink. Viktor sätter sig i soffan och vi gör honom snart sällskap i den breda vita skinnsoffan. Jag låter Sonja sätta sig i mitten och snart ser jag att Viktor har en hand på hennes lår. Hon kysser honom ömt medan han smeker henne längre upp på låret och jag börjar känna mig som femte hjulet tills jag känner en hand på mitt ben. Sonja låter sin hand smeka mig över benet och lösgör sig från Viktors kyss.

 

”Ikväll handlar det om Jenny” säger hon nervöst, ivrig att göra ett gott intryck.

 

Hon lägger ena armen om min nacke och jag böjer mig ner för att möta hennes läppar. Vår första kyss känns elektrisk. Spänning och förväntan ersätter nervositet och mindervärdeskomplex när hennes tunga rör min. Jag känner hur Viktor lyfter min klänning och börjar kyssa mina lår. Hans hand trevar sig upp mellan mina ben och jag känner hur han börjar smeka mig genom trosorna. Sonja stönar till mot min mun så jag förutsätter att hon får samma behandling. Sonja vänder sig om och ställer sig på alla fyra. Hennes händer jobbar med snörningen på min klänningsrygg och jag ser att Viktor har lyft hennes klänning och slickar henne mellan benen medan han tar av henne trosorna.

 

Min klänning glider ner och blottlägger mina bröst medan jag ser att Viktor har fått upp Sonjas snörning. Hennes stora bröst hänger ner över mig och Viktors händer masserar dem medan han kysser henne. Jag ser hur Sonja knäpper upp min mans gylf och smeker mina bröst medan jag ser min man hångla upp den heta 22-åringen. Snart har Sonja Viktors kuk i handen och runkar den försiktigt. Jag kränger av mig klänningen och låter den falla till golvet. Viktor hjälper Sonja att resa sig upp och kliva ur sin klänning medan han böjer sig ner och kysser mig. Jag smeker Sonjas lena rumpa medan Viktor sätter sig på min mage och lägger kuken mellan mina bröst. Sakta börjar han knulla dem medan han suger på Sonjas meloner. Min hand leker med hennes strumpebandshållare och jag låter tungan spela över Viktors ollon. Sonja smeker mitt ena bröst medan Viktor knullar mig mellan pattarna. Beröringen känns ovan men inte ovälkommen så jag låter handen smeka hennes rumpa för att visa min uppskattning. Viktor kliver av mig och sätter sig bredbent i soffan. Sonja sätter sig på knä framför honom och tar hans kuk i munnen. Viktor tar tag i mig och drar mig nära. Han lägger armen om mig och kysser mig medan han låter Sonja suga av honom. Jag låter min tunga leka med hans och när jag hör honom stöna till ser jag upp och märker att Sonja har lagt sina stora bröst runt hans kuk. Hennes tuttar guppar upp och ner över kuken och han viskar åt mig att hjälpa henne.

Jag sätter mig på knä bakom Sonja och tar tag om hennes bröst med händerna. Jag för dem upp och ner över kuken och Viktor ler mot mig. Jag ser på Sonja som också ler och ger mig en stor kram. Jag fattar ingenting och ser oförstående på Viktor. Sonja kysser mig på munnen och lägger mina bröst om Viktors kuk. Jag börjar runka av honom med tuttarna när Sonja sätter sig på andra sidan och trycker brösten mot mina. Viktors kuk glider nu i glipa mellan våra fyra tuttar och jag känner hur ollonet stimulerar bröstvårtorna. En halv sekund tar det innan jag känner att Sonjas styva bröstvårtor också gnids mot mina och hon ser på mig blygt. Våra läppar möts och vi lägger armarna om varandras axlar medan Viktor knullar våra tuttar.

 

Sonjas kyss är mycket blöt och det rinner saliv längs våra halsar och ner mellan brösten. Hon ser styggt på mig och spottar ner mellan mina bröst. Jag stönar till när jag känner hennes hala saliv rinna ner mellan mina bröst. Jag tar ett tag i hennes hår och samlar spott i munnen. Jag spottar henne rakt i ansiktet så det rinner ner mellan hennes tuttar men istället för att bli arg verkar hon bli upphetsad. Hon gapar stort och sträcker ut tungan mot mig. Jag tar tag om den med läpparna och hon gnyr upphetsat. Viktor stönar till när de kladdiga brösten börjar glida upp och ner över kuken i takt med varandra. Sonja gapar stort och jag förstår med ens vad hon vill. Jag spottar henne i munnen och hon sväljer lyckligt min saliv innan hon spottar mig i ansiktet. Jag känner att jag borde bli arg men jag pressar läpparna mot den lilla kåtslynans mun och börjar hångla med henne.

 

Snart drar Viktor ut kuken och ställer oss bredvid varandra i soffan. Han lägger händerna mot våra fittor och börjar slicka oss omväxlande medan vi kysser varandra. Viktors tunga känns skön i fittan och Sonjas tunga är varm. Jag spottar henne i munnen igen och hennes ögon blir glansiga av kåthet. Plötsligt känner jag att Viktors kuk tränger in i mig. Han knullar mig sakta och försiktigt medan han håller ett fast tag i mitt hår. Sonja lägger sig på rygg i soffan med huvudet under mig och tar mitt ena bröst i munnen medan hon smeker fittan. Hon har lagt upp rumpan på armstödet på soffan och jag ser tydligt hur hennes fingrar glider in och ut ur henne. Jag är inte van att ha en annan kvinnas läppar på mina bröst och när Sonjas tunga börjar slicka över hela brösten är det nära att jag kommer. Det känns så förbjudet och exotiskt när hon smeker och kysser tuttarna medan min man knullar mig. Viktor drar ut kuken och ställer sig mellan Sonjas ben. Han stöter in sin kuk som dryper av mina safter i hennes fitta och jag ser upphetsat på hur hon smeker sina tuttar. Hon ler mot mig.

”Kom och smaka på dem.”

 

Sonja spottar upp på sina stora bröst och jag ser hur det rinner om dem. Jag fattar ett beslut och börjar slicka hennes spottvåta tuttar. Det är halt och vått men jag erkänner motvilligt att det förbjudet snuskiga i det lockar mig. Snart står jag på alla fyra och suger på en 22-årigs tuttar medan hon knullar med min man. Sonjas mun letar upp mitt ena bröst och vi suger på varandras tuttar medan Viktor smeker Sonja på ryggen. Jag låter handen leta sig ner mellan mina ben och onanerar skönt. Viktor drar ut kuken och lägger den mellan oss. Vi hjälps åt att suga och slicka den härliga staken som smakar fitta. Jag känner hur Sonjas fittsmak blandas med min och Viktor sätter sig i soffan bakom mig. Jag grenslar honom och sätter mig på den styva kuken.

 

Medan Viktor knullar mig kysser Sonja mig med armarna om mina axlar. Hennes våta bröst pressas mot mina och det tänder mig rejält. Hon böjer sig ner och börjar suga på mina bröst lite kort innan hon lägger ansiktet mellan Viktors ben. Hon slickar hans kuk medan den glider ut och in i min fitta. Hon slickar vidare uppåt och jag känner hur mitt huvud snurrar av känslor när hon börjar slicka min fitta. Viktors kuk glider in och ut i min medan Sonjas tunga slickar oss. Jag stönar till i en skön orgasm medan Sonja tar min klitoris i munnen.

 

Viktor lägger Sonja i soffan och börjar knulla henne. Jag kysser henne och börjar slicka hennes fitta så gott jag kommer åt. Hon gnyr skönt och snart sprutar Viktor i henne. Jag drar ut hans kuk och sluter läpparna om ollonet så de sista strålarna kommer i min mun.

 

Den utmattade Viktor slänger sig ner i en fåtölj och Sonja ser blygt på mig.

 

”Ska vi?”

 

Jag nickar och lägger mig mellan Sonjas ben, hon är den enda av oss som inte kommit än. Jag börjar slicka hennes fitta djupt och känner smaken av Viktors sats rinna ur henne. Sonja smeker sina tuttar medan jag börjar pulla henne och suga på hennes klitoris. Hon stönar högre och högre medan jag slickar den främmande kvinnan till orgasm.

 

”Så, tror du att det kan funka?” frågar Viktor nyfiket och jag nickar.

”Jag tycker att hon känns som en perfekt flickvän åt oss. Om du vill.”

”Jag vill inget hellre” säger Sonja och kysser mig och Viktor.

”Då är vi ihop”, säger Viktor och jag ler.

”Jo...”

 

Några timmar senare känner jag att Viktor vaknar bredvid mig och lägger armarna om mig. Han kramar mina nakna bröst och jag känner hur hans hårda kuk tränger in i min fitta. Jag ler och fortsätter att smeka min nya flickväns fitta medan hennes fingrar trängs undan av Viktors kuk. Vi har inte sovit alls utan har ägnat större delen av natten åt att upptäcka hur sköna trekanter kan vara.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

AnneLisen

Förutom det där med spottandet, så var det en härlig historia.

16/12, 2021 kl. 08:29

#3

go4it666

Alla nöjda och glada i denna sexiga berättelse

28/11, 2021 kl. 15:44

#2

erosvän

Ännu ett upphetsande epos från Gardintroll. Underbart med kladdandet. Skulle gärna bytt med Viktor! Fortsätt så.

23/9, 2018 kl. 11:42

#1

Huldran

Kladdigt, varmt och hämningslöst i denna trekant. Att mannen blir andfådd är förståeligt, han är ju ensam. Normalt går det två män per kvinna, om alla skall bli tillfredsställda. Nice, tycker jag.
//Huldran.

20/9, 2018 kl. 22:57