Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/10, 2018 kl. 20:04, av Mr_Solen

Brorsans döttrar

Livet har sina utmaningar och när man utan förvarning får två tonårstjejer på halsen kan det bli väldigt påfrestande. Fast när tjejerna visar upp sin älskvärdhet på sitt speciella sätt blir det fart i tillvaron.

Är en kille på 29 år som levt singel och njutit av livet. Har kunnat träna och hålla mig i form samt vart ute i svängen och raggat när lusten fallit på. Har alltid haft lätt att skaffa tjejer och när de fått sin kärleksstund har alla vart imponerade av min kropp och ja kukens storlek. Hängde ofta hos min brorsa som var ett par år äldre och hade en mycket sexig fru, Lena, och två döttrar som nu hunnit bli 15 och 17 år. Lena skojflirtade ofta då vi umgicks i stil med att hade hon vart singel hade hon dragit över mig direkt. Ibland hjälpte jag till med något av brorsans alla projekt som ofta slutade med att t-shirten åkte av och vi körde i bara överkroppar.

 

Deras döttrar Tina och Sanna låg ofta och solade och Tina som var äldst hade fått en lika sexig kropp som sin mamma. Ibland fick jag verkligen lägga band på mig för att inte få ståkuk när jag kikade på dem i smyg. Tjejerna hade jag sett växa upp och vi hade givetvis lekt och gjort massa bus och annat och jag var deras stora idol, även om det de sista åren minskat något. Så kom samtalet som förändrade allt, brorsan och hans fru hade omkommit i en bilolycka. Jag var snabbt hos tjejerna som satt med en polis och var fullständigt upplösningstillstånd och grät hejdlöst. När de såg mig komma sprang de båda fram och kramade om mig och nästa grinade ännu mera.

 

När jag lyckats få ner deras värsta rädsla och sorg kunde jag prata med polisen och få mer information. De hade blivit påkörda av en mötande bil och hade inte haft en chans att väja. Båda hade avlidit på platsen. Först blir man förbannad på den idiot som körde men när jag fick reda på att även den gamla damen dött insåg jag att det bara var att acceptera. Polisen var kvar och efter att vi alla lugnat ner oss kom alla frågorna från tjejerna. Även polisen var lite undrande men jag fattade snabbt beslutet att jag skulle ta hand om tjejerna tillsvidare.

 

En månad senare när begravningar och allt praktiskt var över, jag hade på tjejernas önskan blivit vårdnadshavare, satt vi och käkade middag. Jag hade flyttat in hos dem och vi började få till en ganska bra ordning och rutiner, tjejerna hjälpte till med olika hushållssysslor men vi kände ändå av den sorg som låg kvar. Jag kände att jag måste ge tjejerna något som avledde och fick dem att må bra och tänka på annat. Lite smygandes fiskade jag fram tre biljetter till Kanarieöarna, det var fortfarande vinter så det fick bli dit. Tjejerna hoppade upp av glädje och jag fick massor av kramar och glädjetjut. Resan skulle gå om två veckor och jag hade säkrat att de skulle få ledigt i skolan.

 

Båda vart som eld och lågor och nu följde dagar av planering, vilka kläder? Bikini? Tina konstaterade att hennes började bli sliten och behövde en ny. Sanna sa att även hon behövde ny, alltså vart det en tur till shoppingcentret. För de som inte vart med tonårstjejer på shopping kan jag säga att det inte är det lättaste. In och ut i alla butiker, oron över att välja rätt, vad passar och vad passar inte. Jag var ju inte den bästa experten men jag insåg att jag måste ge lite stöd så det fick bli magkänslan eller det som finns under. Båda hade ju fantastiska kroppar och ville ha sexiga bikinis för under alla planeringar hade de givetvis kommit på att man kunde träffa killar där ner.

 

För att bryta deras egna köpevåndor drog jag in dem i en herrbutik och sa att även jag behövde lite nya kläder. Tjejerna fick välja var sitt kitt med kläder som de tyckte passade. Jag kände mig nöjd när vi vandrade till bilen med fulla kassar. Väl nere på plats kunde vi installera oss i rummet och då insåg jag att det kanske inte var så smart att bara välja ett rum. Jag pratade med tjejerna och de försäkrade att det inte var några problem, det fanns f ö inga lediga rum så det var inte mycket att välja på. De turades om att byta om inne på toaletten och snart var båda iklädda sina bikinis och jag kunde byta om.

 

Nere vid poolen hittade vi stolar och snart låg och lapade sol. Båda kunde pusta ut och jag fick åter uppskattning för resan. Det började gå mot kvällen och vi började bli hungriga, upp på rummet för att byta om. Hittills hade vi inte haft dessa problem då villan hade två badrum och deras låg på övervåningen. Nu var det en väntan på att de skulle bli klara då de var tvungna att gå in i badrummet för att byta om. Vi kom äntligen iväg och kunde äta mat på en mysig restaurang. Jag hade valt ett ställe som inte var det värsta partystället men vi hittade ett disco som pumpade ut musiken på gatan. Båda ville gärna in och jag vart lite osäker på om de fick komma in med deras åldrar. Uppenbarligen var det ingen som brydde sig och snart var båda upp och dansade. Jag kunde beställa in dricka och jag hade lovat mig själv att hålla igen på mitt egna drickande men nu var det skönt att kunna ta en öl, tjejerna fick Cola.

 

Båda var i sitt esse och snart hade de dragit upp mig på golvet och ja det var ju kul att dansa men då jag gjorde det var det ju för att ragga på någon brud. Med dessa två vart det lite annorlunda men man fick väl lära sig, tänkte jag. Ganska slutkörda kom vi till rummet och åter vart det sedvanliga kön till badrummet även om vi nu skämtade lite om det. På morgonen vaknade vi och ja ni vet kön, men nu sa Tina; Pelle! Klarar du att se nakna tjejer utan flippa ut? Jag insåg var hon tänkte och svarade; Ja om ni klarar av att se en naken kille utan att överfalla mig. Med denna överenskommelse vart det mycket enklare att komma iväg osv.

 

Dock måste jag säga att det jag verkligen fick tänka på isbjörnar då man såg dem helt nakna. Deras blonda hår lyste och båda var rakade och hade så där otroligt sexiga bröst med uppstående rosa vårtor. Å andra sidan såg jag att de kikade på mig då jag någon gång kom ur duschen med handduk och innan jag fått på mig kalsonger. Var väl inte så jag flaschade mig men någon glimt kunde de få. Sen hade ju all träning gjort att jag hade en snygg kropp och med solbrännan till så vart det inte sämre.

 

Vi njöt av vår vecka och på slutet vart nakenheten mindre spännande. Vi tog oss ner på stranden och när vi gått en stund för att hitta en lugnare plats såg vi ett enkelt meterhög vasstaket med skyltar om att bakom var det nudiststrand. Jag hade aldrig vart på någon även om jag vart nyfiken att prova, och inte tjejerna heller så jag gjorde mig beredd att gå tillbaka, när Sanna som var lite mer nyfiken frågade om vi inte kunde kika lite. Jag berättade vad som gällde att man givetvis var tvungen att vara naken. Det vart som ett litet vakuum och så sa Tina att även hon vill prova. Och vi har ju dig som vaktar oss sa båda med ett skratt.

 

Vi gick vidare och ganska snart så vi de första nakna. Det var mestadels äldre men en lite bit fram var det lite blandande åldrar och där slog vi oss ned. Tror vi alla vara lite nervösa men när vi låg på handdukarna kände solen värma släppte det. Sanna konstaterade att det var helt underbart att sola naken och önskade att vi kommit på detta tidigare då man fick en mycket snyggare solbränna. Tina och jag kunde bara hålla med. Jag trodde först jag skulle ha svårt att inte få stånd men det gick bra trots att det även gick förbi ett antal skönheter.

 

Nu är det bad som gäller sa Sanna och var snabbt uppe, Tina och jag suckade lite men kom på fötter och nu kom verkligen den sköna upplevelsen att slippa badkläder i vattnet. Även här var det Sanna som först insåg hur skönt det var. I vattnet var det som att veckans allt frestelser slog till och jag fick ett begynnande stånd. Jag simmade ifrån tjejerna lite och kunde dra lite. Men strax var de på och nu började en buslek som gjorde att vi kom nära när Sanna hoppade upp på min rygg och pressade brösten mot min hud höll det på att bli riktigt styvt. Jag kastade av henne för att direkt få Tina på. Hon drog sin ben om mig och nu kunde jag känna hennes venusberg mot rumpan.

 

Att inte få stånd var omöjligt och givetvis kom Sanna och anföll framifrån. Att något kom åt kuken var helt klart och jag ville inte utsätta dem för mer så jag försökte vrida mig loss men tjejerna verkligen jobbade ihop och så hände det att Tina kom på framsidan och pressade hela sin kropp mot mig och nu hamnade kuken mot hennes fitta. Jag mötte hennes blick och så en blick jag inte sett förut, Sanna kom och kramades och nu stod vi som i en ring. Det var så otroligt mysigt och spännande men samtidigt kände jag oron över att de skulle se min styva kuk.

 

Just när jag kände att kåtheten började släppa kände jag två händer greppa om kuken. Jag riste till av njutning och så kom tjejerna bekännelse om att de båda velat känna på den. Jag vart lite paff av hela situationen och visste inte riktigt hur jag skulle hantera den. Men när de fortsatte smeka den och den åter styvnade kunde jag inte låta bli att njuta. Vi stod ju vattnet och ingen såg på det sättet var det lugnt. Jag kände att tjejerna fick styra vad som skulle hända och när Tina vred till kroppen så att den åter hamnade helt mot mig och kuken under hennes rumpa vart det riktigt spännande. Sanna höll fortfarande i kuken och så kände jag hur hon höll upp den mot Tinas fitta. Det var som de verkligen planerat detta de små liven.

 

Utan att jag han reagera sjönk Tina ner på kuken med ett kvävt stön, å så skönt fick hon ur sig. Kände hur hon spände fittmusklerna och började rotera med underlivet. Jag kände direkt hur skönt det vart. Just när det började bli riktigt skönt hoppade hon av och nu var Sanna på plats och verkade vilja ha samma behandling. Han är verkligen stor hörde jag Tina viska innan hon styrd den på plats. Sanna kämpade med att få in den och så kände jag hur det spände till och halva kuken gled in. Sanna grinade till innan hon höll sig hårt om mig. Kände hennes naglar mot min rygg. Sitt bara still sa Tina och Sanna kämpade. Jag insåg att jag tagit oskulden på henne. Jag insåg även att vi körde helt utan skydd och det vart en väckarklocka.

 

Jag gav henne ett par lugna stötar innan jag lyfte av henne. Fick ihop tjejerna i ringen och sa nu allvarligt. OK nu får ni berätta vad ni kokat ihop. Nu fick jag reda på att båda gått och trånat efter mig ända sen olyckan och längtade efter kramar och närhet, och att få detta vart lite bonus bara för att vi var nakna. Jag sa att vi får prata mer om det på rummet och under resten av dagen låg jag och funderade på hur jag skulle lösa allt.

 

Vi kom till rummet och jag kände hur båda tjejerna hängde med huvudet och kanske skämdes lite. Jag tänkte till och försökte vara neutral när jag höll mitt tal om vad som var rätt och fel. Men vi älskar ju dig kom det från båda när de kastade sig över mig och lade sig på varsin sida om mig i sängen. Tina sa att båda verkligen gillade mig och när jag accepterade att ta hand om dem så var det som att allt släppte. De hade ju tagit reda på att vi inte gjorde något fel även om det kunde tyckas så. Nu var alla mina tankar slut på hur jag skulle gå vidare, samtidigt så var det otroligt mysigt med tjejerna och känslan när Sanna fick kuken i sig kommer jag inte att glömma.

 

Båda var verkligen kärleksfulla och jag fick massor av pussar som blev till kyssar. Förspelet ute i vattnet och det faktum att jag inte haft sex på två månader gjorde att kuken reagerade. Jag smekte båda och mina händer snuddade deras bröst. Åter kom deras händer mot kuken och resolut drog de ner mina shorts. Kuken hoppade upp vart infånga av deras händer. Tina var snabbast och nästan kastade sig över den med munnen i högsta hugg. Sanna drog av sig sina kläder och nu kom hon med sina söta tuttar och när jag kände vårtan mot läpparna slickade jag till och sög in den. Sanna stönade till och bytta så jag fick den andra. Hon kysste ner över magen och nu slickade och sög de båda på kuken. Jag hade Sannas fitta inom räckhåll och styrde upp så jag kom att slicka henne. Sanna svarade direkt och stönade och pressade fitta ner mot munnen. Känslan att slicka en renrakad fitta går inte att beskriva, speciellt som hennes safter smakade ungt och friskt. Tina fick av sig sina kläder och direkt satte sig över kuken och styrde in den. Jag lyckades få lite sans och frågade om skydd, jag äter piller kom det till svar, ett kort tag tänkte jag på att jag hade noll koll på hur mycket erfarenhet hon hade men uppenbarligen var hon inte oskuld. Hon lyckades få in ett skönt tempo och gnydde så där sexigt. Jag mötte hennes rörelser och kände hur hela kuken kom in i henne.

 

Sanna satt upp och jag märkte att hon var nära och när jag lyckades få in ett finger brann det av för henne och det vart säkert ett par extra av bara farten för hon satt kvar och rykte. Tina var på gång och jag kände själv att jag inte kunde hålla mig längre, Men Tina kom först och sammandragningarna gjorde att jag höll på att spruta men Tina hoppad av och åter kom deras munnar och när de båda sög på ollonet kunde jag inte hålla mig. Den kaskad av sperma som sprutade har jag aldrig upplevt själv. Båda tjejerna vart nedsprutade men fortsatte sugande och slickandet tills de fått i sig allt. Skönt tillfredställda låg vi och pustade  i sängen.

 

Hemma gick vi in i vardagen men att allt inte var som vanligt var helt klart. Jag hade givetvis fått dem att förstå att många kunde titta snett på oss, även om vi lagligt inte gjorde något fel, båda hade förstått det. Skillnaden nu vara att båda vågade gå mer lätt klätt hemma och det hände att man mötte dem nakna ibland och även jag kunde gå naken vilket ibland inte var så lätt. Våren ångade på och sommaren var på ingång. Vi hade inte haft några mer mysiga stunder tillsammans vilket jag ibland kunde sakna men spänningen mellan oss fanns, de små beröringarna, kommentarerna och skämten.

 

Tjejerna hade börja sola på vår altan där man kunde ligga utan insyn. Jag gjorde dem ofta sällskap och värmen var det som ofta fick mig lite pirrig. Och ibland när någon av dem reste sig och man såg en, tyckte jag, lätt fuktad fitta fick mig att reagera och kuken vart halvhård.

Båda noterade och frågade glatt vad jag hade i mina drömmar, Hade vi haft en pool hade du kunnat kyla av dig. Pool sa ni, varför inte?

 

Jag insåg att arvet efter deras föräldrar var ganska stort och vi hade inte gjort av med något extra så att få till en pool kanske inte var omöjligt. Tjejerna var givetvis till sig och planeringen och önskemålen kom direkt. Med datorns hjälp hade vi snart en ide på vad vi ville ha och jag måste säga att deras känsla för inredning och färger och former var väldigt imponerande. Jag tog våra planer till olika firmor som kunde utföra jobbet. Hos ett ställe var det en kvinna som tog emot och hon gick igång på alla cylindrar då hon såg våra tankar.

 

Den firman hade de bästa priserna och kunde starta i stort sett omgående. Jag konstaterade att den budget jag satt upp skulle räcka och t o m möjliggöra lite efterbeställningar om vi kom på något. Kvinnan kom hem och vi gick igenom det sista, Sanna och Tina var givetvis med och även de fick ett gott intryck av kvinnan, som var i stort lika gammal som jag. Bygget kom igång och efter ett par intensiva veckor var allt klart lagom till midsommar. Den nya polen som var lite bananformad och var ihopbyggd med altanen, i ena hörnet hade fått plats med en bubbelpool halvt nedfälld. Där fanns även en utomhusdusch och en liten plats för ombyte samt förråd med handdukar I andra änden hade vi byggt en köksdel med en fast grill. Sen var det kompletterat med blommor och annat om fick allt att verkligen se lyxigt med smakfullt ut.

 

Carina som hjälpt oss var med då vi skulle ha premiären och tjejerna var de som först kom i poolen och de verkligen njöt av allt. Jag hade fixat lite mat och dricka som jag höll på att förbereda. Kom nu ropade de på mig och ville jag skulle bada med dem och det var svårt att inte låta bli. I en graciös kanonkula gjorde jag premiären till tjejernas vilda förtjusningar. Carina stod på altan och såg på våra vilda lekar där jag ett par gånger fått en rumpa eller bröst i min hand, så glad ut över att vi trivdes. Tjejerna ropade till henne att hoppa i men hon ursäktade att hon givetvis inte tagit med någon baddräkt. Skippa den och hoppa i var deras svar. Jag kände för en stund hur det började rycka i kuken och när båda tjejerna kastade av sig sin bikinis och sa att nu är vi oklädda också. Såg hur Carina tvekade men uppenbarligen hade tjejernas övertygande sätt fått henne att våga. Jag ville inte vara sämre och fick av mig mina brallor och kunde njuta av det befriande att bada naken. Sanna kom fram till mig och kramade om mig och satt hon var så glad över allt.

 

Alla kikade vi på när Carina naken kom i poolen, jag noterade att Tina hade en väldigt fokuserad blick och visst var hon sexig. En äkta blondin med ganska fylliga bröst och en söt rumpa, jag hade nu fått stånd och gladdes åt att vara i vattnet. Sanna backade bak mot mig och ståndet hamnade mellan hennes lår. Kika nu sa hon. Tina är så förälskad i Carina så du anar inte. Jag hoppade till av beskedet och direkt kom tusen tankar i mitt huvud, Under tiden fick jag se hur Tina började busa och stänka vatten på henne och nu var deras lek igång och att vi fanns verkade de inte ta någon notis om.

 

Sanna pressade rumpan bakåt och mina händer låg på hennes mage och i upphetsningen av att se dem smekte jag upp mot brösten och kramade om dem. Sanna stönade till och sa kort att hon längtat så efter mina händer. Hon klämde med låren runt kuken och snart låg den och gled mot hennes öppning. Tina och Carina hade lugnat ner sig lite och simmade bort mot andra änden. Sanna var helt klart nyfiken på vad som skulle hända även om hon gissade, Tina var uppenbarligen den drivande och att de kramade varandra nu var klart och när deras första kyss kom.

 

Sanna nästan stönade till och den fortfarande styva kuken låg mot hennes fitta. Jag rättade till så den pressade mer mot öppningen , Sanna kände det och pressade emot och så kom det  underbara när ollonet glider in. Sanna stönade till men den enda reaktionen var från Tina som slog en snabb gillande blick mot oss. Jag så hur deras kyssar och kramar vart mer intensiva och nu hade Carina uppenbarligen fått fart på Tina som även hon gav ifrån stönanden. Jag vände om Sanna så hon kunde hålla i poolkanten och nu fick jag tag i hennes höfter och kunde knulla på henne. Sanna stönade och så kom de härliga kåtorden. Jag växlade lite tempo för att för höja njutningen och när jag gav henne ett par djupa stötar kom hennes orgasm, jag pumpade på det sista innan jag fyllde henne.

 

Tina och Carina var inne i sina njutningar och att de pullade varandra var klart, Sanna och jag drog oss försiktigt lite närmare och kunde på nära håll bevittna hur båda fick sina orgasmer. ÅÅ som jag längtat nästan skrek Tina ut. Carina kramade henne hårt och snart var Sanna framme och kramade om Tina hon med. Snart vart det en härlig gruppkram av allt och mitt i såg jag att Carina började förstå vad som hänt. Ett tag vart jag orolig att hon skulle snabbt sticka iväg men Tina började förklara att hon vart tänd på Carina sen de träffade första gången och även Carina medgav att något hade hänt.

 

Kände ett tag mig lite avundsjuk men Tina ändrade på allt när hon kom och kramade mig och tackade för allt med poolen och allt. Att hon i hastigheten lyckades krama min kuk gjorde mig lite lugnare men samtidigt öppnades nya tankar och funderingar, vad händer nu? Sanna var de som hoppade och förklarade att hon var vrålhungrig, Vi fick snabbt till grillningen och jag gick och hämtade lite vin som jag köpt in för tillfället dvs en box jag blivit rekommenderad. Tjejerna fick smaka lite med löftet att bara ta ett glas. Carina och jag var inne på vårt andra glas medan tjejerna styrde upp maten. Efter ett tag sa Carina att hon först skämdes lite men nu när hela projektet var klart kändes det lättare, Att ha sex med sin uppdragsgivare är kanske inte det smartaste konstaterade hon. Tjejerna var på gång och snart var allt klart, mellan deras fixande kom de förbi och gav oss kramar och kyssar som vi gladligen tog emot. Carina hann förklara att hon vart BS ganska länge men bara fått prova med en tjej. Tina hade verkligen förtrollat henne och det hon kände nu var så spännande. Hon var för övrigt singel och hade väl som många tjejer inte hittat någon man att leva med utan vara fått uppleva lite halvtaskiga one night som hon både kunna ha och mista.

 

När vi efter en god måltid satt och slappade funderade jag på hur vi skulle få ha Carina kvar hos oss, visserligen var Tina på och det märktes att hon verkligen gillade Carina och det gjorde allt svårare. Själv hade även jag drömmar om att få känner hur kuken skulle kännas i hennes fitta. Bubbelpoolen, utbrast Sanna!  Snabbt var vi alla på plats och kunde känna bubblorna härliga verkan. Jag råkade hamna bredvid Carina och snart låg våra knän mot varandra. Det var som att vår hetsning ökade och när hennes hand vandrade mot min kuk vart fullt stånd.

 

Tina och Sanna såg vad som hände och nu vart båda drivande att jag måste ge Carina lite njutning. Jag hade som ett av alla tillägg, beställt en ihopfällbar massagebänk och den kunde komma väl till pass nu. Jag erbjöd Carina en stunds skön massage vilket hon tackade ja till. Vi fick upp bänken inomhus och med en inramning av doftljus och lite lugn musik. Med en skön väldoftande olja började jag massera hennes rygga och ben. Ganska snart hördes pikanta stönanden från henne och jag koncentrerade massagen till hennes områden som gav mest stön. Hennes rumpa var verkligen så sexig och den fick givetvis lite extra massage.

 

När jag bad henne vända sig om, ropade Tina och Sanna och jag gick bort till dem. Se nu till att göra det riktigt skönt för henne så hon vill stanna kvar hos oss, var deras uppmaning. Vi håller oss borta tills vi hör sköna knulljud, sa de med stora leenden. Jag så Carina underbara kropp och kom snart in i massagen. Valde att massera från huvudet och nedåt och när jag fångade hennes bröst med de sexiga styva vårtorna stönade hon till ännu mer. Gick vidare ner över magen och nu kunde hon inte undgå att känna min styva kuk mot kinden. Hon vred huvudet och slickade till på ollonet vilket fick mig att rista till av njutning.

 

Hennes kala venusberg fick en skön behandlig samtidigt som hon sög in ollonet. Jag särade på hennes ben och kunde låta fingrarna spela på hennes klitta och över läpparna. Hennes mun var verkligen hungrig och jag fick ta i för att få loss kuken, bytte direkt plats och drog ner henne på bänken så att rumpan hamnade på kanten. Att se hennes vackra fitta var så hetsande och snart låg jag med tunga begravd i den. Carinas stön ökade och nu var det när för henne. Jag gick upp och lyckades trycka in kuken direkt vilket fick henne att stöna ut sin orgasm. Jag pumpade på och det var som hon aldrig han lugna ner sig för stönen var fortfarande som vid orgasmen och nu ökade jag tempot och nu kom det härliga vrålet av njutning när nästa orgasm kom. Hade en bit kvar och fortsatte knulla henne, när jag så hur tjejerna kom fram och direkt började suga på hennes bröst.

 

Carina vart helt i extas och skakade i hela kroppen när hennes tredje orgasm kom, jag kände att det var när för mig och lyckade dra ut kuken så jag kunde spruta på hennes mage till tjejernas förtjusning som direkt slickade upp allt. Carina låg och flämtade över allt njutning och när hon återfick sansen. Vi låg alla fyra skönt tillfredställda i soffan, Carina började förstå vad hon fått vara med om och sa att hon aldrig haft det så skönt.

 

När Carina flyttade in hade tjejerna ställt till med ett ordentligt välkomstkalas. Jo jag hade fått vara med och köpa in drickat. När vi förenades i en mysig kram insåg vi hur mysigt och skönt livet skulle bli.

Mr Solen

 

 

 

 

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Ronneby

En sorglig början med ett glatt slut, mycket trevligt läsning rakt igenom.

30/11, 2023 kl. 16:46

#4

snickaren

Ja när kommer del 2? :-)

10/12, 2020 kl. 18:21

#3

DaoDao

Härligt syndigt och gott!

Ser gärna en fortsättning! :)

11/7, 2019 kl. 17:49

#2

Mr_Solen

Tackar... ja insåg att om jag inte bröt nu skulle den bli ännu längre.... får väl skriva del två någon gång.

Solen

9/10, 2018 kl. 00:04

#1

Herr_roald

Läcker, gillar den skarpt, lite abrupt slut bara!

8/10, 2018 kl. 13:54