Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/10, 2018 kl. 12:04, av Pebe

Maria - Årets början

Del 2 av 5 i serien Maria

Dagen innan har hon för att slippa juridiska konsekvenser gjort en årslång deal med sin chef. Idag vaknar Maria upp till starten av året som ägd; ägd att utnyttjas hur som helst, när som helst, var som helst.
I korthet: han bestämmer, hon lyder!

För att få ett sammanhang och förståelse för novellen nedan bör ni läsa den första delen ”Maria - Ägd”. Ska också tillägga att denna delen blev väldigt lång, hoppas att ni orkar er igenom den!

Som tidigare vill jag gärna ha kommentarer om novellen. Mycket nöje!

 

 

Maria vaknade av väckarklockans larm 05.30, och vände sig i den mjuka och varma sängen. Ny dag, hon började som vanligt i huvudet beta av vad som stod på agendan för dagen. Det var en vana hon haft länge, allt för att vara så förberedd som möjligt inför de uppgifter och möten som fyllde arbetstiden. Hon vände sig på rygg och satte sakta sig långsamt upp när gårdagens händelser slog henne med full kraft. Det värkte till i skinkorna och hon var fortfarande öm i rumpan. Fredrik, avslöjandet av hennes hemlighet, deras överenskommelse och hur han hårt och förödmjukande han verkligen satt på henne inne på sitt kontor kom över henne med full kraft. Hon insåg med alla sinnen att dagarna inte skulle bli vad de varit, långt ifrån. Från och med idag och ett år framåt var hon hans ägodel. Bara hans att utnyttja hur han ville, när han ville och med vem han ville! Det fyllde henne med rädsla över vad det skulle innebära, men samtidigt en lite kittlande känsla av att inte veta, bara ta det som kom, utlämnad åt honom. Förhoppningsvis få njuta.

 

Hon steg ur sängen och in i duschen. När hon kommit hem igår kväll hade hon duschat i säkert en halvtimme men kände sig fortfarande smutsig, kunde fortfarande känna känslan av hur hans kuk fyllt hennes anal och smaken av hur han tömt sig i hennes mun. Hon hade såväl skrubbat sig om och om igen som smort in sig med krämer som hade hennes välkända dofter, dofter som hon alltid känt sig trygg med men ändå var det hans doft som följt henne ner i sängen. På väg ut mot badrummet tog hon upp telefonen för att starta Spotify och lite lugn musik för att avleda tankarna från gårdagen. Skärmen visade att hon hade ett nytt meddelande. Från Fredrik. Nervositeten slog till, klockan var 05.45 och han hade redan skickat henne ett meddelande. Med lätt darrande händer övervägde hon att bara låta det vara, låtsas som om hon inte sett det men insåg att Fredrik aldrig skulle tro på det. Rädslan för vad han då skulle hitta på för straff var för stor och hon öppnade meddelandet.

 

”God morgon min sköna. Hoppas att natten varit god och att du kommer till kontoret full av energi, du kommer att behöva det. Vi har mycket att klara av under dagen, framför allt med revisorn för att avsluta bokslutet. Utanför din ytterdörr finns ett paket, följ instruktionerna som finns med. Vi ses kl 07.30.”

 

Ett paket? Instruktioner? Mycket att klara av, framför allt med revisorn men mer då…? Vad skulle hon behöva göra idag…? Frågorna hopade sig i huvudet på henne samtidigt som hon snabbt sprang ut i hallen, vräkte upp ytterdörren och hittade mycket riktigt ett paket. Snyggt och prydligt inslaget, med ett kuvert på toppen. Maria tog med nervösa händer upp det och in i lägenheten. Vad var det? Och hur i helvete hade han hunnit få ut det till henne innan 05.15 när hans sms hade kommit? Sov karln aldrig? Hon öppnade kuvertet och fick fram ett kort med en handskriven text. Kort och koncist stod det ”Dagens outfit, glöm inget, lägg inte till något”. Jaha, vad i hela fridens namn var detta – skulle han förnedra henne ännu mer genom att styra hennes klädsel, fan ta honom! Kartongen slets i ilska upp av henne bara för att avslöja ytterligare en kartong. Filippa K stod det. Hmm, kanske inte helt fel. Maria lyfte upp paketet och fann ytterligare ett där under. Peter Hahn. Hon älskade skor från Peter Hahn. Hur visste han det? Eller var det bara en lycklig slump? Tveksamt, som hon kände Fredrik hände saker i hans närhet sällan av en slump. Det förstärkte hennes obehagskänsla, hur mycket visste han egentligen om henne?

 

Bägge paketens innehåll låg nu på hennes säng. Maria begrundade kläderna som låg upplagda, en mycket snygg, ganska högt knäppt, snäv kavaj och en lika snygg kjol. Enkel men mycket elegant kjol, inte knälång men inte heller vulgärt kort och lite snäv. Svart precis som kavajen. Bredvid låg ett par höga svarta stövlar i mjuk getmocka och en enkel klack. Väldigt, väldigt snyggt – hela outfiten visade elegans och god smak. Allt tillsammans med ett par svarta stay-ups. Snyggt! Men inga underkläder? Hade han glömt dem? Nej, Fredrik glömmer inte, kortet var tydligt, använd detta, lägg inte till och ta inte bort något. Hon skulle alltså gå naken under kläderna!? Tanken på att åka kommunalt till kontoret utan några som helst underkläder var allt annat än frestande. Vem som helst skulle kunna se att hon var ”naken”, bara att försöka dölja det skulle ännu mer skrika ut att jag inte har några underkläder, tänkte Maria, men vilket val har jag?

 

30 minuter senare gick Maria med raska steg in i en tågvagn. Hon kände sig uttittad, men intalade sig själv att det berodde på att hon var snyggt klädd. Hon lade benen i kors och knöt armarna tätt mot bröstkorgen när hon satte sig ner. Mitt emot henne satt en herre i 50-års åldern. Han tittade som hastigast upp från sin mobil, sökte hennes blick och gav henne ett varmt leende. På andra sidan gången satt en ung kvinna, dryga 20 år och tittade nästan ogenerat på henne, uppifrån och ner. Efter hand började hon njuta av blickarna folk gav henne, både män och kvinnor. Istället för korsade armar lät hon dem vila avslappnat i knät. Bekvämt bakåtlutad gav hon alla en möjlighet att syna henne. Det var också henne de tittade på, inte det faktum att hon inte bar underkläder, hon utstrålade elegans och självsäkerhet, framgång! Folk nästan väjde ur hennes väg när hon med allt mer självsäkra steg, utan att möta någons blick, banade sig genom centralen, ut på Skeppsbron och vidare upp på Stortorget där kontoret låg.

 

Exakt 07.30 steg hon in genom kontorets ytterdörr, log åt sig själv och sitt morgonnöje. Innanför dörren såg hon genom korridoren hur Erika kom emot henne. Erika var kontorets ”lärling”. Erika hade knappt klarat gymnasiet, inte beroende på att hon var ointelligent, tvärtom, utan beroende på att hon var uppkäftig och hade svårt för att rätta in sig i ledet. Fredrik hade av någon outgrundlig anledning anställt henne, dock noggrant påpekat att de första två till tre åren gällde som en upplärningsperiod, att bistå de övriga med den hjälp de behövde i sina projekt. Se och lär, lyssna och lär, fråga och lär, gör alltid ditt yttersta, stör ingen. Det var hennes tydliga instruktioner – om det går bra kommer du att växa snabbt, annars kommer du att vara borta härifrån inom ett år. Erika var på något sätt attraktiv, men grå. Det fanns inget speciellt över henne alls utöver hennes trotsiga uppsyn, men Maria hade mer än en gång tänkt tanken att om man lagt en vecka på Erika och hennes utseende, klädstil och framtoning så skulle Erika vara en skönhet. Men det var inte hennes jobb, just nu var det mycket annat som upptog Marias tankar. De kommande tolv månaderna t.ex. och mer exakt de kommande minuterna eftersom Fredriks stämma ljöd över det nästan tomma kontoret.

- Maria, mitt kontor om fem minuter!

 

Herregud, hur visste han att det var hon som kom in? Vad ska hända på hans kontor? I korridoren mötte hon en leende Erika på väg till sitt rum. Hon sa ett snabbt god morgon och fortsatte när hon hörde Erika svara:

-   God morgon Maria, trött idag efter att du jobbade sent igår?

Maria höll på att gå rakt in i dörrposten till sitt rum när hon hörde vad Erika sa.

-   Vad sa du, svarade hon och tittade uppmärksamt på Erika?

-   Ja, ibland blir det mycket och det är klart att man kan bli trött, jag bara undrade, svarade Erika lite svävande, men samtidigt med en blick som sa mer än tusen ord. - Jag menade inget speciellt, ville bara vara omtänksam.

-   Att vara omtänksam ingår så vitt jag vet inte i dina arbetsuppgifter. Däremot att se till att jag har kaffe på mitt skrivbord om 30 sekunder gör det, svarade Maria hårt och spände blicken i Erika.

Erika försvann snabbt ur Marias blickfång, mot köket och det svarta kaffet som Maria så ”vänligt” efterfrågat. 20 sekunder senare satte hon ner muggen på Marias skrivbord. Hon sökte Marias blick.

-   Alltså Maria, förlåt om jag sa något dumt, jag ville bara… du vet… här är i alla fall ditt kaffe. Jag tror att Fredrik väntar på dig, han har frågat mig om du har kommit.

Maria tittade på henne, det fanns fortfarande något i Erikas blick hon inte gillade. Vad visste hon egentligen? Hade hon varit kvar igår? Fredrik hade sagt att han skulle tömma kontoret, men inte lovat. Hade Erika sett dem? Hade hon sett Maria få smisk och bli påsatt i rumpan? Samtidigt var det i så fall hennes minsta problem just nu och hon bestämde sig för att inte vara otrevlig mot Erika.

-   Tack för kaffet, och förlåt för att jag var otrevlig. Nej, jag är inte trött, men det är mycket med bokslutet just nu. Jag går in till Fredrik alldeles strax så han inte tror att du försummar dina uppgifter. Maria log så vänligt hon kunde mot Erika och riktade sedan blicken ner mot datorn.

-   Ok, skönt att höra. Varsågod, hoppas att det underlättar starten på dagen. Erika vände sig och gick mot dörren.

 

Maria samlade ihop sig och förberedde sig för mötet med Fredrik. Fan visste vad som nu skulle hända… Hon knackade på hans dörr och steg in utan att vänta på svar. Fredrik satt vid sitt skrivbord fullt upptagen med några pärmar och datorn. Han tittade som hastigast upp på henne sedan ner igen och gjorde ett snabbt streck i blocket innan han åter såg på henne.

-   God morgon! Hoppas att nattsömnen varit god, idag behöver vi all energi vi kan uppbringa! Han log mot henne, log faktiskt varmt mot henne.

-   God morgon Fredrik, jo tack jag har sovit gott.

-   Bra! Innan vi drar igång, revisorn är här vid nio, så skulle jag vilja veta dina intryck.

-   Intryck om vadå, hon tittade oförstående och lite osäkert på honom, om revisorn eller bokslutet eller vad menar du, svarade hon? Vad menade han? För han menade väl åtminstone inte något om Erika? Hon såg, utan att reflektera, att ett nytt streck gjordes i blocket

-   Ja, intryck. Nej inte om revisorn, honom litar jag helt och fullt på, log han mot henne, jag vill veta dina intryck från igår. Närmare bestämt igår kväll.

 

Maria tittade på honom, vad skulle hon svara? Att det var jävligt upphetsande men samtidigt förnedrande, att deras överenskommelse var mer än vad hon kunde bära, att hon fortfarande var väldigt öm i de södra delarna, att så länge han inte skadade henne skulle hon stå ut. Kanske. Eller skulle hon bara säga att allt var toppen? Men det var det inte.

-   Jag vet inte Fredrik, svarade hon försiktigt, jag vet faktiskt inte. Jag… jag är nog lite kluven… jag vet inte riktigt vad du är ute efter, alltså vad du menar med intryck. Om det var skönt, om det gjorde ont, om det… jag vet inte Fredrik…. jag vet inte vad du menar.

-   Jag menar situationen. Att det delvis gjorde ont hoppas och utgår jag ifrån, att det bitvis var väldigt skönt framgick med all tydlighet, att du upplevde det förnedrande är jag ganska säker på. Jag tror att du lärde din läxa, men har det sjunkit in, har du insett vad du faktiskt gjort för överenskommelse? Inser du att jag äger dig nu?

-   Ja, det gör jag, men känslan är… jobbig…. Precis som du säger, jag njöt lika mycket som det smärtade igår, men varför förnedringen? Men som sagt av två onda ting är analsex bättre än fängelse, så jag står väl ut. Hoppas jag…

-   Du är väldigt välklädd ser jag, snyggt, du bär verkligen upp kläderna. Han lät blicken glida över henne. – Följde du instruktionerna?

-   Ja, jag gjorde som du eller vem det nu var skrev. Hur visste du min storlek?

Nytt streck i blocket. Eller var det en etta? Hon försökte utan framgång att se. Han såg på henne med en ganska kall och nedvärderande blick som inte förändrades nämnvärt när han började prata.

 

-   Bra! Hur jag vet vad jag vet är min hemlighet, men tro mig, jag vet mycket mer än du eller någon annan tror. Precis som du ibland vet mer än du tror. Eller någon annan. Men nog om det, tillbaka till igår. Du måste förstå, gårdagen var läxa lärd, och jag tror faktiskt att du gjort det, eller ja, åtminstone delvis. Vi har mer att lära. Men mer viktigt är att ju mer du lär dig att slappna av, lär dig att njuta av stunden, av momentet, desto mer kommer du att uppskatta vårt gemensamma år. Han tystande ett ögonblick och bara såg på henne. Maria visste att det inte var läge att bryta in med något, så hon mötte hans blick under tystnad och väntade. Plötsligt ändrades hans blick, blev snällare och varmare.

-   Jag vill att du växer, jag vill att du njuter mycket och jag vill belöna dig på alla sätt. Men då måste du lära, lyda, slappna av och ta emot. Jag är som person dominant, men jag har finner ingen lust i att göra någon illa, jag blir inte kåt av att smiska dig gul och blå. Jag blir upphetsad av att se dig upphetsad. Jag går igång på att se dig njuta på mina villkor – så i korthet vill jag att du njuter, jag vill se dig njuta. Då kommer jag att njuta. Men jag är absolut inte främmande för att bestraffa heller, och även det kan göra mig upphetsad så var försiktig och gör vad jag säger. Summa summarum var gårdagen inte representativ för kommande året, gårdagen var en bestraffning för vad du gjort. Men också att du skulle upptäcka vad du klarar och faktiskt njuter av. Du gillar att bli dominerad, inte sant? Du omvärderade din syn på analsex ganska snabbt eller hur? Du fick orgasm så många runt Stortorget hörde det, eller har jag fel?

 

Han tystnade och studerade henne. Maria såg på honom, mer än en gång hade hon varit på väg att avbryta, att säga emot. Men innerst inne visste hon, kände hon, att han hade rätt. Hon hade gillat det mesta, åtminstone efter hand, det hade varit förnedrande och smärtsamt i vissa fall, men vilken jävla orgasm hon hade fått – det var utan jämförelse den kraftigaste hon någonsin fått. Den ville hon mer än gärna uppleva igen. Och inte bara det, hon ville känna hans uppskattning, hans närhet, hans händer på henne. Känna att hon var viktig för honom, vara duktig. Hon ville faktiskt lyda.

 

-   Jag vet.. eller kanske inte vet… men.. igår var lika skönt som förnedrande och ja jag kom över hela Stortorget och jag gillade en del av vad du gjorde. Och vill kanske mer, men… snälla var försiktig.

Nytt streck innan han reste sig ur stolen och gick runt bordet.

-   Var försiktig? Nja, vi får se, jag tror att den meningen riktar sig bättre mot dig. Men som tidigare sagt, hade jag älskat att slå dig gul och blå hade du varit det nu, men det är inte grejen för mig. Men du ska lyda, det är viktigt. Lika viktigt som att du ska vara trygg i att jag lever upp till vad jag säger och lovar och jag tror bestämt att jag gav dig ett löfte igår. Att få njuta utan smärta. Men först vill jag se att du kan ta direktiv, har du verkligen gjort vad du skulle göra idag Maria? Han gick upp bakom henne och la sina händer på hennes axlar och lät dem varsamt glida ut över armarna. – Har du följt mina instruktioner tycker du, fortsatte han samtidigt som händerna gled tillbaka över axlarna och upp mot nacken. Han lät fingrarna lätt glida över den nakna nacken och upp i hårfästet.

 

Maria njöt av hans händer mot nacken och armarna, ville att han skulle ta på henne. Instruktionerna hade hon följt även om tankarna på att ta på trosor, bh eller en skylande kappa över den ”nakna” kroppen hade funnits. Men hon hade låtit bli, hon ville vara till lags, hon ville lyda. Hon ville bli belönad. Hon kände hur det pirrade i kroppen när hans händer gled ner över axlarna, följde kavajens linje och smekte hennes hud i urringningen mellan kavajslagen. Hans fingrar var bara någon centimeter från hennes bröstvårtor som direkt reagerade och började styvna. Maria ville det, vill att han skulle smeka hennes bröst samtidigt som en röst ropade i henne ”vi är på kontoret, kontoret som en del redan kommit till och som snart skulle vara fullt av folk, sluta!!”

-   Jag har följt instruktionerna, jag har inget mer än vad du sa till mig att ha på mig, svarade hon tyst.

Han stod nu vid hennes sida, lutade sig över skrivbordet och antecknade något. Handen gled mjukt innanför kavajen och slöts runt hennes bröst. Fingrarna kramade det mjukt, fortsatte ut mot bröstvårtan och knep försiktigt om bröstvårtan. Hon njöt, undslapp sig en utandning som var mer ett stön än ett andetag. Men tyst, det fanns folk i absolut närhet. Han växlade bröst, drog hennes hår åt sidan samtidigt som han böjde sig fram och kysste henne i nacken. Knep lite hårdare om denna bröstvårtan och viskade i hennes öra:

-   Ser bra ut så här långt, hur är det med resten?

-   Jag säger att jag följt dina instruktioner, jag har inget på mig som jag inte skulle ha.

-   Mmm, bra Maria, men du förstår att jag måste kolla. Av naturliga skäl litar jag inte på dig än, du har en del att bevisa och leva upp till innan dess. Ställ dig upp!

-   Fredrik sluta, sa hon tyst, vi är på kontoret och det är fullt med folk här. Dessutom kommer revisorn snart. Sluta…

-   Om och när jag ska sluta bestämmer jag, det gör inte du. Du ska bara göra vad jag säger åt dig, det är som bekant överenskommelsen, sa han bestämt i hennes öra. Vill jag knulla dig framför revisorn gör jag det. Eller låter honom knulla dig framför mig. Så jag säger till dig igen, ställ dig upp.

 

Han hade nu ett fast grepp om hennes hår och drog henne sakta upp på fötter. Hon följde med och kände hur hans hand fortsatt smekte hennes bröst, nu lite hårdare. Bröstvårtan var nu helt styv och hon njöt av dess beröring. Hon tog tag om skrivbordets kant och lät honom fortsätta, ville att han skulle fortsätta. Hon började bli riktigt kåt av hans beröring, närhet och hans bestämdhet. Men hon var också väl medveten om att väggarna inte var de tjockaste som fanns, risken att höras var överhängande om han bestämde sig för att sätta på henne här. Så hon lät sina stön fortsatt vara tysta, kvävde dem bäst hon kunde i en stängd mun. Men gud så skönt det var! Fredrik lät en hand glida ner över hennes rumpa, ner mot låret och tog tag om linningen till kjolen.

-   Böj dig fram mot bordet Maria, sa han lugnt till henne och tryckte mjukt mot hennes svank.

Han lät nu bägge händerna ta tag om kjolkanten och drog den sedan sakta uppåt. Hon kunde känna hur hans fingrar låg lite före linningens glidande över låret, hur de smekte hennes lår upp mot musen samtidigt som hon krampaktigt höll om bordsskivan. Dom var nära nu och att säga att hon var kåt var en underdrift. Helst av allt ville hon falla framåt och känna hans kuk i sig, pumpande tills hon kom.

 

-   Bra Maria, inte heller här har du fuskat, inga trosor, sa han och lät ett finger glida över hennes mus. Det skrapade lite av ”skäggstubben” på och runt hennes mus men var så skönt att hon riste till i kroppen av hans beröring. - Av din andhämtning att döma så är det inte helt obehagligt, eller….? Leendet på hans läppar behövdes inte ses, det hördes i i hans röst att han log.

-   Nej det är inte obehagligt, det är skönt….väldigt skönt Fredrik…. Jag sa ju att jag inte fuskat och även om ooohh… mmmm, stönade hon till när ett finger plötsligt gled in i henne. – Sluta Fredrik, oooh, sluuutaaaa, om 15 minuter står revisorn här… mmmmm

-   Jag lovade dig igår att du skulle få njuta, och jag gör vad jag lovar, log han åt henne och lät ytterligare ett finger glida in i henne och sedan sakta börja pulla henne bakifrån. Fingrarna gled in och ut samtidigt som tummen lätt retade hennes anal. – Har jag fel eller njuter du, frågade han tätt mot hennes öra.

-   Fredrik, sluta!! Det kommer höras om vi knullar, sluta! Det är…mmmm… sjukt skönt, men sluta…ooooh… nej inget knullande!

Han fortsatte långsam att fingerknulla henne, njöt av hennes plågade upphetsning. Böjde sig fram och drog in hennes underbara doft i nacken och viskade till henne:

-   Du är vacker, du doftar underbart och jag vill inget annat än ha dig just nu, men om du säger att det kommer att höras för mycket så får jag väl låta bli. Knäpp upp din kavaj!

-   Nej, sluta nu…mmmm, slutaaaa… aa, nästan stammade hon fram mellan stönen. Maria var väldigt kåt nu, hon hade inte långt kvar till orgasm. Trots hennes ”sluta” ville hon ha den…. – Jag vill inte knäppa upp kavajen, den jävla revisorn kommer när som helst….

-   Han kommer om 12 minuter, knäpp upp kavajen, kommenderade han henne, knäpp upp den nu!

 

Maria släppte sakta taget om skrivbordet och knäppte långsamt upp första knappen. Och sen andra och tredje. Kavajen föll isär och hennes bröst gungade ut i frihet. Bägge bröstvårtorna stod rakt ut, hårda av kåthet. Hon var nästan lika kåt nu som igår kväll, orgasmen var på väg med stormsteg. Nästan genast kände hon hur Fredriks arm gled över hennes axel och hur handen kupades om det nu nakna bröstet. Handen växlade bröst och lät inte vårtorna vara utan behandling. Gud vad hon var kåt nu, hon ville bara skrika åt honom att knulla henne hårt! Hon kände hur han drog upp kjolen över hennes rumpa och hur han hårdare började fingerknulla henne och hur tummen mjukt pressades mot hennes anal. Han släppte hennes bröst, drog ut fingrarna ur henne och gick ner på knä bakom henne, kramade hennes bägge skinkor hårt. Han drog isär skinkorna och lät tungan glida mellan skinkorna, över analen och upp mot ryggslutet. Han lät händerna hårt krama bägge hennes bröst samtidigt som han böjde sig längre ner och slickade hennes mus upp mot klitoris. Det gick som en stöt genom Maria när hans mun och tunga pressades mot hennes nu sjöblöta mus. Hon stönade högt, det var helt lönlöst att försöka kväva det, och väste fram mellan läpparna: - jaaaa mmm snälla fortsätt… oooohh mmmmmeeeerrrr. Fredrik slickade henne nu med frenesi, han växlade mellan att slicka henne så djupt han kom åt och att med tungan massera hennes klitoris.

 

Maria slets mellan viljan att högljutt komma och att hålla igen pga alla som fanns i närheten. Men hon förstod i dimman att hon redan förlorat det slaget, hon skulle aldrig få Fredrik att sluta nu, hon skulle aldrig vilja att Fredrik slutade nu, hon ville komma. Hon ville känna hur hans tunga och fingrar drev henne över gränsen, hon ville att han skulle ge henne orgasm! Även om hon försökte kväva stönen så hördes de, men hon hoppades inte att de hördes utanför Fredriks kontor. Men som hon njöt, hon kände hur kroppen började skaka av orgasmen som nu började komma. – jjaaaa Fredrik, jag kommer…..mmmmm, ge den till mig…. aaahhhhh

 

Fredrik hörde hur Maria kom allt närmare orgasm, han knullade henne nu intensivt med fingrarna. Han sög på hennes klitoris och förstod att hon skulle komma nu, att hon nu var mer än nära. Han drev fingrarna i henne allt hårdare och när han hörde hennes okontrollerbara stönande som sa att orgasmen rusade genom hennes kropp tryckte han in hela tummen i hennes anal. Reaktionen lät sig inte vänta, Marias kropp skakade och hon stönade rakt ut: - nuuuuu, nuuuu jaaaaa……jag kommmerrr, knulla miiig…..oooooh…. oohooo. Maria väste ut stön och ord om vartannat, in i det sista försökte hon vara tyst, men det var svårt…. Hon kände inte igen sig själv, hon hade haft bra sex tidigare, men detta var helt vansinnigt! Hon hade inte rört honom alls, dom hade inte kyssts, han var fortfarande fullt påklädd, hon hade bara knäppt upp kavajen. Ingen kuk, inget knull, men en sjuhelvetes orgasm sköljdes över henne. Två fingrar och en tumme fick henne att nästan skrika rakt ut av upphetsning.

 

Hon sjönk ihop över skrivbordet, kände hur Fredriks fingrar gled ur henne. Hon stödde sig mot skrivbordet, helt utmattad. Herregud, vilka orgasmer han lockade ur henne! Hon kände hur han försiktigt ställde henne upp med skrivbordet som stöd mot hennes rumpa. Han hade dragit ner hennes kjol och knäppte nu hennes kavaj utom den översta knappen som han lämnade med kommentaren: - Den lämnar vi åt Göstas fantasi.

-   Nöjd, frågade han leende? Jag lät dig få ditt nej där, det första av tre, jag knullade dig aldrig. Men visst lovade jag att inte försöka samma sak igen när du sagt nej, så det blir alltså ingen kuk för dig det närmaste året, log han allvarligt mot henne.

Maria ställde sig lite mer upprätt och såg in i hans ögon. – Om du kan få mig att komma så här jävla hårt utan att knulla mig, då är jag väldigt nyfiken på vad du kan göra när du använder kuken. Så jo, i just det här fallet gäller inte mitt nej hela året, det blir kuk för mig i år!

 

Det knackade på dörren och innan någon hunnit reagera öppnade Erika dörren till Fredriks kontor. Med flackande blick och lite lätt rödflammigt ansikte meddelade Erika att revisorn hade kommit. Fredrik tittade på henne med ett litet leende och sa att Gösta var välkommen in om två minuter, dom var strax redo för honom. Erika lämnade snabbt rummet utan att titta på någon av dem.

-   Fredrik, vi kan inte ta in Gösta här, det formligen stinker kåthet och mus.

-   Ja jag vet, skrattade Fredrik och satte sig ner i sin stol, men du vet vad man säger, det finns två saker som luktar fisk, den ena är fisk och den andra…. ja. Och vi kan ju faktiskt ha en gös gömd här inne någonstans, det vet inte Gösta säkert. Fredrik skrattade åt sitt eget skämt när han gick in på sin toalett och tvättade sig om händer och ansikte och borstade sedan snabbt tänderna.

-   Och innan jag glömmer det, sa han när han kom ut, på fredag är du ledig.

-   Ledig, svarade hon frågande? Varför ska jag vara ledig?

-   Det får du reda på senare, svarade han samtidigt som han öppnade dörren för Gösta. - Välkommen Gösta, vi är redo för dig, Maria har precis kommit!

 

Dagen förflöt i snabbt tempo utan några överraskningar eller längre avbrott. Maria spenderade större delen av tiden med Gösta för genomgång av bokslutet, de rätade ut frågetecken och bockade av punkter i rask takt. Maria var effektiviteten själv och även om Gösta var mycket kunnig och professionell hade han ibland problem att hänga med i Marias tempo. Antingen beroende på hennes tempo eller mer troligt för att han med jämna mellanrum fastnade med blicken i hennes urringning. Varje gång Maria böjde sig fram över skrivbordet fick Gösta full insyn ner i hennes urringning och han missade få tillfälle att beundra hennes fasta bröst. Till en början tyckte hon att det var väldigt jobbigt att sitta så nära honom, det enda hon kunde känna var doften av sin egen orgasm, sitt eget kön. Att även Gösta kunde det var hon helt övertygad om och det gjorde henne illa till mods. Men efter hand gjorde det henne lite pirrig, att kunna påverka en människa utan att på något sätt antyda, flirta eller säga något var lätt berusande, en maktkänsla. Efter lunch satte hon sig därför bredvid honom, lite för nära. När hon gled ner lite på stolen gled kjolen upp och avslöjade bandet på hennes stay-ups. Att då dra ut stolen en bit från bordet och sitta mer framåtlutad och vriden mot honom, fortfarande nära, gav honom möjlighet att se en hel del av henne. Tillräckligt mycket för att hans fantasi skulle skena och på så sätt påverka honom rent fysiskt. Maria insåg ganska snart att han satt med stånd. Ett par gånger försökte hans diskret rätta till ståndet för att det inte skulle synas för mycket och Maria låtsades inget se. Efter någon timme, när Maria först låtit handen glida ner i sitt knä och pressat bak kjolen ytterligare, föreslog hon att de skulle ta en paus i fikarummet. Gösta tittade på henne med spänd och nervös blick och sa att hon gärna kunde ta lite kaffe men att han hellre satt kvar för att lösa ett par frågor. Maria reste sig med avsikt mot honom så att hon lätt strök sin kropp mot sidan på hans, blev stående så för en sekund för länge och drog sedan sina bröst mot hans axel när hon gick ut. Hon kunde knappt hålla igen ett stort leende och kände att trots morgonens orgasm så var hon kåt igen. Inte just på Gösta, han var för tillfället bara ett experiment för henne, men hon ville ha sex, känna en kuk i sig. Skulle Fredrik ställa upp på hennes invit? Kanske värt ett försök. Hon tittade in i konferensrummet igen bara för att se Gösta hårt rätta till sin erektion. Eller runkade han? Maria låtsades fortfarande som ingenting utan såg rakt på honom.

 

-   Jag behöver sitta ner lite med Fredrik, är det ok om du fortsätter själv ett tag? Jag kan be Erika sortera och läsa verifikationerna bredvid dig. Jag har uppfattningen att hon är bra på att jobba med händerna, så då går det nog fortare för dig, Erika är väldigt flink i fingrarna, fortsatte hon oskyldigt.

-   Ja gå du in till Fredrik bara, jag har att göra. Nej, nej, det är bra ändå, men tack, jag löser det själv, svarade Gösta med en nästan plågad min.

-   Ja, själv brukar vara bäste dräng, men en hjälpande hand är aldrig fel. Säg till om du ångrar dig, Erika kommer gärna till din undsättning, svarade Maria samtidigt som hon med ett lätt leende lät ena handen delvis försvinna ner i sin urringning.

-   Ja tack det ska jag, sa Gösta och försökte slita blicken från hennes bröst, kan man öppna ett fönster här inne, lite luft vore välbehövligt.

-   Inga problem. Maria gick fram till fönstret, sträckte på sig överdrivet mycket och blottade större delen av låret och upp mot rumpan. Hon öppnade fönstret och vände sig snabbt om. Gösta formligen fånstirrade på henne.

-   Tack, nästan flämtade han fram, tack för det. Maria log till svar och lämnade honom i rummet.

 

Fredriks dörr var stängd, hon knackade snabbt och öppnade dörren. Mitt uppe i ett samtal viftade han ner henne på besöksstolen samtidigt som han drog ett streck på pappret framför sig. Efter någon minut avslutade han samtalet och tittade på Maria.

-   Hur går det för er därinne, frågade han henne.

-   Jo tack, för honom går det nog snart, svarade Maria med ett stort leende. Tack vare din/min outfit sitter han därinne med ett praktstånd nu. Jag tror att han har sett mer av mina bröst och lår än vad jag själv gjort den senaste veckan. Jag föreslog att Erika kunde ge honom en hjälpande hand när jag gick in här, men avböjde nervöst. Maria skrattade lite åt situationen och såg på Fredrik, även han borde finna det hela ganska lustigt. Åtminstone den Fredrik hon hade känt tills för ett par dagar sedan, nu såg han måttligt road ut. Han såg ner på skrivbordet och gjorde ett nytt streck.

-   Jaså, du sitter och kåtar upp vår käre revisor? Stackars Gösta har väl med tanke på sina 60 bast knappast sett några 26-åriga bröst de senaste 30 åren, att han sitter där med ett jävla stånd är förståeligt, du har väldigt snygga bröst, svarade han. Han tittade på henne med en lätt road blick som hårdnade efter hand han började prata. – Jag trodde att reglerna även gällande sex var solklara, du är min och du gör bara vad jag säger åt dig. Och nu håller du på att ge stackarn en hjärtattack med blottade bröst och förmodligen lår också utan min tillåtelse. Jag kanske ska erbjuda Gösta att du avslutar det du påbörjat. Att du med glädje suger av honom i konferensrummet enbart iförd stövlar. Och om han efter att ha sprutat i din mun klarar det så kanske han vill knulla en 26-åring…. Vad tror du, kommer han att klara av att knulla dig efter en ordentlig avsugning?

 

Hans blick brände i henne, hon blev helt ställd av vad han just sagt. Menade han allvar? Tänkte han ge bort henne till Gösta? Som en leksak den ena pojken bara kan ge till den andre om han vill? Hjärtat slog i bröstet, ja hon hade varit kåt när hon lämnade Gösta, men inte på honom, hon hade ju hoppats att Fredrik ville ta henne. Inte att hon på Fredriks direktiv skulle vara tvungen att ha sex med en oattraktiv 60-åring med plösmage och dålig andedräkt. Vad svarar jag nu, tänkte hon febrilt, vad är rätt svar för att slippa det? Säger hon nej har hon förbrukat två av tre nej redan första dagen, det var ingen bra taktik. Men att säga att hon inte vill kommer få honom att tvinga henne bara för att han kan och vill visa sin makt över henne. Sista alternativet var då ”ja, gör det”. Då skulle hon om 10 minuter sitta på knä med Göstas gubbkuk i sin mun – och det ville hon verkligen inte! Hon mötte Fredriks blick och bestämde sig för att enbart svara på sista frågan.

-   Om jag suger av honom så kommer han att vara helt slut och kommer inte att klara av att knulla mig, svarade hon så självsäkert hon kunde. Hur skulle han reagera? En svettdroppe rann nerför hennes rygg när han ställde sig upp och gick emot henne.

-   Ja, så är det kanske. Men än så länge är jag inte klar med dig, just nu behåller jag dig för mig själv. Men bara än så länge, hoppas att du förstår och har insett det. Tro mig, du vill inte pusha mig fler gånger, nästa gång kommer du inom ett par minuter att dregla över en illaluktande gubbkuk som stöts ner i ditt söta svalg.

 

Han var nu framme vid henne och lät handen smeka över hennes kind. – Glöm inte det, sa han med tydlig röst. Det skulle hon helt säkert inte göra, hon förstod allt mer vad det innebar att vara Fredriks ägodel, hon skulle vara tvungen att vara väldigt försiktig i framtiden med vad hon gjorde och sa. Framför allt med honom i närheten.

-   Nej det ska jag inte glömma, svarade hon försiktigt.

Ännu en krumelur på pappret. – Om du inte redan lagt märke till det, fortsatte han obekymrat med ryggen mot henne, så har jag gjort ett antal streck i mitt block under dagen. Han vände sig om och spände blicken i henne. – Jag tror nog att du vill undvika streck.

-   Ok, vad ska jag göra då, frågade hon?

Streck igen. Han tittade länge på henne. Då förstod hon plötsligt, han gjorde en anteckning varje gång hon bröt mot en regel, t.ex. att inte svara ja Fredrik, nej Fredrik och tack Fredrik. Fan också, det hade självklart inte bara gällt igår kväll, det gällde hela tiden. Hur många gånger hade hon inte missat det idag? Massor! Vad innebar det, någon bestraffning förmodligen, men vad? Om hon hade tio streck, skulle det innebära en viss bestraffning och om hon hade 20, vad hände då. Maria blev rädd och nervös när allt föll ner. Hon visste helt säkert att Fredrik skulle straffa henne för det, men när och hur?

-   Nej Fredrik, det vill jag inte och ska göra mitt bästa för att undvika det och vara dig till lags. Jag ska vara mer uppmärksam på dina direktiv och lydig, jag lovar. Orden kom snabbt och nervöst.

-   Bra Maria, mer begär jag inte. För tillfället. Kila nu in till Gösta och avsluta bokslutet. Och denna gång har du min tillåtelse att göra honom kåt och frustrerad. Inte bara tillåtelse, jag vill se honom dölja sin hårda kuk när han kommer ut från konfen. Då kanske ett eller två streck försvinner, log han mot henne. - Gör honom riktigt frustrerad!

-   Ja Fredrik, det ska jag, han kommer att vara mer än frustrerad, svarade hon undermåligt och gick snabbt ut från hans kontor.

 

Två timmar senare lämnade Gösta konferensrummet med snabba steg. Med sikte på utgången gick han raskt med datorn framför sig, noga räknat framför skrevet. En svettdroppe rann från örat ner genom polisongen och försvann under skjortkragen. Bara några steg från räddningen i form av en exit från kontoret hörs Fredriks stämma bakom honom. - Gösta vänta! 

Han vänder sig mot Fredrik och får fram ett påtvingat leende. – Ja hej Fredrik.

-   Har det gått bra idag? Är ni klara med bokslutet?

-   Nja, inte riktigt, jag är tyvärr tvungen att gå lite tidigare. Men jag kommer tillbaka på fredag igen och avslutar allt. Har lite bråttom nu nämligen.

-   Jaha, men på fredag är inte Maria här, kan du inte någon dag tidigare?

-   Nej tyvärr, ja jag förstod att Maria var ledig, men jag klarar det ändå, ingen fara.

-   Ja då så, då får du ha en trevlig kväll Gösta. Om du vill kan säkert Erika hjälpa dig på fredag. Ung och formbar vet du, skrockade Fredrik överdrivet kamratligt, hon hjälper gärna tjänstvilligt till. Med vad du vill! Det sista sa Fredrik långsamt och höll kvar Göstas blick.

-   Nej, nej det behövs absolut inte, men tack ändå. Gösta var nu tydligt frustrerad och ville bara därifrån. Att behöva stå ut med närheten av en ännu yngre och lika snygg kvinna var mer än han skulle klara av utan att komma i brallan. Framför allt om hon också var närgången och utmanande. Just nu ville han bara därifrån, hans plan var att uppsöka en ung prostituerad och få ett snabbt knull. Han skulle förvisso bara hålla ut två minuter men han var tvungen att få utlopp. Att komma hem i tron att hans fru skulle släppa till var helt uteslutet, han kunde inte minnas när han senast hade haft sex med henne och än mindre när han njöt av det senast. Han behövde ungt kött nu, dyrt men villigt.

-   Då ses vi på fredag. Är du ok, du ser lite blek och stressad ut? Fredrik la en hand på Göstas axel som vänskaplig gest. Samtidigt kom Maria gående mot dem med blicken stint fäst vid Göstas. Gången var långsam och avslappnad men lätt utmanande, ena handens välmålade naglar krafsade lätt på låret.

-   Tack för idag Gösta, alltid lika trevligt att få jobba nära dig. Hon stannade lite för nära honom, ett klart intrång i hans komfort zon. Gösta tog ett halvt steg bakåt.

-   Haha, ja tack själv, ja det är alltid trevligt. Jaja, men nu måste jag skynda, tack för idag.

Med snabba steg, utan att invänta svar från någon försvann han ut genom porten.

-   Ja, frustrerad får man nog kalla det, sa Fredrik med blicken på den stängda porten, bra jobbat Maria. Jag tar bort något streck eller två, du gjorde vad du skulle.

-   Tack Fredrik, jag uppskattar det, sa Maria och såg försiktigt på honom. Hon hade gjort rätt, hon hade tillfredsställt hans önskan. Hon hade lytt honom.

 

Resten av veckan gick fort och utan några intermezzon. Hon gjorde sitt absolut yttersta för att vara till lags. Ja Fredrik, nej Fredrik, tack Fredrik föll sig helt nu helt naturligt. Maria hade inga om helst planer på att skaffa sig fler sträck i Fredriks ”svarta bok”. Tids nog skulle det säkert komma, men inte genom något så banalt som att missa detta enkla. Hon var nog rädd för den kommande bestraffningen utan att vilja göra den ännu värre med fler streck.

 

Sent på torsdag eftermiddag hade Maria avslutat allt som låg på henne gällande bokslutet. Erika hade hjälpt henne med ett antal saker. Under de dagarna upptäckte Maria att Erika var såväl snabb som effektiv och dessutom ett roligt sällskap. Maria förstod faktiskt inte hur Erika hade kunnat bli stämplad som uppkäftig eller ha svårt att rätta in sig efter någon eller dess direktiv. Hon var uppenbart intelligent och även om Maria ett par gånger fått säga till på skarpen för att Erika skulle jobba snabbare eller mer noggrant så fann hon att Erika direkt tog till sig och gjorde som hon blev tillsagd. Att de bägge kvinnorna framledes skulle jobba ihop mer och på ett bra sätt var hon övertygad om och skulle se till att det blev så.

 

Maria sträckte på ryggen, det skulle bli skönt att komma hem nu och krypa in i något mjukt och behagligt. Om hon ändå bara hade haft ett badkar, tänkte hon drömmande, då hade hon legat i det de närmaste timmarna. Just en större lägenhet eller helrenovering av befintlig, mer påkostat och lyxigt hade stått högt upp hennes lista när hon börjat skinna bolaget på pengar. Hon svor över sitt oförstånd att det inte blivit gjort istället för att, som hon gjort, bränna pengarna på kläder, utekvällar och annat skit. Men det fick bli ett senare projekt, förr eller senare skulle hon ha råd till det igen. Men hem nu, tänkte hon, hem och koppla av med sovmorgon på sin lediga fredag. Just det, varför skulle hon vara ledig? Det var ju på Fredriks initiativ men hon hade inte fått några direktiv. Han kanske bara ville belöna henne med en ledig dag? Tveksamt, men utan direktiv tänkte hon inte göra något alls, bara slappa. Hon skulle just stänga ner datorn när telefonen plingade till. När man talar om trollen, tänkte hon, när hon såg att det var från Fredrik. ”När du kommit hem ikväll logga in på hotmail-kontot: mddesign@hotmail.com, lösenord miawes26”.

 

Maria stängde datorn och skyndade iväg. Där kom alltså hennes direktiv för morgondagen. 40 minuter senare stängde hon sin ytterdörr på Clementstorget i Lund. Även om hon var skräckblandat nyfiken på mailen började hon med en dusch. Nyduschad och iförd myskläder hällde hon upp ett stort glas vin – bara champagne var godare än ett riktigt bra rött vin – och sjönk ner i favoritfåtöljen vid fönstret. Startade datorn och loggade snabbt in på ”sitt” hotmail-konto. Bara ett mail fanns i hennes inbox, det kom från ”lydmig” med rubriken ”I morgon”. Hon klickade nervöst upp mailet.

 

”Hej Maria,

 

Det är via denna mail som du hädanefter kommer från direktiv, se till att titta efter nya mail med kontinuitet. Bekräfta alltid omgående att du fått ett mail.

Imorgon fredag är du ledig från kontoret, istället ska du infinna dig på Södergatan 12 kl 09.00 – fråga efter Sofia.

När ni är klara kommer du att få vidare instruktioner.

Sofia kommer löpande att informera dig vad som ska ske under dagen. Bara gör vad du blir tillsagd och ha en riktigt skön och njutningsfull dag.

 

Glöm inte att bekräfta att du fått mailet.”

 

Jaha, där rök den långa sovmorgonen alltså, tänkte hon för sig själv. För att undvika ytterligare streck besvarade hon genast mailet med ett kort meddelande.

 

”Tack Fredrik för mailet. Läst och tagit del av instruktionerna.

 

Kan han vara kort kan minsann jag också vara det. Därefter googlade hon snabbt adressen och insåg att även om sovmorgonen försvunnit så skulle nog dagen inte bli helt fel, frågan var vad som skulle hända efteråt…. Hon bestämde sig för att inte oroa sig över det nu utan avslutade kvällen med lite mer vin och en film innan hon kröp ner i sängen.

 

Fredag kl 09.00 steg Maria in på Södergatan 12. Hon hade fått lite sovmorgon, hunnit käka en lugn frukost för att sedan duscha och klä på sig. Klädvalet var svårt, skulle hon vara uppklädd inför kvällen om hon inte hann hem innan dess eller skulle hon klä sig vardagsklädd för dagens aktiviteter. Hon beslöt sig för snyggt vardagsklädd med jeans, vit topp och den jackan hon köpt strax innan bomben briserade. Till det blev det ett par härligt ingångna, snyggt slitna boots. Väl inne gick hon fram till disken och möttes av en lång, fantastiskt fräsch rödhårig kvinna (eller tjej kanske var mer rätt) som mötte hennes blick med ett stort smittande leende.

-   God morgon, vad kan jag hjälpa dig med?

-   God morgon, jag heter Maria och jag har en tid bokad nu klockan nio med Sofia, svarade Maria leende. Fast jag vet inte för vad, tänkte hon utan att röja en min.

-   Ja, vad roligt, det är du som är Maria. Det ska bli jättespännande att ta hand om dig under dagen, jag har verkligen sett fram emot det sedan Fredrik ringde och bokade in dig. Det är jag som är Sofia. Tjejen lyste upp när Maria presenterade sig och fullständigt sprudlade av energi.

-   Jaaa… vad bra.. Maria kom av sig. – Så du känner Fredrik?

 

Sofia tog henne under armen och drog henne in i lokalen, bot från reception och skyltfönstret och istället in bakom ett par dörrar. Hon luktade oförskämt gott och hur kunde någon vara så snygg, pigg och energisk klockan nio på morgonen, tänkte Maria.

-   Jo, man kan väl säg att jag känner Fredrik, sa Sofia när hon drog med sig Maria. – Här ska vi in, sa hon sedan och höll upp dörren för Maria. – Ska vi gå igenom vad vi ska hinna med nu under ett par timmar, fortsatte hon innan Maria hunnit få en syl i vädret.

-   Ja det kan väl vara bra, svarade Maria snabbt innan Sofia hann fortsätta. – Har du känt Fredrik länge? Ja, han är min chef och vi pratar en hel del, men jag känner inte igen ditt namn, försökte Maria bluffa sig fram för att få mer info.

-   Njaa… egentligen är det mina föräldrar han känner, men under sista halvåret har lärt känna honom lite mer…, svarade Sofia undvikande. Men man hinner lära känna varandra ganska mycket på den tiden, eller hur? Han var tydlig med vad han förväntade sig idag så låt oss inte spilla tid på honom när vi har annat att göra. Sofia log nästan oavbrutet, Maria var inte helt bekväm med det. Men det var bara att spela med här, instruktionerna hade varit tydliga i mailet. Och uppenbarligen även Sofias instruktioner från honom…. Hur hängde dom ihop, hon var kanske 19 år, han dryga 40, hon inom hudvård på ett spa, han som VD för ett snabbt växande och framgångsrikt företag. Maria undrade…

 

-   Ja visst gör man, svarade hon, av egen erfarenhet vet jag att det krävs betydligt kortare tid än så… Men, så vad börjar vi med då, frågade Maria?

-   Ja men eller hur, svarade Sofia med en blick på Maria som var nästan genomträngande, bara man har öppna sinnen, inte sant? Jo vi börjar med att du klär av dig för dagens första behandling. Jag får be dig ta av alla kläder. Om du vill kan du göra det bakom skynket där, du hittar också en varm och skön morgonrock och ett par flip-flop som du kan behålla under hela dagen. Maria följde hennes hand när hon pekade in bakom en skärm. Alla kläder? Vad händer? Under hela dagen? Vad fan har Fredrik planerat?

-   Medan du byter om ska jag förbereda ett par saker.

 

Maria gick in bakom skärmen, hittade morgonrocken och sina nya flip-flop. Jaha, det var inte vad hon trott, hade hon vetat att hon skulle vara helnaken hade hon nog rakat musen, nu var det lite fjun runt läpparna och en tofs som hon sparat. Men hon tänkte väl knappast spreta med benen för Sofia, och dessutom var det inte hennes sak att hänga upp sig på. Helt avklädd körde Maria ner fötterna i flip-flopsen och tog morgonrocken. Härlig kvalitet kände hon när hon greppade dess tjocka mjuka frotté. Tre steg senare stod hon framför Sofia som fortfarande såg lika glad och energisk ut.

-   Toppen, då kör vi, sade hon. Du kan lägga dig på rygg på britsen där, sa hon.

Maria tog av skorna och satte sig på britsen och la sig nedan ner. Man undrar, tänkte hon, man undrar vad som nu ska ske. Jag fick aldrig någon mer info av rödtoppen här. Trots nyfikenheten och nervositeten ville eller vågade(?) hon inte fråga. Sofia stod vid huvudändan och la kudden tillrätta under huvudet på Maria. Hon var verkligen mån om att Maria skulle ha det bra och hon manövrerade henne med varsamma men bestämda händer. – Ligger du bra, frågade hon?

-   Mmm, det är bra, svarade Maria.

-   Jag kommer att lägga en varm handduk över dina ögon, bara blunda och slappna av, sa Sofia mjukt. Hon la handduken över Marias ansikte som slöt ögonen. Sofia masserade mjukt hennes tinningar och ner över käkmusklerna. – Du behöver inte vara nervös, sa Sofia lugnande som om hon kände eller såg på Maria hur nervös och spänd hon var. För det var hon, hon hade ingen koll alls, bara det var jobbigt för en människa med en hel del kontrollbehov. Att dessutom ligga naken framför en helt okänd kvinna gjorde henne ännu mer nervös. Varför nervös, tänkte hon, hade det varit en man där istället DÅ hade hon kunnat vara nervös. Men det här var en annorlunda nervositet, Sofia fick henne att känna sig… ja annorlunda. Hennes röst fick Maria att känna sig lugn och hennes varma händer masserade väldigt skönt. Slappna av, sa hon till sig själv, slappna av du får en skön massage, det är inte mer med det.

 

-   Jag kommer att knyta upp din morgonrock nu och dra den lite åt sidan så jag kommer åt bättre, sa Sofia i samma lugna ton. Trots att Maria inte såg något kunde hon känna och höra att Sofias stora konstanta leende hade lagt sig. Istället talade hon lugnt med varm och behaglig röst. Hon knöt upp knuten och drog isär den. Maria spände sig lite, undrar vad hon tänker när hon ser på mig, funderade hon. Är hon avtrubbad inför alla kunder som ligger nakna framför henne, är jag bara ännu en i raden? Dömer hon oss när vi ligger med stängda ögon eller kanske bedömer oss på en skala från 1-10? Det är väldigt utelämnande det här! Vad ska hon göra? Komma åt bättre? På vadå, för vadå? Tankarna började skena hos Maria och hon var allt annat än lugn och avslappnad. Vad skulle hända om hon bara reste sig upp och gick? Skulle Sofia skvallra för Fredrik och vad skulle han i så fall hitta på. Eller skulle Sofia släppa iväg henne? Förmodligen skvallra, tänkte hon, hon verkar känna Fredrik lite för bra.

 

-   Det kommer kanske att vara lite obehagligt nu några minuter, men det blir strax betydligt mycket bättre, fortsatte Sofia, men det är viktigt att du bara litar på mig och slappnar av. Då blir mitt jobb lättare och mindre obehagligt för dig. Hon hade ena handen på Marias bröstkorg strax ovanför hennes bröst. Maria fick en känsla av att den var där för att kunna hålla henne tillbaka om hon försökte resa sig. Hjärtat slog fort nu, det var nästan lite panikkänsla hos Maria. Men varför, hon skulle knappast bli knivmördad på ett spa och inte heller brutalt våldtagen av en 19-åring tjej, slappna för fan av nu!

-   Lugn Maria, jag känner hur ditt hjärta slå, lugn, jag ska absolut inte göra dig illa. Det enda obehaget du kommer att känna är att det svider till. Men det tar bara en sekund eller två att dra av vaxet och du kommer att vara mjuk som en barnrumpa sen, sa hon med en leende röst.

VAX? DRA AV? Ska lill-tjejen vaxa mig? Och var fan då, jag tror ta mig fan att jag är på väg att få en brazilian, tänkte hon!!! Jag är gärna mjuk som en barnrumpa men bara efter att jag SJÄLV rakat mig, inte efter att en sjukt snygg, välformad 19-åring har dragit ut vax över mus och röv och sedan slitit av det! Tankarna gjorde henne nästan galen, men det överliggande hotet av en eventuell och förmodad bestraffning som skulle göra väldigt mycket mer ont så bet hon ihop.

Och det var precis vad som hände. Maria kände hur det varma vaxet placerades över hennes kön och ner mellan skinkorna. Efter vad som kändes som en evighet exploderade hennes underliv av smärta när vaxet försvann. Ett ljudligt stön, dock inte av välbehag, kom över hennes läppar och hon slog ihop benen i ett försök att nästan krypa ihop i fosterställning.

 

-   Det gick väl bra, den obehagliga biten är över nu, hörde hon Sofia säga. – Andas ut så ska jag smörja in dig med en kräm. Dels för att inte huden ska förbli illröd och dels för att lugna ner svedan. Slappna nu av Maria, det gick utmärkt.

-   Slappna av, svarade Maria lite surt, det är lätt för dig att säga som inte fått hela jävla underlivet bortslitet! Satan vad det sved. Men hon kunde också konstatera att det la sig ganska snabbt.

-   Tro mig, jag vet hur det känns, jag ligger bara en timme före dig, jag vaxade mig i morse, svarade Sofia leende. Även jag är mjuk som en barnrumpa, skrattade hon mjukt. Nu ska jag smörja in dig lite, bry dig inte om att det kanske känns lite intimt. Det låter kanske konstigt, men det är inte första gången jag gör det här  – och det hade kunnat vara en man med håriga grova händer som stod och gjorde det på dig, inte en ung oskyldig tjej som jag, fortsatte hon med sin mjuka leende röst.

 

Maria slappnade av och sjönk tillbaka mot den mjuka britsen. Nåja, där har hon faktiskt rätt tänkte hon. Låt henne massera på, efter den här vaxningen kunde det knappast bli värre. Fortfarande med handduken framför sina ögon kunde hon höra att Sofia gned in en kräm eller nåt mellan sina händer som hon sedan varsamt la högt upp på Marias lår nära ljumskarna. Händerna började sedan mjukt att massera in krämen över ljumskarna och upp ovanför musen. Mjukt, varsamt och med varma händer kände Maria hur Sofia försiktigt men målmedvetet masserade in krämen allt närmre hennes blygdläppar. Maria hade svårt att slappna av, inte för att hon låg naken framför Sofia, utan för att det var lite för skönt. Hon hade aldrig ens fantiserat om att vara med en annan kvinna, men det här var faktiskt skönt. Jag kan inte ligga här och bli upphetsad det är ju pinsamt, tänkte hon. Vad fan ska Sofia tänka då? Jaha, här ligger hon och blir kåt, vad tror hon egentligen? Att jag gör detta för att hetsa upp henne och sedan ha vild sex på britsen? Nej, det gick inte, det skulle hon helt säkert inte tänka. Möjligen bli lite äcklad, men det var nog allt. För att avleda den spirande känslan började hon istället tänka på Gösta och bokslutet. Fungerade faktiskt, pirret avtog! Ända tills Sofia började massera hennes mus samt då och då lät fingrarna glida ner mellan hennes skinkor. En ny laddning kräm och nästan hela Sofias fokus låg nu på mus och rumpan. Maria stönade inombords, noga med att inte stöna rakt ut. Men det var skönt, vilka händer, vilka fingrar och med vilken precision. Oooh shit, tänkte Maria, det här måste ta slut snart annars vet jag inte vad som händer. Jag blir kåt av en 19-årig tjej, riktigt kåt! En tjej!? Undrar om hon ser det eller bara tror att det är krämen som glänser. Fan kvinna, sluta nu, min kropp kommer inte att absorbera mer kräm nu, den kommer bara att generera kräm…

 

-   Är det skönt, har svedan släppt, hörde hon Sofia fråga?

-   Ja, det känns lite bättre nu, fick Maria fram mellan tänderna, tack det var skönt.

-   Jag ska avslutningsvis föra in en liten dosa i din mus som utsöndrar mildrande och mjukgörande kräm så att det inte svider efter vaxningen. Vi tar bort den lite senare idag.

-   Va? Vad då för dosa, svarade Maria snabbt?

-   Ser ut som ett litet, litet ägg eller kula, du kommer knappt märka att den är där.

Maria kände hur något pressades mot hennes mus och på ett ögonblick försvann in i henne. Ja, det kan inte ha varit svårt att få in den, tänkte Maria, jag är ju blöt av hennes massage. Tur att det tog slut, annars hade jag inte kunnat behärska mig längre. Fast nog märker man den, tänkte hon, men det är i alla fall inte obehagligt. Men ta ut den kommer jag göra själv!

 

-   Så, då kan du sätta dig upp, sa Sofia åt henne och drog ihop hennes morgonrock. Du ska få lite att dricka innan vi fortsätter. Vatten, kaffe, the, eller något annat?

-   Kaffe och vatten tack, svart kaffe utan socker, svarade Maria när hon sakta tog bort handduken och satte sig upp. – Det hade varit jättegott nu, sa hon samtidigt som hon kisade lite mot ljuset.

-   Vänta så ska jag dämpa belysningen lite, sa Sofia, tänkte inte på det innan du tog bort handduken. Jag ordnar kaffe och vatten till dig. Sätt dig gärna där i fåtöljen så länge.

Hon försvann från rummet och Maria nästan staplade bort mot fåtöljen. Innan hon satte sig ner kunde hon inte låta bli att mjukt känna över sitt nyvaxade kön med fingrarna. Verkligen lent, tänkte hon, mycket lenare och mjukare än när man rakar sig. Det här var, trots smärtan, inte sista gången hon vaxade musen, tänkte hon leende. Hon satte sig ner och kände den lilla bollen i sig. Inte helt komfortabelt, kändes ganska kinky att gå omkring med ett ägg eller en boll eller vad det nu var i musen. Jag kan nog ta ut den, jag kommer ändå inte låta Sofia köra ner sina fingrar där igen, det var lite för skönt. Och jag är dessutom varken lesbisk eller bisexuell så det är jag eller en man som pillar på eller i mig, ingen annan. Sedan kan jag bara låtsas att jag tar ut den och lämna tillbaka den till Sofia, tänkte hon. Snabbt som ögat drog hon morgonrocken åt sidan och skulle precis gräva ut kulan ur musen när dörren öppnades. Sofia steg in med en liten bricka med dricka på. Maria drog snabbt händerna åt sig och knöt ihop knuten.

 

-   Jaså, lite nyfiken på hur det känns va, log Sofia när hon steg in i rummet och såg Marias aktivitet. Ja, har man inte vaxat sig tidigare så är det en ovan men skön känsla, man kan liksom inte låta bli att känna på sig själv. Och det kan ju vara ganska nice, inte sant… sa hon med blicken stint in i Marias ögon.

-   Haha, ja det känns lite annorlunda, skrattade Maria, väldigt lent och mjukt, precis som barnrumpa som du sa. Tack, sa hon när Sofia satte ner kaffe och vatten och någon juice bredvid henne. Vattnet försvann ner i strupen följt av en stor klunk kaffe. – Mmm, gott kaffe, jättegott.

-   Varsågod, ja det är supergott. Jag älskar egentligen the, men detta kaffet har fått mig omvänd, kaffe-frälst kanske, skrattade Sofia mot henne. Hur känns det nu? Hoppas att det var ok så här i efterhand?

-   Haha, ja det är ok. Det sved som fasen, men resultatet känns bra. Men jag måste erkänna att det kändes lite… lite.. ja kinky eller vad jag ska säga när du masserade in krämen. Alltså förstå mig rätt, du masserar jätteskönt, men jag har aldrig haft några tjej-händer på mig på det sättet, det var lite annorlunda… Men du är som sagt bra på att massera och det fick svedan att försvinna och så… Maria bet sig i tungan innan hon fortsatte babbla och kanske av bara farten avslöja att Sofia hade gjort henne kåt.

-   Bra att svedan lagt sig, det är meningen med krämen. Ja, men lite konstigt känns det för mig med. Det är alltid lite udda när man blir intim i sin massage, men jag är glad att du uppskattade den. Och jag tyckte ändå att du slappnade av lite, log Sofia. Jag hoppas det, för det var inte all massage för dagen, det blir mer.

-   Mer? Vad händer härnäst då, frågade Maria. Hade varit skönt med lite info, vaxningen tog mig lite med överraskning måste jag säga.

-   Nu blir det massage, helkroppsmassage. Och eftersom du uppskattade min massage och mina händer fortsätter jag om du inte hellre vill att någon annan tar över. Sen lunch och efter lunchen ska du bli fixad. Du vet, hår, naglar, kläder osv. Du ska vara mer än tjusig när du lämnar oss, log Sofia.

-   Jaha, massage låter skönt. Du får gärna fortsätta, jag måste säga att jag trivs med dig och känner mig nu hyfsat komfortabel med att ligga halvnaken framför dig. Maria skrattade lätt och drog också en lättnadens suck, det verkade inte bli några fler obehagliga ingrepp under dagen. Sanning att säga såg hon fram emot att få känna Sofias händer på sig igen. – Låter som en skön dag, men som jag förstod Fredrik skulle jag få mer info om vad som händer efter min spa-dag.

-   Haha, lugn och fin Maria, vi tar en sak i taget. Du kommer inte skickas ut härifrån utan att veta var du ska, jag lovar, men nu fokuserar vi först på massage och styling, resten tar vi senare.

Jävla tonåriga smart-ass, tänkte Maria, här kunde man inte lura sig till information minsann. – Jaha, då får jag väl leva i ovisshet då, log Maria mot henne, men nu är jag redo för lite massage om du inte tänker vaxa någon mer del av mig?

-   Hahaha, det är lugnt, vaxet är undanstoppat! Nu njuter vi istället av en skön massage, av med badrocken och upp på britsen, du kan lägga dig på mage, kommenderade hon leende.

 

Maria kröp upp på britsen, naken och förväntansfull. Sofia la ett badlakan över hennes rumpa och på nytt en varm handduk över huvudet. – Säg till om du får andnöd, skrattade Sofia, men det är lättare att koppla av i mörkret. – Mmm, det ska jag, mumlade Maria som nu faktiskt var avslappnad. Och hoppfull… Hon fick ljummen olja hälld över ryggen och sedan började Sofia mjukt att massera in oljan. – Du måste säga till om jag tar i för hårt eller om du vill att jag tar i hårdare. – Absolut, kör på, svarade Maria. Hon njöt när Sofia började knåda nacke, axlar och ner över ryggen. Säga vad min vill om Sofia, tänkte Maria, men massera det kan den tjejen! Massagen fortsatte, såväl armar som händer fick sitt. Det känns väldigt intimt med hand-massage, tänkte Maria, hålla handen gör man liksom bara med sin käresta. Men det är skönt, fortsätt gärna, tänkte hon. Sofia fortsatte massera hennes händer och drog ut Marias arm och tryckte den mot sin sida som stöd. Maria gillade känslan av att röra Sofia, den intima känslan förstärktes. Samma sak upprepades på andra sidan innan Sofia började massera ryggslutet och ner över skinkorna. Oh, lite porrigt när hennes händer försvinner under handduken tänkte Maria. Nej, jag måste sluta nu, det är ett jobb för henne, inte en förförelseakt. Dessutom kommer jag bara att hetsa upp mig igen, det blir pinsamt. Fram med bilden av Gösta igen, det fungerade ju sist. Men det var svårt att tänka på Gösta när badlakanet flyttades upp över rygg och axlar och mer ljummen olja droppade ner på hennes skinkor. Sofia masserade hennes ryggslut och skinkor med inlevelse. Det var otroligt skönt i dubbel bemärkelse. Både när muskelknutor löstes upp och när händerna plötsligt blev mjukare och mer…sensuella…? Gud vad händer, tänkte Maria, jag hade kunnat ha Gösta naken framför mig just nu och hade ändå bara kunnat fokusera på Sofia och hennes händer. Hennes närhet. Doft…. Sofia flyttade sig lite nedåt och hennes händer gled ner över baksidan av låren på Maria. Och upp igen, både utsidan och insidan blev nu masserade. Var det inte lite hårdare på utsidan och mjukare på insidan…? Oavsett, det var skönt, tänkte Maria i sin dvala.

 

-   Är det lagom hårt Maria, hördes Sofias röst mjukt? Säg till om det är något du vill att jag gör annorlunda eller om det känns obehagligt. Du får gärna säga om det är något speciellt som känns bra också.

Maria rycktes ur sin dvala. – Va? Ja då, nej bara fortsätt, det är väldigt skönt. Älskar att känna dina händer, du är jätteduktig. Med massagen alltså…. Den är skön…

-   Tack, bra det, det är meningen att du ska tycka att det är skönt. Du ska snart få vända dig om, jag ska bara avsluta låren, lite knutigt i de stora musklerna, men det ska snart vara borta.

-   Ok. Sofias händer masserade bara låren nu, ”smärtsamt” nära såväl mus som anus. Maria hade lite svårt att slappna av, det var lite för skönt. Inte kåt, inte kåt, inte kåt, tänkte som ett mantra, inte stöna, inte stöna, inte stöna…. Men vad skönt det är, kanske ska be henne gå lite högre…. Nej, skärpning, GÖSTA, GÖSTA, GÖSTA…. Hjälpte inte, och hon ville knappt längre att det skulle hjälpa. Hon ville njuta av Sofias behandling. Men det fanns en sak i bakhuvudet som faktiskt hjälpte henne att släppa lite av sin upphetsning. Fredrik. Hon mindes allt för väl hans reaktion när hon hade berättat om Gösta i konfen. ”Jag trodde att reglerna även gällande sex var solklara, du är min och du gör bara vad jag säger åt dig.” Det hade varit hans exakta ord och han hade också gjort klart att det skulle innebära en bestraffning om hon bröt mot det. Men han hade också i sitt mail skrivit ”Bara gör vad du blir tillsagd och ha en riktigt skön och njutningsfull dag.” Så hon tänkte göra precis det, ha en skön dag med njutning. Och göra vad hon blev tillsagd. Om hon bara låg här och blev kåt så var det hennes hemlighet och om något mer hände, vilket naturligtvis var föga troligt eftersom hon inte tände på tjejer och Sofia bara gjorde sitt jobb, så kunde hon skylla på att Sofia tagit initiativet och att hon, Maria, bara gjort vad hon blev tillsagd. Lysande, tänkte hon för sig själv, lysande plan!

 

-   Då kan du vända dig om Maria, sa Sofia plötsligt, här, låt mig hålla handduk och badlakan medan du vänder dig om.

Fan, hon hade i sin tankebubbla glömt att njuta av Sofias händer på lår och rumpa, fan också! Men, det kanske blev mer skön massage på framsidan. Maria rullade runt på rygg och fick badlakanet lagt över byst och ner över magen och musen. – Vill du kanske ha lite dricka innan vi fortsätter, sa Sofia vänligt.

-   Nej tack, det behövs inte. Så himla skönt att njuta av din massage, du har fantastiska händer, log Maria åt henne.

-   Tack, ja dom här händerna kan uträtta magi, om du bara visste, skrattade Sofia med blicken fäst vid Marias ögon. Du fryser inte va?

-   Nej, gud nej, varm och go!

-   Toppen! Jag har dragit upp värmen så jag nästan svettas själv, skrattade hon vidare och drog av sig överdelen så att enbart ett tunt, löst hängande linne dolde hennes överkropp. – Hoppas du ursäktar att jag strippar lite, fortsatte hon skrattandes, annars droppar jag snart svett ner på dig.

Herregud vad den skjortan dolde hennes tillgångar väl, tänkte Maria när hon med blicken följde Sofias ”strippande”. Vilken kropp hon har, där var gud på gott humör! Vältränad, smal, en fantastisk byst som knappt rörde sig trots avsaknad av stöttande BH och porslinsliknande hud utan ett uns fett och som ändå hade en klädsam antydan av solbränna. Nu förstår jag verkligen varför Fredrik känner henne, men om det stämmer som jag misstänker, varför i helvete är det MIG han har knutit upp till sig och inte den gudabenådade kvinnan?? Eller hade han mer än en kvinna under sina vingars beskydd? Var hon inte den enda? Tankarna virvlade runt i hennes huvud samtidigt som hon kom på sig med hon fånstirrade på Sofias kropp och att Sofia tystnat.

-   Nej, svarade hon snabbt och sökte istället ögonkontakt, nej då det är helt ok, förstår att det är varmt för dig som gör allt jobbet, skrattade hon ansträngt. Sofia lät blicken hänga kvar någon sekund innan hon svarade. – Mmm, snart kanske vi får byta, du ser ut att ha det lite för bra… Sofia log mot henne med lysande ögon. – Nej då, det är bra att det är skönt, men lova att säga till om jag ska ändra något eller om något är speciellt skönt. Då blir din upplevelse ännu bättre. Här kommer handduken över ögonen igen. Nya tag!

 

Maria kände mörkret sluta sig runt henne och väntade på oljan som skulle komma. Det droppade på hennes nyckelben och bröstkorg och sedan kom de underbara händerna tillbaka. Jo, dom händerna och fingrarna kunde nog göra underverk, det betvivlade hon inte. Mjuka rörelser över axlarna, ner över bröstkorgen och tillbaka upp mot nacken. Fram och tillbaka, underbart skönt. Sofias händer kom lite längre ner mot brösten för varje gång, lite närmre, lite närmre. Dom masserade nu överdelen av brösten och Maria kunde känna att hennes bröstvårtor började styvna lite. Krama dom, tänkte hon, krama dom och nyp lite i vårtorna. Men händerna kom inte längre ner utan fortsatte reta Maria och hennes bröstvårtor. Sofia stod vid huvudänden av britsen, det kunde Maria känna. Hon visste att utan handduken hade hon kunnat se upp under Sofias tunna och ledigt hängande linne. Upp på hennes bröst. Det pirrade till i Maria ännu mer när hon tänkte på det. Nu började hon bli kåt på riktigt och hon kände dessutom att hon inte brydde sig om huruvida Sofia märkte det eller inte. Eller hur hon skulle reagera på det om hon upptäckte det. Det spelade ingen roll, Maria tänkte ta åt sig av varje sekund som Sofias händer masserade hennes kropp. Bara njuta av det. Resten spelade ingen roll, bisexuell eller ej, just nu hade hon gjort precis vad som helst för att Sofia också skulle vara naken. Naken och kåt. Med henne. På henne. Plötsligt pirrade det till ordentligt i Marias mus, en sekund och sedan lugnade det ner sig igen. Ooh, jösses vad fantasin kan göra med kroppen, tänkte hon, den var nästan magisk den känslan som snabbt hade passerat förbi.

 

Sofia stod nu längs med britsen och masserade överarmen, underarmen och sedan handen. Det var precis lika intimt och skönt som förra gången, kanske till och med skönare för nu hade Maria släppt spärren mer. Armen pressades mot Sofia, Maria hjälpte nästan till denna gången. Sofia tog ett steg åt sidan, fortfarande med Marias arm i sina vilket fick till följd att Marias hand gneds mot Sofias bröst. Det kom så plötsligt att Maria knappt hann hejda ett stön. Ytterligare en gång gneds hennes arm och hand mot bröstet, var inte bröstvårtan lite hård, tänkte Maria. Eller det kanske var så hennes bröstvårtor kändes i vanliga fall. Oavsett, Marias bröstvårtor var nu hårda, och hon kunde känna att det började bli lite fuktigt mellan benen. Snälla sluta inte, tänkte hon, snälla fortsätt, jag vill känna ditt bröst igen mot mig. Men hennes arm lades försiktigt tillbaka på britsen och hon hörde hur Sofia förflyttade sig, byxbenen frasade lite när de gneds mot varandra. Så frasade det lite till igen, lite annorlunda denna gång, och någon sekund senare kände Maria sin andra arm lyftas. Samma procedur som tidigare med först överarmen och så vidare nedåt till handen. Handen masserades varsamt med armen tryckt mot Sofia. Så tog hon steget igen, sträckte ut Marias arm och handen gneds lätt mot bröstet. Det kunde vara oavsiktligt, så naturligt skedde det i massagen. Och sen igen, denna gången kunde Maria åter känna bröstvårtan, trycket var lite hårdare och det var bröstvårtan också. Det är kanske inte bara jag som njuter av det här, tänkte Maria hoppfullt, kanske, kanske…

 

Armen lades tillbaka och istället drogs handduken ner så att hela hennes överkropp var blottad. Mer olja längs utsidan av brösten och sedan händerna. Sofia tog Marias bägge armar och la dem ovanför hennes huvud. Maria kände hur hennes bröstvårtor stod rakt ut, men brydde sig inte, Sofia fick ta det som en komplimang eller med äckel. Maria kunde inte, ville inte, dölja att hon var kåt. Kåt på Sofia! Sofia stod åter vid huvudänden, jag missade visst frasandet tänkte Maria, och lät händerna massera utsidan av Marias bröst och sidan av bröstkorgen. Hade Maria rört sina händer ovanför huvudet nu hade hon rört vid Sofia. Hon hade praktiskt taget kört händerna rakt in i Sofias underliv. Maria förstod det, och det tillsammans med tanken på Sofias blottade bröst rakt ovanför hennes ansikte gjorde henne väldigt kåt. Det var otroligt spännande att fantisera bara utifrån gissningar och hur hon förmodade att det förehöll sig. Gissa var Sofia var, känna hennes händer, vad hon i sin position ”blottade”, hela situationen var enormt upphetsande. Ännu en gång pirrade det till ordentligt i Maria, denna gång lite längre men fortfarande bara ett par sekunder. Hon stönade till lätt under handduken, gud vad hon önskade att detta aldrig skulle ta slut. Ännu en gång, bara en sekund, kände hon en otrolig känsla i musen. Mmm, kom det från henne. om det här fortsatte skulle hon snart komma bara av sin egen fantasi.

 

-   Är du ok, frågade Sofia lågt? Det lät som om du stönade till, är allt ok?

Maria ryckte till, hoppsan det hade visst hörts. – Ja, det är ok, nästan viskade hon, det är jätteskönt, snälla bara fortsätt.

Sofia lät sina händer mjukt glida över Marias bröst och masserade runt dem.

-    Jag behöver komma åt musklerna under bysten, säg till om det blir obehagligt eller för intimt, sa Sofia nästan viskande.

Av rösten att döma förstod Maria att hon sänkt sitt huvud mot Marias och nu nästan viskade rakt in i hennes öra. Det förstärkte hennes upphetsning ännu mer, Sofias ansikte så nära hennes öra, det lät som om Sofia andades lite tyngre också.

-   mmm ok, ja jag säger till i så fall, men det är nog ingen fara, mumlade Maria tillbaka.

-   Bra, glöm inte att säga till när du gillar eller inte gillar min massage. Det ska bli så skönt som möjligt….

Hennes händer masserade nu Sofias bröst, både runt om och själva bröstet. Maria kunde knappt ligga still längre.

-   Mm, det är skönt, viskade hon nästan mer till sig själv än till Sofia, så skönt…

-   Hur är det skönast, viskade Sofia som svar, här runt bröstet, eller när jag masserar själva bröstet?

-   Själva bröstet, viskade Maria, sluta inte….

Sofia masserade nu bägge Marias bröst, mjukt och sensuellt. Hon tog plötsligt ena bröstvårtan mellan fingrarna och knep försiktigt.

-   Och hur känns det, frågade hon, nu med munnen ända mot Marias öra, förstärker det känslan?

Maria vred sig lite under Sofias behandling och kände hur det ännu en gång starkt pirrade, nästan vibrerade i henne.

-   oohh stönade hon till, det förstärker det. Verkligen förstärker det, såå skönt… Ännu en vibration fick henne att på nytt stöna. Aahh, jag vet inte vad du gör med mig Sofia… men det är vääldigt sköönt…-

-   Bra, jag vill att du tycker att det är skönt, känslan ska förstärkas, viskade hon i Marias öra.

Andningen var utan tvekan tyngre nu, Maria förstod att även Sofia var upphetsad. Sofias händer drog nu handduken sakta ifrån Marias ansikte samtidigt som fortsatte att knåda bägge bröstvårtorna, lite hårdare.

 

Maria blinkade till i ljuset som förvisso var dämpat men ändå stack till lite i ögonen. När hon efter en sekund eller två vant sig upptäckte hon att tittade rakt in i Sofias ögon. Hon stod framåtlutad över Maria och innan Maria hann reagera hade hon böjt sig fram och kysst henne. Maria tvekade en bråkdels sekund, sedan särade hon på läpparna och mötte kyssen. Dom nästan sög sig fast vid varandra, Maria la sina armar runt Sofia och pressade henne mot sin mun samtidigt som tungorna virvlade runt varandra. Plötsligt kände Maria pirret igen, vibrationen, och den höll i sig flera sekunder. Hon stönade högt rakt i ni Sofias mun och höll ett nästan krampaktigt tag om hennes linne.

-   Ooohh gud, vad händer, stönade hon med uppspärrade ögon till Sofia, vad är det som händer..?

-   Du har en liten vibrator i musen, inte en dosa med mjukgörande kräm. Så fort jag trycker på den här knappen så vibrerar den, log Sofia mot henne med ansiktet intill Marias. – Så här, sa hon och tryckte på knappen samtidigt som hon pressade sig mot Maria och kysste henne hårt och krävande. Maria stönade och kysstes tillbaka. Och stönade ännu mer. – Din jävel, aahhh, mmmm gud sluta nu, du får mig att komma. Sofia log mot henne och på sekund drog hon bort handduken från Marias höfter och pressade sin mun och tunga mot Marias mus. Hon slickade och sög på hennes klitoris samtidigt som ägget fortsatte att vibrera i Maria. Det blev för mycket för Maria, hon reste sig upp i brygga och pressade Sofias ansikte mot sig. – Aaaahhhh nuuuu… lite till, fortsätt….oooohh nuuuuuuu…. Maria kom så hela kroppen skakade, fortsatte att pressa Sofia mot musen så hon knappt kunde andas. Men Sofia fortsatte suga på klittan och lät Maria komma. Orgasmen började ebba ut, men tack vare vibratorn slutade den inte. Sofia tog tillfället i akt och fortsatte att slicka och suga Maria som ännu en gång kom. Aaaaahhhh jävla skiiiit…. Sluta nu, sluta nu…oooohh. Sofia slutade slicka och stängde av vibratorn. Hon tittade roat upp på Maria som låg helt utslagen på britsen och bara flämtade. Svetten rann ner för hennes panna och bröstkorg. Efter någon minut mötte hon Sofias leende blick.

-   Du är allt en beräknande liten jävel du minsann, log hon nöjt. Helvete vad du lurade mig med vibratorn och fick mig att komma. Det här kommer du inte undan flicka lilla, det ska du minsann få igen för, skrattade hon, när Sofia mötte hennes mun och kysste henne hungrigt.

-   Ja det hoppas jag verkligen, jag har varit kåt på dig sedan du steg in genom dörren i morse. Så jag hoppas verkligen att du tänker ”ge igen”, bara ge mig, log hon utmanande mot Maria. Ge mig vad jag tål bara, skrattade hon.

 

Alldeles nyss hade Maria helt släppt tankarna och tvivlen kring det faktum att hon hade sex med en tjej. Visst, vibratorn hade hjälpt till en hel del, men det var tanken och fantasierna om Sofia som hade gjort henne upphetsad från början. Att känna Sofias händer över hela kroppen, att fantisera om hennes kropp och om hon också blev upphetsad det var det som hade varit grejen. När hon väl blev av med ögonbindeln hade hon inte tvekat innan hon hungrigt hade kysst Sofia, hon hade inget hellre velat vid det tillfället. Nu satt hon helt naken på britsen med Sofia stående framför sig. Sofia, enbart iförd trosor och linne tittade ner på Maria med leende ögon samtidigt som son lät en hand glida ner över kinden och axeln. Ändå tvekade hon lite nu. Hon lät ögonen svepa över Sofia, nerifrån och upp och mötte Sofias blick.

-   När blev du av med byxorna? Mig veterligen satt dom på när du la handduken över mina ögon. Och jag har inte dragit av dem, sa hon med ett försiktigt leende. Hon rörde inte Sofia, utan behövde en sekunds lugn, en sekund att såväl hämta sig som att bestämma sig för vad som nu skulle få ske.

-   Dom tog jag av mig halvvägs in i massagen. Jag ville ju inte ha för mycket i vägen om du plötsligt skulle känna dig manad att känna på mig, fnittrade Sofia. Jag stod t.o.m. bara två centimeter framför dina händer i hopp om att du skulle råka röra dig. Men nope, ingenting för mig inte, sa hon med skrattet hängande i luften. Men det hoppas jag att vi ska ändra på nu.

Hon böjde sig fram och sökte en kyss som Maria mötte, men bara med läpparna. Hon hade händerna mot Sofias axlar och hindrade henne från att komma för nära.

-   Är du ok, frågade Sofia? Vill du inte mer?

 

Maria tvekade lite innan hon svarade, tittade ömsom ner i knät och ömsom i hennes ögon. – Det var helt underbart vad du gjorde med mig och jag njöt varenda sekund från det att du smorde in med krämen tills vi kysstes efter min orgasm. Men.. ja… jag, alltså, jag vet inte…. jag vet inte vad jag ska göra… hur man gör, eller jag rättare sagt… alltså, jag vet inte hur jag ska göra med dig, jag har aldrig…. aldrig varit, du vet, med en tjej… eller ens fantiserat om det… det är kanske lättare för dig som är lesbisk, men jag…ja…

Sofia höll henne mjukt under hakan och sökte hennes blick. – Jag fattar vad du säger, det gör jag. Och bara så du vet, jag är inte lesbisk, jag är bara inte så nogräknad med vilket kön en person har. Jag blir attraherad eller förälskad i personen, om det sen är snopp eller snippa är inte viktigt för mig.  härOch jag upptäckte att det egentligen är lättare att ha sex med en tjej, för oftast i alla så gillar hon att bli smekt på samma sätt som jag gör. Killarna har lite svårare där, dom tänker bara att med lite tunga, ett finger där så kommer tjejen både vara redo och dessutom hungrigt vänta på deras kuk. Inte samma kemi helt enkelt. Du vet, mars och venus eller vad det nu var. det enda du behöver göra är att göra vad du vill att jag gör med dig.

 

Maria andades i ett par sekunder.

-   Mmm, det lät ju enkelt, person och inte kön, snopp eller snippa, mars och venus… va fasen, var du med i ”Fråga Olle” eller?

-   Fråga Olle? Sofia såg oförstående ut.

-   Ja, relationsprogrammet för några år sen. Ah fan, glöm det, du är väl för ung. Hur ung är du förresten?

-   Blir nitton om nån månad. Men skit i det, åldern är inte viktig, det är attraktionen!

-   Herregud, så jag har precis blivit av med min lesbiska oskuld till en artonåring!!? Jisses, jahaja… och där kom en till, inte ålder utan attraktion.

Maria tittade ner och log inombords, tjejen var bara arton, snygg som fan och dessutom uppenbarligen mer mogen än vad hon ens var nära att vara. Att bortse från allt om man är attraherad, ja bortsett från det lagliga kanske, det var faktiskt väldigt insiktsfullt. Hon skrattade plötsligt till.

-   Så jag behöver bara göra vad jag hade velat få alltså? Mm, passa dig, jag kanske har en massa fetischer och gillar de mest konstiga saker..? Hon la handen på Sofias höft och fortsatte, jag kanske gillar att smiska små flickor, man ska passa sig för vad man önskar sig, log hon upp mot Sofia.

-   Hahaha, ja vem vet, men det kan jag inte säga att jag har. Jag älskar sex, men har inget behov av att du kallar mig saker eller smiskar mig eller så. Men vem vet, jag kanske skulle uppskatta om du gjorde det, jag är rätt öppen för nya saker… testa mig vet jag. Sofia log tillbaka och la sin hand över Marias. Med ett tag om Marias hand drog hon den upp under sitt linne, upp till sitt bröst och tryckte den försiktigt mot det.

-   Jag lovar att säga till om jag misstycker om något, prova dig fram, använd mig som du vill… Hon bet sig lite i läppen och såg ner i Marias ögon, kunde se att Marias blick förändrades. Hennes bröstvårta styvnade sakta under Marias hand och hon gned sakta Marias hand upp och ner över bröstet.

-   Jag gillar när man kramar mina bröst ganska hårt, du får gärna dra lite i vårtan också, viskade hon ner mot Maria, det gör mig kåt. Krama det, var inte rädd för att ta i…

 

Maria kände värmen från Sofias bröst, hon kände hur bröstvårtan sakta styvnade under hennes hand. Så fast men ändå mjukt, det var nästan följsamt när Sofia gned hennes hand över bröstet. Hon kramade lite på prov, kände sig fram. Bröstvårtan stod rakt ut i hennes handflata och hon kunde höra att Sofias andhämtning blev allt tyngre. Hon förde upp sin andra hand under linnet och greppade trevande det andra bröstet.

-   Mmm ja, så… lite hårdare nu.. viskade Sofia med stängda ögon. Utan att öppna ögonen drog hon snabbt sitt linne över huvudet och lät det fal i golvet. Hon tog ett steg närmre Maria och lät sina armar hänga ut med sidan. – Kyss dom nu, kyss dem och krama dem…

Maria var helt fascinerad. Det kändes underbart att leka med, smeka Sofias bröst. Hon kände hur hon mer och mer vågade ta i dem, smeka dem och böjde sig sakta fram och sög in ena bröstvårtan mellan läpparna. Så det är så här det är att ge ett bröst stimulans och inte få alltså, tänkte hon frånvarande. Hon sög lite hårdare och kramade det andra bröstet allt hårdare och lät den andra handen glida ner över Sofias rygg och vidare till rumpan. Hon pressade Sofia mot sig och bytte bröstvårta. Sofia andades snabbare och stönade tyst. Maria kramade Sofias skinkor och lät handen glida ner över låret och upp längs insidan.

-   Ooh mmm, blev den omedelbara reaktionen från Sofia, så skönt Maria…

Maria blev allt djärvare i sina smekningar och kände att hon själv blev upphetsad av att både ta på Sofia som att höra hennes uppskattande andning och stön. Fingrarna smekte nu mjukt mellan Sofias skinkor och ner mot hennes mus. Hon var otroligt spänd på hur det skulle känna att smeka någon annans mus och inte sin egen. Skulle det vara annorlunda? Hon lät fingrarna sakta glida i skåran utanpå trosan, upp och ner, än så länge väldigt mjukt.

-   Jaa mmm meeer, kom det uppifrån. Smek mig, krama mina bröst hårdare….

 

Maria satt fortfarande ner framför Sofia. Hon reste sig nu och drog Sofia hårt mot sig, sökte hennes läppar och kysste henne hungrigt. Kyssen möttes med glöd och tungorna virvlade runt varandra. Maria kände Sofias händer över ryggen, över rumpan och som pressade sig hårt mot varandra. Det var en helt ny värld som öppnade sig för Maria, det var så mycket mer sensuellt och spännande än med någon man tidigare. Sofias händer, hennes tunga, hennes kropp, ja allt var så upphetsande. Hon lät händerna glida in under trosan och hårt smeka skinkorna. Hon vände Sofia nästan burdust med ryggen mot britsen och drog ner hennes trosor i samma rörelse. Hon puttade ner Sofia liggande på britsen, slet av trosorna sista biten och tog sedan ett bröst i vardera handen och kramade dem hårt samtidigt som hon utsvultet kysste henne. bägge kvinnorna stönade nu ikapp, bägge var ordentligt upphetsade. Maria kände hur hennes mus pulserade av kåthet och hur blöt hon var. Hon kunde knappt behärska sig, ville vara överallt på Sofias kropp, göra allt samtidigt. Läpparna slöt sig åter över omväxlande den ena och den andra bröstvårtan. Hon kramade brösten hårdare och hårdare och bet Sofia lätt i vårtorna. Ena handen gled nu ner över Sofias mus och vidare till låret. Hon kramade även det nästan frustrerat innan hon lät handen sakta glida uppåt. Hon var själv nästan djuriskt kåt och ville bara smeka, smaka, tillfredsställa Sofia, höra henne komma av Marias behandling. Handen gned Sofias mus, kände hur safterna nästan rann ur den. Hon provade försiktigt med ett finger mellan blygdläpparna, det kändes nypåkommet, spännande, upphetsande. Mjukt, varmt och blött var första tanken som kom Marias huvud, hon är så mjuk. Tungan vandrade nerför Sofias mage ivrigt kyssande hennes hud. Mmm, älskar hennes doft och felfria hud, tänkte hon i sitt kåtrus, måste få känna och smaka på henne mer.

 

Sofia stönade nu allt mer, Maria blickade upp över henne, såg bröstens rundning, vårtorna som stod rakt upp och ovanför det Sofias ansikte med stängda ögon öppen mun som stönade rakt ut.

-   Aahhh, jaaa….mmmm, lät det om vartannat.

Tungan närmade sig hennes hand vars fingrar nu allt mer vågat utforskade Sofias mus. Sakta lät hon ett finger glida in i den blöta musen, mmm så skön den var. Fingret gled nu in och ut, sakta samtidigt som hon kände över allt inne i henne. Fingrets upptäcktsfärd gick inte obemärkt förbi, Sofia började röra på höfterna i takt med fingret och ett långdraget halvt kvävt stön lämnade hennes läppar. – Ett till…. viskade hon fram, snälla ge mig ett finger till…mmmm. Sakta pressade Maria in ytterligare ett finger i musen på Sofia. Hon tittade fascinerat på när fingrarna begravdes i skötet, hur blöta och blanka de var när de kom ut och sedan nästan utan friktion försvann in igen. Hon böjde sig fram och slickade försiktigt med tungan i övre delen av springan, drog in doften genom näsborrarna. Doften av kvinnligt kön slog emot henne med full kraft. Hon älskade doften; kvinnlig, ungdomlig, fräsch, kåtheten…. Tungan sökte sig mer nedåt, fann Sofias klitoris och slickade försiktigt på den. Fingrarna fortsatte att glida in och ut, lite hårdare och lite djupare. Hon lät dem trycka lite olika varje gång de var begravda i Sofia, upp, ner och åt sidorna. Sofia rörde sig allt mer oroligt, mötte fingrarnas tempo, vred sig under Marias smekningar och tunga, stönen blev högre och allt mer konstanta.

-   Ooohh, slicka min klitotris, sug försiktigt på den… mmmm du är så jävla skön, fortsätt…. Ooooh…. Ett finger till, fyll min fitta med dina fingrar, knulla den med dm… aahh så jaaa, mmeeerrr.

Ivrigt påhejad blev Maria allt mer självsäker och tog för sig mer. Nu med tre fingrar istället lät hon dem stöta allt hårdare in i Sofia och sög in hennes klitoris. Hon drog ut fingrarna och särade istället på blygdläpparna och satte munnen mot musen. Hon slickade upp och ner, ibland hårt, ibland mjukt, över klitoris och ner i mellangården. Olika respons på olika ställen lärde henne snabbt var Sofia var som mest känslig. Även om hon fokuserade mer på de känsliga ställena ville hon inte sluta att utforska andra ställen. Hon var som berusad över smaken av Sofia och hennes kön, hon fick inte nog. Hon var själv kåt så det rann ur henne, men ville se och höra Sofia kom innan hon själv ville ha det samma.

 

Hon fick syn på fjärrkontrollen och tog den. På ett ögonblick hade hon fått ut ägget och la det i sin handflata och pressade det lätt mot Sofias klitoris. Hon tryckte igång det och körde samtidigt tillbaka tre fingrar i Sofias mus. Hon förde fingrarna hårt in och ut och pressade ägget lite hårdare mot henne. Vilken reaktion det blev. Sofias ryckte till i hela kroppen och stönade högt. Maria stod nästan upp nu, hon ville se Sofia när hon kom. Hon ville studera varenda millimeter av Sofia, se hur kåt hon var och hur hennes ansikte skulle dra ihop sig när orgasmen drog över henne. Hon knullade henne hårdare och hårdare med fingrarna, knogarna slog mot blygdläpparna när hon stötte in dem i hennes sjöblöta mus.

-   JAAAA….ooooo… mmmmm mmeeerrrr, knullaaa miiig, kom det från Sofia, såååå sköööön…… Hennes ansikte grimaserade av njutning, munnen öppnades och stängdes, ögonen stängdes hårt, svetten rann nerför ena tinningen. – Jag kommer snart…. fortsätt precis så…. fortsätt… liiiteee till mmmmm…

Maria njöt av synen som i hennes ögon var obeskrivligt vacker och av att det var möjligt att hon kunde få någon att känna så. hon fortsatte allt vad hon kunde, kände safterna från Sofia rinna över hennes hand. Plötsligt spändes Sofias kropp som en stålfjäder, ansiktet skrynklades ihop, munnen slutade andas innan hon någon sekund senare med ett högt stönande, nästan brölande, spände kroppen ännu mer och kom. Orgasmen sköljde över Maria när safterna forsade ur Sofia. Hon stönade högt, pressade sig intensivt mot Marias fingrar och andades stötvis. - Guuuud jaaaa aaaaaa nuuuu…..

Hon kom så intensivt att Maria nästan blev rädd. Hon tittade fascinerat på hur Sofias kropp och ansikte förändrades, hur den älskade vad som hände. Brösten hävdes upp och ner i takt med andningen, Maria böjde sig fram och sög in en bröstvårta.

-   Ja, ja, ja, jaaaa, ooohh mmm.

Efter hand ebbade Sofias orgasm ut, hon slappnade sakta av och andningen som fortfarande var häftig blev mer jämn. Maria tog bort händerna från musen, kysste mjukt bröstvårtorna och såg sedan upp mot Sofia som fortfarande låg med slutna ögon och bara andades. Maria kunde inte låta bli att retsamt gnida ett finger mot klitorisen på Sofia.

-   Nej för helvete, kom det från Sofia, rör mig inte, då dör jag, klittan är mer än känslig just nu, flämtade hon till och skrattade lågt. – Jävlar, om det här var när du inte vet vad du gör, då vill jag knappt vara med när du faktiskt vet. Leendet växte i hennes ansikte när Sofia såg på henne. – Det där var intensivt, sjukt intensivt! Det kommer hålla mig tillfredsställd de närmaste dagarna ska du veta.

-   Haha, skrattade Maria, du ska veta att det var fantastiskt att få vara den som gav dig den orgasmen, spännande och fascinerande och känna på en kvinnokropp. Tack… sa hon utan att veta vad hon egentligen menade eller skulle fortsätta. – Du är väldigt fin… och gör mig kåt…

Sofia log varmt tillbaka mot henne. Maria böjde sig fram, nästan la sig över Sofia och kysste henne. Kåtheten gjorde sig snabbt påmind efter de lite känslosamma orden.

 

Ett enkelt tryck med foten fick britsen att sänkas. Sofia såg förvånat upp på henne.

-   Nu, min kåta tonåring ska du få slicka den nyss blivna bisexuella tanten till en ny orgasm. Hon lyfte snabbt och graciöst ena benet över britsen och Sofia så att hon stod grensle över henne. Med en glansig blick såg hon ner på Sofia. – Slicka mig, och titta mig i ögonen när du slickar mig, beordrade hon Sofia, jag vill känna din tunga och dina fingrar överallt. Hon sänkte sig sakta ner mot Sofias väntande mun och särade på sina våta blygdläppar. -Slicka min våta fitta, ät mig!

Sofia var allt annat än nödbedd, hon tog gärna emot Marias sköte när det sänktes mot henne. Tungan mötte blygdläpparna mjukt och händerna kupade sig runt skinkorna.

-   Ja frun, jag ska slicka din fitta tills du ber om nåd, log hon illmarigt med blicken fäst vid Marias ögon.

Maria njöt av att känna Sofias tunga mot sig och samtidigt se in i hennes vackra ögon. Ingen av dom vek undan med blicken, blinkade knappt, utan såg varandra stint in i ögonen. Marias blick blev lite dimmigare när Sofia slickade henne lite mer krävande. Hon pressade Marias sköte mot sig, sög och slickade allt vad hon kunde.

-   Smek dina bröst samtidigt, sa hon under en kort andningspaus, smek dom för mig, jag vill se.

Maria kupade sina händer runt brösten och kramade dem mjukt. Hon drog lite i vårtorna och stönade tyst.

 

Det hela var obeskrivligt skönt och upphetsande, dels för att Sofia var väldigt duktig med läpparna och tungan samt dels känslan av hon styrde. Hon satt bokstavligt på Sofias ansikte och gav henne ingen chans att komma undan den blöta musen. Hon gned sig mot ansiktet och stönade. – Fan vad skönt du gör det..mmmm . Sofia sög in klitorisen och lät ett finger försiktigt pressa mot Marias anal. Tryckte in bara fingerspetsen och sög ännu hårdare på klittan. – Ahhh mmmm ja så… mmmm. Maria njöt, som hon njöt av Sofias behandling. – Sluta aldrig… mmmm sååå skönt… Hon lutade sig bakåt och stödde sig mot Sofias bröstkorg. Kunde inte låta bli att försöka krama hennes bröst och dra lite i vårtorna. Det var inte långt kvar nu, Sofia slickade henne allt mer krävande. Hon både märkte och såg på Maria att orgasmen närmade sig. Hon lät fingertoppen fortsätta stimulera hennes anal och pressade sin mun mot skötet. Nu skulle ”tanten” få orgasm, tänkte hon. – ja, meeer mer, kommer strax oohhhh. Ät mig, slicka min fitta aaahhhh….. Sofia lyckades få ena armen runt Marias lår och gned klittan med fingrarna samtidigt som hon lät tungan formad som en strut komma så långt in i Maria som möjligt. Fingerspetsen trängde lite längre in i rumpan och dom tre momenten tillsammans fick Maria att luta sig bakåt, stelna och högt stöna. – Nu kommer jaaag……. nuuuu…. Mmmm jaaaa . Hon kom och hon kom igen. Det var smärtsamt att känna Sofias mun mot musen men ändå ville hon inte ta bort den. Istället pressade hon sig ännu hårdare mot Sofias ansikte och fick en tredje orgasm. – Aaaaahhhhhhh, var det enda hon fick ur sig innan hon praktiskt taget föll bakåt och landade med huvudet i Sofias sköte. – Guuuud så jävla skönt… blås försiktigt på min mus, sa hon, men rör den inte.

 

Sofia gjorde som hon blivit tillsagd och Maria gav till ett långt tyst utdraget stön och skakade till i kroppen en sista gång innan hon blev helt avslappnad. Efter några sekunder blev hon varse om att hon förmodligen höll på att krossa stackars Sofia med sin helt avslappnade, nästan döda, kropp. Hon kravlade sig med möda och fullkomligt ograciöst av Sofia och sjönk eller föll ner på golvet.

-   Fy faaan, sa hon mer till sig själv än någon annan. Kan sex vara så bra….? Med en kvinna, en kvinna…. Hon mumlade, men Sofia hörde henne.

Frågan lät hon vara obesvarad, det svaret kunde Maria bara själv ge. Istället gled hon ner på golvet bredvid Maria och kröp tätt intill henne. kvinnorna låg helt tysta, helt avslappnade och höll om varandra. Efter någon minut vred Maria sitt ansikte mot Sofias och tittade henne djupt in i ögonen. Inga ord behövdes, fanns inte, istället kysste hon henne mjukt och länge.

 

Efter vad som kändes som en evighet kravlade de sig bägge upp.

-   Nu kan jag ärligt säga att jag inte klarar mer, sa Maria skrattande, vad som än händer under eftermiddagen så kommer jag säga blankt nej till mer sex! Styla mig gärna, sminka mig gärna, klä mig gärna, men ge fan i att knulla mig mer. Jag klarar bara en tonåring om dagen! Hon skrattade åt sig själv och åt situationen. Sofia föll snabbt in i hennes skratt när hon dubbelvikt gick och letade efter underkläder över halva rummet.

-   Jag lovar, din vilja är vår lag. Här är nog tants mamelucker tror jag, ska jag hjälpa den gamla damen att få dem på sig kanske? Bägges skratt ökade när de stod nakna med egna och den andres underkläder i händerna. – Ja kanske, fast jag vågar inte ha dig nära igen, skrattade Maria. Sofia gick fram till henne och sträckte över Marias underkläder mot henne. Hon tog ett steg närmre så att deras bröst rörde vid varandra.

-   Nej, en tonåring om dagen kanske räcker, men det får inte vara sista gången jag är så här nära dig. Skrattet ersattes av ett varmt och tillgivet leende och hon lät handen smeka Marias kind.

-   Säg att det inte är det….

Maria såg på henne och kysste henne lätt. – Nej, kanske inte det, sa hon tyst, vi får väl se min fina, vad som erbjuds…

-   Mm, jag vet, vi styr inte allt själv, eller hur… svarade Sofia, vi får se…

Dom lämnade frågan hängande och klädde sig.

-   Men nu, sa hon plötsligt högt för att bryta stämningen, nu ska vi äta! Först duscha kanske, sedan blir det restaurang med mat och välbehövligt och välförtjänt vin. Vad sägs om det va?!

Maria tittade på henne och skrattade. – Ja, föd mig och häll mig full med vin!

Hon tittade begrundande på Sofias vackra rygg när hon tog fram handdukar och tänkte stilla, dig också, äger han dig också?

 

Arm i arm gick de fnittrande ut från restaurangen, mätta och belåtna. Lunchen var fantastisk och vinet ännu bättre. Dom hade pratat, skrattat, druckit lite för mycket vin och haft det toppen på alla sätt! Väl tillbaka blev det full rulle. Sofia lämnade över Maria för hårvård och försvann in i katakomberna. Trots att Kenneth, hennes frisör, var såväl trevlig som underhållande var Sofia allt lite saknad. Efter ungefär en timme var hennes hår färdigt, väldigt snyggt. Hon beundrade Kenneths verk i speglarna medan han ingående berättade vad han gjort. Avslutningsvis snurrade han runt hennes stol, drog lätt upp henne på fötter och gav henne en kram. – Nu börjar du bli redo, nu har vi lite smink och kläder som ska toppa mitt mästerverk, skrattade han med henne, in i nästa rum fröken och få ett ansikte, se så iväg med dig! Det blev smink, det blev mer vin och tilltugg, det var många skratt och det blev kläder. Vad härligt att bli så otroligt ompysslad av så många underbara människor, det här måste jag göra oftare, tänkte hon glatt. Men ändå gnagde det i bakhuvudet, det fanns trots allt en anledning att hon var här och allt gjordes utan att hon involverades. Hon friserades, jättefint, sminkades vackert, blev klädd med dyra och eleganta kläder, men utan någon som helst fråga om det var si eller så hon ville ha det. Det kändes inte helt rätt… inte helt bra.

-   Hej tanten, avbröt en hög röst hennes tankar, nu är det klart. Tänk att vi på en enda dag förvandlat dig från en grå tant till en vacker kvinna. Lite som askungen tänker jag, bubblade Sofias glada röst på. Maria kunde inte låta bli att skratta.

-   Ja du, ni har gjort underverk med den här grå gamla tanten. Men det är klart, omgiven av massa fnittrande tonåringar känner man sig yngre, skrattade hon, och nu ska Askungen vidare på bal. Om bara visste var det jävla slottet ligger någonstans! Upplys mig, du visa unga kvinna, peka ut vägen dit min pumpa ska föra mig. Dom skrattade högt och hjärtligt med varandra och möttes sedan i en hård kram som ingen ville släppa

-   Tack för idag, viskade Sofia i hennes öra, tack för allt. Måste ses igen snart, väldigt snart.

-   Mm, tack själv min fina, jag har haft en otrolig dag och bäst av allt var du, viskade Maria tillbaka. Och ja, det ska vi absolut, väldigt snart på något sätt.

-   Hej, ni två turturduvor, skaffa ett rum för tusan, det här börjar bli pinsamt för oss andra, skrek Kenneth till dem över hela lokalen. Alla skrattade förlösande. Maria pekade ut på gatan där det stod en taxi och väntade.

-   Han vet var han ska, var du ska. Var rädd om dig. Här, avslutade hon, det här ska du ha. Ett kuvert bytte hand och Maria tittade en sista gång in ögonen med ett leende innan hon vände sig om och steg in i taxin.

 

Hon sjönk ner i sätet på taxin. Verkligen sjönk ner och slöt ögonen. Det här är inte klokt, tänkte hon, jag är fyra dagar in på mitt ”år” och har redan haft analsex, lesbisk sex och tre orgasmer som samtliga överträffar alla andra jag någonsin haft. Jag undrar vad mer jag kommer ha gjort innan dag fem börjar. Hon dåsade bort och lät taxin ta henne dit hon skulle.

-   Nu fröken är vi framme. Hoppas att du haft en trevlig resa, sa taxichauffören glatt och höll upp hennes dörr. Ha en trevlig afton, avslutade han och lämnade henne utanför Savoy hotell.

Hon öppnade sitt kuvert och drog upp en hotellnyckel i form av ett plastkort. Den låg snyggt förpackad i ett fodral som förkunnade att hon skulle till rum 710. Med en kort nick mot receptionen gled hon genom foajen och in i hissen som snabbt tog henne upp till våning sju. Kortet gled enkelt in i låsspringan, det blippade till och hon sköt sakta upp dörren.

-   Hallå, sa hon in mörkret, hallå är det någon här?

Inget svar så hon klev in, satte kortet i hållaren så ljuset tändes och såg sig omkring. Det var en svit med två rum, ett sovrum och vardagsrum. Trevligt utan att vara överdådigt. På bordet stod en flaska champagne, en skål med jordgubbar och ett kuvert med ett ord på ryggen. Maria. Hon klev fram och tog upp det, vände och vred nervöst på det innan hon slet upp det.

 

”Maria,

 

Nu har du avslutat din dag i omvårdandets tecken, hoppas att du haft det riktigt skönt! Jag kommer snart att göra dig sällskap men innan dess har du lite förberedelser att göra. Inom någon minut kommer det att knacka på dörren, bli inte rädd, det är en servitör som kommer att servera dig champagne. Väl medveten om att du fått vin under dagen vill jag att du unnar dig en stund med ett glas champagne. Du hittar dina förberedelser på sängen. 19.00 förväntar jag mig att du är klar med dem.

 

F”

 

Maria tittade på klockan, 17.36. Ok, så det var ganska gott om tid, lite beroende på vad det var för förberedelser. På väg in i sovrummet knackade det på dörren. Hon öppnade och släppte in ung kille som snabbt, effektivt och på ett mycket trevligt serverade henne champagne och önskade henne en trevlig kväll innan han försvann igen. Den mjuka tjocka mattan fick hennes klackar att ljudlöst förflytta sig in i sovrummet där hon vände blicken mot sängen. Ännu ett kort låg på bordet:

 

”Ta på detta, kl 19.00 ska du stå framför fotändan på sängen.”

 

Utlagt hittade hon stay-ups, svarta trosor i svart spets och en nästan genomskinlig topp som lätt spände åt över brösten och sedan hängde löst på överkroppen. Brösten doldes av lite mörkare tyg. Allt väldigt elegant. Han ville verkligen ha henne vacker, det fick hon ge honom, tänkte hon. Men det som verkligen gjorde henne nervös och gav henne rysningar var plaggen ovanför underkläderna.

 

En svart ögonbindel. Två breda läderarmband med metallögla.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

roljoh

Hej Pebe

Nu är det svårt för mej.
Jag brukar ge kommentarer och omdömen men nu förstår jag att det är bara när det är bra.
Det här är bara för mycket text.
En bra statlig avhandling.
Var är sexet, spänningen och närvaron?
Jag väntade bara på att komma till slutet så jag får läsa något som väcker liv i mej och min kropp.

19/10, 2018 kl. 00:28

#2

Pebe

Wingman: Tack för dina kommenterar, jätteroligt att få feedback i alla riktningar. Om du gillade del 1 bättre än del 2 kommer nog del 3 falla dig i smaken... ????

17/10, 2018 kl. 10:14

#1

Wingman1969

Pebe, mycket bra, gillade del 1 bättre med dominasen och mera hetrosex. Denna höll dock samma höga kvalité med språk och annat!

Tackar

16/10, 2018 kl. 22:02