Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/10, 2018 kl. 20:06, av Gardintroll

Myteriet på Korpen

Del 1 av 3 i serien Kapten Marys skatt

Detta är en omarbertad version av en gammal novellserie. Kapten Marys råkar up för myteri och hamnar i klorna på en infödingsstam och deras kåta drottning.

Solen steg över de svallande vågorna och de första solstrålarna bröts i de gnistrande vattendropparna som stänkte upp mot båtens träskrov. Mary stod längs fram i fören på sitt piratskepp ”Korpen” och spanade ut över det stora havet efter det segel som utkiken ropade ner att han just fått syn på. Kikaren var sval mot hennes hand och hon kämpade för att inte visa sin besättning att hon tyckte att det var mycket obehagligt att stå i den kalla blåsten. Hennes höga bruna läderstövlar värmde men den tunna linneskjortan hon bar under den röda piratjackan och de säckiga byxorna gav mycket lite skydd mot väder och vind. Hennes huvudduk som hon bar under sin kaptenshatt med den långa röda fjädern gjorde att hon åtminstone inte frös om huvudet. Hon kände sin huggare gunga lätt där den hängde vid hennes sida.
Snart fick hon syn på den spanska flaggan vid horisonten och gav order om att sätta kurs mot fartyget som skulle bli hennes nya byte.


 

En stor man vid namn Bill accepterade hennes order med ett ”aj, aj, kapten” och skyndade iväg för att ladda kanonerna och beväpna besättningen.


 

Mary stack tummarna innanför det breda bältet som hon bar sin pistol i och vände sig om och såg ut över skeppet som hennes besättning gjorde klart för drabbning. Segel hissades och den engelska flaggan höjdes som krigslist. Hon brukade aldrig hissa sin egen piratflagga, som visade en bystig sjöjungfru med en huggare ovanför mot en svart bakgrund, förrän hon var alldeles inpå sitt byte. Besättningen skyndade hit och dit för att utföra piratdrottningen Marys order som gastades fram av hennes närmaste man Bill. Bill gick för det mesta barbröstad med en blå tygtrasa knuten runt huvudet. Hans enorma muskler spelade under hans solbrända hud och han hade en huggare i sidan. De andra besättningsmännen hade en stor respekt för Bill och till och med Mary måste erkänna att han var imponerande.

Marys höga, tunga stövlar slog mot däck när hon stövlade fram till sin kaptenshytt längs bak på skeppet. Stövlarna smet åt runt hennes vader på ett härligt sätt och slutade strax ovanför hennes knän med en nedvikt flärp. Hon slängde igen dörren efter sig och ställde sig över sjökartan som låg upplagd över bordet. Sen hennes skenavrättning hade hon tvingats segla över hela Karibiska havet med ett nytt skepp och under en annan identitet. Hon var en av de få kvinnliga piratkaptenerna som öppet lät besättningen bestå av både män och kvinnor, och det hade hon aldrig haft några problem med. Hennes besättning visste att det var en stor risk att man fick gå på plankan om man bröt mot Marys regel om att kvinnor var likvärdiga med män. Det hade bara tagit några straff innan ryktet spred sig och folk som mönstrade på hade redan koll på regeln. Marys skepp var mycket populärt trots att mandomen fick sig en törn eftersom hon såg till att humöret var på topp. Hon såg ut över sin hytt och klampade ut på däck igen med sjökartan färsk i minnet.


 

”Alle man på däck!” gastade hon och besättningen samlades. De smutsiga piraterna var inte särskilt smutsiga annat än i fantasin. Mary satte hygien högt och havsvatten fick duga att tvätta sig i. Varje morgon samlades besättningen för att tvätta sig oavsett om de just påbörjade eller avslutade sina pass.


 

”Gör er redo, vi ska anfalla en spansk galjon. Hissa flaggan så fort vi är inom räckhåll. Greg, Jenna, följ med mig in i hytten.”


 

En storvuxen man och en bystig kvinna med mörkt hår stegade fram och följde efter Mary in i hennes hytt. Marys aptit på sex var legendarisk och hon var alltid som mest hungrig innan en strid.


 

”Bröst”, sa Mary och knäppte med fingrarna.


 

Jenna drog ner sin skjorta och blottade brösten med de härligt styva mörka bröstvårtorna och den tatuerade sjöjungfrun på. Hon visste vad kapten Mary gillade och började erotiskt smeka och klämma på sina bröst för att skapa stämning medan Mary drog fram Gregs kuk och runkade upp den i ett praktstånd. Jenna såg på Greg som upphetsat nickade åt henne. Greg älskade att se sin fru Jenna smeka sina bröst för kapten Mary och visste vad som var på gång. Greg och Jenna var ett av de äkta paren som fanns ombord. Mary hade lagt märke till hur mycket nöjdare besättningen var om de fick ha med sig sina partners på resorna. Visst hände det att ett par ibland bestämde sig för att ta sin del av bytet och stadga sig i någon hamn men det passade Mary perfekt. Hon hade före detta besättningsmedlemmar med nya rikedomar, namn och identiteter utspridda över hela Karibien vilket gav henne möjligheten att ta sig in på ställen som andra pirater bara kunde drömma om.


 

Mary visste att eftersom hon höll stenhård koll på besättningens finanser så fick alla som lämnade skeppet sin rättmätiga del och kunde oftast dra sig tillbaka. Mary hade en regel om att på hennes skepp var det fri sex som gällde. Man fick förstås säga nej men i grunden var det så att var man ombord accepterade att ha sex med sina besättningsmedlemmar. Otroligt nog var Marys skepp mycket populärt och var som en flytande fristad för folk med fria sexuella sinnen. När någon mönstrade på krävdes det att alla i besättningen godkände nykomlingen och att den godkände besättningen. Ifall det fanns några som inte kunde tänka sig någon av de övriga som sexpartner fick den gå i land. Mary hade först haft svårt att få männen att acceptera regeln men efter att hon förklarade att sexuell läggning förstås spelade in drog de en lättnadens suck och gick med på regeln.

Mary puttade ner Greg i sin slaf och ställde Jenna på knä framför honom. Hon la Jennas stora bröst runt Gregs kuk och fattade tag om dem med händerna. Med sina stövelbeklädda fötter fast planterade mot durkplankorna stod hon bakom Jenna och lät sina egna bröst smeka över Jennas rygg medan hon förde Jennas bröst upp och ner över Gregs pulserande stake. Den nakna sjöjungfrun som Jenna hade tatuerat över sina bröst såg från Gregs perspektiv ut att suga på hans ollon. Greg stönade och Jenna flämtade till när hans kuk ryckte till. Mary grep tag om roten och tvingade ner Gregs orgasm med en hård snärt på ollonet. Hon såg kuken slakna till och drog upp Jenna på fötter.

Mary tryckte upp Jenna mot väggen och började girigt att suga och slicka på hennes bröst. Jenna stönade högt när Marys vana tunga lekte med hennes bröstvårtor. Marys tunga gled mellan Jennas bröst och slickade sjöjungfruns sexiga kropp. Greg visste vad som önskades och såg på när hans kapten tog för sig av Jennas sexiga kropp. Marys behandling fick Jenna att stöna högt och Greg kände åter kuken resa sig.

Mary satte sig på en stol och särade på benen. Hon vinkade åt sig Jenna som satte sig på huk mellan hennes stövlar. Jenna som varit Marys kamptjej förr visste vad som gällde och började smeka sin fitta medan hon slickade Marys. Hennes tunga lekte i Marys fitta under Jennas höga stön. Hon frustade mot Marys fitta i ren kåthet och Mary stönade till. Jenna smekte in två fingrar i sin fitta. Hon visste att hon förväntades få sin orgasm strax innan Mary så att den skulle pressa Mary över gränsen. Greg gick fram till Mary som tog hans kuk i handen och började runka den. Hon förde den till sin mun och bet tag i den strax bakom ollonet. Greg ryckte till men synen av att hans fru slickade deras sexiga kapten i fittan fick kuken att behålla sitt stånd. Mary sög brutalt på kuken och hennes tänder skrapade upp och ner längs skaftet. Greg stönade till av smärtblandad upphetsning.

Jenna stönade fram sin orgasm och Mary kom över hennes tunga strax efter att hon sett Jennas ansiktsuttryck förvridas i ren njutning. Mary klev av stolen och la sig på golvet. Greg la sig över henne och stötte sin styva kuk i hennes fitta. Jenna ställde sig på alla fyra över Mary så de båda kvinnorna kunde suga på varandras bröst medans Greg knullade Mary. Gregs kuk trängde in i Mary och hon stönade till när hon kände Jenna bita hårt i hennes bröstvårta. Hon tryckte Jennas huvud mot bröstet. Jenna var den enda tjejen på skeppet som förstod hur man gav sin kapten en härligt brutal behandling utan att det blev fel. Jenna var faktiskt den enda som vågade försöka och Mary visste att hon gjorde det av ren upphetsning vilket var precis vad hon ville ha. Hon njöt av smärtan när Jennas tänder bet tag i hennes andra bröstvårta och samtidigt smekte Marys fitta där Gregs kuk gled in och ut. Mary älskade att suga på Jennas bröst och älskade att känna hur upphetsad Jenna blev av hennes egna. Visst hade många av de andra kvinnorna också fina bröst men Mary var lite extra attraherad av Jennas. Kanske var det för att Jenna hade varit ganska säker på att hon var hetero när hon hade mönstrat på men att hon under deras resor hade börjat bli mer och mer öppen för tjejsex. Nu hade Jenna helt glömt sina gamla gränser och tog ofta initiativet till att ligga med någon av de andra kvinnorna.


 

Jenna satte sig på huk över Marys ansikte när hon kände att kaptenen daskade till hennes ena skinka. Mary stönade till och började slicka Jennas fitta. Hon knäppte med fingrarna och Greg reste sig upp. Han ställde sig bredbent framför Jenna och slet av henne resten av kläderna. Jenna höll ihop brösten och han stack in kuken mellan dem. Under honom slickade kapten Mary hans frus fitta och daskade sig i fittan med ena handen. Greg knullade Jennas bröst snabbare och tog strax ett steg tillbaka.

”Kapten, beredd” sa han och tog händerna av kuken.

Kapten Mary lyfte sin ena stövelbeklädda fot och la klacken mot Gregs pung så kuken vilade mot den tjocka lädersulan. Hon tryckte till och Greg stönade av njutning och smärta. Jenna höll upp sina bröst medans Mary drog stövelsulan fram och tillbaka längs kukens undersida. Greg stönade till när Mary ökade takten och Jenna pressade sina bröst mot hans ollon. Jenna kände tån på Marys stövel slå mot brösten när Greg började jucka mot Marys sula. Snart stönade han till och sprutade över sin frus tuttar. Mary sparkade lätt mot hans pung för att få ut det sista av satsen medan Jenna lät sperman rinna ner mellan brösten. Sperman rann ned för hennes mage och ner över fittan där Mary girigt slickade den i sig. Kapten Mary njöt av den blandade smaken av det äkta parets sperma och fittsafter medan hon smekte sig till orgasm.

 


När Mary kom ut ur sin hytt låg skeppet precis bakom det spanska handelsfartyget och hon gav order om att skjuta ett varningsskott. Skottet brann av och det spanska skeppet saktade in när de såg hennes sjörövarflagga hissas. Marys rykte hade aldrig varit hemskare och det var vanligt att skepp gav upp vid blotta åsynen av hennes flagga. Så var det även i det här fallet. Spanjorerna lät hennes besättning lasta över sin last på sitt eget skepp utan att göra motstånd. Mary såg på spanjorernas besättning och log.


 

”Ingen av er pratar väl engelska förstås.”

En spanjor nickade, ”jo några av oss.”

Mary skrattade till. ”Då, så, är det nån av er som vill ha ett bättre liv och spänning i min besättning så får ni säga till.”

Hennes besättning skrattade till, det brukade alltid finnas nån skeppsmatros som hellre följde med lasten än sina kamrater.

En man i 18-årsåldern steg fram, ”Jag, kapten och min fru också.”

Han förde fram en vacker ung kvinna med svart lockigt hår.

”Ett par...” Mary la huvudet på sned.

”Vi har en särskild regel på skeppet, eftersom vi har fri sex måste ni vara redo att ha sex med andra och inte bara varandra. Kan ni acceptera det?”

Mannens fru såg på de slafsiga spanska besättningsmännen, ”vi få betalt?”

Mary såg på henne, ”ni får samma andel av allt byte som alla andra i besättningen.”

Kvinnan log och slängde en blick över axeln. ”Då vara som det där skepp fast frivillig och plus guld.” Hon gick fram mot Mary med sin man efter sig och de gick över till piratskeppet utan att se sig om.

När Mary på kvällen presenterade de nya medlemmarna för besättningen visade det sig att mannen hette Fernando och kvinnan Rosa. Mary lät sina mannar och kvinnor öppna kistorna som funnits på det spanska skeppet och fann dem fulla av guld och juveler. Piraterna öppnade en kagge rom och firade det otroliga bytet. Fernando och Rosa fann att piraterna inte var särskilt hemska. De var snarare mycket trevliga och såg till att nykomlingarna fick rom och mat så de skulle trivas ordentligt.. Fernando spelade på sin flöjt med ett brett leende medans Rosa dansade för besättningen. Fernandos svarta krulliga hår och håriga bringa skvallrade om hans härkomst och taktkänslan var det inte heller fel på. Han hade varit navigatör på det spanska skeppet och visade upp sin gyllene kompass för de imponerade piraterna. Ingen gjorde dock något försök att ta den ifrån honom. Han var en av dem nu och att stjäla från en besättningsman var ett grovt brott. Rosa förde sin vackra kropp med de långa bruna benen mycket graciöst och eggande medan hon drack av rommen och blottade mer och mer av kroppen.

Rommen flödade och Rosas klädsel började falla till däck medan männen i besättningen drog fram sina kukar och runkade till hennes sexiga dans. Mary skrattade till och hjälpte en av männen att runka innan hon såg på Fernando och vinkade honom till sig. Några pirater med hemmagjorda instrument hade anslutit sig till musiken och Fernando ställde sig framför Mary. Hon grep tag i hans bälte och drog ner hans byxor. Hon nickade gillande åt det hon såg, tog fram hans kuk och började suga på den medans han spelade. ”Det är okej” sa han åt sin fru Rosa som nu satt på knä och kråmade sig på golvet medan hon smekte sin fitta och sina bröst. Besättningsmännen lät händerna glida över hennes kropp och runkade medan hon särade på benen och lät en av dem knulla henne. Fernando lät sig smekas av kvinnorna i besättningen medan Mary la hans kuk mellan sina bröst. Fernando började knulla hennes tuttar medan Rosa låg på rygg och lät männen turas om att knulla henne. Under tiden höll några av besättningens kvinnor resten hårda med sina munnar. Mary la sig på rygg bredvid Rosa och männen turades om att knulla henne och Rosa medan hon hånglade med Rosa och smekte hennes vackra bröst. Bakom dem låg ett flertal kvinnliga pirater och utforskade den underbara konsten som nu kallas kvinnlig gruppsex. Mary och Rosa stönade fram orgasm efter orgasm och tog männens satser i munnarna. Med spermadroppande munnar kysstes de intensivt och la sig, när den sista mannen hade sprutat, i en 69a och slickade varann till orgasm. Samtidigt stod Fernando och provknullade besättningens kvinnor och valde ut en att spruta i munnen.

Skeppet fortsatte sin seglats och Mary satte kurs mot en vulkanö som hon sett ut som sin skattkammarö. Hon lät skeppet ligga för ankar i en bukt och lät Bill vakta det tillsammans med en handfull pirater medan hon tog ett par långbåtar in till den sandiga stranden. Palmerna vajade i den varma vinden när Mary hoppade iland följd av ett tjugotal pirater. De började gå in mot djungeln för att hitta ett bra ställe att gräva ner sin skatt på när en av piraterna, Muriel, höjde ett finger och nickade åt höger. Mary blickade försiktigt inåt djungeln och såg vegetationen vaja till som om någon just slunkit iväg.

”Jag såg nån”, sa Muriel och Mary skickade ut en liten grupp pirater för att undersöka saken.

Grenar och blad flög när piraterna högg sig fram genom vegetationen och i en glänta uppenbarade sig en vacker sjö med ett stort vattenfall. De begravde sina skattkistor under vattenfallet på botten av sjön och spenderade dagen med att fylla på vattentunnor och matförråd. Det började skymma när Mary beslutade att de skulle slå läger vid stranden. Hennes pirater fick snabbt igång en eld och rodde ut med det sista lasset mat till skeppet medan hon väntade på resten av besättningen. Ifrån skeppet hördes sång och Mary började bli orolig när gruppen hon hade skickat iväg inte kom tillbaka. Hon anade oråd och skickade ut ytterligare en grupp för att leta efter dem.

Hon märkte genast att något var på gång när båten istället för hennes landstigningsgrupp roddes av Bill och hans främsta kämpar. Hon väntade inte på att de kom iland utan flydde ut i djungeln, vilket troligtvis räddade hennes liv. Hon hörde hur en kula slog in i trädet hon just stått vid och det sista hon såg innan hon dök in i djungeln var Bill som i hennes kaptenshatt domderade över de skräckslagna piraterna. Mary sprang som en galning och snubblade fram genom djungeln tills hon lämnat stranden bakom sig. Trädens bladverk ven förbi henne ansikte när hon sprang och hoppade över stenar och undervegetation. Bakom henne hörde hon Bills röst skrika order om att fånga in henne. Hon hörde minst tre män jaga henne och antog att det var Phil, Rödöga och Jake som alltid hade hört till Bills gäng. Efter en lång språngmarsch lyssnade hon noga och insåg att hon inte längre hörde någon bakom sig utan bara djungelns ljud. Hennes många guldsmycken klirrade när hon saktade in på stegen och ställde sig med ryggen mot ett träd i en liten glänta.

Apor tjattrade och kvällspigga fåglar skrek när hon gned ryggen mot trädet och pustade ut efter sin galna flykt. Efter en stund hörde hon djungelns djur tystna och när hon höjde blicken fick hon syn på en mörkhyad barbröstad kvinna i höftskynke och trämask, och en till och en till. Hon insåg att hon var omringad av infödingar som alla pekade på henne med vassa spjut.

Mary fick händerna bundna bakom ryggen och lät sig föras genom djungeln till en infödingsby med en enorm eld på ett torg mitt bland hyddorna. Hon fördes fram mot elden och tvingades ner på knä. Infödingarna visade sig vara nästan uteslutande kvinnor och de var alla generöst utrustade med stora härligt guppande bröst. I ögonvrån såg hon gruppen pirater hon skickat ut i skogen för att spana bundna vid pålar och helt nakna. Infödingskvinnorna turades om att suga av männen och verkade arga att kukarna inte höll ut längre än de gjorde. Männen log fåraktigt men såg mycket trötta ut. Infödingskvinnorna pratade ilsket med varann och pekade på Mary. Kvinnorna tog av sig sina masker och en krigare med rakad skalle pekade på den stora elden. Mary kämpade tappert men övermannades och bars bort mot elden. En kvinna med en hårrand mitt på huvudet som gick bak i en hästsvans gav de andra tecken att kasta upp henne på elden.

Plötsligt dånade en röst ut över byn.

”Släpp henne!”

Kvinnorna ryggade tillbaka och Mary insåg att rösten hade pratat engelska. Ur ett tempel steg en kvinna med långt rött hår och enorma tuttar. Hon var helt naken förutom det stora antal guldsmycken hon bar. Alla infödingar som inte vaktade Mary föll på knä och tryckte pannorna mot marken.

”För hit henne!” beordrade kvinnan och de infödingskvinnor som inte fallit på knä förde fram Mary.

”Mary, piraten, förmodar jag”, sa kvinnan och satte sig i en tron.

Mary hajade till. ”Öh, ja...”

”Ner på knä”, sa kvinnan. ”Jag räddade just ditt liv och kan ge tillbaka ditt skepp om du underkastar dig mig.”

Mary såg på kvinnan, underkastelse var inget hon var bra på. ”På knä?” frågade hon upproriskt men tvingades ner på knä.

Kvinnan skrattade till så hennes stora tuttar guppade som ett stormigt hav och lutade sig bak i sin tron.

”Kryp för mig, Mary, piratdrottningen. Du vet väl vad underkastelse är, du ser det varje dag fast från andra sidan?”


 

Mary kunde inte låta bli att notera att kvinnans dialekt verkade stamma från någon del av världen som hon inte kände till.

Kvinnan såg på Mary. ”Ett enkelt tack skulle räcka.”

Mary såg stint på kvinnans enorma tuttar. ”Tack, Tutttjejen.”

Kvinnan skrattade högt och smekte sig över brösten.

”Så avundsjuk du är på mina bröst. Vill du suga på dem?”

Mary reste sig upp. ”Aldrig!”

Kvinnan nöp sig i ena bröstvårtan och Mary såg en droppe mjölk rinna ner för hennes tutte.

”Säkert? De är väldigt härliga. Ingen har nånsin ångrat det.”

Mary sneglade på de tunga tuttarna. ”Nej.”

Kvinnan korsade benen. ”Som du vill. Erbjudandet kvarstår om du ändrar dig. Tyvärr kan jag ju inte låta dig springa runt löst innan du underkastar dig. Jag tror att du behöver min hjälp för att återta Korpen.”

Mary hajade till. ”Hur känner du till mitt skepps namn? Ni är ju inföd...”

Hon hejdade sig. Kvinnan såg inte ut som infödingarna. Hon var mycket ljus i hyn och hennes röda hår lyste i skenet från elden.

”Sätt henne i buren”, sa kvinnan och Mary blev satt i en liten bambubur vars längd nätt och jämt räckte till hennes överkropp.

Hon ställde sig på alla fyra och insåg att hennes huvud nästan vidrörde taket. Hon stack ut benen mellan gallren och lyckades lägga sig raklång med en bambupinne nästan ända uppe vid grenen. Hennes eskort lämnade henne i buren med två spjutbeväpnade vakter utanför.



Under natten kom en av piraterna hon hade skickat ut i skogen fram till buren.

”Hej, Mary, fundera på att underkasta dig, det är faktiskt inte så farligt. Deras drottning är snäll och bryr sig om sitt folk. Vi blir behandlade väl och får gå fria.”

Mary såg på sin besättningsman. ”Tom, var är alla männen? Har de dödat dem?”

Tom såg förvånat på Mary. ”Va? Nej, absolut inte. Männen har annat för sig.”

Mary såg på honom. ”Tom, vad är det du inte berättar? Skulle männen frivilligt lämna sina storbröstade kåta kvinnor för att de har annat för sig?”

Tom log, ”konstigt nog, ja. Männen för krig mot en annan stam på en annan ö. De valde att sätta striden framför kärleken. Kvinnorna tröttnade och skapade ett eget samhälle här. De män som vill komma tillbaka får det men det är bara några få som vill det.”

Mary nickade. ”Men, Tom, jag såg att ni var bundna och blev utnyttjade.”

Tom skrattade till. ”Åh, ja, de här infödingarna har en massa härliga sexlekar verkar det som. Vi fick prova på nåt som kallas bondage.”

Mary såg på Tom. ”Har du fått knulla mycket under de få timmar du har varit här?”

Tom skrattade till. ”Jo, ganska. Drottningen själv tar första knullet med alla nya.” Det är nåt med hennes bröstmjölk. Kuken står i flera timmar om man dricker av den.”

 


Mary såg Tom vandra iväg och la sig för att sova i buren. Framåt morgonen kom Tom och en annan pirat vid namn Nick fram till hennes bur. Med sig hade de Muriel, Greg och Jenna som var helt utmattade. Mary såg hur de fördes bort mot drottningens tempel och hörde snart upphetsade stön därinifrån. Efter en timme kom trion ut och gick fram till Mary.

”Drottningen undrar om du har ändrat dig.” Mary såg på Muriel.

”Om underkastelsen? Aldrig.” Muriel suckade.

”Det är faktiskt ganska trivsamt. I varje fall, bestäm dig snart. Bill söker efter skatten där vi grävde ner den men blev helilsken när han insåg att den var borta. Jag och Greg grävde upp skatten så fort vi insåg att du var borta. Vi har grävt ner den på ett annat ställe så inte Bill ska hitta den. Det köper oss lite tid. Han seglar inte utan den.”

Mary log mot Muriel från sin bambubur. ”Smart, då har vi tid på oss tills de antingen hittar skatten eller byn här.” Hon blev tyst, hon insåg att om de hittade byn var hon körd. Hon såg bort mot templet där drottningen satt i sin tron. Hon skulle kunna ändra allt bara hon underkastade sig men hon kunde bara inte göra det.

 


Hon spenderade resten av dagen i buren och fick goda frukter att äta. När solen gick ner kom Greg fram till buren.

”Mary, snälla, underkasta dig. Du kommer att älska livet här.”

Mary skakade tveksamt på huvudet. ”Greg, jag måste knulla, knulla mig genom gallret.”

Mary tryckte rumpan mot burgallret och Greg skakade på huvudet.

”Drottningen låter ingen som inte är underkastad ha sex.”

Mary spärrade upp ögonen. ”Men det är ju omänskligt!” Hon insåg hur konstigt det lät och tystnade.


 

Greg såg på en av de vaktande kvinnorna som var nära två meter lång, med mörkt skinn och en stor byst. Hennes hår var rakat på sidorna och hon hade metallringar i bröstvårtorna.

”Resten av dem verkar ha sex hela tiden”, sa Greg åt Mary och log mot den kvinnliga vakten som petade honom i skrevet med spjutskaftet.

Greg knäppte upp sina byxor och kuken stod redan i givakt. Den kvinnliga vakten sjönk ner på knä och la brösten om hans kuk. Han började knulla hennes tuttar och Mary såg längtansfyllt på när kuken gled in och ut mellan brösten. Den andra vaktkvinnan klappade sin väninna på axeln och tog Gregs kuk i munnen några tag innan hon skrattande återgick till att vakta Mary. Gregs kuk svajade i luften när han kände vaktkvinnans saliv svalka kuken. Den stora vaktkvinnan la sig på rygg på marken och Greg la sig över henne. Hon log mot honom på ett uppmuntrande sätt och stack försiktigt kuken i hennes fitta. Hon slog benen om Gregs rygg och drog honom mot sig i tre snabba stötar. Greg flämtade till av kvinnans sexhunger och började öka takten. Han sög på hennes stora svarta bröst medan han begravde kuken till roten i hennes sköte. Medan Greg knullade infödingskvinnan kom Jenna vandrande. Hon gick fram och drog i förbifarten handen längs Gregs rygg innan hon ställde sig bredvid den andra vaktkvinnan. De båda såg på varann och vaktkvinnan smekte nyfiket Jennas ljusa bröst. Jenna pekade på Greg och på sig själv och vaktkvinnan nickade och log förstående. Hon knackade Jenna på axeln och pekade på en kvinna längre bort i byn. Hon gjorde en gest som fick Jenna att förstå att de båda var ett par.


 

Greg stönade till när infödingskvinnan han hade under sig pekade på sin väninna och på sin mun. Greg nickade och infödingarna bytte plats. Den andra vaktkvinnan ställde sig på knä och tog Gregs kuk i munnen medan den han just knullat fattade sitt spjut och vaktade Mary. Jenna ställde sig bredbent och började smeka fittan medan hon såg vakten suga av Greg som snart sprutade henne i munnen. Greg och Jenna kysstes, log mot infödingskvinnorna och vinkade glatt innan de gav sig av.

 


Den natten sov Mary oroligt och nästa morgon hade hon bestämt sig. Hon kallade till sig Tom som gick iväg mot templet. Snart kom det fyra kvinnliga vakter och hämtade Mary. De tvingade ner henne på knä framför den rödhåriga kvinnan som satt i sin tron med korslagda ben. På båda sidorna satt infödingskvinnor på rad så att en gång bildades fram mot tronen.


 

”Jag, Mary, piratdrottningen vill underkasta mig” sa Mary högt och drottningen nickade.

”Mary, jag har aldrig varit med om nån envisare än du. Du får helt enkelt övertyga mig om att du är värd besväret.”


 

Mary reste sig upp och lät kläderna sakta falla till marken. Hon smekte sig över brösten och gned sig i fittan medans hon slickade på ett finger. Hon gick ner på alla fyra och kröp förföriskt fram mot drottningens tron. Hon drog brösten mot marken och lät rumpan gunga i luften. Halvvägs fram mot drottningen kände hon hur allt hennes agg omvandlades till lust. Hon kröp fram mot drottningen vars fot dinglade i luften. Mary kysste hennes fot och upp längs benen så hon kunde smeka sina bröst mot benets sidor. Drottningen såg på Mary med överlägsen min vilket gjorde Mary otroligt kåt. Hon omfamnade drottningens ben och kysste hennes lår medans hon gned sin fitta mot drottningens tår. Hon kände att drottningen smekte henne med foten och stönade ofrivilligt till när hon insåg att hon var mycket upphetsad. Mary backade lite och kysste drottningens fot som nu smakade av hennes egen fitta. Hon lät tungan glida längs fotsmycket som bestod av en tunn guldkedja som satt fast runt ankeln och förgrenade sig till två kedjor och satt fast i tåringar på andra och fjärde tån. Mary insåg hur våt hon blev i fittan av att slicka drottningens fot och sög girigt in tårna en efter en i munnen.

”Lät mig få tjäna”, bad Mary i en viskning och kunde inte låta bli att smeka sig medan hon sög på drottningens tår.

Hon såg sig omkring och insåg att kvinnoraderna onanerade när de såg på hur Mary försökte blidka drottningen. Drottningen la sin andra fot mot Marys fitta och Mary red tårna medan hon sög och slickade drottningens fot ivrigare och ivrigare. Hon kände hur orgasmen var nära och gled fram och tillbaka över drottningens fot. Hennes orgasmskrik dämpades av att drottningen tryckte in sin fot i Marys mun och Mary tryckte in den andra foten så långt hon kunde i fittan. Hon såg sig om, nu medveten om hur hon hade skämt ut sig inför folkmassan.

”Hur kunde hon... ha...?”


 

Drottningen tecknade åt henne att resa sig och Mary fick lägga sig i drottningens knä. Drottningen förde sitt ena bröst till Marys mun och hon sög i sig en munfull mjölk. Det pirrade till i hennes egna bröst och drottningen lät två vakter dra bort Mary innan hon kunde suga mer. Mary kämpade för att komma fram till drottningen som verkade ha varit med om scenen förr och lät Mary låsas in i sin bur tills hon hade lugnat ner sig.

Någon timme senare kom Tom fram till buren och frågade Mary om hon mådde bättre. Mary, som kände den oemotståndliga åtrån till drottningen trubbas av, nickade.

”Knulla mig här i buren.”


 

Tom hajade till men log mot henne. Mary tryckte upp rumpan mot gallret och ställde sig på alla fyra. Tom tog fram sin kuk och runkade upp den medans han smekte Marys rumpa och fitta. Hon svankade och kände hur Toms kuk trängde in i henne. Han tog tag i gallret på den lilla buren och knullade Mary hårt. Mary kved upphetsat till när hennes huvud slog i andra sidan av buren. Tom knullade henne hårdare och Mary stönade till.

”Knulla mig i röven, nu.”


 

Tom log, det var få förunnat att få knulla kapten Marys härliga stjärt och han tryckte sakta in kuken i hennes rövhål. Marys rumpa spände och värkte men hon njöt av smärtan.

”Ja, knulla mig hårt” morrade hon och kände kuken tränga längre in i hennes rumpa.


 

Tillsammans lyckades de få in kuken till roten och Mary stönade av den sköna bultande kuken. Tuttarna gneds mot bambugallret i golvet och det värkte i knäna av att stå på bambupinnarna men det var fruktansvärt skönt att äntligen få kuk i röven. Mary höjde ansiktet och gav ifrån sig ett lågt stön med öppen mun. Hon fortsatte att stöna utan att ens notera att hon inte stängde munnen på flera minuter. Hon bara måste få ur sig kåtheten och rösten dröp av lust.


Hon klämde åt runt kukens rot med stjärten och drog långsamt med ringmuskeln längs skaftet tills hon nådde ollonet. Hon gungade lite fram och tillbaka över ollonkanten innan hon lät den glida ur henne helt. Tom stönade till och Mary slappnade av i stjärten. Tom la åter ollonet mot hennes stjärtöppning och gungade mot stjärthålet så att ollonet arbetade sig in i hennes röv, sakta, sakta. Två centimeter in, en tillbaka, två in, en tillbaka. De båda stönade i takt medvetna om att det bästa var ögonblicket när mannen tränger in förbi slutarmuskeln. Tom började knulla Mary snabbare och hon stönade högt. Han lät för varje stöt kuken glida ända in till roten för att sen helt dra ut den igen och åter penetrera hennes rosa rosett. Mary flåsade upphetsat och juckade mot Toms stötar tills hon kände honom spruta i henne. Han körde vidare i hennes spermavåta röv tills hon kom i en skön orgasm. Vakterna såg på henne och släppte henne lös, hon var inte längre fixerad vid drottningen.

Med två vakter vid sin sida gick Mary fram mot templet där tronen gapade tom. Hon leddes in och såg drottningen knäböja framför ett stort altare.

”Kom, in Mary”, sa drottningen och tecknade åt sina vakter att lämna dem ifred. ”Du undrar väl vem jag är?”

Mary nickade åt den rödhåriga kvinnan med de enorma tuttarna. ”Du vet vem jag är.” Mary lät rösten falla i slutet av meningen.

Drottningen nickade. ”Ja och det är oviktigt, det du gör är viktigare.” Mary nickade utan att förstå.

Drottningen log och vände sig mot henne. ”Jag heter Maiali och är ett lustens sändebud. Ja, jag hette Maya tidigare men Maiali duger fint.”

Mary nickade. ”Så du är en Gud?”

Maiali skrattade till. ”Inte ens i närheten. Jag ska bara se till att lusten finns kvar här i världen och ditt skepp Korpen är en lustens fristad.”

Mary nickade. ”Jo...”

Drottningen smekte Mary över brösten som kändes större än innan. ”Nu är Korpen hotad och det kan jag inte tillåta. Du ska segla på de sju haven och sprida lust i världen. Nu är frågan om du accepterar det mot att jag hjälper dig.”

Mary nickade och Maiali kysste henne på munnen. ”Bra, då sätter vi igång.”

Hur ska det gå för kapten Mary? Ska hon återfå sitt skepp eller ska hon duka under på den tropiska ön?

Fortsättning följer...

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

Vilken underbar läsning.

16/2 kl. 06:49