Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/11, 2018 kl. 13:57, av LX

Filmkvällen

Del 4 av 17 i serien Villig studentska

Som de andra novellerna i den här serien så är det ganska mycket misogynt snack, hårt och grovt porrigt. Samtycket inte helt klarlagt från början med det blir det sen. Alltså inte en novell för alla läsare. Den här gången blir Lena gangad dessutom.


Jojje, Fredrik bredvid Micke och Anton spelade X-box framför tv-skärmen. Hans farsa var ute på nån dejt så Jojje förväntade sig inte att han skulle komma hem förrän sent på natten. På soffbordet stod några flaskor billigt vin och lite ostbågar och chips i en skål för den som ville ha det. Jojje var berusad, Fredrik en aning mer lullig och Micke var full. Anton antagligen inte alls då han inte drack så mycket. Mitt i en dataspelsexplosion följt av glada tjut från soffan, plingade Jojjes mobil till. Anton vrålade brunstigt av förväntan när Jojje visade bilden som ploppat upp i hans smartphone.

"Kolla!", Anton skakade förtjust på huvudet.
Micke rättade till glasögonen och stirrade också. Men sträckte sig samtidigt efter mer vin som han hällde i en plastmugg. Han var nervös för han hade inte hunnit ligga så mycket än och allt detta var lite för extremt för honom.

Jojje textade tillbaka.
*Vi gillar det här. Men vad har slampan under?*
Det dröjde en stund innan en ny bild dök upp på den lilla skärmen.
"Woaah!", dom dunkade varandra i ryggen. Det var en bild på hennes sexiga string bakifrån med klänningen halvt uppdragen. Ena handen låg över den ena blottade skinkan klämmande så att de rödmålade långa naglarna rev in lite i huden.
*Du gör Fredrik kåt din slyna. Han tänker knulla dig hårdare den här gången.*
Nytt bildmeddelande. Lena blåste här en slängkyss och blinkade med ena ögat. Hon gör mig kåt också påpekade Micke medan han hickade till av vinet.
*Du verkar jävligt sugen på oss. Kom över nu då?*, han lade till ett litet hjärta och en smiley.
Lena skickade ett sista bildmeddelande och gav sig iväg efter en sista koll i spegeln.
"Arrgh!", tonårskillarna hoppade nästan i soffan. På den sista bilden sög hon av två fingrar ganska hårt och djupt inne i munnen och blundade. Lena lutade sig framåt också på bilden så att de stora välformade brösten nästan såg ut att glida ur den lilla klänningen.

"Det är väl inte så att hon är mental?", frågade Micke ändå något orolig.
"Klart hon är. Men mental på ett jävligt bra sätt, fan!", Fredrik log brett.
"Hon ser fan sugen ut.", skrattade Anton storögt.
Jojje nickade och log stelt men var mer tveksamt mörk i synen. Han hade inte glömt vad hon hade sagt och ju mer han tänkte på att detta var sista gången, desto surare blev han. Men han skickade tillbaka ett meddelande.
*Godkänt din kåta slyna, kom nu!*
"Nu, ska hon fan knullas i alla hål, jävla hora.", han klunkade i sig mer vin argt och huttrade till rosslande av den bittra smaken. Anton tittade på honom fascinerat.

Sista gången hade hon sagt till honom att det aldrig skulle bli nåt.
*Är du 16?* Äcklad min. Han kunde fortfarande höra den besvikna rösten inne i sitt huvud och knycklade ihopa plastmuggen hårt i handen. Han lät sin mupp dö i spelet, medan dom andra pratade i mun och fortsatte kommentera Lenas heta kropp i den lilla åtsittande klänningen. Jojje hade faktiskt ringt fler killar för han ville att hon skulle få igen ordentligt. Hon hade ju bett om mer. Men, bara Anton och Micke hade dykt upp.

Inte så konstigt egentligen. Det var mest Fredrik som han hängde med på dagarna. De andra killarna som dom brukade festa med ibland gillade honom inte egentligen. De var lite rädda för den lynnige, ganska våldsamme och oförutsägbara Jojje och hade inte Fredrik varit där så hade de aldrig velat umgås med honom.

Visst dom snackade om brudar. På bandyn och på skolgården och sådär men det var bara just hårt snack. Det betydde inte att de ville ha en sjuk orgie med nån gammal pervers tjej som Jojje hittat på en buss. Hur snygg hon än var så skulle det vara för sjukt. Dom var normala, de hade flickvänner osv. Eller så trodde de att han ljög bara. För det gjorde dom ofta själva om sina brudar.

Anton och Micke däremot var två svårt porrskadade unga män som fortfarande var relativt oerfarna vad gällde det motsatta könet. Det var typ killar som var med i fotoklubben och ofta hängde i datarummet av någon anledning. Dom var inte bra på att fixa tjejer, men deppade inte så mycket för det. De snackade normalt inte så mycket med Jojje och Fredrik i plugget. Men Fredrik hade ändå känt Micke sen sandlådan så dom var ju polare.

***
Det ringde på dörren. Micke hickade till nervöst och flackade med blicken medan han drack. Anton och Jojje ställde sig snabbt upp från soffan. Anton fäste fumlande sin medtagna videokamera med en läderrem kring handen och kollade inställningarna på den en sista gång. Sen zoomade han in först Jojjes kallgrinande ansikte och sen den brett leende Fredrik och den mer stelt leende kallsvettige Micke i soffan. De gjorde båda tummen upp.

Jojje gick iväg mot ytterdörren och öppnade medan Anton följde efter filmandes hans kaxiga gångstil bakifrån med kameran. Under tiden pausade Fredrik tv-spelet och skruvade upp popmusiken på stereon bredvid. De körde typ, gamla Mello-låtar. Inte för högt, bara något högre än stämningshöjande volym. Sen reste han sig och tittade lite undrande på Micke. Denne svalde hårt och satt kvar i soffan lätt framåtlutat medan dörren till lägenheten öppnades och röster hördes eka lite i trapphuset.

***

Anton höll med ett stirrande flin hårt i kameran med båda händerna. Han kände pulsen öka och hur han blev svettig om handflatorna av ren förväntan. Var det verkligen sant? Just nu filmade han hur en het brud med rejäla pattar och allt, kom in i lägenheten. Hon tittade tillbaka förvånat på honom eller snarare in i videon. Jojje drämde igen dörren hårt bakom henne och låste.
"Ja, det här är Anton bara."
"Hej, hej?", Lena lät undrande på rösten och försökte ge Jojje en menande blick.

Under tiden hörde Micke också den lite försiktiga stämman i hallen genom musiken och ljudet av högklackade skor mot golvet. Han stirrade mot halldörren. Han hade en stor klump i magen och tog ännu en djup klunk av det beska vinet.
"Har du grejerna?", Fredrik knuffade till honom lätt på axeln. Eftersom Micke var något fullare nu så reagerade han sent, men höll ändå upp påsen som låg mellan hans fötter. Den innehöll handklovar, en ridpiska, en sladdrig gummikuk, silvertejp, en röd gagboll, och dessutom en sträng billiga rosa geishakulor och så vidare. Dom vanliga grejerna...

Lena tittade igen från sidan mot killen med den svartglänsande avancerade videokameran. Det var en lång smal kille klädd i jeans och skjorta med mörkt stripigt hår, finnig hud och ett stort flin uppdraget mellan öronen. Under tiden ställde sig Jojje bakom henne och smög armarna lugnt nästan bedrägligt snärjande om midjan. Lena hoppade till och tittade på honom forskande. Han kramade upp henne bakifrån med ett ganska fast, hårt infångande tag som fick henne att tappa balansen en smula. Han doftade alkohol men var annars ganska snyggt klädd i skjorta och fixat hår.

"Så, det här är Lena."
"Hej, Lena hur gammal är du?", frågade killen med kameran med en något tillgjord tv-reporteraktig ton. Samtidigt kom Fredrik och Micke in i hallen. Fredrik log glatt och vinkade. Lena höjde ett ögonbryn som hälsning medan Jojje höll kvar taget om henne och vilade hakan mot hennes axel.
"Fan vad snygg du är. Nu ska du fan få...", sluddrade han nästan ohörbart i hennes öra. Det var sant. Hon hade verkligen gjort sig fin för dom. Jojje drog in doften av henne genom näsan som borrade in sig i hennes hår och han gav henne en snabb kyss bredvid örsnibben. Men han hade inte glömt vad hon hade sagt. Inte för en sekund.

"Eh, 21."...Lena log mjukt och de tungt målade ögonlocken fladdrade till upptänt. Hon kunde känna att intensiteten i Jojjes kyss betydde något. Lena drog handen över håret en gång och blåste ut lite luft genom munnen när det blev varmt inombords. Jojjes stånd kändes också genom hans jeans mot hennes rumpa.

Bakom Fredrik såg hon en annan ganska kortvuxen, klent byggd kille med lite skrämda ögon bakom runda glasögon och axellångt mörkblont hår. Micke var klädd i en *Superman Man of Steel, blå t-shirt. Lena hade förväntat sig, och ställt in sig på att Fredrik tillsammans med Jojje skulle knulla henne. Kanske först nån film som han hade sagt och sen hård sex, som hon ju ville ha. Tydligen, för det var det enda hon hade kunnat tänka på den senaste tiden. Nu kände hon sig lite lurad, kanske till och med fångad i en fälla.

Det verkade som om det var hon som var filmen och Lena var inte helt säker att detta var en bra grej och inte helt säker på det här med dom här nya killarna. Samtidigt blev hon allt mer kåt av känslan, av anspänningen i rummet, stämningen. Objektifierandet av henne.
"Woah! En milf, Micke vad säger du om det?", Fredrik gav Micke en hård dunk på ryggen. Denne i sin tur rättade till sina glasögon lite vinglande.
"Coolt...coolt!"
Lena rynkade pannan förolämpat.
"Vadå milf!?"...

Jojje skrattade till och pressade på med kroppen och benen så att hon en smula motvilligt gick en bit längre in i hallen. Lena märkte hur armgreppet hårdnade igen och hon sneglade mot honom frågande. Hon sköt emot foten mot golvet för att stoppa upp rörelsen men Jojje liksom knuffade med henne i stegen. Anton gick baklänges före och zoomade in hennes urringning när hon ställde sig i det mer upplysta vardagsrummet. Jojje log fränt och kupade upp hennes sköna bröst bakifrån en gång för kameran. Hon blundade genast och sänkte huvudet bort från kameralinsen.

"Såå...Lena du vill ha kuk va?", Anton darrade på rösten men skrattade samtidigt till medan han filmade den flinande Jojjes klämmande fingrar om de stora brösten. Han bollade med dom fräckt en gång och skakade dom i händerna medan hon besvärat försökte ta ner dom. Lena skruvade på sig lite igen, men Jojje släppte då snabbt brösten och greppade istället runt halsen med underarmen mot hennes hals. Hon gnydde till svagt när huvudet drogs bakåt och av den lite kvävande känslan.

***

Anton hade tagit på sig rollen som intervjuare men det var inte lika lätt som han hade föreställt sig när det väl kom till kritan. Antons fantasier om Lena hade hittills varit ganska utstuderat pornografiska. Han hade nog förbrukat tre toarullar hittills och förlorat två skoldagar på att stirra på bilder i telefonen eller datorn som Jojje försett honom med.

Men verkligheten av det hela var alltför surrealistisk än så länge för att riktigt smälta in. Kompisen, Micke var vid det här laget helt tomatröd om kinderna och ganska illamående av den jobbiga stämningen. Det kändes som om det här höll på att urarta och gå fel. Visst hon var ju skitsnygg. Hon gjorde som Jojje sa till viss del och det hade han försäkrat dom att hon skulle. Men hittills hade Jojje fakiskt pressat henne, till och med varit en smula hotfull? Det gjorde honom ännu mer nervös och han ville bara härifrån. Han kände ilningar i maggropen.

Jojje tittade hårt på henne.
"Svara då?"
Hon var tyst en stund och började en antydan till att skruva sig ur greppet. Jojje höjde rösten tätt intill hennes öra.
"Vill du ha kuk eller?!"
"Ja..ja...förstås!"...hon vred huvudet och nickade mot honom. Hon slutade att krångla uppgivet. Sedan upprepade hon sig och rabblade fram orden med en såsigt kåt blick mot den långe killens kamera.
Jojje släppte henne och gav henne en lätt knuff. Lena snubblade framåt fyra fem steg in i rummet. Hon stannade tillfälligt men gick sen sakta före förbi killarna mot soffan och soffbordet. Väl där blev musiken högre. Anton följde sakta efter och zoomade noggrannt in hennes röv medan hon gick.

Jojje hade något mörkt i blicken som också fixerade på hennes rumpa i den tajta korta klänningen. Hans ansikte var rödbrusigt och han hade en arg fåra mellan ögonbrynen. Tyget var så pass tunnt att hon nästan såg naken ut i den. Fredrik och Micke flyttade sig något så att hon kunde komma förbi. Fredrik greppade hennes rumpa klämmande när hon passerade och tittade på henne med ett flin. Lena stelnade till men drog sig undan dom och fortsatte fram till soffan.

Lena satte sig sakta i ner i den vita tygsoffan och korsade det ena benet över knäet. Hon kände sig svag, darrig. Men mer kåt än rädd av situationen. Hon skämdes över de motstridiga förbjudna känslorna och försökte kontrollera sin snabbare andning. Anton gick försiktigt runt henne och filmade hennes kropp långsamt upp och ner, han fick stånd under tiden. Anton placerade sig sen stående vid soffans armstöd. Det var svårare än han trodde att improvisera porriga tuffa frågor.
"Gillar du att bli knullad i alla hål, typ som en slyna?", intervjuade han.
"Det är okej. Vadå samtidigt eller?", hon tittade upp snett mot höger och svalde hårt, rösten var något hes. Hon log väldigt vagt mot den unga killen och drog en hand genom håret för att rätta till det.

Jojje, gick runt bakom soffan och drog ner hennes klänning väldigt sakta över axelpartiet. Pushup-Bh:n blev delvis synlig och konturen av hennes bröst i det halvgenomskinliga röda spetstyget.
"Vill du suga kuk då din hora?", Anton svalde hårt och rösten gick upp några tonlägen, han lät nervös men harklade sig och korrigerade den.

"Ja, jag gör som ni vill. Allt.", svarade hon snabbt och slog ner blicken av förnedringen, men samtidigt rodnande av den oförklarliga upphetsningen. Hon log mjukt. Deras stirrande, omoget svettiga blickar smickrade henne inte, men kåtade upp henne. Eller det kanske snarare var förväntningarna på vad som snart, mycket snart var på väg att hända som fick upp hennes kåthet. Hon tänkte flyktigt efter på allt som skulle kunna hända i det här rummet medan hon sneglade åt sidorna...

Fredrik ställde sig också bakom soffan med händerna mot ryggstödet. Han gjorde tummen upp mot videokameran och drog ner med en hård rörelse så att hela klänningen då hamnade ungefär vid midjan på Lena.

Anton tittade menande mot Micke som svajade till nickande och satte sig bredvid i soffan. Han rabblade igen sin "replik" som dom hade sagt att han skulle säga några gånger inuti huvudet. Ögonen var stora och uppspärrade i glasögonen och han tittade ibland nervöst mot kameralinsen.
"Vart ska vi ta henne?", frågade Jojje.
"Ni kan knulla mig i soffan?"
"Nej, soffbordet det är hetare!", inföll Micke.
"Soffan, det är mer plats.", menade Anton och tittade upp från filmandet.

"Strippa ur klänningen då.", fortsatte Anton.
Lena reste sig sakta och lät klänningen falla ner. Det gick ett litet sus genom rummet när hon stod där tillfälligt i bara små string och pushup. Lena petade in klänningen under soffbordet med foten så att ingen skulle trampa på den innan hon satt ner, den här gången med handflatorna på låren och knäna ihopa. Micke hade stirrat stint på hennes röv och fortsatte göra så med öppen mun när hon satt sig igen..

Det blev en liten paus. Anton nickade mot Micke uppfodrande och denne harklade sig.
"Jag tänker knulla dig analt.", mer som ett konstaterande. Dom andra skrattade.
Lena vände på huvudet och tittade på honom. Micke gav henne en ganska soft men snabb örfil. Hon tittade tillbaka med ett förvånat uttryck.
"Javisst, okej om du vill ingen fara, absolut."

Jojje och Fredrik skrattade igen. Micke tittade upp på dom och kände sig plötsligt mer glad igen över sin bedrift. Det här gick ju bra, tänkte han.
"Vänd dig om då!", han lät hårdare på rösten och Lena tvekade lite medan hon tittade på Micke som var ett huvud kortare än henne. Lena nickade och slickade läpparna en gång med tungspetsen medan hon gick upp på knä i soffan med ganska långsamma eftertänksamma rörelser. Hon vände sig om med underarmarna vilande mot ryggstödet. Jojje och Fredrik stod nu rakt framför henne och Jojje lyfte hennes huvud i hakspetsen så att hon tittade mer framåt.

Anton stönade till lågt med videokameran riktad mot den svankande stringröven framför honom. Hon hade ställt sig med knäna ganska långt isär och putade redan med rumpan bakåt. Micke strök försiktigt handen över baksidan över Lenas lår och upp smekande på ena skinkan, munnen hängde halvöppen.
"Sug!", Jojje tog hennes hårsvall med ett fast tag.
Lena slöt ögonen och gapade lydigt mot honom medan han drog fram kuken. Hon kunde höra Fredrik göra samma sak, och hur gylfar och bälten klingande och rasslade metalliskt omkring henne när de två nya killarna följde deras exempel med ivriga snabba handrörelser.

Lena flämtade till när stringtrosorna rycktes ner hårt till knäna bakom henne. Men hon började suga av Jojje djupt några drag, innan hon vände sig mot Fredrik och gjorde likadant på honom några gånger. Hon knäppte händerna framför sig och bytte då och då omväxlande. Antons mun formade sig till ett förtjust litet "o", när han såg hur djupt hon sög.

Micke hade ställt sig upp direkt bakom Lena och han gjorde en glad high-five med Fredrik ovanför hennes huvud.
"Ohh..?" Lena gjorde en grimas när han trängde in i rumpan bakifrån och stirrade upp mot Jojje tillfälligt. Han log ner tillbaka mot henne och smekte kuken sakta över hennes kind. Hon sög av Fredrik samtidigt men med ett mer nervöst ansiktsuttryck nu.

"Knulla henne!", ropade Anton och skrattade. Det var ganska bisarrt och komiskt att se hur kompisen Micke nu började sätta på henne ganska hårt i röven, med ryckiga ovana juckrörelser. Men han gick runt med kameran för att filma mer från sidan. Micke, fortfarande ganska packad log brett och hade kastat alla betänkligheter åt sidan. Han kände sig som en kung nu och greppade tag om hennes bh-band bakifrån och drog för mer stöd. Lena kände hur det stramade åt över brösten och tittade åt sidan mot Antons video medan hon blev tagen analt. Hon stönade till igen när Micke stötte sig in ännu hårdare några få sista drag och sen stannade upp flåsade bakom henne. Han drog sig ut långsamt efter att ha sprutat i sin kondom.

Micke klev av och slängde kondomen i ett askfat. Anton ställde sig bredvid Jojje medan Fredrik slutade knulla hennes mun och började gå runt soffan. Han filmade neråt mot sin egen kuk när den närmade sig det vackra ansiktet. Jojje drog sig ut och hon tittade upp medan Fredrik ställde sig bakom och tog tag om hennes midja.

"Fram med dom nu, din slyna!", kommenderade Anton nästan överlyckligt. Lena rätade sig långsamt och tog av sig Bh:n med en lång blick på hans stånd.
"Knulla henne mellan pattarna!", ropade Fredrik till, bakom och gjorde tummen upp mot kameran brett flinandes. Sedan pressade han med ögonen uppspärrade av förväntan in kuken djupt i Lenas tajta anal. Hon blundade förnedrat och bet läppen hårt med ett gnyende läte.
"Ahh, mnnh!"

Anton böjde på knäna något och drog sin ganska stora och ådriga kuk glidande över den mjuka huden på hennes bröst. Lena ändrade ställning något och ställde sig lite mer på knä, för att kunna pressa samman dom hett omkring den varma hårda kuken. Hon tittade ner på den med en något flämtande mun medan Antons kuk gled mellan dom upp och ner.

Fredrik knullade henne inte lika hårt i röven som Micke hade gjort men han var något större. Jojje tog hennes huvud igen och vred på det med handen i håret så att hon kunde suga honom från sidan medan hon bröstknullades av Anton. Han sin tur började jucka mot dom. Han ville egentligen också bli avsugen. Men det var fan inte varje dag han fick köra kuken mellan ett par så stora sexiga bröst.

Anton tappade kontrollen över kameran medan han började komma och sprutade en lång stråle som fastnade på Lenas hals och snabbt rann ner över halsgropen och vidare längsmed nyckelbenet. Nästa stråle landade på hennes ena bröstvårta och bildade ett glänsande vått streck över huden där det rann.
"Ahhh....ahhhrr..", Anton brölade ljudligt och ohämmat medan han kom. Men när han hämtat sig rättade han till videon i läge igen. Anton filmade lite andfått hur hennes spermakladdiga bröst börjat dallra och gunga av att Fredrik satte på henne hårdare. Lena knep ihopa ögonen hårt och hulkade av att bli munknullad samtidigt som hon togs analt. Mascara och läppstift hade redan börjat kladdas ut av rinnande saliv.

Jojje drog sig ut snabbt ur hennes mun och satsade henne rakt i ansiktet utan förvarning. Anton och Micke jublade. Lena som blundade skamset försökte dämpa ett upphetsat stön. Hon kände sperman rinna över kinden och hakan. Jojje tog hennes huvud hårt igen och fick henne att suga rent. Hon gjorde det och svalde en del av eftersatsen. Han tog sen ett steg tillbaka medan Anton ställde sig på hans plats och hon gapade stort för att suga honom. Anton flämtade till och njöt av den sköna varma känslan av tunga och saftigt sugande munhåla. Han blev hård igen efter en väldigt kort stund. Samtidigt drog sig Fredrik ut ur hennes röv med en ryckig rörelse och sprutade runkandes över hennes rygg. Lena kände hur det plaskade till bakom henne och hur det rann mycket sperma från sidan av ryggen ner mot korsryggen och svanken.

Hon smekte upp handen över Antons välhängda pung medan hon sög och sträckte den andra handen efter Mickes mindre penis. Hon runkade den sakta och bytte sedan omväxlande mellan dom med jämna mellanrum. Lena kastade till med håret och tittade tillbaka när Jojje började smeka henne med fingrarna mellan låren. Hon log och stönade till lågt medan han strök sakta med fingerspetsarna över hennes lent rakade fitta och den våta springan. Jojje smekte över hennes rumpa med händerna och sedan tillbaka ner mot fittan. Lena började gnida sig mot hans fingrar och han tryckte in två för att knulla henne med dom.

Hon var nära att komma och rullade med huvudet.
"Ja...ja, jA!.. för fan!!!"...när han pullade henne snabbt och hårt. Hon ropade till gällt och föll samman lite över soffryggen när orgasmen ebbat ut. Jojje hade dragit tillbaka sina fingrar med ett leende och betraktat hur det rann droppande om dom. Under tiden hade Anton ställt sig bakom henne. Micke lyfte upp hennes huvud i håret tufft som Jojje hade gjort och tittade på henne upphetsat.
"Fortsätt!"
Lena såg hur Fredrik dunkade honom glatt i ryggen och ställde sig bredvid. Lena rättade till sin kroppställning lite och smålog innan hon lydigt började suga av Micke och Fredrik igen.

När hon kände hur Anton tryckte in sin stora kuk i hennes våta fitta bakifrån himlade hon med ögonen av känslan och svankade hårt bakåt.
"Mmmh!!!...", hon tittade tillbaka mot honom och hans kamera snett leende för att uppmuntra honom.
"Knulla mig, ja...ja...såja!..jaah!", Lena kände hur en ny våg av spasmer började rasa igenom hennes kropp när det gick för henne igen. Anton hade bara knullat henne ett litet tag.

"Fast jag vill knulla henne analt nu.", Anton skrattade lite och filmade Lenas skälvande rörelser och hur hon greppade sofftyget hårt med fingrarna när hon kom på hans kuk. Han kunde känna hur fittan drog sig samman och sedan slappnade av igen.
"Byt ställning.", tyckte Jojje och såg hånleende in i hennes kåtslyniga blick. Anton drog i hennes anklar så att hon vreds om och hamnade på rygg i soffan. Micke och Fredrik hämtade hennes fötter bakifrån och bände dom bakåt mot sig så att dom höll fast Lenas ben och fick henne att sära hårt med benen.

Anton zoomade in hennes lenrakade fitta och synliga analrosett med videon en kort stund, innan pressade in sig i hennes röv. Hon kisade ansträngt och rev lite över sofftyget med naglarna, men den gled in sakta.
Lena stönade flämtande medan den välhängde Anton knullade henne i rumpan. Hennes mun öppnade sig alltmer efterhand som stönen blev högre och högre. Jojje tog videokameran från Anton så att han skulle få knulla ifred och filmade scenen. Anton körde henne hårt nu. Lena gnydde utdraget och ryckte ner händerna för att kunna gnida sin egen fitta med fingrarna. Hon gick snabbt upp i en liten brygga och skälvde våldsamt med benen som dom andra ungdomarna höll fast, medan hon kom igen och igen...

Anton satsade ut sperma över hennes mage som hävde sig snabbt upp och ner av andningen. Jojje filmade under tiden sakta svepande över den våta blanksvettiga kroppen och zoomade in på hennes glansiga ansikte.
"Vill du fortfarande ha mer?"
Hon nickade långsamt. Jojje satte ett knä i soffan och tryckte sin kuk in i hennes kindhåla. Hon låg kvar nästan slappt och sög med slutna ögon. Efter en liten stund satte han sig rakt i soffan med ett flin och pekade på sitt stånd.
"Rid den... *Reverse cowgirl, ok?", han lämnade tillbaka kameran till Anton.

Lena masade sig upp och ställde sig. Hon gav Anton en kåt nästan arg blick när hon gick förbi och vände sig om för att sitta i Jojjes knä. Han tog tag om hennes höfter och styrde ner henne. Lena blundade och bet läppen medan hon sakta, sakta sänkte sig ner på hans kuk och lät den glida in i analen ända ner till roten.
"Nnnhhh...", Lena flämtade till av känslan. Jojje smekte upp händerna om hennes bröst och kramade henne tätt till sig. Hon kände honom suga på hennes hals medan han klämde brösten hårt och hon smekte den ena armen bakom Jojjes nacke för att få stöd.

Anton filmade imponerat hur Jojje började knulla henne underifrån. Fredrik sträckte ena handen för att krama ett av brösten från bakom soffan och placerade kuken på hennes läppar. Hon började lydigt suga den. Micke gick runt.
"Alla hål samtidigt va?", Han ställde sig mellan hennes särade ben.
Anton nickade och flinade. Micke rättade leende till sina glasögon och körde in sin penis klädd med en ny kondom. Lena stirrade tillfälligt på Micke när han började knulla henne i fittan samtidigt som hon sög av Fredrik och hade Jojje i rumpan under henne. Alla tre kladdade girigt på hennes bröst medan dom knullade hennes mun, hennes fitta och hennes röv.

Anton vinklade sin kamera med visst besvär för att filma hur Fredrik släppte hennes ena bröst och greppade om Lenas hals istället och hur han sedan runkade ut sin sats över hennes redan kladdiga ansikte. Sperman lade sig tjockt över läpparna och pannan. Sedan rann det tjockt utmed kinderna och hakan. Han släppte henne med ett stön och tog några steg bakåt. Micke rätade på sig efter några hårda juck. Han andades ut lite och drog av kondomen, vände på den och vred ut innehållet över hennes dallrande bröst.

Jojje tog henne hårdare nu. Stötande upp i Lenas rumpa. Hon följde Micke skakigt med blicken när denne gick iväg mot toaletten och försvann in där en stund. När Jojje nu slappnade av plötsligt och daskade till henne på rumpan tittade hon tillbaka snabbt på honom frågande.
"Vill du ha mer, va?"
"Ja...hon flåsade på rösten. Mer, snälla.", Jojje tog hennes hår och vinklade det mot videon. Lena förstod och lydde.
"Knulla mig, mer... knulla mig mer!", hennes ansikte var vått av sperma, saliv, svett och rinnande smink. Det rann bubblande från läpparna och hakspetsen och fortsatte ner över hennes bröst. Hon lät kåtare än nånsin men trött nu, som om hon hade sprungit ett 3 kilometerslopp.

Anton slängde fram kuken och flinade obehagligt. Hon lutade sig framåt med händerna på knäna för att suga i hård takt upp och ner. Hela tiden tittandes upp mot honom och kameran.
"Mh m Mmm!"...Lena kände Jojje smeka hennes skinkor och höfter sakta med händerna medan hon sög hårt framåt på Anton. Micke kom tillbaka från toan och tog över videon.

"Vänd dig om!"...Jojje knuffade upp henne så att hon skulle stå. Lena reste sig sakta och grenslade istället över Anton som hade satt sig ner bredvid Jojje i soffan. Hon stönade till utdraget när hon sjönk ner över den mer välhängde killen. Jojje gav henne en blick från sidan när hon började att rida honom. Hon log utmattat tillbaka mot Jojje medan Anton kramade upp hennes bröst framför henne.

Micke filmade hur hon började studsa i Antons knä i soffan och hur Jojje reste sig upp för att ta hennes armar och dra i dom bakifrån.
"Dubbla horan nu!" ropade Micke glatt.
"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....!", Lena flämtade till och stirrade ner på den flinande Anton medan Jojje trängde in i hennes rumpa bakifrån. Hon började komma igen och kastade med huvudet.
"Din kåta hora!", väste Jojje och började sätta på henne hårt, nästan dunkande.
"Ja..ja..jAA...JAAAA!", Lena kände hur Jojje slet ut kuken och sprutade på hennes rumpa och hur sperman sen kladdade över ena skinkan. Hon flåsade ut efter den våldsamma orgasmen hon hade fått i dubbelmackan och lutade hakan mot Antons panna. Han kupade fortfarande över båda hennes bröst och knullade hennes fitta underifrån. Anton bet ihopa käkarna så att han blev röd i ansiktet och sprutade upp i henne i några sekunder. Sedan slappnade han av med ett rosslande läte och lutade huvudet bakåt mot soffkanten.

***
Lena gick över till sig. Hon hade tagit en kort dusch före men när hon sagt hejdå och kommit tillbaka in i sin egen lägenhet tappade hon ändå upp ett hett bad där hon låg länge och drömde och kände efter...

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.