Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/11, 2018 kl. 19:10, av Lorden

Den svarta hushållerskan. Del 3.

Med huvudet nedböjt över mannen kuk och med rumpan i vädret kände Adanna hur kvinnan retfullt lät ridpiskan glida över hennes båda skinkor.

”Jaså, neger slynan tar dig friheten att suga på min mans kuk. Inte så lite fräckt!” sa kvinnan plötsligt, och Ad

© Lorden all rights reserved

 

Adanna, en 24 årig svart kvinna med rötter i Nigeria tar anställning som hushållerska hos ett par ur den högre societeten i Malmö. Att anställningen innefattar mer än att diska, tvätt, damma och laga mat blir hon snart varse om, och hon dras mer och mer in i en tillvaro hon inte kunna drömma om.

 

Denna novell innehåller rasistiska inslag. Stör det dig, läs den inte. Novellförfattaren fråntar sig allt ansvar när det gäller mardrömmar, overkliga verklighetsuppfattningar, brist på respekt av det kvinnlig könet, oavsett hudfärg, eller en snedvriden syn på societeten i Malmö, som skulle kunna uppkomma efter att ha läst denna novell.

 

Alla förekommande personer i novellen är påhittade, förutom en, som så vitt jag vet finns i verkligheten.

 

Etnisk särskiljning kan på sin höjd få förekomma i en fiktiv novell som denna för att ämnet i sig kan vara sexuellt upphetsande, men inte i verkliga livet.

 

 

Trevlig läsning, hoppas jag.

 

 

 

Den svarta hushållerskan. Del 3.

 

 

 

Adanna tog av sig skorna och ställde dem på mattan innanför dörren, precis som Fru Von Aster hade beordrat henne att göra.

Med tassande steg gick hon in i huset, ställde sig i hallen och lyssnade, men hörde ingenting, och fortsatte sedan ut i köket för att förbereda frukosten åt paret Von Aster.

Lappen på bordet fångade genast hennes intresse och hon läste den tyst för sig själv.

- Adanna. Vi har åkt iväg tidigt för att möta upp våra middagsgäster. Du behöver inte bry dig om middagsmaten, för den har vi beställt av en cateringfirma. Däremot ska de två gästrummen på övervåningen vädras och bäddas. Kom ihåg, du ska finnas men inte höras, och synas så lite som möjligt! -

Lappen var undertecknad av Fru Von Aster, misstänkte Adanna, efter att ha läst den slarviga underskriften både framifrån och bakifrån flera gånger.

” Ju finare folk, desto slarvigare underskrift. ” fnyste Adanna och lade tillbaka lappen på bordet och tog sikte på trappan till övervåningen.

Hon började med att öppna fönstren i alla tre gästrummen och plockade sedan fram sängkläder till vart och ett av dem. Alla rummen gick i vitt, sängkläderna likaså, och när Adanna råkade se sig själv i väggspegeln i det ena rummet såg hennes mörka hy ännu mörkare ut med allt det vita runt omkring henne.

- Som en smutsig fläck i allt det vita och rena. - tänkte hon och höll på att börja fnissa åt sitt egna skämt.

- Fast Herr Von Aster verkar gilla när färgen bryts av. - Hon log, och fantiserade om att Herr Von Aster tog henne hårt medans Fru Von Aster tvingades stå och titta på, och hur hon gjorde allt hon kunde för att låta Fru Von Aster förstå att det han gjorde med henne var otroligt skönt, samtidigt som hon bäddade rent i sängen.

 

När hon vände sig om stod Hasse lutad mot dörrposten med armarna över bröstet och såg på henne.

”Oj, du skrämde mig.” sa hon och tog sig själv för bröstet och pustade ut.

”Flinar du alltid när du bäddar?” frågade han och Adanna såg hur hans blick gled ned för hennes kropp och stannade på henne mörka bara lår.

De finns stunder i livet då Adanna är gladare än annars för att hon är svart, detta är just en sådan stund. Hade hon varit ljus hade det synts tydligt hur kinderna nu blossade när hon tänkte på varför hon hade stått och flinat samtidigt som hon bäddade, och undrade samtidigt hur länge Hasse hade stått där egentligen. Innan hon kom på vad hon skulle svara släppte han ned sina korsade armar och kom in i rummet.

”Paret Von Aster kommer inte hem på ett par timmar, och du är säkert inte ett dugg annorlunda än de andra pigorna innan dig. De gick omkring och spanade ut genom fönsterna så fort Herr Von Aster inte var hemma, och bara väntade på att han skulle komma hem och köra kuken i deras våta fittor.” sa Hasse på väg fram till henne.

Adanna flyttade sig åt sidan och vände sig om och gick bort till fönstret, och när hon stängde det såg hon hur Hasse med skitiga kläder och leriga kängor lade sig på den nybäddade vita sängen.

”Men! Jag har precis bytt på den!” utbrast Adanna ilsket och satte händerna i sidorna och blängde på honom.

Utan att ta någon som helst notis om Adannas protest fortsatte Hasse,

”Men precis som dem var är du lika rädd att förlora jobbet, och precis som dem gör du allt vad du kan för att få behålla det, och att stå ut med Fru Von Asters svartsjuka är bara en del av det.”

Han sträckte ut sig och knäppte händerna bakom huvudet.

”Hon kan vara en riktigt bitch när hon sätter den sidan till, och ser inte mellan fingrarna ifall personalen, som i ditt fall är pigan, gör något som pigor inte får, som att snoka i hennes personliga saker till exempel.”

”Jag skulle aldrig snoka i hennes personliga saker, och inte i någon annans heller!” utbrast Adanna, fortfarande blängande på honom med händerna i sidorna.

”Skulle eller inte, det spelar mindre roll. Det räcker med att hon tror du har gjort det för att du ska hamna i trubbel.”

”Och varför skulle hon tro det!” sa Adanna ilsket och kände hur det kokade i henne.

”Tja, jag skulle ju kunna säga det till henne, och vems ord tror du hon skulle tro på, ditt eller mitt?”

Adannas mörka ögon blev ännu mörkare. Hon hade god lust att slänga sig över honom och klösa honom rakt i ansiktet. Lika mycket för det han hotade henne med, som de smutsiga kläderna och leriga kängorna på sängen hon just bäddat rent.

”Och varför skulle du göra en sådan elak sak? Jag har inte gjort dig nått!” sa hon i en så behärskad ton hon kunde, trots att hjärtat höll på att slå hål i bröstet på henne.

”Det har alla de andra pigorna innan dig också frågat, och jag har alla gånger svara dem samma sak, för att jag kan, och det har alltid slutat med en liten oskyldig överenskommelse.” svarade han och småskrattade.

En klump i magen av oro växte fram i Adanna. Innerst inne visste hon vad han menade, men frågade i alla fall,

”Vadå för överenskommelse?”

”Enkelt. Jag är tyst och kanske till och med kan hjälpa dig, du behöver bara, hur ska jag uttrycka mig så du förstår, tja, sära på benen, typ.”

Adanna stod fortfarande med händerna i sidorna och blängde på honom med mörk blick.

”De andra, pigorna. Varför slutade de?” frågade hon och fruktade att svaret skulle lämna en bitter eftersmak.

”De slutade inte, de blev avskedade. Synd, men så var det. Hade inte behövt bli så, men så blev det. En överenskommelse är inget man bryter hur jävlig den än kan vara, det fick de alla lära sig den hårda vägen. Så, hur är det? Är du som dem, rädd om ditt jobb, eller inte?”

Han log lite snett mot henne och gav henne en blinkning med ena ögat.

Adanna tvivlade inte på att han talade sanning. Hon kunde mycket väl tänka sig att han skulle göra vad han hotade henne med. Om hon blev utsparkad härifrån nu hade hon ingenstans att ta vägen. Inget jobb, ingen bostad, inga pengar, ingenting, och i hennes ställe skulle en ny piga anställas, en som skulle få samma val som hon, gör som han vill, hur han vill och när han vill, eller bli utsparkad på gatan.

Hon släppte långsamt ned händerna och lät dem hänga utmed sidorna.

”Du vet att detta jobb är allt jag har, precis som med de tidigare pigorna. Hur vill du ha mig, herr storskit?” sa hon surt.

 

Ett brett nöjt leende spred sig över Hasses läppar.

”Vi ska nog lyckas komma överens riktigt bra du och jag. Du kan väl börja med att visa om de där tjocka läpparna bara är för syns skull, eller om de är bra till något annat också.”

Adanna gick runt sängen till sidan han låg på och svor tyst för sig själv när hon inte kunde låta bli att se på de leriga kängorna han nonchalant låg och viftade på. Hon satte sig ned bredvid honom och kände direkt hans hand mot sitt nakna lår och hur hans fingrar retfullt rörde sig fram och tillbaka.

”Ända anledningen till att ni svarta har stora läppar är att det ser ut som om ni får in mer kuk i munnen när ni suger.” sa han skrattande när Adannas fingrar lossade på livremmen och knäppte upp knappen i hans byxor.

- Och det är därför vita kvinnor opererar sina läppar. - tänkte Adanna surt och drog ned hans gylf.

”Gör det bra nu, inget halvdant slaskande.” sa han när Adanna förde in handen innanför gylfen och drog fram kuken.

- Ingen vit kuk, eller vad jag nu ska kalla den här lilla korven, har aldrig klarat sig speciellt länge i min mun. - tänkte hon spydigt och förde ned huvudet mot hans skrev och blottade tänderna, som om hon var på väg att ta ett bett om den, men slöt sedan mjuk läpparna runt ollonet och sög in kuken i sin mun.

”Mmm. Din mun är nästan lika skön som din fitta. Vi kommer ha mycket kul framöver, jag och din mun, fitta och ditt arsle.” sa han hest och förde upp handen längre upp på Adannas lår.

Adanna knep ihop låren och lekte med tungan runt hans ollon, sög in kuken djupt i sin mun och pressade sina läppar runt den när hon långsamt förde sitt huvud uppåt igen, och lät tungan glida över ollonet.

Hans hand hade stannat långt upp på låret och Adanna slängde en blick upp mot honom, och såg hur han med slutna ögon och gapande mun låg och njöt av vad hon gjorde med hans kuk.

- Jävla gris. - tänkte hon och förde ned huvudet, och tryckte läpparna mot kukroten.

”Åhh, åhh, åhh.” stönade han och handen mot hennes lår försvann fort, men hamnade sekunden senare på hennes huvud, och med ett fast grepp hölls Adanna kvar med läpparna tryckta mot hans kukrot när han ryckte till och började komma.

- Tänker fan inte svälja! - tänkte hon trotsigt och släppte på trycket hon hade med läpparna om hans kuk, och lät sperman han sprutade rinna ut och ned för hans kuk.

När den sista strålen lämnat Hasse släppte han på greppet om Adannas nacke, och hon förde snabbt upp huvudet ifrån hans skrev och torkade sig om munnen med baksidan av sin hand.

”Skönt.” sa han och log.

”Slicka rent efter dig nu.” fortsatte han sedan, med ett leende som bara blev bredare och bredare.

- Jävla svennesvin! - svor Adanna för sig själv och gav hans kladdiga kuk en ogillande blick innan hon tvingade sig att böja ned huvudet mot hans skrev igen, och med en grimas slicka rent kuken och området omkring den ifrån sperma.

När den sista droppen sperma fångades upp av Adannas tunga knuffade Hasse plötsligt bort henne ifrån sig, och oförberedd som hon var gled hon av sängen och hamnade på golvet med en duns.

”I Fru Von Asters ögon är det där du hör hemma, på golvet, strax under hunden i det hierarkiska systemet här i huset.” sa Hasse och reste sig ifrån sängen och knäppte byxorna.

”Och jag säger inte emot henne.” sa han sedan och lämnade Adanna ensam sittande på golvet nedanför sängen. Hon suckade, slängde en sur blick på smutsen i sängen efter hans kläder och kängor. Med en tyst svordom slet hon ned sängkläderna ifrån sängen och slängde dem i en hög framför sig.

- Herr Von Aster säger emot henne i alla fall! - tänkte hon och reste sig upp för att hämta nya rena sängkläder.

 

Adanna höll på att stoppa in de smutsiga sängkläderna i tvättmaskinen när hon hörde röster ute i hallen.

”Där är köket.”

Hon kikade ut i hallen och såg hur personal ifrån cateringfirman rullade in blanka vagnar med vad hon förmodade innehöll mat.

Efter vagnarna kom en tjock äldre herre med hög vit kockmössa på huvudet och en portfölj i ena handen.

”Vagn ett och två först. Sätt fart.” beordrade han när han gick in i köket och försvann ifrån Adannas synfält.

- Måste vara viktiga gäster som kommer. - tänkte Adanna och smög tyst ut i hallen och kikade in i köket, och såg hur personalen plockade matvaror ur vagnarna och hur kocken hade öppnat sin portfölj och ur den radade upp knivar i alla dess former.

Hennes intresse för aktiviteten i köket avbröts när hon hörde gruset utanför knastra av bildäck som körde på det, och hon skyndade sig tillbaka in till tvättstugan och ställde sig precis innanför dörren och lyssnade.

”Nej, de kan ju knappt uppföra sig som folk!” Hörde Adanna Fru Von Aster skrattande säga, och såg henne som hastigast när hon med bestämda steg gick mot köket, tätt följd av den svarta hunden, och hörde hur hon gav cateringfirmans personal order inför kvällen.

Efter Fru Von Aster såg Adanna två äldre herrar och en något yngre kvinna gå genom hallen på väg mot vardagsrummet, och efter dem Herr Von Aster.

”Deras brist på vett och etikett slår igenom på alla plan.” hörde Adanna en av herrarna säga, och hon blev nyfiken på vad samtalet egentligen handlade om och smög närmare hallen för att höra bättre, men tvärstannade och backade när Fru Von Aster kom ut ifrån köket och spände blicken i henne.

Adanna hann nästan backa ända in i tvättstugan igen innan Fru Von Aster hann ikapp henne med hunden i släptåg.

”Förlåt.” nästan stammade Adanna och såg ned i golvet.

”Jaja. Har du vädrat och bäddat rummen?”

Adanna som var säker på att hon skulle få skäll för att hon hade tjuvlyssnat kom nästan av sig av Fru Von Asters fråga.

”Öh, ja, javisst Fru Von Aster. De är klara båda två.”

”Vill Fru Von Aster att jag ska hjälpa till med serveringen?” frågade Adanna fort, fortfarande rädd för att hon skulle få skäll.

”Nej Gud nej! Det passar sig inte!” svarade Fru Von Aster och skrattade.

”Herregud, hur skulle det se ut! Nej, du ska se till att toaletten är ren hela tiden. Så fort någon av gästerna har använt den så går du in och gör rent den. Du kan stå här där du har uppsikt över toalettdörren.” sa Fru Von Aster och gick, och Adanna hörde hur hon roat mumlade för sig själv,

”Servera! Min Gud!” och hade hundar kunnat skratta hade den säkert gjort det den också, i alla fall tyckte Adanna att den såg ut som om den ville det när den tittade efter henne när den följde Fru Von Aster ut i hallen och in i vardagsrummet.

 

Adanna såg hur cateringfirmans personal gick med mat in i vardagsrummet och hörde hur gästerna och Herr och Fru Von Aster samtalade och skrattade där inne. Det tog en lång stund innan den första gästen kom ut i hallen och gick in på toaletten. Trots att mannen måste ha sett henne där hon stod och väntade strax utanför tvättstugan så gav han henne ingen notis överhuvudtaget när han lämnade toaletten och gick tillbaka in till de andra.

Adanna skyndade sig in på toaletten och torkade snabbt av toastolen efter mannen, och hann precis komma tillbaka till sin plats vid tvättstugan när den kvinnliga gästen kom ut i hallen och gick in på toaletten.

Till skillnad mot mannen innan gav kvinnan Adanna en snabb blick när hon kom ut ifrån toaletten. En blick som var iskall och nästan föraktfull. Adanna ryste till i kroppen, och väntade tills kvinnan hade försvunnit in i vardagsrummet innan hon skyndade sig in på toaletten.

Framåtböjd över toastolen i full färd med att torka rent efter den kvinnliga gästen hörde Adanna hur toadörren plötsligt öppnades och hon tittade förvånat bakåt och såg en av de manliga gästerna komma in, och utan att bry sig om att hon var där drog han ned gylfen och gick fram till toaletten.

Adanna hann precis flytta på sig innan med ett ljudligt,

”Ahh.” började tömma blåsan. Adanna visste inte vart hon skulle ta vägen, utan blev stående helt stilla och försökte titta rakt ned i golvet, men ögonen ville ideligen dras mot mannens kuk, och hon såg irriterat hur han trots sitt grepp om kuken träffade mer utanför toan än i den.

När strålen sinat och han nonchalant skakat av kuken drog han upp gylfen och gick ut, utan att ge Adanna en enda liten blick.

- Herregud! Vett och etikett, var det inte det de sa? - tänkte hon och såg ned på toaletten, och suckade när hon böjde sig över den och torkade rent efter mannen.

- Vissa behöver lära sig hur man uppför sig mer än andra! - tänkte hon när hon gick ut ifrån toaletten igen och återvände till sin plats.

Det dröjde innan någon mer av dem behövde gå på toaletten, och Adanna stod länge utanför och väntade tålmodigt. Cateringfirmans personal gick fram och tillbaka mellan vardagsrummet och köket, och Adanna såg på de tomma faten de bar ut, och hörde hur magen kurrade.

Det enda hon hade lyckats få i sig på hela dagen var Hasses sperma, men den var varken speciellt mättade eller någon större delikatess, så när gästerna och Herr och Fru Von Aster alla kom ut i hallen glatt samtalande och började gå upp för trappan till övervåningen så anande Adanna att middagen var över och hon skulle kunna smita ut i köket och hitta något att stoppa i magen.

Men innan hon hann ta ett enda steg mot köket vände både Fru Von Aster och hunden sig om i trappan och gick ned igen, och fram till Adanna.

”Kom, du ska få en ny uppgift.”

 

Adanna följde efter Fru Von Aster och hennes svarta hund upp för trappan och mötte Herr Von Aster på övervåningen.

”De har fått sina rum och håller på att installera sig.” sa han till Fru Von Aster, och vände sig sedan till Adanna och såg ned på henne, och sa bestämt,

”De är viktigt affärskollegor, gör mig inte besviken.” sedan gick han raskt ned för trappan och Fru Von Aster böjde sig ned och knäppte loss halsbandet hunden hade runt sin hals och tog ett steg närmare Adanna.

” Stå still.” sa Fru Von Aster och knäppte fast halsbandet runt Adannas hals.

En ilning for genom Adannas kropp när halsbandet slöt sig runt halsen, och utan att hon behövde se efter så visste hon att håret på hennes armar hade rest sig, och hon flämtade tyst till när hon såg Fru Von Aster vända sig om och dra ut en låda i byrån som stod bakom henne och ur den plocka upp ett koppel.

När Fru Von Aster fäste kopplet till ringen i halsbandet kände Adanna tydligt hur pulsen steg, och när Fru Von Aster med bestämd ton sa,

”Klä av dig!” samtidigt, som om hon ville testa, ryckte lite i kopplet, flämtade Adanna till igen, fullt hörbart den här gången.

”Seså, sätt fart. Halsband har många av din sort haft tidigare, synd att det fick bli det här dyra bara, men jag har inte tid att leta reda på ett enklare. Seså, sätt fart nu, eller du vill kanske härifrån redan ikväll?” sa Fru Von Aster och ryckte till i kopplet igen.

”Nej, Fru Von Aster, jag menar, ja Fru Von Aster.” sa Adanna och var för andra gången idag lycklig över att hennes hy var mörk när hon med heta kinder knäppte upp knapparna i blusen och lät den falla till golvet.

Hon såg hur Fru Von Aster stirrade på hennes bröst och hur näsan på henne rynkades en aning och hur hennes mun blev till ett streck.

- Jo, de är större än dina, och mycket fastare. - tänkte Adanna spydigt, men drog djupt efter andan innan hon vickade av sig kjolen och med stigande värme i kinderna kände hur den gled ned för låren och landade vid hennes fötter, och hon smått skakande stod helt naken framför Fru Von Aster med armarna tungt hängandes vid sidorna.

”Renrakat. Herr Von Asters ide förmodar jag.” hörde Adanna Fru Von Aster mumla, mest för sig själv, och hennes mun blev om möjligt ännu smalare och rynkan på näsan spred sig upp över pannan.

Med ett ryck i kopplet sa Fru Von Aster plötsligt,

”Ned.” och som för att förtydliga vad hon menade drog hon ned Adanna med hjälp av kopplet mot golvet, och började sedan gå framåt.

Krypandes på alla fyra följde Adanna efter och fylldes först av skamkänslor, och sedan rädsla, när hon kände hundens nos mellan sina ben och hur den trycktes mot hennes fitta. I ren panik förde hon ihop benen och knep hårt med skinkorna samtidigt som hon nästan snyftande kröp efter Fru Von Aster med benen sammanpressade fram till en av gästrummens dörrar.

 

Fru Von Aster knackade lite försiktigt på dörren de stannat vid, hundens nos hade inte, trots Adannas desperat försök att förhindra den, dragit sig bort ifrån henne utan den försökte oförtrutet att nosa henne mellan benen, och Adanna var nästan lättad när dörren öppnades och hon såg hur Fru Von Aster räckte över kopplet till mannen som öppnat och han med ett lätt ryck i kopplet fick henne att förstå att hon skulle krypa in genom dörren, och lämna hunden utanför.

Men hennes lättnad förbyttes snabbt till oro när hon hörde dörren stängas och hon nu var helt ensam med den okända mannen.

Han drog med henne en bit in i rummet och Adanna blev till slut stående på alla fyra mitt i rummet medans han med kopplet i handen långsamt började gå runt henne.

”Väldigt svart, men rätt ok hållning med tanke på rasen.” sa han och fortsatte långsamt gå runt Adanna.

Hans ord fick Adanna att dra efter andan, och när hon kände hans hand mot sin ena skinka flämtade hon till och kunde inte förhindra sig själv ifrån att rycka till i kroppen.

”Stilla!” sa han bestämt, och gled över med handen till Adannas andra skinka.

Adanna kom på sig själv med att hålla andan och tvingade ryckigt ned luft i sina lungor.

”Något bred, men det är helt normalt med tanke på rasen.” fortsatte han och tog tag i ena skinkan och drog den utåt.

Adanna flämtade till igen, fullt medveten om att hennes fitta nu var helt synlig för hans blick.

En stöt for genom hennes kropp och slutade som i en dov duns mellan hennes ben, och Adanna kände tydligt hur blodflödet ökade i fittan.

”Mmm.” sa mannen bara innan han släppte taget om skinkan, och Adanna tjöt till, mest av förvåning, när han plötsligt med kopplet daskade till henne rakt över skinkorna.

”Lite prygel brukar få ert beteende att förbättras avsevärt.” sa han och fortsatte gå runt henne.

Slaget hade inte varit speciellt hårt, men det sved där kopplet träffat och Adanna stod och kämpade med att hålla kontroll på sin andning, men ryckte till igen och spände sig när hans hand plötsligt greppade om hennes ena bröst som tungt hängde ned under henne.

”Lagom stora juver, större än genomsnittet. Bra mjölkproduktion mycket möjlig.” sa han och klämde åt hårdare om bröstet.

Adanna gnydde till och kände skamset hur hennes styva bröstvårta trycktes mot hans handflata, och hon snyftade nästa till när han lite roat påpekade,

”Inte svårt att hitta den när det ska dias.” och Adanna gnydde till, och kände hur det ryckte till i fittan när han mellan sin tumme och sitt pekfinger tryckte ihop hennes styva bröstvårta.

- Åh Gud. - tänkte hon och blundade, och kände hur greppet om vårtan försvann, och hur hans fingrar plötsligt rörde vid hennes mun.

”Fylliga.” sa han och särade på Adannas läppar.

”Friska tänder, vita, kritvita.” sa han med tydlig betoning på ordet vita, och Adanna stönade tyst inombords och önskade att denna förnedrande översyn skulle ta slut, samtidigt som hennes sinne och kropp inte ville det.

Mannen gick långsamt runt henne igen medans Adanna stod blundade och lyssnade efter honom.

”Inte helt naturligt, men män i min ställning kan ta sig lite friheter ibland.” sa han plötsligt, och Adanna hörde hur han drog ned gylfen, och strax därefter drog Adanna efter andan när hon kände hans kuk mot sina blygdläppar och stönade tyst när kuken gled in i hennes rosa inre.

I början stod hon helt still och njöt, och kände hur han vid varje stöt tryckte sig mot hennes skinkor.

Men ju längre han höll på, och ju hårdare han stötte sin kuk in i henne, desto svårare att stå still hade hon. Hon började trycka sig bakåt mot honom när han tryckte sig in i henne. Till att börja med försiktigt, men efter hand mer och mer kraftfullt. Ljudet av när han slog emot hennes skinkor triggade henne ännu mer och känslan av hur de tunga brösten gungade fram och tillbaka under henne fick henne att tyst gny av vällust. Mannen tog tag i hennes breda höfter och flåsade ljudligt i takt med sina egna stötar.

”Negerfittor. Bara att köra in kuken och knulla. Det är ni bra på.” hörde Adanna honom flåsa bakom sig.

- Tur vi är bra på något då. - tänkte hon dimmigt och kände hur det drog ihop sig inne i fittan och hur hon kramade runt hans hårda kuk.

Plötsligt, när hon var säker på att hans skulle komma, drog han sig snabbt ur henne och kom runt henne.

Utan att tänka öppnade Adanna munnen för att ta emot honom, men såg hur han istället för att köra in kuken i hennes mun, snabbt runkade den framför henne, och när han med ett vrål sprutade så lät han satsen landa på golvet framför henne, och med en hand fortfarande runt sin kuk drog han ned Adannas huvud med kopplet mot golvet.

Han behövde inte säga vad han ville, utan Adanna sträckte ut tungan och slicka skamset och äcklad i sig sperman som låg på golvet, och så fort hon hade fått upp all sperma med sin tunga drog mannen med sig henne mot dörren igen och öppnade.

 

Fru Von Aster med hund stod utanför och tog emot kopplet ifrån mannen, och så fort han stängt sin dörr drog Fru Von Aster med sig Adanna utan att säga något mot nästa gästrum, och knackade försiktigt på. Hunden var ännu mer intresserad av Adannas fitta nu än innan, och hon försökte hindra hans nos ifrån att komma åt fittan genom att återigen knipa ihop benen och skinkorna. När dörren öppnades och kopplet gavs till kvinnan innanför kände Adanna inte lika stor lättnad att komma bort ifrån hunden som innan. Kvinnan innanför dörren var klädd i en tajt dress som inte dolde någon av hennes former, och inte behövde det heller, och de höga stövlarna som slutade en bit över knäna blänkte, och i handen som hon inte tagit emot kopplet med höll hon en ridpiska som hon retfullt lätt slog emot sin ena stövel med när hon ledde in den krypandes Adanna genom dörren, och när den stängdes tänkte Adanna att hunden kanske när allt kom omkring hade varit att föredra.

”Titta älskling vad vi har fått, en svart liten slyna.” sa kvinnan och ryckte till i kopplet.

”Kryp fram och hälsa.”

Adanna kröp långsamt fram mot mannen som kvinna kallade älskling där han bredbent satt tillbakalutade i en fåtölj iklädd morgonrock, och med ett glas som Adanna förmodade innehöll Whisky i ena handen och en tjock cigarr i den andra.

”Det är bra när de vet sin plats och kan bete sig.” sa mannen och ställde ned glaset bredvid sig när Adanna kom fram till honom, och drog isär morgonrocken och blottade sin kuk.

”Hälsa sa jag!” sa kvinnan barskt och rappade lätt till Adanna på skinkan med ridpiskan.

”Aj!” snyftade Adanna tyst och tänkte febrilt på vad kvinnan kunde mena med att hälsa. Hon gav mannen en snabb blick och såg hur han nonchalant greppade glaset igen och förde det mot sin mun, och för att slippa få ridpiskan på skinkan igen, och för att hon var tvungen att göra någonting, så kröp Adanna in mellan mannens ben och slöt sina läppar om hans mjuka kuk.

”Ahh. Som sagt, bra när de vet sin plats och att de ska hålla på med sånt de är bra på.” sa han och drog ett bloss på cigarren, och blåste ut röken rakt ned mot Adanna.

Adanna stelnade till när hon kände ridpiskan mot underkanten av sin ena skinka.

”Upp, upp, upp” sa kvinnan, och utan att släppa mannens svällande kuk med munnen reste hon sig upp ifrån knäna och krånglade sig upp på fötterna.

Med huvudet nedböjt över mannen kuk och med rumpan i vädret kände Adanna hur kvinnan retfullt lät ridpiskan glida över hennes båda skinkor.

”Jaså, neger slynan tar dig friheten att suga på min mans kuk. Inte så lite fräckt!” sa kvinnan plötsligt, och Adanna hörde tydligt hur tonen i hennes röst hade förändrats. Samma känsla som hon hade fått nere i hallen när kvinnan sett på henne sköljde nu igenom henne, och nu visste Adanna att hunden hade varit ett bättre sällskap.

Det första rappet av ridpiskan träffade rakt över Adannas båda skinkor, och när Adanna tjöt till ryckte det klart märkbart till i mannens halvstyva kuk.

- Du sa ju att jag skulle, - hann Adanna tänka innan ridpiskan träffade igen, och hon höll på att bita till om mannen kuk när svedan i skinkan kom.

”Så fort de ser en vit kuk blir de som galna!” sa kvinnan fränt, och gav Adannas skinkor ett par snabba rapp med ridpiskan..

Adanna gnydde till med mannens kuk i munnen och kände hur den växte, och stelnade till när hon kände hur kvinnan förde upp piskan mellan hennes ben.

- Nej, snälla, du sa att jag skulle, - tänkte Adanna med tårade ögon, och hörde kvinnan säga,

”Sära på benen ditt lilla kåta neger luder!”

- Nej, snälla. - tänkte Adanna och tvingade långsamt isär benen.

Rappet kom snabbt, och Adanna flämtade till lika snabbt och spände sig i hela kroppen när svedan ifrån blygdläpparna kom, och hon tjöt till och kände hur mannens kuk nu snabbt reste sig i hennes mun.

Innan hon hann hämta sig kom nästa rapp samtidigt som kvinnan spydigt sa,

”Du vill väl ha neger slynan het och svullen innan du knullar skiten ur henne älskling?” men det hörde inte Adanna, för hennes egna tjut när ridpiskan träffade fittan överröstade kvinnans röst, och mannen kuk blev ännu hårdare i hennes mun.

”Mmm.” hummade mannen till svar och drog ett bloss på cigarren, och kvinnan snärtade upp ridpiskan mellan Adannas särade ben och log när den gled in mellan blygdläpparna och Adanna krökte ryggen med ett tjut.

Knappt hade piskan lämnat fittan innan Adanna kände kvinnans fingrar sära på hennes blygdläppar och pressa sig in i henne.

”Visste det! De blir galna när de ser en riktig vit kuk. Horan är plaskvåt i fittan! Jävla neger slyna!”

Mannen ställde ned glaset och lade cigarren i askkoppen bredvid och reste sig. Adanna hann nästan inte med, men sekunden senare blev hon nedslängd av mannen på sängen och han drog isär benen på henne och klättrade upp emellan dem.

Tungt lade han sig över henne och trängde in kuken. Det sved där piskan hade träffat, och sved ännu mer varje gång mannen tryckte sig mot henne.

”Ge slynan! Knulla skiten ur henne älskling! Men spara lite kuk åt mig sedan är du snäll!” sa kvinnan och smekte mannen på skinkorna när han hårt stötte sin in och ut i Adannas ömma fitta och tryckte henne hårt ned i madrassen.

Med ett grymtande kände Adanna hur mannen plötsligt sprutade inne i henne och hur han tungt sjönk ned över henne.

När han till slut gled ur henne och rest sig och gick bort till fåtöljen igen låg Adanna helt stilla kvar och kände hur det dunkade i blygdläpparna där piskan hade träffat.

Kvinnan tog tag i kopplet och fick Adanna att krypa ur sängen och fram till dörren. Utanför stod Fru Von Aster och hunden och väntade.

När Adanna kom krypandes ut till dem var hunden direkt framme med nosen mellan henne ben, men den här gången orkade Adanna inte mota bort honom, utan lät honom nosa.

 

Fortsättning följer…

 

Av Lorden, någonstans i Sverige, den 6 Januari 2016

 

lordensbox@gmail.com

 

www.lordens.net

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.