Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/11, 2018 kl. 08:33, av Mollegubben

Medan jag passivt såg på

Jag ser ofrivilligt passivt på när min fru har sex med två andra män.

Eftersom vi var sent ute med att boka så var Göteborgs alla hotellrum uppbokade dagen för Metallicas konsert. Det enda jag och min fru, Frida, fick tag i var ett rum på ett vandrarhem i staden utkant. Dessutom inte ens garanterat att vi fick ett eget rum.

 

När vi kom dit så blev vi tilldelade ett rum utan egen toalett eller dusch, och med en våningssäng och två enkelsängar. Med förhoppningen att ingen annan behövde sängplats den natten så bäddade vi varsin enkelsäng efter att ha checkat in på eftermiddagen.

 

Barnfria som vi var så passade vi på att älska i lugn och ro i en av sängarna. Efter så många år tillsammans så visste vi precis vilka knappar man skulle trycka på så snart sprutade jag i henne samtidigt som hon kramade mig hårt när hon kom samtidigt.

Varsin dusch och sedan gav vi oss ut på stan. En middag, några öl och lite vin, sedan konsert. Och efter konserten några drinkar på en bar. Lite lulliga, glada och uppsluppna så gav vi oss tillbaka mot vandrarhemmet. Jag såg fram emot att förföra min fru när vi kom tillbaka. Vilket förmodligen inte skulle bli så svårt, eftersom hon alltid blev ganska busig och kåt när hon blev lite mer berusad. Bara ingen annan checkat in på vårt rum.

Tyvärr grusades mina planer direkt. Vi hörde musik från vårt rum redan innan vi öppnat dörren. Min fru mötte min besvikna min med en ryckning på axlarna. Sedan öppnade hon dörren och gick in.

Det visade sig vara två läkare i 30-årsåldern som varit på samma konsert som oss som ockuperat rummet. Lyckligtvis så var de väldigt trevliga och glada, även om jag var besviken över ett missat ligg med min fru. Vi hängde på deras efterfestande, och de bjöd givmilt på både öl och vin.

Vi blev alltmer berusade och stämningen steg. Jag såg hur Frida blev alltmer flörtig som hon oftast blir när hon blir full. Hennes hämningar släpper och hon blir grov i mun. Och både Linus, men framförallt Martin hängde på. Själv blev jag alltmer trött, men försökte ändå hänga på så gott det gick. Jag lät dock Frida dansa själv med grabbarna när hon drog igång ett litet dansgolv på den lilla lediga yta som fanns i rummet.

Passivt betraktade jag de tre dansa tätt intill varandra. Det fanns ju inte så mycket plats att röra sig på, så deras kroppar stöttes och gneds mot varandra trots att det inte var några lugna låtar. Frida i mitten och grabbarna på varsin sida. Speciellt Martin höll sig väldigt nära henne. Men jag visste ju hur hon var, så trots att jag blev lite svartsjuk, speciellt när jag såg hennes hand landa på hans axel en stund innan den gled ner över hans bröst för ett ögonblick, så lät jag henne hållas.

Linus slog sig ner bredvid mig och blandade några groggar, och trots min initiala protest så satt jag snart och smuttade på den starka drycken. Han pratade med mig, fick allt av min begränsade uppmärksamhet för en stund. När jag senare tittade åt Frida igen så såg jag hur en hand snabbt försvann från hennes rumpa. Eller hade jag sett fel? Inte skulle hon väl låta Martin tafsa så där utan att reagera? För de fortsatte sin vaggande dans och Frida åmade sig förföriskt framför honom.

Plötsligt började mina ögon klippa och jag kände hur svårt jag fick att hålla mig vaken. Mörker. Sedan en glimt av dov belysning genom ögon som långsamt gled upp. Hade jag somnat till? Jag kände mig förvirrad och omtöcknad och upptäckte att jag satt tillbakalutad i sängen mot väggen. Frida stod fortfarande med Martin, men nu också Linus, uppe på golvet. Låten var något lugnare och de stod där lugnt vaggandes och samtidigt inbegripna i en diskussion, för växelvis så lutade de sig fram mot varandra och pratade in i örat på den andra. Händer som samtidigt lades på armar och runt midjor. Förmodligen helt oskyldigt. Bara en normal beröring när man tilltalade någon för att få uppmärksamhet.

Sedan mörker igen en stund innan jag vaknade av att Frida och någon mer drog upp mig.

”Micke? Micke, hallå du måste lägga dig!” Min frus välbekanta röst och doft.

Jag tog mig upp ur dimman. Långsamt och segt. Inte riktigt vaken, men inte heller sovandes. På egna ben med viss stöttning tog jag mig till sängen. Med min frus lugna röst som ridå fick jag av mig kläderna och gled tillbaka in i mörkret under täcket.

En dörr som stängdes väckte mig en aning och jag sneglade upp. För orkeslös för att kunna röra mig. Såg hur Linus och Martin stod och plockade glas och flaskor i bar överkropp. Vältränade  kroppar med muskulösa armar, hårda bröstmuskler och en antydan till rutor på magen. Det var Frida som kommit in och hon slängde ner sin necessär i sin väska. Killarna stannade upp för en stund och tittade på henne, medan hon började gräva i väskan. Säkerligen efter sin nattkläder så att hon kunde gå till toaletten och byta om.

Killarna började plocka igen, men hela tiden med ett vakande öga mot min fru som istället för att gå iväg började klä av sig. Med ryggen mot dem så drog hon av sig linnet, för att sedan långsamt med vaggande höfter åla sig ur de tajta jeansen. Trosorna åkte med lite så att övre delen stjärtskåran blev synlig. Efter att ha slängt ner byxorna på golvet så ställde hon sig upp och drog långsamt upp de vita hipstertrosorna den lilla biten som de åkt ner. Hennes händer försvann in på framsidan och det såg ut som om hon lät sina händer glida över sin kropp.

Linus och Martin gjorde nu inte mycket mer än att betrakta baksidan på den kurviga kvinnan som stod iklädd endast behå och trosor några meter från dem. Vant sträckte hon sig bak och knäppte upp behån. Axelbanden föll ner över hennes armar och ramlade ner på golvet. Samtidigt som hon böjde sig ner mot golvet så vred hon något på kroppen när hon sträckte sig efter t-shirten som hon skulle sova i. Detta innebar att killarna säkerligen fick en härlig vy från sidan över de stora brösten som hängde tunga mot golvet. Och utöver det en härlig vy över den runda, mjuka rumpan när hon mer eller mindre fällde kroppen över midjan utan att böja på knäna. En onaturlig rörelse som kvinnor endast gjorde av ett syfte.

Hon fick på sig den stora, lösa t-shirten och killarna avslutade sin städning.

”Godnatt då, grabbar”, viskade hon och kastade en slängkyss mot dem.

”Vadå, ingen godnattkram?” svarade Martin med spelat besviken min.

”Det trodde jag att ni redan fått. Det och lite till.”

Vadå lite till? Och vaddå kram? Hade något hänt när jag var borta?

”Nej, det var bara en vanlig kram. Nu är det en godnattkram,” insisterade Martin.

Frida lät sig omslutas av Martin armar som slogs om hennes midja. Hans ena hand sökte sig ner över rumpan och klämde lite, medan Frida försiktigt smekte hans nakna rygg.

”Såja, nu räcker det”, sa hon och drog sig undan genom att sätta händerna på hans bröst. Jag såg hur hon tittade på sina händer som var placerade på det vältränade brösten och liksom tycktes fundera över hur de hamnade där. 

Sedan fick Linus också en kram, och även han passade på att ta för sig lite genom att låta en hand smeka upp längs hennes midja halvt på framsidan och säkerligen kunde känna sidan på det ena bröstet som hängde löst innanför tröjan.

Frida kröp ner i sängen och det sista jag såg innan ögonen slöts igen var hur båda grabbarna under Fridas blickar drog av sig sina byxor. Kalsongerna buktade betydligt på dem båda och det var där hennes blick vilade när även de kröp till sängs varsin säng, en uppe och en nere.

 

Återigen ett förvirrande uppvaknande. Ljus. Viskande röster. Prasslande sängkläder. Jag kikar upp, ligger i samma position som innan, liggandes på sidan med ansiktet ut mot rummet. Känner mig underligt trött i kroppen. Fokuserar blicken. Ser hur Frida står på knä vid Martins säng. De för en viskande konversation och sedan drar han ner täcket. Frida flämtar till när hon ser att hans kalsonger är neddragna och att han håller i sin hårda kuk med en hand. Han drag ett mjukt runktag.

 

”Så det är den där jag känt mot mig ikväll? Inte konstigt att den känts så tydligt så stor den är.”

”Ja, vad fan så som du har retat den hela kvällen.”

”Inte har väl jag…?” utbrister hon med spelad bestörtning och fnissar sedan till. ”Kanske lite då”

”Så nu måste jag runka när du gjort mig så jävla kåt. Egentligen så borde du hjälpa till, eftersom det är ditt fel.”

”Jaså det tycker du? Hur skulle jag kunna hjälpa till då?”

 

Vad fan är det som händer? Vad håller hon på med? Varför sitter hon där och snackar med killen medan han runkar sin kuk? Jag måste göra något. Säga något. Kanske bara vända mig om så att hon märker att jag är där i rummet. Att jag finns överhuvudtaget. Men min kropp löd inte. Hur mycket jag än försökte så hände inget. Drömmer jag bara? Det händer ju att man drömmer att man är förlamad ibland. Men det brukar inte vara så verkligt. Eller?

 

”Ja, du kanske kunde visa lite mer av de där stora tuttarna för att ge mig lite inspiration. Jag fick ju bara en lite skymt innan.”

 

Frida varken sa eller gjorde något för ett ögonblick innan hon till min fasa tog tag om tröjan och långsamt drog den uppåt. Eftersom hon lät sina händer stryka över brösten så gungade de fram tungt när tröjan till slut lyftes upp förbi dem.

”Mmm, härliga. Får man smaka?”

”Se men inte röra”, svarade Frida och vaggade lite på kroppen så att brösten gungade till.

Frida glodde på den hårda kuken och Martin glodde på de stora brösten. Han runkade vidare en stund och hon lekte lite med tuttarna för att reta honom. Sedan lade hon en hand på hans lår. Smekte lite förstrött. Återigen skrek jag inombords, men inget kom ut. Vad jag är gjorde så kunde jag varken röra mig eller säga något, utan bara titta.

Fridas hand rörde sig uppåt. Nuddade till slut pungen och Martin grymtade till. Hon petade lite med ett finger på kulan som gungade i takt med hans runkande. Plötsligt släppte han kuken och den ställde sig svajande snett upp mot hans mage. Men den fick bara vara utan beröring under en halv sekund för Fridas hand greppade den snabbt.

”Fan vad stor,” viskade hon och runkade vidare.

Hon reagerade inte när Martin sträckte sig fram och tog tag om ett av henne gungande bröst. Han klämde och kände. Nöp lite i bröstvårtan.

”Det här tar ju halva natten. Man blir ju trött i armen”, klagade hon efter en stund.

Det sved till i magen på mig när jag såg hur hon böjde sig fram. Kuken endast några centimeter från ansiktet. Stannade upp någon sekund. Jag var tvungen att stoppa detta. Att runka någon var självklart inte okej, men att suga var definitivt långt över gränsen.Visst att vi ibland fantiserat om trekant tillsammans. Och att jag ofta tänkt på hur det skulle vara att dela henne med en annan man. Fantiserat om hur hon lät sig knullas av en välutrustad man. Funderat under de perioder då vårat sexliv gått på tomgång om hon fick sitt på annat håll. Och i ärlighetens namn så hade jag ofta porrsurfat på cuckold-filmer och berättelser och runkat mig tom till dessa. Men nu när det faktiskt hände på riktigt, och utan att vi pratat om det, eller att jag tillåtit det, så var det något annat.

Men jag kunde fortfarande inte röra mig. Varför kunde jag inte röra mig? Hade jag blivit drogad? Drinken, den starka drinken som Linus bjudit mig på. Kunde han ha stoppat något i den? De var ju läkare och hade säkert både kunskap och tillgång till diverse preparat.

Jag såg hur Frida log ett pillemariskt leende och lät Martins ollon glida in i munnen. Han stönade nöjt. Det smaskande ljudet av en avsugning fyllde rummet tillsammans med Martins tunga andetag och stönande. Jag visste ju hur han hade det just nu. Jag fick ju själv uppleva hennes underbara avsugningar med jämna mellanrum, även om det var mer sällan nu än förr i tiden.

Jag såg hur hon lät sin tunga svepa med långa drag över hela kuken några gånger innan hon drog några snabba runk med handen. Sedan tog hon den i munnen igen och lekte samtidigt med pungen.

"Mmm, man blir ju trött i käkarna av det här. Hur länge kan du hålla ut egentligen?"

"Ett litet tag till. Man vill ju passa på att njuta när man får en sådan underbar kvinna hos sig."

Frida återupptog sugandet och runkandet av kuken, och tycktes verkligen gå i för att få honom att komma.

”Om du vill att det ska gå snabbare så får du gärna hoppa upp på den. Så får du njuta lite också.”

Det var som om Frida för första gången reflekterade över att jag fanns i rummet. Eller att jag fanns överhuvudtaget för den delen. Att hon var en gift kvinna. För när hon stannade upp så kastade hon en orolig blick åt mitt håll. Jag var säker på att hon mötte min blick för ett ögonblick.

”Ta det lugnt. Han kommer inte att vakna. Det har Linus sett till. Kom nu! Jag vet ju att du vill.”

Visst att det var lite dunkelt i rummet, men jag hade ju tydligt sett vad som pågått i Martins säng hittills. Möjligtvis att det var så att de enda tända lamporna var i deras ände av rummet och att den enda lampan som fanns vid min säng var släckt gjorde kontrasterna för stora för att hon skulle kunna se mig lika tydligt som jag såg henne. För det var som om hon inte sett mig alls. Hon kröp upp i Martin säng. Det var som om det blev för mycket för mig för ögonen slöts och det snurrade till i huvudet.

Ljudet av min frus flämtande andetag och gnyende väckte mitt medvetande igen. Ovetandes om hur lång tid som gått eller vad som hänt så klarnade min blick igen där jag låg kvar i samma position. Martins huvud var begravd mellan min frus ben och hennes händer tryckte hans huvud mot hennes sköte. Han följde följsamt med när hon lyfte sina höfter och gick upp i en mindre brygga när orgasmen tydligt forsade genom hennes kropp. Hon var varken tyst eller diskret, säkerligen oförmögen att hålla igen på grund av kraften i orgasmen. En helt irrelevant tanke i sammanhanget for genom mitt huvud. Undrar om Linus kan sova i det här ljudet?

Martin ställde sig upp på knä så gott det gick i våningssängen med överslafen tätt över honom. Som genom ett trollslag så hade han ett kondompaket i handen som han snabbt slet upp. Vant rullade han på det tunna skinnet på sin kuk och lade sig sedan ivrigt över min fru. Han hittade rätt nästan direkt vilket tydligt syntes på min fru som stelnade till och höll andan. Men en långsam, behärskad rörelse så stötte han sig hela vägen in och de stönade tillsammans.

Med samma lugna sätt så började den tio år yngre läkaren knulla min sedan tjugo år tillbaka älskade fru. Och hon verkade verkligen inte ha något emot det. Att hon älskade sex visste jag självklart. Och nu njöt hon verkligen. Var det första gången under vårt äktenskap som hon knullade någon annan? Eller var det här bara en i raden av älskare? Med tanke på vad jag såg och hur hon agerade så var jag av förklarliga skäl undrande.

Frida klamrade sig fast vid Martin med armar och ben om hans kropp. Den fasta, spända rumpan på honom guppade rytmiskt upp och ner. Sedan stannade han upp för ett ögonblick och gav hennes en hård stöt så att kropparna gav ifrån sig ett smackande ljud när de möttes. Återigen stannade han upp sedan en lång rörelse tillbaka och en hård stött till. Fem, sex, sju likadana stötar till, sedan började han knulla henne snabbt och hårt.

Det var svårt att låta bli att imponeras av hans uthållighet. Först avrunkad och avsugen, sedan ett långt hårt knull. Resultatet var givet. Frida kom igen. Jag såg hur hennes långa naglar borrade sig in i Martins ryggtavla när hon gnyendes tog sig igenom lång orgasm. Under tiden visade han hänsyn genom att lite lugnare röra sig in och ut ur henne tills hon hämtat sig något. Då visade han tydligt att det var dags att byta plats. Bökandes så vände de runt i den trånga sängen så att hon hamnade överst och han på rygg under henne.

Med en hand ner mellan dem så ledde hon ståndet rätt och gled sedan snabbt och enkelt ner och lät sig penetreras av honom. Hans händer på hennes höfter verkade visa tydligt att han ville att hon skulle röra sig, och hon började rida honom med nyvunna krafter. Kanske även han närmade sig slutet och började bli otålig. Sängen gungade och knakade i takt med den alltmer vilda ritten, och nu var jag säker på att Linus omöjligen kunde sova.

Nu blev jag övertygad på det var nära för även Martin, för jag såg hur hans kropp spändes samtidigt som han lade sina händer på min frus runda rumpa och grävde in fingrarna det mjuka hullet. Ett dovt brummande ljud som övergick i stötvisa stönanden hördes från den vältränade mannen när han uppenbarligen tömde sig.

Det lugnade sig något i rummet och endast det precis knullande parets andhämtning hördes. Försiktigt lyfte han av min fru och den slaknande kuken gled ur henne. Kondomen, fylld med vit säd, hängde som en tung påse från toppen på hans lem. Frida tog sig något vinglande upp ur sängen och tog tag om överslafens kant som stöd. Hon stod där, helt naken under min och Martins beundrande blickar, för en sekund som för att söka balans.

Precis när hon skulle släppa taget om sängen, så grep en hand tag om hennes handled. Från överslafen hördes ett väsande.

"Kom hit! Nu är det fan min tur!"

Från min position där jag låg så såg jag först inte Linus mer än den hand och arm som drog min fru till sig. En hand lades på hennes bakhuvud och hon drogs in mot sängen. Precis över sängkanten såg jag sedan ett hård stånd stickas fram. Han hasade fram till sängkanten och styrde hennes mun mot sin kuk. Vad fan är det som händer, tänkte jag alltmer desperat. Fortfarande ingen kroppsfunktion, bara ögon och tankar som tycktes fungera.

En ny kuk stacks in i min frus mun, den andra på mindre än en timme. Och hon verkade inte vara helt ovillig att ta emot den. På samma sätt som hon behandlat Martin så började hon suga av även den andra läkaren.

Plötsligt såg jag hur Frida liksom knäade till, som om benen vek sig och marken gungade för henne. Hon behöll greppet med handen om kuken men lät den glida ur munnen samtidigt som hon hummade belåtet. Anledningen såg jag snabbt var Martin som stuckit upp en hand mellan hennes ben och uppenbarligen börjat smeka hennes. Hon försökte åter rikta uppmärksamheten mot Linus, samtidigt som Martin hasade sig fram och lyfte upp hennes ena ben så att foten stod på sängkanten. Hennes sköte öppnades därmed upp för honom och han stack in sitt huvud där, och att döma av hennes reaktion så var det inte svårt att förstå vad han gjorde med tunga och mun.

Oralsexet mellan de tre personerna, med min fru i mitten mellan två vältränade män, pågick en bra stund. Det som avbröt det hela var förmodligen Linus frustration när Frida njöt för mycket av Martins tunga för att kunna koncentrera sig ordentligt på hans kuk. Med ett frustande läte så hoppade han ur sängen och landade tungt på golvet. Kalsongerna runt fotlederna och med kuken svajandes framför sig. Han tog tag i Frida och drog henne till hennes säng där han med fast hand placerade henne på alla fyra. Snabbt tog han plats bakom henne och slet upp en kondomförpackning. Även han rullade enkelt och vant på kondomen. De var ju ordentligt uppvärmda båda två, och säkerligen tillräckligt upphetsade, så han penetrerade min fru direkt och tryckte sig hela vägen in.

Det var uppenbarligen inte läge för att börja lugnt för Linus började knulla Frida snabbt och hårt, med stötar som fick deras kroppar att smacka mot varandra. Min fru gnydde upphetsat uppenbarligen mer än nöjd med mannen som satte på henne bakifrån i ett rasande tempo. Jag hörde direkt hur hon ganska snart närmade sig orgasm igen, säkerligen mycket tack vare Martins tidigare behandling. Hon kastade med huvudet och Martin greppade hennes höfter hårt, som för att ytterligare öka kraften i hans stötar och inte ge henne en chans att komma undan.

Hennes härliga orgasmstön måste ha hörts i hela korridoren och efter en lång skakande orgasm så föll hon flämtandes ner på mage på sängen. Linus lät henne dock inte komma undan utan följde efter ner och utan att falla ur henne så fortsatte han att knulla henne bakifrån. Nu låg hon dock ner och bara tog emot hans hårda stötar där han stod på raka armar över henne. Om och om igen, stöt efter stöt, tills även han kom. Tydligen inte lika uthållig som sin kompis, men så hade han ju haft ett ursinnigt tempo. Hans kropp ryckte spasmiskt när han med kuken intryckt så långt det gick i Frida tömde sig under grymtande läten.

Långsamt drog han sig tillbaka och lämnade min frus fitta. En rikligt välfylld kondom hängde tung men sin infångade sats från den stora kuken som fortfarande tycktes stå lika hård som innan.

Linus flinade belåtet ner på min fru och mumlade ett tack. Han drog av kondomen, knöt ihop den och kastade den i papperskorgen. Sedan klättrade han upp i sin säng igen.

Lugnet lägrade sig i rummet. Vilda känslor rasade i mig. Vilda och obestämbara. Svartsjuka blandat med någon slags upphetsning inför vad som hänt. Ilska blandat med förvåning och kåthet över hur slampigt min fru betett sig. Oro blandat med nyfikenhet inför hennes tankar och känslor.

Jag mötte hennes blick. Och hon mötte min, men ända inte. Jag såg in något som verkade vara oseende ögon, borta någon annanstans. Den oro som malde i mig bleknade bort i ett barmhärtigt mörker när jag återigen slocknade. Denna gång helt och hållet i en drömlös sömn.

Jag vaknade någon gång sent på morgonen. Ljuset sken in genom de neddragna persiennerna, och skapade ett drömskt gulaktigt sken i rummet. Frida satt på huk vid sin väska och grävde efter något och för ett ögonblick så var allt som vanligt. Sedan kom minnet från natten tillbaka. Eller hade det varit en dröm? Varsamt, med en gnagande oro, så försökte jag röra på ena armen. Lättat kunde jag känna hur den reagerade som den skulle.

Frida ställde sig upp med famnen full av kläder och necessär. Jag var på väg att säga något, eller göra något. Få henne att komma till mig, men en trög seghet i mig gjorde att jag inte hann innan hon lämnat rummet. Något måste jag ha fått i mig igår. Nu kunde jag förvisso röra mig, men kroppen var märkligt matt och seg. Jag sneglade på klockan, funderade på att ta mig upp ur sängen jag med.

Då rörde det sig plötsligt från våningssängen och Linus klättrade smidigt ner. Jag blundade direkt, utan att egentligen veta varför. Vad gjorde det om han såg mig vaken? Även han försvann ut från rummet. Innan jag hann tänka eller göra mer så slumrade jag till igen.

När jag återigen vaknade till så såg jag genom kisande ögon hur Linus stod och packade ihop sina saker i sin väska. Min klocka visade att jag hade somnat till igen och sovit i mer än en timme. Dörren till rummet öppnades och snart dök Martin upp vid hans sida.

”Var det gött eller?” flinade Linus och de gjorde en high five.

”Som fan!” svarade Martin och började även han plocka ihop i sin väska.

Frida sågs inte till i rummet och jag undrade misstänksamt vart hon tagit vägen. Medan grabbarna snabbt packade ihop så blundade jag och låtsades sova tills de lämnat rummet. Sedan satte jag mig upp. Det snurrade i skallen och jag var tvungen att bara sitta på sängkanten en stund. Min mun kändes torr som en öken, och även som det snurrade så hade jag åtminstone ingen huvudvärk. Jag hittade en flaska vatten som jag girigt tömde.

Tio minuter senare kom Frida, nyduschad och fräsch med en handduk virad om sig och håret vått.

”Hej”, sa hon tyst och tittade på mig med rodnande kinder och blicken sänkt.
”Hej”, svarade jag lika tyst.

Vi såg på varandra, på något sätt generade båda två. Som om vi inte kände varandra. Eller som om det fanns något emellan oss som skavde och som man inte ville prata om. Hon måste ha känt det också för till slut öppnade hon munnen

”Förlåt”, viskade hon.

”Vad hände? Varför gjorde du så? Jag menar hur kunde du…?”

Hon satte sig i sin säng, några meter från min. Handduken gled ner något och delade på sig vid benen och trots situationen så kände jag hur det ryckte till i min penis.

”Det är faktiskt delvis ditt fel också. Du har inte varit helt öppen med mig, som vi lovat varandra att vi ska vara.”

”Vad menar du nu?”

Frida började berätta hur hon några månader tidigare lånat min dator som jag inte låst, för att kolla något som hon inte längre kom ihåg vad det var. Hon hade hittat öppna flikar i webbläsaren med hemsidor som hon chockat börjat gå igenom. Hemsidor med erotiska noveller och porrfilmer, där jag var inloggad med mina konton. Hon hade hittat mina sparade favoritnoveller och vilka filmer som jag gillat och kommenterat. Alla med mer eller mindre samma tema. Antingen teman där kvinnor var otrogna eller där kvinnor med mannens goda minne, och ibland som betraktare, knullade andra män.

Hon hade först blivit arg, sedan besviken och överraskad. Men också nyfiken. Nyfiken på om det bara var en fantasi eller något som jag verkligen skulle vilja uppleva. Hon hade bestämt sig att hålla tyst om vad hon sett. Fundera ett tag på hur hon skulle hantera den information som hon nu hade om sin mans innersta sexfantasier.

Och så hade föregående kväll kommit. Hon hade varit berusad, upprymd och upphetsad när de kom till vandrarhemmet. Besvikelsen hade övergått i smicker. Hon hade själv blivit överraskad över hur smickrad hon blivit av de två unga männens uppmärksamhet. Och känslan av deras händer som smekte och hårda kukar som trycktes mot hennes kropp hade inte gjort henne förolämpad, snarare kåt.

Hon hade sett att jag sett vad som pågick. Sett att jag bara satt passivt och tittade på medan killarna tog för sig av hennes kropp. Och hon hade blivit förbannad på mig. Undrat varför jag inte gjorde något. Varför jag inte kastade ut killarna, eller åtminstone på något sätt visade att hon var min. Så för att få mig att reagera så hade hon gått ännu längre. Låtit dem tafsa ännu mer. Hade tafsat själv. Strukit sin hand över deras fasta kroppar och de hårda bulorna i byxorna. Så någonstans där hade det gått överstyr. Hon hade tappat kontrollen. Hennes kropp hade rasat i upphetsning, och när Martin hade viskat i hennes öra att han skulle knulla henne så fort jag hade somnat så hade hon inte protesterat, utan bara låtit hans ord förbli okommenterade. Något som han säkert tagit som en bekräftelse på att det var okej.

Eftersom jag enligt henne verkade tillåta henne att gå vidare med Martin, så hade tanken dykt upp på det hon hittat på min dator. Hon hade börjat fundera på om jag ville att min fantasi skulle infrias. Och ju mer hon hade tänkt på det och ju mer tiden hade gått så hade hon blivit övertygad om att så var fallet. Min betraktande passivitet hade ju bekräftat det.

Så när jag hade däckat och hon kom in i rummet efter att ha gjort sig iordning för sängen så hade Martin legat där och väntat i bara kalsonger. Och när han drog ner dem och greppade sin stora kuk så hade det varit kört. Det sista lilla motståndet hade fallerat hos henne. Resten hade gått fort, och med undantag för en stunds tvekan innan hon klev upp i Martins säng, så hade hon bara givit sig hän åt killarna och deras kukar.

Vid det här laget i Fridas berättelse så gick jag över till hennes säng. Mina kalsonger stod som ett tält och jag såg hennes förvånade blick när hon såg det. Handduken gled av henne när jag drog ner henne tillsammans med mig i sängen och vi lade oss bredvid varandra.

”Och nu på morgonen? Det känns som att något hände då också”, viskade jag hest och smekte hennes varma kropp.
”Ja, det gjorde det”, medgav hon. "Det var inte meningen att..."

Hon tystnade, uppenbarligen fylld av skam. Jag drog ner mina kalsonger, tog tag om hennes ena hand och ledde den till mitt bultande stånd. Ett mjukt, varmt grepp om min lem, ett grepp som jag var så bekant med. Min älskades frus lena hand. En hand som det senaste dygnet haft två andra kukar i sitt grepp. Jag riste till av upphetsning.

"Berätta nu!" insisterade jag. "Jag vill höra hur busig min fru har varit."

Försiktigt till en början, lite tvekande, men snart alltmer ingående och flytande så berättade Frida om morgonen.

Hon hade mer eller mindre precis kommit in på den stora familjetoaletten. Jag visste vilken hon menade. Den stora toaletten med tanken att en familj tillsammans skulle kunna nyttja utrymmet och var väl tilltagen. Förutom duschkabin, toalett och två handfat, så fanns det en stor korgstol och en bänk. Det hade knackat på dörren och först hade hon tänkt ignorera det, men ytterligare en knackning och tanken på att det kanske var jag fick henne på andra tankar.

Linus hade trängt sig in så fort dörren öppnats. Iklädd endast kalsonger så hade han mer eller mindre överfallit Frida. Hungrigt kastat sig över henne och börjat slita av henne kläderna. Något som hon erkände villigt lät hända. Möjligtvis att hon hade protesterat lite lamt, men nattens aktiviteter hade satt sina spår. Vi visste båda två hur morgonkåt hon var dagen efter en fest, och dessutom dagen efter ett härligt knull. Då ville hon oftast bara ha mer. Och när den yngre vältränade mannen hade tryckt sin stora, hårda kuk mot henne så hade hon låtit honom ta henne igen.

Nakna hade han dragit in henne i duschen där han under vattnets strålar tryckt ner henne på knä. Frida hade sugit av honom en stund, innan han dragit upp henne igen och ställt sig bakom henne. Ståendes hade han trängt in i henne bakifrån och knullat henne snabbt och hårt. Och precis som kvällen innan sprutat ganska snart. Men den här gången var han inte klar.

Linus hade placerat min fru i korgstolen där han gått ner på knä framför henne och slickat henne till orgasm. Han hade tydligen förberett sig väl för han hade därefter trollat fram en ny kondom som träddes på innan han trängde in i henne igen. Efter det hade ett långt härligt knull följt, som till slut efter flera olika ställningar avslutats med att hon red honom tills han återigen fyllde en kondom.

”Och Martin?” viskade jag med hes röst efter att Frida tystnat.

Hennes mjuka hand runkade mig fortsatt lugnt och skönt.

”Han kom in strax efter att Linus gått. Jag hade knappt hämtat mig innan jag hade en ny hård kuk i min mun.”

Frida berättade att Martin bara hade kommit in eftersom hon glömt låsa dörren. Han hade dragit av sig kalsongerna och släppt fram sin redan hårda kuk. Hon hade suttit i korgstolen och han hade hade stått framför henne när hon sög av honom. Innan han sprutade, för hon menade att det hade varit nära, så hade han dragit ner henne på golvet och efter att ha fått på kondomen penetrerat henne i missionären.

Ett grundligt och intensivt sex hade pågått ett bra tag där han växlat mellan att ligga tungt på henne, stå på knän och raka armar, sugit och klämt på hennes bröst samt lagt upp hennes ben över hans armar och axlar. Hon hade som hon sade blivit rejält påsatt, fått två orgasmer och bara låtit Martin knulla henne som han ville.

Till slut hade han slitit ut kuken ur henne, dragit av sig kondomen och tömt sig över hennes mage och bröst.

"Kom han mycket?" frågade jag med darrande röst.

"Det vet jag inte, kanske lite...", sa hon tvekande.

Det var nu som jag rullade upp på Frida som delade på benen och lät mig omfamnas av hennes ben och armar. Med en naturlighet som bara kom av många år tillsammans så hittade min kuk enkelt sin väg i hennes sköte.

"Det vet du visst det!" insisterade jag. "Berätta nu!"

"Han kom ganska mycket faktiskt. Mer än du brukar göra i alla fall."

"Mer. Berätta mer!" kved jag när jag kämpade med att hålla tillbaka mitt eget sprut som var hotande nära.

"Ett sprut träffade ända upp på halsen, så han sprutade långt också. Flera gånger flög det sperma  ur honom, fem kanske sex riktiga sprut. Varm och kladdig sperma som träffade min mage och mina bröst. Det var faktist ganska häftigt att se och känna. Du kanske vill prova någon gång?"

Det var allt som behövdes. Jag kom hårt. Hårdare än jag kunde minnas att jag någonsin gjort. Hela min kropp tycktes göra allt för att pressa ut varenda droppe säd ur min kropp. Som för att markera att hon var min. Som för att visa att hennes sköte var mitt att fylla, med min sperma, ingen annans.

Under tiden som gick efter resan så följde många och långa samtal med min ångerfulla fru. Hon förstod om jag ville lämna henne. Men våra samtal varvades med underbart sex. Mer intensivt och passionerat än på många år. Det var som om hon vill kompensera för sitt snedsteg, och jag för att visa att jag var en bra älskare som var värd att behålla.

Jag lämnade henne aldrig. Vårt förhållande stärktes snarare, både emotionellt och sexuellt. Hon erbjöd mig att prova någon annan, med eller utan henne. Det är inte ett erbjudande som jag har tagit. Inte ännu i alla fall, även om jag funderar på det ibland. En trekant med min fru och en ung tjej. Att det lockar går inte att förneka. Så någon dag kanske…

 

 

 

 

 

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Harlan

Underbart upphetsande med den busiga frun

19/4, 2021 kl. 11:58

#1

Huldran

Innehållet inspirerande och härligt syndigt, porrigt och förbjudet. När jag läste novellen i går kväll, fick det blodet att pulsera i kroppen. (Okej. Förvisso gör det det normalt också...).

Jag ville vara med, få deltaga utan tanke på vett och etikett. Men just nu går det inte, eftersom jag hoppar fram på kryckor efter en operation i ett ben.

Tack för novellen, Mollegubben. //Huldran.

6/12, 2018 kl. 05:30