Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/11, 2018 kl. 09:45, av Lorden

Den svarta hushållerskan. Del 4.

Utan att hon varken vågade röra sig eller andas kände hon hur kjolen drogs upp över rumpan och hur hennes ben sparkades isär. Adanna blundade, kände hur pulsen rusade i kroppen och bet sig hårt i underläppen, och tvingade sig själv att inte stöna när Her

Adanna, en 24 årig svart kvinna med rötter i Nigeria tar anställning som hushållerska hos ett par ur den högre societeten i Malmö. Att anställningen innefattar mer än att diska, tvätt, damma och laga mat blir hon snart varse om, och hon dras mer och mer in i en tillvaro hon inte kunna drömma om.

Denna novell innehåller rasistiska inslag. Stör det dig, läs den inte. Novellförfattaren fråntar sig allt ansvar när det gäller mardrömmar, overkliga verklighetsuppfattningar, brist på respekt av det kvinnlig könet, oavsett hudfärg, eller en snedvriden syn på societeten i Malmö, som skulle kunna uppkomma efter att ha läst denna novell.

Alla förekommande personer i novellen är påhittade, förutom en, som så vitt jag vet finns i verkligheten.

Etnisk särskiljning kan på sin höjd få förekomma i en fiktiv novell som denna för att ämnet i sig kan vara sexuellt upphetsande, men inte i verkliga livet.


Trevlig läsning, hoppas jag.

 

Den svarta hushållerskan. Del 4.


    Adanna stod bakom den stängda köksdörren och tjuvlyssnade på gästerna och Fru Von Asters glada samtal medan de tog på sig ytterkläderna.
” Vi får tacka för en trevlig afton och en utsökt middag.”
” Åh, det var så lite så. Inget märkvärdigt alls.” Hörde Adanna Fru Von Aster svara.
”  Och avslutningen var inte dålig den heller. En riktigt skötsam och duktig hemhjälp ni har skaffat er, trots att hon är mörk. De brukar vara rätt slarviga i vanliga fall, utan vett och etikett, men ni har lärt upp henne bra må jag säga, ja, trots hudfärgen.”
”Hon är helt ny, och har peppar peppar inte skämt ut sig helt än, men ja, ni vet ju hur de är. Det går inte att lita på dem. Släpper man på kopplet så händer det något direkt.”
Adanna snörpte på munnen när hon hörde vad Fru Von Aster sa och upprepade viskande Fru Von Asters ord, men med en retfull och trotsig ton, och tänkte spydigt,
- Herr Von Aster skulle nog inte ha något emot att ha mig i koppel, och då skulle det garanterat hända något! -
Så fort Adanna hörde hur gästerna och Fru Von Aster gick ut genom dörren öppnade hon själv köksdörren och skyndade sig in i matsalen för att plocka in efter frukosten, och när hon som bäst höll på med att trava ihop tallrikarna hörde hon Herr Von Aster ropa utifrån poolen,
” Adanna! Det är hundskit här ute! Ta hand om det efter disken!”
Adanna smög försiktigt fram mot glasdörrarna som vette ut mot poolen och kikade ut, och såg hur Herr Von Aster iklädd endast ett par boxershorts lade sig tillrätta i en av solstolarna som stod vid poolkanten. Hjärtat slog ett extra slag inne i bröstet på Adanna när hon såg hans seniga muskulösa kropp. Hennes blick gled utmed hans nakna bröst, ned över den platta magen och sedan vidare ned mot bulan som avtecknade sig under tyget i shortsen. Hon kände hur det hettade till i kroppen och hur kinderna blev varma. Motvilligt slet hon bort blicken ifrån honom och gick tillbaka till bordet och fortsatte att samla ihop disken, samtidigt som hon drömde sig ut på trädäcket, där hon mjukt drar ned Herr Von Asters boxershorts och frigör hans svällande kuk, och hur hon sedan böjer sig ned och sluter sina fylliga läppar runt den.

    Så fort hon kunde, för att Herr Von Aster inte skulle hinna försvinna, fyllde hon diskmaskinen och satte igång den. Medan hon plockade fram en påse och en rulle hushållspapper slängde hon en blick ut genom köksfönstret, och såg hur grindarna stängdes bakom bilen som Fru Von Aster skjutsade gästerna till flygplatsen med.
- Ta god tid på dig, skata! - tänkte Adanna, och tassade med lätta steg snabbt ut ifrån köket, in och igenom vardagsrummet och ut genom glasdörrarna till poolen.
Hon tvingade sig själv att inte titta på Herr Von Aster utan gick snabbt fram till hundskiten som låg fullt synlig på trädäcket vid kanten av poolen, och sjönk ned på knä med ryggen strategiskt placerad åt Herr Von Asters håll.
Lätt darrande rev hon loss papper ifrån pappersrullen, och böjde sig något framåt.
Värmen som steg upp för halsen och vidare upp fick hennes mörka kinder att hetta när hon kände hur den korta kjolen gled upp för låren och spändes runt nederdelen av skinkorna.
Hon anade att ifall bara Herr Von Aster skulle titta åt hennes håll, så skulle han nästan kunna se hennes blottade fitta där under kjolen, och skulle han se efter lite noggrannare skulle han säkert se hur svullna hennes blygdläppar var och hur våt, öppen och redo hon var.
Adanna bet sig lätt i underläppen, lutade sig ännu mer framåt, och började långsamt att plocka upp hundskiten.
- Snälla Herre, titta hitåt. Bara en liten titt, det är allt som behövs. - tänkte hon ivrigt och förväntansfullt och kände hur pirret i kroppen tilltog och hur den dova pulserande känslan mellan benen gjorde sig än mer påmind.

    Hon hade nästan fått upp all hundskit när skuggan som föll över henne fick henne att stelna till mitt i rörelsen.
Utan att hon varken vågade röra sig eller andas kände hon hur kjolen drogs upp över rumpan och hur hennes ben sparkades isär. Adanna blundade, kände hur pulsen rusade i kroppen och bet sig hårt i underläppen, och tvingade sig själv att inte stöna när Herr Von Aster, med ett fast grepp om hennes breda höfter trängde in i henne med en enda lång hård stöt.
Adanna tog spjärn med händer mot trädäcket för att stå emot hans hårda stötar. Hon kände hur fittan  drog ihop sig runt hans hårda kuk och hade svårt att inte stöna rakt ut.
Alla ljud runt omkring hade försvunnit. Allt hon hörde var sin egna snabba puls i öronen och hans frustande bakom henne, som blev högre och högre för varje gång han trängde in kuken i henne.
Hon ville och önskade att han skulle hålla på för evigt. Lyckokänslan av att vara helt fylld av honom gjorde så att Adanna bara ville ha mer av honom. Hon tryckte sig bakåt och kunde inte länge hålla tillbaka sitt egna stön när hon försökte tvinga in mer av honom i sig. Hans frustande när hon pressade sig bakåt ändra tonläge och Adanna kände hur han svällde ännu mer långt inne i henne, och hur kuken började att rycka samtidigt som han stelnade till och nästan smärtsamt hårt kramade om hennes höfter med händer.
Adanna stod helt still och försökte mjölka ur så mycket av hans sperma ur kuken som möjligt med sina fittmuskler, och flämtade och snyftade tyst till när hon kände hur han långsamt drog sig ur henne.
Andfådd stod hon kvar på alla fyra när hon hörde honom resa sig bakom henne. Fittan pulserade och drog okontrollerat ihop sig utan att hon hade någon som helst kontroll över det. Hon märkte knappt att han kom runt vid sidan om henne, och flämtade till när han plötsligt stod bredvid henne och med ett fast grepp om hennes svarta hår drog henne mot sin slaknade kuk.
Utan att tänka öppnade Adanna munnen och sög in hans kladdiga kuk i munnen. Smaken av hans sperma tillsammans med smaken av sina egna safter fick det att snurra till i huvudet på henne. Hon sög och slickade så gott hon kunde medans hon kände hur kuken blev mjukare och mjukare i munnen.
När till slut släppte greppet om håret särade hon på läpparna och kände och såg hur han drog ut kuken ur hennes mun, och stoppade in den innanför shortsen igen, och hur han utan ett ord gick tillbaka till solstolen och lade sig ned.
Adanna hade svårt att kontrollera darrningarna i kroppen när hon snabbt plockade upp resten av hundskiten och utan att titta på honom skyndade sig in i huset igen, samtidigt som hon tänkte,
- Så trång i fittan var det nog länge sedan du var Fru Von Aster, din jävla skata! -

    Nynnande och småsjungande stod Adanna senare samma dag och hängde upp den nytvättade tvätten ute på klädstrecket. Hon hade svårt att koppla bort händelsen tidigare på dagen, och hade inga problem med att fortfarande föreställa sig hur det kändes när Herr Von Asters kuk tänjde ut henne.
Hon kunde mycket väl förstå att Fru Von Aster var svartsjuk och kanske även rädd för att Herr Von Aster skulle tycka att hon var skönare att knulla än sin egna fru. Tanken fick henne att skratta till, och tyst säga till sig själv,
”och det ska du vara din skata! Jag kan krama ut och mjölka honom på mer en ett sätt, säkert bra mycket bättre än du någonsin har kunnat.”
Helt uppe i sina egna tankar varken såg eller hörde hon stegen bakom sig, och hoppade högt när Hasse sa,
” Du såg ut att ha det skönt tidigare. ”
Adanna stelnade till med händerna högt över huvudet där hon höll på att hänga upp klädesplagget.
- Shit! Såg han? Fan också! Fan, fan fan!!- tänkte hon, och fortsatte att hänga upp klädesplagget, utan att svara honom.
”Mmmm, i en passande ställning och allt, med rumpan i vädret på alla fyra, som en löpande tik.”
Adanna bet ihop tänderna och böjde sig ned och plockade upp ett nytt klädesplagg men hade svårt att tygla ilskan som bubblade i henne, men hon bet ihop ännu hårdare och sa ingenting.
”Men det är väl normalt för er sort, att göra det som hundar menar jag.” sa han och skrattade till.
”Undrar vad Fru Von Aster skulle säga om jag visade henne det hela. Vad tror du?”
Adanna stelnade till igen, återigen med händerna högt över huvudet i färd med att nypa fast klädesplagget med klädnyporna.
- Vadå visade det hela? Vad har han som han kan visa? - tänkte hon och kände hur oron snabbt steg i kroppen på henne.
”Vad snackar du om?” svarade hon så stöddigt hon kunde, men hörde själv hur osäkert och lite ynkligt det lät.
Hasse skrattade, och tog ett fast grepp om hennes ena skinka, och sa roat,
”Din lilla träff med Herr Von Aster förstås! Det är vad jag snackar om, och jag har allt på film i mobilen. Fy fan vad du svankade, och när du trycker dig bakåt på slutet, och sedan glupsk suger hans kuk ren, det skulle Fru Von Aster gilla att se!” Hasse släppte greppet om Adannas skinka och skrattade igen.
”Men du vet, vi har ju vår lilla överenskommelse, du och jag, eller hur? Jag är tyst, och du särar på benen.”
Adanna vände sig långsamt om och stirrade stint och surt rakt in i Hasses tindrande ögon, och nickade långsamt, och tvingade sig själv att varken svära, spotta eller sparka honom.
Hasse flinade glatt mot henne, och pekade bort mot stallet, och sa,
”Där inne om tio minuter. Jag vill ha dig på samma sätt som Herr Von Aster, i gången inne i stallet. Lika jävla kåt och sugen på kuk som du var med honom.”
Med ett skratt gick Hasse sedan iväg och lämnade Adanna svärande och spottande vid klädstrecket.

    De stora dörrarna till stallet stod på vid gavel när Adanna kom dit.
Hon såg in på den stora breda gången innanför och hörde de hästar som inte var ute i hagen frusta i sina bås.
Hon rös till. Katter, hundar och andra husdjur kunde hon klara, men hästar hade hon aldrig haft någon större förkärlek till. Hon tittade sig omkring för att se om Hasse var i antågande, men hon såg inte skymten av honom.
- Inne i gången på samma sätt som tidigare idag. - tänkte hon, och tog ett djupt andetag, och gick in genom den stora öppningen.
De flesta båsen var tomma, men i några stod det hästar och tittade på henne när hon långsamt gick stallgången fram.
Hon stannade i mitten av gången och tittade sig omkring, men kunde inte se Hasse någonstans.
- Kanske han hade fått nått annat brådskande att göra? Kanske han inte skulle komma? - tänkte hon, och en lite hopp om att få slippa detta tändes i henne, men hon vågade inte hoppas allt för mycket på det , utan tvingade sig långsamt ned på knä på det hårda betonggolvet mitt i gången och lutade sig fram.
Om någon annan än Hasse kommer nu, eller bara råkar gå utanför och tittar in så skulle de se mer av henne än hon hade lust att visa. Mycket mer. Adanna svor tyst och bestämde sig för att ge honom en minut, inte en sekund mer. Bara en minut, sedan skulle hon resa sig och skynda sig ut härifrån.
Hon blundade och började räkna. Ett, två, tre, fyra… Hästarnas frustande fick henne nästan att tappa räkningen. Hon försökte bortse ifrån deras ljud och koncentrera sig på räknandet. Att Hasse ville ha henne lika sugen på kuk som innan idag kunde han glömma. Det var en omöjlighet. Hasse var inte Herr Von Aster, inte på något vis, tvärtom.
Men hon skulle låta honom tro det, det var hon så illa tvungen till om inte han skulle skvallra.
- Men någon gång ska du få igen Hasse, det svär jag på! - tänkte hon samtidigt som hon tyst räknade 32, 33, 34…

    Hon hann till 52 när ljuset förändrades i stallgången. Någon hade kommit in genom öppningen och skymde ljuset som kom in genom öppningen en aning, och hon avbröt räkningen tvärt och stod spänt och lyssnade med hjärtat slående i bröstet.
Hon hörde ljudet av någon som som kom gående gången fram och som stannade precis bakom henne. På samma sätt som Herr Von Aster hade gjort drogs kjolen upp över hennes rumpa och hennes båda ben sparkades isär.
Känslan av att få fittan blottad var mycket angenämare tidigare på dagen än den var just nu. Adanna fick tvinga sig själv att inte dra ihop benen, resa sig upp och sedan springa ut ifrån stallet.
Hon bet sig hårt i underläppen när hon kände hur någon sjönk ned bakom henne och hur en kuk nosade mot hennes blygdläppar.
”Som en jävla hund.” hörde hon Hasse väsa bakom sig, och svalde sedan skriket när han med en hård stöt tvingade sig in i henne.
På samma sätt som Herr Von Aster höll han hårt om Adanna höfter medan han gång på gång tryckte sig in i henne. Medans Herr Von Asters frustande hade eggat henne gjorde Hasses grymtningar precis det motsatta, och hennes fitta tog emot honom under lätt smärtsam protest.
Hasses grymtningar blev snabbare, och Adanna förstod att han inte skulle lyckas hålla på speciellt länge, vilket hon var tacksam för, men kunde inte låta bli att spydigt tänka,
- Varför blir jag inte förvånad! En tre sekunders Svenne. Ni är lika ynkliga allihop! -
När Hasse kuk svällde inne i Adanna gjorde hon allt hon kunde för att göra sig så stor och slapp som möjligt. Hon både kände och hörde hur han kom. Grymtningarna kom stötvis, kort och snabbt, och han väntade knappt på att hinna spruta klart innan han drog sig ut och skyndade sig fram vid sidan om henne och greppade tag i hennes svarta hår och pressade in kuken i hennes mun.
”Ahh! Sug rent nu! Städa upp efter dig! Skinande ren ska den vara när du är klar!” sa han hest, och drog Adannas huvud närmare sig.
Adanna hostade till när hans slaknande kuk trängde in längre än hon var beredd på och försökte desperat dra tillbaka huvudet, men stelnade plötsligt till och kände hur hjärtat nästan stannade i bröstet när något trycktes emot hennes nyknullad fitta.

    ”Låter bara henne städa upp efter sig.” Hörde Adanna Hasse säga, och ville bara sjunka ned genom golvet när hon hörde Fru Von Aster svara,
”Bra. Skitar hon ned får hon se till att städa upp efter sig. Det är vad de är till för.”
”Luktar hon? Smutsig va? Nej, nej, tvätta sig får hon allt göra själv!” sa Fru Von Aster plötsligt, och det som var och nosade på fittan försvann, och Adanna rös till när hon förstod att det var Fru Von Asters svarta hund som varit mellan hennes ben.
Hasse släppte hastigt greppet om hennes hår och drog sig ur Adanna mun med ett belåtet flin.
”Skinande ren.” sa han och stoppade in kuken innanför byxorna.
Adanna gjorde ett försök att resa sig upp, men hejdades av Fru Von Asters ridpiska mot sin rygg, som hon allt som oftast gick omkring med.
”Ånej, du kan gott stå där ett tag till din lilla hynda. Vem vet, det kanske kommer någon mer som inte har så stora krav och som kör in kuken i vad som helst.”  sa Fru Von Aster, och gick fram till en av båsen och klappade på hästen som stod där innanför.
”Ja Fru Von Aster svarde Adanna knappt hörbart.
”Vill du prova igen? Jag kan hämta hingsten i hagen.” sa Hasse och såg på Fru Von Aster.
”Ja, gör det. Hon kanske är mer redo att ta emot honom nu.” svarade Fru Von Aster, och öppnade båset.

    Adanna vågade inte röra en fena när den stora hästen blev ledd ut ifrån båset av Fru Von Aster och sedan förbi henne längre fram i gången.
”Nu ska du snart få se något du aldrig har sett förut.” sa Fru Von Aster och gav Adanna en blick som Adanna helst hade varit utan, där hon stod på alla fyra med ändan i vädret och särade ben och blottad fitta som hade börjat läcka sperma som Hasse lämnat i henne.
Frustandet bakom henne fick Adanna att dra efter andan, och hovarna som fick betonggolvet att vibrera gjorde henne rädd på riktigt.
- Gud, vad har du tänkt ut nu för jävelskap din satans skata! - tänkte Adanna, och höll andan när den stora svarta hingsten blev ledd fram bredvid henne av Hasse.
Hingsten frustade igen, drog upp överläppen och såg ut som om den vädrade i luften. Adanna blick sökte sig omedvetet ned under hingsten, och hon såg förskräckt hur hingsten redan enorma lem svällde snabbt och snart stod och slog upp emot magen på hingsten.
- Herregud! - tänkte Adanna, utan att kunna släppa den stora hästkuken med blicken.
”Jag tror inte det kommer bli några problem. Hon är lika villig som hyndan där på golvet. Fram med honom bara.” sa Fru Von Aster och nickade åt Adannas håll, och Adanna såg med stora ögon hur Hasse ledde fram hingsten mot stoet.

    Adanna kunde knappt tro sina ögon när den stora hingsten reste sig på bakbenen och besteg stoet bakifrån, och med ett frustande tryckte in sin enorma kuk i stoet.
- Så lätt den gled in! Hur är det möjligt? - tänkte Adanna förundrat. Hon hade varit säker på att den där stora saken inte skulle kunna få plats någonstans, men stoet stod nästan helt stilla och bara lät det ske.
- Precis som jag nyss. - tänkte Adanna, och drog efter andan samtidigt som hingsten frustande försökte pressa in mer av sin kuk i stoet gång på gång.
Plötsligt, helt utan förvarning började den stora kuken långsamt glida ur stoet, och hingsten gled av stoet och stod helt stilla bakom henne.
Adanna såg hur hans stora kuk mjuknade och började hänga tungt under hans mage. Den var helt glansig och på framdelen av den syntes det tydligt strängar av sperma.
Fru Von Aster ledde snabbt tillbaka stoet in i båset och stängde dörren, och vände sig om mot Adanna.
”Och nu är det ditt jobb att städa upp.” sa hon bestämt och satte händerna i sidorna.

    Adanna såg förvånat först upp emot Fru Von Aster, och sedan upp emot Hasse, som flinande stor och höll i Hingsten.
Hennes blick sökte sig återigen ned under magen på hingsten, på den tunga hängande kladdiga hästkuken, och sedan upp med en skrämd blick mot Fru Von Aster igen.
”Men, du menar inte, du kan inte,”
Fru Von Aster spände blicken i Adanna och pekade mot hingsten kuk och sa bestämt,
”Vägrar du lyda order? Eller hörde du inte? Eller du kanske inte förstår! Gör rent honom som du gjorde rent Hasse.”
Adanna stirrade med gapande mun upp mot Fru Von Aster och kände en stor klump av tårar som började ge sig till känna långt ned i halsen.
Hon vek undan blicken ifrån Fru Von Asters stirrade blick och såg på hingsten kuk igen, och svalde.
”Ja Fru Von Aster.” svarade Adanna med bruten stämma.
- Men snälla, nej!- tänkte hon, och tvingade sig själv att långsamt börja krypa fram emot hingsten.
Ju närmare hon kom desto mer fick hon tvinga sig själv att krypa framåt. Hon kunde knappt se på kuken som hon närmade sig. Att se på den var en sak, men att röra den, och, smaka på den, det höll på att bli för mycket för Adanna.
Med darrande kropp var hon nästan framme vid hingsten. Hon kunde nu känna doften ifrån den. Känna värmen ifrån den hängande kuken mot sitt ansikte. Adanna svalde igen, såg sperman som droppade ifrån kukhuvudet och stoets safter på skaftet.
- Herre Gud. Hjälp mig härifrån, snälla.- tänkte hon, blundade, och förde fram huvudet mot kuken och sträckte ut tungan med en grimas.
Hon kunde höra Fru Von Aster nöjt stå och småskratta bakom sig, och trots att hon inte såg honom så visste hon att Hasse stod och såg på med ett elakt flin över läpparna.
Adanna tvingade sig att slicka i sig sperman som fanns längst fram på kuken. Hon rös varje gång smaken gjorde sig påmind mot tungan. Alla delar i kroppen ville backa ifrån kuken och fly ut ifrån stallet, men med ren viljestyrka lyckades hon hålla sig kvar på knä under hästen och fortsätta att slicka hästkuken ren. Hon hade med en gång insätt att hon inte skulle ha en chans att få in den i munnen, och det var hon inte ledsen för. När hon inte trodde att hon skulle klara av mer av detta sa plötsligt Fru Von Aster,
”Det räcker. Ta ut honom i hagen igen.”
Adanna backade snabbt ifrån hästen och kröp rakt in i ett av båsen bakom henne med rumpan först.
Både Fru Von Aster och Hasse brast ut i ett gapskratt åt Adannas lilla fadäs.
”Otroligt! Konstigt att inte fler saker går sönder i huset, så klumpig som hon är!” utbrast Fru Von Aster sen, och vände tvärt på klacken och gick snabbt ut ifrån stallet, med den svarta hunden efter sig.
Adanna reste sig upp på ostadiga ben samtidigt som Hasse ledde hingsten förbi henne.
”Passa dig. Nästa gång kanske hon låter dig vara sto. Det hade varit en syn!” sa han och blinkade, och lämnade Adanna ensam i stallgången.

    Efter sin upplevelse i stallet hade Adanna snabbt sprungit och duschat, och använt upp en halv flaska munskölj innan hon börjat med middagsmaten till paret Von Aster. Nu stod hon på sin plats i hörnet av matsalsrummet och lyssnade, och väntade på att någon av paret Von Aster skulle behöva något eller på något annat sätt behövde henne.
”Kom de iväg med flyget i tid?” frågade Herr Von Aster mellan tuggorna.
”Jadå älskling, det gjorde de. Har du haft en lugn dag efter de åkt?” svarade Fru Von Aster, och drack av vinet.
”Mmm.” svarade Herr Von Aster och stoppade in mer av maten i munnen.
- Du har knullat din hemtjänst bakifrån. Fyllt henne med din sperma och fått henne att slicka rent din kuk efteråt. - tänkte Adanna, och kunde knappt hålla bort leendet ifrån läpparna.
”Jag lät hingsten betäcka ett av stona idag. Det gick bra. Inga problem alls.” sa Fru Von Aster och drack mer av vinet.
”Mmm.” svarade Herr Von Aster och lade ned besticken på tallriken.
Adanna skyndade sig fram och plockade bort bådas tallrikar och gick så tyst hon kunde ut i köket med dem. När hon var på väg tillbaka tvärstannade hon strax utanför dörren till matsalen och lyssnade intensivt,  då hon tyckte hörde sitt namn nämnas.
”Men! Du kan inte mena allvar! Aldrig!” hörde Adanna Fru Von Aster upprört säga.
”Behöver jag påminna dig om vem som är herre här i huset, och vem som är kvinna, va?” hörde Adanna Herr Von Aster svara henne i bestämd ton.
”Nej, men! Herregud! Fan, ok då! Visst, du får som du vill! Men jag tänker inte gilla det. Det kan du inte bestämma, att jag ska tycka om det!”
Adanna väntade en kort stund för att se om grälet skulle fortsätta, men när ingen av dem sa något mera gick hon tyst in och ställde sig på sin plats i hörnet igen, och väntade.

    När paret Von Aster druckit upp vinet under sträng tystnad och Adanna till slut vågade sig fram för att plocka bort det resterande av disken sa Herr Von Aster i kort ton,
”Ikväll ska du göra mig och Fru Von Aster sällskap i vårat sovrum. Jag vill inte veta av någon olydnad, utan strikt följande av order är vad som förväntas av dig.” sa han, och rest sig ifrån stolen.
”Fru Von Aster instruerar dig om vad du behöver veta inför kvällen.” fortsatte han, och lämnade sedan hastigt rummet.
”Ja Herr Von Aster.” svarade Adanna, och neg. Fru Von Aster satt tyst och stirrade rakt fram medan Adanna plockade av bordet. När Adanna började gå ut mot köket med disken sa Fru Von Aster efter henne,
”Bara så du vet! Vad som än händer ikväll så är det bara för att jag älskar min man och att min man älskar mig!”
”Ja Fru Von Aster.” svarade Adanna, och kunde inte hindra leendet som spred sig över hennes läppar.

    Adanna stod och gjorde färdigt det sista i köket med huvudet fullt av tankar på vad Herr Von Aster skulle tänkas ha för planer inför kvällen.
Hans tillrättavisande av Fru Von Aster hade fått Adanna att må riktigt bra. Skadeglädjen över att fått höra hur Fru Von Aster, den bitska skatan, fått underkasta sig Herr Von Asters vilja bubblade i kroppen på henne, och hon var på riktigt gott humör, och väldigt förväntansfull på hur kvällen skulle utveckla sig.
Att hon skulle göra paret Von Aster sällskap i deras sovrum kunde väl bara betyda en sak. I alla fall trodde hon det, eller hoppades.
- Men det hade varit bra mycket trevligare utan skatan. - tänkte hon, och drömde sig bort till morgonen ute på trädäcket och hur det kändes när Herr Von Asters kuk hade trängt in i henne.
Hon böjde sig ned och stoppade in de sista sakerna i underskåpet, och hörde plötsligt en ogillande fnysning bakom sig.

    Snabbt reste sig Adanna upp och snurrade runt, och mötte Fru Von Asters ogillande blick.
Att Fru Von Aster inte var så förtjust i Adannas korta kjol, som Herr Von Aster hade bestämt att hon skulle ha, det visste hon, och minen och de blixtrande ögonen som mötte Adanna nu visade klart och tydligt vad hon tyckte om att se henne bakifrån när Adanna böjde sig framåt och kjolen gled upp en bit.
”Herr Von Aster tar en dusch och förbereder sig inför kvällen.” sa Fru Von Aster, och lät blicken glida över Adannas kropp, samtidigt som hon snörpte på munnen.
”Herr Von Aster är van att få som han vill, och accepterar inte några invändningar eller protester.” fortsatte hon, och korsade armarna över bröstet.
”Ja Fru Von Aster.” svarade Adanna, och neg försiktigt.
Hon såg hur Fru Von Aster tog ett djupt andetag innan hon fortsatte.
”Ikväll har han beslutat att du ska göra oss sällskap,” hon tystnade mitt i mening, och Adanna såg återigen hur hon drog djupt efter andan innan hon fortsatte,
”i sovrummet.”
Adanna neg igen, och svarade väluppfostrat,
”Ja Fru Von Aster.”
Fru Von Aster gick in i köket och ställde sig och såg ut genom köksfönstret, med armarna fortfarande korsade över bröstet.
”Jag vill att du ska veta att det inte är mitt val, eller vad jag vill. Men nu har Herr Von Aster bestämt att det är så det ska vara, och då blir det så.”
”Ja Fru Von Aster.” svarade Adanna igen, och neg, även om Fru Von Aster inte såg vad hon gjorde.
- Välkommen till min värld, där alla bestämmer vad jag ska göra, utan att bry sig om vad jag vill. - tänkte Adanna, med ett litet knappt märkbart leende.
”Så nu ska vi båda gå upp till sovrummet,” sa Fru Von Aster och vände sig om och började gå mot köksdörren, och fortsatte,
”och få detta överstökat så fort som möjligt!”
”Ja Fru Von Aster.” svarade Adanna och neg, och följde sedan efter Fru Von Aster ut i hallen och sedan vidare upp för trappan, med en pirrande känsla i kroppen.

    ”Klä av dig och vänta här ute.” Sa Fru Von Aster och gick in genom sovrumsdörren och stängde den efter sig, innan Adanna hann svara någonting.
Medan Adanna klädde av sig hörde hon röster på andra sidan dörren. Det var inte så tydliga så hon kunde höra vad de sade, men hon uppfattade det som om det var någon form av meningsskiljaktigheter där inne på andra sidan dörren, och Adanna log skadeglatt för sig själv.
Trots att det inte tog så långt tid kändes det som en evighet för Adanna där hon naken stod utanför dörren och väntade.
En harkling längre bort i korridoren fick henne att snabbt vrida huvudet åt ljudets håll, och vid nedgången till trappan stod Hasse lutad emot väggen och flinade.
Adanna förde snabbt upp ena armen som skydd för sina nakna bröst och vred sig bort ifrån honom för att dölja sin nakenhet så mycket som möjligt.
Hon kunde riktigt känna hans blickar på sin nakna kropp, och hur de gled upp och ned för den, och hon hörde honom retfullt vissla lågt där borta vid trappan.
- Stick ditt jävla äckel! - tänkte hon, och försökte få dörren in till sovrummet att öppnas av ren tankekraft.

    När dörren till slut öppnades stod Herr Von Aster innanför, helt naken, och visade in Adanna med hela handen.
På golvet inne i rummet satt Fru Von Aster på knä, med benen isär och händer vilande på låren med handflatorna uppåt. Runt halsen hade hon samma halsband som Adanna själv hade haft under kvällen med paret Von Asters gäster. Hon såg inte åt Adannas håll. Visade inte med en min att Adanna kommit in i rummet, utan satt helt stilla med bister min och stirrade rakt fram. Men Adanna kunde tydligt se hur hennes bröstkorg häftigt hävde sig varje gång hon drog in luft, och Adanna misstänkte att trots sitt lugna yttre så kokade Fru Von Aster inombords.
Adanna gick långsamt in genom dörren, utan att möta Herr Von Aster blick, och så fort han stängt dörren bakom henne gick han och ställde sig framför Fru Von Aster, som nästan motvilligt öppnade munnen och tog emot hans kuk. Med blicken mot golvet sneglade Adanna bort mot paret Von Aster, och såg hur Herr Von Aster greppade tag om Fru Von Aster huvud och började att för sin kuk in och ut i hennes mun.
Utan att röra sig satt Fru Von Aster helt stilla och lät honom göra som han ville. Adannas blick hoppade fram och tillbaka mellan golvet framför sig och kuken som knullade fru Von Asters mun.
Hon kunde inte hindra sig själv av att bli påverkad av det som utspelade sig framför henne, hur kuken åkte in och ut i Fru Von Asters mun, Herr Von Asters fasta grepp om Fru Von Asters huvud, och hur kuken såg ut att åka längre och längre in i hennes mun, ju längre han håll på.
Adanna började känna hur pulsen ökade mellan sina egna ben och värmen steg markant i kinderna.
Sneglande upp, utan att kunna släppa Herr Von Aster kuk med blicken, hoppade hon nästan till när han plötsligt sa,
”Adanna! Kom och ställ dig på knä bakom mig.”

    Hjärtat hoppade till inne i bröstet på henne och pulsen rusade när hon förts artigt svarade,
”Ja Herr Von Aster.” och sedan tassade fram emot honom och sjönk ned på knä bakom honom.
Mellan hans lätt särade ben såg Adanna rakt in mellan Fru Von Asters brett särade lår. Trots att Adanna var övertygad om att hon inte gillade situationen det minsta, och att hon definitivt inte gillade att Adanna var närvarande i rummet medan hon blev munknullad av sin man, så var Fru Von Asters blygdläppar klart svullna och lätt särade, och Adanna kunde se hur det glänste emellan dem.
- Din kåta jävla hynda! - tänkte Adanna roat, men avbröts snabbt i sina tankar när Herr Von Aster sa,
”Sära på mina skinkor och slicka.”
Adanna tvekade en bråkdel av en sekund innan hon med en viss tvekan svarade,
”Ja Herr Von Aster.”
Hennes händer var allt annat än stadiga när hon förde upp dem mot Herr Von Asters skinkor. Tanken på att sticka in sin tunga mellan dem tilltalade hennes alls, men hon satte sina händer mot hans båda skinkor och drog isär dem, böjde sig lätt fram och förde in tungan emellan dem och lät den sakta glida uppåt.
Hon hörde hur han stönade när tungspetsen gled över anus och kände hur hans riste till i hela kroppen. Fru Von Aster harklade till samtidigt och Adanna anade att Herr Von Aster i ren upphetsning hade trängt in en aning längre i hennes mun än innan.
- Tryck ned den i halsen på skatan, tryck på bara. - tänkte Adanna, och förde sakta ned tungspetsen igen, och stannade denna gång vid hans anus och lät tungspetsen cirkulera runt.
”Mmmm.” hörde hon han humma, och både kände och såg hur hans spände rumpan och hur anus drog ihop sig.
- Du gillar visst detta! - tänkte hon med ett leende, och trots att hon inte gillade det själv speciellt mycket så ville hon göra det skönt för honom, och bara tanken på att mot sin egna vilja stå och slicka hans anus fick fittan mellan hennes ben att reagera och dovt pulsera.
Fru Von Aster harklade till igen framför honom, och Adanna såg hur hon ryckte till med de särade benen, men hon drog snabbt isär dem igen utan att göra det minsta försök att hindra honom.
”Stick in den. Tungan. Stick in den!” sa Herr Von Aster plötsligt med märkbart hes röst, och Adanna tvekade inte alls den här gången, utan försökte svara ja Herr Von Aster så gott hon kunde med tungan utanför munnen och pressade den mot hans anus.
Hon hann knappt få in spetsen av tungan innan Herr Von Aster spände sig och Fru Von Aster både harklade och hostade framför honom.
Adanna höll på att föra upp sin hand mellan hans ben och smeka hans pung medan han sprutade sin säd in i Fru Aster mun, men hon hindrade sig själv i sista sekund från att göra det.
- Bäst att bara lyda. - Tänkte hon och hörde roat hur Fru Von Aster kämpade med att svälja ned sperman som hon fått i sin mun.

    Så fort Herr Von Aster sprutat klart tog han tag i ringen i Fru Von Asters halsband och drog med henne bort en bit på golvet. Adanna sökte hennes blick när Herr Von Aster flyttade sig, men Fru Von Aster gjorde allt hon kunde för att inte se på Adanna alls, utan följde bara med Herr Von Aster krypandes på alla fyra.
Adanna vågade inte vågade inte vrida på huvudet för mycket, men kunde inte låta bli att snegla åt parets håll för att se vad som skulle ske, och hon såg hur Herr Von Aster släppte ringen och hur han satte sin hand i nacken på Fru Von Aster, och tryckte ned hennes huvud mot golvet. Båda hennes armar fick hon sträcka fram framför sig på golvet, och sedan gick han runt och ställde sig bakom henne, och petade isär hennes båda ben med foten.
Adanna såg hur hans kuk hade slaknat och hur den glansig hängde tungt mellan hans ben.
- Kom hit med den så ska jag visa dig vad en riktig negermun kan göra med den. - tänkte hon och kunde nästan känna hur den redan började svälla mellan hennes tjocka läppar.
Men Herr Von Aster gick istället och satte sig fåtöljen som stod rakt bakom Fru Von Aster.

    Adanna stelnade till när hon plötsligt såg hur han satt och såg henne rakt in i ögonen.
Hon slog snabbt ned blicken mot golvet framför sig, men kunde inte låta bli att i smyg snegla bort mot honom igen.
Hjärtat gjord ett extra slag när han plötsligt vinkade henne till sig, och medan Adanna på alla fyra kröp bort emot honom i fåtöljen hade hon väldigt svårt att inte se på hans kuk som hängde där mellan hans särade ben. Hon hoppades innerligt att han skulle beordra henne att krypa in mellan sina ben och suga hans kuk hård igen, medan Fru Von Aster med ryggen mot dem hörde precis vad som hände bakom hennes rygg, för medan Adanna kröp fram visste hon att om hon bara fick möjligheten att ta hans kuk i sin mun så skulle hon suga och slicka på den så ljudligt hon bara kunde, enbart för att reta skatan.
Men när hon kom fram till honom sträckte han bara ut handen och började klappa henne över huvudet, som om hon hade varit en hund.
Adanna sänkte både huvudet och blicken, och fogade sig under honom och kände hur det ryckte till i fittan upphetsning.
- Shit! Om du bara visste vad jag tycker om att bli behandlad så här! - tänkte hon och kämpade med att hålla sig lugn och inte visa att hela hon var redo för att ta emot honom på vilket sätt han än ville.

    ”Du är en härlig syn älskling.” sa Herr Von Aster samtidigt som han slutade att stryka Adanna över huvudet och istället förde ned sin hand och nöp tag i hennes ena bröstvårta.
Adanna knep ihop ögonen av smärtan i sin bröstvårta, bet ihop tänderna och tvingade sig själv att inte yppa ett ljud, trots att hon vill skrika över den plötsligt smärtan.
Adanna bet ihop ännu hårdare när han långsamt började att rulla bröstvårtan mellan sina sammanpressade fingrar, och hon kunde inte hindra sig själv ifrån att undslippa ett svagt gnyende och sneglade nästan bedjande upp emot honom med något glansiga ögon, men han såg inte alls på henne utan höll blicken bort mot Fru Von Aster.
”Du står där lydigt och väntar på att jag ska komma och tränga in i dig.” sa han, nästans drömskt, och drog Adannas bröstvårta uppåt.
Adanna gnydde tyst till igen och var tvungen att följa med upp med kroppen när smärtan blev för stark.
Herr Von Aster fortsatte att dra uppåt, och tvingade Adanna att först resa upp överkroppen, och sedan även ställa sig upp.
Han släppte snabbt greppet om hennes bröstvårta så fort hon kommit upp på fötter och Adanna hann precis känna hur blodet kom tillbaka i sin ömma brsötvårta när hans hand gled in mellan hennes ben   och Adanna flämtade till när ett par av hans fingrar snabbt pressades in i hennes fitta.

    ”Älskling, vår svartingen är alldeles plaskblöt i fitta.” sa han, och började föra sina fingrar in och ut i Adanna.
Adanna blundade och särade en liten aning på benen för att han skulle komma åt hennes fitta lättare. Hon vågade inte, trots att hon egentligen ville, att ställa sig riktigt bredbent. Hon ville ge honom full tillträdde, ville få honom att förstå att han kunde göra precis vad han ville med henne, utan att hon skulle tycka illa om honom.
Känslan av hans fingrar som knullade henne fick hennes ben att darra en aning, och hon bet sig hårt i underläppen för att inte stöna.
”Tror vi har anställt en riktigt kåt negerhora den här gången älskling.” sa han och pressade in ett finger till i Adannas varma fitta.
”Men det är ju de allihop, kåta alltså. I alla fall så fort de är i närheten av en vit kuk. Det är konstigt, men de kan inte motstå oss. Blir väl så när det väl finns nått bättre än vad de är vana vid så blir de som hungriga hyndor, eller vad säger vår lilla negerfitta? Är det inte så?” sa Herr Von Aster, och såg plötsligt upp mot Adanna.

    Adannas värld höll som bäst på att snurra runt när den plötsligt frågan kom ifrån Herr Von Aster.
Hon hade fullt upp med att hindra sig själv ifrån att stöna högt av hans fingrar som oavbrutet fördes in och ut i hennes fitta. Vad han sa och kallade henne fick bara pulsen att öka ännu mer i hennes kropp, och hon försökte krama om hans fingrar med fittan för att få känslan av dem ännu mer intensiv. Tyst, nästan som en flämtande viskning svarade hon,
”Ja Herr Von Aster.”
”Så då är du en kåt negerfitta?”
”Ja Herr Von Aster!” flämtade Adanna på darrande ben.
”Som gör vad som helst för att få vit kuk i sig?”
”Ja Herr Von Aster!” sa Adanna med en snyftning samtligt som hon kände de små ryckningarna och kramperna inne i fittan.
Hon visste att om han bara råkade nudda hennes klitoris nu så skulle hon komma direkt. Fittan skulle dra ihop sig i sina kramper och krama sig runt hans knullande fingrar, och hon skulle inte kunna hindra sig själv ifrån att skrika rakt ut och benen skulle säkert vika sig under henne, men hon hann inte önska klart innan Herr Von Aster plötsligt drog ut sina fingrar ur henne och sträckte sig upp och tog tag i hennes svarta hår, och Adanna flämtade till när han drog ned henne på knä igen och ledde henne in mellan sina särade ben och pressade henne mot sin slaka kuk.
”Så gapa då! Så ska du få en äkta vit kuk!” sa han, och Adanna tog snabbt hans kuk i sin mun och försökte börja suga, men Herr Von Aster pressade henne bara hårt emot sig. Hans pung pressades emot hennes haka och näsan trycktes in i hans mage, och Herr Von Aster höll med ett fast grepp om hennes nacke kvar henne, och sa,
”Älskling, jag vet vad du gillar! Du får välja helt själv ikväll. Du får bestämma vad det här svarta lilla ludret behöver och förtjänar!” sa han, och Adanna kunde höra det roade tonfallet i hans röst,  men det som gjorde att klumpen av oro dök upp i magen på henne var Fru Von Asters svar.
”Tack älskling! Det ska bli ett sant nöje att få ge den här tjänsteslyna vad hon går omkring och suktar efter!”
Adanna hörde hur Fru Von Aster reste sig ifrån golvet och drog fram något under sängen. Hon kände också hur Herr Von Asters kuk började att svälla inne i munnen, men han visade inte en tillstymmelse till att vilja släppa på greppet som han höll henne trycket emot sig med.
”Den här passar en sådan som hon perfekt!” hörde Adanna Fru Von Aster säga, och hon hörde sedan hur Herr Von Aster gav ifrån sig en tyst vissling, och kände hur hans kuk ryckte till och växte sig längre in i hennes mun.
- Vad passar en sådan som mig? Vad har du tagit fram? Vad har du tänkt att göra din jävla skata!? Fan, om han inte snart släpper mig så växer kuken ned i halsen på mig! - tänkte Adanna, och stelnade till och väntade oroligt på vad som skulle hände när hon hörde Fru Von Aster ställa sig precis bakom henne.

    Herr Von Asters kuk svällde sig långt bak i Adannas mun, och hon kunde inte hindra sig själv ifrån att hosta till. Hon hoppades på att hennes hostande skulle få honom att släppa på greppet en aning, men det gjorde han inte. Hans kuk gled millimeter för millimeter längre och längre in i hennes mun, och Adanna började känna paniken komma krypandes. Trots att hon ville göra det skönt för honom. Trots att hon kände att det nog inte fanns något hon inte skulle tänkas göra för just Herr Von Aster, så var hon inte alls säker på att hon skulle klara av just detta, att pressad emot honom utan att kunna komma loss, tvingas få hans växande kuk långt ned i halsen.
Tankarna på kuken som retade henne långt bak i svalget kom av sig för en sekund när Adanna kände Fru Von Asters fot mot sitt ena ben och hur benet trycktes ut.
”Sära! Det är väl något som ni svartingar kan i alla fall, så många ungar som ni brukar spotta ur er!” sa Fru Von Aster spydigt, och sparkade till Adannas andra ben. Adanna ville inte alls sära på benen. Hon visste att vad det än var som Fru Von Aster än hade hittat på åt henne så skulle Adanna förmodligen inte tycka om det speciellt mycket. Motvilligt, med en växande klump i magen och ögon som nu hade börjat att tåra sig, både på grund av kuken som retade henne i svalget och av oron över vad som höll på att ske bakom henne, särade Adanna på benen och kämpade samtidigt med att vänja halsen med att ta emot kuken.

    Adanna höll andan när hon kände hur Fru Von Aster sjönk ned bakom henne, och hon stelnade till när något trycktes emot hennes blottade fitta.
”Den är precis som du vill ha den, härligt vit och skön!” sa Fru Von Aster, och Adanna drog häftigt in luft genom näsan och drog in magen när den stora och grova straponen tvingade sig in i henne och tänjde ut hennes fitta.
Knappt hade Adanna hunnit hämta sig ifrån den plötsliga grova saken som våldsamt trängt sig in i henne när Fru Von Aster med ett fast grepp om hennes breda höfter drog ut straponen igen, för att i nästa sekund stöta in den lika hårt.
Adanna grymtade till och försökte pressa fram höfterna för att hindra straponen att komma in för långt, men Fru Von Aster höll henne tillbaka, och drog sig bakåt och stötte på nytt in den grova saken i Adanna, och hon var nästan säker på att hennes fitta inte skulle klara av mycket mer av den grova straponen.
Med fingrarna inkörda i Adannas höfter knullade Fru Von Aster henne med långa hårda stötar om och om igen.
Adanna försökte varje gång Fru Von Aster stötte in straponen att trycka sig en aning framåt, och kämpade samtidigt med kuken i halsen. Hon hörde deras röster som om de var långt borta, och alldeles intill henne. Allt började att snurra runt för henne, och hon var tvungen att blunda för att inte bli helt yr.
”Nu är du väl nöjd din smutsiga negerhynda? Nu får du ju vit kuk! En härligt skön vit kuk i halsen och fittan din blir välfylld! Är du inte nöjd nu va?” hörde Adanna Fru Von Aster spydigt säga bakom henne, samtidigt som hon kraftigt stötte in straponen i Adanna.
Adanna kunde inte svara, fast hon försökte, och när hon trodde att hon inte skulle klarar mer, utan att hon avsvimmad skulle falla ihop släppte Herr Von Aster greppet om hennes nacke och knuffade bort henne ifrån sin kuk.
Adanna drog häftigt efter andan så fort hon insåg att kuken försvunnit ifrån sin mun, och först när hon andades ut igen märkte hon att fittan var helt tom och att både Fru Von Aster och Herr Von Aster hade rest sig upp.

    På golvet bredvid henne låg den vita grova straponen som Fru Von Aster hade knullat henne med. Adanna stirrade på den med stora ögon samtidigt som hon torkade bort tårarna.
Den glänste av hennes egna safter, men hon kunde inte förstå hur Fru Von Aster hade lyckats att pressa in den i henne, eller hur hennes fitta hade lyckats att ta emot en sådan tjock sak.
Hon ville föra ned handen mellan sina ben och känna efter hur fittan kändes, om den fortfarande var hel, men hon vågade inte. Att fittan just nu var ett gapande hål, det var hon helt säker på.
Hon vred försiktigt på huvudet när hon hörde stönande bakom sig, och fick se hur Fru Von Aster låg på rygg i sängen med särade ben, med Herr Von Aster över sig.
Hans ända guppade upp och ned, snabbare och snabbare, ända tills den spände sig och Herr Von Aster med ett grymtande fyllde sin fru med sperma.
Adanna slog lite skamset ned blicken och var så tyst hon kunde för att inte störa dem. Helst hade hon velat vara kvinnan som låg där i sängen med särade ben och med Herr Von Aster över sig. Hon hade kunnat göra det mycket skönare för honom än vad hans elaka fru någonsin har gjort, det var hon säker på. Men nu fick hon tålmodigt stå tyst och vänta, och lyssna på deras flämtande.

    När Herr Von Aster till slut gled av Fru Von Aster sa han andfådd,
”Du kan gå nu Adanna.”
”Ja Herr Von Aster.” svarade Adanna, och reste sig upp på ostadiga ben och gick sakta mot dörren.
  Benen darrade, fittan pulserade och ömmade och hon kände sig rå i halsen. Adanna öppnade dörren och gick ut och stängde den efter sig så tyst hon kunde. Hon böjde sig ned med en grimas och plockade upp sina kläder, och tog på sig dem.
Tyst som en mus smög hon ned för trappan och vidare ut ur huset. Hon var så trött. Så fort hon kom in på sitt rum lade hon sig försiktigt ned i sängen, och förde ned ena handen mellan sina ben. Hon trevade försiktigt med fingrarna, men kunde inte känna något onormalt. Med en lättnadens suck föll ögonen ihop, och Adanna somnade med kläderna på, med kjolen uppdragen en bit och med sin hand liggandes mellan sina ben över sin ömma pulserande fitta.


Fortsättning följer…

Av Lorden. Någonstans i Sverige. Den 9 Juni 2017.

lordensbox@gmail.com

www.lordens.net

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.