Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/11, 2018 kl. 14:36, av TheTenderPoet

Hur jag blev invigd i en ny typ av jobb

Del 1 av 3 i serien Allt för damerna

Det var en slump och ett missförstånd som ledde till att jag fick erbjudande om ett extrajobb som gick ut på att behaga och tillfredsställa damer. Jag blev både chockad och förvånad. Behövde verkligen fundera ett tag innan jag bestämde mig.

 

Det var inte för pengarnas skull egentligen. Det var bara en möjlighet som öppnade sig. Jag var trög i starten sen kom jag igång. Men nu går jag händelserna i förväg, jag börjar från början:

Satt och fikade på NK innan mitt jobb skulle börja. Jag jobbade som personlig assistent. Satt och lekte lite med sockerbitar till kaffet och tänkte på det ena och det andra. Sjönk in i mig själv. Tankspridd och inåtvänd. 

Det kommer fram en kvinna i 50-årsåldern, välklädd och med sympatiskt utseende, och frågar om hon får slå sig ner vid mitt bord. Det verkar ganska fullt i lokalen så jag tycker inte det är nåt särskilt med det. Efter ett tag märker jag att hon verkar vilja ha kontakt. 

Vi börjar prata lite trevande med kallprat men det är något konstigt, hon antyder efter ett tag något jag inte förstår. Hon börjar väldigt självsäkert men blir mer och mer försiktig ju mindre jag verkar förstå. Det verkar som att hon tror att jag och hon har kommit överens om jobb av något slag men inte förhandlat klart. Jag förstår ingenting. Jag säger rent ut att det måste ha blivit något missförstånd. Hon ber om ursäkt och frågar om det är säkert att jag inte vill göra ett jobb. Jag frågar vad det är för jobb (naivt nog). Hon säger att hon ville hyra mig för att tillfredsställa henne sexuellt. Vi rodnar båda. Jag ser förmodligen chockad ut. 

- Oh shit! Förlåt säger hon, du gav såna signaler. Du vet uppenbarligen inte det. Det finns olika signaler med sockerbitar som visar om man är tillgänglig. Du bara råkade ge en sån signal. Och jag missförstod. Förlåt om du blev kränkt. 

- Kränkt?! Inte alls, ganska chockad däremot. Det var så totalt oväntat, har inte stött på det innan. 

- Hoppas du inte tar illa upp men du ser läcker ut, du skulle verkligen kunna jobba med det.

- Tack jag får nog ta det som en komplimang säger jag och ler. Alltså du ser väldigt bra ut, förstår inte riktigt att du ska behöva betala för det. 

- Tack, dels handlar det om att jag inte hinner med relationer dessutom tänder jag på att köpa en man, att jag som kvinna har den makten. 

- Jag tror jag förstår. Som man hade jag aldrig tyckt att det vore OK att köpa sex av en kvinna. Men jag kan inte riktigt se samma fel i att en kvinna köper en man. Vet inte om det är så logiskt...

- Jo jag tycker det, de maktordningar vi har idag favoriserar redan mannen. En gigolo ger lite balans åt de rådande strukturerna. 

- Det kanske är så. 

- Om du skulle ändra dig skulle jag gladeligen bli din första kund. Och jag vet en hel del andra kvinnor som skulle vara sugna också. Här är mitt nummer om du ångrar dig. Du kan ringa när som helst, lämna meddelande om att du "tar jobbet", lämna ditt telefonnummer och säg ditt förnamn. Vad heter du förresten? 

- Micke, och du? 

- Aurora. Kul att träffas trots missförståndet. 

- Ja det var en ny erfarenhet. Vi kanske hörs igen trots allt. Säger jag och ler mot henne medan hon går. 

Ser efter henne när hon går iväg. Hon är elegant och går med självförtroende. 

Det var mycket att smälta det här. Aurora är helt klart en attraktiv kvinna, inte jättesnygg men med trevligt utseende. Stark utstrålning. Yppig kropp. Härligt leende. Mycket äldre än mig men det tänder mig lite. Utan att jag visste om det innan tänder jag tydligen på tanken att bli gigolo, åtminstone åt Aurora. Ändå...det tål att tänkas på. 

Funderar några dagar och kan inte se några nackdelar rent allmänt med att knulla och få betalt för det. Tänder jag inte kan jag alltid säga nej. Jag skulle säkert få svårt att se det enbart som en affärsuppgörelse. Jag skulle inte klara av att ha sex med en kvinna som jag inte kände sympati eller ömhet för. Men då skulle ag alltid kunna säga nej. 

Jag var inte beroende av jobbet. Bara ett extraknäck. Jag kunde testa åtminstone. Om jag nu duger? Om jag kan leverera? De kanske hellre vill ha en hunk med stor kuk? Min är bara normal. 

Ringer upp Aurora och vi bestämmer träff på NK. 

Hon är redan där när jag kommer. Hämtar kaffe och slår mig ner. 

- Vad roligt att du åtminstone funderar på att ställa upp, säger hon. 

- Ja det tänder mig faktiskt upptäckte jag. 

- Men jag kan ändå se en viss tvekan, säger hon. Vad funderar du över. 

- Nej det är mer om jag kan leverera under press, om min kuk duger. 

- Det kan vi kolla direkt. Är du en sån som skickar kukbilder och redan råkar ha en? 

- Nej det jag aldrig varit sugen på. 

- Det hedrar dig. Men du kan väl gå in på toan och ta en nu. Bara så att jag får se. 

Jag gör det. Känns ovant men vad gör man inte för jobbet. 

Sätter mig bredvid henne när jag kommer tillbaka och visar henne på mobilen. Känner mig livrädd att nån ska se. 

- Du är inte alls bekväm med det här ser jag, slappna av bara, säger hon och lägger en hand på mitt lår. Hon håller kvar det där. Hon skärskådar bilden. 

- Inget fel på den här. Den skulle de flesta kvinnor vara nöjd med. Hur är du för övrigt som älskare? fortsätter hon. 

- Jag inbillar mig att jag har talang för ömhet. Har lätt för att ge komplimanger, att se det bästa hos kvinnan. Jag vet att jag har hög drift. Min lägstanivå är bra. En dålig dag kan jag komma tre gånger. En bra 5-6. Jag är bra på smekningar. 

- OK, ge ett exempel på komplimanger, vad skulle du säga till mig? 

- Jag skulle säga att din nacke ser väldigt elegant ut bakifrån. Att din underläpp är sensuell, att du rör dig sexigt. Att din röst är väldigt behaglig, att ditt sätt att röra händerna får mig att vilja bli smekt av dem. Att dina ögon har ett sug som får mig att vilja yla. 

- Oj du kan din sak. Ja de flesta människor vill bli sedda och bekräftade. 

- Ja bara man är ärlig. Det går att hitta mycket hos de flesta. 

Hon börjar smeka mig på låret. Ser mig i ögonen samtidigt som hon smeker mig över bulan i byxorna. 

- Där ser man, redan redo. Det kanske är så att jag måste testköra dig för att se om du är redo för det här. Om du håller. 

- Det är nog lika bra att vi provar. Vi vill ju inte erbjuda damerna undermåliga produkter. Vart ska vi gå? 

- Jag har ett kontor bara två tunnelbanestationer bort. Alla andra är lediga idag. Det är tomt där nu. Vii kan ta en taxi. Kom! 

Vi skyndar ut på gatan. Hittar en taxi direkt. Är väldigt tänd och nervös, ny situation detta. Vi sitter tysta i taxin.  Hon låser upp porten när vi är framme. Går före mig med svängande höfter. Tre trappor upp låser hon upp kontoret. Det ser ut att vara något slags modeföretag. Hon visar mig sitt kontor. Jag går fram till henne, lägger händerna runt höfterna och frågar henne: 

- Är det någon särskild dröm du haft i samband med kontoret så tycker jag vi uppfyller den. 

- Jo...faktiskt. Har haft en dröm om att förföra någon springpojke eller cykelbud. Att han sen tar mig på skrivbordet. Hade t o m planerat kläder för det, ifall någon gigolo var tillgänglig. Så vad sägs om ett rollspel snygging? 

Hon tar ett kraftigt tag om mina skinkor. Hon tar för sig, inte mig emot. Hon kysser mig glupskt och jag svarar. Jag blir genast hård. Hon känner det, ler och säger: 

- Minsann, du var lättänd. Det är nog dags att byta om. 

- Jo när jag är i närheten av en sexig kvinna är jag inte nödbedd. Jag byter om, men tjuvkika inte. 

- Hi hi, nej jag ska försöka hålla mig. 

Tar på mig de kläder hon gett mig. Cykelbudskläder, har ju ingen aning om det kläder mig. Ingen spegel i närheten. 

- Mmm säger hon, de där byxorna framhäver din rumpa och ditt stånd kommer synas. 

Känns ovant att vara så tydligt objekt för kvinnlig lust. Upptäcker att jag inte har något emot det. Det hetsar mig faktiskt. Hon fortsätter: 

- Gå ut och ring på dörren om några minuter. 

Jag gör så, det blir en nervös väntan utanför när jag vet vad som väntar. Jag hoppas jag kan leverera. ringer på efter några minuter och hon öppnar i ombytta kläder. En snäv mycket kort kjol och bar hud, En korrekt vit blus knäppt ända upp. 

- Hej, vad bra att du kunde komma så snabbt. Jag har ett paket åt dig. Jag hade hoppats att du hade ett paket åt mig också säger hon och kikar oblygt mot mitt skrev. Du kanske bara gömt det. Har du tid att vänta på att jag blir färdig? 

- Jodå, den andra kunden som egentligen skulle varit efter dig fick förhinder så om jag inte får ett plötsligt nytt uppdrag har jag gott om tid. 

- Bra, då har jag alltså...FULL tillgång till dig, säger hon och slickar sig långsamt om läpparna. 

Jag går all in i rollen och ser ju att hon också gör det. 

- Precis! Full tillgång. Jag kan allt om att leverera i tid. Små eller stora paket, jag tar hand om dem. Och kunden. 

- Du kanske kan hjälpa mig att slå in de här paketen säger hon och pekar på en hög med påbörjade inslagningar. Man behöver nästan vara två för att göra det snyggt. 

- Absolut. Jag gör vad jag kan. 

Vi står nära varandra medan vi verkligen slår in och pyntar paketen. Hon har en förklaring att det är förberedelse för presenter till de anställda. Hon passar på när vi står så nära att trycka sig mot mig när hon får tillfälle. Korta stunder men det har effekt på mig. När hon ber mig trycka på snörknuten på paketen innan hon knutit klart står vi nästan panna mot panna. Känner doften av hennes hud. 

Tror mig känna in hennes tempo. Drar ut på det här kroppsflirtandet. Rör också vid henne då och då. Bara aningen mer än oskyldigt. Som om jag inte visste om hon ville fortsätta. 

- Visst börjar det bli väldigt varmt här inne nu säger hon. Du får gärna ta av dig på överkroppen om du vill. Det tänker jag göra. 

Hon tar av sig blusen och släpper fram ett par härliga, massiva bröst, än så länge instängda i behån. 

- Å då ska inte jag vara blyg säger jag och tar av mig två lager kläder på överkroppen. 

- Jag set att du inte bara tränar cykling, säger hon och drar med fingrarna längs med bröstet, över magen och ner till bältet. Ser man ut så här får man faktiskt skylla sig själv om inte damerna kan hålla tassarna i styr. 

Jag reagerar omedelbart på hennes smekningar och vetskapen om vad som är på gång. Blir stenhård. Hon ser det och tar ett grepp utanpå byxorna samtidigt som hon tungkysser mig. 

- Jaha, håller du på ett paket som du skulle lämnat över?
 
- Nej jag bara väntade på rätt tillfälle. Special delivery for You Mam! 

- Då får vi väl öppna och se vad du har åt mig, säger hon. 

Med ett snabbt ryck drar hon ner mina cykelbyxor, stryker över bulan utanpå kalsongerna. Hon drar långsamt av kalsongerna också. Min kuk tar ett glädjeskutt ut. 

- Oops utropar hon. 

- Var inte rädd, den vill bara hälsa. Den är bara glad att träffa dig, säger jag. 

- Då måste jag hälsa säger hon. Roligt att se dig äntligen säger hon och kysser kukspetsen. Det kan inte hjälpas, hon ser bedårande ut när hon gör det. 

Jag ser på henne med all kättja och värme jag känner nu. Och hon möter min blick. 

- Jag tror du vet vad du måste göra nu säger hon. Du vet din uppgift. Den här gången säger jag expressleverans. 

Hon vänder ryggen mot mig, svänger på höfterna långsamt medan hon drar upp kjolen och smeker sig över höfterna. Hon böjer sig fram över skrivbordet och visar en inbjudande ljusbrun päls i grenen. Fittan glänser och kallar på mig. Jag smeker henne över rumpan innan jag styr kuken rätt. Hon är mycket blöt och beredd. Det hörs ett vått plupp när jag trycker kuken ända in i fittan och jag kan inte fatta vad jag faktiskt är med om. Hon stönar nöjt. 

Aurora är underbart skön att vara inne i. Blöt men relativt trång. Jag pumpar lugnt och stadigt till att börja med. Hon ökar tempot genom att ivrigt motjucka, jag följer med. 

- Åh vad skönt...lite hårdare, ber hon. 

Vi ökar takten lite till och jag stöter hårdare i henne. Tar ett stadigare tag om hennes höfter. Hon stönar och gnyr högt och ljudligt. Plötsligt börjar hon darra, börjar i armarna som vilar mot skrivbordet. 

- Ja-ja-jaaaaa...jag är nära. Fortsätt så! stönar hon. 

Känner själv att jag är ganska nära att komma men håller mig nog lite till. Inte hon, hon skakar till och vrålar gällt. Fittan krampar pulserande och mjölkar mig till en dundrande orgasm. Jag skriker lyckligt till och pumpar rakt upp i henne. Hon sa innan att hon ville köra utan skydd. 

Jag hjälper henne upp och kysser henne. Hon smakar gott och vi kysser intensivt några minuter. 

- Nu vill jag att du tar hand om mina bröst säger hon och tar av sig alla kläder. 

- Det gör jag gärna. Tror det ingår i min arbetsbeskrivning, säger jag. 

Jag slickar och smeker brösten på alla sätt som kvinnor brukar gilla. Ägnar god tid åt det och jag märker på andhämtningen och stönen att hon gillar det. 

- Sätt dig här och ta tag för nu kommer det gå undan säger hon och visar på skrivbordet. 

Hon vänder sig om och kliver upp på skrivbordet sätter sig på hälarna  och sänker sig på min kuk i en omvänd cowgirl. Jag sitter på skrivbordet och hon trär sig på mig. Jag håller henne kvar så att hon inte ramlar genom att hålla i hennes händer. Så juckar hon med bakdelen in och ut. Härligt att se hennes läckra rumpa samtidigt som jag ser hur hon knullar mig. Det är lika skönt som doggyn nyss men på ett annat sätt. Hon stannar till i botten ibland och roterar med bäckenet. Det är alldeles för skönt så jag är glad att det inte varar så länge för då hade jag kommit snart igen. 

Nu accelererar hon tempot och släpper fram vilddjuret i sig. Hon juckar så intensivt att hon hamnar utanför kuken och måste styra rätt igen några gånger. Vi knullar som under ett välvilligt hot. Hon skriker, stönar, gnyr och frustar. Jag hakar på så gott jag kan. Jag är andfådd trots att det är hon som gör det mesta av jobbet. Eftersom det redan gått en gång för oss båda håller vi på en stund. Det är en långsam uppbyggnad trots det höga tempot. Allt som gör att njutningen förlängs välkomnar jag. Ändå...känner att vi närmar oss. Vällusten har spridit sig till hela kroppen.  Värmen, pulsen, andhämtningen och vår lätt svettiga hud. Hon kramar hårt om mina händer, andas hackigt, rycker till men fortsätter. Känner att jag inte kan hålla mig länge till. Hon är också nära, andas hackigt och stötigt. Jag kan inte hålla mig längre. Vrålar och kommer med en varmt exploderande orgasm. Då kommer hon också bara några sekunder efter mig. Hon lutar sig bakåt medan hon skakas av orgasmen. Jag håller om henne. Hon ligger kvar så nån minut medan hon hämtar sig. Sedan är hon snabbt uppe och säger: 

- Ah jag behövde det där. Du är godkänd med råge. Det är bra då kan jag rekommendera dig till andra om det är OK? Du har inte ångrat dig? 

- Nej, det här skulle jag kunna få smak för. Om de andra är i närheten av att vara lika sexiga som du så är jag på.
 
- Det var bra att det gick att övertala dig. Räkna in mig som en stamkund. 

- Det gör jag så gärna. 

- Tack för ett hett knull säger hon och överräcker några tusenlappar till mig. 

- Åh tack. 

Jag är lite förvånad över summan men jag tackar inte nej. 

Vi ses fler gånger och hon ordnar fram fler sexiga och svultna kvinnliga kunder åt mig. Men det är en annan historia. 

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

TheTenderPoet

Tack Huldran! Det var riktigt roligt att höra. Jo det var det jag försökte få fram så det var intressant att du såg det.

Skriver febrilt nu för att försöka göra klart lite olika halvfärdiga noveller.

Kram

28/6, 2021 kl. 15:15

#7

Huldran

Hej, Poeten! Nu har jag läst novellen en gång till. Det finns faktiskt en del humor i texten. Det känns (subjektivt) som om killen hela tiden är ganska förvånad över vad som sker.

Ungefär: "Hoppsan! är det verkligen mig damen menar?"
Jag kan inte annat än le åt killens (cykelbudets) reaktion.

Återigen, tack för raderna! //Huldran.

28/6, 2021 kl. 14:14

#6

TheTenderPoet

Det gläder mig Huldran!

14/3, 2019 kl. 01:02

#5

Huldran

Läst och gillar den omvända ordningen.

13/3, 2019 kl. 00:25

#4

TheTenderPoet

Tack Wingman!

2/3, 2019 kl. 22:34

#3

Wingman1969

Den var inte så dum, upphetsande och intressant. Finns ju bra fortsättning potential i denna novellen....

2/3, 2019 kl. 22:29

#2

TheTenderPoet

Tack! Har inga konkreta fortsättningsidéer men känner att det mycket väl kan bli fler noveller.

27/11, 2018 kl. 13:03

#1

hazze54

Lysande, ser gärna en fortsättning på detta.

27/11, 2018 kl. 10:53