Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/12, 2018 kl. 10:49, av Turms

Jasmin

Min första här. Tidigare publicerad på en annan novellsida.
Jag tycker om feedback/kommentarer. Skriv nåt. Är du blyg så skicka PM istället.

Disclaimer. Föredrar du Disneysagor eller liknande så är detta INTE en lämplig novell för dig.

Jasmin

Klockan var sen. Närmare 02 på morgonen när jag äntligen kom hem från mitt jobb som polis. Egentligen skulle jag ha slutat kl 00 men fick som vanligt jobba över då stadens bus inte tog någon paus på natten. Snarare var det tvärtom som på en given signal att när solen gick ner börjar de att härja. De brände bilar, kastade sten på blåljuspersonal och vandaliserade vart de än gick. 

Så jag var trött, sliten och förbannad när jag ställde bilen i garaget, och gick mot min trappuppgång. Jag bor i ett lugnt kvarter. Sällan busigt och det bor mestadels hårt arbetande ’Svenssons’ i mitt område. 

Dock såg jag i ögonvrån hur ett gäng med vad som såg ut att vara flickor som stod bakom en busskur och tycktes tjafsa om något. Men jag orkade inte bry mig. Det såg inte särskilt allvarligt ut även om de var ganska högljudda. 

I en annan situation hade jag förmodligen gått fram och bett dem dämpa sig med tanke på alla boende och många som sover med öppet fönster i sensommarvärmen. Men som sagt så iddes jag inte nu, det hade varit en jävlig kväll. En kollega blev träffad med en gatsten i skallen och trots att han bar hjälm hade han fått en rejäl hjärnskakning och låg inlagd på sjukhus nu. Jag själv hade lyckats värja mig och medelst hårdhandskarna fått styr på buset. Tre blev omhändertagna och de andra skingrades när jag lyckades att spärra av alla flyktvägar och fångade in trion. 

Nåväl. Jag gick in och struntade i att tända någon lampa. Jag känner min lilla lägenhet utantill. Jag har bott där i snart 4 år sedan min skilsmässa. Giftermål med en troféhustru var ett dåligt val av en polis i fält som behövde lugn och ro när han kom hem. 

Jag hade såklart lämnat uniformen på jobbet. Den är det inte meningen eller ens tillåtet att ha på sig som privatperson/på ledig tid. Istället hade jag på mig mjukisbyxor och en tajt grå tröja som smet hårt om min vältränade kropp. 198 cm och 108 kg tung var jag byggd som en pansarvagn. Fast en snabb och mycket rörlig sådan. Trots mina snart 45 år var jag i bättre fysisk form än de flesta av mina kollegor som nästan var hälften så gamla som mig. 

Jag satte igång vattenkokaren och tog fram fyra förkokta ägg ur kylen och förberedde min nattamat som bestod av 0 kolhydrater och nära 100% protein. Visst fanns det en o annan kalori i äggulan men det är bara goda fetter i ägg och inget som är farligt. Kolhydrater innan sömn är dock värdelöst då de genast ombildas till fett när ämnesomsättningen går ner. 

Utanför hörde jag tydligt hur flickorna fortsatte att gräla med varandra. Jag kunde inte höra vad diskussionen gällde då de pratade ”invandrarsvenska” blandat med utländska ord och dessutom väldigt snabbt och i munnen på varandra. Men så hörde jag ett högt skrik som fick mig att gå fram till fönstret. Då jag inte brytt mig om att tända någon lampa så såg jag ganska väl ut genom fönstret men såg ändå inte flickorna till en början. En kraftig smäll av något slag fick mig att titta bort ifrån busshållplatsen där jag trodde de befann sig och istället sökte jag med blicken åt vänster, bortåt grannhuset. Kanske slog de i någon av entrédörrarna där, tänkte jag medan vattenkokaren signalerade att det var klart. 

Jag hade förberett ett kaffefilter och kaffet så jag fyllde snabbt på med rykande hett vatten i min stora mugg. Kaffe var min enda drog. Behövde den och faktiskt särskilt innan jag skulle sova då det fungerade som en signal till kroppen att slappna av och somna. 

Utanför var det tyst i någon minut innan skriken åter stegrades. Ett desperat vrål, just som jag tagit av mig min tröja, försatte mig på helspänn och jag ställde mig åter i fönstret och spejade ut. 

Förbannat också, tänkte jag. Vad i helvete sysslar tjejerna med så här dags? Skriken kom stötvis och följdes av uppmanande hejaropsliknande tjut. Jag såg de skugglika flickorna springa av och an och fäktande skrika. Slagsmål alltså. Va fan, så små flickor och mitt i natten? 

Plötsligt såg jag hur en av flickorna kom farande med vad som såg ut som en påk, basebollrack eller en kraftig gren och slog över ryggen på en av tjejerna som vrålade rakt ut. 

Nu fan fick det vara nog. 

Jag ställde ner min kaffekopp och tog snabbt på mig ett par fula foppatofflor som jag annars bara har ner till tvättstugan och rusade sedan ut i bar överkropp och jagade efter flickorna. 

I mörkret bakom husen var det nästan stört omöjligt att se någonting alls men jag sprang ändå allt vad jag kunde i riktningen jag trodde tjejerna hade tagit. Och mycket riktigt. Jag hörde snart skrik och gap i riktning mot cykelskjulet som ligger angränsande till det sista huset i längan. 

-Vad i helvete håller ni på med här? Skrek jag andfått när jag kom fram och genast såg jag tre av flickorna störta iväg åt varsitt håll. Den fjärde fick jag tag på i en arm och fjättrade henne i ett järngrepp. 

Flickan som låg på marken och alldeles tydligt hade fått mycket stryk låg ihopkurad i fosterställning och grät. 

-Era satans små kräk, vad har ni gjort? Sa jag barskt och slet tag så att flickan vändes och jag såg hennes ansikte. 

-Men fan, släpp då gubbjävel. Sa hon och försökte lönlöst att slita sig loss från mitt hårda grepp.

Hon var kort till växten. Max 160 och trots bylsiga kläder såg hon ut att inte väga mer än en sisådär 45-50 kilo så hennes försök att bli fri var helt meningslösa då jag själv är nära 2 meter. Mer kunde jag inte se i mörkret men jag fick för mig att hon var av utländsk härkomst. 

-Du lilla fitta, vem i helvete tror du att du är som gör sånt här? 

-Ska du skita i gubbe, sa hon trotsigt. 

Samtidigt reste sig flickan som legat ner och tittade för en sekund upp på mig innan hon utan ett ord pinnade iväg hon också. 

-Släpp taget fan, upprepade flickan igen men istället klämde jag åt hårdare om hennes tunna arm. 
Flickan gnydde av smärtan jag framkallade. 

-Du, väste jag fram, finns det någonting jag hatar så är det fega små fittor som ger sig på en som är mindre.

-Skit på dig. Släpp mig då för fan. 

Jag vet inte riktigt varför flickan retade sådan gallfeber på mig. Kanske var det den uppjagade situationen och kanske hennes uppkäftighet men antagligen en kombination av de båda. 

Utan att tänka mig för gav jag henne en hård örfil som hade fått henne att flyga om det inte vore så att jag höll henne i ett stadigt grepp. 

Aaaaaaaaaaaj så in i helvete! 

-Nu är det du som lyssnar på mig unga fröken. 

Flickan masserade sin värkande kind och snyftade tyst. 

Bra tänkte jag. Äntligen tyst. 

-Du kan för helvete inte gå omkring och misshandla folk sådär. Hur gammal är du? 15-16? Du skulle vara hemma och i säng vid den här tiden och inte springa ute. 

-Va fan, sa hon tyket och tycktes sedan komma på sig själv och fortsatte med försiktigare tonfall och nästan blygt, det har väl inte du med att göra? Du känner inte mig. 

-Nej det gör jag inte men jag har åtminstone folkvett. Det är något du verkar vara i stort behov av att lära dig. 

Jag förde med mig flickan genom att hålla hennes överarm i ett hårt grepp men låtsade det något då hon följde med godvilligt.

När vi nådde fram till det belysta området såg jag att jag hade rätt. Hon hade ett mellanöstern utseende med svart olivfärgat hår och stora mörkbruna ögon. Väldigt söt men hennes arga blick förfulade henne. De stora läpparna snörpta till ett streck och ilsken blick med sänkta ögonbryn. 
-Så varför slog ni den där stackars flickan? Sa jag lugnt när vi nådde fram till min trappuppgång. 

-Men åååå. Har inte du med att göra. Återigen uppkäftig noterade jag. 

-Flicka lilla. Det har jag visst det. Inte bara som medborgare. Jag råkar även vara polis. 

Mina ord fick flickan att darra till. Det brukar ske när jag drar poliskortet. I synnerhet när jag har att göra med oerfarna förbrytare. 

-Men snälla då, sa hon plötsligt ynklig. Du kan väl släppa mig snälla, jag gör vad som helst.. 

-Vad som helst? Hennes tonfall var undergivet och nästan lite förföriskt. Eller misstog jag mig?

-Ja, sa hon med en röst som i mina öron lät inbjudande. 

-Det du borde få göra är sitta i arresten över natten och sedan får dina föräldrar hämta dig imorgon bitti, sa jag skarpt.

-Neeeej. Fan, sorry liksom. Jag menade ju inget illa. Det var inte jag som slog ’na ens. 

Jag log inombords åt hennes bortförklaringar och beslöt mig för att dra det några extravarv. 

-Förmodligen blir det åtal av detta. Kanske placering på ett ungdomshem eller fängelse om du har åldern inne. Hur gammal är du? 

-Shit, men please fan, jag gjorde ju inget. Jag är bara 17. 

-Ungdomshem då, sa jag konstaterande. Du får följa med upp till mig så ska jag hämta mina bilnycklar så åker vi till stationen. 

Just när jag sagt det så slet hon sig loss och började springa. Mitt grepp hade blivit för löst under samtalets gång. Jag var dock snabbt efter och hann ikapp efter bara tiotalet meter. Effektivt slog jag undan benen för henne så att hon stöp rätt ner i backen på asfalten.

-Aaaaaj. För helvete alltså, grät hon. Låt mig gå dåå. 

-Inte en chans. Nu är det du som följer med mig unga fröken, sa jag medan jag med ett bastant grepp lyfte upp henne och tog ett nytt järngrepp, hårdare än någon gång förut, på samma område på armen. 

-Aj som fan du har ju sönder min arm. 

-Inte då. Och det finns gips på ungdomshemmet, sa jag som ett skämt men hon var nästan helt desperat nu och såg väl för sitt inre öga hur hon satt på ett ungdomshem med bruten arm. 
Snabbt lotsade jag in flickan i min trappuppgång. Väste till henne att inte väcka några grannar medan jag kvickt förde henne uppför de korta trapporna och sedan en högersväng så var vi framme hos mig. 

Jag hade inte låst dörren efter mig när jag rusade ut så jag hade bara att öppna och föste in flickan framför mig. 

I skenet från min hallampa fick jag en klarare bild över flickan. 

-Ta av dig jackan, sa jag strängt. 

-Varför.. sa hon och avbröt sig själv och lydde fogligt. 

Under luvjackan hade hon ett ljust kortärmat linne som illa dolde hennes runda fina BH-lösa små bröst. De svarta jeansen smet åt fint om en söt flickrumpa och slutade vid två välformade små fötter. Väldigt långt vågigt svart hår och långa välvårdade naglar. 

Jag hade blivit svettig efter rusherna jag gjort efter flickan och flickorna så jag stod glansig av svett framför henne medan hon klädde av sig. 

-Gå in och sätt dig i köket, sa jag utan egentlig plan för vad jag faktiskt skulle göra med flickstackarn. Eller någon stackars flicka var hon ju knappast. Ute och slår andra flickor kl 02 på natten. Och sen så jäkla trilsk och uppkäftig på det. Vart är samhället på väg egentligen? Var fanns hennes föräldrar? Hur var det ens möjligt att en tonårsflicka är ute så sent en vanlig onsdagskväll i augusti? 

Så liten och så söt borde hon vara föräldrarnas juvel som de prisade och aktade. Men istället hade de tydligen uppfostrat en värsting utan tillstymmelse till medkänsla eller förståelse för hur man beter sig bland folk. 

Jag är väldigt auktoritär och van att få min vilja igenom men jag var helt oerfaren vid olydiga flickor. 
Nu verkade hon nog så foglig och tam och jag låste dörren med dubbla lås för att hon inte skulle kunna fly ifrån mig igen. Varför, undrade jag åter. Varför släpper jag henne inte bara? Jag visste inte riktigt svaret på den frågan. Kanske för att jag var trött. 

Trött på bullshit, trött på att offer inte får någon rättvisa eller att någon någonsin gör någonting åt samhällets förfall. 

Att jag tvingade av henne jackan berodde egentligen helt på att jag ville förvissa mig om att hon inte var beväpnad. En kniv kan göra ytterst allvarliga skador och det räcker med ett enda stick för att man ska dö om man har otur. 

Fast shit också. Jag har ju knivar i köket också. 

Jag gick ut dit och såg att hon satt vid köksbordet. 

-Ställ dig upp och luta händerna mot bordet, sa jag skarpt. 

-Men va? 

-Gör det och gör det nu. 

Motvilligt lydde hon. 

-Sära på benen, sa jag och ställde mig bakom henne. 

-Men.. 

Jag sparkade till hennes ben försiktigt för att hon skulle fatta vinken. 

-Du får inte knulla mig. Det är våldtäkt. Sa hon och tittade på mig över axeln. 

-Jag gör precis vad jag vill med dig lilla fnask, sa jag och förvånades över mina ord. Men nu jag ska bara visitera dig. 

Jag la händerna om hennes små höfter och förvånades över hur nätt hon faktiskt var. Den lilla flickrumpan putade förföriskt mot mig och jag kände hur det började rassla till i kuken. Hennes prat om våldtäkt hade kanske väckt en tanke i mig. Sakta förde jag händerna nedför hennes lår tills jag nådde anklarna. 

Jisses så tajt och spänstig kropp tänkte jag och flyttade händerna till insidan av hennes korta men vältränade ben. Sakta och smekande förde jag händerna allt längre upp tills jag nådde hennes sköna lilla rumpa. 

Försiktigt och prövande klämde jag på skinkorna och när jag tittade upp såg jag hur hon tittade på mig med blossande kinder. 

-Ingen kniv i byxlinningen va? sa jag. 

-Va? Såklart inte. 

-Det är nog bäst jag kollar ändå, sa jag och ställde mig närmare så jag kom åt att känna efter.

Jag började om vid hennes höfter och lät händerna sedan gå in mot magen. Gud så elastisk och skön hud, tänkte jag och kuken växte lite till. 

Svankar hon inte ännu mer nu? Tänkte jag för mig själv medan händerna smekande utforskade hennes liv. Jag förde händerna djupare tills jag kände kanten till trosorna och märkte plötsligt hur flickans rumpa vidrörde min kuk. 

Nog tusan svankar hon. Hon blir kåt av det här. Jag beslöt mig för att ta ett skamgrepp på henne och förde ner handen så långt jag kunde under hennes byxor. Jag kände en varm hårig liten fitta men kom inte hela vägen ner, så tajta som hennes byxor var. 

-Men vad gör du? Sa hon. 

-Ta av dig byxorna, sa jag kåtgrumligt. 

-Men va? 

-Måste kolla så du inte har nåt vapen i fittan. 

-Du skämtar? 

-Inte alls. 

-Fan att jag tar av mig brallorna för dig. 

Fortfarande med ryggen till så ställde jag mig tätt inpå och la händerna om henne. Jag smekte hennes bröst och inandades doften av hennes hår. Det luktade som jasmin och nästan lite bränt också. 

-Men va gör du? Sluta, sa hon tamt samtidigt som hennes rumpa trycktes mot min nu stenhårda kuk. 

-Försök inte lilla slyna. Du vet vad som gäller från och med nu om du vill slippa fängelse. 

Mina ord tog skruv. 

-Men vi kan inte…

-Kan inte vad? Sa jag och knådade hennes härliga bröst under linnet. 

-Jag får inte… 

-Du får visst och du ska. Se så. Ta av dig byxorna nu och låt mig inspektera dig. 

Motsträvigt började hon göra mig till lags. Hon knäppte upp sina byxor men lät de sedan sitta kvar. 
-Ta av dem helt och hållet. Vad heter du förresten? 

-Jasmin. 

-Precis som du doftar då. Vart kommer du ifrån?

-Mmm. Kurdistan. Men jag föddes här. 

Sakta började hon föra byxorna neråt. Ett par vita små bomullstrosor började skönjas och jag var tvungen att befria min kuk ifrån mjukisbyxorna som mer liknade ett tält än byxor vid det här laget. 
Stor och ådrig hoppade den svajande ut. 20 cm lång och så grov att den liknade en PET-flaska hade den väckt stor beundran och respekt hos många kvinnor genom åren. 

Den här flickan hade med största sannolikhet aldrig sett någon så stor innan. Kanske inte ens sett en kuk förut, tänkte jag och blev genast ännu lite kåtare. 

Åsynen av den tajta rumpan i de vita trosorna hjälpte också till att stegra kåtheten. Trosorna kontrasterade underbart mot Jasmins släta bruna hy. 

Fortfarande med ryggen mot mig hade hon ännu inte sett min hårda kuk som jag började runka med långa lätta drag medan jag tittade på hur Jasmins unga kropp blottlades alltmer. 

Belåtet tittade jag på hur hennes tajta lilla röv spändes när hon böjde sig framåt, lyfte på ett ben i taget och drog av sig byxorna. 

Jag kunde inte undslippa att stöna vid tanken på att tränga in i hennes våta hål och tänja ut henne ordentligt. 

Jag tog ett steg fram och fångade henne åter i min famn. Bergsäkert kände hon hur min stenhårda kuk trycktes mot hennes rygg och jag kände hur hon darrade i mina armar. Så lät jag mina händer vandra över hennes fuktiga venusberg. Fittan kändes väldigt liten under min stora hand. 

-Sära på benen, väste jag i hennes öra. 

Lydigt gjorde hon som hon blivit tillsagd och jag fick nu in hela handen mellan hennes ben och begynte att smeka henne från anus och upp över fittan. 

Jasmin slutade att skaka och njöt av mina händers upptäcksfärd över hennes kropp. 

-mmm, det där var ju skönt sa hon och sköt försiktigt fram sin höft. 

Jag knådade hennes ena bröst med en hand medan den andra fortsatte att massera fittan över bomullstyget. 

-Ta av dig trosorna också. 

Utan tvekan gjorde hon som tillsagd och jag sträckte ut en hand och tog emot de fuktiga trosorna. Jag förde dem till min näsa och insöp hennes unga dofter. Tveklöst var hon jättekåt för de var fulla av slidsekret som doftade ljuvligt och eggade mig.

Nu vände hon på huvudet och undslapp ett skrik när hon för första gången såg min bjässe. 

-Va fan är det där? Sa hon chockat. 

-Det vet du nog. 

Hon vände sig om helt och hållet och skylde sin fitta med händerna samtidigt som hon backade in i köksbordet. 

-Den där går aldrig. Jag kan runka den åt dig men inte nåt mer. Ok?

-Inte ok. Du ska få ditt straff här och nu eller så blir det finkan på momangen. 

-Fan du kommer döda mig med den där. 

-Kanske kanske. 

Märkbart rädd hade hon nu nästan klättrat upp på köksbordet. Jag tornade över henne. Min kuk var i höjd med hennes bröst som fortfarande vilade under linnet. Sakta lyfte jag på det smekande och greppade tag i hennes runda små bröst.

-Vi kan inte, snälla… 

-Vi kan och vi ska. Lyft på armarna. 

Under gnyende protester och tårar i de vackra ögonen blottade hon sin fitta när hon gjorde som hon blivit tillsagd. Orakad men inte vildvuxen konstaterade jag.

I frihet var brösten precis så fina som jag känt och tänkt att de var. Djuplilafärgade små och välformade bröstvårtor prydde brösten som nästan tycktes trotsa gravitationen och sväva fritt. 
Prövande och utan uppmaning rörde hon vid min kuk. 

-Den är ju så jävla stor. Aldrig sett en så stor förut.. 

-Du var väl sett massor av kukar i dina dar, sa jag retfullt. 

-Va fan? Jag är fan ingen hora. Jag har runkat två killar ba’ 

-Det tror jag inte ett dugg på. Med en mun som gjord för att suga kuk och ouppfostrad som du är knullar du säkert med varenda kuk du ser. 

Jasmin rodnade men märket efter min örfil syntes ändå tydligt på hennes kind. 

-Fan heller jag är oskuld. 

-Inte länge till.. 

Mina ord fick ögonen att tåras igen och hon såg så bedjande rädd ut att jag hastigt tänkte avbryta och skicka iväg henne men lika snabbt som tanken kom försvann den när jag kände hur Jasmin försiktigt och tankfullt rev på kukskaftet med sina långa naglar. 

-Lilla slyna, sa jag. Ta den i munnen. 

Fascinerat och nästan som trollbunden tittade hon på min ådriga kuk och nästan som i trans sjönk hon kattlikt ner från bordet, tog ett stadigt grepp om kuken med sin lilla hand och runkade den ovant. 

-Men så jävla stor ju. Shit liksom. 

-Pussa på den. 

Jasmin hörsammade och pussade prövande först på skaftet och sedan på ollonet. 

-Slicka min pung. 

Nu med mer självförtroende pussade hon kulorna och slickade prövande. 

-Salt. 

-Håll käften och sug nu. 

Sakta och nästan proffslikt slickade hon och sög på min pung medan hon successivt jobbade sig uppåt. Längs kukskaftet gled hon med tungan medan hon runkade kuken med alltmer känsla och talang. 

När hon kom till ollonet stannade hon till. Tittade upp på mig med sina stora bruna ögon, drog ner kuken så den stod rakt ut och fick sedan spänna upp sina käkar till max för att klara av att omsluta min massiva stake. 

-Så ja. Sug nu, sa jag uppfordrande. 

Åsynen av hennes läppar kring mitt ollon var upphetsande och vacker. Vykortsvackert, tänkte jag medan hon började bearbeta kuken. 

Hennes tänder slog i köttet men den lilla smärtan var bara skön. Ändå fick jag mana henne att gapa mer och undvika tänderna. 

Hon protesterade utan att släppa ut kuken ur sin sköna mun. 

-Tänk att du suger på en isglass. Sug. Lek dammsugare. 

Mina order fick inte något gensvar. Ännu hade hon inte tekniken men trots att jag till viss del njöt av min kuks framfart i hennes ljuvliga varma mun så avbröt jag henne bryskt genom att greppa hennes tjocka långa hår och dra hennes huvud bakåt. 

Saliv och slem rann ur hennes unga mungipor och hon var alldeles kåtglansig i ögonen. 

En rungande örfil på samma kind som förut väckte henne ifrån transen. 

-Men aaaaaaaj! Varför slår du mig för? Jag gör ju som du vill? 

-Lilla fnask. Du skojar med mig om du kallar det där för en avsugning. 

Hon började med ens att gråta så tårarna rann. 

-Jävla svin. Jag försöker ju. 

Jag gav henne en ny hård örfil på andra kinden. 

-Aaaaaaaaaaaaaaaaj!

-Så dum och inkompetent kan ingen vara som du, sa jag kallt och demonstrerade sedan hur hon skulle forma sina läppar över sina tänder för att undvika att de skaver mot kuken. Så ska du göra. Uppfattat? 

-Men ååå jääv… så avbröt hon sig. 

Åter greppade hon kuken och med än större försiktighet runkade hon min massiva stav innan hon modigt omslöt ollonet igen. 

Hela tiden tittade hon nu upp på mig liksom för att förvissa sig om att hon gjorde rätt. Med läpparna som ett streck och spända till max försökte hon kämpa in den i sin mun och trots att det kärvade en del för henne lyckades hon ändå till slut att få in nästan halva kuken i munnen. 

Duktig flicka, tänkte jag. Riktigt tappert jobbat. Hennes käkar var uttänjda och nu rann inte tårarna längre på grund av örfilen utan tack vare hennes kamp för att tillfredsställa mig. 

Sen var ju kuken mer blodfylld än … jag kunde inte minnas när jag var så kåt senast. Hon hade några missöden med kuken och jag försökte titta strängt på henne men antagligen såg jag bara kåt och nöjd ut. 

Tårarna hade smetat ut hennes mascara så de bildade svarta streck ned längs hennes vackra ansikte och det fula förstärkte så det vackra. Kuken pulserade i hennes mun. Växte än mer, hur det nu var möjligt. 

Jag la mina händer om hennes huvud och började varsamt att munknulla henne. Hon fattade snart galoppen och vi kom in i en fin symbios även om hon då och då fick avbryta lite för att hon fick kväljningar när kuken råkade komma in för långt. 

Egentligen ville jag trycka in hela kuken ner i hennes flickhals men stålsatte mig. Jag ville väl inte göra hennes första gång till ett komplett trauma utan även något skönt och häftigt. Men jag var kluven. Ville vara hård och mjuk mot henne på samma gång. 

Och med självförtroendet hon fick desto ivrigare blev hon. Efter en stund började stöna hon medan hon sög med högre intensitet och skickligare. När jag la huvudet på sned litegrann såg jag att hon satt och pullade sig själv. 

Den kåta lilla slampan, hann jag bara tänka innan utlösningen kom farande ända ifrån ryggraden och via pungen ut genom kuken. 

Den pulserade och bultade intensivt när första strålarna kom skjutande som ut ifrån en kanon och fyllde flickmunnen med varm het sperma. 

-Aaaaaaaah! Skrek jag medan jag höll fast Jasmins huvud så att kuken blev kvar i hennes sköna mun. 

Sperma började snart att rinna ut genom såväl näsa som mun medan flickan desperat försökte göra sig fri genom att slå mig på magen med sina små händer. 

Plötsligt kände jag hur hon bet i kuken medan vad som tycktes vara en ändlös ström av sperma trots allt höll på att sina. 

Ilsket drog jag ut kuken ur hennes mun och tänkte först örfila henne igen men hejdade mig när jag insåg hur andfådd och besegrad hon var. Dessutom hade hennes lilla bett inte ens lämnat något märke på kuken.

Istället smekte jag hennes ansikte med kuken och lät de sista trötta spermierna smetas ut över hennes vackra röda och blossande kinder medan hon hostade och flämtade. 

-Duktig flicka, sa jag även jag något andfådd efter den kraftiga utlösningen. 

Jasmin reste sig på darrande ben och fick stödja sig mot bordskanten för att inte trilla ihop igen. 
-Inshallah sa hon trött. Fan det värsta jag varit med om. 

-Värsta eller bästa? 

-Värsta helt klart va fan tror du? 

-Jag såg nog hur du pillade på din lilla mus medan du sög, unga fröken. 

Trotsigt tittade hon upp på mig med sina stora ögon. 

-Vaddådå? 

-Du är ett kåt litet monster. Erkänn att du älskade det. 

-Fan heller att jag gjorde. Kunde fan inte andas och helvete så jag satte det där vidriga i halsen.

-Precis och du älskade det. 

-Idiot. 

Jag smekte planlöst hennes runda små bröst medan vi pratade. Hon såg mindre ut nu tyckte jag. Yngre, mer nätt och konstigt nog även kortare. 

Mina 198 cm gjorde sig gällande såklart men nog hade hon väl nåt högre upp än till magen på mig förut? Antagligen var jag lite ’av banan’ efter avsugningen bara. Sminket på sniskan och utsmetat i en cocktail av svett, tårar, sperma och saliv gjorde att hon såg ut som en hemlös krigsfånge eller nåt så jag tog med henne till badrummet där jag gick ner på knä framför henne och nogsamt tvättade av henne med en blöt handduk. 

-Får jag gå nu? Sa hon medan hennes skönhet blev alltmer påtaglig ju mer jag tvagade. 

-Nej. 

-Men va fan? 

-Inte än. 

Jag lutade mig fram och kysste henne försiktigt medan jag lät handduken falla. Först verkade hon förbluffad och sedan besvarade hon mina kyssar. Hennes ljuva läppar smakade sött och salt och kuk.

Jag greppade tag om hennes lilla rumpa med mina stora händer och knådade skinkorna hårt. Jasmin stönade av behandlingen och började kyssa mig girigt. 

-Är alla svenska gubbar som du? Sa hon mellan kyssarna. 

-Hur menar du? 

-Kåta, galna.. stora? 

-Jag är nog rätt så unik när det kommer till storlek men kåta är väl alla. Även små kurdiska fittor. 
-mmm. 

Prövande lät jag ett finger glida längs hennes stjärtskåra och fram mot musen. Det formligen ångade av kåthet från den nu. Nästan så det brändes när jag lät fingret löpa längs det hala men ack så trånga hålet. 

-Kom, sa jag. Tog hennes hand och förde henne till mitt sovrum där jag la mig raklång på rygg i sängen. Kuken hade börjat växa igen och Jasmin klättrade ivrigt upp i sängen och greppade den och började suga. 

-Nej inte nu. Sa jag. Kom och sätt dig över mitt ansikte. Jag ska smaka på dig nu. 

Förvånat tittade hon på mig och med en besviken min släppte hon tag om kuken som tung landade på magen. 

-Hur menar du? 

-Bara kom o sätt dig med fittan över mig. Det blir härligt, jag lovar. 

-Min fitta är skitful. Jag vill inte att du tittar på den. 

-Skitsnack. Den är säkert helt normal. Kom nu. 

Försiktigt och efter visst bök samt fler protester kom hon på plats men istället för att sätta sig som jag bett om så ställde hon sig på knä över mig och skylde fittan med sina händer.

-Ta undan dina händer och sätt dig på mitt ansikte. 

-Men. Nä. 

Sadistiskt bet jag henne på insidan av låret så hon skrek igen. 

-Aaaj för i helvete. 

-Sätt dig nu annars ska du få se på fan. 

Sakta sakta tog hon undan sina händer och sjönk ner på mig. Eller lite justering hade jag hennes lilla fitta rakt över min mun och jag begynte att smaka på henne. 
Långsamt lät jag tungan löpa ända från rövhålet till hennes klitoris. Hon smakade ljuvligt och syrligt fräscht. 

Snart stönade hon högt och njöt av min behandling medan jag tog för mig av henne allt girigare och mer begärligt genom att sticka in tungan djupare i hennes hål och suga in hennes klitoris i min mun. Den lilla knappen svällde av min behandling och effekten uteblev inte då hon stönade allt högre och började att gnida och trycka sitt kön hårdare mot mitt ansikte. 

Hennes första orgasm kom sköljande och överraskade nog henne mer än mig för hon nästan ställde sig upp och trodde att hela fittan hade exploderat av min behandling. När hon insåg vad som inträffat sjönk hon ner på mig igen och fullständigt dyblöt av hennes safter drack jag mig berusad. 

Jag tvingades att runka medan jag slickade henne så kåt som jag var och sedan första orgasmen kommit så stod nästa och nästa på tur. 

Safterna bokstavligen rann ur henne och hon ömsom stönade och ömsom skrek. 

-Shit shit shit, sa hon mellan stönen. Aldrig gnnn aldrig trodde jag gnnn att det kunde kännas så här. 

Jag tråcklade fram en hand och använde tummen och pekfingret för att massera hennes svullna men fortfarande lilla klitoris samtidigt som jag sög i mig safterna från fittan. Blygdläpparna var också svullna och hade öppnat sig som blomblad gör för solsken. 

Och Jasmin exploderade i orgasm efter orgasm. 

Så när jag testade min expertis på henne med att stoppa in ett finger och massera gpunkten som sitter under och bakom klitoris så uppmärksammade jag först hur otroligt trång hon var trots sin kåthet. Fittan kramade stenhårt om fingret och flickan var nu så kåt att hon genast började rida det. Jag fick det dock på plats och började så att pressa och gnugga mot hennes gpunkt. 

Jasmin ylade när den nya sensationen fortplantade sig i henne och klitoris erigerades som en minimal penis. Jag sög in klittan i munnen samtidigt som jag stimulerade gpunkten och var helt beredd på vad som skulle ske nu men det överraskade mig ändå i sin styrka. 

Fontänorgasmen fullständigt dränkte mig när fittsafterna exploderade i mitt ansikte. 

Jasmin vrålade ut sin orgasm och jag tackade min lyckliga stjärna för att det inte var lyhört i huset. Annars hade vi väckt varenda granne på flera mils avstånd. 

Girigt drack jag av henne medan hon nu okontrollerat och spastiskt vaggade och sprattlade ovanpå mig. 

Jag greppade åter tag om hennes små skinkor och klämde åt så hårt jag kunde nästan för att försöka få herravälde över henne. Men när hon utmattad dråsade omkull snett framåt kunde jag inte hindra henne. 

Istället lyfte jag undan hennes ena ben som låg över mig och hårdhänt drog jag ner henne så hon låg jämsides med mig. 

Kuken var nu åter i järnspettsläge och ville inget hellre än att spetsa hennes tajta springa. Ändock bidade jag min tid. 

Hennes njutning hade varit maffig och dramatisk. Vacker och faktiskt givande för mig att få vara en del av. 

Jasmin låg med ryggen till mig och nära nog hyperventilerade okontaktbart. Stilla smekte jag henne över låren, rumpan och ryggen. Föste undan hennes tjocka hår och kysste hennes nacke. 

-Vill du fortfarande gå hem? Sa jag på skoj. 

Inget svar. Istället la hon sig mer tillrätta mot min kropp. Jag svarade genom att lägga en arm om henne och höll henne tätt intill. 

Kuken vägrade att ge med sig. Den hade fått vittring på fitta då den vilade tungt mot hennes lilla rumpa som i sin tur tryckte sig mot mig. 

-Jasmin? Sa jag mjukt. 

-mmm. 

-Hur mår du? 

-Det går inte att förklara tror jag. Känner mig vilsen o som på en annan planet. Vad hände liksom? Pissade jag på dig? 

-Haha. Nej det gjorde du inte. Du fick en fontänorgasm. Eller du fick nog ett antal tror jag. 

-Ja jag fattar ingenting. Har liksom aldrig hänt förut. 

-Inte? 

-Nä. Inte direkt… 

-Varför? 

-Äh. Orkar inte prata nu. 

Senare fick jag veta att Jasmin delar bostad med sju andra personer och aldrig hade tid ensam. Sen hände det inte att hon blev kåt ute och gjorde nåt åt saken och ej heller på skolan där hon förvisso blivit kåt ofta men inte vågat onanera av samma orsaker som där hemma. Risken för upptäckt. 


Jag fortsatte att smeka henne och lät även kuken glida in mellan hennes skinkor och torrjuckade lite. 

-Vetefan om jag orkar mer nu… sa hon. 

-Bäst av tre? 

-Haha. Vad menar du? 

-Ja vi har haft två ronder nu kan man säga. Dags för ett avgörande. 

-Du är ju sjuk. 

-Om du bara visste. 

Så vände jag på hennes ansikte och kysste henne. Hon svarade genast med att kyssa mig passionerat utan att rynka på näsan det minsta när hon fick smaka på sina egna safter. Kattlikt vände hon sin kropp så vi låg ansikte mot ansikte och så smekte hon mina hårda biceps, bröst och ner över magen tills hon fick tag om kuken. Återigen började hon att försiktigt och retfullt att riva kukskaftet med sina långa naglar så jag rös av njutning. 

Vi kysstes passionerat medan natten fortlöpte på sitt surrealistiska vis. Aldrig någonstans kunde jag ha tänkt eller ens i min vildaste fantasi kunnat konstruera en sådan här händelse.. Att ha en ung vacker flicka, tillika oskuld men inte på något sätt oskyldig, kåt och vild i min säng påvisade sanningen att verkligheten alltid överträffar dikten. 

En kurdisk värsting som under den tuffa fasaden nog bara behövde stöd och uppmuntran för att våga visa sin rätta personlighet som i mina erfarna ögon antagligen bestod av många fina kvalitéer. 

-Jasmin, stönade jag medan hon ömsom rev och ömsom runkade min blodfyllda kuk. Åh Jasmin du smakar fantastiskt fortsatte jag medan jag kysste henne allt hungrigare. Du gör mig vild av kåthet som du behandlar min kropp och min kuk. 

Berömmet uppmuntrade henne att fortsätta eller kanske hoppades hon på att kunna runka mig till utlösning så hon ’slapp’ bli knullad av mig för det tycktes som hon ökade takten till att runka allt intensivare. Hennes orutin gjorde att hon inte förstod att efter en sådan utlösning som förra gången så tog det ordentligt med tid och stimulans för att komma igen. Och jag var även mycket skicklig på att hålla igen tillbaks min sats. Det krävdes egentligen bara konsten att fokusera på annat, att inte tänka på kuken eller kanske inte tänka med den utan istället hålla fokus på kvinnans njutning. Sen hjälpte det förstås också att använda kuken ofta. Som alla muskler behöver den användas för att fungera optimalt. Inte så att jag runkade i tid och otid utan lät den istället få sin ordentliga genomkörare cirka tre gånger i veckan då jag runkade tills jag nästan kom och sedan avbröt och började om.. om och om igen tills jag fick nog och tömde mig tungt. 

Jag la mig över Jasmin som stönade under min tyngd medan jag drog i hennes kropp så hon hamnade helt på rygg under mig. Vilande på mina armbågar smekte jag först hennes ansikte som utan smink var mycket vackrare än med. Prinsesslikt och sött tittade hon på mig med ett förvånat uttryck medan kuken la sig tillrätta precis över hennes venusberg. 

-Du är väldigt vacker Jasmin, sa jag och kysste hennes ljuva läppar samt lät kukskaftet pressa mot hennes varma sköte. 

-Ouff mmm. Du OCKså, sa hon medan hon vande sig vid min tyngd ovanpå sig. 

Jag noterade att hon instinktivt hade särat på benen så jag kunde lägga mig där och att hon nu vinklat benen så hennes små fötter vilade på ömse sidor om mina vadmuskler. 

Så fortsatte jag att smeka hennes fina ansikte där hennes blossande kinder efter upphetsning, ansträngning och örfilar nästan var självlysande i ett rödrosa sken. 

Lätt, väldigt lätt, örfilade jag henne igen. Nu endast för att jag ville flytta hennes fokus ifrån kuken och fittan till mig. 

-Men va? vad gjorde jag för fel nu? 

-Inget fel, sa jag och örfilade henne igen. Nu lite hårdare. 

Sedan sökte jag upp hennes halspulsådror och klämde prövande åt med en hand medan jag lät kuken glida längs fittskåran. 

Jasmin började nästan omedelbart att gapa efter luft och när hon gjorde det så släppte jag lite på greppet och begravde istället min tunga i hennes mun. 

Hon storknade under mig. Exakt så som jag eftersträvade. Hennes händer rev nu mina armar och längs mina skuldror. Blod- och syrebristen fick henne ur balans och yr. När blodet rusar upp i huvudet samtidigt som syret stadigt minskar blir effekten endorfinkickar som exploderande fyller hela ens sinne. Så även för Jasmin som med drogad och hungrig blick lät mig göra som jag ville och behagade. 

Vid nästa grepp om halsen när jag åter ströp blodtillförseln böjde hon huvudet bakåt som för att hjälpa mig till ett bättre och stadigare grepp. Jag kunde inte låta bli att le. Duktiga flicka, tänkte jag och nöp till hårdare än förut. Lekfullt förde jag andra handen till hennes mun och tvingade in två fingrar i hennes mun och hon sög på dem som de vore en kuk medan hon stönade och flämtade. 
Allvarliga lekar som denna görs med största försiktighet och inte utan kunskap. Jag visste att inte hålla för länge. Dock klarar hjärnan sig bättre utan blod en stund än den gör utan luft. Cirka 30 sekunder åt gången var tillräckligt för att ge henne sina kickar när blodet slutligen rusade tillbaks. Att klämma åt om luftstrupen var däremot rent farligt. Det var lätt hänt att orsaka skador som inte gick att reparera samt gav inte syrebrist samma roliga effekt som blodbrist gör. 

Medan jag gjorde detta lät jag kuken ömsom glida över fittan och ibland petade jag till fitthålet med ollonet. Jag behövde inte hjälpa till att styra kuken med handen, den hade som autopilot mot hennes hål. Jag visste exakt hur hennes lilla fitta var formad och kände hur Jasmin svarade genom att förvisso orutinerat men ändå helt rätt och skickligt styra höften så jag inte krockade med blygdbenet. 

Att förvarna eller fråga om hon var redo för kuken vore ett misstag. Det skulle bara få henne att spänna sig. Att istället glida förbi och bara sticka in lite av ollonet då och då gjorde istället att hon njöt och började längta efter mer. Jag såg på hennes blossande och rödflammiga ansikte att hon var redo. Hela hennes kropp och kroppspråket tycktes skrika efter kuk. Efter att bli genomborrad och få efterlängtad stimulans. 

Nog var hon groggy. Hon reste troligtvis över hela universum och såg alla stjärnor som finns medan jag visade henne exakt hur en äkta dominant sadist gör för att kuva sin partner. 

Jag älskade att se hennes plågosamma njutning. Hur hon girigt sög in luft efter varje kyss och hur cocktailen av syre och blod till skallen fick henne allt kåtare men samtidigt både mer närvarande och frånvarande. Varenda liten beröring fick nu enorm effekt. Den lilla flickan upplevde sensationer hon inte visste fanns men ville lystet ha mer. Känna mer, leva mer och njuta mer. 

Nöjd med mitt jobb nöp jag prövande så hårt jag kunde i en bröstvårta och när Jasmin stönade högt av njutning lät jag kuken åter landa med huvudet i hennes trånga lilla hål men nu lät jag den stanna kvar. 

Jasmin svarade med kraftiga höftrörelser för att få in mer av kuken i sig. Jag tittade bara på henne och höll min plats medan hennes fittmuskler gjorde sitt bästa för att liksom dra in kuken. 

-Men ooouuff. Kom då. Jag vill. Ouumf. Känna.. Mmmff. Sa hon sluddrigt. 

Sakta lät jag kuken glida in lite mer och njöt av hur varenda millimeter av hennes fitta tycktes ha små muskler som alla samarbetade för att klämma åt om, och krama min stora hårda kuk. 

-Aaaahhjj. Åååh. Åh! Shhiiiii.. Jääävel satan, jag går söööönder. Ropade hon. Aldrig aldrig trodde jag. Så här. Fan. 

Hon fortsatte med sina höftrörelser och tvingade upp sin höft vilket förvånade mig med tanke på min vikt men hon lyckades lyfta oss båda en liten bit. 

-Kuk! Jävla så skönt alltså. Knulla fan! 

Jag började knulla henne lugnt och metodiskt med kanske en tredjedel av min stora kuk medan Jasmin nu rev sönder min rygg och stönade högt varje gång den gled in. Hennes lilla fitta var helt vidgad men ack så trång. Varje stöt in i hennes varma inre hade som en vakuumeffekt där någonting hungrigt mjölkade min kuk. 

Jag ställde mig på mina armar och njöt av att se hennes spänstiga lilla kropp skälvande och njutningsfullt rörde sig i takt med min. Jag lät en spottloska falla ur min mun ner i hennes ansikte. 
Smetade ut loskan över henne. Stoppade in två fingrar i hennes mun igen och stående på knä tittade jag på hur min kuk spände ut hennes trånga hål. 

Jag blötte min tumme och stimulerade hennes klitoris hårt medan jag gradvis penetrerade henne djupare och djupare. Svetten rann om min kropp och ner på hennes bröstkorg där revbenen bildade vitrosa linjer när hon sög i sig stora mängder med syre. 

Hennes höft svävade och hölls i luften genom att hon lirkat sina välformade ben kring mitt arsel och för att kuken höll henne i ett stadigt grepp. 

Åsynen av hennes flämtande lilla kropp med de små aptitretande bröstvårtorna som guppade vid varje stöt var som bensin på eld. Men inte bara en utan tusen små bensindunkar som kastades och tände mig mer och mer. 

Ingenting utom vi här och nu fanns. Jasmin bara gapade och stönade hyperventilerande medan jag stötte in min kuk som plöjde genom hennes håriga fittbuske och försvann djupt inuti henne. 

-Åh Jasmin, din fitta är den skönaste jag någonsin känt. Sa jag uppriktigt. Ty den kändes som en avsugning av en ärkeängel måste kännas. Varenda litet skrymsle inuti henne fylldes av mig och ingenstans fanns någonting som inte kramade om kuken med värme och hunger. Blixtar och fyrverkerier exploderade i mig. Det flimrade för mina ögon men jag tvingade mig själv till behärskning. Inte än. Inte än. Tänkte jag. 

Plötsligt krampade Jasmin så hårt om penis att jag trodde den skulle gå av och hela hon begynte att rycka spastiskt och hon kom i en våldsam orgasm som följdes att höga skrik som hon delvis kvävde genom att bita sig själv i handen. 

Någon form av självdisciplin förhindrade mig från att komma samtidigt och istället lät jag henne rida ut sin våg där hon våldsamt tryckte och knyckte med höften för att få mer kuk. 

Inte en chans att hon är medveten, tänkte jag medan Jasmin fortsatte att mjölka min kuk och även masserande nöp i sina bröst medan orgasmerna följdes åt. 

Den duktiga flickan visste åtminstone omedvetet att smärta och njutning är släkt med varandra, konstaterade jag medan jag självbelåtet njöt av att tronande över henne se mitt spett inborrat i 
hennes unga fitta. 

När hennes orgasmer klingat av och min egen var angeläget nära tänkte jag att det äntligen var min tur. Så jag vände bryskt på henne. Jasmin gjorde inga protester, antagligen knappt ens medveten om att hon plötsligt låg på mage. Jag knuffade ut hennes ben något så jag kom åt att knulla henne bakifrån. Nu krävdes lite styrhjälp med handen för att hitta in men problemfritt gled den in nästan till roten. 

Bakifrån brukar underlätta att komma in djupare samtidigt som det var ännu mer en maktposition för mig och därför mer upphetsande. Pardonlöst började jag knulla hennes nu möra fitta hårt och bestämt. 

Jag greppade hennes långa hår i en hand och samlade ihop det till en stor härva som jag höll hårt i medan jag stötte djupt i Jasmin som stönade och kreverade under mig och med armarna framåt höll emot sig med händerna mot sänggaveln. 

Så lutade jag mig framåt över henne, slet bryskt i hennes hår så hon fick böja huvudet bakåt och bet henne hårt i axeln. Jag nästan klättrade upp på hennes rygg där jag stod bredbent på knä. Så högt upp satt jag över henne att kuken nästan lodrätt borrade sig rakt ner i hennes fitta och varje stöt träffade hennes gpunkt om och om igen. 

Jasmin vrålade av njutning och snyftade av smärta om vartannat medan jag skoningslöst töjde ut hennes fitta och knullade henne så hårt jag kunde. 

-Lilla slyna, väste jag stönande i hennes öra medan jag fyllde ut den unga fittan. Har du lärt dig din läxa nu? 

Jasmin svarade inte men greppade så hårt om min huvudkudde att knogarna vitnade medan det protesterades allt vildare nerifrån pungen och spermierna som ville fylla ut och tävla om segern inuti den söta flickan. 

Ackompanjerad av ett avgrundsvrål började utlösningen pulsera genom min hårda stav. Jag drog hastigt ut kuken och slet hårt i Jasmin så hon åter låg på rygg när sperman började skölja ut ur kuken. Långa strängar av het sperma landade över hennes mage, bröst och ända upp i ansiktet medan jag kom så hårt att jag var rädd att gå av på mitten. Jag runkade min väl inoljade kuk medan det smärtande och värkande fortsatte att skölja och spruta sperma över Jasmin. 

När min orgasm slutligen klingade av föll jag ihop som ett korthus över Jasmin och jag vet inte hur länge vi låg sådär, som i en enda härva kletiga av svett och sperma och fittsaft som klibbade mot våra hudar. 

När jag kvicknade till märkte jag att Jasmin låg och grät. Hon hade lyckats kravla sig undan lite så hon låg vid min sida nu. 

-Vad står på? Sa jag grumligt och nästan helt besegrad av trötthet. 

Hon svarade inte men fortsatte snyfta. Jag smekte henne över kinden och kysste hennes axel, arm och hand. 

-Säg nu. 

-Kan inte.. 

Jag samlade den lilla kraft jag hade kvar och sa med en så myndig röst jag kunde.

-Du kan och ska. 

-Du fattar inte ändå. 

-Fattar inte vad? 

-Hur det är att komma från Kurdistan. 

-Aha. Du tänker så lilla gullunge. Du behöver inte oroa dig. För det första tycker jag att du slappna av. Vi har det väldigt skönt, inte sant? 

-Jo. 

-Sen så är du nästintill en vuxen kvinna som ska göra som du vill och som du känner. Ingen bestämmer över din kropp. Ja det skulle väl vara jag i så fall, sa jag skämtsamt för att lätta upp stämningen. 

-Haha. Det är inte så lätt..

-Nä jag skojade. Men jag menar faktiskt allvar också. Kände du att jag bröt igenom någon mödomshinna? Ser du något blod på lakanet?

-Nä vadådå? 

-Ja du ser alltså att det bara är en myt med mödomshinna. Det finns inte. Så OM du vill gifta dig med en kurd och oroar dig att han ska tro att du inte är oskuld så säg bara att det är en myt. Att du blev så kåt och våt att han inte hade sönder något så att det alltså inte blödde. 

-Men jag ÄR inte oskuld längre. Det räknas ju liksom. 

-Lilla nöt. Bara om du känner att du måste berätta. Annars är det våran hemlighet. 

Jasmin tänkte länge och väl. Tårarna hade upphört nu och snart suddades även den allvarliga minen ut. 

-Ja shit alltså så häftigt det var att knulla. Jag liksom trodde flera gånger jag skulle dö eller spricka sönder. Den var flåt är ju skitstor. Större än hela min fucking arm ju, sa hon och visade sin underarm. 

Helt klart grövre än den men inte längre även om den var nära nog jämnlång efter mitt ögonmått. 

-Ja du var jäkligt skön Jasmin. 

-Skönaste du haft va? Du sa det om du minns. 

-Haha. Ja total toppklass rakt igenom. 

-Det här får vi nästan göra om va? 

-När du vill, unga fröken, när du vill. 

SLUT 

...eller ja. Någorlunda. Det finns en potentiell uppföljare men kommentera/pma om ni vill läsa den. 
 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Turms

Huldran
Vad menar du med "däremot avviker min uppfattning beträffande novellens ämne och innehåll"?
Vad för förutfattad mening syftar du på?

Jag är medveten om somliga språkliga misstag i den här novellen. De flesta är dock talspråkliga och i dialog vilket ger större frihet för hur man vill berätta.

30/12, 2018 kl. 10:43

#5

Huldran

Hej! Jag håller med om hela den första satsen i Blåögds anförande. Däremot avviker min uppfattning beträffande novellens ämne och innehåll. Troligen har det att göra med att jag har sett liknande på nära håll och att jag har en förutfattad mening gällande 'aina'.

Kan också konstatera att Du är en van skribent.
Dock skall din två - tre förkortningar skrivas ut till fullo i novelltext. O heter fortfarande 'och' till exempel. //Huldran.

28/12, 2018 kl. 11:32

#4

Turms

Hej blåögd
Tack för ditt omdöme och dina åsikter.

Jag har några färska noveller på ingång av annat slag än detta.
Att ta någons oskuld ser jag som en ynnest. Oavsett om det är en pojkes eller en flickas första gång då.
Det är ju en milstolpe i ens liv och en ögonöppnare för de flesta.
Tyvärr är de flestas första gång mindre lyckat och nästan (nu generaliserar jag) en traumatisk upplevelse. Oftast beror detta på - tror jag - att det inte görs med respekt eller kunskap. Det vill säga. Det sker mellan två oerfarna där den ena är rädd för smärta och den andra tror att bara är att köra på.
Men just för att det är en "unik" händelse. Man förlorar ju bara oskulden en gång. Så blir det intressant och även intressant att skriva om då.

Jag ska kolla in några av dina noveller inom kort.
Mvh



28/12, 2018 kl. 09:00

#3

blåögd

Jag har aldrig riktigt förstått grejen med det fina att "ta oskulden" på en tjej. I min värld härör det från en tanke om att mannen äger rätten till kvinnan och det fina är att vara först med den på nåt märkligt vis. Klart det är skönt för honom trots att "hon inte vet hur hon ska göra", hon är ju i det läget mest ett penisfodral vars enda insats är att sära på benen?... Eller? Jag tänker att det trevliga är när hon (och han!) har kul och skönt tillsammans. Första gången eller inte.

Med det sagt måste jag återgå till det egentliga ämnet, nämligen välkommen Turms och trevligt att du publicerar här! Jag gillade din text och det märks att du skrivit förr. Skönt flyt och bra skrivet. Ska bli spännande att se vad du kommer med framöver!

27/12, 2018 kl. 12:40

#2

Turms

Hej Sweperv och tack för omdömet.
Ja det är en speciell upplevelse minst sagt.

Fortsättningen som ännu bara är på planeringsstadiet inkluderar hennes lillasyster Elise.

26/12, 2018 kl. 10:10

#1

Sweperv

Den var lika bra som föra gången jag läste den..
Det är speciellt att få ta en tjejs oskuld även om hon ju
inte vet hur hon ska göra.

Ser gärna en fortsättning.

26/12, 2018 kl. 05:49