Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/12, 2018 kl. 10:18, av Sixten

Eva och jag och två till

Kärleken mellan Eva och Arne är deras största upplevelse. De finner snabbt varandra och deras kärleksakt ger dem en underbar upplevelse

                 Oralsex

 

Vi låg med varandra. För första gången. Mitt första möte med Eva hade jag haft vid avslutningen av en kurs jag deltagit i under ett par månader. Vi dansade då med varandra och jag kände hennes mjuka kropp tryckt mot mig under dansen. Innan kvällen var slut hade jag fått hennes telefonnummer men hade inte fått möjlighet att följa henne hem.

Innan jag i min ensamhet begav mig hem berättade kurskompisen Erik som kände Eva sedan länge, de hade samma hemort och hade gått i samma klass i grundskolan, att Eva var en toppentjej. Jag kunde inget annat förstå än att kontakten med Eva borde få en fortsättning. Efter ett besök i mitt föräldrahem återvände jag till kursorten i avsikt att söka får en förnyad kontakt med Eva. Det gick genom ett telefonsamtal som ledde till att vi kom överens om att gå ut tillsamman och dansa.

Så blev det och det var naturligtvis jag som bjöd henne. Dansrestaurangen jag valt för vårt möte hade många besökare. Det var livligt och glatt och bra musik. Vi beställde mat och i beställningen inkluderade jag var sin snaps. Det blev strax därefter en snaps till för oss. Vi kände nog oss en smula osäkra, hade svårt att få den rätta kontakten utom de gånger vi dansade med varandra. Då tände det till, åtminstone för mig. Jag kände hennes mjuka, varma kropp tryckt mot min.

I stort sett var vår kväll lyckad. Det verkade som om vi skulle kunna få en god fortsättning på vår bekantskap. Jag följde henne till hennes buss. I väntan på den kom vi igång med att samtala och nu började jag förstå att det här var en prima tjej, en tjej som det var önskvärt att bli närmare bekant med.

Nästa gång hade vi möte hemma hos mig. Det dröjde inte länge förrän vi låg nära varandra på soffan i mitt TV-rum och kysstes. Det var många kyssar, det var med öppna munnar, det var upphetsande. Underbart helt enkelt. Vi njöt båda men min bestämda uppfattning var att jag i ett inledningsskede av vår bekantskap inte skulle löpa hela linan full ut. 

Nästa gång vi träffades blev det hetare. Då träffades vi hemma hos henne och återigen låg vi i en soffa tryckta emot varandra och gav varandra djupa och upphetsande kyssar. Det var fullt klart vad vi båda ville.

Nu hände något jag inte väntat, något jag aldrig varit med om Det var Eva som tog initiativet, Hennes hand drog ner blixtlåset på mina byxor. Jag blev rädd, kände osäkerhet. Min kuk hade börjat resa sig men var ännu inte fullstor. Jag var verkligen överraskad av hennes snabba initiativ.  Att hon var kåt, det förstod jag, men var jag så pass redo att hon ville fortsätta? Skulle hon få tag i en halvstyv kuk och därför avbryta sin invit? Då skulle jag få skämmas och säkert aldrig mer få en chans hos henne. Tack och lov lyckades jag övervinna min rädsla och lät henne nå fram med sin hand till kuken. 

Hennes grepp var på en gång välgörande. Jag kände hur det blev full styvnad i kuken när hon började runka den i långa härliga drag. Kuken stod nu snett upp och hade den böj jag så många gånger sett den ha, Jag kände mig säker. Jag kunde inte föreställa mig något annat än att den mycket snart skull få tränga in i Evas fitta.

Jag lyckades krångla fram mina händer till Evas trosor och började dra av dem. Eva släppte greppet om min kuk och hjälpte mig med att få av dem.

Vi kom ut på golvet och tog av varandra resterande kläder och där stod vi nu nakna framför varandra.

- Du är så vacker, Eva: Du har ett så vackert ansikte och en så vacker kropp men allra  vackrast är ditt  ditt kärleksnäste. Jag kan inte annat än bekanta mig med det. 

Jag gick ner på mina knän framför Eva. Öppnade hennes yttre blygdläppar och stack in ett par fingrar som jag lät vandra in och ut. Eva kved. Jag gjorde helt rätt.   Det gick för henne. Kanske hade jag lyckats träffa G-punkten.

Nu kunde jag inte stoppa mig. Jag ville inget annat än att fortsätta göra det skönt för Eva. Jag förde min mun till hennes fitta och började slicka den. Efter en stund fick Eva ytterligare en orgasm.

– Du är underbar, Arne. Du vet vad en kvinna vill ha. Jag älskar dig Arne. 

Vi gick till sängen, drog av täcket och kröp ner intill varandra.

Jag gav Eva plats att lägga sig på rygg och breda ut sina ben. Hennes ögon avslöjade att hon var full av kåthet. Hennes nu helt exponerade fitta var vacker och mycket lockande med sina lätt öppnade blygdläppar.

Eva drog upp sina knän. Hon var beredd.
– Kom nu, Arne!  Jag använder piller. Du får spruta hur mycket du vill,
– Ja, styr in mig!
- Det gör jag med stor förväntan.  Min fitta är din.

Återigen kände jag Evas hand om min kuk. Snabbt förde hon den i önskad riktning och i ett nu var ollonet framme vid den mjuka och våta öppningen. Jag tryckte till och kuken gled in utan motstånd. Jag stannade med halva kuken införd och det  gav mig tid att titta på Eva.

– Jag älskar dig Eva. Jag har aldrig varit så kåt som nu. Du är underbar.

Eva tryckte upp sitt underliv mot mitt, sänkte så ner. Det var hon som nu åter tagit befälet.
Så himla skönt det var.

Jag fortsatte vad Eva börjat. Jag började sakta skjuta och dra min kuk in och ut. Jag gjorde det uppsåtligt sakta för att inte spruta förrän vi båda hunnit njuta en bra stund.

– Så skönt, så skönt. Jag är så lycklig. Jag är så kåt. Jag älskar dig Eva
- Ja, ja, Arne. Så underbart. Jag älskar hela dig men just nu älskar jag din kuk allra mest.

Plötsligt började jag undra. Tänk att ha lyckats få denna stund med en så härlig och sexuellt inriktad ung kvinna som Eva! Är hon kanske översexuell? Kanske hon ligger med den ene efter den andre. Kan det bli något stadigvarande mellan oss?
– Eva, vågar jag ställa en närgången fråga?
– Du kan fråga mig om allt. Var så god!
– Knullar du ofta?
– Vad menar du med ofta?
– Så där en tre à fyra gånger i veckan.
– Nej inte fullt så mycket.
– Hur mycket då?
– Nu har jag faktiskt inte knullat på över två veckor.
-Jaså.
-Jag hade en kille men så visade de sig att han inte var den jag ville ha.
– Vill du ha mig?
– På längre sikt menar du?
– Ja. Helt klart.
 - Vi får se. Du får visa vad du kan nu.

Vilken härlig uppmaning. För stunden är det jättebra. Sprut in i våt fitta. Orgasm för oss båda

Att visa vad jag dög till skulle jag bestämt klara av men kommer den här kvällens upplevelse att skapa en bestående längtan hos Eva.  Längtan efter just min kuk och mitt sätt att knulla henne och med tillfredställelse över hur jag i övrigt
är till vardags så att säga.

Nu, Arne, sa jag mig, får du verkligen visa framfötterna. Variera. Kuken in bakifrån, från sidan och underifrån. Initiativ av mig och av Eva. Omväxling. Klara av att  vänta med  sprutet tills du vet att Eva också kan få det att gå, att få orgasmen att komma.

Jag kände plötsligt hur Evas fittmuskler kramade om min kuk. Hon kan allt  den jäntan. Hon är  erfaren. Med henne kan man nå himmelska höjder.

Jag drog ut kuken och stötte in den igen och gjorde det med kraft och återigen kramades min kuk om av Evas fittmuskler. Det var nära att det gick för mig. 

Nu stannade vi upp i våra rörelser. Men vi kysste varandra med öppna munnar
- Kyss längre ner, Arne!

Den uppmaningen hade jag inget emot. Jag förde mitt ansikte in mellan Evas utbredda ben, beundrade på nytt hennes vackra och inbjudande fitta, förde mina läppar i läge för slickande.

Min tunga började leka med Evas klitoris. Jag tryckte så in min näsa så djupt den kunde nå. Jag möttes av en underbar doft som fick min kuk att styvna och svälla än mer 

- Så skönt, det bästa slick jag någonsin fått. Du är så god mot din kåta Eva. Jag älskar 
 
dig, Arne.

Jag fortsatte att slicka en bra stund. Evas underbara kåtdoft gjorde att jag närmade mig utösning mer och mer och så med ens kunde jag inte hålla emot längre. Jag sprutade rakt ner i lakanet och Eva krängde till och stönade i sin samtidiga orgasm.

Det fick bli en kort vila med kärlekssnack innan jag inte längre kunde låta bli att sticka in kuken i Evas nu totalt genomvåta fitta. Det blev bakifrån. Eva hade ställt sig på alla fyra. Medan jag gång på gång stötte in min kuk svarade Eva med helt underbara motjuck. Eva kunde sin sak. Jag blev mer och mer övertygad att hon redan i sitt tidigare unga liv tillämpat fysisk kärlek fler gånger än de flesta kvinnor.

Jag kunde inte låta bli att höra mig för.

– Även om du kanske numera inte knullar så många gånger i veckan så måste det någon 
   
gång i ditt tidigare liv ha varit ett otal gånger du smakat kuk?

– Ja, så var det. Redan när jag var i de tidigare tonåren bytte jag partner bra många fler 
   
gånger än nu. Arne, så är det inte nu längre. Jag söker kvalitet och den kan du ge mig, 
   du min gode älskare.


Jag hade krafter och sperma kvar så sprutet som kom i vårt bakåtläge blev tillfredsställande för både Eva och mig.


Resten av kvällen smekte vi varandra på alla upptänkliga ställen och berättade samtidigt för varandra om våra liv och våra erfarenheter. Jag fick reda på att Eva skrev erotiska noveller och att hon vanligtvis fick mycket beröm för dem. Sin författarsignatur ville hon inte avslöja men tipsade mig om att jag om några dagar skulle kunna söka efter en novell med ett innehåll som stämde in på vad hon och jag upplevt under kvällen. 

- Vi kan börja skriva noveller ihop, du kåte Arne och jag kåta Eva. Först knullar vi och och    efter två orgasmer sätter vi igång att skriva om vad vi upplevt  Du ska veta Arne att man    
lätt blir kåt av att  skriva enrotiska noveller så när novellen är färdigskriven är vi på 
   nytt jättekåta.

Så har det fortsatt för Eva och mig. Vi måste erkänna att vi kommit att njuta mer och  oftare  av att knulla en stor del av kvällarna och nätterna. 

Vi erkänner  att vi  trots vårt ofattande kärleksliv vill ha mer tid tillsammans i sängen
Ihop med en så kåt kvinna som Eva är det svårt att ha en annan önskan. Med tiden har det blivit allt vanligare att vi knullar två gånger per dygn,

Nu har Eva besämt att vi måste utöka vårt kärleksliv med var sin ny partner. Hon föreslår att jag ska ta oskulden av hennes lillasyster Alicia och tjatar om att jag ska övertala någon av mina kompisar att vara min avbytare när hon är som mest kåt.

Häromkvällen var Alica hembjuden till oss. Hon visste vad som kunde komma att hända. Eva hade förberett henne och Alicia var med på noterna, Inte underligt. Alicae var oskuld och sexton år. Hon längtade att få uppleva det hon nu länge längtat efter.

Alicia och jag fick ett underbart möte. Allt fungerae som det skulle. Flickans blygdläppar svullnade som de skulle. Min tunga på hennes klioris förde henne till njutningens himmel och hennes fitta var en av det våtaste jag fört in min kuk i.

- Oj, Arne. Så stor han är. Det gör väl inte ont.
- Nej, absolut inte när du är så kåt som jag ser att du är.

Alica fick tre orgasmer och jag två. Min tredje hämtade jag hem hos Eva i ett av de skönaste knull jag någonsin haft med henne,.

Vid nästa möte hade vi utökat vårt antal med en vän till mig, Stefan, utrustad med en kuk som Eva kom att älska lika mycket som hon älskade min. 

Då vår kvartett hade sin tredje sammankomst passade vi på att filma oss. Vi turades alla om att sköta kameran och vi  lyckades få fram  en film som vi  var helt nöjda med.


 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.