Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/3, 2019 kl. 20:00, av Gardintroll

Serenas känslomässiga sammanbrott

Del 4 av 4 i serien De odödas krönika

Serena flämtade till när hon gled ner över kuken och la armarna om Simons hals. Den där blicken, den där hungern fick henne att känna sig som världens mest åtråvärda tjej.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Ronneby

Väntar med spänning på nästa del.

29/11, 2023 kl. 02:26

#2

TG64

Serena måste bara klara sig och Simon bör vara hjälten med T-rexens och magins fulla kraft! Det som krävs kanske tar några avsnitt men som det skrevs så kan ju flera trollkarlar samarbeta och når han bara Serena och förenas med henne i kärlek så kan de garanterat slita Luka i bitar del för del för att sist och slutligen upphäva all skada han gjort genom tiderna!
Det är ju scifi så det gäller att hitta på något riktigt extra då inget är omöjligt där naturlagarna kan åsidosättas i både tid och rum...
Skriv gärna så mycket att det kan bli en roman eller film!

14/10, 2019 kl. 15:37

#1

TG64

När ska nästa del komma? Väntar otåligt!
Det är fantasktiskt bra skrivet och man lever sig med i historien som jag verkligen hoppas att slutar väl och mäktigt...

14/10, 2019 kl. 15:19