Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/3, 2019 kl. 19:42, av sammet

Bonden och Pigan 6

Del 6 av 6 i serien Bonden och Pigan

Bonden åt sin frukost under tystnad, husmor trippade runt på tå för att inte störa honom, hon hade fortfarande problem med att sitta efter bondens behandling av henne och hon ville inte väcka hans vrede igen.

Bonden åt sin frukost under tystnad, husmor trippade runt på tå för att inte störa honom, hon hade fortfarande problem med att sitta efter bondens behandling av henne och hon ville inte väcka hans vrede igen. Bonden la inte märke till husmor överhuvudtaget, han var så inne i sina tankar och fantasier, han tänkte på det som han fantiserat om och hur han runkat sin kuk till denna fantasi, och resultatet av den, den hade sett lite upphestande ut med sperman rinnande på spegeln.
Bonden reste sig efter att ha ätit sin frukost och sa till husmor att hon skulle gå upp till hans sovrum och städa och bädda och la han till leende städa spegeln extra noga.

Han gick ut från huset och ner på stallbacken och mot en av ladugårdarna, han gick in och mötte drängen som stod och lyfte hö som skulle till hästarna, han lastade höet på en vagn, han hade kommit halvvägs i sitt arbete när bonden kom dit, bonden tog en hötjuga och började hjälpa drängen, bonden uppskattade drängen för han pratade inte mer än vad som behövdes när han arbetade och just nu så behövde bonden tänka och då ville han inte bli störd. Plötsligt så hör han något men vet inte riktigt vad, det är drängen som sagt något men bonden är så långt borta i sina tankar på pigan att han först inte hört något, va sa du? Frågade han drängen, hon är allt vacker den där nya pigan sa jag, mmm det är hon sa bonden men bara så du vet där är det bara se men inte röra, får jag höra eller se att du gjort något med henne så åker du ut härifrån fortare än snabbt, bara så du vet sa bonden och spände ögonen i drängen. Javisst sa drängen inga problem.

De fyllde vagnen och började dra den mot häststallet där de skulle börja lasta av höet till hästarna, de hade satt hötjugorna i vagnen, när de närmade sig stallet så såg bonden på väg in i stallet, hans kuk reste sig genast när han såg henne bakifrån, han anade hennes fantastiska rumpa genom tyget i klänningen, hon hade satt upp sitt hår med hjälp av en snus näsduk så att han såg hennes perfekt formade hals, bonden hade bara en tanke jag måste ha henne nu, han sa till drängen att hjlpa honom framtill dörren sen kunde han gå in till husmor för kaffe och något att äta, så tar jag hand om höet sa bonden, drängen hade också sett pigan och tänkte för sig själv jag vet nog vad du skall ta hand om, men han sa inget, för han hade själv planer för vad han skulle göra med husmor, de hade knullat från och till under de senaste månaderna.

De drog fram vagnen till dörren och gjorde fast vagnen så att den inte skulle börja rulla när bonden satte igång med att lasta av höet, så ja sa bonden in med dig nu och drick kaffe och ät en macka eller två, så tar jag hand om det här, när du ätit färdigt så vill jag att du ger dig på åkern och plockar sten. Drängen sa inget utan gick mot boningshuset och tänkte på att han skulle ta husmor bakifrån över köksbordet.

Bonden tog av sin skjorta för solen hade börjat bränna på rätt bra och det var ett svettigt arbete han skulle börja med, han stod där på toppen av hölasset och började med att kasta ner höet på marken så att han kan dra in det i stallet senare. Medan bonden stod där på vagnen och jobbade så stod pigan i skuggan av stallet och beundrade bonden när han arbetade, hon älskade hans seniga, slimmade kropp och kände hur det hettade till i henne, hon kände en värme som spred sig från hennes underliv ut alla delar av hennes kropp, för varje tag som bonden tog med hötjugan och han sände sina armar och bröst så kom det en eld genom henne. Hon måste ha honom i sig nu, hon gick ut från stallet mot vagnen och tittade upp mot bonden som stod där på toppen av höet, bonden tittade ner på henne och log. Han klättrade ner från vagnen ner på marken och ställde sig framför henne, hon tittade på honom och sträckte ut handen och plockade lite hö från hans hår. Han tittade på henne och när hon lyfte armen som kom det en pust av hennes doft mot honom, hon doftade av lavendel och rosor tyckte han, han drog in andan ordentligt och blundade och njöt av hennes närhet.

Pigan släppte höstråna på marken och la sin hand på bondens bröst och reste sig på tå, bonden la sin arm på hennes rygg och drog henne närmre sig och öppnade sin mun och kysste henne, bennen nästan vek sig under pigan när bonden kysste henne, hans kyssar var magiska tyckte hon. Bonden lämnade hennes läppar och kysste henne längs med halsen ner till hennes nyckelben, han tog tag i pigans midja och fortsatte ner till hennes bröst han öppnade hennes klänning så att brösten tittade fram i det fria, han tog först det vänstra i sin mun och började bearbeta bröstvårtan med sin tunga, pigan stönade tyst, han bytte bröst och bearbetade det andra bröstet med sin tunga, pigan stönanden blev tyngre, bonden slutade med sitt sugande och reste sig upp tog pigan i handen och ledde henne mot vagnen.

Han knuffade henne lätt så att hon kom på rygg i höet, han gick ner på knä och lyfte hennes klänning så att han kom att se hennes nakna sköte, hon hade inga trosor på sig, han la sig ner och begravde sin tunga ihennes inersta och började slicka hennes fitta, han började med att bearbeta hennes blygdläppar med långa slickningar med tungan, han spände tungan och slickade hene inne fittan, han tog ut tungan och slickade med långa tag från hennes anus hål framtill hennes klitoris, pigan låg där med stängda ögon och bara njöt av bondens behandling, hon började känna att hon närmade sig orasm, den spred sig en behaglig känsla från hennes fitta ut i kroppen, bonden hade nu gått över till att lägga sin mun över hennes klitoris och ömsom slickade på klittan med tungan och ömsom gjorde tungan bred och tryckte den.

Han fortsatte med behandlingen när han började känna de välbekanta ryckningarna i pigans lår, han tryckte till lite extra på klittan och pigan skrek ut sin orgasm, hästarna skriade tillsammans med pigan när hon kom, det var som om de kände på sig vad som hände där på hövagnen.
Bonden kröp upp och pussade pigans mage och bröst sen fortsatte han upp så att han kom att ligga på pigan,, de började kyssas först lugnt sen hetare och hetare, pigan avslutade kyssen och bad bonden att lägga sig på rygg. Han gjorde så och pigan kröp ner mot bondens underliv, hon knäppte upp hans byxor och drog ner dem och slet ner hans kalsonger, ut sprätte hans stora ådriga kuk, hon älskade formen på den, hon bara satt där och beundrade den, bonden tittade på henne och solljuset lyste upp henne och hennes vackra ansikte, där och då fick han svar på det han känt i sin kropp sen han först såg henne, han var förälskad i henne, han ville ha henne för resten av sitt liv.

Pigan slutade med sin beundran av hans kuk hon tog den i sin darrande hand och började runka kuken, sakta arbetade hon med sin hand fascinerad av hur hans ollon kom fram och försvann bakom förhuden, hon såg en droppe komma fram ur ollonet, böjde sig fram och smakade på droppen, hon älskade smaken av hans försats, bonden ryckte till när han kände hennes läppar på sitt ollon, pigan reste sig upp igen och fortsate sitt runkande, hon ökade takten något, sin fria hand la hon hans testiklar och började smeka dem, bonden började skruva på sig hennes behandling var underbar, hon hade precis rätt tryck i handen när hon omlöt hans kuk inte för hårt och inte för lätt, de kom mer försats och pigan böjde sig fram igen och tog bondens kuk i sin mun samtidigt som hon runkade honom.

Bonden satte sina hälar i marken och skjöt fram sina höfter, pigan som inte var beredd på detta fick hela kuken i sin sin mun, den studsade mot svalget och framkallade klöknings reaktioner hos henne, bonden sjönk ner igen och slappnade av, pigan kunde återgå till sitt sugande och runkande, nu släppte hon taget med handen och ägnade sig bara åt att tillfredställa honom med mun och tunga, hon slickade och sög honom på ett underbart vis, bonden var helt borta av njutning, han låg där och trodde att han kommit till paradiset och svävade bort, aldrig förr i sitt liv hade han upplevt något liknande.

Pigan slutade med sitt sugande och reste sig upp, hon ställde sig med ett ben på var sida om bonden och drog klänningen över huvudet så att hon stod där som gud skapat henne, bonden sparkade av sig sina stövlar och kalsonger och byxor så att han låg där naken och tittade upp på den vackraste skapelsen i världen. Pigansänkte sig ner över bonden så att hennes fitta var precis över hans stora stånd. Hon sjönk ner över hans kuk och hon kände hur han fyllde henne, hon började rida hans kuk i längsam takt hon kände hur han tog tag i hennes höfter och tryckte henne längre ner över kuken, han ökade trycket på hennes klitoris med sina rörelser, en behaglig känsla spred sig i hennes fitta, han låste fast henne i sitt grepp och börade knulla henne, först långsamt sedan snabbare och snabbare.
Hon kände hur orgsmen började närma sig, han knullade henne hårt nu i en rasande takt, hon började kasta med huvudet, hon tog tag i sina bröst och började smeka dem, hon drog börstvårtorna rakt ut och masserade brösten om vart annat. Nu kommer jag skrek hon till helt plötsligt och stelnade till i kroppen, när orgasmen ebbade ut så la hon sig ner på bonden och började kyssa honom. Han fortsatte och knulla henne men långsammare nu, de la sin kraft på att vara nära och njuta av att vara nära varandra, han njöt av att vara i henne och njöt av att ha honom i sig.

De kysstes hetare och hetare bonden ökade takten, pigan stelnade till och fick en orgasm till, bonnden tog tag i hennes höfter igen och rullade runt med henne så att han kom över henne och han började knulla henne i missionärsställning, pigan drog upp benen så att han skulle komma djuåare i henne, bonden ställde sig upp på raka armar och pumpade pigans fitta. Pigan tittade på bonden och kände hur en värme spred si inom henne, hon insåg där och då att hon var förälskad i denna man.
Bonden knullade nu snabbare och snabbare pigan slöt ögonen och bara njöt av bondens kuk, denna underbara kuk som gav henne orgasm på orgasm. Hon kände hur det började byggas upp en ny orgasm den började nere i tårna för att sprida sig uppåt i hennes kropp, hon öppnade ögonen och precis när hon kom så viskade hon jag älskar dig.

Bonden stanade upp förstummad av hennes ord, men han fann sig ganska snabbt igen och lutade sig fram och kysste hennes perfekta läppar. Jag älskar dig med viskade han. Han sa åt pigan att ställa sig på knä, bonden drog med ollonet över henes fitta fram och tillbaka ett par gånger, pigan ryckte till varje gång ollonet nådde hennes klitoris. Han slutade med sitt retande av henne och satte kuken mot hennes fitta och förde in sin kuk längsamt i hennes fitta, han tog tag i hennes höfter och knullade henne med långa tag. Han stötte i henne in ovch ut i ett långsamt tempo, med ena handen så började han smeka henne över ändan, det gick som en rysning genom pigan, bondne ökade takten i knullandet det gick fortare och fortare snart kunde inte pigan hålla emot längre utan borrade ner huvudet i höet och stönade ut sin orgasm.

Bonden började känna den välbekanta kittlingen i sin pung han närmade sig klimax, pigan förde ner sin hand mellan benen och började smeka hans pung, hon kände hur hård hans påse var, detta visste hon var ett tecken på att han närmade sig klimax hon började hetsa honommed snuskiga ord och krävde att han skulle komma, bonden ökade takten och knullade nu frenetiskt och precis innan han kände att han skulle explodera så bad han pigan vända sig om så att han kunde fylla hennes mun med sperma, hon hann inte mycket mer än ta honom i munnen förrän han exploderade, han såg stjärnor när han kom han skakade utom kontroll pigan sög och slickade i sig all hans sperma till sista droppen och hon svalde för glatta livet. När bonden kommit färdigt så lutar han sig fram mot henne och ger henne en kyss de lägger sig ner i höet och håller om varandra och njuter av ögonblicket.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.