Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/3, 2019 kl. 09:56, av Baltazar4

Att betala en skuld

Del 3 av 8 i serien Att betala en skuld

Det kommer ofrivilligt tysta njutande ljud från henne när hon njuter mot sin vilja. Bussen kränger till och det är lite rop där framme vid chauffören, när jag tittar upp så möts jag av chaufförens blick i den inre backspegeln.

När vi kommer hem så duschar hon länge och när jag lyssnar mot dörren så hör jag stön inifrån, snyftningar och mummel som t.ex. herregud vad har hänt med mig, hon är ju omättlig, ååh så skönt det är.

Det tar säkert en halvtimme innan hon kommer ut därifrån och det ångar från duschen.

Hon ser trött ut och säger bara, god natt älskling, jag är så trött att jag går och lägger mig.

Godnatt mamma, jag stannar uppe ett tag till.

Jag kopplar upp mig på sajten och skickar över filmen från laserbehandlingen och bilderna från äventyret i skogen.

Jag passar på att se mig omkring på sidan, läser kommentarer om mamma, inser mycket stolt hur vacker min mamma är och att andra kan få se det också.

Det är någon moraltant som är negativ, men det är nog mest avundsjuka för hon har nog ingen son som kan ge henne eller så törs hon inte.

Hon är säkert religiös, men det är inte jag och känner hur min kuk styvnar vid åsynen av mamma när hon får laserbehandlingen av Sanna.

Jag blir torr i munnen när jag tänker på vad som hänt under dagen, vilken dag som det varit.

Jag stänger av och reser mig upp för att gå och lägga mig, släcker i huset.

Får en ingivelse och ska bara tittar till mamma, hon sover på rygg med sin nattlampa och ögonbindel på sig.

Går fram till hennes säng konstaterar att hon sover lugnt, jag lyfter på täcket och smygtittar, hon har bara ett linne och trosor på sig som döljer det fortfarande svullna skötet.

Brösten putar lockande under det tunna linnet och man kan skymta konturerna av hennes bröstvårtor som fortfarande är lite kåtsvullna och tilldragande.

Man kan se hennes kameltå och att det är fuktigt där innanför och jag blir medveten om att kuken bultar och vill göra saker när jag påminns hur gudomligt skön fitta hon har, är inte trött längre.

Jag har bestämt mig, jag släpper ner täcket, tar skärpet till hennes badrock och binder ihop hennes händer framför sig och fixerar alltihop i sänggaveln ovanför hennes huvud.

Vad händer säger hon sömndrucket, rycker förvirrat i sina händer över sitt huvud, jag sitter fast.

Peter var är du någonstans?

Jag tar om hennes höfter och tar tag om resåren och börjar sakta dra ner hennes trosor över höften och man ser skötet, det fortfarande fuktiga och svullna skötet komma fram.

Det ser lite rött och irriterat ut då hon hade onanerat länge i duschen.

Hon lyfter omedvetet på sitt underliv för att hjälpa mig så jag kan dra ner det lilla plagget som är det enda som döljer hennes kvinnliga hemlighet.

Hon viskar ett svagt neej, jag vill inte, jag är trött, låt mig vara.

Jag viskar i hennes öra, sch så vi inte väcker din son, han behöver sova.

Jag ska ge dig vad du behöver, så han kan sova lugnt.

Min kuk bultar hårt när jag säger sära på dina ben, visa mig ditt vackra sköte.

Sakta särar hon på benen när hon kommit halvvägs så börjar fittan öppna sig som en fuktig blomma, det ser mycket erotiskt ut när dess rosa fuktiga inre skymtar inbjudande med sin klitoris i ovankanten.

Jag smeker hennes bröst, stimulerar bröstvårtorna genom att efterhärma ett barns diande med mina känsliga fingrar.

Känner hur de knoppas och styvna tills de står ut hårda och blodfyllda.

Handen smeker ner över magen, känner musklerna röra sig under det lena skinnet, ner längs insidan av låret, uppåt mot det hemlighetsfulla lockande skötet.

Hon lyfter upp underlivet och möter sökande mer stimulans för sitt trånande sköte och jag tänker att Sanna hade rätt, mamma reagerade starkt på lasern, hon blir lätt kåt nu.

Var försiktig för hon är så öm och känslig viskar hon trött.

Jag slickar försiktigt könet som ligger blottat framför mig, provar mig fram för att ta reda på hur ömt och känsligt det är.

Hon lyfter på underlivet i olika vinklar så jag kommer åt överallt med min tunga och stönar njutningsfullt, åh det är skönt, så skönt, slicka mig.

Vad gott du smakar säger jag innan jag fortsätter att dyrka hennes kön med min tunga.

Jag slickar hennes anus och hon krampar nästan, åh nej inte där, inte stjärten.

Hon stelnar till när jag stoppar in tungspetsen i det rynkiga hålet och hon andas ut djupt med en suck.

Jag återgår till hennes fitta, knullar den med min tunga och lirkar in ett finger i hennes bakre hål och knullar det med fingret.

Slickar ömt vidare samtidigt som mitt finger stöter och bökar i hennes trånga stjärt tills hon med ett vällustigt stön kommer, jag fortsätter stimulera henne och hon kommer flera gånger på rad.

Hon slappnar av tillfredsställd så jag drar ur fingret och kryper upp bakom henne när hon lojt vänder sig på sidan och jag frigör hennes bundna händer.

Jag smeker hennes kropp ömt medan hon landar från sina orgasmer med ryckningar som går igenom hennes kropp som i vågor.

Hon tar sin ena hand bakom sig, greppar mjukt om min kuk, runkar den sakta.

Jag stönar bakom henne, vad skönt du gör för mig, smeker brösten ömt, ner över midjan, magen och höften.

Hon fortsätter hela tiden att sakta runka mig medan hon riktar kuken mot sin stjärt med kukhuvudet mot sin anal.

Tills jag med ett stön kommer i kaskader i hennes hand upp på stjärten och över ryggen.

Hon tar upp sin hand efter hon klämt ur det sista ur kuken, slickar av handen och torkar av sin stjärt och slickar i sig det också som en katt som fått en skål grädde.

Hon vänder sitt huvud bakåt, du smakar också gott säger hon tyst och ler trött.

Du ska få sova nu säger jag.

Jag lämnar henne med en lång blick innan jag lägger på henne täcket och går till badrummet för att borsta tänderna.

Jag tror hon sov innan jag var ute ur hennes rum och jag hade bilden av henne framför mig.

Jag drömde hur jag tog henne med våld, knullade och piskade henne.

 

Nästa dag så har jag fått ett SMS, ”titta ut en bil, det ska vara en cabriolet, det är enda kravet de har och skicka sen det ekonomiska till dem.

De löser ekonomin om mamma håller dem nöjda, annars.

Mamma är orolig och nervös när hon säger ”det är verkligen utpressning för jag har inget val och det där ”annars” vill jag inte veta vad det är.

Hon sitter med ansiktet begravt i händerna, vad har jag gett mig in i egentligen?

Det kommer ett SMS med texten ”klädsel klänning, radiostyrningen på klitoris och underkläder med vita bomullstrosor”.

Jag läser upp det för henne, men hon vill läsa själv också.

Litar du inte på mig frågar jag?

Jo, men det är inte direkt en shoppinglista de skickar eller hur?

Nej verkligen inte svarar jag.

Hon suckar djupt och säger, jag byter om nu så åker vi och tittar på bilen som vi såg annons på hos bilhandlaren.

När hon kommer ut igen så har hon på sig klänningen som de beordrat och en liten bit av ett snöre sticker fram i midjan mellan två knappar då klänningen knäpps framtill.

Vad har du på dig för underkläder är det såna de sagt att du ska ha?

Ja svarar hon irriterat, fast jag hade inte några vita rena så det blev ett par gula, nöjd så?

Jag försöker bara att hjälpa dig, men jag kan sluta med det, vill du det?

Nej det vill jag inte, lämna mig inte ensam, gud förlåt mig så mycket Peter, det är bara så mycket.

De ville att jag ska kontrollera det säger jag och lyfter på underdelen av hennes klänning och mycket riktigt hon har ett par gula bomullstrosor på sig, jag ger ifrån mig en djup suck.

Vad är det frågar hon oroligt, vad är fel?

Du får ta av dig dina gula trosor säger jag kort.

Men va, jag kan inte åka buss utan trosor på mig, visa mig SMS-et.

Utan ett ord visar jag henne det, hon gråter uppgivet när hon drar ner sina trosor och kliver ur dem.

Var ska det här sluta säger hon tyst.

Jag böjer mig fram och känner på radiostyrningen och hon gnäller tyst till men står stilla.

Jag drar lite mer och hon tar ett steg med ett stön.

Nu måste vi gå om vi ska hinna till bussen mamma.

Vi pratar på vägen till busshållplatsen, hon börjar med ”det känns så fel att du gör så här med mig, tycker inte du det Peter”?

Jag stannar henne och säger ”jo det klart att det gör men vi är ju tvingade att göra de här uppdragen och jag ska ”bara”filma och fotografera när du är naken och har sex på alla möjliga sätt”.

Fel eller inte så påverkar det mig så till den milda grad att jag går i bitar om jag inte får avreagera mig på dig.

Men jag är ju din mamma, betyder inte det något?

Självklart det gör mycket men du är också en vacker kvinna som har något som min kropp skriker efter.

Hon rodnar och öppnar munnen som för att säga något, men ångrar sig med en huvudskakning och så går vi vidare.

Vi får vänta fem minuter innan bussen kommer, den är nästan tom och vi sätter oss längst bak.

Jag rycker lätt i radiostyrningen när vi sitter där och smeker upp längs hennes lår först på utsidan sedan på insidan upp mot det hägrande skötet.

Hon rycker till irriterat, sluta genast, vi sitter ju på en buss fräser hon och kniper ihop med sina lår.

Utan ett ord så visar jag min telefon med SMS-et från sajten ”molest her, feel her up, touch her pussy and take pictures”.

Hon läser tyst och säger inget utan avger bara en uppgiven suck och särar undergivet på låren för att ge mig fritt tillträde till sitt kön.

Jag smeker återigen upp mot skötet, känner den lena huden på insidan av låret och till min förvåning känner jag att hennes fitta är fuktig.

Jag särar på blygdläpparna och tar ett par kort på den hårlösa fittan smeker hennes kön och mina fingrar glider runt i det såsiga slippriga skötet.

Det kommer ofrivilligt tysta njutande ljud från henne när hon njuter mot sin vilja.

Bussen kränger till och det är lite rop där framme vid chauffören, när jag tittar upp så möts jag av chaufförens blick i den inre backspegeln.

Han ler och nickar erkännande och gör en tummen upp medan jag fortsätter att antasta hennes kropp.

Jag fortsätter ta bilder på hennes blottade kropp och hon märker aldrig chaufförens intresse för hon blundar skamset hela tiden.

När vi ska gå av så tittar jag upp mot chauffören i spegeln och han ler och blinkar med ena ögat.

 

Vid bilhandlaren så går det ganska fort, bilen som visade sig vara två stycken av samma modell var inga märkvärdiga men de var i bra skick och det var en medelstor cabriolet.

Hon provkörde dem, valde en av dem och lånade hem den över helgen för att prova den.

När vi åker hem i den nya bilen så har vi nästan glömt sajten tills de påminner oss med ett SMS till min telefon när vi precis stannat för att köpa glass.

”Cabba ner, sonen ska sitta framför passagerarstolen och filma medan hon ska köra upp bredvid en långtradare, tuta på den.

Lyft underdelen på klänningen och visa dina trosor, smek dig mellan benen.”

Tårarna rinner sakta på hennes kind, jag kan inte visa trosorna för jag har ju inga på mig.

Tog du med dem eller är de kvar hemma?

Jag är ledsen mamma men de är kvar hemma bekräftar jag.

Hon ser uppgiven ut innan hon säger, fan vad allt ska gå illa då, sträcker upp sig och säger det får väl gå ändå.

Vi äter vår glass under tystnad och jag läser meddelandet igen, skjuter tillbaka passagerarstolen så jag får plats framför den på golvet.

När vi åker iväg så sitter jag på plats med kameran inställd på filmning, det är lite trångt men det går.

När vi kommer ut på den tvåfiliga motorvägen så åker vi ett tag innan vi kommer ifatt en långtradare som vi ligger bakom en god stund.

Mamma är ängslig, rädd och nervös, törs inte.

SMS, ”move it or ELSE”.

Jag börjar filma henne.

Hon gnäller till, åker upp bredvid långtradaren och tar ett djupt andetag innan hon tutar på den.

När han svarar med en tutning så lyfter hon underdelen på sin klänning och visar fittan för honom tror hon.

Men när rutan öppnas så hänger det ut en tjej som tjoar sitt bifall till mamma.

Härligt tjejen, det där är girlpower.

Mamma blir så chockad att hon släpper gasen och glider in bakom långtradaren igen.

Vi ser på varandra och vi skrattar lite lättade, det var det första steget och det var inte så farligt.

Vi svänger av på nästa avfart och tjejen i långtradaren tutar med sina kompressorhorn när hon fortsätter på sin väg.

 

Vi stannar vid en rastplats och går ur bilen och när vi står där kommer det en vindil och mamma ryser till.

Fryser du frågar jag?

Nej men utan trosor och henne hårlös så känns det annorlunda, jag känner mig så blottad hela tiden.

Det kommer en kraftigare vindpust så klänningen blåser upp och blottar hela hennes underliv.

Jag ser på det och säger ”hon är vacker tycker jag”.

Det piper till i min telefon när jag tar upp den så ser jag att det är från sajten ”this is not a fucking vacation, move it”.

Vi sätter oss i bilen och åker ut på motorvägen igen, hittar snart en ny långtradare.

Mamma tar ett par djupa andetag och lägger sig jämsides och tutar på den, fuktar sina torra läppar innan hon lyfter på underdelen och blottar sig för chauffören.

Han tutar högt när han ser henne, vevar ner sidorutan och hänger ut, hon lyfter på vänsterbenet och smeker sig ner över det kala könet.

Knäpper upp klänningen hela vägen, det enda som skyler är hennes BH.

Jag tittar på hennes kropp, inser att hon gillar det här, det bor en blottare i mamma.

Håller du i ratten åt mig säger hon när jag gör det och hon har kopplat in Cruise control så tar hon av sig Bh-n, också och smeker sina styva bröstvårtor inför våra blickar.

Jag styr med ena handen och filmar med den andra.

Hon vinkar åt honom, tar över ratten och saktar in bakom honom.

Vi gör likadant på ett tiotal långtradare snabbt efter varandra, det var en till kvinnlig chaufför men hon var inte intresserad utan bara vinkade och tutade en gång.

De andra var desto mer intresserade och försökte förmå mamma att svänga av så de fick visa vad de kunde som de skrek åt henne, de viftade med pengar och sina kukar men förgäves.

Vi tar nästa avfart och stannar på en rastplats med bord inne mellan träden, så den är lite undanskymd men man ser bilarna åka förbi på vägen.

Vi kliver ur bilen och sätter oss vid ett bord, det där var roligt, det kändes nästan som när man var i din ålder och busade runt säger hon upprymd och glad.

Hon har en busig, vild blick, det är något mer i blicken.

Hon har nog helt enkelt blivit kåt av det hela.

Jag tittar på min telefon ”get her naked, lick her pussy on the table and then fuck her”.

Vi ser varandra i ögonen, hon reser sig upp och tar utan ett ord av sig klänningen, lutar sig med ryggen mot bordet.

Jag ställer mig också upp framför henne, ser djupt i hennes ögon medan jag lägger henne ner på bordet.

Lyfter upp hennes ben tills hon håller i dem själv, så jag kommer åt att slicka hennes underliv ordentligt, jag njuter av smaken av upphetsad kvinna.

Jag slickar mig bakåt mot analöppningen, när jag kommer dit så ryser hon till och jag ser hur fittan kniper ihop sig, det pressas fram lite sekret.

Hon stönar lågt, njuter av behandlingen jag gör med min tunga.

Hon kniper med fittan, smeker sina bröst ner över magen och tar tag i mitt hår och försöker stoppa in mitt ansikte i sitt kön.

Hon drar mig i håret och försöker lyfta mig, hon stönar fram ge mig mer!

Jag reser mig upp med hennes ben på mina axlar, lägger min kuk mot skötet och låter den glida in i det sköna mjuka fuktiga könet.

Vad skön du är säger jag med darr på rösten.

Kuken stöter och bökar i det sköna hålet, hon kröker rygg gör motjuck med sitt underliv, tar på sina bröst, drar i dem plågar dem, gnäller högt frustrerad, hon vill komma.

Hon smeker sig ner över sitt kön och befrielsen kommer slutligen med ett stön.

Hon kniper med skötet så jag kommer också, det fanns inte en chans att stå emot.

Jag ser kärleksfullt på henne när hon ligger där utslagen och över hela henne lyser det ett glimmer som avslöjar att hon är nyknullad och tillfredsställd.

Jag hjälper henne upp så hon kan klä på sig klänningen och när vi går bort till bilen så kommer det en barnfamilj till rastplatsen, vi ser på varandra, det var nära ögat.

Sen cabbar vi upp bilen och så åker vi hemåt.

 

Vi hinner lagom ut på vägen innan det seglar upp en långtradare bakom oss, tutar och blinkar med sina kraftiga extraljus.

Jag ser bakåt och ser hur han gestikulerar vilt, gör onanirörelser och pratar i sin kommunikationsradio och jag får onda aningar, vem eller vilka pratar han med?

Strax så dyker det upp flera långtradare som ligger efter oss och vi kommer ifatt två stycken också som blockerar oss på den krokiga och smala vägen så vi inte kommer om dem.

Vi ser oroligt på varandra.

Vad vill de oss frågar mamma lite naivt?

Jag tror mer på, vad de vill dig mamma.

Ja men vi lekte ju bara, utan att mena något med det.

Det var tydligen ingen lek för dem, hur ska vi lösa det här då?

Kan vi stanna och prata med dem frågar mamma naivt?

Det ska vi inte för då är vi fast, tills de har fått vad de vill ha och jag vet i varje fall vad det är!

Men vad ska vi göra då, kom på någonting fort säger mamma med begynnande panik i rösten.

Jag tar fort fram en vägkarta och orienterar mig snabbt, hittar en tänkbar liten grusväg som grenar ut sig i skogen.

Fort sväng in på den här vägen till höger och mamma bromsar hårt och svänger in på den lilla grusvägen som den värsta rallyföraren.

Vi ser bakåt i backspegeln hur de flesta fortsätter men två långtradare följer sakta efter oss in på den smala grusvägen, neej gnäller mamma ångestfyllt.

Mamma gasar lite mer och kör lätt i från dem på den smala vägen som kantas av bondgårdar både aktiva och nerlagda.

Vi ser över åkrarna att det kommer långtradare från andra hållet också och dessutom får vi möte med en traktor.

Vi svänger snabbt upp en väldigt smal väg som inte långtradarna kan köra upp på, tror vi iallafall.

Vägen vi åker på går brant uppåt och bilen får kämpa för att inte fastna men den lyckas ta sig upp på krönet och där ser vi en äng.

Vägen tar slut här så vi kommer inte vidare utan vi är fångade i en fälla, vi parkerar bilen och kryper fram till kanten.

Vi ser ända ner till den lite större vägen hur långtradarna möts och chaufförerna står och gestikulerar.

Traktorn kommer tillbaka efter att varit hemma och bytt aggregat för att kunna slå hö, han lyckas nätt och jämnt ta sig förbi genom att åka i diket.

Han stannar i vid chaufförerna och gestikulerar åt dem och vi ser på lång väg att det går hett till.

Bonden kliver ur sin traktor med ilskna rörelser och chaufförerna backar för den resliga gestalten som kommer mot dem som en bärsärk.

Han stannar och går tillbaka till traktorn och sätter sig.

Han ser ilsket på dem när han åker förbi dem upp på vägen där vi gömt oss.

Vi ser på varandra med oro, vi är fast i en fälla som vi själva gått in i.

Traktorn tuffar upp för backen och stannar efter krönet men så den fortfarande blockerar vägen, den står på tomgång någon minut innan han stänger av den och kliver ur.

Han går fram till oss och skrockar för sig själv, är det er de letade efter, de där åkardrängarna?

Vi står stumma och kan bara nicka tyst.

Vill de er något illa?

Vi nickar igen fortfarande stumma.

Så jag ska inte ropa på dem då?

Ivriga huvudskakningar blev svaret.

Vi är fortfarande som bedövade av hans utstrålning av styrka, en rå okuvlig styrka skapad av ett liv av hårt arbete och en kropp som tålt det.

Ska vi göra ett byte då för jag sa till dem att ge sig av säger han och börjar knäppa upp overallen, mamma nickar med tårar i ögonen, hon ser storögt på när han klär av sig.

Musklerna ligger som tjocka rep under huden som spelar när han rör sig, det är inte en kropp som gymmet, utan arbete skapat.

Klä av dig dina kläder så jag får se på dig då.

Mamma klär motvilligt av sig och jag som står nära henne märker att hon är inte opåverkad av honom, hon ger omedvetet ifrån sig gnällande låga ljud för att meddela sin undergivenhet.

Det som händer sker när en hona söker en alfahane i naturen och hon möter den starkaste som finns, en silverrygg.

När de fått av sig kläderna så ser de på varandra, nerifrån och upp och han nickar gillande.

Du är en grann kvinna du, det är synd att du är rakad där nere men det går nog ändå, kom till mig så ska du få det du vill ha och vinkar inbjudande.

Hon står och ser på hans kropp och på den grova lemmen som han har blivit utrustad med.

Den är i proportion till hans kropp men den är ju stor så hans kuk är det också.

Hon går flämtande fram till honom tvekande men ändå dragen till honom, tills hon står undergiven framför honom med händerna efter sidorna och brösten skjuter ut stolta, svullna.

Han känner på henne, smeker över brösten med ömhet och känsla som man inte kunde tro fanns i de grova nävarna och hon skjuter ut brösten erbjudande.

Han fortsätter smeka efter hennes sidor, smeker skinkorna och in mellan hennes ben som hon särar villigt för att han ska komma åt att känna på hennes företräden.

Han känner att hon är redo att para sig och lyfter upp henne i sina armar, justerar sitt grepp så han håller under hennes skinkor.

Han sänker sakta försiktigt ner henne så hon spetsas på hans kuk samtidigt som hon stönar och med uppspärrade ögon särar på sina ben för att underlätta hans inträngande.

Innan han är helt inne så gnäller hon till och han förstår att han bottnar i henne.

Han håller henne där ett tag innan han börjar höja och sänka henne enbart med sina armar, han söker hennes blick medan hon knullas av hans grova ådriga kuk.

Hon ser tillbaka på honom med dimmig blick och hon är helt uppfylld av hans kuk som stimulerar hennes fitta på nya ställen, hon kommer flämtande, blundar och njuter.

Men då slutar han knulla och då hon spärrar upp ögonen och ser desperat på honom så fortsätter han igen så hon kommer igen men den här gången kämpar hon för att se in i hans ögon trots att orgasmen river i hennes kropp.

Det rister i hans kämpagestalt när han morrande sprutar i hennes fitta och hon kommer igen.

När han tömt kuken i hennes fitta så lyfter han försiktigt ner hennes kropp som ligger som ett formlöst bylte på marken och står där väntande.

Under tiden han väntar på att mamma ska vakna till så pratar han med mig om hur en alfahane ska vara, beskydda sin hona m.m.

Han nämner lite hur hon ska vara, undergiven honom men samtidigt inte vek utan ska kunna stå vid hans sida när det stormar och är oroligt.

Hon vaknar till efter en liten stund och hon inser snart vad han väntar på, kämpar sig upp och gör rent hans kuk med sensuella rörelser, slickar och suger den ömt.

Han njuter av behandlingen hon ger kuken och det rycker i den när den reser sig.

Han drar sig ur hennes mun och säger bara ”det är en tid för nöjen och en tid för arbete”.

Med det sagt så klär han på sig igen och mamma gnäller ynkligt för hon hade hoppats på en omgång till.

Hon försöker kråma sig och göra sig attraktiv och oemotståndlig för honom men förgäves.

Hon ger ifrån sig samma gnällande ljud som hon gav ifrån sig för att markera sin undergivenhet.

Hon ser längtansfullt efter den grova kuken som försvinner in i overallen igen ståendes på alla fyra och jag kan se hennes fitta öppna och sluta sig i trånande längtan efter hans kuk.

Frun kommer snart och vill ha en åktur också, så klä på dig och lycka till på er färd nu.

Gå till din karl nu kvinna för han väntar på dig och han kan ge dig vad jag inte kan ge dig..

Med det så går han bort mot traktorn och mamma börjar dröjande och motvilligt klä på sig sina kläder.

Jag hör ett lågt surrande i luften och där uppe i luften ser jag en drönare sväva på ca tjugo meters höjd, hur länge har den varit där och vem kontrollerar den?

 

Mamma harklar sig generat och frågar, har du något jag kan torka mig på så det inte blir fläckar på bilsätet?

Jag tar av mig byxorna och ger henne mina kalsonger att torka sig på, när jag gör det så sprätter kuken ut som en stålfjäder.

Jag har naturligtvis blivit kåt av skådespelet jag precis bevittnat och mamma ser på mig ömt, förlåt mig så mycket, kom till mig så ska jag hjälpa dig.

Då jag kommer fram till henne så tar hon min kuk i mun och suger med långa drag på den så jag känner kukhuvudet börjar tränga ner i hennes hals.

Jag njuter där jag står och jag hör traktorn närma sig oss, när jag ser upp så ser bonden på oss leende och nickar gillande innan han vänder för att slå nästa sträng blivande hö.

Precis när han vänt så kommer det en annan traktor med en kvinna i, det är nog hans fru inser jag och tänker att det var nog tur att hon inte kom tidigare.

För hon ser ut att kunna bli mycket besvärlig om hon var på det humöret, något som hon troligtvis blivit om hon sett mamma knulla hennes karl.

För jag har då aldrig sett någon kvinna som passat bättre som modell som valkyria än hon.

Hon kliver ur traktorn och väntar in sin gubbe, förbereder sig genom att ta av sig sina underkläder så han kommer åt att ge henne vad hon kommit för och släpper ut sin stora hårman.

Bonden kliver ur traktorn när han kommer fram till sin väntande fru och ger henne en kram innan hon utan att tveka går ner på honom för att ta hans lem i sin mun.

Hon stannar upp och ser på honom, luktar på hans kuk innan hon fortsätter att suga den med långa rörelser och vi kan se att hon klarar att ta hela kuken i sin mun eller rättare sagt ner i halsen.

Efter en stund så reser hon sig upp och ställer sig med ryggen mot det stora traktordäcket samtidigt som hon lyfter på underdelen på klänningen för att ge sin karl tillträde till sin kropp.

Hon blottar samtidigt sitt kön eller den vildvuxna urskogen som döljer det och man kan se att det har nog aldrig varit i kontakt med en sax någon gång.

Han nickar gillande åt henne innan han kliver fram och lyfter upp henne som om hon inte vägde någonting för att sedan sänka ner henne på sin stora kuk.

Han trycker hennes kropp mot däcket och börjar knulla sin fru med långa tag samtidigt som de stirrar stint i varandras ögon, det syns att de utkämpar en kamp sinsemellan.

Vem ska först vika undan med blicken eller blunda av njutning, ingen vill ge sig frivilligt för den andre och deras tvekamp utkämpas med alla till buds stående medel.

Man ser hennes magmuskler arbeta för att ge han största möjliga njutning så hon kan vinna kampen över honom.

Han som håller sina händer under hennes stjärt för att hålla upp henne i läge, tar vänster hand och smeker mellan hennes ben bak mot hennes anus.

Man ser lång väg hur han får ta i för att hålla henne uppe med högerarmen men den extra ansträngningen gav utdelning.

Han stoppar in sitt finger i hennes stjärthål och det avgör det hela, hon blundar njutande innan hon med ett ryck kommer på sig själv med att ha förlorat.

Hon ser först vansinnigt arg ut innan hon skrattar högt och slänger med sitt långa hår som en god förlorare, det syns lång väg hur hon njuter av honom.

Hon ger han en lång kyss medan han kommer i hennes trånande kropp och hon kommer också, besegrad men det var nog ingen tung förlust.

De kramas en stund innan de klär sig och de sätter sig i sina traktorer, han för att fortsätta slå hö och hon för att åka tillbaka hem.

Hon åker fram till oss där vi står upp nakna, jag har precis fått utlösning i mammas mun så kuken håller på att slakna och mamma slickar sig om munnen.

Hon stänger av traktorn och kliver ur och säger att han hade sagt åt henne att vi hade haft problem med åkardrängarna men att de var borta nu för att han hjälpt oss.

Hon tillade att det är inte fel att bjuda på sin kropp som tack men sedan ska det vara bra med det.

Tycker du inte det sa hon allvarligt och ser på mamma?

Jo svarar mamma bondfrun så är det.

Bra då är vi överens sa hon och skrattade glatt för det blev ju över så det räckte åt mig också.

Med det så sätter hon sig i traktorn och vinkar innan hon åker iväg.

Vi sätter oss i bilen efter vi klätt på oss och mamma får lägga mina kalsonger som en binda mellan sin fitta och bilsätet.

Innan vi åker så ser vi på varandra och ger oss iväg med en vinkning åt bonden.

Vi hinner bara komma ner på tillfartsvägen till ängen innan jag får ett SMS ”turn wright” och då vi ändå tänkt att göra det så lydde vi rådet.

Efter en stund så kommer vi förbi bondfrun som vinkar glatt när hon ser oss åka förbi.

När vi är framme vid stora vägen så läser jag ”turn left and live” vi lyder och de lotsar oss genom en labyrint med långtradare hemåt.

Ibland får vi stanna inne på en liten grusväg medan vi möter en karavan med långtradare sakta körandes spanande efter oss.

Men till slut så är vi hemma och vi är snabba att ställa in bilen i garaget och stänga dörren.

Mamma går in för att tvätta sig och att göra något att äta medan jag städar undan i bilen speciellt sätet som mamma satt på, det är helt rent förutom en lätt könsdoft som snart försvinner.

Jag tvättar snabbt av den leran efter grusvägarna.

Jag svara på SMSmeddelandena med ett ”thank´s you for your help” och svaret kommer fort ”we promised to keep you alive, didn´t we”.

Jag går in till mamma som precis fått klart lite mat som vi kan äta medan vi lägger upp de nya filmerna på sajten.

När jag slår igång på min bärbara dator som står på köksbordet så ser jag att det redan ligger en film från idag på sajten och då jag startar den så ser vi att de har filmat oss med en drönare hela dagen.

Det är oerhört detaljerat så de måste ha använt en bra kamera, man ser tydligt när mamma visar fittan för långtradarchaufförerna.

Hur jag slickar och knullar henne på rastplatsen och hur de jagar oss med sina långtradare och hur nära det var att de tog fast oss.

Jag tänker att de måste haft tillgång till satellit för att kunna styra oss undan från långtradarna som jagade oss eller mamma rättare sagt.

Innan de träffar bonden som får iväg dem från oss innan han kommer upp till ängen där vi gömmer oss.

Hur han knullar med mamma och lite senare med sin fru.

Jag går på toaletten en stund och när jag kommer tillbaka så står mamma och tittar igen från början och hon andas tungt när hon står framåtlutad med armbågarna på bordet.

Herregud, var det så upphetsande att bli jagad av alla dessa män som bara ville en sak, att få ta dig villig eller ej, är det så?

Nej då var jag mest rädd, men nu är det det på ett sätt, ett perverst sätt.

Hon har tagit av sig sin klänning och vickar lockande på sitt underliv från sida till sida och det kommer gnällande låga ljud från henne som hon omedvetet ger ifrån sig.

Jag ser på henne när hon lockar med sitt underliv som ännu har underkläderna på sig, trosor med en fuktfläck i grenen mittför skötet.

Jag tar fram väskan med BDSM-sakerna och lägger fram bröstklämmorna som ska göra lite ont framför henne varpå jag knäpper upp BH-n så brösten friläggs.

Sätt på dig klämmorna Mia beordrar jag men hon reagerar inte, jag drar ner hennes trosor till fötterna och hon kliver ur dem.

Hon är i varje fall medveten om vad jag gör med henne så jag tar fram piskan och sedan ger jag henne ett rapp på ena skinkan.

Nu får jag en reaktion, hon stönar till och kniper med stjärten för att lindra smärtan.

Ta på dig klämmorna upprepar jag lugnt, fortfarande inget svar.

Hon får två rapp till på den andra skinkan hårdare den här gången, nu kniper hon flera gånger med stjärten och avger ett långdraget stönande ljud.

Varför piskar du mig, har de sagt att du ska göra det frågar hon med ett plågat tonfall?

Nej, det är för att du behöver det eller hur?

Inget svar.

Två rapp på den första skinkan och hon gnäller men står kvar i samma position utan att vara bunden på något vis men fortfarande ingen antydan att sätta dit klämmorna.

Fyra rapp, två på varje skinka hårdare ändå och nu så reser hon sig upp på armbågarna och tar av sig BH-n helt och tar upp klämmorna, känner på spänsten i dem.

Sätter fast en klämma på sin ena bröstvårta efter att ha dragit och tvinnat den så den styvnade och stod ut, aj aj gnäller hon när hon sätter den på plats.

Den gör så ont klagar hon stilla och drar prövande i klämman som för att känna sig för hur mycket hon tål.

Sex rapp, tre på varje skinka ännu hårdare, hon snyftar högt min stjärt brinner upp och tar den sista klämman och sätter den på den andra bröstvårtan.

Så nu är de på plats ropar hon och känner på sina bröst, väger och smeker dem samtidigt som hon kniper med sina skinkor av smärta, men ändå så står hon kvar med sin stjärt putande ut.

Hon smeker sig mellan benen och bestraffas direkt av ett rejält rapp över båda skinkorna.

Jag ser på hennes sköte hur det har trängt fram sekret som sakta rinner på insidan av hennes lår.

Hon lutar sig framåt mot bordet och söker stimulans för sitt sköte när hon inte får ge det med handen, blir frustrerad när det inte fungerar.

Frustrerad drar hon i bröstklämmorna för att få känna någonting, om inte vällust så smärta i varje fall.

Vad vill du mig klagar hon tvekande som om hon inte vill höra svaret?

Jag svarar inte, lägger fram tuben med glidmedlet bara framför henne.

Ååh nej, inte i stjärten snälla du, du är så stor att jag vet inte om jag klarar att ta emot den.

Jag börjar piska hennes stjärt tills hon ger upp och börjar snyftande smörja in sitt stjärthål med glidmedlet.

När det väl är insmort så skjuter hon det bak mot mig erbjudande sin svidande bakdel med en snyftning.

Bättre kan du.

Det tar en stund innan hon med en suck tar bak händerna och drar isär skinkorna så hennes anus blottas.

Duktig flicka säger jag.

Jag sätter kuken mot hennes blottade anus och håller den stilla där.

Du får själv göra det säger jag.

Hon stönar och gnyr när hon trycker tillbaka så att mitt stora kukhuvud långsamt utvidgar hennes trånga ringmuskel som gör motstånd så gott den kan.

Aj, vänta var stilla, oooh vad det spänner och drar i stjärten.

Det är du som rör dig, jag är stilla ett tag till, tills du vant dig.

Hon trycker sakta in min kuk i sin stjärt alltmer fångad i sin undergivenhet samtidigt som hon ser på filmen hur hon knullas av bondens stora kuk och hur hon sedan betjänar honom.

Jag böjer mig fram och gungar lite på klämmorna så hon påminns att de är kvar, hon stönar lågt.

Hon börjar sakta knulla sig på min kuk och jag ser hur den glider in och ut ur hennes stjärt med ringmuskeln utsträckt som ett band runt kuken.

Det ser väldigt upphetsande ut när kuken sticker ut från det trånga stjärthålet med de omslutande skinkorna som är rödrandiga från piskan.

Vad skön din stjärt är Mia, trång och skön säger jag njutande av den trånga bakdelen som knullar mig allt snabbare och hårdare.

Hon stönar vilt när hon våldtar sin stjärt och drar i bröstklämmorna för att plåga sina bröst ytterligare, jag känner hur hon kniper med stjärten.

Jag böjer mig fram och tar snabbt bort klämmorna och då strömmar blodet till smärtsamt.

Den extra känslan gör att hon kommer häftigt och hon klämmer och drar i sina ömmande bröst samtidigt som hon kniper med ringmuskeln som känns som en massage för kuken.

Jag stöter i hennes stjärt och njuter av det trånga hålet som ger oss så sköna orgasmer när jag sprutar upp i hennes anus.

Vi står tillsammans, jag med kuken fortfarande i den sköna stjärten smekandes brösten försiktigt med mjuka rörelser över höfterna.

Viskandes vad vacker du är, Mia.

Hon ser upp på mig med dimmig beslöjad blick, att det kunde vara så skönt med analsex visste jag inte.

Jag drar mig ur henne motvilligt men kuken var slak så den gjorde ingen större nytta.

Vi kramar varandra ömsint efteråt innan mamma går och tvättar sig medan jag plockar undan sakerna vi använt och läser kommentarerna som strömmade in till sajten.

De senaste filmerna verkar ha gjort succé för det är huvudsakligen positiva reaktioner och jag tänker att vi ska läsa dem i morgon.

När jag är färdig så går jag också och tvättar mig innan jag går till mitt rum för att sova när jag kommer in så tänder jag inte lyset utan lägger mig under täcket direkt.

Något är ”fel” för jag känner en kropp till under täcket, en naken kropp som är nyduschad och bakbunden.

Jag känner på den andra kroppen den har två fasta bröst som känns toppiga och man får intryck av att de är upphetsade och kåta.

Smeker ner över den lena huden mot den platta magen och den smala midjan som går över till höften.

Känner mellan benen hur könet är helt kalt, det finns inte ett hårstrå vad man kan känna, det enda som känns är det såsiga kåta könet som väntar.

Kuken styvnar av den trevliga överraskningen jag fick och lägger sig lägligt mellan låren upp mot det våta könet med huvudet.

Det enda jag behöver göra är att med en lätt tryckning glida in i det sköna hålet som erbjuds mig och jag glider hela vägen in.

Jag börjar knulla först sakta sedan fortare och hårdare, jag håller om hennes höfter för att få kraft i stötarna.

Jag smeker henne runt könet och lätt över klitoris som ger resultat för hon trycker sig stönande bakåt mot mig.

Hon börjar skakande att komma och kniper så skönt med sin fitta att det inte går att hejda orgasmen som kommer i en oändligt skön våg.

När vi lugnat oss efter en stund så frågar hon, får jag sova i din säng i natt för jag är rädd att jag kommer att drömma om långtradare i natt.

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

Vilken underbar novell.

29/12, 2023 kl. 23:43