Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/3, 2019 kl. 17:47, av Sixten

Dildon

Det blev en julafton jag sent skal glömma. En julklappsdildo blev upphovet till högst oväntade stunder med min svärmor

 

Det var julafton. Hemma hos mig och Karin satt vi med var sitt glas varm och god glögg, beredda att börja vår julklapputdelning tillsammans med Karins mamma och pappa, Evert och Kerstin.
  
Jag trivdes, hade verkligen nöjsamt. Alla var förväntansfulla. Evert fick bli vår tomte. Bland de sista paketen höll han nu upp som Karin skulle få. Han läste på paketet: "Älskade, jag önskar dig sköna stunder med den här  ersättaren". Karin tog emot sit paket och vecklade av omslaget. Hon blev fullständigt överraskad när hon såg vad hon fått i handen och hon rodanade karaftig. 

Evert frågade:
- Vad är det där?

Karin försökte säga något men fick inte fram ett ljud.
Jag fann snabbt på en nödlögn som jag trodde skulle rädda situationen.

- När jag var och handlade träffade jag min gode vän Åke. Han köpte också julklappar.Medan vi  pratade med  
  varandra fick han ett samtal. Han blev tvungen att snabbt ta sig till sitt jobb och bad mig ta hand om sina
  inköpta julklappar och köra hem den till hans hustru som han visste var hemma just då. Jag måste av ,
  misstag fått med mig en av hans juklappar

Evert reste sig från sin plats, vände sig till sin dotter och sa

-  Karin, vi kan väl gå ut i köket och ordna met litet kaffen. Den där grejen behöver vi ju inte bry sig om. Den
   är ju inte till dig.

Far och dotter lämnade Kerstin och mig ensamma.
- Du fann dig bra i en hast. Jag ordnar resten. Jag tar hand om dildon nu.

Så tog min svärmor dildon och stoppade den i sin handväska. Jag hörde hur hon viskade till sig själv att den skulle hon nog ha användning av .

- Du, Sixten, kunde vi inte ses någon gång framöver utan Evert och Karin?

Hennes fråga var en  fräck inbjudanden. Ville hon demonstrera hur en dildo ska användas eller ville hon något mer?  Hon var en fräsch, ungdomlig kvinna som säkert hade en hel del sexuella behov, som inte blev helt tillfredställda av min svärfar. Kerstin hade nog mycket att ge. Men ville hon verkligen ha en affär med sin svärson?

- Sixten, efter trettonhelgen ska Evert åka på en flerveckors affärsresa till utlandet så det kan vara ett bra tillfälle
   för dig och mig att träffas hemma hos mig.. Vi kan nog göra en hel del mer än att beundra dildon.

Kerstins antidningar om vad hon och jag kunde göra tillsammans kunde inte missförstås. Hon vill ha
ett äventyr med mig. Hur många svärmödrar är inställda på sådant. Skulle vi två kunna gå över gränsen och göra nägot som av de allra flesta skulle anses vara otillbörligt?

Men för mig stod det klart att det skulle vara underbart att bli förförd av Kerstin. Hon var attraktiv och hon var därutöver uppenbarligen en mycket kåt kvinna som inte tvekade när möjlighet öppnade sifg.

När jag kommit till sängs kvällstid hände det många gånger att jag tänkte på Kerstin och såg för min inre syn
hur hon låg på sin säng framför mig och väntade på min kuk. Jag blev ordentligt kåt av mina tankar.  Med den känslan i kroppen rullade jag över till min Karin i sängen bredvid och vi fick ett härligt knull. Karin började fråga vad som hänt med mig. Hade jag blivit kåtare än vanligt av att en dildo oväntat dykt upp på julaftonen? Det var en fråga som hon ställde varje gång hon blev överraskad av av min stormande kåthet. Jag tror aldrig hon förstod att det var jag som köpt den och tänkt ge den till henne som julklapp. 

Ju mer jag längtade efter Karins mamma desto mer började jag tycka att vi människor skulle kunna släppa oss liter mer loss. Det borde inte vara fel eller omoraliskt att då och då byta partner. Det borde väl både man som kvinna anse vara tillåtet.

Nu längtade jag mer än jag någonsin kunnat tro efter Kerstin. Jag tänkte på henne på dagen  och jag drömde om henne på natten. Karin berättade en morgon att jag i sömnen skrikit rakt ut i luften att  nu sprutar jag..

- Du har blivit så annorlunda Sixten. Kan vi inte hålla det sexuella inom rimliga gränser ungefär som jag vet att 
  pappa och mamma gör.

Hon skulle bara veta hur hennes mamma var till sin läggning i sexuellt hänseende. Jag för min del föreställde mig  Kerstin som minst lika kåt som jag. Det var spännande att få uppleva hur hon och jag  skulle ta hand
om varandra.

Så ringede Kerstin mig en dag efter helgerna och vi bestämde att vårt möte skulle ske den dag i nästa väcka då Karin och en väninna till ill henne skulle åka bort några dagar till en spabad.

Nu stod jag darrande i  trappuppgången utanför Kerstins dörr. Ja, jag darrade faktiskt, kände mig mycket osäker men var dessutom rejält kåt. Kuken var ordentlig styv. Något kort ögonblick var jag fullt medveten om vad jag skulle göra, Knulla Karins mamma, alltså vara otrogen mot Karin tillsammans med hennes mest närstående släkting, hennes mamma.. .

Jag kanske misstolkat Kerstin. Hon kanske skulle skratta ut mig.Ge mig en svidande minnesbeta. Men nej, så var det nog inte. Hon hade ju på flera sätt antytt att hon ville ha mig i sin säng.

Jag tryckte på ringklockan. Kerstin öppnade. Hon stod framför mig i bara behå och trosor. Smäcker, välväxt, vacker, en prydnad för det kvinnliga könet. Denna 42-åriga kvinna hade inget som helst tecken på att hon hade börjat lämna ungdomen. Hon hade ett stort leende på sina läppar.

- Stig in Sixten! Nu får du snart ta mig. Jag har längtat, långt mer än du kan tro

Vi kom fort till hennes sängkammare. På hennes nattygsbord låg den dildo jag köpt till Karin. Om den var nyanvänd kunde jag inte se.

Det dröjde inte lång stund förrän jag hade min kuk djupt inne i hennes våta fitta. Skönt. Det gled snabbt in och ut. Jag tror aldrig jag knullat så fort tidigare. Det gick också snabbt för oss båda. Andra gången tog Kerstin kommandot. Hon fick mig att bete mig som en furie. Aldrig hade jag upplevt ett så hetsigt knullande. Kerstin skrek och kommenderade och jag lydde med all den kraft jag kunde prestera. Jag hade aldrig kunna föreställa mig henne så vild som hon nu visade sig vara. Tänk att  min svämor hade dessa oväntade egenskaper och tänk att det måste vara ytterst ovanligt att en svärson erbjöds att  knulla med sin svärmor.

Utmattade hamnade vi vid varandras sida.

- Det här var första akten i vårt skådespel, Sixten. I nästa akt tar vi det litet lugnare, tar det sakta men njuter
  lika mycket. Du är då  för god och har en så  underbar kuk.

Det lugna, den nya akten  bestod i  slickande av Kerstins fitta. Min tunga förde Kerstin till paradiset. Det gick inte att missta sig på det.

Så ställde Kerstin sig på alla fyra med ändan upp i vädret.

- Jag är lycklig, Sixten. Du är den karl en kvinna behöver. Håll kuken styv och för in den bakifrån

Jag hade kraft kvar och återigen fick vi en avslutning med orgasm.

Det blev många träffar med Kerstin. Alla skedde i smyg. Det var korta mellanrum mellan dem.
Ibland kom jag dag på dag, ibland blev det en dags mellanrum. Ovanpå all detta sex hade jag ansvar för att ge Karin en rätmätiga mängd av det hon behövde.

Med tiden började jag förstå att jag inte orkade med att leva som jag gjorde. Jag sökte upp en psykolog som efter ett ingående samtal med mig remitterade mig till en psykiatrisk klinik, där jag också fick redogöra för mina problem. Jag blev nu rekommenderad att bo på ett vilohem i minst en månad. Så fick det blie.

Jag fick nu ofta brev från Karin. Hon önskade mig snar bättring och hoppades att det inte skulle dröja så länge innan jag var hemma igen.

Så kom ett brev från henne med ett överaskande innehåll. I det bad hon att jag skulle köpa henne en dildo.
Hon gjorde klart för mig att nu visste hon säkert att den dildon som dykt upp på julaftenen var köpt av mig som gåva till henne och inte av Åke som julklapp till hans hustru. Hon hade nyss talat med Äke och då fått hans besked att hans hustru varit försedd med dildo långt inne hon gifte sig.

 Vart den nu tagit vägen förstod hon inte men hon tyckte att jag kunde köpa en ny till henne .Det var ju nu när jag var på viloanstalt  som hon verkligen behöfde den . 

 




 


 

 



  
 

 


 

 

 

 

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.