Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/3, 2019 kl. 12:54, av Baltazar4

Min dotter terrängryttarinnan

Del 1 av 3 i serien Min dotter terrängryttarinnan

Jag och min dotter campar utanför staden under en tävling, vi har hyrt en beteshage åt hästen att beta i. Min dotter tävlar i terrängridning på hög nivå så vi är ofta ute och campar på helgerna. Den här lite kinky historien beskriver vad som skulle kunna

Vår familj består av mig och min dotter, jag är skild sen tio år och jag heter Peter och är fyrtiotvå år, smärt och ganska vältränad då jag har terrängridning som mitt stora intresse.

 

Min dotter som heter Lina är sexton år och 170 cm lång med smärt och kurvig kroppsbyggnad.

Hon är otroligt stark i kroppen och tränar mycket både styrka, kondition och smidighet för att om möjligt undvika skador då hennes intresse är terrängridning och endast det eftersom hon satsar på en ryttarkarriär med mig och med min firma som hennes huvudsponsor.

Jag vet inte ens om hon har haft en pojkvän ännu fast jag vet att hon är eftertraktad, då hon ser bra ut.

Jag ser att både män och även kvinnor vänder sig om efter henne när hon går på staden och jag kommer efter som den stolta fadern.

 

Då det är mycket tävlingar runt om i landet så har jag köpt en kombinerad husvagn och hästtransport av den större modellen då jag får dra tungt med min Dodge pickup diesel.

Det går åt mycket utrymme när det ska tvättas kläder lagas mat osv. när man inte är hemma.

Jag har egen firma som jobbar med underhåll så vagnen blev köpt som en rullande verkstad med boendedel för att slippa hotellkostnaderna när jag var ute på jobb.

Att man sedan hade sådan ”tur” att den gick att använda som hästtransport/husvagn gör ju inget.

Vi brukar inte bo på stallområdet utan vi åker utanför stan och tar kontakt med en bonde och hyr lite gräsyta till hästen över natten.

 

Den här historien börjar med att vi har hyrt en gräshage till hennes häst lite avsides från stora vägen.

Jag går ut för att fixa med maten och Lina för att titta till sin älskade häst när det står två män och klappar på hästen.

Man rör inte andras hästar utan att fråga ägaren säger Lina skarpt ifrån.

Är det du som är ägaren frågar den ena och går fram till Lina samtidigt tar han upp högerhanden ur jackfickan som för att hälsa.

Plötsligt har Lina en pistol riktad mot sig, stå stilla alldeles förbannat jävla stilla, det gäller dig också pappsen när jag gör antydan att röra mig.

Den andra killen kommer upp bakom mig och binder mina händer bakom ryggen med buntband och tvingar mig att sitta ner.

Medan de gör det med fokus på mig så försöker Lina att rymma, hon kommer några meter men stannar tvärt när de ropar ”stanna vi skjuter pappsen eller hästen”.

Hon hänger med huvudet och går tillbaka, besegrad.

Klä av dig dina kläder, alla dina kläder och vägrar du så klipper vi av tårna på din farsgubbe en och en med den här och håller upp en sekatör.

Hon börjar gråta, snälla jag vill inte, varför gör ni så här?

Sätt på han munkavel så han inte skriker så högt när tårna ryker.

Nej, låt han vara, gör han inte illa, jag ska klä av mig hulkar hon snyftande.

Med darrande händer klär hon gråtande av sig plagg efter plagg, de tajta ridbyxorna som hon får åla av sig och till slut har hon bara BH och trosor kvar på sig.

Under tiden som pistolmannen håller koll på oss så rotar den andre runt i husvagnen.

Pistolmannen som vi fick veta heter Per håller upp sekatören och klipper lite tankfullt i luften sneglande åt mitt håll.

En djup suck och hon klär med en snyftning av sig de sista plaggen samtidigt som den andre killen kommer ut som för övrigt heter Krister bärandes på en påse.

Han visslar åt Lina, finfina grejor säger han och tittar uppskattande upp och ner på hennes välformade kropp, fan du har ju bröst bruden.

Krister håller upp ett ridspö som han hittat i vagnen, han slår prövande med det så det svischar.

Kan du stå på händerna frågar han Lina?

Den till synes ovidkommande frågan väcker upp Lina, hon svarar ”stå på händerna? Ja jo det kan jag”.

Gör det då.

Hon går upp i handstående, man ser att hon kniper med skinkorna och håller ihop benen för att inte blotta sig.

Svisch när hon får ett rapp på ena skinkan, aaj skriker hon och ramlar ihop.

Du ska straffas för rymningsförsöket och din pappa för det dåliga handståendet.

Han vräker ner mig på backen och drar ner mina byxor till fotknölarna.

Svisch så får jag också ett rapp, aaaj ropar jag.

Då provar vi ett handstående igen då säger Per medan Krister rotar i påsen.

Lina går upp i handstående och Krister korrigerar henne, sära på benen och slappna av.

Benen går isär sakta och motvilligt och hon rodnar av skammen, så tar han fram Linas sexleksaker ur påsen det är två löskukar och glidmedel som han ”hittat” i husvagnen.

Flinande har han på glidmedel på dem och stoppar den större i hennes fitta, helt oförberedd som hon är så ramlar hon igen med ett skrik.

Stackars pappsen säger Krister och går mot mig för att straffa mig.

Nej låt bli honom, straffa mig istället skriker hon.

Som du vill säger han, ställ dig på händerna igen så ska du få ditt straff.

Lina går tvekande upp i handstående igen.

Svisch Svisch två rapp bredvid varandra och det syns hur ont det gör när hon snyftande spänner skinkorna för att försöka lindra smärtan och märkena efter piskan framträder tydligt på den välformade stjärten.

Duktig flicka, nu provar vi igen och tar dildon och stoppar den återigen i hennes fitta, han drar sakta in och ut, fascinerad över hur tajt hennes fitta smiter åt om löskuken.

Bra säger Krister och tar fram den andra löskuken smörjer den och för den mot hennes anal, håll dig kvar nu annars blir straffet dubbelt.

Han sätter spetsen mot analen, ånej inte där säger hon och gör en snabb in andning vinglar till men rätar upp sig.

Sakta sakta trycker han den förbi ringmuskeln, hon stönar snyftande tydligt plågad av behandlingen hon får utstå.

Aaaj, det är för mycket, det gör så ont i stjärten gråter hon.

Krister drar den ut och in, så tar han den i fittan också och drar fram och tillbaka.

Det är tydligt att han finner synen ytterst erotisk, de båda hålen smiter åt om löskukarna och Lina som snyftar och gråter.

Gör nu tio handstående armhävningar utan att löskukarna åker ur beordrar Krister.

Jag vet inte om jag orkar snyftar Lina.

Krister slår med spöt i luften, se till att du orkar annars ska jag piska dig tills du gör det.

Jag ska försöka lovar hon.

De första fem går ganska bra sedan går det trögare och vid sju stannar hon och vilar.

Krister drar sakta ut löskukarna och släpper dem på marken, tar piskan petar på skinkan med spetsen, drar den sakta över hennes fitta.

Neeej, snälla inte där för då dör jag.

Hon kämpar sig igenom en till, åtta räknar Krister och slickar sig om munnen.

Smeker med piskan på insidan av låren ner mot hennes fitta över klitoris.

Hon svettas och armarna skakar när hon gör nummer nio.

Duktig flicka berömmer Per hon är stark, den starkaste hitills.

Krister svarar inte utan bara drömmer när han slår lätt på insidan av låren, drömmer om att få piska hennes fitta, han vill skada det vackra organet som den sadisten han är.

Per går fram och böjer sig ner vid hennes öra och viskar ”ge han inte en ursäkt att piska dig på fittan, ta i nu annars kommer han att göra det”.

Hon går ner för att göra den sista, när hon ska lyfta sig så skakar hela kroppen av ansträngning innan den börjar lyfta sig, hon tar i med hela kroppen och skriker högt.

Krister tittar fascinerad hur både hennes fitt- och stjärthål drar ihop sig av den stora ansträngningen när varenda muskel tar i.

Till slut så lyckas hon ta sig upp.

Per applåderar, tio stycken bra jobbat.

Hon rasar ihop i en hög, helt slutkörd.

Krister ser missbelåten ut, han vill så gärna piska hennes fitta, han tar ett bättre tag om ridspöt och svingar prövande i luften.

Krister, sluta nu, hon lyckades ju, hon klarade tio stycken, ropar Per varnande samtidigt som han lyfter pistolen mot sin kumpan.

Titta här säger han i ett försök att distrahera honom, vänder mig så jag ligger på rygg och ropar på Lina kom hit, du har vilat tillräckligt nu.

Hon har svårt att resa sig upp för kroppen är helt slut men hon lyckas och stapplar fram till Per.

Ja säger hon trött, vad vill du?

Sug hans kuk.

Det kan jag väl inte göra det är ju min pappa.

Ska Krister piska dig?

Nej jag gör det säger hon uppgivet.

Hon går ned på knä, förlåt mig pappa men de tvingar mig att göra det.

Men hellre din än deras tillägger hon tyst så bara jag hör.

Jag är så ledsen att du ska behöva utstå detta, vi får bita ihop och stå ut tills det är över säger jag.

Vänta ropar Per, vänd på dig så får han slicka din fitta samtidigt som på en riktig familjeträff, han torkar av henne mellan benen med en handduk.

Snyftande vänder hon sig och sänker sig så att hennes fitta är framför min mun.

Sänk dig lite till, såja bra justerar Per, slicka din dotters fitta nu pappsen.

Det är ju min dotter, jag kan inte slicka min egen dotters kön det måste ni förstå.

Svisch, svisch aaaj aaaaj vad det gör ont.

Snälla snälla pappa slicka min fitta nu, det gör så ont i min stjärt när de piskar den.

Jag blåser lätt på hennes klitoris, slickar hennes fitta och kommer ihåg igen hur gott det smakar med en fräsch ren fitta.

Att slicka en kvinna i timtal är något jag tyckte om att göra när hennes mamma bodde kvar hos oss.

Så kommer Krister med en löskuk och sätter mot hennes trånga anus.

Fan Krister du måste smörja löskuken innan du knullar henne i röven med den invänder Per.

Krister muttrar något om att ”tvångsknulla små luder” men smörjer in löskuken motvilligt och sätter den på nytt mot anusen, muttrar igen.

Tar sitt finger och smörjer in hennes stjärthål, han stoppar in fingret och drar, vrider det fram och åter och det känns nästan som om Lina möter det inträngande fingret.

Nej det måste vara inbillning, inte min duktiga dotter, det skulle hon inte göra.

Han tar ut fingret ur hennes stjärt och kommer med löskuken igen mot det trånga hålet, börjar trycka.

Jag som sitter eller ligger på första parkett har det makabra skådespelet framför ögonen när den grova löskuken försöker tränga i min dotters ovilliga stjärt.

Det är väl än mer makabert när jag känner hur kuken bultar när den vill ha mer blod för att bli större bara av åsynen av löskuken mot det trånga stjärthålet där den vill in.

Jag ser hur ringmuskeln öppnar sig lite, sedan går det trögare, han stannar när hon skriker högt, herregud jag går sönder aaaaj.

Snälla ni var rädda om henne, gör inte henne illa säger jag med gråten i halsen.

Hon andas i korta flämtningar tills smärtan avtar och hennes stjärthål sakta töjer sig och jag slickar hennes kön, förundrad över hur det trots all smärta hon har utstått kan börja fukta i hennes fitta.

Jag känner smaken av kvinnokön som förbereder sig för sex eller knulla rättare sagt, det är den uråldriga skyddsfunktionen för att skydda fittan mot skador när stenåldersmännen ville knulla sina honor, då var de inte alltid så varsamma utan det var bara rå lust på deras villkor.

Han trycker in lite till och hennes ringmuskel är som en tunn ring runt löskuken som bökar i hennes stjärt.

Så rycker Per bort löskuken, för helvete Krister det är fel löskuk, den mindre ska det vara.

Han håller fram den mindre löskuken och Krister tar emot den tvekande samtidigt som han muttrar att den hade hon nog klarat av.

Den lilla löskuken glider in i stjärthålet som nu är uppmjukat och Lina slappnar av när hon slipper smärtan när han knullar hennes stjärt men Krister ser missbelåten ut.

 

Svisch säger det när hon får ett rapp över stjärten, du ska inte bara njuta ditt luder glöm inte att du ska suga hans kuk, hon kniper med underlivet varje gång hon piskas.

Hon får smaka på spöt flera gånger även fast hon suger och smaskar och jag vet inte om det är medvetet men hon sänker ner sitt underliv så jag kan komma åt att slicka hennes kön.

Plötsligt drog Krister ut dildon ur stjärten slängde den åt sidan och klev upp bakom Linas välformade bakdel samtidigt som han tar fram kuken och sätter den mot hennes anus.

Han trycker sakta in den i stjärten, Lina spänner sig och håller undergivet upp underlivet när hon gnällande och flämtande börjar ta emot hans kuk i sin anus.

Hon reser sig på armarna, slutar suga min kuk när hon tar emot kuken i sin ovilliga bakdel.

Han börjar sakta knulla henne och hon känner varenda knota på den styva kuken när den glider i hennes ringmuskel som hon undergivet erbjuder honom för att han inte ska slå henne mer.

Per ställer sig framför hennes ansikte och sätter sin kuk mot hennes mun ”sug den” beordrar han och trycker in sin kuk i hennes mun med ett aaah det var skönt sug nu farbror Pers kuk och var en duktig flicka.

Han klappar henne på huvudet medan han njuter av hennes mun som bearbetar hans kuk när han munknullar den sköna munnen.

Skönt, du kan om du vill berömmer han Lina.

Jag vet inte om det berodde på att de hade slutat piska henne men hennes fitta svullnar när den blir blodfylld och fuktig.

Jag ser när Krister våldtar min dotters stjärt i ett allt högre tempo, hårdare stötar och han stönar.

Jag vill inte erkänna det men det ser erotiskt ut när man kan se kuken knulla hennes stjärt, allt vildare glider kuken i hennes anus och jag fortsätter att slicka hennes allt fuktigare fitta.

Under tiden går det för Per och han rycker ut kuken ur munnen och sprutar över hennes ansikte och hår.

Den synen räcker för att få Krister att komma också och han sprutar stönande ner henne från skinkorna upp över ryggen och han dra njutande i kuken för att få ur all sperma ur den.

De reser på sig och tittar på oss, jag som ligger på rygg bakbunden slickandes min dotters fitta som hon trycker ner mot min mun samtidigt som min kuk står som ett spett helt utan fysisk stimulans.

Hon som står på alla fyra vinklar sitt underliv så jag kommer åt hennes kön med min tunga, blundar och ser nästan ut att njuta när hon gungar sakta fram och tillbaka.

Stopp säger Krister plötsligt och slår med spöt i luften, jag slutar att slicka och Lina tittar upp för när Krister har ett ridspö i handen så lyssnar man.

Vänd dig så din fitta är över din pappas kuk.

Men vad ska ske nu frågar Lina tyst?

Svisch låter det när spöt hamnar på Linas rödstrimmiga stjärt och han flinar belåtet när Lina skriker aaaj det gör så ont.

Hon vänder sig fort till den anbefallda ställningen.

Sätt din pappas kuk i din fitta och rid honom, beordrar Krister.

Snälla kan jag få en kondom, jag har inget skydd så jag kan bli gravid ber hon tyst.

Krister slår med spöt i luften, du tycker om att bli piskad eller hur?

Lina ger upp och med en snyftning sjunker hon ner över min styva kuk, hon spärrar upp ögonen när hon känner att min kuk är större än löskuken hon haft där.

Jag känner hur fittan kramar och känner det sammetsmjuka skötet omsluter kuken tajt, det är den första riktiga kuken hon får i sin fitta, vilket jag senare får bekräftat.

Krister slår i luften och tittar frågande på Lina.

Hon börjar gråtande rida mig, jag har inget skydd, jag kan ju bli med barn hulkar hon högt.

Krister skrattar rått åt henne, jag kan knipsa pappsens kulor så slipper du det problemet.

Nej du får inte göra det, jag ska rida honom.

Lina börjar rida mig sakta, hon gnäller och gnyr när den stora kuken tar hennes riktiga mödom, den stimulerar hennes kön på ställen som löskuken inte nådde.

Hon ber om ursäkt för sperman som droppar från henne ned på mig, förlåt pappa.

Plötsligt tar Krister och binder fast oss med varandra och så inte Lina kan resa sig från kuken, han avslutar med att binda hennes händer bakom ryggen.

Alla sagor har ett slut filosoferar Per och sätter en kniv i marken fem meter i från oss, när ni når kniven kan ni ta er loss.

Han blir allvarlig när han säger, vi märker om polisen börjar söka efter oss, då ska ni vara oroliga för vi vet vad ni heter och var ni bor.

Vi känner många och jag kan bara säga det att vi är de snälla i det sällskapet.

Gör inte så jag ångrar min snällhet, det finns en annan som ville annorlunda och då hade jag fått hästkött till kvällsmat.

Jag hoppas ni förstår vad jag säger och sneglar åt Kristers håll.

De hoppar snabbt in i sin bil, jag lägger registreringsnumret på minnet, men det visar sig senare vara falskt.

Lina och jag tittar på varandra, vi kan orma oss dit om vi gör det tillsammans, tar spjärn med benen och försöker skjuta oss framåt men nej det går inte.

Jag tittar henne i ögonen, du måste slappna av helt, när du tar i så spänner du musklerna där också och jag klarar inte så mycket mer stimulans.

Åh förlåt pappa, jag kan inte hjälpa det flämtar hon.

Vi kan prova att rulla, det kan gå föreslår jag, tryck dig mot mig.

När hon gör som jag sagt så känner jag hennes smidiga kropp med sina fasta fina bröst tryckas mot min kropp när vi rullar runt mot kniven.

Men jag känner hur det ilar från ryggen när det går för mig med kraftiga sprut i hennes sköte, hon gnäller till och kommer också.

Hon trycker sig mot mig, pappa säger hon med en utandning, jag älskar dig så mycket, kom du i mig?

Ja jag kom i dig och jag älskar dig också, men tänk om du blir med barn då?

Då blir det med någon som jag älskar i allafall, det var så skönt pappa.

Pappa, ska inte din penis slakna efter utlösning frågar hon efter fem minuter.

Den brukar göra det men inte i dag, du är så otroligt skön att jag kan inte hjälpa det.

Nu kan vi lika gärna rulla bort till kniven så du får skölja ur dig så fort som möjligt.

Sakta och mödosamt rullar vi bort till kniven när vi kommit halvvägs så kommer jag igen och tuppar av en liten stund.

Jag vaknar av att Lina stönande också rider sig till en orgasm, ååh pappa så skönt det är.

Hon böjer sig ner och ger mig en kyss, en hungrig kåt trånande kyss, paappaaa flåsar hon med varm andedräkt i mitt öra.

Herregud Lina, jag kommer aldrig slakna om du håller på så där.

Förlåt mig pappa men det är galet skönt och kramar med sitt trånga sköte över min grova kuk.

Lina nu rullar vi den sista biten, hjälp till nu och med gemensamma krafter rullar vi bort till den hägrande kniven.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Ronneby

Vad glad jag blir av att ha hittat denna novellen igen!

27/12, 2023 kl. 14:13

#2

MartinL

Lagom grymhet och ett vackert avslut

3/4, 2019 kl. 22:32

#1

Baltazar4

Kommentaren raderad av admin.

24/3, 2019 kl. 07:02