Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/3, 2019 kl. 19:52, av TheTenderPoet

Folkhögskolan

Del 5 av 5 i serien Plastmostrarna

När en folkhögskola sett min utställning med erotiska teckningar hör de av sig och undrar om jag kan föreläsa om Sergel och annan erotisk konst. Senare undrar de om jag kan leda en kurs i frigörande kroki. De är mycket frigjorda påstår de.

Denna novell blir nog inte så lätt att hänga med i om man inte läst de andra delarna i serien Plastmostrarna. Denna del kanske blev lite lång. Döm själva. Gillar ni serien så finns det fler delar planerade  

—-


Efter att utställningen pågått två veckor hörde en folkhögskola av sig och ville ha visning. Både jag och Titti var på galleriets kontor när de ringde. Vi frågade om de visste att det handlade om en väldigt erotisk utställning. Det visste de. Estetisk linje med vuxna människor. Vad var problemet? Inget för vår del. 

Skolan verkade vara ganska fri och tolerant. Flum tyckte en del fyrkantiga människor. Skolan undrade också om Titti kunde hålla en föreläsning på skolan om Sergel. Hon sa att hon tyckte jag var mer lämpad för det eftersom jag var så inläst på honom. Jag sa att bara jag får en vecka på mig så kan jag föreläsa om Sergel och 1700-talets syn på sex. Vi bestämde att det fick bli så. 

Titti hade några böcker om Sergel och biblioteket hade ännu fler om Sergel och 1700-talet. Så jag sträckläste några böcker och förberedde mig. Hade alltid haft lite skräck för offentliga framträdanden men tyckte att det var dags att utmana mina rädslor. Jag hade slutat vara rädd för att vara rädd. 

Dagen efter när Titti och jag är i galleriet kommer det in en parant dam i 55-årsåldern. Titti hälsar på henne och det är uppenbart att de känner varandra väl. Titti presenterar oss för varandra. Det är Anette, folkhögskolans rektor. Hon är mörk och förvånansvärt välbevarad för sin ålder, en riktig puma. Gröna intensiva ögon. 

- Trevligt att träffas. Så du är vår nästa föreläsare. Vi ser fram emot det. Både lärare och elever som sett utställningen talar gott om den. De hoppas att du kan visa några av dina egna bilder samtidigt som du visar och berättar om Sergel. 

- Det var roligt att höra. Ska se om jag hinner ordna det.
 
- Jag känner ju Åke som har fotobutiken. Han kan nog fixa några diabilder med kort varsel, säger Titti. 

- Perfekt, säger Anette. Kan man kanske få en visning av utställningen nu när jag ändå är här? 

- Det går väl bra? säger Titti och vänder sig mot mig. Med eller utan ljud? frågar hon och vänder sig mot Anette. 

- Ljud? undrar Anette. 

- Ja det är...en del av verket kan vi säga, upplyser Titti. Bara du inte är pryd Anette! 

- Jag är ju inte riktigt den pryda typen säger Anette och skrattar till. Kom unge man och visa tant utställningen. 

Hon tar mig i handen och drar med mig ut till tavlorna. 

- Jag är redo med ljudet ropar Titti efter oss. 

Precis när vi kommer fram till första verket hör jag bruset från början av inspelningen. Jag som vet vad som väntar är redan lite upphetsad. Har ju märkt vilken effekt utställningen brukar ha. Hon fortsätter hålla mig i handen vilket bara känns bra. Det blir en hel del kommentarer och frågor från hennes sida. 

Märker att effekten är påtaglig på henne också. 

- Med det hår ljudet till blir det en väldigt stark upplevelse, säger hon hest. 

Hon går tyst och blir alltmer tungandad ju hetare både teckningarna och ljudet blir. Plötsligt stannar hon upp och vänder sig mot mig, ser mig djupt i ögonen: 

- Ursäkta en fråga men hur pass självbiografiska är verken? 

Jag ser henne djupt i ögonen och känner suget. Jag ler bara och säger: 

- Lite hemligheter måste finnas kvar omkring konsten. Du får göra din egen tolkning och...fantisera. 

- Jag har redan gjort min tolkning och fantisera kommer jag säkert göra. 

Det syns att jag tycker att hela situationen är upphetsande. Jag är hård. Försöker dölja det först men tänker om. Jag ser att hon märker mitt stånd. Hon har inget emot det utan ler och nickar nästan omärkligt. 

Efter rundan tackar hon mig med en hård och lång kram.
 
- En fantastisk och stark utställning. Jag uppskattar den VÄLDIGT mycket. 

Vi går tillbaka till Tittis kontor. Anette tokhyllar utställningen. Sedan mumlar hon lite med Titti. Innan hon går säger hon:

- Du kan väl komma några timmar innan föreläsningen så vi kan gå igenom allt praktiskt säger hon. 

När Anette gått säger Titti att Anette hade frågat hur pass tillgänglig jag var och om Titti trodde att jag tände på mogna damer. 

- Så du har halva inne där, säger Titti.

Jo nog är jag sugen på Anette. Där har jag lite att tänka på fram till föreläsningen. 

Jag försvinner in i förberedelserna för föreläsningen. Jag vill vara grundligt påläst. Träffar Åke i fotobutiken som hjälper mig att göra diabilder av mina teckningar. 

Titti och jag hinner bara ses för en snabbis under de här dagarna. Det släcker inte min kättja utan ökar bara aptiten. 

Anette vill träffa mig innan föreläsningen så vi bestämmer träff på hennes kontor några dagar innan. När jag dyker upp ber hon mig följa med till ett konferensrum. Väl där presenterar hon mig för en lärarrepresentant och en elev, Lasse och Astrid. Anette förklarar att de har lite frågor om föreläsningen. Lasse undrar om jag vill hoppa in som lärarvikarie i konsthistoria och Astrid frågar om jag kan hålla en kurs i frigörande kroki. 

Jag säger att jag får fundera på det där med vikarie eftersom jag egentligen inte bor där. Jag undrar vad frigörande kroki innebär? Anette svarar: 

- Vi är VÄLDIGT frigjorda på den här skolan. Med fri menar vi fria att bli sig själv så mycket det bara går utan att kränka någon annan. Att vara öppen för att oväntade saker kan uppstå. Att ha rätten att säga ja till att hänga med i flödet, att våga säga nej eller att avstå. Inte många  ramar och frihet under ansvar. 

Astrid fortsätter: 

- Vi fick idén till frigörande kroki när vi såg din utställning och tänkte oss att försöka oss på något liknande. Vi kanske inte är SÅ frigjorda så att vi går fullt ut men det måste man ju inte för att teckna. Eller hur?! 

- Nej exakt! Man kan ju markera poser bara, man behöver ju inte gå all in, säger jag. 

- Ursäkta en direkt fråga men hur gjorde du och modellerna dina verk? undrar Astrid. 

- Kvinnorna turades om att fota medan jag och någon av kvinnorna poserade och markerade frestande poser. Och ni undrar om fullföljde eller om jag bara fantiserat? säger jag och ler. 

De nickar. 

- Förlåt men ni får fortsätta att fantisera säger jag, det är för privat. Jag behåller det för mig själv.

- Det respekterar vi säger Anette. 

-Men jag kan säga att det är en extremt upphetsande situation. Hoppas ni är medvetna om det. Hur frigjorda är ni om det skulle bli skarpt läge och modellerna inte kan hålla sig? 

Astrid och Lasse ser frågande på Anette. 

- Som sagt, vi är väldigt frigjorda och skulle det hända något lägger sig inte skolan i det utan tycker bara att det är trevligt, säger Anette. 

Nu uppstår det en ganska laddad tystnad. Jag tolkar det som att vi alla inser vad det skulle kunna innebära. Lasse ser generad ut och Astrid är högröd i ansiktet. 

Jag säger att jag skulle kunna hinna hålla i några kurstillfällen med frigörande kroki om det bara finns modeller som ställer upp. Vi bestämmer några datum snabbt inpå eftersom jag bara är kvar på orten en månad. Anette lovar att försöka få tag på modeller som ställer upp. Första tillfället är redan tre dagar senare. 

När jag åker därifrån kan jag knappt fatta vad som är på gång. Rättare sagt vad som kanske är på gång. Men jag vet ju hur frestande det är att markera samlagspositioner och att om man väl går så långt är det ytterst nära. Det skulle kunna bli en extremt laddad erotisk situation. 

Jag pratar med både Titti och Plastmostrarna i telefon under kvällen och de tycker att det verkar lovande. 

Dagen för föreläsningen är jag på plats väldigt tidigt. Anette möter mig med en kram och säger att hon ordnat så att lokalen föreläsningen är i är tom timmarna innan så jag kan förbereda det praktiska. Hon presenterar mig för vaktmästaren som hjälper mig att göra iordning allt. När det är klart bjuder Anette mig på kaffe på sitt kontor. Hon ser att jag är nervös och säger: 

- Hur är det? Du ser lite uppvarvad och spänd ut.

- Jo lite nervös är jag men det är ingen fara. Det släpper när jag väl är igång. 

- Om jag vore yngre eller du äldre skulle jag föreslå ett sätt att göra dig mer avspänd. 

- Synd att låta ålder hindra en sån möjlighet. Vad hade du tänkt dig Anette? 

Det klart att jag förstod vad hon troligen menade, vet inte varför jag sa så. 

- Jag hade tänkt mig att vi kunde ha det lite trevligt men jag är nog för gammal för dig annars hade jag kunnat tänka mig ett snabbknull här och nu. 

- Oj det var rakt på sak. Det...

- Förlåt att jag är så på, jag...

- Nej, be inte om ursäkt. Jag tänkte säga att jag verkligen inte tycker att du är för gammal. Du är grymt sexig. Det vore en ära om du tog dig an mig. Jag har varit tänd på dig sen du var inne i galleriet. 

- Oh det gläder mig! Jag med men jag vågade inte tro att du skulle vilja. Men nu har vi inte så mycket tid. Lås dörren! 

Hon börjar snabbt klä av sig och jag hänger på efter att jag låst dörren. Jag känner redan att situationen har gjort mig hård och redo. Hon ler stort när hon ser det. 

- Det är det jag älskar med unga män, hur snabbt ni är hårda. 

Vi kysser varandra med eld i läpparna. Vi kastar oss in i ett brinnande hångel. Efter några minuter lyfter jag resolut upp henne på skrivbordet och går ner på henne. Hon doftar svensk sommarskog och torkad frukt när jag burrar in näsan i fittpälsen. Hon är redan våt. Jag använder allt jag lärt mig för att ge henne njutning. När hon närmar sig tar hon tag i mitt huvud och ber mig komma in i henne. Jag drar henne lite längre ut mot kanten på skrivbordet så jag kommer åt. Sedan ser jag hennes uppvärmda fitta glänsa inbjudande. Mörk päls. Blygdläpparna är lite större och öppnare i mitten, den vänstra lite större än den högra, som en öppen ros sedd från sidan. Jag siktar in mig och kuken glider in i ett halt och varmt kåtbad. Jag möter hennes blick och den är vild av kättja. Vi knullar som besatta där på hennes skrivbord och det tar bara några minuter innan hon kommer och jag behöver bara hennes orgasmkramper för att också komma. Hon ber mig spruta i henne. 

Det här bara väcker min aptit. Hon reser sig upp och vi fortsätter hångla. Kuken är fort med igen. Hon känner det och ber mig sätta mig på hennes kontorsstol. Sedan sänker hon sig ner omvänd, med en hand mellan benen som styr min påle rätt. Oh vad skönt. Det här ger mig möjlighet att smeka hennes bröst under tiden. Det är så skönt att hålla i dem medan hon rider mig. Efter ett tag känner jag hur nära jag själv är. Smeker hennes fitta medan hon fortsätter. Hon leder handen rätt, exakt där hon vill ha den. Vi är fortfarande lika vilda. Det är ett rått och intensivt knull, ångande hett och upphetsat. 

Jag kommer lite före henne. När jag sprutar upp i henne för andra gången stannar hon ridandet men jag fortsätter smeka henne snabbt med fingrarna och hon kommer efter ett kort tag i ett kvävt skrik. Hon lutar sig bakåt och jag håller om henne. Vi sitter så nån minut sedan säger hon: 

- Tack för ett härligt knull men nu börjar det bli ont om tid innan föreläsningen. 

Hon räcker mig en hushållsrulle och våtservetter så jag kan fräscha upp mig hjälpligt. 

- Tack själv, det var underbart och nu känner jag mig vidunderligt avslappnad. 

När jag klätt på mig kysser jag henne snabbt och skyndar till föreläsningen. Jag är i zonen efter knullet. Go känsla i hela kroppen. Nervositeten är borta. 

Föreläsningen går mycket bättre än väntat. Inte så konstigt med en sån uppvärmning. Jag är i form och föreläser ledigt och avslappnat om 1700-talets sexualitet och Sergel med flera som skapade erotiska verk. Jag visar bilder under tiden. Jag visar bilder från antiken, erotiska motiv från Grekland och Rom, erotiska teckningar från 1700-talet. Och några ytterligare exempel från nyare tider. Avslutar med mina egna teckningar. Eleverna lyssnar och ser uppmärksamt på bilderna. Klassen består mest av kvinnor, 70% kanske. Det är varierande åldrar, allt från direkt-från-gymnasiet-åldern upp till 55-årsåldern. Det är en lätt upphetsad stämning. Jag ser många kvinnoögon med en speciell glans i ögonen. Är lite avundssjuk på killarna i klassen, jag tänker att det kommer bli sex ikväll för många här. 

Några lärare är också med på föreläsningen. Anette kommer in efter en stund. Vi ler stort mot varandra. Några elever ser undrande på oss och anar kanske. Efter föreläsningen ger jag plats för frågor. Trögt i början sedan kommer de igång. Jag försöker svara på dem men en del går jag bet på. De ställer lite personliga frågor om mitt skapande också. Jag svarar inte på allt, vill inte lämna ut mig själv och plastmostrarna för mycket. Anette avtackar mig med blommor och gör reklam för kursen i frigörande kroki. 

Efter föreläsningen är det fika. Det är Gittan, Astrid, Lena, Eva, Carola, Carina, Bengt och Lasse. De frågade om det var jag som skulle leda krokikursen i erotisk teckning. Det ilade till i magen, jag kände på mig vad det skulle kunna leda till men jag dämpade mig och försökte tänka professionellt. Väldigt laddad stämning när jag sa ja. Verkade som att det var flera som tänkte oprofessionellt. Tänkte att jag börjar seriöst. Skulle det hända något mer fick det vara någon annan som tar initiativ. Anette hade lovat att hon skulle fixa krokimodeller. Var lite avundsjuk på de manliga modellerna. 

Det blir en trevlig fika med intressanta samtal om konst, estetik, existentiella samtal och...erotik. Om vad som är verkligt viktigt i livet. De flesta som går den här folkhögskolan har redan gjort ett val bara genom att gå här. Att det kan vara viktigare att satsa på det man brinner för än ytlig materiell framgång. De flesta skulle aldrig kunna försörja sig på detta men de ville försöka. Klokt val. Man får aldrig en sån möjlighet att satsa på konst som när man är ung och oberoende. Även om en del som gick här gjorde det sent i livet. Som nyskilda eller mellan jobb. 

Det var så intressant att jag höll på att missa sista bussen in till staden. Jag tig ett hastigt avsked när jag upptäckte det och sprang till bussen. När jag med andan i halsen slig mig ner på bussätet var det med mängder av tankar och känslor. Kroppsminnet av snabbknullet med Anette, kände fortfarande eftervärmen av det. Tankar och fantasier om kursen i frigörande kroki. Tänkte på kvinnorna jag fikat med: 

Gittan, en slank tjej med skarpa drag, mörk och sensuell. Astrid, kaxig, hetsig och frispråkig, rödblond och med en söt uppnäsa. Lena, en kvinna i 40-årsåldern, mycket smycken och bylsiga kläder, blond och med ett gulligt leende som förändrar hela intrycket av henne. Carina, en kvinna i 45-årsåldern med alldagligt utseende men med magisk blick och fascinerande personlighet. Eva, en av de äldre, mörkbrunt långt, lockigt hår, mycket speciellt utseende, fortfarande attraktiv men måste ha varit slående vacker som ung. Carola, lite mullig men på ett kompakt och naturligt sätt, mellanblond och med bred mun, drastisk humor, 25-årsåldern. Jag ser fram emot kursen. Lite nervöst att som så ung och med så lite erfarenhet leda en kurs. Men jag tänkte mig att jag kunde lära mig mycket av den här erfarenheten. 

De lediga dagarna fram till kursen går snabbt. Vilar mest upp mig efter de intensiva veckorna. Titti har inte tid att ses under de här dagarna så jag är lagom oknullad och tänd när jag anländer till kursen. 

Anette och några lärare och jag sitter och fikar i hennes kontor när det ringer i telefonen på skrivbordet. Hon svarar och kommenterar och både låter och ser bekymrad ut. Hon är tyst några sekunder sedan säger hon: 

- Det var den ena manliga modellen som ställde in sent. Hans sambo gillade inte idéen om att han skulle vara naken med andra i sådana situationer även om det inte händer något. Den andre manliga modellen är sjuk i influensa och de kvinnliga modellerna är lite tveksamma. Nu riskerar vi att få ställa in kursen om inte...Tycker du att det är fräckt om vi ber dig själv ställa upp som modell? frågar hon mig med stor tvekan i rösten.

- Nej, det är väl bara smickrande om ni tror att jag skulle funka. Jag ställer upp säger jag. 

- Sen är det de kvinnliga modellerna, det är elever på skolan och de känner sig blyga inför att visa sig inför sina klasskamrater. 

Då säger en av de kvinnliga lärarna: 

- Det skulle nog hjälpa om en av oss kvinnliga lärare - eller rektorn ställer upp som modell. Då kanske de tänker, vågar de så vågar vi. 

Alla applåderar idéen medan Anette ser lite tvekande ut. Sedan ser hon ut att ändra sig och säger: 

- OK jag offrar mig för skolans skull. 

Känner redan nu att idéen att vara naken med Anette och eleverna tänder mig. 

Jag går till teckningssaken och förbereder materialet. Salen börjar fyllas på. Alla är där i väldigt god tid så jag kör igång 10 minuter innan utsatt tid. Jag berättar hur det ska gå till rent praktiskt. Att modellerna står kvar i samma pose i 3 minuter i taget. Vi har en äggklocka som styr. Jag uppmanar alla att byta mellan olika material för att utmana sig själva. Anette flikar in att det är bara markering det handlar om men att hon inte kan förbjuda någon att gå längre om de inte kan hålla sig. Även om vi vill vara frigjorda kanske vi inte riktigt har kommit så långt än. 

Vi provtestar med en helt neutral pose på Anette med kläderna fortfarande på. Vi går runt efteråt och kommenterar teckningarna. Sedan går vi och byter om, Anette, jag, Astrid och Carina. Helt nakna med bara morgonrockar över kommer vi ut igen. Jag säger att deltagarna får turas om att ändra våra poser. Anette och jag börjar med en hångelpose med morgonrockarna på, känns gott att känna värmen från henne. 

Nästa scen bestäms av Lasse, han ber oss ta av oss morgonrockarna och ber mig stå bakom Anette och hålla i hennes bröst. Oh tyngden av hennes ljuvliga bröst, kuken reser sig direkt och jag lägger den på plats mellan hennes ben, utanför fittan. Man känner av den laddade stämningen i lokalen. När äggklockan ringer stiger Lena fram och instruerar oss till en doggy, att vi står i profil mot deltagarna. Jag tar tag i höfterna och låter kukspetsen nosa på fittmynningen. Det är redan halt och vått och extremt inbjudande. De tecknar för brinnande livet. Sedan ringer äggklockan och Anette och min tid är ute för den här gången. Vi har bestämt tre poser per par.
 
Nu är det min och Astrids tur. Tror vi båda känner oss väldigt obekväma och blyga men vi hinner inte fundera så länge för Eva är redan där och ber om en fingerad cunnilingus. Jag går ner på Astrid och bara placerar munnen framför hennes röda buske. Jag andas varmt men avvaktar med vidare tung- och munrörelser. Efter ett tag känner jag mustiga dofter från henne och drar långsamt och prövande några drag med tungan, hon rister till och stönar. Äggklockan ringer. 

Carola ber om en fingerad avsugning. Astrid ser frågande ut men sen tar hon resolut tag i min kuk och nästan sväljer den. Hon håller huvudet stilla men suger hårt med jämna mellanrum. Jag hör ritstift och pennor rispa febrilt mot papper. Äggkoockan ringer igen. 

Gittan ber om en omvänd cowgirl och att jag håller om Astrids bröst under tiden. Hennes bröst är små och toppiga och fasta att hålla i. Vi bara markerar, Astrid sitter på mina höfter och med min kuk under sig men inte inne i henne. Jag känner hennes redan våta fitta gnida med minimala rörelser mot min kuk. Nu är jag så tänd, så tänd och jag hör på Astrids andning att hon känner liknande. Nu ringer äggklockan igen. På tok för tidigt. 

Vi byts av och Astrid och jag skils med en kraftig tungkyss. Nu är det Carinas tur, hon tar av sig morgonrocken och ser redan tänd ut. Breda höfter och mycket kvinnliga former, ganska stora bröst. Hon avfyrar ett stort leende mot mig. Nu är det Anette som beordrar fram en pose där Carina ligger ner på rygg och lägger upp sina fötter på mina axlar och att jag är på väg in i hennes blonda buske. Vi hittar snabbt positionen. Jag smeker hennes fot med ena handen och vaden med andra handen. Med små rörelser så att det inte stör tecknandet. Jag är stenhård och hon är våt och öppen, hon drar mig in i sig och jag flämtar till, så skönt är det. Det går ett sus genom deltagarna men vi stannar där. Det går ett osynligt band mellan våra blickar och leenden. Hon kramar några gånger med fittan sedan ringer äggklockan. Jag drar mig mycket motvilligt ur henne. Det glänser av fittsaft runt kuken. 

Eva har en idé som är mer ömhet än erotik. Att jag sitter på en stol och Carina i mitt knä och att hon vilar sitt huvud mot min ena axel, en efterknullspose. Det är varmt, behagligt och ömsint. Vi vilar i stunden medan de tecknar. Det går snabbt till nästa byte. 

Carola ropar från sin plats att Carola och jag ska ligga på golvet och skeda. Vi lägger oss tillrätta och även denna gång verkar det omöjligt att hindra, jag glider in i henne och stannar där. Jag håller i hennes ena bröst med hela handen och det andra bröstet får bröstvårtan smekt, jag smeker med små omärkliga rörelser. Hela jag skriker efter att få stöta in och ut men det känns inte som att vi kan gå över den gränsen än. De flesta tecknarna har ställt sig nära och över oss för en bättre vy. De tecknar frenetiskt. När äggklockan ringer kramar jag om Carina hårt och drar mig motvilligt ur henne. 

Nu är det Anettes och Astrids tur. De får instruktioner om tre olika poser. De verkar bekväma med lite lesbisk kärlek. Under tiden tar jag på mig morgonrocken och går runt bland tecknarna. Härligt att se deras glöd och inspiration. De arbetar snabbt och koncentrerat. Var och en med sin stil. Sedan kommer Astrid och hämtar mig. Tar mig i handen och drar fram mig till modellerna igen. Hon säger att de vill se en trekant mellan Carina, Anette och mig. Astrid drar av mig morgonrocken och säger att de andra modellerna ska hjälpas åt att behandla min kuk. Carina suger in ena ballen i munnen medan Anette har läpparna runt mitt ollon. Hon lyckas massera mitt ollon med små tungrörelser utan att det märks så mycket utåt. Det är så upphetsande att jag nästan glömmer andas. Äggklockan ringer. 

Bengt tycker att jag ska lägga mig på rygg medan Carina rider mig och jag slickar Anette på huk över mig. Carina trär sig på mig igen och lyckas stanna där i botten. Jag slickar Anette och känner snart fittsaften rinna över mitt ansikte. Någon stiger fram från deltagarna och talar till de andra: 

- Det är ju helt omänskligt att de ska vara så nära utan att knulla. Om det är OK med er andra tycker jag att vi ber dem köra på. Vad säger ni?! Någon som protesterar?

Ingen säger något förrän Lena säger: 

- Jag tror att jag talar för alla när jag säger att ingen har något emot det. Visst, det stör tecknandet men vi kan fota under tiden och fortsätta jobba utifrån fotona sen. Så vi säger kör! Knulla! 

Applåder och skrik hörs runt om. Äntligen tänker jag. Carina lutar sig fram och viskar i mitt öra: 

- Äntligen! Nu ska jag knulla skiten ur dig unge man och då får gärna spruta upp i mig. 

Hon börjar rida mig långsamt och leende. Jag fortsätter att slicka Anette. Hon skakar redan och jag ökar farten, hon kommer snart med ett jätteskri. Det fotas vilt från flera kameror. Några försöker fortfarande teckna. När Anette lämnar kan jag koncentrera mig på Carina. Jag greppar om hennes bröst medan hon ökar takten, just nu blundar hon och ser lycklig ut. Det har varit nästan outhärdligt att bara markera ställningarna innan så nu ger jag mig hän. Jag morjuckar och smeker Carinas bröst. Hon rider och ökar farten så att jag knappt märker de första ristningarna om att hon är på väg. Sedan går det fort tills hon kommer och skakar till kraftigt innan hon faller ihop på mitt bröst. Jag väntar några sekunder innan jag fortsätter stöta. Plötsligt dras Carina bort och Astrid säger:

- Nej vi vill se dig spruta. 

Hon runkar mig och det behövs bara en halv minut tills jag skjuter upp en kraftig stråle av min säd. Det landar i Astrids hår. Hon drar fingrarna igenom och slickar på dem. 

- Jag hoppas att du håller för en modell till. 

- Jag kan värma upp honom säger Eva, torkar av min kuk med en pappersservet och suger den hård igen. Hon fortsätter ett tag till och är duktig på det. Hon är fullt påklädd men det verkar inte hindra henne. 

- Nu är det min tur säger Astrid. 

Hon drar med mig till en stol där hon vänder baken mot mig och sätter upp ena foten på stolen. Det är en mycket lockande syn. Kraftiga blygdläppar med rödblond fittpäls. Hon vickar med rumpan och uppmanar mig otåligt:

- Kom igen nu. Knulla mig. Kör in kuken i mitt våta hål. 

Jag lyder villigt. Det är precis så ljuvligt som jag föreställt mig. Nej bättre t o m. Hon är trång men så våt att det inte är några problem att stöta i henne. Det fotas fortfarande. Undrar hur mycket film de har tillgång till. Det här var på de analoga kamerornas tid. Bengt står framme vid oss och verkar ha slut på film i kameran. Astrid säger:

- Bengt om du inte kan fota längre kan du slicka mina bröst under tiden. 

Han ser förvånat på henne men behöver inte övertalas utan går genast ner på hennes uppnosiga bröst. Hon njuter högljutt och jag gissar att hon är nära. Jag kontrollerar mig så att hon hinner komma innan jag sprutar i henne. När det går för henne gnyr hon med ett hackande läte och jag drar mig ur. Eva är snabbt framme och suger mig fram till utlösning. Jag får inte dra mig ur utan hon vill tydligen svälja. När jag kommer känns det ända från ryggraden. 

Då går larmet ovh det blir omöjligt att vara kvar. Alla rafsar ihop sina grejer och springer ut. Får höra efteråt att de hade glömt att stänga av det vanliga larmet för kvällen. Får höra en annan trevlig sak. De var alla väldigt nöjda med kursen men var inne på att växla om så att alla som ville fick vara modeller. Å Det gladde mig, jag hade alltså ännu mer trevligt att se fram emot. 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

TheTenderPoet

Tack, det var roligt att höra. Jag har en del halvfärdig och några löst planerade andra delar.

27/3, 2019 kl. 13:31

#1

erosvän

En underbar serie. Fortsätt gärna!

27/3, 2019 kl. 08:46