Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/3, 2019 kl. 19:54, av sammet

Att se men inte höra Kapitel 1

Del 1 av 4 i serien Att se men inte höra

En liten historia om kärlek...

- Spring Michael, göm dig
Jag ser min mor dras iväg av en man, tre andra män står vid min far. En av dem höjer en pistol, jag stirrar på det som händer.....

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

sammet

Hej

Tack Mr Saltö jag hoppas att du fick gjort dina sysslor :)

10/4, 2019 kl. 18:00

#5

Mr Saltö

Grymt bra än så länge ! Har bara läst första men kommer att läsa vidare ikväll ????????????????
DU ska inte få förstöra min lediga dag då jag planerat att rensa förrådet o fixa balkongen innan älsklingen kommer hem ????
Du borde omvandla denna till en pocket o lämna till ett förlag för utgivning????????????
Jag som bokmal ger dej 10 av 10 poäng superbra ??

9/4, 2019 kl. 12:00

#4

akashiro

crossvelvet Sammet tungt inbjudande underbart tack.

26/3, 2019 kl. 13:02

#3

sammet

Jaha vad ska man svara på detta, tack :) det är meningen att det inte ska vara kapitel, det är inte meningen att det skall vara uppdelat. Hade det gått så hade jag lagt upp allt som en bok men det går inte tyvärr. Så det fick bli en mellanväg denna väg. Jag tackar för berömmet och hoppas på att du fick lite sömn i alla fall :)

26/3, 2019 kl. 09:48

#2

akashiro

Ojojoj jaha här var det bäst att ödmjukt be om ursäkt .
När man sömnlöst blivit smekt av sammets magiska fingrar, så kan man visst drömlikt skriva vad som helst förlåt.

26/3, 2019 kl. 07:03

#1

akashiro

Fy fan helvets jävlar och jävlar en gång till så att det blir goji-tsu jämt, betalar man till dig eller.

Här är man förvirrad , och nu fly förbannad också, du din tomte har väl inte tänk på att de flesta av oss måste fungera i samhället , och hur tror du att det fungerar när man sträckläser dygnet runt va? va? jo nu får du nog alt ta dig i kragen ta ditt ansvar och gör en bok av det med kapitel och sidor och sådant där (du fattar väl att detta är bra men behöver editeras)
nu är kl 01 och jag skall upp vid 5 och allt bara för att någon skriver fängslande genialiskt bäst
annars får jag väl hämta kraft från krokro.

top top top top top top top top top så låter det när jag trumar eller om det bara står för toppen och bäst

26/3, 2019 kl. 01:24