Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/4, 2019 kl. 19:06, av Baltazar4

Min dotter terrängryttarinnan

Del 2 av 3 i serien Min dotter terrängryttarinnan

Berättelsen om mig och min dotter fortsätter, hur vi kommer hem och hur veckan efter går. Jag kryper tvekande ner bakom min älskade dotter och håller om den vackra kroppen på ett sätt som jag hoppas uppfattas som beskyddande.

När vi tagit oss loss så hjälpte jag Lina in i duschen, väl där så ville hon vara i fred och duscha själv, vilket hon fick vara.

Hon var säkert där en timme och mitt hjärta värkte när jag hörde hur hon grät därinne.

Jag knackade på dörren och frågade om jag kunde hjälpa henne, om vi skulle ringa polisen men hon svarade bara hulkande, nej låt mig vara ifred ett tag jag kommer snart.

När hon väl kom ut var hon rödgråten iklädd min badrock, pappa sa hon blygt kan du smörja mig för jag kan inte själv så kanske stjärten känns bättre.

Jag kramade henne och försökte trösta henne.

Javisst älskling lägg dig på sängen så ska jag hjälpa dig, jag ska bara hämta salvan.

När jag kom tillbaka så hade hon lagt sig på sängen med min badrock fortfarande på sig och hon hade nästan somnat.

Är du vaken fortfarande, jag lyfter på badrocken så jag kan smörja nu, okay?

Det kom ett sömnigt mummel först sedan blev hon klarvaken och ryckte till när jag lyfte på badrocken över hennes stjärt, hennes rödstrimmiga stjärt som tittade fram därunder.

Går det bra älskling, ska jag fortsätta?

Ja gör det pappa.

Jag smörjer försiktigt in de fasta stjärtkloten och hon gnäller lite att det svider när salvan börjar verka men så småningom lindrar den.

Hon är helt avslappnad när jag smörjer in hennes välformade nypiskade stjärt och mina tankar vandrar iväg.

Hon har ju haft påhälsning i alla sina hål och före idag har hon bara lekt med dildosar, men då på hennes egna villkor.

Jag tittar mellan skinkorna och jag kan se det irriterade hålet som blev så misshandlat av Krister, lite längre ner skymtar början på hennes sköte med blygdläpparna.

Jag känner hur det rycker till i kuken bara av tanken på hur det kändes när min kuk var i hennes gudomliga fitta där nere mellan hennes starka välformade lår och hur hon flåsat i mitt öra när hon kom.

Med ett ryck väcks jag ur mina tankar, skärp dig för fan, hon är din dotter, du ska inte ha dessa tankar i huvudet svär jag åt mig själv.

Tack pappa, nu känns det mycket bättre, kan du ligga hos mig när jag sover, jag känner mig tryggare när jag känner din lukt, det var därför jag lånade din badrock.

Jag hoppas det var okay?

Du får låna den hur mycket du vill svarar jag, fylld av dåligt samvete över mina tankar, tankar om hur de hade utnyttjat och piskat hennes välformade starka kropp.

Jag kryper tvekande ner bakom min älskade dotter och håller om den vackra kroppen på ett sätt som jag hoppas uppfattas som beskyddande.

Jag lade dit en kudde bakom hennes stjärt, för så fort jag snuddade stjärten så svullnade kuken och jag suckade och tänkte att det här kommer att bli en lång natt, en mycket lång natt.

Hon sover oroligt och drömmer troligtvis att Krister jagar henne, men lugnar sig när jag håller om henne.

Jag vaknade långt före min dotter och bara låg och kände hennes närhet, luktade i hennes hår och bara njöt.

Jag gick upp och började med frukosten efter jag hade runkat på toaletten för att lätta på trycket som byggts upp hela natten.

Hon vaknade efter en halvtimme och kom in i vårt lilla pentry med ett bedårande nyvaket utseende med morgonrufsigt hår, hon log och sa god morgon pappa.

Har du sovit gott?

Jag har sovit dåligt hela natten, att det berodde på närheten till hennes kropp sa jag naturligtvis inte.

Du då, hur har du sovit motfrågade jag?

Jag sov gott tack vare dig pappa, jag kände mig så trygg när du låg bakom mig i min säng.

Men jag har en fruktansvärd träningsverk i överkroppen, jag har smörjt mig med liniment så vi får se om det blir bättre.

Jag ser fram mot tävlingen idag.

Men gårdagen tog ut sin rätt och tävlingen senare gick inte bra för som hon sa, hon var trött i kroppen och var väldigt öm i stjärten efter gårdagens händelser så det gjorde ont när hon red.

Besviken satt hon tyst i bilen när vi åkte hem och jag försökte muntra upp henne.

Men det var länge sedan det hade gått så ”dåligt” för henne på en tävling.

Hon hade kommit på sjunde plats och i normala fall brukar hon komma bland de tre främsta.

Jag försökte få henne att se fram mot nästa helgs tävling då hon skulle vara mer utvilad så när vi kom hem så var hon gladare till sinnes.

Vi lastade av häst och utrustning, hon vårdade hästen medan jag gjorde rent i husvagnen.

Jag skulle iväg på jobb i två dagar, så jag behövde vagnen rengjord speciellt där hästen hade stått.

Lina skulle vara hemma och göra rent utrustningen, rida och träna både hästen och sig själv.

 

När jag kom hem på tisdagen så var hon ute och red i skogen, så jag ställde mig för att göra mat när jag hör en röst.

Hej pappsen hör jag med en isande känsla, det är Krister.

Jag vänder mig snabbt om och mycket riktigt det är Krister och han har en pistol i handen så min planerade tjurrusning blir inte av utan jag fryser till.

Vi har inte kontaktat polisen Krister.

Jag vet svarade han, vänd på dig, klä av dig och lägg händerna på ryggen.

När jag gjort det så bakband han mig med buntband och viskade i mitt öra, jag har saknat din dotters kropp för den var något extra.

Han satte ner mig i en stol vid köksbordet, nu ska vi bara vänta in huvudgästen.

Vi såg genom fönstret hur Lina kom hem på hästen, hur hon sken upp när hon såg min bil och hur hon skyndade sig att sadla av, borsta och släppa ut hästen i hagen.

Jag försökte skicka tankevågor för att stoppa henne, men förgäves.

Hon rusade in i köket och ropade ”hej pappa” tvärstannade förvånat, men pappa varför är du naken och bunden vad har hänt?

 

Hej Lina, har du saknat mig viskade Krister i hennes öra och Lina blev likblek av skräck.

Krister viskade hon vad vill du vi har inte kontaktat polisen, vi har gjort precis som ni sa?

Jag vet men jag har saknat dig så visa lite gästfrihet mot mig.

Men, va, vad, vad kan jag göra stammade hon fram skräckslagen?

Det borde du ha lärt dig vid det här laget att jag vill ha dig naken, så klä av dig dina kläder nu.

Men jag vill inte klä av mig snyftade hon till ängslig över vad Krister kan hitta på.

Är du blyg för pappa?

Jag kan skjuta honom så är det problemet löst, vill du det?

Han höjde pistolen mot mig och jag väntade på skottet men.

Lina skrek NEJ sluta nu, jag ska klä av mig och började snyftande klä av sig.

Den här gången tog hon av sig allt på en gång, hon kände Krister och visste hur instabil han var.

Han tittade beundrande på hennes nakna kropp, hon var fortfarande lite svettig efter ridningen.

Nyfiken tittade han på hennes stjärt och kunde konstatera att märkena efter piskan var borta.

Viljelöst lät hon honom föra hennes händer bakom ryggen och sätta på handbojorna så hon blev helt försvarslös och hon kände sig nog väldigt utsatt.

Som en förstärkning av det så tog han om hennes fasta tonårsbröst bakifrån, klämde och kände först försiktigt sedan vred han till om bröstvårtorna.

Aaaaj sluta det gör ont, snyftade hon till.

Kom nu lilla stumpan sa han glatt, visa farbror Krister vilket som är ditt rum, du kan gå före och pillade med fingerspetsen i hennes ovilliga stjärthål.

Lina gick sakta före honom med sänkt huvud och Krister sa åt mig att stanna här pappsen så slipper det hända något otrevligt och viftade med pistolen i den ena handen och Linas ena stjärtklot i den andra.

När de kom in i hennes sovrum så frågade Krister, var har du dina sexleksaker gumman?

Jag har inga kvar, jag kastade de gamla.

Det var synd för dig, jag hade tänkt att det var skönare med leksaker som är gjorda att göra skönt men jag kan leta rätt på en flaska eller pistolen och knulla dig med, du kanske skulle gilla det till och med.

Nej, vänta, de ligger under sängen i en påse.

Klokt av dig sade Krister, han böjer sig och tar fram en påse som är fylld med någonting, de går tillbaka till köket och han häller ut allt på köksbordet framför mig.

Han skrockar för sig själv, det trodde jag inte om dig, jag trodde att du var pappas duktiga flicka.

Det var snörstumpar, handbojor, ögonbindlar, löskukar, piskor, klämmor m.m.

Det låg även kvitton i påsen och Krister läste nyfiken, jaha inköpt i måndags mumlade han och sneglade menande på Lina.

Sadist som han är så tog han piskan först och slog några slag prövande i luften som för att känna på spänsten i den, han nickade belåtet.

 

Han instruerade Lina att lägga sig med överkroppen på bordet.

Snälla, jag vill inte att du gör så här snyftade hon när hon tvekande lade sig som han sagt.

Hon låg med huvudet framför mig, hon sökte ögonkontakt med mig för att få stöd i sin utsatta situation.

Jag tittade tillbaka och försökte att ge henne styrka att utstå det Krister hade tänkt ut i sin sadistiska hjärna samtidigt som jag såg i ögonvrån hur han klämde och drog i hennes ovilliga vackra kropp som låg helt försvarslös framför honom.

Han utforskade hennes underliv grundligt med det vackra skötet, särade på de runda skinkorna och pillade i hennes stjärt med fingret.

Stoppade in fingret, drog det fram och tillbaka några gånger, krökte det och drog i hennes ovilliga stjärthål som för att töja ut det.

Jag såg i Linas ögon, såg smärtan, hennes förnedring och hennes tårar.

Hon mimade, hjälp mig pappa.

Gör henne inte illa sade jag oroligt.

Nej då inte alls svarade han och hade på Linas glidmedel på den lilla löskuken och satte den mot hennes trånga anus som precis återgått till det normala efter förra gången han ”hälsade” på.

Det här är hennes egen som du vet och vad tror du hon gjort med den då, pappsen?

Jag såg i min dotters vackra ögon hur skammen sköljde över henne att hennes pappa fick reda på vad hon hade hållit på med när han inte var hemma.

Berätta för pappsen nu.

Svisch.

Aaaaj, det gör såå ont.

Jag har haft den i stjärten svarar hon och blundar skamset.

Hennes ögon spärrades upp när han tryckte in dildon i min dotters trånga anus och drog den fram och åter medan han tittade intresserad hur hennes trånga stjärthål smet åt om den.

Jag såg i hennes ögon hur hon kämpade med sina känslor om vad som hände med hennes kropp.

Hon blundade för att skammen blev för stor för att kunna se sin far i ögonen, men de åkte upp på vid gavel när hon fick ett piskrapp på hennes runda stjärtklot, aaaaj skrek hon högt.

Krister flinade och körde lite till med dildon i den ovilliga stjärten som hon undergivet håller kvar så han kan fortsätta med sitt övergrepp på hennes ovilliga kropp.

Vad kan du ha gjort med de här då? Frågar han och håller upp några klämmor.

Hon svarar inte, Krister slår med ridspöt i luften.

Hon harklar sig och svarar lågt, nästan viskande ”jag har haft dem på mina bröstvårtor”.

Han sätter fast dem på hennes bröstvårtor, mycket försiktigt för att vara Krister.

Hon gnäller stilla när han vrider på bröstvårtorna för att de ska stå ut så klämmorna ska fästa ordentligt.

Det är ju tre stycken säger Krister, vart kan du ha haft den tredje då?

Hon är tyst en stund innan hon snyftar fram ”på klitoris också”.

Hon stönar och gråter om vartannat när han knullar hennes stjärt med dildon och samtidigt böjer sig ner bakom hennes stjärt, smeker hennes sköte innan han sätter den på hennes lilla klitoris.

Hon spärrar upp ögonen, stönar av smärta och hennes näsvingar fladdrar.

Vad kan du tänkas ha använt ridspöet till då och ger hennes stjärt ett rapp?

På min stjärt svarar hon lågt.

Bara det, var ärlig nu annars, sa Krister hotfullt och luktade på ridspöet medan han höll det under näsan som om han luktade på en god cigarr?

Jag har smekt min mus med det, men bara väldigt lätt och det syns tydligt hur obekväm hon känner sig när hennes hemligaste förehavanden har kommit fram till hennes älskade snälla far.

Krister skrattar högt och säger ”mus heter det väl inte lilla stumpan, tala nu om för pappsen och farbror Krister vad den egentligen heter”.

Hon ser mig i ögonen och säger lågt, min fitta, jag har smekt min fitta med det, fylld av skam över att vara tvungen att säga det grova ordet.

Vi har alltid använt ett vårdat språk mellan oss.

Krister skrattar, nej du lilla stumpan inte har du smekt din fitta med den, utan du har gjort vad då med den?

Svara ärligt nu säger han plötsligt allvarligt.

Hon blundar när hon svarar, kan inte se mitt misstroende jag fått i mina ögon, jag har piskat min fitta med den, men mest på stjärten.

Titta pappa i ögonen när du talar om vad hans smutsiga dotter gjort när han slitit hårt för du ska kunna ha din häst.

Hon ser sorgset in i mina ögon och med en uppgiven suck så upprepar hon, jag har piskat min fitta med mitt ridspö.

Lägg dig på golvet pappsen, på rygg förtydligar han.

Jag lägger mig ner undrande vad han ska hitta på.

Så där ja, så lägger du dig så att han kommer åt att slicka din mus, han skrockar tydligt road över den oskuldsfulla benämningen på Linas fitta.

Jag ser rakt upp i hennes sköte när hon ligger över mig i sextionia-ställningen, den lilla klämman på hennes klitoris sitter kvar och vippar på den lilla knoppen.

Den lilla dildon fortfarande sittande i hennes trånga anus mellan de runda skinkorna.

Krister klappar förtjust händerna, du visste hur du skulle lägga dig så det går nog att få ordning på dig också.

Svisch svisch, sätt fart nu båda två och sug kuk och slicka fitta.

Jag ser hennes fitta dra ihop sig av smärtan och hon gnäller till innan hon börjar suga mig.

Sakta börjar jag slicka henne, känner inslag av en lite fränare smak än förra gången det är smaken av svett, urin och tvål förutom den syrliga smaken av kvinnokön.

Den smaken skickar signaler till kuken att han ska förbereda sig att knulla, utan hänsyn till om det är min dotter eller ej.

Jag vickar med tungspetsen på klämman och det verkar som om hon tyckte om det för hon tog min kuk ner i halsen, rakt ner utan att tveka och jag kände halsen krama skönt om kukhuvudet.

Hon sänker sitt underliv så jag ska komma åt bättre när jag ”kommer” åt klämman igen.

Kristers hand kommer bakom Linas stjärt och drar sakta ur dildon och jag ser hur det trånga hålet sluter sig efter den när han lägger den åt sidan.

Handen kommer tillbaka med en annan dubbelt så stor dildo droppande av glidmedel som Krister sätter mot hennes slutna hål.

Han trycker lätt och spetsen åker in och Lina som känner att det är något annat som Krister har hittat på slutar att suga min kuk direkt.

Jag som ser vad det är försöker genom att slicka hennes fitta intensivare kompensera den kommande smärtan, hon kan inte sänka underlivet mera men hon ger motstötar med sitt underliv.

Krister ökar trycket tills den har utvidgat hennes stjärt till bristningsgränsen, Lina snyftar och skriker aaaaj sluta det går inte.

Krister håller kvar den i samma position och efter en stund lugnar Lina ner sig när smärtan från hennes spända ringmuskel avtagit när den har sträckt sig.

Han trycker in mer av dildon i Linas stjärt som hon undergivet håller kvar trots smärtan för att fortsätta motta min stimulering med min tunga på hennes fitta.

Plötsligt är den inne i henne och jag ser hur ringmuskeln är sträckt och stramar runt dildon, vänta lite Krister, aaj stanna snälla, jag ber dig.

Jag bearbetar hennes klitoris med mjuka slickningar och efter en stund börjar hon omedvetet trycka sig ner mot min mun som stimulerar hennes fitta så skönt.

Det ser bisarrt ut när den stora dildon sticker ut ur hennes trånga stjärt och sen när Krister börjar att knulla henne med dildon sakta först och jag tydligt kan se hur ringmuskeln stramar över den så mycket att den vill följa med i rörelsen.

 

Krister stannar upp och funderar högt, vi har provat handstående, hmm funderar han.

Du kör mycket smidighet va?

Va, jja det gör jag svarar Lina snyftande, överrumplad av hans fråga.

Kan du gå ner i spagat?

Jodå det kan jag väl svara hon, fundersam över vad han tänkt ut nu i sin sadistiska fantasi.

Visa mig då och tar ur dildon hon har i stjärten.

Lina ställer sig bredbent och börjar gå ner i spagat, stannar upp och tittar på Krister och frågar ”kan jag få ha händerna fria, för det är svårt med balansen” ?

Nej du är ju en så duktig flicka så du kan ändå.

Hon suckar djupt och fortsätter att sakta glida ner i spagat, man kan se hur det stramar och att hennes vackra sköte dras isär.

Jag är samtidigt stolt över att hon kan komma ner i spagat, utan att ha värmt upp för det mer än med ridningen.

När hon har kommit ner så frågar Krister, ”kan du höja dig också”?

När hon visar att hon kan det så glimmar det till i Kristers ögon.

Han tar en av hennes löskukar, den med sugkopp, då kan du glida ner över den här.

Jag ska till och med vara så snäll att jag smörjer den åt dig, säg tack Krister.

Hennes huvud hänger när hon uppgivet säger, tack Krister.

Han smörjer in den och stoppar i den i hennes fitta, han får lirka innan den under mycket gnäll och stön från Lina ”glider” in i den trånga fittan.

Han trycker fast den i golvet, så där ja prova nu säger han, mycket belåten med sig själv.

Lina försöker men har lite svårt med balansen.

Pappsen kom hit.

Tvekande reser jag mig upp för min kuk pekar rakt ut, jag känner mig väldigt kluven, min roll som pappa som vill skydda min dotter till varje pris och den som man, som ser en sexig, vacker ung kvinna att betvinga och behaga männen.

Lina tittar med stora frågande ögon undrar troligen hur jag kan ha stånd när Krister plågar och piskar hennes kropp.

Till och med hennes pappa hungrar efter hennes kropp.

Krister skrattar högt när han ser mitt stånd som jag inte kan dölja, pappa vill knulla dig också, så varför har du löskukarna när han kan knulla dig så mycket du vill.

Hon tappar koncentrationen och faller.

Krister reser upp henne skrattande, här sug hans kuk, så håller du nog balansen, han garvar högt åt det i hans ögon det otroligt komiska i det hela.

Hon släpper inte in mig i sin mun, hon tittar trotsigt på Krister.

Svisch, varsågod och kliv på, sug kuk som en duktig dotter nu skrattar Krister och jag känner hur min kuk glider in i hennes varma mun och hur den välkomnas av en virvlande tunga som är otroligt skön.

Hon drar sitt huvud fram och tillbaka.

Han tar min videokamera som jag lagt på en bänk och filmar när hon suger och smaskar på kuken.

 

Plötsligt så har Krister tröttnat på skådespelet och reser upp Lina, tar henne mellan benen.

Då kan du visa oss hur du gör säger Krister och flinar, han släpper loss henne så hon kan göra sin grej

Lina tittar frågande på honom, han kan inte mena att hon ska göra på samma sätt som hon gör när hon är själv och hennes unga kropp behöver tillfredställas.

Herregud hon kan ju knappt göra det för sig själv, än mindre inför sin pappa som hon känner att hon har svikt genom att leka med sig själv med leksaker hon köpt för pappas pengar.

Den pappan som hon hört gråta på kvällarna när saknaden efter hennes mamma blir för stor eller när behovet svämmar över och han onanerar i sängen.

Hon har hittat servetter efter honom när hon städat huset och som hon använt när hon lekt med sig själv samtidigt som hon fantiserar om att pappa är där och gör saker med henne.

Hon ser på oss när vi sitter framför henne, jag bunden, naken och Krister med en pistol riktad mot mig och videokameran i den andra handen, vi sitter båda två med uppmärksamheten på Lina.

Hon tittar på mig där jag sitter med undrande blick, hon ser att jag inte kan hjälpa henne i sin utsatta situation, bunden som jag är och under pistolhot.

Uppgivet tar hon upp sin lilla analdildo och smörjer in den med glidmedel och stoppar den oentusiastigt i sin trånga stjärt.

STOPP ropar Krister plötsligt, vad fan håller du på med, lägg in lite känsla i det hela annars gör du det över din pappas och din hästs döda kallnande lik nästa gång.

Har du aldrig spelat teater någon gång?

Jo snyftar hon, hon hade ju valt mellan karriär som skådespelare, modell och ryttare när vi separerade hennes mamma och jag för tio år sedan.

Nu gör du så här dirigerar Krister som om han vore regissör, ”du är hemma och leker med dina leksaker och pappa som du saknar så mycket, arbetar hårt för brödfödan”.

Hennes kvinnliga intuition varnar henne att Krister balanserar på en skör tråd till ren galenskap, om hon inte gör som han säger så kommer vi att dö här snart.

Hon skakar på sig, går in i ett skådespelartillstånd, tänker sig in i vad Krister vill ha för scen och inser att den har hon spelat tidigare när pappa har arbetat.

Förundrad hur Krister kunde ana det tar hon och arrangerar scenen, sätter den insmorda dildon med sugkoppen på väggen, piskan på en dörr som hon styr med snören.

Hon lägger händerna på sin rygg och drar djupt efter andan, nu gäller det att göra sin bästa rollprestation någonsin.

Pappa viskar hon med en trånande mjuk röst, var är du, din dotter behöver dig.

Hon tar snörena och manövrerar dörren med piskan, pappa jag är en stygg flicka som behöver smisk på stjärten.

Hon piskar sig flera gånger, svänger med sin stjärt förföriskt, oooh pappa, piska din syndiga dotters stjärt.

Jag sneglar på Krister, han sitter med öppen mun och tittar, han dreglar till och med lite.

Aj aj det gör ont i min stackars stjärt när du agar den.

Hon backar upp mot dildon, trycker sig mot den med underlivet vinklar vant så den glider in i henne, åååh pappa du knullar mig, du får inte knulla mig du är ju min pappa, jag är ju din dotter, jag är oskuld var rädd om mig.

Pappa jag finns här för dig, ta mig hårt, knulla din dotter.

Hon lägger sig på rygg och tar sitt ridspö som för att piska sin fitta, din syndiga dotter behöver straffas.

Hon tvärstannar när hon inser att hon gått för långt när hon började med att prata om att piska sin fitta.

Hon glider ner från bordet så hon står på golvet, tittar ängsligt på Krister som inte vet hur han ska reagera.

Lägg dig på bordet igen beordrar han nästan lugnt.

 

GÖR DET NU skriker han till plötsligt dödligt allvarlig och riktar pistolen mot mig, jag gör hål i pappsen.

 

Han vräker ner henne på rygg på köksbordet och binder fast benen så hennes knän är isär uppe vid öronen med fittan och stjärten helt blottad och sårbar.

Sadisten i Krister är klarvaken, nu ska han äntligen få piska det vackra könsorganet och ingen kan stoppa honom.

Lina ser skräckslagen på när han höjer piskan, hon försöker komma undan genom att blunda hårt men vet innerst inne att det inte kommer att hjälpa.

Hon kvider fram ”pappa gud hjälp mig” hon vet ju hur ont det gjort när hon piskat för hårt på sin fitta som hon kallar den när hon är själv.

Svisch det svider till rejält när han med kraft piskar till på hennes blottade stjärtklot och igen, han piskar hennes stjärt flera gånger, stannar och känner på hennes ängsliga fitta.

Känner hur den svullnar och gör sig beredd på sex, sex som han har sina egna idéer hur den ska bedrivas.

Lina skäms när hon gråtande känner fittan fuktas när hennes kropp utan att hon kan påverka det förbereder sig för att knullas inför sin fars klentrogna ögon.

Men Krister har en annan plan, nu när fittan är svullen och känslig, så är det mer upphetsande har han lärt sig av sina tidigare offer, när man piskar dem där.

Han får rysningar av vällust när han tänker tillbaka på det, de skriker hysteriskt och lovar allt möjligt som hans sjuka hjärna kan komma på.

Nu kan han inte vänta längre, han slickar sig om munnen och höjer piskan siktar in sig på den helt oskyddade fittan nu äntligen ska han få.

Det kommer ett ljud som om någon hade brutit en kvist, det knäpper till högt så det ekar i köket och Krister faller ihop som ett korthus.

Lina skriker hysteriskt, när Krister faller över henne och blodet droppar på henne.

Jag vräker med trytande krafter ner hans kropp på golvet och knyter med värkande händer loss henne.

Jag stannar upp och ser in i hennes ögon och säger Lina Sanna Elisabeth Olsson, du har utegångsförbud och slår sedan i golvet så det ekar i köket när jag tuppar av.

To be continued

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

En grov men härlig novell.

27/12, 2023 kl. 16:52