Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/4, 2019 kl. 20:30, av Baltazar4

Att betala en skuld

Del 6 av 8 i serien Att betala en skuld

Sakta sjunker den in tills den når botten och hon gnäller till och jag stannar omedelbart och memorerar hur långt in jag kom i henne.

Jag drar lika sakta ut den njutandes av det mjuka som omsluter kuken och jag hör tydligt hur hon njuter ut av att knull

Polisen skrev att de ville prata med mamma, de önskade att hon kom ner på polisstationen, helt frivilligt förstås då hon inte var misstänkt för något.

Jag följde med henne in till stationen för att vara ett stöd för henne när de frågar ut henne.

De ville prata med mamma om bilen som hon var närmast användare av och som den gamla lärarinnan köpt för att sedan kört när hon blev våldtagen.

Polisen var förbryllad över att en gammal lärarinna för det första blir gängvåldtagen och att förövarna dessutom är så omtänksamma mot offret.

De berättade att den gamla lärarinnan hade haft ett hjärtfel som någon under våldtäkten hade upptäckt för de hade behandlat henne med hjärtstartare och de informerade SOS om det när de ringde.

 

De hade baddat hennes panna med en fuktig handduk när hon blev medvetslös, inte på grund av våld utan på grund av allt sexet hon utsätts för.

Hon tålde inte att få knullas så mycket, så hjärtat orkade inte riktigt med att hålla upp blodtrycket så hon svimmade helt enkelt.

När hon vaknat hade hon varit uppkopplad med kablar och elektroder överallt, det pep och surrade hela tiden tills en kvinna klädd i kamouflagekläder sa att nu är hon stabil igen.

Så de knullade henne lite till då samma kvinna hade undersökt hennes sköte och intygat att hon skulle tåla det.

När de var klara så bäddade de ner henne på en bänk med kudde och filt över sig och ringde till SOS så hon inte skulle ligga för länge på bänken.

 

Ambulansen som kom rapporterade om en långtradare som stått vid en parkeringsficka på andra sidan vägen när de kom och som åkte direkt när de anlände.

Hade den vaktat henne eller vad var syftet?

Vad var det för polisbil som synts i området men det fanns inga uppgifter på att någon varit där?

Vem hade räddat livet på henne med hjärtstartaren, hjärtfelet var enkelt åtgärdat men svårt att upptäcka så hon hade kunnat dö när som helst innan det hade åtgärdats.

Det måste ha varit någon med ingående medicinska kunskaper, t.ex. från ambulans, militär eller räddningstjänstens personal.

Lärarinnan hade vittnat till slut efter hon vilat sig lite om hur omtänksamma men ändå bestämda de varit mot henne under hela tiden.

Visst de hade haft sexuell samvaro med henne oavsett vad hon sagt och smiskat hennes stjärt men smisk hade hon fått som barn också utan att ta någon skada av det.

 

Och nu senast hade det hänt hennes dotter också men mera hårdhänt och under en hel vecka.

Med dottern så hade de varit mera våldsamma, de hade tvingat henne till att göra saker som ingen kristen kvinna gör frivilligt hade hennes man med en rysning intygat.

Hon hade tvingats att visa sitt aldrig tidigare friserade kön för en massa åskådare (även kvinnor) för att sedan tvingas klippa det med sax inför publikens jubel tills det bara var stubb kvar.

Hon spändes fast i en gynekologliknande stol och åskådarna hade fått en stor glasskiva som skydd inför någon laserbehandling som hans fru skulle få på både kön och anus.

Hans oskyldiga fru som varit jungfru när de gift sig och javisst hon hade väl varit till gynekolog någon gång, men det var deras eget samfunds kvinnliga gynekolog aldrig för en annan man.

Att han inte själv ägnar sin fru någon särskild uppmärksamhet förutom att tömma sig i och bära hans två barn nämner han aldrig.

 

Mamma och jag uttryckte våra sympatier för både lärarinnan och hennes dotter men intygade att vi inte hade någon aning om varför det hade hänt det som hänt dem.

Poliserna trodde inte att vi skulle ha det heller men desperata som de är så följer de upp varje lös tråd de kan hitta och det ska tydligen finnas någon film om alltihop.

Men det var de inte säkra på, det går så mycket rykten.

 

När vi kommer ut från förhörsrummet så tar ett par andra poliser med mamma för att hon ska hjälpa dem med saker av kvinnlig natur, som inte jag skulle få se.

Jag får istället följa med en polis för att se på deras museum med beslagtagna vapen osv.

Mamma berättade senare vad som hänt henne och jag fick se en film om vad som skedde.

De hade gått till häktet, det var mamma och två uniformerade poliser som när de kom fram gick in i ett häktesrum.

 

Filmen är från cellens egen kamera.

Mamma ser sig om, vad var det ni ville visa frågar hon.

Polisen säger bara det här och sätter in en USB-sticka i Tv-n. som startar automatiskt.

Mamma drar efter andan när hon ser vad som visas på skärmen, det är en film från lastbilsfiket från

vad som ser ut att vara från en av tittgluggarna.

Man kan tydligt se hur alla springer runt nakna och det pågår en massa sexuella handlingar allt från knull till piskanden, man kan tydligt urskilja både mamma och mig där inne.

 

Mamma står tyst en stund framför de båda poliserna innan hon tuffar till sig och säger, än sen då vi gör inget olagligt där.

Inte du men din son skulle kanske kunna åtalas som hallick åt dig för ni hanterar pengar där mot sexuella handlingar, hans egen mamma som prostituerad åt honom låter inte bra.

Även om ni inte döms så är det publiciteten som kan bli jobbig, t.ex. för din mamma och pappa.

Det spelar ingen roll om ni frikänns, allt kommer fram även det här och ni blir kändisar i stan.

Neej säger mamma ångestfullt inte det, snälla ni inte det, de är gamla.

Hon känner mer och mer hur hon målas in i ett hörn utan att kunna komma undan.

Vad vill ni mig frågar hon orolig för svaret som hon kan få.

 

Det är mycket enkelt, klä av dig naken, nu.

Men jag vill inte det svara hon ynkligt, kan ni inte låta mig gå för jag har ju inte gjort något ont och inte min son heller.

Det vet vi också men vi gör det för vi kan och vi vill ha dig naken nu till och börja med.

De börjar ta på hennes kropp efter de låst dörren medan de drar ner sina byxor och blottar sina styva kukar som hon vet att de vill knulla henne med.

Hon suckar och tänker att världen har blivit galen, alla verkar tänka på sex hela tiden.

Det hade gått från inget sex alls efter skilsmässan, det hade förresten inte varit så mycket sex före skilsmässan heller.

Till att alla hon möter försöker komma in i hennes trosor och knulla henne, hon ville inte klaga men ett svenskt lagom skulle väl kunna räcka.

 

Hon skriker till högt när en av poliserna ger henne ett rapp över hennes stjärt med sin livrem.

Visa oss vad du har att erbjuda oss eller ska vi hjälpa dig men då river vi av dig kläderna utan hänsyn till att de kanske går sönder säger han med låg hotfull röst.

Hon ryser till och tänker med saknad på den starke bonden som inte behövt hota henne, utan enbart hans blotta närvaro som fick henne viljelöst ner på knä för att villigt ta hans lem i munnen.

Hon blir fuktig bara av tanken hur han lyft upp henne med sina starka armar för att sedan spetsa henne på hans stora kuk.

Hur den stora kuken som sakta trängde in i hennes fitta, hela tiden fyllde skötet med den varma trygga kuken ända till han nådde botten på hennes kön och hon pep till.

Han stannade där och trängde aldrig djupare under tiden han knullade henne med sina lugna långa drag, hela tiden tittandes in i hennes ögon som speglade hennes inre känslostorm.

 

Hon suckar tyst igen och börjar ta av sig sina kläder inför de båda poliserna som uppskattande ser på den lockande kroppen som blottas inför deras tindrande förväntansfulla ögon.

Hon tar av sig sin skjorta och blottar brösten som fortfarande är inneslutna i sin bh men de ser den lockande klyftan mellan brösten.

De har fått något i halsen så de behöver harkla sig innan de säger bh-n också.

Hon tar bak sina händer och knäpper upp spännet och tar av sig sin bh.

Brösten sjunker lite bara och det syns hur de rosa bröstvårtorna knoppas i den svala luften.

De båda konstaplarna kan inte behärska sig utan är som barn i en godisaffär, de måste få känna på dem.

De uttrycker högljutt sitt gillande över att de är äkta och inte opererade, mamma ser lite stolt ut av deras uttalade gillande över hennes behag som sakta svullnar av deras beröringar.

 

Fortsätt nu, vi vill se mer av dig.

Hon ålar ner sina tajta jeans över höfterna och lyckas få trosorna att stanna kvar när hon kliver ur byxbenen.

Hon har sina fina vita trosor som sajten hade skickat, de där från Victoria secrets, men det ser inte poliserna utan de är bara ytterligare ett hinder för att kunna se den hägrande fittan där bakom.

Visa oss din fitta nu, innan det händer saker som vi inte kan styra över väser den ena polisen otåligt och hans kollega stirrar storögt på kameltån mellan mammas lår.

Mamma drar ner sina trosor också med en suck undrande varför de ska ha så bråttom, hon är ju inte gjord av guld utan fortfarande en vanlig 38-årig mamma.

Hon ser inte vad de ser, en vacker välformad kvinna som det syns att hon har fått barn, så alltså är hon fertil och de har sett barnet (mig alltså) hyfsat välskapt.

Med andra ord ”en åtråvärd kvinna” medan hon bara ser felen t.ex. hudsprickorna på sin mage efter graviditeten och brösten som inte är lika fasta som i tonåren m.m.

”Skavanker” som de ser som tecken på att hon är erfaren och vet vad hon ska göra.

 

Poliserna står på varsin sida om henne smeker, klämmer över hela hennes kropp samtidigt som de berömmer den och dess fasthet.

Mamma står där passiv medan de tar för sig av vad hon erbjuder tills den ena polisen tar sin livrem igen och ger henne ett rapp över skinkan med orden ”ner på knä och serva oss nu”.

Hon går utan ett ord ner på knä, rappet han gett henne var inte så hårt men hon förstod vinken och tar hans kuk i sin mun utan att tveka.

Hon hinner bara suga ett par minuter innan han kommer med ett utdraget stön i hennes mun och hans kollega fnyser föraktfullt åt honom, akta dig nu och låt mig komma till.

Den tillfredsställda polisen njuter medan mamma gör rent hans kuk med sin mun, mjölkar ur det sista i den satsen, hans kollega står och trampar otåligt bredvid dem.

 

Ställ dig på alla fyra nu beordrar den otåliga polisen.

Mamma slutar suga och ställer sig på alla fyra och ser bakåt mot polisen samtidigt som hon säger kom till mig då med en mjuk lockande röst.

Då hon står med baken mot cellens kamera så syns där samma sak, som för polisen som står stum när mamma börjar svänga förföriskt med underlivet från sida till sida.

Hon har blivit kåt av polisernas behandling och det syns på det öppna fuktiga skötet som hon lockar polisen med.

 

Han ser bara fittan framför sig när han går fram mot den lockande kvinnokroppen, så han snubblar förstås på sina byxor som han fortfarande har runt fötterna så han ramlar bakom mammas stjärt.

Hon fnittrar till tydligt road av den fumliga polisen.

Han blir förstås förnärmad och agar hennes stjärt hårt med sin hand tills det svider i handen som slutar smiska den nu röda stjärten med handavtryck överallt.

Men hon slutade fnittra och stönar svagt och håller undergivet upp stjärten om han vill fortsätta.

Men han har bara ögon för vad hon svänger med framför hans ögon så han sliter av sig sina uniformsbyxor innan de orsakar mera oavsiktlig munterhet.

 

Han står på knä bakom henne och håller andäktigt i hennes höfter medan hans kuk glider runt det inbjudande könet.

Mamma väntar tålmodigt innan hon förstår och hjälper han med sin hand så han kommer rätt.

Han glider in njutande av mamma och när han kommer in till botten så spärrar han upp ögonen, det rycker i hans kropp när hans orgasm överraskar han.

Han sprutar krampaktigt i mammas fitta, kramar henne bakifrån och säger ”jösses vad det där var skönt, om jag bara vetat”.

Hans kollega står bredvid belåten över hans uttalande, han har sett hur kollegan sett på honom när de byter om och hur stämningen mellan dem ändras då.

Han har själv inga sådana dragningar utan föredrar en kvinna och hon får gärna vara frodig då han gillar att ha något att hålla i.

 

Hans knullande kollega står kvar med sin kuk i mammas fitta och han börjar knulla henne efter ett tag, som det tog att ladda om så nu stod kuken igen.

Den här gången hinner mamma med bättre och hon hinner till och med att komma innan han stönar till igen och sjunker ihop bakom henne efter att fyllt fittan igen.

Mamma ser sig om för att se om de är färdiga med henne och det är de tydligen för de hjälper henne upp på fötter som de gentlemän de tycker att de är.

De samlar ihop alla kläder och kikar ut i korridoren innan de med varierande nakenhet springer över till ett duschrum på andra sidan.

De låser och låter mamma duscha för hon kan inte komma tillbaka så här för hon luktade nyknullad hela hon och droppade om henne.

 

När hon sitter på huk med benen brett isär för att komma åt att skölja ur skötet så tittar polisen som blev av med svendomen intresserat, han tar till och med fram sin kuk igen.

Den står för fullt igen och hans kollega ser belåten ut.

När hon är färdig så får hon sina kläder, men hittar inte underkläderna och när hon ser frågande på dem så skakar han på huvudet.

Dina trosor och bh behåller vi.

Hon suckar och tänker att ”vi har väl alla någon fetisch” och tar på sina kläder som hon har fått.

När hon knäppt skjortan och drar upp jeansen så gör hon en grimas för sömmen skaver på klitoris men hon bestämmer sig för att ignorera det och knäpper dem.

Den jungfruliga polisen står med hennes trosor vid näsan och järnet bakom gylfen är styvt.

Han ser längtansfullt på mamma, han vill så gärna trots att hon nog är minst femton år äldre.

När de kommer tillbaka så ser jag frågande på mamma, men hon skakar omärkligt på huvudet, för det syns tydligt att brösten rör sig fritt under skjortan och hon är fortfarande blöt i håret.

Det har säkert sin förklaring tänker jag innan vi går ut till bilen, mamma med en lite udda gångstil och minneskortet hon fått av polisen i skjortfickan.

 

 

När vi åker därifrån så tar vi vägen förbi sjukhuset för att hälsa på lärarinnan och hennes dotter för de ligger fortfarande kvar.

Lärarinnan för det tar längre tid för henne att hämta sig då hon är äldre och dottern för att hon hade genomgått större strapatser och för att hämta sig från en abort hon nyligen gjort.

En abort som hon inte ville göra innerst inne trots att hon inte visste något om fadern, men det var ändå ett liv som hade växt inuti henne men hennes man hade propsat på abort.

När vi anländer till sjukhuset så är dottern på en gynekologisk undersökning för att kolla att allt står rätt till där nere och ta bort piercingarna de hade satt dit under veckan hon var fången.

Hon sover när hon kommer därifrån och när jag går in till henne så ser jag att det ligger ett USB-minne på sängbordet.

Jag får en ingivelse och tar minnet och kopierar det på en patientdator där bredvid varpå jag går över till mamma och lärarinnan efter att ha lämnat tillbaka USB-minnet.

Ja jag vet att man inte ska göra så, men nu hade jag redan gjort det, så nyfiken som man är så bestämde jag att jag ville se vad det var på det lilla minnet.

 

När vi kommer hem så skiner solen och det är så varmt att vi bestämmer oss för att åka och bada.

Vi väljer ett litet bad med inte så många besökare för att mamma inte ska känna sig obekväm, hon har fortfarande så dåligt självförtroende över sin kropp.

Hon tar på sig sin nya vita bikini innan vi åker i väg till det lilla badet för att inte blotta sig mer än nödvändigt.

Vi lägger ut en filt att ligga och sola på, jag solar inte så mycket utan ligger mest och beundrar henne när hon ligger bredvid mig, den lätt solbrända kroppen bryter vackert av mot den vita bikinin.

Man kan se hur venusberget gör att bikinitrosan har en bulle mellan hennes lår och jag måste lägga mig på mage för det händer saker av den synen.

 

När vi legat en stund så reser hon sig och säger ”jag behöver doppa mig nu”.

Jag med säger jag och reser mig sakta för att gå efter henne mot stranden, försöker hela tiden förmå ståndet att gå ner.

Jag ser i ögonvrån hur alla män sneglar efter henne, på ett i deras ögon dolt sätt, men deras fruar och döttrar ser det tydligt och det är många män som får sig en rejäl uppsträckning efteråt.

Jag ser på henne och förstår varför de tittar på henne, hon avspeglar bilden av fertil kvinna i sina bästa år med en stark och erotiskt lockande kropp.

Klädd som hon är i den vita bikinin som inte döljer så mycket med stjärten som rör sig under bikinibyxan.

 

Jag är tvungen att springa sista biten till sjön för jag kände att kuken började resa sig igen, jag försökte skoja till det med att ropa ”sist i är en fegis”.

Jag ropade det lite för tidigt så vi löpte nästan bredvid varandra vilket gjorde att i vänster ögonvrå så såg jag mamma springandes för fullt med gungande bröst och kuken stod nu så det gjorde ont.

Jag sneglade åt andra hållet och där satt det tre tjejer på en filt i 16-18 års åldern som pekade på mig och fnittrade uppenbarligen mycket roade av min situation.

Lättad dyker jag i sjön samtidigt med mamma och känner det svala vattnet kyla ner mig när vi badar och jag undviker att se på mamma förutom i ansiktet.

 

Efter en stund är jag nöjd och går upp för att torka i solen medan mamma stannar kvar en stund, jag känner blickarna på mig från de som hade observerat min situation före badet.

Efter en 15-20 minuter så går jag orolig tillbaka till stranden för att leta efter henne och hon är inte kvar där.

Jag blir ju naturligtvis ännu mera orolig när jag inte finner henne när jag möter en mamma med två små barn som ser min sökande blick.

Hon känner tydligen igen mig från tidigare för hon ser på mig med kluvet intresse men bestämmer sig för att inte gilla mig och säger bara ”din osedliga flickvän som blottar sig för alla, simmade runt vassen.

Och om du ser min man så säg till honom att vi har åkt hem för att packa, vi flyttar hem till min mamma och pappa.

 

Jag springer iväg åt det hållet då det går att ta sig dit landvägen också igenom en skogsdunge medan oron sprider sig i mig.

När jag närmar mig sjön från andra sidan så hör jag röster bakom en bergknalle, jag sliter med mig en påkliknande pinne för jag har en känsla att behöva den när jag kommer fram.

Den ena rösten känner jag igen som mammas och den låter rädd så jag skyndar mig medan jag känner hur adrenalinet stiger i mig.

När jag ser mamma så står hon på knä naken medan en man som står framför henne tvingar in sin kuk i hennes mun samtidigt hållandes i hennes hår och tårarna rinner på mamma.

Hon ser när jag dyker upp som en galning men mannen som står med ryggen mot mig märker inget innan jag tacklar hans kropp i full fart så han flyger ett par meter innan han landar hårt.

 

Han far upp beredd att angripa när han ser påken i min hand och beslutsamheten i mina ögon när jag står mellan dem redo att försvara henne med alla till buds stående medel.

Han tvärstannar förvånad för han ser ut att vara starkare än mig men undermedvetet anar han faran i att fortsätta.

Jag säger åt honom att ”gå nu innan det händer något riktigt tokigt och förresten är det din fru med två barn på stranden”?

Han bekräftar det tyst med en nickning.

Hon åker hem nu för att packa, hon och barnen ska flytta hem till hennes föräldrar?

Jag kan utläsa ångesten i hans ögon när han inser konsekvensen av vad han gjort och han tar sina badbyxor och springer mot badet för att försöka förmå sin familj att förlåta honom.

 

Jag frågar mamma vad som hände, om varför hon inte kom upp från badet?

Hon snyftar fram att den fina nya bikinin hade blivit genomskinlig, så när hon skulle gå upp så mötte hon en kvinna med två barn som skällde ut henne för att hon blottade sig inför barnen.

Först då såg mamma att den var helt genomskinlig och att hon lika gärna hade kunnat vara helt naken inför kvinnan med barnen.

Så hon vände om och skämdes när hon gick ner i vattnet igen för att simma runt vassen för att försöka ta sig genom skogsdungen i stället.

På vägen dit så löste bikinin upp sig helt i vattnet och hon var helt naken när hon frysande kom fram till land.

 

Så utan något annat val så gick hon upp för att torka sig i solen och folktomt som det var så borde det ha gått bra, men hon fick inte vara själv så länge.

Kvinnans man hade sett vad som hänt och hörde vad frun sa när hon kom upp med barnen, efter en kort stund behövde han gå på toaletten så han tog med sig tidningen för att läsa under tiden.

Kvinnan tittade efter honom och såg honom när han smet förbi toaletterna mot skogsdungen.

Det var droppen som fick bägaren att rinna över för kvinnan vars man hela tiden springer efter annat kjoltyg att erövra.

Tack för att du räddade mig, han var en otrevlig och burdus man sa mamma och kramade mig.

Jag sa till honom att sluta och att jag inte ville ha sex med honom, men han fortsatte bara att tvinga mig ner på knä.

Jag kom så fort jag kunde intygar jag.

 

Kan du hämta mina kläder vid filten, snälla Peter.

Jag känner hur adrenalinhalten sänks och istället höjs något annat av kroppskontakten.

Ojdå vad händer här då frågar mamma generat när hon känner hur kuken reser sig utmed hennes lårs insida tills den trycker mot mynningen till hennes sköte.

Jag kramar henne hårt och smeker över ryggen ner mot den runda stjärten som jag klämmer och masserar mjukt njutande av dess fasthet.

Jag behöver dig Mia, det kan inte hjälpas viskar jag i hennes öra.

Genom att trycka henne bakåt så kan jag lägga henne ner på rygg och hon låter mig göra det.

När hon ligger ner på marken så särar jag på hennes ben och slickar försiktigt på det hårlösa skötet som ligger oskyddat och försvarslöst framför mig.

Söker efter något spår av könsbehåring men ingenting kan jag hitta, höjer på hennes underliv för att komma åt hennes anus.

 

Ett svagt nej inte där kommer det när jag slickar det förbjudna russinet, ändå håller hon kvar efter jag släppt taget så jag kan fortsätta komma åt där.

Efter en stund återgår jag till att slicka könet som kallar på min uppmärksamhet, jag frågar mellan slickningarna om hon har rakat sitt kön sedan laserbehandlingen.

Jag får fråga två gånger innan hon stönande svarar ”nej, vill inte prata om det nu snälla”.

Hon blundar njutande av min tunga samtidigt som det kommer lätta stönande ljud och hon håller upp underlivet så jag kommer åt att slicka ordentligt.

Jag håller upp ett tag och ser på könet som har delat sig lite så man kan se början på det hemlighetsfulla hålet som kan skänka sådan njutning.

Det syns att det börjar fukta sig inifrån av mina slickningar, hon börjar bli kåt.

Jag slickar en stund till njutande av den syrliga smaken som kommer mer och mer vartefter stönen ökar i styrka.

 

När jag slutar så gnäller hon klagande, ”nej sluta inte, det är så skönt, såå skönt”.

Res på dig säger jag plötsligt.

Hon reser sig sakta upp tills hon står framför mig med gräs i håret och vild blick.

Jag vänder på henne så hon står med ryggen mot mig och är vänd mot badet som hon tydligt ser med alla barnfamiljer badandes.

De kan se mig klagar hon tyst.

Luta dig mot berget då, så syns du inte lika mycket.

Hon lyder motvilligt.

 

Nu vill jag veta varför du hela tiden har sex med andra inför mina ögon när du mycket väl vet hur jag lider av att inte få eller kan deltaga.

Är du en lösaktig kvinna frågar jag samtidigt som jag smiskar hennes stjärt hårt?

Nej det är jag verkligen inte men det bara blir så när jag hamnar i situationer jag inte kan ta mig ur.

Du ser inte någon annan som hamnar i dessa situationer, eller hur?

Nej men vad ska jag göra när de bara tar för sig, de är ju starkare än mig.

Du kan inte ge dig till vilken karl som helst, som försöker komma innanför dina trosor.

Du måste hålla på dig bättre.

Men de tar bara utan att fråga eller bry sig om vad jag tycker.

Jag får helt enkelt vakta dig när du är ute.

Aj Peter det svider ordentligt nu gnäller hon högt.

Jag tar mellan hennes ben och känner försiktigt på det åtråvärda skötet, känner hur det har öppnat sig och gjort sig redo för att knullas.

Hon suckar tyst och trycker sig mot min hand.

 

Du går verkligen igång på att få smisk Mia konstaterar jag samtidigt som jag smeker det såsiga skötet och jag ser upp mot skogsbrynet där jag ser en man som håller sin styva kuk i handen.

Hon svarar inte utan bara ger ifrån sig samma gnällande ljud som hon gjorde för bonden när jag sätter kuken mot fittan och sakta matar in den i det trånga sammetsmjuka hålet.

Sakta sjunker den in tills den når botten och hon gnäller till och jag stannar omedelbart och memorerar hur långt in jag kom i henne.

Jag drar lika sakta ut den njutandes av det mjuka som omsluter kuken och jag hör tydligt hur hon njuter ut av att knullas så sakta utan brådska.

Åh Peter det är såå skönt, det är precis lagom fort.

Jag fortsätter att knulla hennes hål sakta medan jag tar mitt finger och sätter mot det ännu fuktiga russinet och matar in det förbi den trånga ringmuskeln.

Jag låter mitt finger knulla hennes stjärt i samma takt som jag knullar hennes underbara fitta.

Det kommer kuttrande konstiga ljud av njutning från henne när jag fortsätter att sakta njuta av det sköna skötet hon har.

 

Mia blir du kåt av att få smisk?

Det kommer oartikulerade ljud från henne innan hon svarar ”ja Peter jag blir kåt av att agas av dig”.

Jag kan hämta fler karlar, det var många som såg på dig med hungriga blickar när vi gick ner till badet, vill du det frågar jag och ser upp mot mannen som nog gärna skulle vilja göra oss sällskap?

Nej snälla Peter, gör inte det snälla, det här är något för dig bara.

Jag ska vara duktig, jag lovar.

Det går en ryckning genom hennes kropp, sedan en till, hon börjar knäa och skulle sjunka ihop om jag inte hållit upp henne både med fingret i stjärten och kuken i fittan.

Jag fortsätter knulla i samma långsamma takt och hon slutar att luta sig fram och reser sig upp.

 

Tar sig njutande om sina bröst smekande klämmande i extas, hon verkar strunta i om hon kan ses från badet längre bort.

Ååh Peter jag kommer så skönt att det inte går att beskriva.

Mamma vilken gudomligt skön fitta du har stönar jag fram innan jag kommer med kraftiga sprut över ryggen på henne då jag drar ut den i sista sekunden.

Peter säg inte så om mig, det låter inte så bra för du är ju min son.

Jag tycker att jag har förtjänat den rätten svarar jag och smiskar den röda stjärten några gånger, eller hur mamma?

Vad hade han gjort med dig om inte jag räddat dig.

Aj aj, ja Peter, förlåt mig så mycket.

 

Kom nu så går vi ner och sköljer av oss.

Hon ser lite generad ut när vi går ner till vattnet och jag hjälper henne att skölja av sperman som rinner från ryggen ner över skinkorna.

Jag känner hur ståndet kommer tillbaka av den lockande synen, den röda stjärten, vackert rund och otroligt tilldragande när hon står bredbent och framåtböjd i vattnet för att skölja sitt sköte.

Med en bestämd rörelse tar jag tag om hennes höfter och sätter min kuk mot det inbjudande russinet som inte frivilligt släpper in mig.

Det kommer fortfarande glidmedel från kuken så jag behöver bara öka trycket lite för att jag ska börja glida in i den trånga stjärten

Vad gör du frågar hon överraskad?

 

Din stjärt lockar på mig, så jag tar den.

Jag blundar medan jag för in kuken i hennes sköna bakhål, ååh mamma, vilken gudomligt skön stjärt du har, jag älskar att knulla den.

Hon står tyst och låter mig sakta ta henne.

Jag tittar upp och ser att mannen fortfarande står naken i skogsbrynet med kuken i handen.

Titta mamma, det står en man där uppe.

Herregud han ser ju oss tydligt, snälla du, jag måste få skyla mig.

Stå kvar mamma, låt han se på dig.

 

Jag håller i henne hårt medan jag sakta fortsätter att knulla den sköna stjärten och ser hur mamma tittar på mannen som pekar på sig och sen på oss frågande.

Mamma ser det inte men jag skakar på huvudet.

Han pekar på sina ögon och sen på oss.

Jag nickar godkännande.

Han tar sin kuk och börjar sakta onanera medan han ser på oss när vi knullar vidare.

Peter, han onanerar ju, får han det?

 

Ja låt han göra det medan han njuter av din åsyn mamma, han frågade ju.

Det känns så konstigt att göra det inför någon så här, medan han onanerar.

Mannen stönar till och sprutar kraftigt när han njutande drar i sin kuk.

Han ler tacksamt och tar sina badbyxor med sig när han går mot stranden.

Mamma har en hand mellan sina ben som smeker sin fitta mot en orgasm.

Blev du kåtare av att blotta dig så där mamma?

Ja det blev jag men jag vet inte varför.

Jag börjar stöta hårdare i stjärten och hon stönar högt när hon samtidigt smeker fittan intensivt.

Hon kommer lite före mig så när jag börjar få orgasm så förstärks hennes av den fortsatta stimulansen, så hon får en så kraftig orgasm så hon knäar lite.

 

Vi lägger oss i gräset en stund för att hämta andan och jag smeker över hennes kropp, vad du är vacker mamma.

Tack min son.

När vi legat en stund så hämtar jag hennes kläder och jag ser de tre tjejerna som slutat fnittra för att istället bedömande se på mig, de särar på sina ben inbjudande.

Jag ursäktar mig och ler för jag måste stålsätta mig för att inte anta deras erbjudande.

Dessutom hade jag redan knullat två gånger nyligen och att åstadkomma tre gånger till kanske var att hoppas för mycket, trots att de var vackra.

Jag var samtidigt orolig för mamma för hon var fortfarande kvar där borta, naken och försvarslös.

Jag rusar vidare för att hämta kläderna åt mamma innan jag kommer förbi dem igen, de ropar att vi ses igen efter mig.

 

Vi möter mannen från skogsbrynet på parkeringen där han och sin familj packar in filtar osv. i bilen.

Han nickar diskret och mamma rodnar och ser bort så hans fru inte ska se det.

När vi satt oss i bilen så ser hon ut som det är obehagligt att sitta ner.

Vad är det mamma frågar jag?

Min stjärt svider svarar hon lågt.

Kom ihåg varför den gör det så kanske det dröjer innan den gör det igen.

Ja Peter, det ska jag verkligen komma ihåg.

 

 

När vi sent omsider kommer hem så visar jag mamma USB-minnet och berättar hur jag kommit över det på sjukhuset.

Hon skäller lite på mig men sedan tar nyfikenheten över och vi sätter oss för att se vad som finns på minnet.

Ojoj, jag pausar filmen direkt och mamma och jag ser undrande på varandra, hur stort är det här egentligen?

 

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.