Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/4, 2019 kl. 15:14, av Baltazar4

Att betala en skuld

Del 7 av 8 i serien Att betala en skuld

Mamma flämtar till och säger tyst ”jag har aldrig sett en kvinna som försöker se ut som en grå mus, men så tydligt men ändå så omedvetet visar att hon är redo att knullas. Hon vet inte själv vad hon gör, men hennes kropp vet det mycket väl.” Jag ställer

Filmen inleds med att lärarinnan blir stoppad vid en rastplats och det kommer fram en man som börjar prata med henne, han gestikulerar med armarna när han tycks fråga henne om något.

Lärarinnan som heter Karin kliver ur och de går bort till hans bil där han har lagt en stor karta på sin motorhuv.

Under tiden fylls det sakta på med bilar och lastbilar tills det är precis fullt på parkeringsfickan.

När de står lutade över kartan kommer en annan man upp bakom den aningslösa Karin med en trasa i handen som han håller över hennes mun.

Hon blir fort medvetslös så de kan bära iväg henne till rastplatsens fikabord som är en stadig konstruktion, där de klär av alla hennes kläder.

 

Det kommer en man som sätter sig framför hennes underliv och han lägger upp saxar och diverse rakgrejor där.

Han hjälps av två man som håller isär hennes ben så att han kan komma åt att klippa och för att slutligen raka rent hela Karins kön och anus.

När han är färdig och sköljt av raktvålen så slickar han hennes fitta med långa njutande tag efter hela skåran med hennes ben upplagda på sina axlar då han älskar känslan av nyrakat kvinnokön.

Den släta lena huden som är mjuk som siden och inbjuder lockande till oralsex och tungan som glider över det mjuka venusberget.

Den lite syrliga smaken som uppstår när kvinnan han slickar blir kåt och fuktig när hon stönande slingrar sig för att känna mer hela tiden.

 

Under tiden så kan medhjälparna binda ihop händerna framför henne och spänna så de hålls över huvudet på den gamla försvarslösa kvinnan.

De fäster rep i hennes ben så även benen hålls upp och isär så hela det nu renrakade underlivet är blottat för alla att se och lätt åtkomligt då det hänger över kanten.

När han slickat en stund så reser han sig upp och skakar på huvudet då han inte får någon reaktion från det slickade könet.

Det vägrar kategoriskt att vakna till liv och bli fuktigt.

 

Han klär av sig sina byxor och under tiden han gör det så vaknar hon och ser omtöcknad ut när hon ser sig omkring innan hon märker att hon är helt naken och bar.

Det finns ju inte ens könshår kvar som kan skymma åtminstone lite av det blottade könet som ingen man sett på tjugo år och skammen sköljer genom henne.

Hon vänder förtvivlat sitt huvud åt sidan för att undkomma sitt öde men det bådar föga, då hela hennes hemligaste ställe är blottat.

Inte ens hennes man hade sett hennes kön eller henne naken för den delen då han bara ville älska i ett mörkt rum så hon visste ju inte hur han såg ut heller.

 

Mannen tar av sitt bälte från byxorna innan han resolut går fram till henne och genomgående börjar prygla hennes stjärt med det samtidigt som han skäller på henne med okvädningsord.

När han hållit på ett par minuter så börjar hon snyftande lyfta på sitt underliv i sina försök att undkomma bältet som han så intensivt agar henne med.

Men han följer med i rörelsen och fortsätter smiska och hon börjar ropa efter att gud ska hjälpa henne men det gör han förstås inte.

Mannen som studerar hennes fitta ser att den börjar långsamt, mycket långsamt att svullna när den sakta blodfylls.

 

Han agar obevekligt hennes stjärt på ett sätt som hon inte blivit sen hon var barn och hon agades av sin far som var präst, han brukade aga henne på sitt arbetsrum när hon behövde det.

Hon kan inte styra det utan känner hur det blir fuktigt i hennes gudfruktiga sköte efter så många år utan sex och när det hettar i underlivet då livet börjar återvända dit.

Han slutar att smiska henne men hon får fortsatta ilningar direkt till sin klitoris.

På ett sätt hon inte känt sedan fadern agat henne för att sedan ömt stryka hennes ömmande stjärtklot och hon kände något stort under magen som växte tills han slutligen stönade till.

Han kramade henne med orden ”gud förlåter dig mitt barn” innan han skickade iväg henne.

 

Mannen tar sin nu styva kuk och sätter mot det fuktiga skötet och matar in den i det kåta könet som han väckt genom sitt obeveklig agande av stjärten.

Karin känner med bestörtning hur han tränger in obönhörligt i hennes fitta som hon i så många år försökt att hålla gudfruktig.

Hans kuk känns enormt stor i fittan som inte använts på tjugo år och då aldrig på ”rätt sätt” utan det var missionären i två minuter innan han sprutade i henne.

Den stora kuken stimulerar henne då den fyller upp skötet och kommer åt ställen därinne som hennes man aldrig kom åt, då han inte var så stor där nere.

 

Hon känner hur försvarsmurarna rasar när hennes förrädiska kön skickar vällustsignaler direkt upp i hjärnan och hon får ett oemotståndligt behov att ta på sig på ett otuktigt sätt.

Då hon inte kan det så gör hon vad hon kan för att stönande påkalla uppmärksamhet till sin fittas behov med motjuck och försöka lyfta på underlivet.

Oooh, snälla ge mig mer av det här, det är så skönt jämrar hon sig tyst skamsen över att inte kunna kontrollera sin kropp.

Mer av vadå frågar han retsamt samtidigt som han knullar henne sakta?

Efter en stund står hon inte ut, hon skriker nästan fram ”Åååh det är så länge sedan, jag hade glömt att det kunde kännas så här”.

 

En av medhjälparna går fram till hennes huvud och trycker in sin kuk i hennes mun som först chockat avvaktar sedan girigt välkomnar den.

Det är första gången som hon har en mans kuk i sin mun och dessutom en helt okänd man och känslan när en okänd mans varma hårda kuk bryter sig in i hennes munhåla.

Han som knullar henne sätter fart med stötarna och hon har svårt att hålla kvar den andra kuken i munnen när hon i extas slänger med huvudet.

Han som är i munnen tar plötsligt tag hårt i hennes huvud när han kommer och han kommer så mycket att det börjar rinna ur hennes näsborrar.

Han stönar av njutning när han trycker ner den i halsen på henne och han känner hur halsmynningen kramar om kukhuvudet när hon kämpar för att få luft.

 

Hon flåsar tungt när han nöjd drar sig ut ur den sköna munnen, ååh herregud kommer det från Karin med en djup utandning i lätt chock över alla känslor som vaknat i henne.

Det är ett kort uppehåll innan det flockas så mycket folk runt bordet hon ligger på så hon inte syns mer än något ben som dyker upp i bland.

Det är inte något tillfälle som hon inte har kuk i sig fittan, munnen och mot slutet i stjärten.

Det är inte bara chaufförer utan det syns gröna uniformer då en militärambulans stannat till av ren nyfikenhet då den var terränggående så kunde den åka upp på sidan om rastplatsen.

 

Det var kanske tur för hon fick strax efter ett blodtrycksfall p.g.a. ett okänt hjärtfel och svimmade av och då blev det återigen som en myrstack runt henne för att få igång henne igen.

Så de kopplade upp henne sedan så de kunde övervaka hennes hjärta under tiden, Karin tog det med ro, var det dags att gå hädan så var det dags, det var inget att göra något åt.

Fast det fick gärna vänta tills de hade knullat henne färdigt då de ändå hade fått igång henne och hon njöt så mycket, men det sa hon inte högt.

 

De tog hennes anala oskuld också men det visste de inte men hon chockades av att det kunde vara så skönt att knullas i fel hål och det blev bara skönare för varje gång.

Hennes avlidna man hade aldrig haft de tankarna utan det var missionären en gång i månaden vid lönedags då brukar han prestera ett samlag på två minuter.

Nu hade de knullat henne nonstop i en hel timme och hon svänger huvudet från sida till sida stönande, kvidande och är salig av orgasmer som hon aldrig känt förut.

Hon kommer oavsett var de knullar henne fittan, stjärten eller båda hålen samtidigt och de fyller hela tiden på med glidmedel i de båda hålen de knullar.

 

När de är färdiga några timmar senare så är hon knappt medveten var hon är och vad de frågar om då hon är helt utmattad och hela hennes underliv bultar pulserande.

Men att det är om sin bil och om hon har åkt runt nercabbat och blottat sig det minns hon.

De frågar också ut henne om hon har en dotter vilket hon till slut erkänner att hon har, för hon har ju fotografier på dottern med familj i sin handväska som de tar hand om.

Sedan svimmar hon igen och ambulanspersonalen skakar på huvudet när de andra vill väcka henne för att knulla vidare det är för farligt för Karin bestämmer sjukvårdaren på ambulansen.

Hon jobbar i det civila som hjärtspecialist och har undersökt Karin noga och hittat ett hjärtfel som behöver kollas upp på sjukhus.

Det slutar med att man ser hur en ambulans kommer till rastplatsen och den som filmar åker därifrån innan polisen kommer fram.

 

Jag märker hur mamma flämtar lite när hon står bredvid mig och ser att hon smeker sig mellan benen medan hon tittar på när filmen visar det porrfilmslika innehållet.

Jag vänder mig mot henne och känner på hennes stjärt ner mot skötet som är upptaget av hennes egen hand som njutande smeker den kåta fittan.

Mamma då, blir du kåt av att titta på övergreppen de gör mot den stackars kvinnan, tycker du inte synd om henne?

Snälla förlåt mig, jag kan inte låta bli att fantisera om det.

Jag smiskar till med handen på hennes stjärt, låt bli att smeka dig mamma.

Hon fortsätter att smeka sig.

Jag tar mitt bälte och ger henne några rejäla rapp över skinkorna.

Hon gnäller sakta och tar bort sin hand mycket motvilligt från det trånande organet.

Jag tar hennes händer och binder dem på hennes rygg med mitt bälte.

Jag smeker över den sköna fittan och har svårt att behärska mig från att knulla henne när jag känner hur kåt hon är.

 

Nästa sekvens är ett kort inlägg från sjukhuset när dottern hälsar på sin våldtagna mor och hur hon förundrat ser på sin mor som ser förvånansvärt välmående ut efter operationen.

Hon kom direkt från kyrkan så hon var konservativt klädd i skjorta och kjol som gick ner till knäna och skjortan var knäppt till halsen.

Kläderna satt bra på henne men var inte på något vis avslöjande men det gick inte att ta miste på att det var en kvinna när man såg henne bakifrån när man såg midjan och höfterna.

Det hände att män visslade efter henne men det märkte hon aldrig för det kunde ju inte vara efter henne de visslade.

 

Stackars mamma, vad har de otäcka karlarna gjort med dig, otuktiga saker som ingen ärbar kristen kvinna skulle inlåta sig i tänker hon.

Hon tänker på allt som hon hört om vad de har utsatt hennes gamla mor för och det hon inte hört skapar fantasin målande bilder om och om det hade varit hon som hade drabbats.

Hon har dolda tankar som hennes kropp avslöjar med små antydningar, andningen och ögonrörelser som främsta tecken på begynnande upphetsning.

Hon skruvar på sig där hon står och håller ihop sina ben hårt samtidigt som hon gnider dem mot varandra när hennes kön kallar på stimulans som hon vägrar ge.

Hon är en religiös och ärbar kvinna och de gör inte sådant otuktigt med sina kroppar trots hennes köns nu höga skrik på uppmärksamhet.

När hon går därifrån så kan man se hur både män och en del kvinnor ser efter henne när hon omedveten om vilka signaler hon sänder ut går till sin bil.

 

Mamma flämtar till och säger tyst ”jag har aldrig sett en kvinna som försöker se ut som en grå mus, men så tydligt men ändå så omedvetet visar att hon är redo att knullas.

Hon vet inte själv vad hon gör, men hennes kropp vet det mycket väl.”

Jag ställer mig bakom mamma utan att hon märker det då hon är helt fokuserad på filmen och när jag smeker henne så känner jag hur redo hon är på det slippriga hala skötet.

Hon skjuter det utan ett ord bakåt mot mig sökandes och jag tar min kuk och sätter mot hennes fitta.

Då trycker hon ännu mer bakåt så kuken glider in i det välkomnande hålet och jag viskar åt henne, det där skulle lika gärna vara du som stoppas så där, tänk på det.

Hon stönar lågt och svarar ”det är det jag gör”.

Vi ser vidare på filmen medan jag njutande knullar mamma med lugna rörelser och mamma suckar av välbehag.

 

På filmen ser vi hur Marie ”råkar” fastna mellan några långtradare som styr in hennes bil på en rastplats som fylls upp av mer lastbilar också som tornar upp sig runt hennes lilla bil.

Hon stänger aningslöst av bilen och kliver ur den när en man kommer pratande fram till henne.

En annan man kommer upp bakom henne och slänger en säck över huvudet och håller sedan en trasa för hennes mun tills hon är medvetslös.

De bär bort henne till en filt och en läkarklädd man monterar in en anordning i hennes kön, innan de lägger henne på en brits fullt påklädd i skåpet på långtradaren bredvid sin bil.

De kör till ett ödetorp som är nära den stora vägen men ändå avskilt med en stor ladugård som hindrar insyn från vägen.

 

De sätter henne på en scenliknande konstruktion mitt i rummet som en gång förvarats hö till kor och hästar.

De flockas runt henne väntandes på att hon ska vakna vilket hon gör efter en stund och hon reser sig omedveten av alla som står och stirrar på henne.

När hon vaknat till så rycker hon till med ett skrik och frågar rädd ”vilka är ni och vad gör jag här”.

Den läkarklädda mannen tar ett steg fram och svarar ”du är här för vi vill det och du gör det vi säger att du ska göra”.

Hon känner hur paniken och oron stiger när hon inser att det inte finns någon som helst chans att undkomma ödet som de har åt henne då hon är omgiven av människor.

 

Ta av dig dina kläder beordrar mannen kort.

Nej vet du vad, jag är faktiskt en gift kvinna och jag gör verkligen inte sånt.

Sista chansen ta av dig dina kläder.

Nej jag vägrar.

Mannen tar fram en kontroll ur fickan och trycker en gång på en knapp.

Marie skriker till och faller på knä och männen runt henne skrattar förväntansfullt inför det som sker.

Hon är chockad över den plötsliga smärtan som strålade ut från skötet och fick henne att falla på knä.

 

Hon reser sig mödosamt upp igen och ser argt på mannen som försöker förmå henne att klä av sig mot sin vilja, hon försöker se trotsigt på mannen men det kan anas en underliggande rädsla.

Mannen håller upp anordningen igen och man kan se en orolig glimt i hennes ögon som ser mindre trotsiga ut när hon försöker stålsätta sig.

Så trycker han på knappen och hon skriker till och faller ner på knä igen men hon fortsätter att skrika tills han släpper knappen.

Han ser på den snyftande kvinnan som står på knä med hängande huvud, den här gången tar det en längre stund innan hon mödosamt reser sig igen.

 

Hon knäpper upp sin skjorta med tveksamma rörelser och tar av sig den, hon släpper den uppgivet ner på golvet.

Hon tar av sig sina lågklackade skor och strumpor innan hon står framför alla män som hungrigt stirrar på hennes bröst men det ser inte hon, för hon tittar skamsen ner på sina fötter.

Mannen harklar sig så hon tittar upp och han håller upp kontrollen sin hand, skräcken lyser i hennes ögon när hon tar av sig kjolen hon har på sig och männen skrattar högt åt hennes vita trosor.

De ser ut att vara hennes mormors trosor, de pekar både på trosorna och på den yviga busken som spretar ut under trosorna kommenterandes hennes utseende.

Inte för att hon är ful utan för att hon har så gammaldags underkläder på sig som ser ut att vara från 1900-talets början.

 

Det syns tydligt på henne hur hon skäms över att tvingas blotta sig för okända män som dessutom är ofina nog att kommentera det de ser också.

Hon ser bedjande på mannen för att försöka beveka han på något sätt, försöka vädja till hans medmänsklighet och hans känsla för rätt.

Men det lönar sig förstås inte utan han håller upp kontrollen uppmanande att hon ska fortsätta ta av sig sina sista kläder.

 

Mamma stönar högt av upphetsning när hon ser hur Marie tvingas att ta av sig sina kläder och sliter i sina bakbundna händer i frustration över att inte kunna smeka sig.

Hon är fruktansvärt kåt och vill desperat komma.

Du borde skämmas mamma som blir kåt när de begår dessa övergrepp på den stackars kvinnan eller skulle du vilja byta med henne är det kanske det du fantiserar om.

Jag fortsätter att sakta knulla henne och det är så skönt att jag måste sluta för att inte spruta i henne redan.

Hon gnäller lågt av saknad tills jag tar en dildo och stoppar in i det suktande skötet som girigt slukar den och hon suckar nöjt när jag långsamt knullar henne med den.

 

Marie hänger uppgivet med axlarna när hon tar av sig sin bh som knäpps där fram då det är hennes gamla amnings-bh.

Hon släpper den motvilligt på golvet och har återigen blottad något som männen ivrigt kommenterar.

Det är inte bara män där, utan det finns några kvinnor där också, inte för att hjälpa henne utan de vill också ha en del av kakan för de är intresserade av henne och inte av männen.

De ser alla intresserat på de nu blottade brösten som är av lagom storlek för vissa, för små för andra och tittar man i hennes bh så står det att det är en c-kupa.

 

Hennes bedjande blickar avslås även av kvinnorna för de vill också åt hennes snart nakna kropp som långsamt blottas inför deras hungriga ögon.

Hon drar ner sina trosor och står hopkrupen länge för att dölja sig så länge hon bara kan men det gör bara att hon blottar sig mer för dem som står bakom henne som högljutt applåderar och visslar.

Hon reser sig fort upp och håller sina händer för sitt håriga kön.

Mannen med kontrollen håller upp den, håller upp båda händerna som tecken till Marie att visa könet, det syns knappt bakom allt hår men det är känslan av att blottas som ökar hennes skam.

 

Han håller upp en sax i handen och gör en klippande rörelse med den innan han slänger upp den bredvid henne.

Hon ser klentroget på den och skakar sakta på huvudet, för de kan inte mena att hon ska klippa bort sitt hår på huvudet.

Hon kan ju inte för sitt liv tänka sig något så galet som att hon ska frisera sitt kön, för alla har under hela hennes liv sagt henne att hennes kön är en styggelse som måste döljas till varje pris.

Mannen pekar på hennes kön och nickar när han gör en klippande rörelse med sina fingrar.

 

Tårarna börjar sakta rinna när hon inser att de tänker tvinga henne att klippa sig mellan benen, inte som när morfar kom på henne utan det ska klippas bort på hela hennes kön.

Hon ser desperat bedjande på mannen med kontrollen för att kanske kunna förmå honom att slippa göra den fasansfulla uppgiften.

Men han flinar obevekligt tillbaka och hon tar upp saxen motvilligt då hon känner att hon har inget val utan börjar med den motbjudande uppgiften att klippa sitt kön.

 

Hon klipper sakta och försiktigt för att inte klippa fel och det faller ner hårtestar varefter hon klipper könshåret som minskar på könet samtidigt som det börjar att samlas en hög under henne.

Men det hinner inte samlas så mycket för det är hela tiden människor där och tar av hennes avklippta könshår som souvenirer kanske eller onaniobjekt.

Det är många som njutande öppet står och luktar på hennes avklippta könshår och när hon ser det så vill hon sjunka genom jorden av skam, men då kan hon inte klippa och det kan göra ont vet hon nu.

För mannen har kvar kontrollen i sin hand hela tiden redo att använda på henne för att kontrollera hennes vilja.

 

När hon är färdig med saxen så syns könets lockande konturer igenom det nu tunt behårat, hon ser bedjande och med tårarna rinnande efter sina kinder på mannen.

Han ser nöjt på henne och svarar ”bara dina trosor då”.

Hon tar tacksamt på sig trosorna och hon slappnar av lite mer för hon känner sig inte lika blottad med de stora trosorna på sig.

Hon ser misstänksamt på när de ställer fram en stol med någon ställning på bredvid henne, de ställer den noggrant på en rund skiva och går tillbaka.

Hon ser frågande ut och ser på mannen som gör en inbjudande gest att hon ska sätta sig i stolen.

Hon skakar på huvudet, rädd för vad de tänkt ut nu för förnedrande saker åt henne, hon har svårt att komma på något värre än de redan har utsatt henne för.

 

Mannen ger henne en snabb påminnelse om vem som bestämmer med kontrollen, hon ger ifrån sig ett kort skrik och ser skräckslagen på mannen innan hon sätter sig i stolen.

När hon satt sig tillrätta så är det några som spänner fast henne i stolen med flera remmar så att hon sitter fast hårt.

Stolen lutar plötsligt bakåt och hon skriker till överraskad av den snabba rörelsen när de tippar bakåt och de tar hennes ben och sätter dem i ställningarna.

Så hon hamnar som i en gynekologstol med hennes underliv endast dolt av hennes trosor för alla att se och ångesten lyser i hennes ögon.

 

Hon ser genom en spegel hur publiken pekar och kommenterar hennes kropp och skammen bränner när de skrattar förväntansfullt åt henne där hon ligger endast iklädd sina mormorstrosor.

Plötsligt fläktar det till när någon klipper bort det sista insynsskyddet för hennes kön och hela underlivet är nu bart när trosorna faller till marken.

Herregud vad är det som pågår här, hon är ju en gudfruktig kvinna och mamma som aldrig har blottat sig på badstranden ens, då hon brukar ha en gammaldags heltäckande baddräkt på sig.

Det är fotfarande kvar lite stubb på hennes kön men det känns ändå väldigt naket där nere.

Stolen börjar sakta rotera några varv tills den stannar igen och hon ser chockat hur många det står runt podiet.

 

Sedan dyker Sanna plötsligt upp med ett bärbart laseraggregat för hårborttagning som hon ställer upp bredvid Marie.

Hon kopplar ihop och startar aggregatet som börjar brumma lågt, innan hon vänder sig mot Marie.

Sanna säger lågt, det är inget farligt för dig men jag är tvingad av dem att göra det så jag har inget val.

Marie gnäller snyftande ”vad tänker ni göra med mig, låt mig vara ifred, jag är en kristen kvinna”.

Ta det lugnt nu, du kan inte göra något mer än att vänta och se, du kommer att bli förvånad av vad som kommer att hända försöker Sanna trösta den oroliga kvinnan.

 

Vi gör en laserbehandling på dina genitalier och det ska inte göra ont eller vara obehagligt.

Är det obehagligt så säger du till.

Gud hjälpe mig, vad är det som ska ske med mina genitalier sa du?

Jag trodde du förstod det, det här är en permanent hårborttagningsmetod som är effektivare än allt annat som finns på marknaden och är helt smärtfri.

Har de inte sagt något?

Marie stirra stumt på Sanna innan hon börjar kasta sig i sina förtöjningar innan hon inser att hon inte kan röra sig en millimeter.

Neej skriker hon nästan i panik dels med tanke på vad de ämnar göra med hennes kön som nästan aldrig tidigare varit i kontakt med en sax ens en gång.

Vad ska hennes man säga om hon kommer hem med ett helt hårlöst kön, han som är helt ointresserad och inte ens vill se på hennes fula kropp med baddräkt på sig.

Till och med han kommer att märka vad de gjort med henne och vad ska hon säga till sina barn om varför mamma plötsligt inte har något hår på sin den där.

 

Hon tänker tillbaka på en gång när hon var hos morfar en sommar och hårstråna stack ut i grenen på hennes baddräkt, bikini fick hon inte ha för det var för mycket hud som blottades.

Hon satt koncentrerat med saxen med underlivet naket och försökte försiktigt ansa sin buske som var ansenlig trots att hon bara var femton år gammal.

Morfar kom på henne mitt i akten och blev helt galen, gapa och skrek att det var bara lösaktiga kvinnor som gjorde så där och lade henne över sitt knä.

Hon fick så mycket smisk på den bara stjärten som hon aldrig tidigare fått och hon grät högt när hon slingrande försökte komma undan.

Hon mindes klart skammen när morfar inspekterade skadorna på hennes buske och kände med sina grova fingrar in i hennes sköte så hon inte skadat sig där när hon klippt sig.

Hans ord som följde henne, ”gör inte om det där nu så behöver vi inte orda om det mer, eller hur Marie?”

 

När hon senare på kvällen försöker sova så har hon svårt för det när hennes ungdomliga fitta dunkar och är blöt för den vill ha sex men hennes religiösa uppfostran hindrar henne att göra något åt det.

Det har förföljt henne genom livet så hon har aldrig tillfredsställt sig själv och hon har inte fått smisk sedan dess heller.

Hon hade fått lära sig att hennes kön var fult och skulle döljas till varje pris speciellt för männen.

Varför talade de aldrig om för henne.

Hon kom på ett annat sätt att uppnå samma resultat utan att ta på sig själv.

Hon började på ridskola som hon gick på tills hon gifte sig när hon kommit på, att man om red på ett speciellt sätt så blev skötet stimulerat utan att det var otuktigt.

Hon var tvungen att rida med tampong för att det inte skulle bli en blöt fläck i grenen på ridbyxorna,

första gången hade hon inte det och de andra tjejerna trodde att hon hade kissat på sig.

 

Skammen sköljde genom henne och det hettade till och rann mellan benen.

Hon vaknar upp från dagdrömmen och märker omtöcknat att det hettar och bultar verkligen mellan hennes ben och hon ser ner på sitt kön genom spegeln.

Hon ser chockat hur könet är helt hårlöst och svullet på ett sätt som hon aldrig tidigare sett, vinden blåser lätt över det varma blöta könet och hon känner hur det svalkar skönt.

Gråtande säger hon tyst, ”vad har ni gjort med mig, min man kommer inte att vilja förstå att jag inte ville det här.”

Sanna svarar inte utan fortsätter behandlingen, då hon inte hittar ord för att trösta kvinnan som aldrig kommer att få tillbaka sitt könshår igen.

 

När Sanna har kört en stund och nästan är färdig så börjar Marie att försöka skjuta rygg när hon känner hur värmen flödar i genom hennes sköte.

Hon jämrar sig och gnäller ”det är varmt, så varmt” och hennes fitta har blivit röd av att blodfyllas så totalt att det spränger och bultar där nere.

Sanna ber om hjälp att spänna fast den arma kvinnan som ormar sig mer och mer i stolen.

När Sanna är färdig så kommer en man fram till henne och Sanna säger att Maries sköte måste få vila en halv timme innan de börjar.

Sanna stoppar in en liten vibrator i Maries fitta för att hon ska hålla sig lite lugn ett tag och hon sjunker ihop för stunden lugnad av vibrationerna som känns i hela det känsliga könet.

Hon blundar njutande när det känns som om hon ligger i en hängmatta som gungar sakta och av den rogivande rörelsen och känslan av den lätta kylande brisen över hennes våta kön.

 

Mannen sliter plötsligt av Sannas tajta träningsbyxor och finner att hon är naken under byxorna och har en blöt kåt fitta mellan sina ben.

Det är en syn som han inte kan motstå när han ser det kåta vackra könet som så lockande framträder mellan Sannas starka ben som en blomma.

Han börjar brutalt att knulla Sanna när hon står framåtlutad över Maries underliv och Sanna blundar njutande av det våldsamma knullet.

Hon har också blivit enormt kåt av Maries reaktion på laserbehandlingen, hon hade svårt att sitta still när hon satt och behandlade Maries underliv som reagerade ovanligt kraftigt.

Det var många års undertryckt sexualitet som kom fram när Marie blev så kåt och hennes fitta skenade helt enkelt när spärrarna inte orkade stå emot.

 

Sanna må ha varit en grå mus när hon gick på gymnasiet men det är hon inte längre utan hon är en kåt ung vacker kvinna som märker hur männen ser på henne med hungriga blickar.

Han klarar inte så mycket innan han kommer i henne med kraftiga stötar och nästa tar vid ivrigt knullandes hennes sköna trånga fitta.

De knullar Sanna oavbrutet i en halvtimma och det byts av så det hela tiden är en kuk i Sannas fitta och när halvtimman har gått så sjunker hon ihop utmattad bredvid stolen som Marie sitter i fortfarande fastspänd med skrevande ben visandes hela det vackra könet som alla nu vill åt.

Det flockas män runt Marie som tar på hennes kropp och mannen som först tog Sanna är först att kliva in mellan Maries ben också.

 

Han sätter sin återigen styva kuk mot mynningen till hennes sköte och låter den sjunka in i Maries trånga otroligt sköna sammetsmjuka sköte och han ser hur könet öppnar sig välkomnande för hans kuk.

En annan man kommer fram och ser hur Marie knullas och hur hennes fitta ömt omsluter kuken som varsamt tar henne mot en orgasm.

Hon får känslor som hon aldrig fått tidigare med hela hennes kön som är en enda stor nervända med en uppgift bara, att göra det så skönt som möjligt för henne var nu den gränsen går.

 

Det är som en tidvattenvåg när orgasmen sköljer över Marie och det känns som om hela hennes kropp har blivit en erogen zon.

Var de än tar på henne och hur de än gör det så pirrar det mellan hennes ben samtidigt som det skickas blixtsnabba nervimpulser upp i hennes hjärna.

Han som knullat henne så skönt kliver av henne så nästa kan kliva fram mellan hennes ben och njuta av vad hon kan erbjuda med sin nu hungriga fitta.

Att det har tagit så lång tid innan hon lärt sig vad hennes kropp kan skänka för glädje både åt sig själv och åt andra när hon känner hur den nya kuken sakta tränger in i henne.

 

Hon slänger med huvudet när hon njuter av att knullas under så lång tid att hennes kön hinner vakna till liv ordentligt och ge alla dessa otroliga vällustkänslor som svallar genom hennes kropp.

Hon stelnar till när hon känner ett tryck mot sin stjärt och hon undrar vad de har tänkt att göra innan det spänner till i stjärtens ringmuskel och det smärtar där bak.

Aaj vad gör ni med mig klagar hon när det fortsätter att smärtande spänna i den trånga stjärten när han som nu står mellan hennes ben har sin kuk i hennes motvilliga stjärt.

 

Han svarar inte utan väntar stilla så att den trånga ringmuskeln kan anpassa sig och han spänner provande sin kuk efter en stund för att känna om hålet har sträckt sig mera.

När det har sträckt sig tillräckligt för att han ska kunna försiktigt knulla henne där bak och då det rinner hela tiden ner sekret från den kåta fittan över stjärten som så skönt smörjer in allt.

Han njuter när han knullar hennes stramande stjärt och samtidigt ömt och försiktigt smeker hennes kön som också trånar efter uppmärksamhet.

Hon stönar högt av alla nya känslor som strömma genom henne när hon stimuleras av alla kukar som drar nytta av henne och samtidigt stimulerar henne sexuellt på nya sätt.

 

Hennes mun kämpar med att kunna ta emot en kuk som vill in och bli skönt behandlad också, han låter henne vänja sig med att ha en stor kuk i sin mun som trycker mot hennes svalg.

När hon lugnat sig så för han in den längre så hans kukhuvud börjar tränga ner i hennes svalg kortare stunder och han njuter när han känner svalget omsluta hans kuk när hon kämpar för att svälja.

Hela tiden så har hon en kuk i sin trånga stjärt som har börjat skicka vällustkänslor via klitoris upp i hennes hjärna.

En kvinna slickar hennes kön girigt ivrigt smackande av det som sakta rinner ur henne och kvinnan som står i vägen för den som vill ta Marie i besittning tas själv av nästa man.

 

Marie får vila på natten för att orka nästa dag, men nattvakten brukar ta sig en åktur med Marie när alla sover utmattade, att hon är mer utmattad tänker han inte på.

Hon försöker protestera trött som hon är, men mannen som arbetar som vakt är starkare kan ta henne ändå trots hennes lama invändningar.

Han är inte så stor så det går ganska bra för Marie att kunna ta emot honom i sin ömmande fitta som har knullats hela dagen och har en ny dag av sex i morgon.

Men nu njuter han av vad hennes kropp kan ge för njutning åt honom medan hon bara jämrar sig trött och hoppas att han snart ska var färdig så hon får sova igen.

 

Jag drar ur dildon ur mammas nu drypande blöta fitta med ett smackande ljud och hon stönar fram ”ååh snälla ge mig mer”.

Jag för in min kuk i hennes kön som tar emot mig villigt och hon har blivit så kåt av att se på filmen att hon kommer fort och jag är inte långt efter.

Jag agar henne med mitt bälte innan jag stänger av filmen och tar med henne in i sovrummet och under hela tiden så smiskar jag den lockande stjärten som tänder min lust igen.

Men filmen då protesterar hon lågt.

Den ser vi färdigt i morgon svarar jag för nu har vi annat för oss och föser in henne i sovrummet.

 

Fortsättning följer.

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.