Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/4, 2019 kl. 09:45, av TheTenderPoet

Överraskningen

Del 2 av 2 i serien Mobbarnas mammor

Gunilla, en av mina mobbares mammor invigde mig i sex. Hon fortsätter vara min mentor. En dag har hon en överraskning åt mig. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig detta.


Gunilla fortsätter att ge mig lektioner i sex. Hon lär upp mig och förutom att det får mig att må väldigt bra för stunden så stärker det mitt självförtroende rejält. Jag lär mig att slicka fitta och knulla i alla ställningar. Jag lär mig att känna in min motparts behov och sexuella energi. Mys i badet och långt förspel och sinnligt, sensuellt utdraget sex eller råknull i hallen eller på köksbordet. 

Jag trivs fantastiskt bra med Gunilla. Ibland tar vi bara en fika på stan. Jag förstår ju att åldersskillnaden gör det omöjligt med något annat än att vi är vänner med fördelar. 

I skolan är det lugnare, tjejerna som mobbade mig har taggat ner. Antar att Gunilla pratat med deras mammor. Kompisarna kommenterar att det lyser om mig och undrar om jag är kär. Jag säger inget utan ler bara hemlighetsfullt. 

Efter en av våra sexträffar säger Gunilla att hon har en överraskning åt mig. Hon ber mig komma till henne om en vecka, att hon har något åt mig då. Jag är nyfiken men hon vill inte avslöja något. 

Jag har så mycket annat att tänka på den närmaste veckan att jag inte hinner grunna så mycket på vad Gunilla planerat. Men hon har hintat om utflykter tidigare, tänker att det kan vara nåt sånt. Jag är nyfiken på vad Gunilla har på gång åt oss, framförallt är jag sugen på att träffa henne. Det är alltid trevligt, ibland hett och passionerat andra gånger mysigt och långsamt. 

Jag har som vanligt gjort mig iordning innan jag åker till Gunilla. Mamma och Pappa tycker jag blivit väldigt noga med hur jag ser ut. De tror att jag dejtar någon jämnårig. Mina syskon retas lite med mig. Tycker det är lite synd att jag inte kan outa min KK men det är samtidigt spännande med att hålla det hemligt. 

Glad, kåt och förväntansfull ringer jag på hos Gunilla. Det står flera cyklar utanför. Undrar lite. Gunilla öppnar och ger mig en varm och hård kram sedan viskar hon i mitt öra: 

- Det är några här jag vill att du ska träffa. Jag tror det blir givande för dig. Du är ju lite blyg men fega inte ur nu. 

- Vad är det du har hittat på egentligen? undrar jag. 

- Du får se. Följ med in! uppmanar Gunilla. 

Jag har redan börjat bli lite nervös. Hjärtat bultar. Gunilla tar mig i handen och leder mig ut i köket. Det hörs kvinnoröster därifrån. Det visar sig vara Lena, Hanna och Mia. Tar bara några sekunder innan jag anar sambandet, det är mina mobbares mammor. Gunilla presenterar mig som sin unga loverboy. Utan att tveka, utan att skämmas. Mammorna ser inte heller särskilt förvånade eller chockade ut. De hälsar varmt på mig. Undrar hur mycket Gunilla sagt om deras döttrars agerande. Jag får väl försöka känna in stämningen. 

Lena är en ganska kort och yppig kvinna i 45-årsåldern. Brunt halvlångt, permanentat hår. En sån där som helt enkelt passar bäst som...inte pinnsmal. Liten rund mun. Stora bruna ögon. Bestämd och energisk. 

Hanna är en mörk, spenslig kvinna i 50-årsåldern. Vältränad och rör sig smidigt och sensuellt. Gröna ögon, markerade kindknotor, ser lite spansk ut. 

Mia är en rödhårig normalbyggd kvinna med uppnäsa och smilgropar. Lockigt långt hår. 

Alla kvinnorna har sommarklänningar som visar tillräckligt mycket för att jag ska bli riktigt sugen. 

Stämningen är lite nervös och uppskruvad. Men trevlig. Det skrattas mycket. Det är uppenbart att de känner varandra väldigt väl. De har en egen intern jargong. 

De är uppmärksamma mot mig och ställer många frågor. Jag kan inte säga att jag ogillar att vara i centrum för så många läckra kvinnor. Gunilla har armen om mig.  Lena säger plötsligt allvarlig ut och säger: 

- Ursäkta om jag går rakt på sak men vi har alla fått reda på vad våra döttrar hållit på med och blev chockade. Vi trodde faktiskt att vi hade bättre koll på dem. En allvarligt menad ursäkt från oss alla för att våra döttrar mobbat dig. Men nu vill vi höra din version. 

Jag berättar, försöker att inte bli för känslosam utan  berättar bara sakligt. Men det skiner säkert igenom en del av förödmjukelsen. De ser bestörta ut. Mia säger när jag avslutat:

- Men det är ju inte klokt! Vi har redan haft ett snack med dem. Nu måste de tagga ner helt enkelt. Vi har gemensamt hotat med ekonomiska konsekvenser, det biter säkert. Hon stryker mig över armen. Jag hoppas du inte tar illa upp att Gunilla berättar om era äventyr. Eller att vi blev lite sugna allihop att..att...eh...liksom....kompensera för våra döttrars mobbning. 

Alla tittar nyfiket och undrande på mig. Jag rodnar häftigt. Känner hur jag flackar med ögonen när jag ser mig runt bland dessa puddingar som ser så varmt på mig. Det suger i magen av förväntan och spänning. Det kom så plötsligt. Hanna säger: 

- Förlåt du kanske tycker att vi är för gamla och att det är fräckt av oss att ens fråga. 

- Nej herregud nej! Jag är bara positivt chockad. Tycker ni är fantastiskt läckra alla och betydligt mer lockande än era döttrar. Vad ni än har tänkt är jag förmodligen med på det, säger jag. 

Nu ser de plötsligt osäkra ut och ingen vågar säga det. Det knuffas i sidorna och de ser ut som blyga småflickor när det hörs små mumlanden från dem: ”Säg det nu” ”Nej du kan säga det” osv. Till slut säger Lena: 

- Jag råkade höra några killar  i din ålder på tåget som trodde att ingen var i närheten. Jag satt nedhukad bakom ett säte och halvsov. De pratade om vilken dröm det vore att vara med i en porrfilm. Det kanske är en vanlig fantasi bland killar i din ålder? säger Lena vänd mot mig. 

- Jo jag tror nog det, säger jag osäkert. Vet inte riktigt vilket svar de förväntar sig av mig. Så jag fortsätter: vi vet ju alla om att det sällan är som i filmerna men det kan vara upphetsande att se dem, att vara med är förmodligen mer...tekniskt. Och upphetsande. Kanske svårt att leverera, jag vet inte...

- Nu är det så, fortsätter Lena, att en bekant till en bekant spelar in porrfilmer och vi tycker alla att det vore spännande att vara med. Och vi har ett erbjudande till dig också om du vill vara med i en porrfilm vill säga. Den kommer säljas direkt till utlandet så det är ingen större risk att någon vi känner skulle se oss. Vi har valt ut dig som kandidat till en av de manliga rollerna. Du är gullig och vi skulle gärna kompensera för våra döttrars dumheter. Om du nu tycker att det lockar. 

Det brinner i magen och jag har svårt att ta in allt. En mycket lockande tanke som retar min exhibonistiska sida det här med att medverka i en porrfilm. Om jag kan prestera. Jag säger med lätt darr på rösten, och med hettande ansikte: 

- Oj det här var totalt oväntat. Det hade jag inte kunnat föreställa mig. Ni menar alltså att ni och jag ska...ska...

- ...knulla med dig allihop framför kameran. Jodå säger Hanna. Det är vad vi vill, vi tycker att det skulle vara spännande. Skönt också om vi får tro Gunilla. 

- Nå vad säger du? undrar Mia. 

- Det vore kriminellt att säga nej till den möjligheten säger jag. Om jag nu kan leverera under den pressen. 

- Vi får väl se till att bekanta oss med varandra säger Mia. Du kan väl börja med att läsa manuset så får du se vad du säger. Om du vill öva med publik kan ju du och Gunilla köra en liveshow för oss sedan så ser vi hur det funkar med sex inför publik. Om det dämpar dig för mycket. 

- Här och nu, undrar jag medan jag undrande sneglar på Gunilla. 

- Varför inte, säger Gunilla. Om du är OK med det. 

- Jooo....jag tror det säger jag. 

- OK då kan du börja med manuset, säger Lena och räcker mig manuset. En bunt maskinskrivna papper. 

Jag är redan hettande varm i ansiktet och det kör runt blandade maskiner i magen. Lika bra att komma igång tänker jag, men jag är torr i munnen och törstig. Jag vänder mig om mot diskbänken. De missförstår mig. 

- Nej gå inte, säger Lena.

- Ingen risk säger jag. Ni har helt enkelt hetsat upp mig så jag måste dricka vatten innan jag kan koncentrera mig på manuset och Gunilla och jag...

- Aha, förlåt, fnissar Lena. 

Jag dricker direkt från kranen. 

Hanna ber mig slå mig ner på en stol. Medan hon börjar lirka av mig shortsen. Hon ser upp på mig och säger: 

- Ja i den här sommarvärmen måste du vara lättklädd. Sen kan det vara kul att se dina reaktioner. Hon fnissar till. 

Så jag sitter i ett kök i bara kalsongerna hos min älskarinna medan jag läser ett porrfilmsmanus som min älskarinnas väninnor vill att jag ska vara med i. Bara en dag på jobbet för en ung erotiker? Näeh knappast. Jag är chockad, glad, överraskad och kåt. Jag tycker hela situationen är konstig och oväntad men enormt upphetsande. 

De har skrivit ut vem som spelar vem. Ett frågetecken på min roll. Jag börjar läsa och greppar snabbt handlingen. En ung man är på stranden när han ser ett gäng attraktiva kvinnor närma sig omklädningsskjulet. Han vet att det finns en springa på baksidan man kan kika in igenom. Han smyger dit. Där har han full inblick i hur kvinnorna ser ut. De klär långsamt av sig. Han får  snabbt stånd. Plötsligt kommer en annan kvinna som går förbi på honom. Hon skriker till och kvinnorna i skjulet kommer utspringande. De ser först arga ut. Drar in honom i skjulet. Pratar om vad de ska göra med honom. Anmäla honom till polisen? Prata med hans föräldrar? Till slut kommer de överens om att binda honom vid en stolpe och klä av honom. Så får han smaka på egen medicin. Sedan klär de långsamt och förföriskt av sig och dansar framför honom. 

Min rollfigur har ett megastånd. Jag känner att det har jag i verkligheten också. Ser mig omkring och ser hur alla kvinnorna tittar på mig. De ser inte opåverkade ut. Det tänder mig ännu mer. Sedan runkar kvinnorna i filmen av honom/mig - nästan. Nu är jag helt inne i rollen och lever mig in i den. Innan jag kommer i manuset får jag slicka två av dem till orgasm. Sedan blir jag avsugen av de två andra. När det går för mig ska jag komma på Mias glasögon, i filmen har hon glasögon. Sedan blir det vilt knullande i olika ställningar. Lena och jag i en Doggy, jag på bänken och Gunilla i en lap dance. Mia och Hanna och jag i en scen där jag slickar Mia och Hanna rider mig. Det är svårt att ta in, att jag skulle kunna få vara med om detta. Jag ser upp på kvinnorna. De ser frågande ut. Hanna säger: 

- Nå vad säger du? Är vi för fräcka? Är temat sjukt? Och framför allt, vill du? 

- Situationen tänder mig enormt säger jag. Det är faktiskt en dröm. 

Det hurras och skriks från kvinnorna. 

- Då är det upp till bevis. Gunnila och du får köra en test, säger Mia. 

Hon går fram och ber mig ställa mig upp, jag hoppar upp. Mia drar av mig kalsongerna och min stolte hoppar upp. 

Kvinnorna flämtar till. Mer av situationen än av min utrustning antar jag. 

Gunilla håller redan på att ta av sig blusen. Under finns en behå jag har knäppt upp innan så jag går fram och knäpper vant upp den medan vi möts i en blöt och utdragen kyss. Jag kysser henne lätt över hela ansiktet innan jag fortsätter utmed nacke och skuldror, ner på brösten som jag slickar och smeker med inlevelse. Gunilla lutar huvudet bakåt och stönar: 

- Ah du har blivit riktigt bra på det här. Ta god tid på dig.
 
Gunillas bröst får all min uppmärksamhet. Jag masserar det ena medan jag slickar det andra. Långa slick utmed hela brösten utifrån och in, bara snabba påhälsningar på vårtan. Byter bröst och ger samma behandling. Byter igen. Nu snabbare på vårtan, nafsar ibland med läpparna bara, fladdrar med tungan runt vårtgården, trycker med tungspetsen runt vårtgården och på sidan av vårtan. Samma behandling på andra. Jag vet det sedan innan. Gunilla gillar exakt detta. Tre fyra varv runt vårtgården med extra tryck på sista, sedan vårtan, 10-20 sekunder. Snabba byten. Senare kom jag att lära mig hur olika eller inte alls kvinnor vill få sina bröst smekta och slickade. Gunilla stönar högre och högre. 

Plötsligt hör jag Lena bredvid: 

- Får vi hjälpa till? 

Gunilla och jag svarar jakande. Nu ser jag att de andra kvinnorna tagit av sig. Lena är yppig på ett sexigt och kvinnligt sätt, mer bastant än tjock. Hon ser faktiskt tjockare ut med kläder på än utan. Hon har uppsatt mörkt hår i lite sekelskiftsstil. Bakmusad. 

Mia är rödhårig rakt igenom, en rejäl fittpäls. Huden blek som porslin som rödhåriga kan ha. Normalstora bröst. De svänger lite ut åt sidorna. Hon rör sig så kvinnligt. 

Hanna är en näpen, kattlik och sensuell kvinna. Smal och senig, skulle inte förvåna mig om hon sysslat med dans. Hon rör sig smidigt och sensuellt. Poesi i rörelse. Gröna kattlika ögon. Mörk buske i ett vältränat bäcken. 

- Förlåt, säger Hanna och gör så gulligt blyga rörelser. Men vi blev så sugna. 

- Vi måste ju också få testa sedan, säger Mia med ett förtjusande och självsäkert leende. 

- Ja säger Lena, vi måste ju se att du klarar av ett helt gäng kvinnor utan att slakna. Men nu först Gunilla. Lägg dig ner på rygg Gunilla. Vi kör skottkärran. 

Detta är tydligen något Alla utom jag är bekanta med. Gunilla lägger sig ner på rygg. De andra ber mig ställa mig på knä framför Gunilla och luta mig med armarna över henne. Jag känner armar och händer som tar tag i mina ben och fötter, de ber mig sträcka ut mig. Sedan sänker de mig medan Hanna styr kuken in i Gunillas välkända fitta. Mia och Lena lyfter och sänker mig gång på gång. Jag känner mig utlämnad på ett skönt sätt. Att inte själv kunna styra. Möter Gunillas blick och hon ser lika tänd ut som jag känner mig. Vid varje instöt känner jag nästan njutningen redan innan jag är inne i henne. Tänker att de nog inte orkar ta oss hela vägen til orgasm. Men vi är nära, ser förskakningarna hos Gunilla och jag är inte jättelångt borta. Men nu är de för trötta i armarna och avbryter skottkärran. Nu instruerar de Gunilla att ställa sig med ena benet upp på en stol: 

- Knulla henne nu, säger Mia med glöd i rösten. 

Märker att jag inte har något emot publiken. Jag ser hur Gunilla särar lite på skåran i fittpälsen och jag vet ju hur skön hon är. Jag ställer mig redo och styr långsamt in i hennes ljuvliga och det är så skönt. Jag tror vi är väldigt uppeldade båda två så vi har ingen lust till finlir utan det blir ett rått och djuriskt hett knull. Hon skriker ut sin längtan och jag brölar som ett vilt djur. Vi daskar i varandra vid varje stöt. Jag känner henne så väl vid här laget att jag kan synka min utlösning till när det går för henne. Nu pumpar jag jag intensivt i hennes sjöblöta fitta tills hon kommer först och jag sprutar rakt upp i henne vid slutet av hennes orgasm. Jag hinner inte vila många sekunder förrän kvinnorna sliter loss mig. 

- Det där var hett! Vilken show, utbrister Mia. Nu ska vi se om vi kan få dig hård igen. 

Hon och Lena dyker ner på min kuk och slickar den ren. Den reser sig ganska genast. Jag hör förtjusta utrop från dem. 

Hanna dansar förföriskt framför mig innan hon ber mig slicka och smeka hennes bröst som jag gjorde med Gunilla. Hon har små söta bröst med mörka vårtgårdar. Hon verkar njuta lika mycket av det som Gunilla. Hon låter nästan ingenting, det syns desto mer. Hon visar med hela kroppen när hon njutningsryser. När jag slickat och smekt ett bra tag beordrar hon ner mig på en stol och hon glider på mig med ett visst motstånd, hon är riktigt trång. Det kramar så skönt runt kuken. Hon är snart så blöt att det glider bra ändå. Vi kysser varandra under en stor del av ritten. Det är ömsint och sensuellt. Vi är ett gungande hav. Vi knullar långsamt och länge. De andra börjar nästan bli otåliga och vi känner väl det på oss. Tempot ökas och ökas tills vi förenas i ett nästan samtidigt crescendo av andfått och lustfyllt upplopp. Vi kramar om varandra och återfår andningen. 

Jag känner mig så kåt och verkligen inte färdig än. Situationen har mig i sitt grepp. Så här kåt har jag nog aldrig varit. 

Jag går fram till Mia och lyfter upp henne på en av köksbänkarna. Hon ser förvånad ut. Jag kysser henne nån minut innan jag går ner på henne. Jag försöker med brösten men hon verkar inte vilja att jag rör dem så jag hoppar över dem och går direkt på underlivet. Det är mer välkommet märker jag direkt. Jag känner mig för och slickar försiktigt och prövar mig fram med två fingrar i henne. Jag tar det lugnt ett bra tag med slickandet innan jag närmar mig clittan. När jag känner att hon börjar bli mycket blötare fokuserar jag mer på clittan. Jag lapar intensivare efter hand. Hon skakar intensivt långt innan hon kommer. Jag tar det medvetet lugnt ibland för att tungmusklerna ska orka. Jag nafsar lätt i clittan ibland med läpparna. När hon kommer med ett jätteskrik upptäcker jag att hon är en squirter, hon duschar fullständigt ner mig med fittsaft. Jag kramar om hennes höfter och lår innan jag reser mig upp. Kramar om henne och hon skrattar ett lågt lättat skratt. 

Gunilla kommer fram och kramar om mig. Hon viskar i mitt öra: 

- Gud vad sexigt detta är att dela dig med tjejerna. 

Hanna har med sig något i handen. Ett brett gummiband. Hon snurrar det dubbelt och trär det runt min kukrot. Det stramar åt lite lagom. 

- I brist på kukring kör vi med detta. Då orkar du längre. Ifall du behöver. 

Lena kramar om mig och säger: 

- Gud vad sexigt detta är. Om det är OK för dig så hånglar jag gärna ett tag. 

- Absolut! Det vore mysigt. 

Hon är väldigt kramgo och skön att hångla med. Vi håller på en bra stund. Skönt att varva ner lite men mätt är jag inte. Sedan tar hon mig i handen och drar med mig bort till en tjock matta. Hon lägger sig på magen på den. Jag börjar smeka ryggen och kysser nacken ibland. Sedan går jag ner och masserar hela vägen från tårna upp till övre delen av låren. Börjar om från tårna och går uppåt men kysser och slickar istället. Hon stönar och vrider sig lite. Hon visar upp en grymt bakmusad fitta. Blygdläpparna lockar mig som få saker lockat mig tidigare. De är breda, pälsklädda och inbjudande. Jag slickar dem och hon darrar till. 

- Aah, fortsätt! Så...ja...ja...underbart....

Hon njuter några minuter av mitt slickande. Sedan vänder hon om huvudet och söker min blick medan hon säger: 

- Vill du knulla tant Lenas fitta också? 

- Har sällan velat något så mycket. 

Jag nosar med kuken i fittmynningen och hon skjuter bak rumpan och den glider in direkt. Känner att kuken är hårdare än vanligt av den improviserade kukringen. Lena kramar så skönt med fittmusklerna. Det blir ett härligt motstånd mitt i det våta och hala. Jag är mer uthållig nu när jag redan kommit några gånger. Men fortfarande lika kåt. Jag får inte nog av dessa sexiga kvinnor. Vi knullar länge Lena och jag. Jag lägger mig över henne och känner hela hennes kropps konturer. Hennes nacke måste bli täckt av kyssar, den går inte att motstå. Oh vad läcker hon är. Hon gillar när jag kysser henne i nacken och slickar henne i örat. Bilder av lejon på savannen flashar förbi mitt inre. Så känns det när jag nafsar i nacken och stöter i henne. Vi orkar så länge att vi är andfådda båda två. Vi drar varandra mot ett avslut. Håller ut på det så långe det går. Hon stönar: 

- Ahh vad skönt! Knulla mig lite hårdare. Jaaaaa...

Känslan är ju att jag vill att detta ska vara för evigt. Det är så skönt att knulla mogna kvinnor. Och Lena är ljuvlig. Hon föreslår en ny ställning. Att jag ligger på rygg, hon också över mig. Vi gör så. Masserar ett av hennes bröst med ena handen och fittan med den andra medan jag är inne i henne. Vi är varma och svettiga och närmar oss krönet är jag rädd. 

- Du kan spruta i mig också om du vill säger Lena, jag har skydd. 

Hon har rätt, jag närmar mig. Jag ber henne stanna knullandet så masserar jag clittan tills hon är så nära att jag kan synka de sista stötarna med hennes orgasm. Vi exploderar samtidigt. Vågor av lust som slår mot varandra. Jag kramar om henne medan det går för oss. När vi pustat ut och återfått andningen tar vi oss upp. Vi kramas allihopa. Gunilla säger: 

- Hoppas att du är nöjd med mina väninnor också. Jag ville så gärna dela med mig av dig till dem och vice versa. 

- Och att du känner dig lite kompenserad för våra döttrars beteenden, säger Mia. 

- Inte så lite kompenserad. Ni är fantastiska. Jag får inte nog av er. 

- Om det är så kan vi nog hitta en fortsättning på liknande aktiviteter. 

Det blir år av intensivt knullande nu när vi lärt känna varandra. Det är innan mobilernas tid. Vi utvecklar ett system så att jag ser om de är tillgängliga. Oftast kan jag bara träffa dem en och en. Men alltemellanåt får vi till ett rejält gruppknull. Jag lärde mig massor av damerna och blev för alltid präglad på mogna damer även om jag inte heller sa nej till jämnåriga. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

TheTenderPoet

Tack DaoDao! Ingen planerad, men vem vet.

10/7, 2019 kl. 10:40

#4

DaoDao

Vilken härlig berättelse! Ser fram emot fortsättning! :)

7/7, 2019 kl. 21:18

#3

TheTenderPoet

Tack ska ni ha!

31/5, 2019 kl. 17:35

#2

erosvän

Hade varit en dröm när man var 15 och ständigt kåt, få knulla med flera mogna kvinnor. En härlig berättelse!

27/4, 2019 kl. 07:36

#1

Lappen

Lycka till med mogna kåta kvinnor.

27/4, 2019 kl. 07:20