Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/5, 2019 kl. 23:59, av Crowleyman

Grannen och TV-spelet

Del 6 av 7 i serien Bonusfamiljen och några andra

Denna serie handlar om en vanlig kille som får vara med om en hel del äventyr som snabbt avlöser varandra.

I del nummer sex så är det en annan granntjej som vill ha uppmärksamhet

Jag vaknar på söndagsmorgonen av att solen lyser in genom fönstret, försöker fundera ut om det hela va en dröm eller om det verkligen hände och jag bestämmer mig för att det va på riktigt och blir lite orolig över hur det ska bli att möta Karin på jobbet på måndag. Men jag slår bort tanken på det problemet sålänge och fokuserar på att ta en dusch och fundera på vad jag ska göra idag.

När jag kommer ur duschen hör jag att det är någon som skriver på facebookchatten. "Kan det vara Jonna som vill snacka igen!" Tänker jag och torkar mig med handuken samtidigt som jag låser upp mobilen för att kolla. Kuken sväller nästan till lite innan jag ens hinner se vem som skrivit. Det visar sig att det inte alls var Jonna, utan en av mina grannar, som heter Anna som jag lovat att fixa till hennes barns TVspel så det går att ladda ned spel istället för att köpa dem. Själv har jag slutat piratkopiera efter många års utövande, men jag tänker ändå inte moralisera över folk som gör det. 

Hon frågar iaf om jag har tid att komma över och fixa spelet redan idag, för barnen börjar bli lite otåliga. "Visst, jag kommer om typ en halvtimme" säger jag och klär på mig och knallar ner till henne. Hon öppnar och jag möter 3 överlyckliga barn och två mammor som hoppas på lite lugn och ro. "Gud va skönt om det funkar det här, då kommer de sitta och spela och vi får lite tid för oss själva!" Säger Anna och tittar mot Kim som hennes kompis heter, Kim är mamma till ett av barnen och hon är kanske inte det snyggaste jag sett men hon är heller inte ful. Båda är 34 år och Anna har ett par ganska stora bröst som dock ser ut att vara lite hängiga efter att ha fått två barn och hon har dessutom en ganska rejäl bakdel. Jag måste ha fått någon form av överslag sexuellt efter allt knullade på sista tiden, så det enda jag kan titta på är typ Annas bröst och rumpa vid varje chans jag får, jag hoppas att hon inte märker nått men det vore ju konstigt om hon inte såg det. Hur som helst så fixar jag till spelen och barnen bänkar sig i soffan och börjar välja bland alla spel.

Anna och Kim följer mig ut i hallen när jag ska gå, Anna säger "Tack så hemskt mycket för hjälpen, det här är ovärdeligt för oss!". Jag tittar mot Kim och ser att hon inte heller kan slita blicken från Annas bröst och rumpa. När Kim märker att jag tittar så ändrar hon snabbt läge med blicken och tittar mot mig, slickar sig lite lätt om läpparna och jag bli lite ställd. Anna märker nog detta eftersom hon inte får något svar från mig på sin kommentar, så hon frågar vad det är frågan om. "Va? ööh?, nej inget!" säger jag lite yrsligt och säger sen "Nej men det va bara kul att göra barnen glada!", "Det är bara att bjuda igen sen!" Säger jag och flinar lite mot Kim och låser upp dörren och drar iväg hem till mig igen.

"Fan asså" tänker jag, "Undrar om jag utstrålar någon form av översexualitet!", nästan varje tjej jag mött på sista tiden har jag stoppat kuken i på ett eller annat sätt, och har jag inte knullat dem så har jag iaf fått se dem i det närmaste nakna eller rent utav helt nakna och fingerpullandes på videochat. Jag kommer hem, sätter mig i soffan och slötittar på TV samtidigt som jag slösurfar på mobilen. Jag känner mig med andra ord rätt slö just nu. Nästan lite halvt avsomnad när det ringer på dörren.

"Hej, jag tänkte bara fråga om du inte ville ha nått betalt spelen och fixandet!", säger Anna när hon står där utanför min dörr. "Nej det är lugnt!" säger jag men Anna liksom tvingar sig in i lägenheten, inte på ett våldsamt sätt utan mer att hon går in och stänger dörren bara. Hon frågar om jag är helt säker och jag säger lite skämtsamt, "Vad har du att erbjuda då?". Anna kastar sig då om halsen på mig och kysser mig på munnen och jag blir så paff att jag inte ens kommer mig för att möta kyssen. Men när Annas tunga börjar bända isär mina läppar så lägger jag armarna runt henne och kysser henne mer passionerat än upphetsat.

"Mmmm om du bara visste vad jag saknat detta!" säger Anna i ett andetag, trycker sig mot mig och fortsätter kyssa mig. Jag håller min ena hand bakom hennes huvud och den andra på ryggen, men låter den snart glida ned mot rumpan. "Jag såg hur du tittade på mig, det jag kände i kroppen när du tittade har jag inte känt på länge!" säger Anna och håller om mig hårt. Jag kramar om henne och säger att hon är väldigt fin, och att jag inte kunde låta bli att titta. Hon trycker sig hårdare mot mig och nu kan hon nog inte undgå att känna min växande kuk mot hennes mage. 

För att vara säker på att hon känner den tar jag tag med ena handen om hennes rumpa och trycker henne mot mig. Hon stönar i min mun och börjar gnida sig mot mig. Jag går baklänges in i vardagsrummet och lägger ner henne på soffan. Särar på hennes ben och lägger mig mellan dem. Hon har ett par leggings på sig och jag har ett par träningsbyxor. Det är inte mycker som är i vägen när jag lägger mig över henne och börjar gnida min kuk mot hennes fitta samtidigt som vi kysser varandra djupt och jag låter min ena hand klämma på hennes bröst genom linnet och BHn. Anna rör sig lite fram och tillbaka i sidled så jag förstår att mitt torrjuckande inte bara ska vara i en riktning. Jag börjar cirkulera lite med underlivet mot hennes och det ger en bra effekt. Anna stönar och gnyr och jag har svårt att dölja hur sprängkåt jag är.

Jag reser mig upp och sätter upp Anna i soffan med ryggen mot ryggstödet, drar fram hennes rumpa till kanten på soffan och sätter mig själv på knä på golvet. Nu är inte min kuk mot Annas fitta längre men jag har magen mot den och när jag drar upp hennes linne, böjer mig fram och börjar kyssa hennes mage och bröstkorg så gnider hon sitt underliv mot mig och jag kan känna hur varmt det är genom min T-shirt. Jag lyckas knäppa upp BHn och hennes bröst var inte så hängiga som jag trodde. Jag klämmer dem mot varandra och slickar och kysser dem om vartannat. Tillslut så lämnar jag brösten och börjar kyssa mig ner över Annas mage.

När jag kommer till kanten på hennes leggings så är hennes händer ivrigt där och sliter för att få av dem. Jag hjälper henne att dra ner dem lite när hon lyfter på rumpan. När hon dragit ner leggingsen på halva låren så greppar jag hennes skinkor och lyfter henne lite mer. Hon fattar vinken och drar upp benen mot magen. Jag ser nu rakt in i hennes plaskvåta renrakade fitta och anus, det tar inte många sekunder innan jag låter mitt ansikte sänkas ned mot hennes våta underliv och när min tunga träffar hennes klitoris och två av mina fingrar glider in i fittan så rätar hon ut benen, klämmer åt runt mitt huvud och kommer i en helt sjukt våldsam orgasm. Jag får knappt luft mellan hennes ben men min tunga fladdrar fortfarande över läpparna och klitoris. 

När hon släppt greppet runt mitt huvud så glider jag snabbt ur mina byxor och kalsonger och kliver upp i soffan brevid henne och håller min kuk precis vid hennes mun. Hon vänder sig mot mig och tar kuken i munnen. Jag ställer mig gränsle över henne och hon sätter sina händer på mina skinkor. Jag får en flashback till för ett par dagar sedan när jag fick samma behandling av Maria, men den här gången är det inget finger som letar sig in i baken på mig utan Anna trycker mig mot sitt ansikte så hon ska få så mycket av kuken som möjligt ner i halsen. Efter några minuters behandling drar hon ut kuken ur munnen och säger med grötig röst "Knulla mig! Knulla mig hårt!". 

Jag kliver ned på golvet igen, nu på knä, kuken mot hennes våta fitta och hon gör allt för att få in den, "Knulla mig då...!" stönar hon. Jag trycker in huvudet och halva skaftet i hennes fitta och hon gillar verkligen att bli påsatt den här tjejen. Hon trycker sig mot mig och kuken är snart inne till roten i henne och hon upprepar åter igen att jag ska knulla henne hårt. Jag tar tag om hennes höfter och börjar stöta i henne, känner hur våt hon är och hur hon kniper så mycket hon kan med fittmusklerna. När jag sedan tittar upp mot hennes ansikte så ser jag hur hon verkligen njuter av att äntligen få kuk i sin hungriga fitta. 

De stora brösten gungar sexigt och jag greppar det ena och Annas hand är snabbt där och visar hur hon vill att jag ska vara lite hårdhänt med bröstet, klämma på det och knåda ordentligt. Jag har verkligen inget emot detta så jag gör vad jag blir anvisad. I mitt kåtrus så tänker jag att hon verkar ju gilla hårda tag så jag greppar nu hennes hals med min lediga hand. Hon får då något djuriskt i blicken och jag klämmer åt lite hårdare runt halsen och knådar hennes bröst ordentligt.

Anna börjar nu knåda det andra bröstet, stönar och frustar och lyfter sin rygg från soffan så hon har huvudet och skinkorna mot tyget, jag fortsätter pumpa i henne och kuken är totalt fullpumpad av blod av att se Anna njuta så totalt av att bli strypt och hårdhänt knådad på brösten. 

Jag känner nu hur hennes fitta kramar runt min kuk och hon kommer i sin andra orgasm på bara några minuter. Jag känner att jag också är på väg att komma av denna sjukt heta situation så jag släpper taget om hennes hals och drar ut kuken för att inte spruta i henne. Anna sätter då ner handen till min kuk och jag tror hon ska runka ut min sås över sin mage och bröst. Men där har jag fel, hon trycker istället ner min kuk mot hennes anus och jag hinner tänka "vill hon verkligen detta?" innan jag helt slår bort den tanken och trycker till lite så att hennes muskel ger efter och kukhuvudet glider in i hennes bakre öppning.

Min kuk är helt indränkt av fittsaft och det har runnit ganska mycket ner mot hennes anus. Anna är nog heller ingen oskuld i rumpan så det går ganska lätt att glida in men det är härligt trångt och när Anna kör in sina fingrar i fittan så blir det bara trängre. Jag knullar henne sakta men taktfullt i hennes rumpa medan Annas sista orgasmryck river i hennes kropp. Jag har aldrig varit med om en tjej som kan komma så lätt och samtidigt komma så länge, men det hela är bara underbart för min översexuella hjärna och kuken stormtrivs i henne och hennes pulserande underlivsmuskler.

Anna drar efter en stund ut sina fingrar ur fittan och lutar upp sig på armbågarna och med den djuriska blicken tittar hon mig djupt i ögonen och stönar fram en massa snuskigheter. "Gillar du att knulla mig i röven?", "Skulle du vilja fylla min röv med din kuksås?" och "Knulla min tighta lilla röv hårdare och djupare!". Jag har väldigt svårt att inte komma av alla dessa ord och jag får verkligen jobba för att hålla tillbaka.

Anna fortsätter att mana på mig "Knulla min röv med din ådriga kuk", "Jag vill känna dig spruta i min röv". Sen säger hon något mer oväntat "Jag skulle ha haft min dildo här så jag har kunnat bli dubbelknullad av dig". Då flyger fan i mig, jag drar ut kuken och Anna hinner tro att hon sagt något fel men jag sticker ut i köket och sliter ut en gurka modell något större ur kylskåpet. När jag kommer in i rummet igen och Anna får se gurkan så skiner hon upp och ställer sig på alla fyra i soffan och ber mig knulla henne igen.

Jag lyder utan att tveka, ställer mig bakom henne trycker kuken mot hennes ringmuskel som genast släpper in mig i hennes tighta rumpa igen. Sedan trycker jag gurkans runda ände mot hennes våta fitta. Den glider in ganska lätt och jag känner hur gurkan trycker mot väggen mellan fittan och röven. Nu känner jag att jag inte klarar mer, Annas tighta rumpa och hennes snuskiga prat gör att jag säger "Nu kommer jag, jag tänker spruta din röv full med min sperma". Anna tar kontrollen över gurkan och kullar sig själv frenetiskt medan jag sprutar i hennes röv. Jag frustar och stönar och måste kasta mig ner halvliggandes i soffan för att inte falla.

Anna snurrar även hon runt till sittande ställning och eftersom hon inte kommit nyss så fortsätter hon knulla sig i fittan med gurkan. Hon sitter där i hörnet av soffan och kör den våta gurkan in och ut och min kuk tänker inte ge sig den heller. Jag går snabbt in och tvättar av den lite och kommer sedan tillbaka och trycker upp min kuk i ansiktet på Anna som genast börjar suga mig stenhård igen.

Såhär fortsätter det ett tag tills Anna kommer på att hon kanske måste gå ner till barnen och sin kompis. Vi kramas och lovar varandra att detta kanske var första men absolut inte sista gången vi ska träffas på tu man hand.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Loopslingan

Finns knappt något bättre än kåta MILF:ar som längtar efter kuk, både i fittan och i baken och då allra helst vill ha ett rikigt saftigt och flödande sprut längst inne i rövhålet och på samma gång få känna sig dominerade av den kåtbock som har tryckt in sin uppsvällda kuk förbi det kramande "gummibandet" och som masserar kukskaftet.så himmelskt skönt.

16/5, 2019 kl. 23:59