Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/6, 2019 kl. 19:39, av Sixten

EN BRIDGEAFTON

Jag kände att det blivit hetta i sammankomsten. Jag är säker på att vi alla kände hur sexuella förväntningar smög sig in i vår samvaro.

~~
         
 

 

- Ja, då är vi överens. Du är hjärtligt välkommen på fredag.

Hon log mot mig och jag förstod att det skulle glädja henne om jag kom.
Hon var bibliotekarie i den stad jag nyligen flyttat till. Jag hade nyss lånat några böcker och ett par videoband och så hade vi börjat samspråka.

Det visade sig att hon saknade partner denna vecka vid den sedvanliga bridgen med sina väninnor. Efter en del bridgesnack var vi överens. Jag skulle ersätta en av ”tjejerna” i gänget.

Jag hade spelat en hel del bridge och varit med i en del större turneringar med gott resultat. Det skulle bli roligt att spela. Jag såg fram mot fredagskvällen.

Min bibliotekarie hette Mona. Hon var ganska rund men stilfull. Hennes vackraste attribut var hennes bröst. När jag nu vandrade hem hade jag henne i tankarna och såg dem, stora, mjuka och frestande, för min inre syn. Det skulle vara mums att få smeka dem och suga på tuttarna. Men egentligen var det nog inget jag borde tänka på. Det skulle bli bridge, inget annat.

Fredagskvällen kom och vi var nu samlade hos Mona. Förutom mig var där Eva och Sara. Sara var badmästare och Eva undervisade på gymnasiet. Sara var lång och blond. Hon hade vackert välvda läppar och kortklippt hår. Hon var klädd i en ganska kort klänning. Hennes ögon mötte mina och hennes leende sa mig att hon var en glad och öppen människa. Eva däremot verkade mer reserverad. Men hon var rasande snyggt klädd, elegant som om hon skulle på supé hos kungen. Hon tog mig i hand och gav mig ett blygt leende.

Det blev Mona, värdinnan, som tog initiativet och som försökte få oss på gott humör. Hon skämtade om än det ena, än det andra medan hon serverade oss dry martini.

- Låt er väl smaka och låt nu både glädje och lust bli vårt rättesnöre i kväll.

Hörde jag rätt? Mona betonade ordet ”lust” litet oväntat starkt. Hade hon några baktankar med kvällen? Tänkte hon låta mig stanna kvar för en avslutning på tu man hand?

Vi spelade. Det gick bra för mig och för Eva. Jag märkte att Eva var stark i spelföringen. Hon lyckades spela hem ett par djärvt bjudna kontrakt. Jag började omvärdera henne. Hon var egentligen förbaskat söt när hon satt i tankfull och allvarlig pose under spelet och hon lyste upp på ett alldeles förtjusande sätt när hon spelat hem två lillslammar i rad.

Mona var den av oss som pratade och skämtade mest och med det lyckades hon i sitt uppsåt att skapa en god stämning runt spelbordet. Efter ett tag begav hon sig ut i köket och kom strax efteråt in med fyra grogglas bräddfyllda med en spännande dryck som var både god och stark. Efter några klunkar var vi alla ganska uppsluppna, fulla av skratt åt de historier Mona började dra. De blev fräckare och fräckare. Jag tittade på de två andra gästerna för att kolla om fräckisarna uppskattades av dem.

Till min förvåning fann jag att det var Eva som skrattade mest och som kom med en hel del ekivoka kommentarer. Ett par gånger använde hon till och med orden ”knulla”, ”kuk” och ”fitta”. Det var inte längre den litet stela och sammanbitna Eva som jag presenterats för i början av kvällen. Hennes och Monas frispråkighet påverkade mig så att även jag drog några fräckisar.

Jag kände att det blivit hetta i sammankomsten. Jag är säker på att vi alla kände hur sexuella förväntningar smög sig in i vår samvaro.

Mona knäppte upp de två översta knapparna i sin blus.

- Oj, vad varmt det blivit, tycker ni inte? Jag måste lätta litet på klädseln. Ni behöver inte genera er. Ni kan också knäppa upp.

Monas stora bröst tittade fram. Jag såg båda bröstvårtorna. Jag fick en obetvinglig längtan att gå fram till henne och kyssa hennes bröst. Innan jag hann gå från ord till handling såg jag hur Eva knäppte upp sin blus helt och hållet.

- Ja, flickor låt oss lätta på klädseln. Här är ju förbålt varmt. Skönt att få svalka sina bröst. Och titta på Kent! Jag tror ögonen håller på att trilla ur hans ögonhålor. Du är välkommen, Kent, du får gärna komma och befria mig från min behå.

Har man hört på maken? Denna från början tysta och blyga kvinna bjuder helt på sig. Kvällen har verkligen fått en oväntad och spännande vändning.

Inte kunde jag låta bli att hörsamma Eva. Jag snubblade fram till henne - gud vad kåt jag blivit - och fumlade av henne hennes behå.

Min gud så välformade bröst hon hade. Jag böjde mig ner, lät mina läppar omsluta först den ena sedan den andra bröstvårtan. Eva la handen mot mig bakhuvud och tryckte mitt huvud närmare sina bröst. Jag spelade med min tunga runt vårtorna.

- Mona, tack för att du bjöd in Kent till vårt spel. Han suger så gott, så gott. Flickor, jag blir våt mellan benen.

- Kom, känn på mina bröst, Kent. Du måste fördela gracerna rättvist. Det var Monas röst jag hörde. Det hördes att hon var kåt och nu kände jag verkligen att det hände något i mina byxor. Kuken började resa sig, bli härligt styv och stor.

- Jag kommer Mona, jag flyger.

Mona knäppte upp ett par knappar till och jag såg att hon inte hade någon behå. Jag var snabbt framme hos henne och begravde mitt ansikte i hennes stora och mjuka bröst, först i det ena och sedan i det andra. Jäklar vad kåt jag var nu.

Jag hade missat att vara uppmärksam på vad Sara gjorde. Men nu kom kvällens verkliga överraskning. Sara hade tagit av sig alla sina kläder och spritt språngande naken hade hon stigit upp på spelbordet. Där stod hon nu och hade stuckit in ett par fingrar i sin fitta. Hon tog några danssteg fram och tillbaka medan hon lät fingrarna gå in och ut.

- Här har ni kåta Sara. Jag vill knulla med er alla, men först med Kent. Kom till mig du knullbock, du får ta mig här på bordet.

Jag såg hur det hade börjat rinna fittsaft ur Saras öppnade fitta. En lång rännil sökte sig ner utefter hennes ena lår. Jag kunde inte motstå frestelsen. Jag släppte Mona och lutade mig in över bordet och fångade med ett pekfinger upp en del av rännilen. Jag förde fingret till min näsa och kände denna härliga fittdoft som goda, kåta kvinnor alstrar. Så stack jag fingret i min mun och slickade av hennes saft.

Nu blev jag i extas. Jag kröp upp på bordet, fick omkull Sara, la mig över henne och tryckte in mina fingrar i hennes fitta bredvid hennes. Vi började båda skjuta och dra fingrarna ut och in. Sara kvida och stönade.

- Å, vad skönt, Mer, tryck in fingrarna djupare, djupare.

Men jag nådde inte i botten med dem, drog ut dem och förde min kuk i läge för inträngande. Jag sköt på. Hon var trång men efter ett par tryckningar var jag inne. Nu kunde jag inget annat göra än att knulla och knulla och knulla.

- Härliga Sara, jag älskar din fitta. Jag vill spruta dig full

Nu började saker hända runt mig. Jag kände ett par händer mjukt krama mina testiklar. Det var Mona upptäckte jag som gav mig en underbar extra njutning. Jag var så inne i mitt knullande att jag inte lagt märke till vad Eva sysslade med. Men nu hörde jag. Ett våldsamt skrik. Evas skrik. Ett djungelns brunstskrik.

- Ja, ja, ja. I djupet, djupt. Kom knulla mig! Kuken! Kuken!

Jag tittade åt sidan. Eva var som Sara helnaken. Hon halvlåg i soffan och hade stuckit en stor, jättestor, dildo i sin fitta. Hon jobbade frenetiskt med den. Jag förvånades över att denna lilla kvinna kunde föra den så långt in.

Och nu gick det för henne.

- Ååååååå, minnnn guuuud, åååååååååå

Vad hon skrek!

Nu började Saras motjuck bli allt ivrigare. Hon lyfte mig upp genom att ställa sig i båge. Hennes stjärt tappade helt kontakten med bordet när hon juckade emot.

- Är det skönt, älskade Sara? Vill du ha min sperma?

-Ja, spruta, spruta snart, kom i mig, fyll min kåta fitta. Fyll den!

Och nu kunde jag inte stå emot. Jag sprutade och sprutade och föll sedan ner över Sara helt utmattad

Men jag fick inte vila länge. Mona var på mig. Hon rev ner mig från bordet och skuffade omkull mig på golvet, tog ett bestämt tag om min kuk och runkade på kort tid upp den till fullt stånd och så satte hon sig över mig och trädde sin fitta över min kuk som gled in så skönt och djupt.

Mona hann inte rida lång stund förrän jag kände något mjukt och vått sänka sig ner över mitt ansikte. Det var Evas fitta. Jag fick min mun precis mot Evas våta och svullna fittläppar. Eva höjde och sänkte sig några gånger och då kunde jag se hennes undersköna fitta med den härligt laxröda färgen och känna hur det rann ur den ner på min mun. Men så stannade fittan i nedersta läget tätt inpå min mun och jag kunde börja slicka henne,

Min tunga kände hur svullen och styv Evas clitoris var. Jag vispade runt med tungan. Eva stönade. Jag tryckte in min mun mellan fittläpparna så djupt in jag någonsin kunde komma. Fittsaften strömmade in i min mun. Den gjorde mig extremt kåt. Jag började med kraftiga motjuck mot Monas sittjuck. Mona gnydde.

- Å, Kent. Det är den skönast ritt jag haft. Min fitta älskar din kuk. Kent spruta mig full! Skynda dig. Spruta! Ååååååååååååååå! Nuuuuuuuuuuu! Koooooooooooom!

Nu kunde inte jag hålla tillbaka och min säd sprutade med all kraft in i Monas jättesköna fitta.

När det gick för mig kunde jag inte slicka Eva längre. Men hon var också färdig. Hennes orgasmskri var om möjligt ännu kraftigare än Monas.

- Du, slickarnas mästare, Å, Kent, jag älskar dig och min fitta älskar din mun. Nu kommer jag till dig och till Mona. Vi är ena riktiga horor. Vi kan inte få nog. Jag kommer nu. Nuuuuuuuuuu Jaaaaaa, Nuuuuuuuuuu Åååååååå

När vi tre Eva, Mona och jag kommit till sans började vi tänka på Sara som en stund stått utanför våra kärlekslekar.

Vi samlade oss nu och inriktade oss på att gemensamt ge Sara en färd mot njutningsfylld klimax. Vi lyfte upp henne på soffan och sedan började vi smeka henne på alla ställen vi kunde hitta på hennes kropp. Jag slickade henne överallt jag kom åt. Jag tävlade med Eva och Mona om att få sticka tungan i Saras fitta. Vi turades om och jag är övertygad om att Sara inte blivit så tungknullad vare sig förr eller senare. Hon njöt och hon sporrade oss med kåta tillrop. Tills slut exploderade denna vältränade kvinna i en härlig orgasm som inte lämnade oss andra oberörda. Vi blev alla kåta på nytt.

Vi drog oss in i Monas sängkammare och där fortsatte våra sexuella lekar nu också med hjälp av de dildos som Mona plockade fram ur sina gömmor.

Till slut låg vi omslingrade, uttröttade, tillfredsställda i skön slummer.
 

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.