Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/6, 2019 kl. 19:40, av Sixten

Vivekas kåta syster

Du som läst MIN VACKRA KÅTA GRANNE känner till att Viveka lovat mig sköna stunder ihop med hennes kåta syster och kåte svåger. Själv är ju Viveka den kåtaste kvinna man kan tänka sig.

    

 

I går berättade Viveka att hennes syster och svåger skulle komma på besök och att hon såg fram emot en härlig kväll ihop med dem och mig.

Nu satt vi vid matbordet hemma hos Viveka alla fyra. Vi var alla så gott som nakna, Viveka och Lena, hennes syster, hade båda kastat av sig sina bh och sina trosor. Kvar på kroppen hade det bara stay-ups i utmanande svart tyg. Båda hade rakade fittor.

Jag, Bertil, och Johan, Lenas man hade slips och skjorta men inga byxor och inga kalsonger. Kanske skulle man kunna säga att vi alla fyra var fullt beredda för kvällens äventyr.

Vi åt gott, skämtade och skrattade och drack ett gott vin till maten. Stämningen var redan hög när Viveka klirrade i glaset och höll ett litet anförande.

- Jag tänkte vi kunde lägga upp kvällens begivenheter på ett litet annorlunda sätt. Jag tycker att vi i tur och ordning visar de övriga hur vi var och en onanerar och sedan tar hjälp fram till en skön orgasm.

Viveka lät oss dra sticka om vem som först skulle upp på scenen. Turordningen blev Lena, Viveka, Johan och sist jag. Så fick då Lena sätta sig i en stol, så placerad att vi alla kunde se henne.

- Nu får du börja Lena! Gör det skönt för dig!

Så löd Vivekas befallning. Lena förde sin högra hand till sin fittspringa och lät pekfinger och långfinger glida upp och ner utefter fittläpparna. Hon särade på benen och log mot oss. Ibland lät hon fingrarna smekande stanna vid clittan. Vi såg alla hur hon njöt. Hon höll sin mun halvöppen och då och då stack hon ut tungspetsen och slickade sig runt munnen.

- Du har en sån vacker fitta älskade Lena, ropade Johan.

- Visst är det skönt, Lena, frågade Viveka.

Vi kunde alla se hu Lena blev rödkindad och vi hörde hur hon började stöna en aning. Hennes fingrar jobbade flitigt. Upp och ner. Så plötsligt stack hon in några fingrar i vulvan och började pulla sig. När hon drog ut dem såg vi hur våta de var.

- Nu flödar du härligt Lena. Jag skulle bra gärna vilja dricka din saft stötte jag fram.

Jag hade nu blivit skönt kåt, Min balle reste sig. Han saluterade Lena i stolt och styv ställning. Jag sneglade på Johan och såg att också hans kuk stod snett uppåt, tydligen redan fullstor. Jag fick en känsla av att han precis som jag ville kasta sig fram och hjälpa Lena. Men vi satt snällt kvar som iakttagare, avvaktande Vivekas fortsatta order.

Nu började Lena kränga med underlivet och hennes fingerrörelser blev snabbare och ivrigare.
Jag såg hur fittsaften flödade allt ymnigare mellan hennes utspärrade ben.

- Nu Lena får du välja någon av oss som hjälper dig vidare mot orgasm, kom ordern från Viveka.
- Jag väljer dig, Viveka.

Tror du att Johan och jag blev förvånade? Jo, visst blev vi det. Men nog kände jag en viss spänning när Viveka gick fram till Lena, satte sig på knä framför henne och sköt in sitt huvud mellan hennes ben. Vi såg hur Viveka förde in sin mun mellan Lenas fittläppar och hur hon lät munnen vandra fram över den öppna springan i Lenas fitta. Lena stönade högt. Viveka tryckte på och Lena stönade än högre. Lena tog om Vivekas bakhuvud och tryckte henne hårdare mot fittan.

- Å, va skönt. Herregud va skönt. Slicka! Ja, ja, ja. Det går snart för mig. Tryck in din mun hårt och djupt. ÅÅÅÅÅ! Nuuuuu! Jaaaaaaaaaaa! ååååååååå

Lena slängde med kroppen, stönade, skakade. Vilken skön utlösning hon såg ut att få.

Nu var det Vivekas tur att onanera inför oss. Hon intog Lenas förra plats och började smeka både bröst och fitta. Så tog hon fram en dildo som hon haft dold bakom ryggen. Och så kom hon igång i en rasande fart. Snabba skjut in och drag ut. In och ut. Så fram med en dildo ytterligare. Den fick komma in i hennes anus. Där satt du den vackra Viveka och arbetade, dels med den grövre dildon i sin fitta och med den smalare i sin röv. Vi såg svettpärlor på hennes panna.

- Åååå, det är toppen. Mina trogna kukar gör mig superkåt. ååååååååå!

Vilken frenesi hon visade. Det smaskade om hennes fitta. Jag kunde knappt bärga mig. Jag började runka men så skrek Viveka.

- Stopp, Bertil. Kom till mig!

Jag gick fram till Viveka och ryckte på hennes befallning ut dildon ur hennes fitta och låt så
min mun börja att intensivt slicka hennes fittläppar. När jag så tog hennes clitta mellan mina läppar gick det för Viveka. I en våldsam orgasm vräkte hon fittan hårt mot min mun och sände i en explosiv sprutorgasm fittslem djupt in i min mun. Jag svalde med glädje.

Nu var det Johans tur att äntra scenen, dvs inta den stol som Lena och Viveka använt. Jag såg att Johan var starkt upphetsad och han hann knapp sätta sig till rätta förrän han började runka med kraftiga tag. Han böjde sitt huvud bakåt och blundade. Vi märkte alla hur det strax började rycka i hans kropp och vi förstod att det skulle gå för honom inom några sekunder.

- Kom Viveka, skrek Johan. Ta satsen i din mun. Nu går det för mig. Nuuu! Ja, nuuuuu! Åååååå. ååååååååååå.

Viveka var snabbt framme och hann precis lagom få munnen över Johans sprutande kuk. Hennes mun fylldes av varm sperma. Jag såg hur hon svalde flera gånger och hur hon därefter vände sig mot oss andra med ett brett leende.

Så var det min tur. Jag tog det litet lugnare än Johan. När jag kände att utlösningen var nära ropade jag fram Lena, som skickligt och vant lät sin mun omsluta min kuk. Hon smekte ollonet med sin tunga och gav mig en underbar njutning innan hon lät min kuk glida längre och längre in i sin mun. Hon tog in den djupt i svalget och lät den sedan vandra ut för att så på nytt låta den glida in i djupet av sin mun. Så fortsatte hon tills jag var helt färdig för en total orgasm. Mina spermasprut blev eruptiva och jag blev totalmatt och sjönk ihop på golvet bredvid Lena. Johan och Viveka applåderade.

Så gick vi in i Vivekas sängkammare. Lena och Johan skulle visa hur de genomförde ett analknull. Lena ställde sig på alla fyra med baken i vädret. Johan drog på sig ett par tunna plasthandskar, tog fram en tub med glidmedel, klämde ut en stor klick på långfingret och började bearbeta Lenas röv. Klick efter klick tog han på fingret som han sedan stack in i Lenas anus. Det måste ha blivit proppfullt i hennes bak. Lena tycktes gilla behandlingen. Vi fick höra små förtjusta stön från henne hela tiden.

- Kom med kuken nu. Hur länge ska jag behöva vänta? Kläm in den!

Johan runkade upp sin kuk till stolt styvnad, kröp upp bakom Lenas bak och klämde in kuken. Trots glidmedlet tycktes det gå trögt. Johan sköt på och sköt på under kåta tillrop från Lena. Till slut hade han fått in kuken ända till roten och nu flämtade och skrek Lena. Hon njöt.

Viveka och jag tittade på medan Viveka stilla runkade min kuk som nu fått maximal dimension. Just när Johan på sitt håll kommit i botten satte sig Viveka på min kuk och började rida. Underbart skönt. Så härligt. Det gick darrningar igenom min kropp. Viveka rörde sig
rytmiskt upp och ner. Ibland stannade hon till i bottenläget och gjorde cirkelrörelser med sin
fitta. Jag kände hur det gick sköna ilningar genom kuken.

Vivekas ritt blev plötsligt våldsam. Hon ökade takten och jag såg hur hon började närma sig klimax. Hon stönade och skrek:

- Du har världens godaste kuk, Bertil. Spruta mig full! Åååå, så skön din kuk är! Kom nu, jag kommer strax, Nuuuuuuuu. Spruta! Kuken kom! Kom! Nuuuuuuuuu! Åååååååååååå!

Och så krampade Viveka och jag kunde då inte längre hålla tillbaka min sperma. Den slungades nu ut i kraftfulla strålar djupt in i Vivekas fitta. Vi tumlade av stolen som vi suttit i och blev liggande på golvet, totalt utslagna.

Från sängen hördes nu mångahanda ljud. Lena och Johan hade tydligen ett härligt knull. De skrek och tjoade och lyftes nu fram i våldsamma orgasmer.

När jag återhämtat mig kände jag hur Lena kröp ner på golvet bredvid mig. Hon förde in sin tunga i mitt öra, ett av mina känsligare ställe. Så viskade hon.

- Jag vill ha ett knull med dig, Bertil. Din kuk ser så god och tjock och stor och lång ut. Jag vill att den ska komma in i min plaskvåta fitta.

Lena greppade om min kuk och förde den till sin mun. Med tungan spelade hon över ollonet. Jag kände hur blodet rusade till kuken och hur det svällde och blev stor. Jag vred mig så jag fick in mitt ansikte mellan hennes lår och nu låg vi en ställning 69. Lenas fitta var verkligen våt. Runt den fanns också spermaklickar. Vilken underbar och kåt kvinna hon var. Jag njöt av att slicka i mig av alla könssafter som flöt i och runt hennes fitta. Lena kved. Jag stönade.

Nu kunde jag inte hålla mig längre. Jag bytte ställning och drev in kuken i ett enda tag till botten av hennes våta fitta.

- Ja, ja, min älskade Bertil. Jobba nu! Snabbt och hårt.

Och det gjorde jag. Jag pumpade, stötte, drog ut, lät kuken nosa på Lenas clitta, körde in den igen. Vi knullade av bara den och sprut och orgasmer lät inte vänta på sig.

Efter vila fortsatte vi med att Lena red mig och vi fick på nytt sköna orgasmer.

Kvällens clou kom när Viveka lade sig på rygg på salsbordet med sina ben vitt särade och vinglande över kanten. Jag gick fram till henne och körde in kuken i hennes fitta. Jag hann inte knulla särskilt länge förrän jag kände hur Lena la sig på mig med fittan mot min röv. Hon började följa med i mina knullrörelser, så trycket från min kuk in i Vivekas fitta ökade, något som hon tydligen uppskattade. Så kände jag hur Lenas händer sökte sig till Vivekas bröst.

- Knåda dem, knåda dem, skrek Viveka.

Johan blev upptänd av vad han såg och förde in sin kuk i Lenas anus. Hans stötar blev våldsamma och jag sköts av dem häftigt framåt så att min kuk stötte mot livmodertappen i Vivekas vulva. Gång på gång skedde det. Jag behövde nu inte längre själv arbeta. Jobbet
stod Johan för. Han lyckades styra oss alla och vi fick som en härlig final samtidiga utlösningar.


 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.