Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/6, 2019 kl. 23:59, av Sixten

Knullfest

Plötsligt kände jag Bengts knä mot mitt och efter ett tag hade jag hans hand på mitt lår. Jag såg honom djupt i ögonen och han vek inte undan med blicken, tvärtom log han öppet och inbjudande mot mig. Jag log tillbaka och kanske gav det honom mod att gå

Jag heter Anita. I dag vaknade jag i en sällsam dröm. Jag såg en stor, bamsig kuk med fråndragen förhud mitt framför och nära intill mitt ansikte. I kukens öppning såg jag en stor spermadroppe. Jag försökte sträcka mig mot den och ta den i min mun. Men då försvann den och jag vaknade.

 Jag steg upp, duschade, smorde in min kropp med balsamolja och droppade litet parfym mellan mina bröst. Jag kände mig aningen kåt, kanske i minnet av kuken jag sett i min dröm, och det var inte utan att jag längtade efter en man. Kanske kunde jag finna honom i dag. Min väninna Karin och jag skulle promenera på stan och gå på restaurang. Kanske kunde jag där flirta in mig hos en stilig karl. Så nu gällde det att vara raffigt och frestande klädd. Jag tog på mig en halvkupig BH och en djupt dekolleterad blus och uppslitsad kjol och högklackade skor. Jag kände mig nästan syndig i klädseln, som fick beröm av Karin då vi möttes.

 Efter någon timmes rundvandring slank Karin och jag in på Lagunen, en av stadens inneställen. Vi beställde en flaska vitt vin, skålade med varandra och såg oss omkring i lokalen. Ett par bord bort satt ett par herrar i vår ålder, ett par riktiga snyggingar tyckte vi. Jag fäste mig särskilt för den ene av dem. Han var mörkhårig, hade rak fin näsa, proportionerliga öron och ett glatt leende på sina läppar. Han var i ivrigt samspråk med sin kamrat.

 Det båda herrarna fick så småningom syn på Karin och mig. De lutade sig närmare varandra och vi förstod att de kommenterade oss. Så tittade båda bort mot oss och vinkade till oss. Vi besvarade vinkarna och de gjorde handrörelser som inte kunde tolkas annorlunda än att de ville att vi skulle komma till deras bord och förena oss med dem. Karin ville gå till dem genast men jag fick henne att sitta kvar. Man har bättre chans om man inte visar sig alltför angelägen.

 Min favorit bland de två reste sig nu och gick fram till oss. Han bugade sig inför oss och presenterade sig som Bengt Furuhed, ingenjör. Han bad att han och kamraten skulle få bjuda oss på vin och en liten matbit. Vi kunde inte neka .

 Vi fick en mycket trevlig stund tillsammans. De båda herrarna var både artiga och verbala. Bengts kamrat hette Björn Ringsten, också han var ingenjör.

 Vinet jag drack steg mig åt huvudet och jag började känna mig riktigt uppåt. Plötsligt kände jag Bengts knä mot mitt och efter ett tag hade jag hans hand på mitt lår. Jag såg honom djupt i ögonen och han vek inte undan med blicken, tvärtom log han öppet och inbjudande mot mig. Jag log tillbaka och kanske gav det honom mod att gå ett steg ytterligare i sitt närmande.C

 Frågan var nu om jag skulle låta Bengt gå vidare i sin attack. En annan dag, en dag utan vin efter en natt utan en bamsig kuk i drömmen kanske jag hade stoppat honom och fått honom att dra bort sin hand. Men nu var jag svag, jag var en längtande kvinna och jag tyckte Bengt var mycket tilldragande, en man av det slag jag skulle kunna älska. Jag lät honom därför hålla handen kvar och jag kände hur våt jag blev i trosorna.

 Bengt fortsatte inte med någon rörelse in i min grotta, men han lät handen ligga stadigt kvar. Jag tittade på Karin. Jag såg att hon var exalterad och upptäckte snabbt orsaken. Björn var inne med en hand mellan hennes ben. Tydligen höll vi på att bli förförda båda två. Hurra, tänkte jag. Nu kommer både jag och Karin att få kuk.

 Bengt föreslog att vi skulle fortsätta vår bekantskap hemma hos honom. Karin och jag hade inga invändningar. Bengt ordnade fram en taxi och vi var snart hemma hos honom. Då vi kommit in i hans lägenhet föll han och jag i varandras armar. Vi gav varandra heta och djupa kyssar, våra tungor möttes och virvlade runt. Våra kroppar trycktes mot varandra. Jag kände hur Björn fick stånd. Jag kunde inte låta bli att känna på hans kuk genom byxtyget och han stack in handen under min kjol och fann strax min fittöppning. Vi var heltända.

 Björn hade tryckt upp Karin mot väggen och hade lyft upp ett knä mellan hennes ben. Jag hörde hur Karin gav ifrån sig ett stönande och såg hur hennes ena hand drog ner blixtlåset i Björns byxor.

 Bengt hade nu fått in ett par fingrar i min fitta. Jag stönade av välbehag. Han fingerknullade mig en bra stund sedan lyfte han upp mig och bar mig in i sitt sovrum, släppte sakta och försiktigt ned mig framför sig. Vi blev stående framför varandra en lång stund utan att säga något. Jag ville inte ta något initiativ utan hoppades att han skulle göra det. Jag kände mig, trots de påbörjade intimiteterna, blyg för Bengt. Det var ju bara några timmar sedan vi först såg varandra. Så sa Bengt:

- Älskling, jag åtrår dig och vill göra det så skönt för dig som jag någonsin kan. Får jag ta av dig dina kläder, plagg för plagg?
- Ja, om jag sedan får klä av dig.
 Bengt började avklädningen nerifrån. Skor, strumpor och kjol tog han av och så, jag darrade till, drog han ner mina stringtrosor. Han blev stående blickstilla och betraktade min fitta, så ställde han sig på knä och sköt in sin mun mot fittöppningen. Jag kände hans tunga spela fram och tillbaka över blygdläpparna och sedan tränga in mellan dem. Blodet rusade till fittan. Jag kände hur fittsaften rann fram och jag märkte hur Bengt sög den i sig. Jag höll på att dåna av brunst. Jag högg tag i han hår och drog hans huvud hårt mot fittan.

- Ååååh, Bengt, jag förgås. Jag har aldrig varit så kåt förr. Nu måste jag få klä av dig.

 Jag drog av Bengt hans byxor och kalsonger och greppade tag i hans stolta ståkuk. Jag kunde inte låta bli att ta den i min mun, skjuta munnen in över den, dra ut munnen till ollonet och låta min tunga spela runt dess underkant.

- Ååååååh, Anita, Anita, du är guddomlig.

 Jag grep tag i förhuden, drog den fram och tillbaka. Jag märkte att det höll på att gå för Bengt och styrde hans mot mitt bröst där jag fångade upp ett par rejäla spermasatser. Jag masserade in sperman i min hud, knäppte upp Bengts skjorta, drog av honom den och hans undertröja och så var han helt naken framför mig.

 Vilken välväxt man han var! Men hans penis var bedrövligt slak. Jag grep tag i den och fick den snabbt fullstor.

- Hur vill du bli knullad min älskade Anita.
- Å, tag mig bakifrån.
 Jag ställde mig på alla fyra i Bengts säng och Bengt kom med sin kuk till fittöppningen. Han lekte en stund med kuken mot min clitta och körde den sedan mjukt och försiktigt in i min vulva.

- Du är härligt våt, du min underbara knullkompis. Han glider så skönt och lätt.
- Mmmmm, Kör hårt Bengt! Djupt in i mig! Jag är dödskåt. Knulla mig snabbt och hårt!

 Och Bengt körde på. Häftigare och häftigare. Jag tog tag i hans stenar och det gjorde att han exploderade med en kraft jag inte trott var möjlig. Jag kände åtminstone fyra kraftiga ejakulationer i djupet av min fitta.

 Vi föll ihop i vila. Nu hade Bengt fått utlösning vid två tillfällen och jag vid ett. Så vaknade livsandarna, vi började kyssa varandra. Jag la mig på rygg. Med förnyat stånd la sig Bengt ovanpå mig och förde in sin bamsekuk i min fitta. Jag drog isär mina ben och höjde dem så att jag fick mina tåspetsar intill mitt huvud. Därmed hade jag givit honom den största öppning till mitt inre jag var mäktig. Jag undrar om det är en kvinnlig instinkt som får mig att servera fittan på detta sätt, som på ett silverfat. Kanske är det kvinnans hemliga och starka önskan att bli befruktad som gör att hon gör passagen till sitt organ så vid. - Dessa tankar for genom min hjärna medan Bengt pumpade på, snabbare och snabbare. Det var vidunderligt skönt.

- Bengt, en sån underbar kuk du har. Jag vill ha honom i mig flera timmar till. Det är himmelskt skönt.

 Bengt knullade på och knullade på. Det gick för mig men han hade en stund kvar till sin utlösning, som kom samtidig som jag fick en orgasm på nytt

 Vi låg så en stund avslappnade och talade om hur skönt vi haft det. Bengt synade min fitta och jag hans kuk och så började vi smeka varandra. Jag tog kuken i min mun och Bengt la sig så att han kunde slicka min fitta. Skönare och skönare blev det och snart gick det för oss båda. Jag fick en härlig stråle sperma direkt in i min mun. Jag hörde Bengt stöna. Så hörde jag honom mumla:

 - Din fitta, Anita, vill jag alltid ha.

 Seden vi vilat ut föreslog Bengt att vi skulle gå och undersöka hur Björn och Karin hade det. Vi gick in i det rum de höll till i. Där fann vi Björn sittande på sängkanten med Karin i sitt knä vänd mot hans bröst. Karin gungade upp och ner och Björn hjälpte henne fram och tillbaka med sina händer runt hennes skinkor. Båda stönade våldsamt. Karin skrek:

- Björn, ge mig orgasm! Öka takten! Knulla fortare. Spruta nu! Nu!

 Och Björn skrek:

- Karin, jag kan inte fortare. Det går snart för mig. Jag skall spruta din fitta full.

 Jag kände hur min kåthet återvände när jag såg och hörde dem. Jag förde min hand ner till clittan. Bengt såg det, förde handen till sin kuk och började runka. Han fick genast stånd och förde in sin pelare i min grotta där vi stod framför varandra mitt på golvet. Åh, vad skönt det kändes att åter ha Bengts kuk i mig. Vi knullade på i god takt och fick, kunde vi konstatera, utlösning båda två samtidigt som vi hörde två avgrundsvrål från sängen. Björn och Karin hade fått sina orgasmer.

 Senare sa jag till Bengt:

- Jag skall anteckna i min dagbok att denna dag gav mig det skönast knull jag någonsin haft.

 Bengt kysste mig och vi bestämde tid för nästa knullfest

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.