Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/6, 2019 kl. 23:59, av Sixten

Sif och Sara

Sifs ena hand tog mig om nacken, den andra vandrade sakta men bestämt ner till mitt skrev. Jag kände hur Sif drog ner min gylf och hur hon fick tag i min kuk.

Min son Erik, 16 år, spelar handboll. Han tränar tisdagar coh torsdagar mellan klockan 19 och 20. Det händer att jag sitter på läktaren åtminstone någon halvtimme och tittar på hans och kamraternas träning.

 Jag har på sista tiden kommit oftare och gärna en stund före pojkarnas träningsstart. Jag måste erkänna att anledningen till min närvaro i första hand inte är för att se på den flickgrupp som tränar före pojkarna utan för att kika på en av mammorna på läktaren, en synnerligen tilldragande, ungdomlig kvinna

 Första gången satt hon rätt långt från den åskådarplats jag valt men numera har jag efter successiva förflyttningar kommit henne allt närmare.

 Hennes skönhet frestar. Hon fick det att pirra i hela min kropp. Hon har ett vackert, rätt långt hår, fin rak näsa, höga kindknotor, fylliga läppar och fint putande bröst.

 Nu har vi varit samtidiga åskådare så pass många gånger att vi ler och nickar mot varandra från våra åskådarplatser.

 Jag har börjat fantisera om kärleksakter med henne, min okända läktarkompis. Jag är numera efter min skilsmässa svältfödd på älskog. Det har hänt att jag vaknat mitt i natten med ståkuk och satt i gång att dra handtrallor. I fantasin är det då alltid hon, min vackra, sköna från handbollsläktaren, som ger mig njutning och som driver mig till våldsamma sprut. Så välgörande, så nödvändigt, så skönt.

 Men så kan det inte få fortsätta har jag sagt mig. Jag måste ta mig i kragen, jag måste bli bekant med min idolkvinna.

 I dag vågade jag det. Jag satte mig intill henne, presenterade mig och inledde ett samtal med några synpunkter på flickornas träning. Vi var snart i fullt samspråk med varandra. Hon hette Sif och var mamma till den handbollstränande Sara, 16 år precis som min son.

 Sif hade många synpukter på ungdomarnas träning men lättade också en del på förlåten när det gällde hennes personliga förhållanden. Jag fick bland annat veta att hon var skild sedan ett år. Maken hade varit grovt otrogen och dessutom börjat titta litet för djupt i glaset. Jag förstod hennes situation eftersom jag blivit övergiven av min hustru för flera år sedan.

- Hur känns det att vara utan man, Sif.
- Bara bra, jag gör vad jag själv helst vill.
- Men är det inte litet ensamt på kvällen, strax före sängdags.
- Jag förstår vad du tänker på, Lars, men det finns ju hjälp.

 En svag rodnad spred sig på Sifs kinder. Jag skulle bra gärna veslat veta om hon hade någon älskare eller om hon tänkte på stimulans hon själv kunde ge sig.

- Kan jag räknas in i sådan hjälp?
- Du fattar snabbt, Lars. Jag svarar inte nu men om du följer med mig hem så kan vi ta upp frågan på nytt.

 Jag kände med ens att penis fick en uppiggande blodtillförsel. Jag tittade ner och såg att mina byxor började puta ut.

 Sif log inbjudande mot mig. Jag började ana en intressant fortsättning på vår bekantskap.

 Erik dök upp. Jag gav honom besked om att jag inte skull kika på hans träning och att jag kanske inte skulle dyka upp hemma förrän ganska sent.

 Sif tog plats i min bil. Under större delen av bilfärden hem till henne höll hon en hand på mitt högra lår. Jag kände hur förväntningarna började krypa under mitt skinn och hur kuken växte i mina byxor.

 Väl inkomna hos Sif knäppte hon upp en knapp i sin blus. Springan mellan hennes vackert välvda bröst vidgades. Sif gick ut i köket och kom efter ett tag tillbaka med två glas whisky.

- Skål, du förföriske man!

 Var detta den definitiva signalen på att det var fritt fram? Jag förde glaset mot mina läppar och tog ett steg närmare Sif. Hon knäppte upp ytterligare en knapp i sin blus och nu visade sig hennes bröstvårtor tydligt.

- Du är minst så förförisk som jag, Sif.

 - Förförisk är man när man längtar. Erkänn Lars att vi båda är jättekåta nu.

 Jag ställde ifrån mig mitt glas, gick tätt inpå Sif, tog hennes glas och ställde bort det.

 Sif knäppte upp blusen helt, slet av sig den och behån i en rasande fart. Där stod hon nu med frilagda, stora och vackra bröst.

 - Kyss dom, Lars!

 Så gjorde jag. Sif gav ifrån sig ett ljud mitt mellan en suck och ett glädjerop när jag förde min mun till ett av dem.

- Lars, det är ljuvligt. Å, så skönt.

 Sifs ena hand tog mig om nacken, den andra vandrade sakta men bestämt ner till mitt skrev. Jag kände hur Sif drog ner min gylf och hur hon fick tag i min kuk.

 Kuken var fullstor nu.

- Lars, å, Lars, du har grejor. Den är då inte dålig.

 Sakta började Sif dra förhuden på min penis fram och tillbaka och jag flyttade över min mun till hennes andra bröst.

- Jag tror han växer ännu mer. Å, min gud, ska jag få honom i mig, en sån bamsekuk?

 Nu kunde jag inte styra mig. Jag gick ner på knä, drog av Sif kjolen. Hennes tajta trosor rev jag sönder i min iver att snabbt komma åt hennes paradisgrotta.

 Fittor är frestande för en man och sjufalt mer frestande för en kåt man, varmt och längtande inbjuden av en kåt kvinna.

 Sifs fitta hade tjocka långa fittläppar, våta och fuktiga. Jag stirrade som förhäxad på dem.

- Sätt igång då, Lars! Slicka! Slicka!

 Jag var inte nödbedd. Min tunga for fram och tillbaka över Sifs fitta. Så lyckades jag klämma in den ett långt stycke mellan läpparna. Jag kände hur den uppkåtande saften stärkte mitt stånd. Jag slickade fram och tillbaka, förde så tungan upp mot clitoris, där jag lät den virvla runt.

 Sif stönade. Hon tryckte sitt underliv hårt mot min ansikte. Jag förlorade balansen och hamnade på rygg.

 Där låg jag nu och kuken stack ut genom gylfen. Sif såg det och tog sin chans. Utan att tveka var hon över mig i sittande ställning och styrde så med säker hand min kuk in i sin fitta.

 Detta var ett underbart ögonblick. Känseln av en varm kåt kvinna som med sin slida omfamnade min kuk var himmelsk.

 Sif inledde sin ritt. Upp och ner. Till en början helt sakta, sedan i ökad takt. Ibland, då min kuk var längst in i henne stannade hon upp och lät sina fittmuskler krama om min hårt uppsvällda kuk.

- Sif, du är underbar. Så här skönt har jag aldrig haft.
 - Inte jag heller, Lars.

 Känslorna i kuk och kropp ökade och till slut kunde jag inte hålla tillbaka det välsignade sprutet. Min sperma vräktes med full kraft i Sifs nu genomvåta fitta.

- Ååååååååååååå, duuuuuu, Lars, jaaaaaaaaaa, nuuuuuu

 Sifs orgasm var ett faktum, liksom min varit sekunderna innan.

 När vi återhämtat oss slickade Sif upp all den sperma som fanns kvar på toppen av min kuk. Hon log mot mig och bedyrade att hon aldrig smakat något så gott.

 Plötslig står Erik och Sara i rummet. Jag och Sif är helt nakna. De båda ungdomarna stirrade som förhäxade på oss.

 - Men mamma, har du knullat med Eriks pappa?
 - Ja, Sara, det var helt underbart.

 Sara tog Erik i sina armar, kysste honom.

- Erik, vi måste göra som dom gjort. Jag är kåt på dig.

 Erik såg litet bortkommen ut men Sara lyckades få honom tänd och snart kunde Sif och jag se de båda ungdomarna grovt hånglande framför våra ögon. Sif och jag drog oss något undan och Sara fick ner Erik i soffan. Hon hade fått av sig de flesta kläderna liksom Eriks byxor
 och kalsonger. Eriks kuk stod snett upp. Den var faktiskt ståtlig, det måste jag erkänna, faktiskt helt jämnbördig med med min.

 Sara bredde ut sina ben.

 - Kom nu Erik, in med honom!

 Erik tittade på mig, en aning skamset bedjande om lov. Jag nickade åt honom och strax hade han skjutit in sin kuk i Saras tonårsfitta.

 När Sif och jag såg de båda ungdomarna i ett våldsamt knull blev vi på nytt kåta. Sif ställde sig på golvet på alla fyra och jag förde in min kuk bakifrån i hennes våta, spermadroppande fitta.

- Knulla mig, djupt och hårt Lars!
- Ja, ja, älskade Sif.

 Sara gav till ett ljudligt orgasmskrik och det fick mig att börja pumpa in och ut med kuken i Sifs fitta med rasande fart.

- Ja, bra så, Lars. Ös på!

 Den stråle sperma som nu hamnade i Sifs inre var om möjligt kraftigare än den förra jag bestått henne med.

 Efter en stund satte vi oss alla fyra i Sifs fina plyschfåtöljer. Vi tittade litet frågande på varandra. Det var faktist en ovanlig situation med mor och dotter knullade av mammans nya bekantskap och dennes son.

 Jag märkte att längtan tändes i Sifs blick. Jag följde den och såg att den fastnat på Eriks kuk, som nu rest sig i sin fulla storlek. Ville hon ha ett knull med min son? Detta vore något extraordinärt.

 Min blick gick till Sara och hennes fitta, till tonårsfittan med de söta långsmala läpparna och med en ström av kvinnosaft och sperma i öppningen. Tänk! Kunde det bli möjligt? Min kuk i en tonårsfitta. Tanken svindlade.

 Jag började känna en obetvinglig lust. Här fann ju ändå en möjlighet. Varför inte utnyttja den? Det kunde väl inte vara fel. Vi var ju säkert alla fyra helkåta. Ville Sif och ville Sara så skulle väl inte jag säga nej. Erik skulle nog inte ha något emot att få ytterligare ett knull.

 Jag kikade på Sif. Hon gav mig en medgivande nick och så gick hon bort till Erik beredd att använda alla sina förförelsekonster.

 Jag såg bort mot Sara. Hon hade börjat pulla sig och verkade närma sig orgasm.

 - Stopp Sara! Jag kommer.

 Min röst var hes av kåthet. Sara tittade upp på mig och jag såg i hennes ögon hur kåt hon var.

 Så var jag snabbt framme vid henne. Jag tog hennes hand från hennes fitta, förde den till min kuk. Min andra hand började stryka över hennes fittläppar, sakta först, sedan snabbare och med ökat tryck. Vi såg varandra in i ögonen och vi såg båda att den andra ville.

 Sara knuffade omkull mig, satte sig över mig så att hennes fitta kom över mitt ansikte.

 - Slicka mig!

 Kort och bestämt, fordrande. Sara visste vad hon ville.

 Jag slickade henne fram till en punkt där det höll på att väga över till en orgasm för henne. Hennes fittsaft gjorde mig berusad.

 - Rid mig nu, Sara!

 Sara var genast med på noterna. Det blev en härlig ritt. Jag kände hur trång hennes tonårsfitta var och det gav mig nästan på nolltid en vidunderlig orgasm.

 Sara skrek i högan sky och bara en halv minut hörde jag att det gick för Sif och Erik.

 Vi låg stilla en stund. Så hörde jag plötsligt Sifs röst:

- Låt honom vara kvar, dra inte ut. Du kan mer Erik.

 Som ett eko kom det från Sara:

 - Lasse, stanna kvar. Jag vill knulla mer.

 Min kuk var helt slak. Sara satte igång att knipa med sina unga starka slidmuskler och jag började känna att det fanns en del liv kvar i mitt kön.

 Saras muskler och de juckningar hon satte igång med fick den nyss så trötte kuken att styvna till och jag började från mitt underläge stöta upp mot Saras nedåtgående rörelser.

 Jag jobbade på allt jag kunde. Svetten började bryta fram i min panna.

- Å, du gör det så skönt, Lasse. Knulla på! Mera! Mera!

 Saras ögon glödde.

-Hur känns det att knulla med en mogen man? Min röst var bara en viskning men Sara hörde mig.

- Mogna män ska bli min melodi. Du är suverän, Lasse.

 Vi knullade snabbt, intensivt i över fem minuter och till slut gick det för mig men då hade Sara redan fått en tre fyra orgasmer.

 Efter en stund lösgjorde jag mig från Sara, steg upp och det var först nu jag drack upp min whisky.

 Sif och Erik, de låg bara någon meter från den plats där Sara och jag legat, var igång igen. Sif gav ifrån sig skyhöga stön och Eriks ända guppade upp och ner över hennes breda höfter. Jag förstod att Sif gav honom allt hon kunde. Jag kunde inte ta miste på det orgasmskrik han gav ifrån sig.

 Två vid det här laget slaka kukar och två välfyllda fittor hade haft en fest som länge kom att leva i våra minnen.

 Erik avslöjade senare för mig att knullet med Sif och Sara varit hans debut,

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

DaoDao

Härlig berättelse! :)

5/8, 2019 kl. 10:38

#2

erosvän

Hetsande upplägg, utveckla historien!

17/6, 2019 kl. 07:18

#1

Lappen

Kanon bra, mera....

15/6, 2019 kl. 07:08