Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/6, 2019 kl. 10:33, av kronokalle

Gruppsex med mamma

Ett sommarhäng som går över styr

Det började med en tilltrasslad och plötsligt tillkommen kväll. Ett inte helt logiskt gäng hamnade runt ett soffbord med Absolut kurant, någon billig kopia av Champagne och Shots med smak av Hallonbåtar. Respektive dryck i rikliga mängder. Under såna omständigheter kan det mesta hända. Något denna sanna historia utan tvekan är ett bra exempel på.

Jag var vid tillfället en 31årig kille med ordnade levnadsomständigheter och ett i allmänhet bra liv. Snygg och välutbildad sambo, najs hus och bra jobb. Dessutom hade jag en grym KK. Hon var 16 år äldre än mig, 47 år alltså. När vi träffades av en tillfällighet på en ”After Work” blev det lite flirtande i Baren. Följt av en del Messenger veckorna efter det, sen smög vi igång med lite träffar. Precis när vi började chatta hade hon flyttat ifrån sin man som också var pappa till hennes tre barn. 11, 13 och 14 år. Samtliga pojkar. De två yngsta bodde varannan vecka hos henne, den äldre sonen kom oftast på helgerna när det passade och fanns intresse. Det verkade vara bra kontakt mellan dem allihopa.

Min KK var ingen vän av ”Vanilla”. Det skulle vara hårt och rejält. Redan efter några gånger började hon prata om sina fantasier medans jag hade kuken i något av hennes välknullade hål. Visste om att hon hade ytterligare en kille som hon träffade ibland. Så hon kunde, och behövde uppenbarligen ha mycket kuk i sig.

Vi var såklart försiktiga när vi sågs, särskilt för min skull då jag hade sambo och allt det där. Hon ville inte heller att det skulle komma ”ut”. Hon hade ett respektabelt arbete vid ett revisionsföretag och var noga med sitt rykte och hur hos sågs av sin omgivning. Jag minns däremot att jag vid denna tiden reagerade på att hob var väldigt öppen med sina utsvävningar, gentemot sin 14 åriga son. Deras relation var i det fallet lite väl kunde jag känna. Men det spelade inte mig någon roll, inget jag brydde mig om.

Lite om min mamma nu, om hennes person och om relationen mellan henne och mig. När jag var 31 var min mamma 55. Va hade inte och har egentligen ingen särskilt nära relation fast vi bor i samma stad och jag bodde med henne fram till dess att jag var 19.

Vid det tillfälle som upplevelse historia utspelar sig, var mamma omgift sedan 4-5 år. Hon hade nog en bra relation med sin man och levde allmänt ganska bra och hade det gott ställt. Men nått inom henne spökade uppenbarligen 😊.

Jag bodde strax utanför Jönköping, morsan och min KK också. Det började en dag i mitten på juli, det var sedan flera veckor ruggigt varmt och det blev en del turer med båt på Vättern och en del besök i min sambos föräldrars sommarstuga uppe vid Bråviken. Tyvärr, eller i alla fall på grund av att min sambo hade kort semester fann jag mig lite rastlös, denna extremt varma sommardag utan några speciella planer. Kollade Facebook, snurrade lite på Messenger, lite på KIK osv. Det vanliga för dagar och stunder utan något särskilt att göra. Funderade på om jag skulle köra upp till den där stugan vid Bråviken, som jag visste var tom. Sambon var på jobbresa och skulle vara borta 4 dagar så hade inget direkt att passa. När jag satt och funderade på vad jag skulle ta mig för, plingade det till på KIKEN.

Det var ett s.k. hemligt meddelande som krävde kod för att öppna och läsa. Det var min KK som inte kunde låta bli att informera mig om att hon satt på sin baksida, i en ny svart och lite blank Bikini. Strax följde ett bort på hennes nedre del, liggande i en solstol. Det var en helt ok bild och precis som alltid när hon hintade snusk så spände det till i ”HK_21” som hon envisades med att kalla min manlighet. Inte för att den var 21 cm, vilket den i och för sig var, och fortfarande är….hoppas jag. Utan för att hon helt enkelt tyckte att jag var påtagligt ung, så mina 31 år blev 21 år i hennes fantasi vilket blev hennes smeknamn på mig. Hur som helst, det var inget jag störde mig på. Tvärt om, det var mer än ok.

Min KK, vi kallar henne helt enkelt för KK. Blir bäst så. Hade inte heller något speciellt för sig. Givetvis ville hon ha kuk i sig, så var det alltid när hon hörde av sig. Chattandet gled snabbt in på snusk, även det precis som alltid när vi hade kontakt. Minns inte exakt vad vi avhandlade för minnen, planer och fantasier innan vi började överväga eventuella dejtmöjligheter. Undertiden vi chattade på plingade även mamma till på luren, inte på KIK men på Messenger.

Hon hade inte heller något för sig, hennes man hade precis som min sambo fått gå in och jobba. Han hade fått påstötningar från någon kund och åkte till Stockholm. Precis som vanligt när jobbet tog honom till Stockholm passade han på att sova hos sin bror som bodde där uppe. Mamma var precis som jag och precis som KK utan några direkta planer. Rätt kvickt landade morsan i att hon ville åka och bada, precis samtidigt kom KK med nästan samma planer, eller i alla fall nästan. Hon och sonen hade precis bestämt sig för att åka till deras sommarstuga på Öland. Jag blev utan krusiduller erbjuden att åka med. Jag tvekade i och med att sonen skulle med, jag hade träffat honom några gånger, samtidigt var det inte sååå stor åldersskillnad på oss och jag kände mig inte helt bekväm med att sitta bil tillsammans med honom i de 2.5 timmar det minst skulle ta till deras stuga. Jag hade varit där några gånger innan och hade bra koll på den restiden. Samtidigt tuggade mamma på och skrev om bad eller båt och hade uppenbarligen blivit rastlös hon också. Jag drog ut på att ge henne några besked om jag var med på någon aktivitet, ville först få klart med hur det skulle bli med KK och det alternativet. Efter lite velande sa jag ja till KK, snurrade dock upp situationen med att jag skulle till Tandläkaren, jag ljög helt enkelt för att jag skulle få köra egen bil ner och slippa den potentiellt lite jobbiga situationen med bilresa tillsammans med hennes son.

Jag sa som det var till morsan, hon visste att jag hade en liten smygaffär med KK. Det hade kommit till hennes kännedom efter att jag försa mig vid någon fika, inte så långt tidigare. Hon fulade sig lite, skojade om att skvallra för min sambo om jag inte lovade att vara snäll och. Allmänt retande helt enkelt. Mest för att dryga mig och retas tillbaka skrev jag nått i stil med att

  • har du inget bättre för dig kan du ju åka med ner, jag kör själv vid lunchtid?
  • Jaja, det gör jag gärna, föresten du, är hon den där någon jag känner?
  • Nej, det tror jag inte, hon heter KK och bor *** på ****därvägen.
  • Hmm, nä det är ingen jag vet.

Jag skrev till KK och skojade lite om att det måste vara rättvist, typ att om hon åker med sonen så tar jag med morsan. Efter några fram och tillbaka drog jag snabbt chatten mellan mig och morsan för KK. Hon hade inget emot att min mamma följde med. Hon tyckte till och med att det skulle bli kul att träffa henne. Chattande med mamma slutade i att jag skulle hämta henne klockan 12, chatten med KK tog också snabbt slut i att vi ses framåt 15tiden. Jag kände mig nöjd, även om min mamma och hennes son inte direkt skulle underlätta i fråga om hårt knullande och vad för sexuella utsvävningar vi hade kunnat ägna oss åt. De sista gångerna vi sets hade hon visat en ny talang och en ny sak hon tyckte om att göra. Det var jag som var dominant och hon som ville lyda. Utanför sängen var det dock inga såna roller, vi hade kul tillsammans och var på samma nivå. Vi kunde prata om hur hon ville att jag skulle dominera och utnyttja henne. Sen när det väl var dags lydde hon mig helt och fullt. Sista gångerna hade jag beordrat henne att först slicka mig i röven, sista gången hade jag tagit det ett steg längre. När hon sugit av mig medans jag suttit i hennes soffa hade jag dragit upp benen och blottat mitt rövhål. Jag hade beordrat henne att börja slicka mitt rövhål. Under tiden tog jag i hennes hår och liksom drog henne hårdare med ansiktet mot mig. Hon fattade direkt och började pressa in sin tunga i röven. Jag hade aldrig testat detta innan, inget jag ens tänkt på särskilt mycket. Men det var dubbel njutning, dels var det riktigt skönt, en uppenbar förnedring av henne, samtidigt som jag märkte hur hon älskade att vara mitt smutsiga luder som fick slicka röv.

MEN något sådant räknade jag inte med att få till på en övernattning med hennes son och min mamma i deras stuga. Några vanliga och sköna knull kändes däremot helt och fullt rimligt, faktiskt självklart. Tänkte lite kort att blir det inte läge i stugan så får vi väl glida iväg en sväng.

Efter att packat ihop en väska med lite kläder och en necessär, vilat en stund och duschat körde jag mot morsan. Bodde bara 15 min från varandra så det gick snabbt innan jag körde upp på hennes uppfart och tutade till med bilen. Efter någon minut kom hon ut och vinkade glatt. Inte för att jag tänkte så mycket på det då, även om jag minns att jag reagerade lite på hennes outfit. Hon hade vitt linne av träningsmodell, det satt tajt och visade tydligt hennes ganska små men välsittande bröst. Till det hade hon någon variant av sommarkjol av jeansimitation, fast det var nått spandexmaterial. Tajt var det i alla fall. Såg det inte först men när hon hoppade in i bilen såg jag att det faktiskt var en klänning, ganska kort, tajt och kanske lite, lite genomskinlig. Hon kunde vara sån ibland, klä sig rätt coolt när det var rätt tillfälle. Det var i alla fall snyggt, vilket jag sa till henne. Hon blev glad och jag fick en liten snabb puss på kinden.

Resan gick bra och tiden rann iväg, det hände inget särskilt men jag spanade in min mamma, tydligen lite väl uppenbart. Hon pikade mig och frågade om jag gillade kjolen. Vi blev varmt välkomnade när vi kom fram. Det var en bit in på eftermiddagen och solen var rejält varm och skön. Efter att packat oss in i respektive rum och ätit en lättlunch var det dags för drinkar och häng i den nyinköpta plastrotting-gruppen ute i trädgården. Det sjönk snabbt i flaskorna, humöret var på topp när KK viskade något i mitt öra.

 

 

**

-Vad sa hon, sa mamma lite lagom bestämt.

- Ähh, inget särskilt, svarade jag.

- jooo, kom igen nu!

KK hade precis gått in i stugan för att hämta nått eller vad hon nu hade sagt, innan hon försvann hade hon viskat tyst men tydligt i mitt öra.

  • Skulle du vilja att din mamma tittade på när du knullade mig?

Jag hade inte svarat, men all alkohol och alla teasers under dagen gjorde att jag bara nickade när KK fortsatt viska.

  • Jag vill att hon tittar, både hon och ”sonen” ska titta på oss.

Mamma hade såklart uppmärksammat att det var nått påtagligt och kraftfullt som viskats. Det hade synts på mig, säkert på KK också.

Jag sa, styrkt av all alkohol precis som det var. Att KK fått någon kåtfantasi och vill att du och sonen ska titta på. När jag uttalade just ”sonen” tittade han upp.

  • Va säger ni, började han.
  • KK vill att du och jag ska titta på när dom knullar, hävde mamma ur sig helt utan att linda in det.

Jag blandade en ny drink, först is från is-hinken, följt av Vodka och Crannberry. Uppfattade att mamma och sonen som satt på andra sidan bordet sa något, de viskade inte. Men jag uppfattade ändå först inte vad de sa. Men det var inget jag behövde fundera särskilt länge på.

  • Vi är med, kom det samstämmigt från dem.
  • Oj, ok. Alltså jag vet inte riktigt hur hon tänkt sig alltså. Men huuu, shit va sjukt svarade jag.

 

Jag reste mig och lämnade min mamma och KKs son i trädgården. Gick in till KK som stod vid diskbänken och tog ett glas vatten.

  • Shit, jag behövde vatten, slagit på med all dricka i solen, inledde KKs.
  • Dom vill titta, sa jag rakt på.
  • Oj, wow. men så sjukt. Sa dom det ??
  • Mm.

KK tvekade inte, bad mig vänta medan hon gick in i sovrummet. Kan bara ha tagit 30 sekunder innan hon var tillbaka. Endast iklädd ett par små vita bikinitrosor. Hon tog mig i ena handen och vi gick tillbaka ut i trädgården.

Mamma och sonen satt i den svarta divanen, de sa inget, vi sa inget. De tittade med spänning på oss. Stämningen var fruktansvärt tung av kåthet och förbjuden förväntan. KK tittade mig i ögonen, hon var glansig i en blandning mellan kåthet och fylla.

Hon gled ner på knä framför mig, helt naken förutom de små vita bikinitrosorna. Hon släppte inte min blick. Sakta drog hon ner mina shorts och Kalsonger i ett och min stenhårda kuk fjädrade upp. Nu var gränser passerad. Min mamma och min KKs son satt 1.5 meter ifrån oss när KK började möta mitt ollen med sin tungspets. Hon slickade försiktigt och en sträng mellan mitt ollon och hennes tunga syntes när hon drog tillbaka huvudet en aning. KKs tunga var gudomligt skön under mitt ollon. Hon övergick till att ta ollonet i munnen i små hårda och långsamma sug.

Precis när KK för första gången hade hela mitt ollon i munnen tittade jag på min mamma. Hennes ben hade börjat ”glida isär”. Hon tittade med halvöppen mun, hon såg ”tagen” ut. När hon särade ytterligare på benen såg jag tydligt att hennes svart/rosa-rutiga trosor var alldeles för små och hade glidit av hennes bullfitta och nu låg som en sträng jämte.

Utan att jag hade märkt det, hade KK gått långt ner på kuken, dvs jag hade pressat ner henne. Jag kände tydligt hur det spände i hennes svalg varje gång hon tog kuken ner i halsen. Hon var trång i svalget och jag brukade behöva hålla på en stund så hennes saliv började komma igång och blandas med kväljningar. Då först gled min kuk ner enkelt i halsen på henne. Det krävdes en fast hand bakom hennes huvud och bestämda rörelser. Precis samtidigt som KK för första gången denna dag hade hela kuken nere i halsen vände jag åter blicken mot min mamma och mot KKs son som satt precis brevid. Mamma hade benen lite isär. Hennes trosor syntes tydligt utan att hon på nått sätt satt och uppenbart ”särade”. Sonen hade t-shirt och kortbyxor. Han var dock inte lika ställd som min mamma, det märktes i så fall inte. Han Tittade omsom mig i ögonen, ömsom på sin mamma som nu hade börjat saliva och gegga rejält på min kuk. Han smekte sin kuk utan på byxorna utan att försöka ”mörka” vad han höll på med. Jag tittade övertydligt på KK och sen på sonen på ett sådant sätt att KK skulle fokusera på honom.

Det gjorde hon genom att för en stund ta min kuk ur munnan och distinkt vända sig mot sin son.

  • Och, sa hon bara med blicken fäst i hans.
  • Va, svarade han uppenbart påverkad av situationen.
  • Säg nått då fortsatte KK.
  • Ja, svarade han kort.
  • Hon ska fortsätta, bröt min mamma in.
  • Ja, svarade sonen som nu fått tillbaka fattningen.
  • Vill du att din mamma ska fortsätta suga kuken, fortsatte min mamma.
  • Ja, svarade han kort.
  • Ja det vill jag!

KK och hennes sons blickar möttes och hon log nästan fnittrande mot honom. Han responderade, nickande gillande vilket hon uppfattade som ”fortsätt”. KK fortsatte, något annat kan man inte säga.

Det var fortfarande riktigt varmt när hon fortsatte suga på min kuk, jag svettades, KK likaså.  Trots att de suttit mer eller mindre helt stilla i säkert 20 minuter gällde samma sak min mamma och KKs son som nu satt lite närmare varandra än tidigare. KK släppte fokuset på min kuk, hon reste sig sakta upp samtidigt som hon muttrade nått om att ”stel i knäna av att suga kuk”. KK och min mamma tittade på varandra och stämningen blev för första gången sedan vi började showen lite lättsam, de fnittrade lite åt varandra innan mamma, min egen mamma bröt isen.

  • Min son är nog inte riktigt nöjd än va?

De fnittrade år varandra igen, det gick till och med över i ett lite diskret skratta.

  • Som jag sa, fortsatte mamma.
  • Min son är nog inte nöjd sa jag.

Hon var lite dominant i tonen, inget jag på förhand alls förvänta mig. Hon brukade vara lugn, mjuk och sansad till sin person. Jag stod alltså där och då helt naken, men ett bultande stånd. Mina centimetrar kändes både hårdare, längre och grövre än vanligt. Ingen sa något. KK stod jämte mig i sina små vita bikinitrosor. Mamma satt jämte KKs son, hennes kjol hade glidit upp en bra bit på lären och....Sonens hand vilade över min mammas vänstra lår. Efter någon eller några sekunder gick jag fram till det lilla avställningsbord som stod mellan de två trädgårdssofforna, jag böjde mig och greppade efter en öl. Jag vet inte om det var för att jag var berusad eller för att jag var svettig och varm, men jag tänkte inte på att det var precis jämte mamma. Först när jag satt mig ner i ”den andra” soffan slog det mig, de andra tre hade dock redan reflektera över den omständighet att min i och för sig nu bara halvslaka kuk, varit typ i min mammas knä eller bara någon decimeter från hennes mun.

  • Du skäms inte för dig, sa KK
  • Eller vad säger du? Sa hon till min mamma.

KK hade sagt det lite vitsigt/ironiskt men mamma svarade henne mera allvarligt.

  • Han har stor!
  • Du har riktigt stor kuk, sa mamma och tittade på mig.

Hon vände sig mot KKs son.

  • Hur käns det sonen, att sitta på första parket när din mamma horar för min sons stora kuk?
  • Ööö, jo, svarade han precis lika osäkert som tidigare.
  • Bra, kom han sig i alla för att svara.

KK och jag satt i den ena trädgårdssoffan, min mamma och KKs son i den andra. KK svarade upp mot min mamma.

  • Ingen som hindrar dig från att hora framför en hård kuk om det nu är något du reagerar över, sa KK.

Mamma bytte spår på samtalet.

  • Du är ett fnask!
  • Fan ett riktigt luder är vad du är, sa mamma med lugn och sansad röst.
  • Du låter min son använda dig som ett slaskluder, fortsatte hon.
  • Mm, svarade KK.

Jag var inte helt på det klara med om det var ett spel dem emellan eller om det verkligen var så att min mamma förnedrade KK verbalt. Det spelade ingen roll, verkligen inte. För KK svarade upp på min mammas dominanta översittarattityd genom att ge med sig.

  • Är du avundsjuk på mig? Frågade KK.
  • Du kanske också vill ha Den feta kuken i halsen eller? Fortsatte hon.

KK gled ur soffan och ner på knä med röven snett emot min mamma och sin egen son som satt jämte. Jag var redan helt naken, min kuk hade slaknat och låg mellan mina ben. Fortfarande kladdig av KKs saliv och det hon ulkat upp. Utan att använda händerna tog hon min slappa kladdiga kuk i munnen och började suga. Hon mumlade ljud av njutning, men de begränsades av min kuk som växte i hennes mun och hals. Jag tittade omväxlande henne och min mamma i ögonen. Efter någon minut fastnade min blick på sonen, vi såg varandra i ögonen och jag nickade diskret åt min mammas håll. Han fattade vilken, och la åter sin hand på min mammas lår. Den här gången svarade hon upp mer resolut än vid första tillfället. Han började sakta smeka hennes lår, mamma särade direkt på låren och exponerade hennes fitta helt för honom. Hon viskade något till honom. Jag kunde inte uppfatta vad som sas men de reste sig sakta upp och började klä av sig. KK som stod på alla fyra och sög min kuk uppfattade inte vad som hände. Jag blev otroligt kåt av att se mamma klä av sig naken tillsammans med KKs 14 år gamla son. Min mamma hade en hårig men välansad fitta. En fet bullfitta med tydliga blygdläppar som hängde ut, inte för mycket men ändå tydligt. KKs son var naken samtidigt som mamma. Han hade ingen jättelång kuk med den var hård och grov.

Samtidigt som min mamma satte sig på knä framför honom nickade jag till KK åt deras håll. Hon flämtade till när hon såg min snart 60åriga mamma ta hennes sons hårda kuk i munnen och börja suga. KK blev stel och flämtade till. Hon måste fattat att detta skulle kunna hända. Men när det väl hände måste chocken tagit henne hårt.

  • Kom, sa min mamma till KK.
  • Kom och sätt dig jämte mig.
  • Nej, alltså bara nej, svarade KK tyst.

Jag tittade frågande min mamma i ögonen. Jag nickade mot henne och fick en diskret nickning tillbaka. KK stod fortfarande på alla fyra men nu vänd mot min mamma och sin son. Jag tog ett hårt tag i KKs hår och tvingade fram henne den dryga metern till min mamma. Jag höll kvar mitt hårda grepp och drog fram henne så hon mötta mammas ansikte bara någon decimeter från sin sons hårda kuk. Min mamma tog ett hårt grepp runt KKs käke och tryckte hårt, riktigt hårt och tvingade upp hennes mun. Situationen gick över styr här. Jag håll KK hårt i håret, min mamma pressade upp hennes mun och KKs son tog kuken i hand och riktade mot sin mammas mun. Först försökte hon stänga munnen men tillsammans var vi tre andra mer än hon klarade av. Min mamma stönade till av upphetsning i samma stund som KK gapade och tog sin sons kuk i munnen.

Min mamma tog över mitt hårda grepp om KKs hår och började trycka henne hårdare ner på sonens hårda kuk. Jag var så kåt så jag blev knäsvag av att se detta. Efter bara några försök att få ner sonens kuk genom svalget kom han. Vrålande sprutade han sin egen mamma i halsen. Min mamma drog KK i håret och höll fast henne med näsan mot sonens mage och hans sprutande kuk nere i halsen. Under orgasmen la sonen också sina händer om KKs bakhuvud och pressade tillsammans med min mamma fast KK under tiden orgasmen ebbade ut. När de släppte loss KK klöktes och och kippade hon efter andan innan hon fick tillbaka luften, la sig på rygg på gräset och flämtade efter luft. Vi andra tre stod runt henne, vi liksom bara njöt alla tre av att se henne ligga utlämnad och flämtande mellan oss. En underbart skön känsla av att äga henne kom över mig. Jag vet inte hur min mamma och KKs son kände men de njöt uppenbarligen. Sonens kuk visade inte minsta tendens att vika sig. Min mamma ställde sig med ett ben på varje sida om KKs huvud, hon tog tag om sonens kuk somtidigt som hon började tungkyssa den 14åriga son. De kysstes djupt och slickade varandras tungor.

  • Vill du mer, frågade min mamma sonen.

Han bara nickade.

  • Sätt dig över hennes ansikte, beordrade jag min mamma.

Hon satte sig först på knä över KKs ansikte. Men innan hon kommit ner avbröt jag henne och sa att hon skulle sitta på huk, inte på knä. Det var underbart upphetsande att se mamma sjunka ner över KKs ansikte. För första gången rörde jag min mamma sexuellt. Jag satte mig på knä vid sidan av KKs ansikte och la min högerhand på min mammas feta röv.

Bestämt styrde jag mamma över KKs ansikte, först fick KK snudda vid mammas fitta med tungan innan jag pressade fram min mamma någon centimeter så hennes särade rövhål kom över KKs mun.

KK som nu hade tappat alla hämningar började gny och be mamma komma med röven över hennes tunga. KK gpade och gjorde sin tunga hård, mamma gled sakta i små, små rörelse upp och ner medan KK pressade sin tunga upp i röven på henne.

Min mamma stönade i djupa sköna med höga njutningar. KK la sina händer runt min mammas lår och drog henn hårdare ner över munnen. Min mammas röv öppnade sig mer och mer och efter en liten stund red hon KKs tunga.

Mamma fortsatte medan jag och KKs son ställde oss framför henne. KK fick nu se hur min mamma började suga våra kukar samtidigt som hon fortsatte pressa sitt rövhål över hennes tunga. Min mamma sög oss om vart annat liksom tog vid flera tillfällen in båda kukarna i munnen samtidigt. Vi njut alla fyra och höll på med samma övning en bra stund innan min mamma reste sig. Samtidigt som KK helt slutkörd kröp upp i soffan satte sig sonen i den ena soffan. Min mamma var direkt över honom, gränslade hans kuk och började rida honom stenhårt. Det kan tagit max en minut innan min mamma började skrika att hon kommer.

  • Jag kommer, jag kommer, jag kommer, atönade hon högt.

Hon började skaka och spännde kroppen i en både när hon med ett vrål uppnåde klimax. Jag minns att jag slogs av tanken ”hur fan kan sonen hålla sig”.

Min mamma la sig flämtande över KKs son med kuken kvar i fittan när hennes orgasm ebbade ut. Sonen la sina händer om hennes röv och tycktes bara njuta av att ha min slappa, svettiga och slutkörda mamma över sig. När situationen lugnat sig något tog jag åter igen ett hårt tag i KKs hår och drog fram henne mot föreningen av sin son och min mamma. Sakta men bestämt förde jag KKs huvud och ansikte mot sonens kuk som fortfarande var kvar inne i min mamma.

KK fattade vad jag var ute efter och började slicka på den synliga delen av sonens kuk.

  • Slicka henne i röven, sa jag.
  • Tryck in tungan i henne nu, fortsatte jag.

KK som helt tappat både självrespekt och fattningen tittade inte ens på mig men åtlydde lite fumligt mitt kommande och började direkt pressa in tungan i hennes röv, samtidigt som sonens kuk var kvar i fittan. Mamma som verkat helt däckad vacknade till och började ge ifrån sig sköna stön av njutning.

Nu var det min tur. Jag tryckte bort KK. Knuffade helt enkelt bara undan henne och tog plats bakom min mamma. Ställde mig på knä bakom henne i soffan, sonen hade sina ben ihop och de hamnade mellan mina. Hans grova kuk var inne i botten. Han hade sin kuk i botten på min mamma. Det syntes att han spände ut henne, att han töjde hennes fitta. Det gjorde mig ännu kåtare, själva tanken eggade mig. Att stå bakom min mamma när hon låg framåt böjd över en 14åring.

Som på kommando greppade han tag om min mammas feta röv och drog isär, hennes rövhål exponerades fullt för mig när jag började smeka hennes hål med min hårda stora kuk. Mamma vaknade till när hon kände mig mot rövhålet.

  • Nej, nej inte där, började hon.
  • Du är för stor.
  • Ojoj gumman, bröt KK in.
  • Nu ska du få din sons stora kuk i rövhålet.
  • Fatta vad han kommer knulla röven på dig, jag lovar dig gumman. Han kommer knulla dig sååå jävla hårt.

Sonen som höll isär mammas röv tryckte henne hårda ner över sin kuk och hon satt som i ett skruvstäd när jag sakta började pressa min kuk in i henne. Jag gjorde det sakta, men inte in och ut. Jag pressade på till hela min kuk var i henne. Hon skrek nej och stönade skönt om vart annat. Det kan inte varit jätte smärtsamt för hon kunde ta hela kuken utan något större motstånd. Känslan var obeskrivlig. Att köra in min 20cm plus, stora kuk i mammas röv samtidigt som 14åringen sakta började röra sin ut och in i henne. Medan han fortsatte och ökade takten lät jag min kuk vara kvar helt orörlig i henne. Det kändes SÅ tajt och varje milimeter av hans rörelser kändes som om vi varit inne i samma hål.

Efter att vi töjt hennes hål med långa hårda stötar kom jag först, sen sonen samtidigt som min kuk var kvar inne i henne. Vi slappnade av, lät kukarna vara kvar i henne så hon fick chansen att klämma ut de sista dropparna sperma. KK kom fram och kysste först mig djupt, sen sin son innan hon tog mig i handen och signalerade att jag skulle släppa min kuk ur min mammas fitta. Mamma började resa sig från sonens kuk, men hon var vinglig och KK fick stötta upp henne. Vi satta alla fyra var för sig i trädgårdssoffan och pustade ut. Min kuk var kladdig och slapp, men fortfarande lite svullen. KKs son skylde sig lite med en handduk.

  • Då är det bara en sak kvar, sa min mamma dämpat.
  • Kom, sa hon och tog KKs hand.

Mamma böjde sig fram till mig och viskade till mig.

  • Nu ska din hora få svälja piss.

Jag bekräftade min mamma med en diskret blick och ett viskande ja.

Min mamma beordrade ner KK på gräsmattan.

  • Sätt dig på knä nu din lilla hora!

Mamma ställde sig bakom mig och tog handen om min slappa kuk som direkt reagerade på hennes sköna hand. Hon tryckte diskret fram mig till KK med handen hela tiden kvar runt min kuk.

KK gapade lydigt och mamma sa till henne att räcka ut tungan.

  • Nu ska du svälja piss din hora, sa mamma till henne.
  • Nej FAN, sa sonen som vaknade till.

Vi ignorerade honom och min första stråle duschade KKs ansikte. Jag stannade upp efter några sekunder. Såg och hörde att KK höll på att spy.

  • Fortsätt, sa mamma!
  • Pissa i hennes mun, hon är en riktig pisshora.

Jag fortsatte och siktade rakt in i munnen, KK försökte svälva med spyan var nära så hon tvingades spotta och urka upp mitt piss.

Mamma gav henne en riktigt hård örfil innan hon la handen bakom KKs huvud och pressade hennes mun och hals ner över min kuk. Mammas blick var tydlig och sträng. Jag släppte mer piss ner i KKs hals. Det gick kanske 3-4 sekunder innan hon kräktes och hostade som vid en kallsup. Hennes kräk mötte min kuk och mitt piss i svalget på henne. Pisset fortsatte och mamma tvingade henne en sista gång ner över min kuk. KK försökte svälja, hon fick ner en del men kaskad spydde rakt ut.

När jag var färdig ramlade KK ihop på marken, hon lipade och klöktes fortfarande. Saliv och spya rann ut hennes mun när hon låg där på marken. Sonen viste inte vad han skulle göra. Han satt som förstenad.

Mamma tog resulut min hand och vi gick in i huset, klädde på oss, packade våra grejjer och gick till bilen. När vi passerade KK och sonen satt hon och storlipade med huvudet mot hans axel.

  • Förlåt, snälla förlåt mig. Jag är så äcklig, lipade KK.

Vi satte oss i bilen, skrattade gott och njöt av vår nyfunna och gemensamma smak för elakheter.

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Sir_Cum

Sjukt bra skrivet!
Gillade verkligen allt förutom själva spyorna i slutet och att det fick ett så abrupt slut.

27/6, 2022 kl. 10:05

#1

kronokalle

Tack för kommentaren.
Har några nya "avsnitt" på G.
Medger att slutet tog var överdrivet. Men ganska nära sanningen ändå.

Ska köra helt utan att lägga till något i kommande avsnitt.
Finns material för minst 10 delar, beror lite på respons osv

19/6, 2019 kl. 15:06