Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/6, 2019 kl. 12:48, av Sixten

Undervisning

Och så viskade Maria i mitt öra:
- Jag är inte oskuld längre.

Jag heter Vera. Jag är 38 år och är gift och har en sjuttonårig dotter Maria.

 Maria är en typisk tonåring. Välskapt med väl utvecklade kvinnliga attribut. Hennes bröst är välformade och toppiga. Hon har fint rundade höfter.

 Maria är inne i en svår tonårsperiod. Det är nog mest hennes förhållande till pojkar som upptar hennes tankar. Jag kommer ofta på Maria med att vara drömmande och helt frånvarande inför mig och min make. Vid ett tillfälle har jag kommit på henne med att ligga i sängen med "murran" blottad och fingrarna energiskt och ivrigt masserande clitoris och fittöppningen. Jag förstår att hon längtar efter en karl. Hon drömmer om sitt första samlag.

 Marias hjärtevän, det förstår jag, måste vara Olle, klasskamrat med Maria. Olle är idrottsman, välväxt, litet blyg men trevlig. Han har varit hemma hos oss några gånger så jag känner honom rätt väl.

 Häromdagen klagade Maria inför mig.

- Du mamma. Jag skulle så gärna vilja att Olle och jag blev ett par. Jag menar på riktigt om du förstår mig. Skall jag äntligen förlora min oskuld så vill jag göra det ihop med honom.

 Jag tog Maria i famn, talade ömt till henne och bad henne förstå att den dagen nog snart skulle komma då hon och Olle skulle vara mogna att gå till sängs med varandra. Maria var för sin del redan beredd i så motto att hon sedan ett par månader åt p-piller.

 Vid veckoslutet följde Maria med sin pappa till några kusiner i en annan stad så jag blev ensam hemma. Jag beslöt mig att ta tjuren vid hornen och ringde upp Olle. Jag bad honom komma för att Vi som jag sa skulle kunna ha ett litet samtal om honom och Maria.

 Olle hälsade artigt på mig. Jag frågade honom om han förstod att Maria var kär i honom. Olle mumlade ett svar. Jag talade om för honom att Maria nog väntade sig att få krama och kyssa honom mer än hon fått tillfälle till hittills.

- Du behöver övervinna din blyghet inför Maria. Jag tror du behöver litet undervisning i hur en flicka vill bli kysst, kramad och smekt. Jag tycker Vi skall tala litet närmare om allt detta. Kom, Vi lägger oss bredvid varandra på min säng så kan Vi mer avspänt tala om saken.

 Jag ledde Olle till min säng. Han fick kliva upp i den och jag la mig intill honom.

- Olle, har du någon erfarenhet av hur en kvinna vill bli smekt? - Nej, egentligen inte.
- Låt oss anta, Olle, att jag är inte jag utan att jag är Maria och att det är Maria som du nu har vid din sida. Det första du skulle göra i en sådan situation vore att kyssa Maria på munnen, eller hur? Se så, Olle, kyss din Maria nu.

 Olle böjde sig tvekande in över mig. Jag tog tag i hans nacke och förde hans huvud emot mig. Efter en liten stund vågade så Olle trycka en hastig kyss på mina läppar.

- Men Olle, du måste ge Maria en längre och djupare kyss. Kom ihåg att det är inte mig du kysser utan din Maria och hon förväntar sig en hungrig och givande kyss. Kom igen, Olle!

 Olle kysste mig igen och nu blev det bättre. Jag förde in min tunga i hans mun och strax kände jag hans tunga i min. Faktiskt blev jag ordentligt tänd av Olles kyss och började smeka hans nacke och rygg.

- Vill du göra det extra skönt för Maria så skall du smeka hennes bröst. Kvinnor känner vällust när de får sina bröst smekta. Kom med dina händer! Lägg dem här på mina bröst. Så ja. Tryck litet lätt. Så. Och så för du händerna litet mjukt fram och tillbaka. Så ja. Bra Olle. Du kan ju.

 Vällusten spred sig i min kropp. En del av den började kännas också mellan mina ben.

- Det är verkligen skönt för mig. Förlåt, för Maria menar jag. Jag hoppas att du hela tiden kan se på mig som om jag vore Maria. En aning intimare med brösten skulle du kunna vara. Hjälp mig av med blusen! Fint. Och nu lossar du min behå. Tack! Olle, jag vill att du kysser mina bröst, mjukt och lugnt.

 Och Olle kysste, först det vänstra bröstet och sen det högra. Hela min kropp njöt när Olles tunga vidrörde mina bröstvårtor.

- Känns det något speciellt, Olle?
- Vårtorna blir ju hårda.
- Ja och det är ett säkert tecken på att en kvinna fått det skönt. Fortsätt att suga och slicka mina vårtor.

 Och Olle kysste, sög och slickade. Värmen och vällusten spred sig alltmer genom hela min kropp.

- Nu Olle vill jag att du masserar mina höfter. Du får gärna ta i rätt hårt.

 Olle drog sina händer först över min vänstra höft och sedan över det högra. Han fortsatte med sina händer längre ned utefter mina ben. Så gudomligt! Jag njöt. Värmen i mitt underliv steg åtskilliga grader.

- När du kommit så här långt, Olle, har du alla gånger din kvinna med dig. Nästa steg måste bli ännu mer intimt. Lägg din hand här på min mage. Så ja. Dra den sakta nedåt. Så, stopp! Nu har du Venusberget under din hand. Känner du? Tryck litet försiktigt! Massera lätt! Detta är mycket skönt, Olle. Maria kommer att bli till sig när du gör så här.

 Men i detta läge var det ju jag, Marias mamma, som blev till mig. Jag hade blivit störtkåt och det var risk för att min undervisning skulle spåra ur. Jag visste faktiskt inte till mig. Jag kände hur fittsaften flödade och att jag ville ha kuk illa kvickt. Jag kunde inte låta bli att lägga en hand ovanpå Olles gylf. Där fanns den jag nu så intensivt längtade efter, Olles bamsekuk.

- Ursäkta Olle, jag ville bara kolla att du var med på noterna. Dra av mig kjolen! Så ja. Och dra av mig trosorna, men fort! Nu kan du se längtans mål för mannen, det ställe på kvinnans kropp som är mest bemängt med känselceller, den plats som passar så bra för mannens kuk. Jag hoppas innerligt, Olle, att du snart får skåda Marias unga fitta och får stoppa din kuk i den. Men nu måste Vi fullborda vår förövning. Pröva mig. Stick in honom i mig.

 Jag tog ett stadigt tag i Olles hårda, tjocka och långa kuk och förde den mot fittöppningen. Så lät jag ollonet spela mot min klitta några gånger innan jag tryckte in den i min vulva.

 Som många unga oerfarna grabbar började Olle hårdknulla. Med den takt han satte upp skulle det inte dröja mer än någon minut innan jag skulle få hans sperma i mig. Jag var tvungen att lugna ner honom och låta honom förstå att han måste vänta med sprutet till dess han kände att hans kvinna var färdig att explodera.

 Olle uppfyllde min önskan, lugnade ner sig, kysste min mun, mina bröst och fick också plats med ett finger på min klitta. Han följde alla mina instruktioner till punkt och pricka och Vi knullade på, vrålkåta bägge två. Till slut kände jag att min orgasm var nära. Jag skrek till Olle:

- Djupt in med honom Fortare! Knulla på! Snabbare! Åååååååh. Du bamsekuk, du gör mig helexplosiv. Åååååååh! Nu går det snart för mig. Olle, spruta! Spruta. Åååååååå.

 Vilken utlösning jag fick. Och vilket sprut han åstadkom. Detta var verkligen ett knull som hette duga.

 Våra munnar möttes och Vi låg så mun mot mun en lång stund, matta, bortdomnade.

- Olle, nu hoppas jag att du vet hur du skall behandla Maria. Men kom ihåg en sak: det som hänt här mellan dig och mig har egentligen inte hänt. Vi glömmer vad som varit. Det enda du skall minnas är hur du skall smeka och förföra Maria.

 När Olle var påklädd och stod vid dörren för att gå hem skulle jag helst ha velat ta honom i min famn. Jag skulle ha velat leda honom in till sängen igen och på nytt gå igenom lustens alla faser till en förnyad och förstärkt klimax. Det brände i min varma och våta fitta. Med möda lyckades jag övervinna min önskan.


 Följande veckoslut for min make och jag och hälsade på goda vänner på annan ort. Maria var ensam hemma. Jag hoppades att hon och Olle skulle låta sina kroppars längtan blomma ut i en skön förening.

 När Vi kom hem på söndagskvällen mötte oss en glädjestrålande Maria. Hennes ögon strålade.

 - Mamma! Olle och jag har haft det helt underbart.

 Och så viskade Maria i mitt öra:

- Jag är inte oskuld längre.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.