Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:16, av Kid

Min hustrus hemliga tecken

En lek på kvinnans villkor, blir inte lika rolig när mannen börjar leka på samma villkor.


Jaha, då sitter man här. Nu är det fest. En av våra närmaste vänner, Bengt och Sylvia, fyller 50 år. De fyller med en månads mellanrum och har slagit till med en gemensam fest. De har slagit på stort, vill jag säga. De har hyrt hela folkets hus för kvällen. En cateringfirma lagar maten och sköter serveringen. Som grädden på moset har de hyrt en levande orkester som ska spela under dansen.

Jag sitter vid bordet och tittar mig omkring. Det måste vara minst 80 personer här. Ett sorl hörs genom rummet då alla pratar i munnen på varandra. Jag tittar på gästerna som sitter vid borden. Alla är uppklädda och lyser av glädje över att kommat till en sådan fin fest. Mina blickar vilar extra mycket på kvinnorna. Vilka pumor det finns här! Den ena vackrare än den andra. Klänningarna sitter som gjutna på kroppen på dem. Klänningarna är oftast korta och visar upp deras vackra ben. Mums, vilken fin samling under samma tak.

Mina ögon stannar upp då de fångar in min hustru. Hon sitter på andra sidan bordet, några platser bort. Jag skulle vilja ha ett snack med den som uppfann bordsplaceringen. Jag hatar bordsplaceringar!! Jag skakar av mig irritationen. Det är ju trots allt fest. Bordsplacering är väl ok om man har tur att få en trevlig kvinna som man kan njuta av sällskapet under middagen. En sådan tur har jag inte i kväll. Kvinnorna på båda mina sidor sitter mest med ryggen mot mig och pratar med någon på deras andra sida. Nu känner jag irritationen komma över mig igen. Nu måste jag skärpa mig. Jag vänder min blick mot min hustru och känner lugnet komma över mig.

Hon är så vacker, min Hanna. Jag känner hur mitt hjärta slår ett extra slag bara av att se på henne. Hennes svarta hår ligger utkammat ner till axlarna. När hon vänder sig om mot karlarna som pratar med henne, svänger hennes hår så vackert. Det är som en reklamfilm för hår schampo. Mina ögon sveper över hennes kropp. Hennes röda klänning sitter som ett andra skinn på henne. De många timmarna på gymmet har betalat sig. Utan att kunna se hennes ben, ser jag framför mig hur klänningen slutar på halva låret. Resten av benen visar hon upp för dem som vill se, det vill säga alla karlar. Som stålmannen, försöker jag se genom hennes klänning. Inte för att det behövs. Jag vet att hon har på sig svarta tunna trosor. Det är allt. Hon behöver ingen bh. Som om hon känner min blick, vänder hon sitt ansikte mot mig och skickar iväg sitt leende. Jag smälter som smör i solsken. Herregud, vad du är vacker, tänker jag medan våra ögon möts för en kort sekund. Hennes läppar formas till en puss, som är ämnad för mig. Jag känner mig så stolt över min vackra gudinna.

Äntligen kommer maten. Jag är vrålhungrig. Naturligtvis, måste jag snällt vänta till dess alla vid bordet har fått sin förrätt. När alla har fått sin mat, kastar jag mig över min. När jag sväljer sista tuggan, har de andra just börjat. Jag lyfter glaset och dricker ur vinet och håller tillbaka lusten att rapa. Medan jag väntar på att de andra ska bli klar, tittar jag mig omkring igen, det vill säga på kvinnorna. De lyfter gaffeln till munnen mycket sakta. När de stänger munnen, kommer den lilla tungan ut och slickar runt läpparna. Det är en erotisk upplevelse att se dessa kvinnor äta. Det här blir jobbigt. Jag vänder min blick mot min hustru. Hon äter på samma sätt. Det har jag inte tänkt på förut. Jag kommer på mig att vänta på hennes underbara tunga, som ska smeka hennes läppar. Där kommer den! Det är nästan så att jag skriker ut ett segervrål, när jag ser den lilla tungan.

Neeej, skriker jag inom mig. Hon ger mig tecknet. Inte i kväll, älskling. Låt oss ha trevligt i kväll. Den tysta vädjan hjälper inte. Hon har lagt ifrån sig besticken. Hennes högra hand vilar på bordet. Under handen har hon stoppat in sin tumme. Tecknet betyder att mannen på hennes högra sida, stöter på henne. Mest troligt gnider han sitt ben mot hennes ben. Jag känner hur det kittlar till i maggropen. Jag tittar på mannen som sitter på hennes högra sida. Han är lång, har kort snaggat hår och verkar vara vältränad. När han tittar på Hanna och ler, visar han upp ett mjukt och trevligt ansikte. Till min stora sorg kan jag konstatera att han ser bra ut. Fan också!!

Jag håller nästan på att falla av stolen av chock, när damen på min högra sida tilltalar mig.
- Förlåt, jag satt visst i egna tankar, säger jag.
- Vi har visst inte presenterat oss för varandra, säger kvinnan. Jag heter Kerstin.
- Jag heter Kent, svarar jag
Kerstin visar sig vara en riktigt trevlig bekantskap. Hon skrattar mycket och gärna. Vi pratar ända till dess huvudrätten kommer in.
- Nej, nu skålar vi, innan vi äter, säger Kerstin.
- Skål Kerstin, svarar jag och höjer glaset. Trevligt att göra din bekantskap.
- Tack för det, säger Kerstin och lägger sin hand på mitt lår. I kväll ska vi ha trevligt.
- Det tycker jag, svarar jag lika glatt och vänder mig mot maten.

Den här gången äter jag långsammare. Lika fullt så är jag först att äta färdigt. Vad är det för slöskallar som sitter vid bordet, tänker jag, På nytt tittar jag mig omkring och beundrar kvinnorna som sitter i rummet. Nu börjar det blir lite högre stämning. De fnittrar högre, slickar sig runt munnen med något drömskt i blicken och äter vidare, trots att mannen bredvid råkar smeka sin hand över deras lår. Jag vänder mig mot Hanna. Hon stoppar precis in sin sista tugga i munnen och slickar sig förföriskt runt munnen. Hon lägger ifrån sig besticken och tittar på mannen på sin högra sida, som säger någonting till henne. Hon skrattar gott och verkar trivas alldeles förträffligt. Då kommer nästa tecken. Snälla, det får inte vara sant. Hon vänder upp handen på kant. Jag känner hur det drar ihop sig i magen. Tecknet betyder att han smeker hennes lår. Plötsligt blir det svårt att andas i rummet. Jag stirrar på min vackra hustru som sitter till synes oberörd, när mannen bredvid henne, smeker hennes lår.  

Jag ser det framför mig. Handen lägger sig på hennes knä, mycket försiktigt. Den ligger kvar och väntar på ett tecken från min fru. Tecknet kommer då hon särar på benen. Handen avancerar lite högre upp. Den stannar upp mitt på låret och smeker ömt med fingertopparna. Under tiden pratar de med varandra utan att visa någonting om vad som håller på att hända. Handen smeker sig högre upp. Hon särar ytterligare på benen för att ge handen plats. Ett finger smeker hennes ljumske.  Fram och tillbaka smeker handen mycket försiktigt. Det får ju inte synas vad de håller på med. Hanna känner hur det ilar av vällust mellan benen. Hon får lite svårt att sitta still. Då kommer tecknet jag har väntat på. Hon knyter sin högra näve. En knuten näve, som ligger på kant mot bordet, betyder att han smeker handen över hennes fitta. Magen börjar bli orolig. Samtidigt känner jag att kuken styvnar. De här blandade känslorna är jobbiga.

På nytt får jag mina syner. Handen ligger still över hennes fitta och kramar ömt. Han öppnar och sluter handen över hennes fitta. Hanna har benen särade så mycket hon vågar. Nu glider handen upp och ner över fittan. Han trycker hårdare med ett finger mellan blygdläpparna. Den tunna trosan ger inget skydd. Trosan glider in mellan hennes våta läppar. Mannen vänder sig om när kvinnan på hans högra sida säger någonting. Han pratar vänligt med henne men han tar inte bort sin hand från Hanna. Han smeker hennes långsamt och ömt medan han pratar med sin bordsgranne. Hanna tittar ner i bordet. Hon ser sig omkring men tittar inte på mig. Lite diskret pressar hon fittan mot handen. Mannen vänder sig mot Hanne och ler. Han smeker henne utan uppehåll. Hanna börjar bli kåt. Hennes läppar är särade. Hon slickar med tungspetsen över läpparna för att fukta de torra läpparna. Han ökar trycket lite grann. Han smeker hårdare och kramar lite hårdare över den våta fittan. Jag ser det tydligt framför mig. Jag behöver inte se handen för att veta vad som sker.

Efterrätten kommer äntligen. Handen lämnar platsen mellan Hannas lår. De tar skeden i handen och äter efterrätten. Jag tittar ner på tallriken som står framför mig. Jag har aldrig sett tallriken ställas framför mig. Jag tar skeden och börjar äta efterrätten.  Jag är den sista som blir klar med att äta. Jag känner mig mättad….på allt. Jag vågar inte titta upp på Hanna. Jag vänder mig mot Kerstin och pratar en stund. Till slut blir nyfikenheten för stor. Jag vänder mig mot min vackra hustru. Det är som om jag får ett knytnävsslag i magen. Nu ligger inte den knutna handen på kant. Nu ligger den knutna handen platt mot bordet. Det är det sista tecknat. Det betyder att hans fingrar har trängt in i hennes fitta. Jag får svårt att titta på dem. På nytt kommer synen framför mig.

Nu hoppar han över att smeka hennes lår. Handen smeker sig direkt upp mellan hennes ben. Han kramar med handen över hennes våta fitta. Trosan är nu genomblöt av safter. Han drar undan trosan och smeker med fingret längs hennes blygdläppar. Mycket försiktigt smeker han hennes våta läppar. Hon biter sig lätt i läppen för att inte stöna högt. Hon kan inte hålla emot en suck då fingret glider in i hennes fitta. Fram och tillbaka glider fingret. Mannen är stor och stark. Han har säkert grova fingrar som sänder ljuvliga strömmar av vällust genom hennes underliv. De pratar ytterst lite med varandra men deras kontakt är total. Ytterligare ett finger glider in. Han smeker obarmhärtig fram och tillbaka i hennes heta grotta. Hanna får svårt att sitta still. Hennes åtrå sveper genom hennes kropp. Hon kramar med låren runt handen för att i nästa sekund sära på dem igen. Fingrarna ger ingen pardon. De smeker henne oförtrutet vidare. När hennes underliv drar ihop sig och blygdläpparna kramar runt fingrarna, stannar han upp. Han väntar med fingrarna inuti henne medan åtrån sakta drar sig tillbaka.

När Hanna har lugnat ner sig och andningen tycks vara under kontroll, börjar han smeka henne igen. Han trycker in fingrarna lite hårdare den här gången. Han håller dem djupt inne i hennes våta fitta en stund. Sedan börjar de smeka henne igen. Med kraftiga tag trycker han in fingrarna. Åtrån skjuter fart. Hon känner att orgasmen är på väg och kramar med låren runt handen. Då stannar han upp igen och väntar till dess åtrån dragit sig tillbaka. För tredje gången börjar han smeka henne. Fingrarna smeker försiktigare den här gången. Hon är väldigt lätt att tända. Åtrån skjuter fart på nytt när fingrarna smeker djupt inne i henne. Jag ser det tydligt framför mig. Jag skakar på huvudet för att rensa bort mina tankar. Då lyfter Hanna på huvudet och tittar mot mig. Nej, snälla älskade Hanna. Titta inte på mig, vädjar jag tyst i mina tankar. När Hanna tittar på mig, sänker jag blicken. Hon väntar ut mig. Då jag lyfter blicken, fångar hon in mina ögon i hennes. Jag orkar inte ta mig loss. Jag känner hennes så väl. Hennes glittrande ögon är fulla av åtrå när hon formar orden tyst. Jag kan läsa hennes läppar som säger;  Jag älskar dig.

Jag ursäktar mig och reser mig från bordet. Jag skyndar mig ut för att få frisk luft. Mitt hjärta bultar hårt i bröstet på mig. Jag sätter mig på trappen och drar in den friska luften. Jag djupandas ett par gånger och känner hur hjärtat lugnar ner sig. Jag sitter en stund för mig själv. Det finns inga tankar. Bara total tystnad som skänker mig ro. De motstridiga känslorna sliter i mig. Dels känner jag en svartsjuka som kramar mitt bröst samtidigt som jag blir kåt av vad jag ser. Vi har lekt den här leken förut. Det är en lek på hennes villkor, men jag kan inte förneka att jag njuter lika mycket som jag plågas.

När det kommer ut folk på trappen för att röka, reser jag mig upp och går in. Hanna står i hallen och väntar på mig. Jag stannar upp och tittar på hennes vackra leende som får mig att smälta. Hon kommer fram och kramar mig. Jag lägger mina armar runt hennes midja och trycker min näsa mot hennes hals. Jag känner hennes lukt i min näsa och drar in den för att bevara den hos mig under kvällen. Jag håller om henne hårt. Jag vill helst inte släppa henne igen.  
- Älskling, viskar hon i mitt öra och smeker sin hand i nacken.
Jag står kvar och håller om henne. Gud vad jag älskar henne.

- Kom älskling, säger Hanna. Jag har hittat ett bord där vi kan sitta.
Hon tar mig i handen och går in i lokalen igen. Om den mannen sitter vid bordet, vägrar jag att sitta där, tänker jag. Men till min glädje, gör han inte det. Vi sätter oss ner tillsammans med några av våra vänner. Vi beställer in dricka och slappnar av. Hanna sitter bredvid mig hela tiden. Hennes hand vilar på mitt lår. Hon smeker handen fram och tillbaka över mitt lår och känner hur kuken reagerar. Hennes fingrar följer längs skaftet utan att visa med en min vad hon håller på med. Hon tar bort handen när kuken står som värst och kysser mig.
- Vänta du till vi kommer hem, viskar hon i mitt öra.
- Jag längtar redan, viskar jag tillbaka.  
När musiken börjar spela, går vi upp på dansgolvet.

Hon kryper in mot min kropp och lägger en hand bakom min nacke. Jag lägger mina armar runt hennes midja och drar henne mot min kropp. Vi dansar många danser tillsammans. Jag smeker en hand över hennes stjärt. Jag kan inte låta bli. Hon böjer tillbaka sitt huvud och ler åt mig. Hennes läppar lägger sig sakta över mina. Tungan glider in i min mun och smeker ömt. Det går stötar av åtrå genom min kropp. Ingen kan tända mig som hon. När hon bryter kyssen, kryper hon på nytt in i min famn och vi dansar vidare. Efter ett antal danser, går vi tillbaka till bordet. Hanna hinner inte mer än sätta sig, så blir hon uppbjuden. Hon får dansa nästan hela kvällen. Ibland hinner hon inte tillbaka till bordet innan nästa man bjuder upp henne. Jag ser deras kåta blickar som smeker hennes kropp och känner mig stolt över att vara hennes man.

Ju senare det blir på kvällen, desto fräckare blir hennes danskavaljerer. Händer smeker hennes stjärt. Hanna låter dem hållas, så länge de är utanpå klänningen. Jag dansar själv ett par danser men inser det meningslösa då jag inte riktigt kan slappna av. Jag sitter kvar vid bordet, tillsammans med vänner och drinkarna. Klockan börjar bli sent, när Hanna närmar sig bordet. Jag ser i ögonvrån hur mannen som smekte henne vid middagen kommer efter henne. Hon står upp vid bordet och dricker ur sin drink. Mannen lägger handen på hennes axel och frågar om en dans.
- Tyvärr, säger Hanna och ler. Min man har precis bjudit upp mig.
Mannen vänder om och går tillbaka till sitt bord. Med en stolthet som jag aldrig känt förut, går jag upp och dansar med min gudinna. När dansen är över, börjar jag gå mot bordet. Hon tar fatt i min hand och håller mig tillbaka. Hon drar in mig i sin famn och kysser mig ömt.  
- Jag går ut och får mig lite frisk luft, säger hon.
På nytt kommer olustkänslan tillbaka. Om hon ville att jag skulle följa henne, så hade hon sagt vi och inte jag. Hon kysser mig på nytt innan hon vänder sig om och går ut genom en balkongdörr som står öppen.

Jag står som en staty och stirrar efter henne. Nej, gör det inte, skriker jag inom mig, men jag säger ingenting. Jag vänder mig om och går ut via entré. Jag skyndar mig runt och hinner se Hannas röda klänning innan den försvinner bakom några buskar. Jag skyndar mig efter henne. Det hörs ingenting då man går på gräset, så jag behöver inte se mig för. När jag kommer längst ner i trädgården, ser jag Hanna står framför mannen vid matbordet. Han sitter på en parkbänk, lugnt tillbakalutad. Jag går tyst fram till en cirkel av buskar som står bara några meter från dem. Jag tränger mig tyst in mellan buskarna. I mitten finns det en liten plats att stå på. Jag kunde inte hitta en bättre plats att vara på. Jag ser perfekt men de kan inte se mig.

- Du kom ändå, säger mannen.
- Det lovade jag ju, svarar Hanna och ler.
Han smeker handen upp mellan hennes ben. Hon särar på benen och ger honom utrymme. Ingen av dem säger någonting. De tittar på varandra under tystnad medan han smeker hennes fitta.
- Inga trosor, säger han och ler.
- De tog jag av mig på toaletten, svarar Hanna.
Jag känner en klump i magen. Under hela dansen har hon varit utan trosor. Bara för att hon visste att hon skulle träffa mannen senare på kvällen. Jag känner mig besviken och bedragen. Han tar bort handen från fittan och lutar sig tillbaka. Hon ställer sig på huk och knäpper upp byxorna på honom. Hon stoppar in handen och drar ut kuken från byxorna. Helvete, vilken kuk han har, hinner jag tänka innan Hanna tar den i munnen. Den är mycket större än min. Hon suger honom hårt. Hennes hand runkar honom medan hon suger honom. Mannen greppar tag i hennes hår och pressar in hela kuken i munnen. Han lyfter på höften och knullar hennes mun. Hon håller sin mun stilla och låter honom hålla takten.

Han knullar hennes mun i lugnt tempo. Han drar ut kuken så bara ollonet är kvar. Jag ser hur hon smeker med tungan runt ollonet, innan han trycker in sin kuk igen. Detta upprepar sig ett flertal gånger. Han knullar henne lugnt och försiktigt. Han håller hennes huvud i ett stadigt grepp. Hanna vilar med händerna på hans lår medan den stora kuken glider fram och tillbaka i hennes mun. Jag dämpar min lust att springa fram och stoppa dem. Trots att jag hatar vad jag ser, trots att jag hatar mannen som knullar min fru, så känner jag hur kuken styvnar. Han ökar takten och pumpar in sin kuk med kraft. Det hörs ett sörplande ljud när han drar ut kuken från munnen. Han drar ner dragkedjan i klänningen och smeker den av hennes kropp. Magen drar ihop sig när jag ser min vackra hustru visar upp sin kropp för honom.

Hanna grenslar hans knä och sjunker sakta ner över kuken.
- Aaaaaahhhaaaaaa, stönar hon när kuken fyller ut henne.
Hon sitter still och njuter av den stora kuken. Sakta börjar hon rida honom. Jag ser hur hon blundar och njuter av kuken som töjer ut hennes fitta. Hon ökar takten och rider fortare. Hon håller sina händer på hans axlar medan hon rider honom allt fortare. Han stöter upp sin kuk med kraft. Hanna stönar högt varje gång den tränger sin in. Jag smeker en hand över min kuk, men tar genast bort den igen. Jag känner inte för att runka nu. Deras läppar möts i en hetsig kyss. Hanna är riktigt kåt nu. Hon kysser honom våldsamt medan han knullar henne hårt. Plötsligt avbryter hon kyssen och biter honom i axeln när orgasmen med våldsam kraft stormar genom hennes underliv. Han kommer strax efter. Han begraver kuken i henne när den sprutar in i hennes våta kärlekstunnel. Hon faller ihop över honom och vilar huvudet mot hans axel. Jag kallsvettas av vad jag har fått se. Min kuk är stor och hård. Jag kämpar emot känslan av att vilja runka.

De kysser varandra länge. Kyssen är öm och försiktig. Deras tungor smeker varandra ömt. Han fångar in hennes bröst i sina händer och smeker dem. Han nyper i bröstvårtorna som styvnar. Hon stönar när han nyper lite hårdare i vårtorna. Hanna avbryter kyssen och säger:
- Är du redan redo?
- Ställ dig upp, svarar han.
Hon ställer sig upp. Han visar henne hur hon ska stå på knä på bänken, lutad mot ryggstödet. Han ställer sig bakom henne och trycker in kuken i en enda stöt. Hon skriker ut sin vällust när den tränger sin in. Han knullar henne långsamt men hårt. Han drar ut den så bara ollonet är kvar. Sedan stöter han in med kraft. För varje gång han stöter in, stönar hon högt av åtrå. Jag ser hur hon blundar och njuter av kuken som pumpar in i hennes fitta. Han drar ut den och slår med ollonet över hennes ena skinka. Sedan sätter han ollonet mot stjärthålet och trycker till. Hanna skriker till av smärta, men också av kåthet. En stöt till och hela kuken vilar inne i hennes stjärt. Han knullar henne försiktigt från början med ökar strax takten. Jag står snett från sidan och ser tydligt hur hon tar emot den stora kuken. Ett gurglande läte kommer från Hannas strupe. Herre jävlar, vad kåt hon är, tänker jag.

Han ökar tempot och knullar henne hårt och snabbt. Hanna håller sig i ryggstödet och stönar högt hela tiden. Plötsligt lyfter hon på huvudet och vänder det mot den plats där jag står. Jag tar ett halvt steg bakåt av förvåning. Jag vet att hon inte kan se mig, men ändå vet hon att jag står där. Det är nästan otäckt. Det kommer en krypande känsla över mig. Han knullar henne hårt. Kuken dunkar sig in i hennes stjärt. Hanna njuter som aldrig förr. Hennes ögon är beslöjade av kåthet när hon söker mig med blicken. Jag står stilla. Jag rör mig inte. Jag ser henne ögon som visar mig hur mycket hon njuter. Varför måste du göra så här, tänker jag.

Hennes stönande övergår till ett gurglande ljud när orgasmen närmar sig.
- Åhhhhh guuuud, stönar hon och vänder tillbaka huvudet.
Hon blundar och trycker sig bakåt när orgasmen sätter fart. Hela hennes kropp skakar av anspänning när orgasmen griper tag i henne. Jag orkar inte se något mer. Strax innan jag lämnar platsen, ser jag hur han trycker in sin kuk och stönar högt, när han sprutar in i hennes stjärt. Jag skyndar mig därifrån. Hjärtat dunkar i min kropp. Varför var jag tvungen att följa efter henne? Jag måste varar masochist. Jag går runt huset och sätter mig på trappen. Jag är andfådd, som om jag har sprungit ett långlopp.

Jag börjar tänka på hur det har blivit så här. Det började med att jag vid ett tillfälle råkade nämna att jag ibland fantiserade om att se min fru knulla med en annan man, medan jag såg på. Hanna högg direkt. Så här efteråt, tror jag att hon bara väntade på en ursäkt att få knulla med andra män. Då och då tog hon upp det till diskussion. Varje gång så hade vi underbar sex tillsammans efteråt. Det var som om bara tanken på att hon älskar med en annan man, gjorde oss båda väldigt kåta. Till slut gav jag efter och accepterade ett försök. Några dagar senare kommer hon till mig och visar de olika tecknen och vad de betydde.  
- Varför måste vi ha tecken, frågar jag.
- Därför att jag vill ha dig i närheten då jag älskar med någon, svarar hon.
- Jo, det förstår jag, svarar jag tålmodigt, men varför dessa tecken?
- Därför att du ska veta hela tiden vad som händer, utan att någon annan förstår vad som sker, svarar min älskling.
- Jag behöver väl inte veta om någon smeker dig under ett bord, säger jag.
- Jo, det är jätteviktigt, svarar hon. Då smyger jag inte med det. Då är jag inte otrogen.

Jag gav upp diskussionen direkt. Jag skulle ändå förr eller senare förlora den. Däremot fick jag med två viktiga villkor. Hon fick inte vara tillsammans med några av våra vänner och hon får aldrig vara med samma man två gånger. Det var viktigt för mig. Tacksamt nog så har hon inte utnyttjat sin frihet till det yttersta. Det går månader mellan varje tillfälle. Däremellan får jag tillbaka med besked. Hon säger aldrig nej till mig, oavsett vad jag vill prova på.
 
Jag konstaterar att mitt stånd inte har lagt sig. Med en suck går jag in i lokalen igen. Jag sätter mig vid bordet och stirrar mot altandörren. Mannen kommer in först. Han går sakta mot det bord som han sitter vid. En vacker, blond kvinna sitter vid bordet. När han sätter sig bredvid henne, tittar hon honom i ögonen. Wow, om blickar kunde döda, tänker jag och ler.
- Jag hoppas du får ett helvete, viskar jag tyst till mig själv och stirrar på mannen.
När jag tittar upp, ser jag Hanna komma ut från toaletten. Hon har gått runt huset för att kunna gå direkt till toaletten och tvätta sig, antar jag. Då kommer jag på en riktig bra idé. Jag reser mig upp och går över till mannens fru och bjuder upp henne. Hon tackar genast ja och stiger upp. Jag lutar mig fram mot mannen och viskar i hans öra:
- Var hon skön att knulla, min fru.
Han tittar upp och stirrar på mig. Jag nickar på huvudet mot entrén. Han tittar i samma riktning och ser min fru stå där och tittar på oss. Hans ansikte färgas blodrött. Innan han hinner säga någonting, går jag upp på dansgolvet.

Hon är vacker, hans fru. Hon har en fantastisk figur. Två saker hinner jag uppfatta innan hon kryper in i min famn. Hon har stora härliga bröst och en otroligt sexig stjärt. Varför han är otrogen mot henne, övergår mitt förstånd. Hon lägger sina armar runt min hals och trycker sig mot mig. Mina armar hamnar runt hennes midja.
- Hej, jag heter Anette, säger hon.
- Hej Anette, jag heter Kent, svarar jag artigt.
- Är det din fru han har strulat med, frågar hon.
Jag är nära att svälja tungan.
- Ja…eh…jag..börjar jag stamma.
- Är du gift med kvinnan i röd klänning, frågar hon.
- Ja, det är min fru, svarar jag.
- Då är det hon, konstaterar hon.

- Är det därför som du dansar med mig, frågar Anette. Jag menar, som någon slags hämnd
- Nej, jag bjöd upp dig därför att du är så satans vacker och sexig, svarar jag rakt fram.
Hon lyfter på huvudet och tittar på mig.
- Menar du verkligen det, frågar hon.
- Ja, det gör jag, svarar jag ärligt. Om jag vore gift med dig, så skulle jag aldrig strula.
Hon tittar fortfarande på mig. Hon verkar söka om jag är uppriktig.
- Jag önskar du vore min man, svarar Anette och kramar om mig. Nu låter vi dem svettas lite.
Hon kysser mig plötsligt. Hennes mjuka läppar smeker mina läppar. Hennes tunga glider in i min mun. Jag suger försiktigt på hennes tunga och känner hur kuken reser sig. Mina händer glider ner över hennes stjärt. Herregud, vilken läcker stjärt. Hennes stjärthalvor är mjuka men ändå spänstiga. Jag kommer på mig med att vilja se henne naken. Jag sneglar upp mot dörren men hittar inte Hanna. Jag avbryter kyssen för att söka henne. Jag hittar henne vid vårat bord. Hon släpper oss inte med blicken.

Jag smeker mina händer ner över låren och upp under kjolen. På nytt lägger sig händerna över hennes stjärthalvor, men nu är bara ett par tunna trosor i vägen. Min ena hand glider ner mellan hennes ben. Hon stannar upp och särar på benen. Jag smeker handen mellan hennes ben och ner över fittan. Trosan är våt av safter. Hon stönar lätt i mitt öra när jag smeker henne. Jag drar tillbaka handen och smeker hennes stjärt igen. Vi återgår till att åtminstone försöka ta steg som liknar dans.
- Varför slutar du, viskar Anette.
- Det är kanske inte så lämpligt med alla gäster omkring oss, svarar jag. Dessutom är jag rädd att jag får en hjärtinfarkt.
- Är det så illa, frågar Anette och smeker min kuk ovanpå byxorna.
- Så illa är det, svarar jag.

Hon tar bort handen och kysser mig igen.
- Vad säger du, säger Anette. Ska vi visa dem att vi kan också?
Jag stannar upp och stirrar på henne.
- Du menar…..börjar jag
- Ja, det menar jag, avbryter Anette. Låt dem smaka på sin egen medicin.
Jag står still på dansgolvet och stirrar på Anette. Jag känner hur kuken sväller bara jag tänker på vad hon föreslå.
- Ja för fan, svarar jag. Det är dags att de får sig en näsbränna.
- Kom då, säger Anette och tar min hand.
Utan att titta på Hanna, går jag hand i hand med Anette, ut genom altandörren.
- Vart ska vi ta vägen, frågar jag när vi kommer ut.
- Jag vet ett perfekt ställe, svarar Anette och går vidare.
- Du har rätt, säger jag när jag ser parkbänken som Hanna och Anettes man knullade på.

Jag sätter mig på bänken. Genast sätter hon sig grensle över mina ben. Hon kysser mig med intensiv hetta. Våra tungor brottas vilt med varandra. Mina händer söker sig till mitt favoritställe, hennes stjärt. Jag kramar stjärthalvorna med varsamma händer. Jag drar henne mot mig och känner hur kuken pressar sig mot hennes fitta. Kuken sväller ytterligare när vi hånglar hetsigt med varandra. Anette avbryter kyssen och ställer sig upp. Hon drar av sig trosorna och är på väg att sätta sig i mitt knä igen.
- Nej vänta, säger jag. Ska vi göra det här, så ska vi göra det ordentligt. Vi tar av oss nakna.
Sagt och gjort, vi tog av oss kläderna i snabb takt. När jag står där naken, ståt kuken som aldrig förr. Jag har aldrig varit så kåt förut. Jag sätter mig på bänken och drar henne till mig. Mina händer smeker över henne stora bröst. Jag nyper i vårtorna som reagerar direkt.
- Vilka härliga bröst du har, säger jag beundransvärt.
- Tycker du om dem, frågar Anette och ler.
- Jag älskar dem, svarar jag och drar ner henne i mitt knä.

Jag suger in en bröstvårta i munnen och smeker min hand mellan hennes ben. Min stolta påle står i givakt upp mot min mage. Jag rycker till när hennes hand greppar runt den och runkar sakta. Jag trycker in ett finger i hennes våta fitta och smeker hennes inre. Med tungan smeker jag hennes bröstvårta som växer sig allt större i min mun. Fingret glider ut och hittar den lilla knappen. När jag smeker den, stönar hon till. Fingret glider tillbaka till den våta värmen, för att snabbt återvända till den känsliga knappen. Fram och tillbaka, mellan klitoris och hennes våta innandöme, glider fingret medan jag suger allt hårdare på vårtan. Ett andra finger glider in i henne. Jag ökar farten på fingrarna. Med tummen masserar jag hennes klitoris. Hon rider mina fingrar och stönar högt av vällust. Jag byter bröst och suger in den andra bröstvårtan i munnen. Jag suger hårt. Anette rider allt fortare över mina fingrar. Hon är nära nu. Jag känner hur hon kramar mina fingrar med sina blygdläppar. Jag smeker hårdare över klitoris.
- Åhhhh guuuud, stönar Anette och griper tag i mitt hår.
Hon vrider upp mitt ansikte och kysser mig våldsamt. Hennes skrik drunknar i min mun när orgasmen kommer över henne. Hon pressar sig mot mina fingrar och skriker ut sin njutning.

Hon sitter still och njuter av efterdyningarna. Hon lutar sin panna mot min axel och andas tungt. Mina fingrar är fortfarande inne i hennes kramande fitta. Jag smeker försiktigt fram och tillbaka. Hon kysser mig ömt. Hennes tunga glider in i min mun och smeker försiktigt.
- Sug mig, viskar jag tyst.
Hon reser sig upp och ställer sig på knä mellan mina ben. När henne tunga slickar runt ollonet, går det en stöt genom kroppen på mig. Efter allt som jag varit med om under kvällen, är jag fruktansvärt kåt. När hon glider ner med munnen och slukar hela min kuk, känner jag att jag redan är på gång. Hon suger mig sakta och lugnt. Hennes mun glider upp och ner över min stake. När det drar ihop sig i pungen, griper jag tag i hennes hår och pressar ner hennes mun över kuken. Jag munknullar henne några gånger innan jag trycker in hela kuken och sprutar. Om och om igen, sprutar jag in min säd i hennes mun. Jag blundar och njuter av hennes varma mun som tar emot min säd utan problem. Jag lyfter på höften för att komma längre in i hennes fantastiska sugmun.

Hon fortsätter att suga mig till dess den står igen. Då ställer hon sig upp och grenslar mig. Sakta sjunker hon ner över min kuk. Jag placerar mina händer över hennes skinkor och trycker henne mot min kuk. När hennes läppar söker mina, känner jag smaken av mig själv. Hennes tunga glider in i min mun och smeker. Hon rider mig sakta. Hennes fitta kramar om min kuk medan hon rider mig. Jag smeker henne längs stjärtskåran. Med fingertoppen smeker jag hennes stjärthål. Hon ökar takten och kysser mig allt hetsigare. Jag trycker till med fingret över stjärthålet. Halva fingret glider in. Jag drar tillbaka mitt finger en bit och trycker till hårdare. Hela fingret glider in i hennes stjärt. Hon stönar högt av vällust då fingret glider in. Hennes stjärtmuskel kramar hårt runt mitt finger. Jag smeker hennes trånga hål och stöter med höften upp mot hennes fitta.

Min andra hand fångar in hennes guppande bröst. Jag kramar hennes stora bröst med handen. Med tumme och pekfinger, rullar jag hennes bröstvårta. Anette stönar högt när jag klämmer till över bröstvårtan. Hon rider mig allt fortare. Jag stöter upp mot henne och smeker hennes bakre hål med mitt finger. När hon närmar sig orgasmen rider hon mig snabbt. Hon kramar hårt runt mitt finger när orgasmen stormar fram i hennes kropp. När jag känner hur hon kramar runt min kuk med sin fitta, drar jag ut mitt finger från stjärthålet. Jag griper tag i hennes höfter och stöter hårt in i henne. Jag fortsätter att stöta när jag sprutar in min säd. Hon pressar sig hårt mot mig, så jag orkar inte stöta längre. Jag trycker in min kuk och håller den inne medan jag sprutar in de sista strålarna. Anette faller ihop över min kropp och kramar om mig. Vi sitter en stund och håller om varandra. Jag kommer på mig med att trivas i hennes famn.

- Jag skulle kunna hålla på hela natten, viskar Anette.
- Jag skulle kunna sitta så här hela natten, svarar jag. Bara hålla om dig och känna din värme. Smeka din vackra kropp med mina händer och känna dina mjuka läppar mot mina. Sen, när vi har kåtat upp varandra med smekningar, så älskar vi.
- Mmmm, det låter underbart, men vi har inte den tiden, säger Anette.
- Nej, vi har ju inte det, håller jag med om.
- Ångrar du dig, frågar hon.
- Inte en chans, svarar jag. Den här upplevelsen kommer jag aldrig att glömma.
- Inte jag heller, svarar Anette.
Vi kysser varandra en stund, innan vi tar på oss kläderna och söker oss till närmaste toalett. Vi går in gemensamt på toaletten och tvättar oss.
- Om det är någon tröst, så kommer han att få ett helvete ett bra tag framöver, säger Anette.
- Jag känner mig genast bättre, svarar jag elakt.
Innan vi går tillbaka till våra respektive, kysser vi varandra en sista gång.

När jag kommer in i lokalen, hittar jag inte Hanna direkt. Hon sitter inte vid vårat bord. Jag sätter mig ner och söker henne med blicken. Jag hittar henne vid ett bord längst ner i rummet. Hon sitter i knäet på en kille. Jag känner hur hjärtat hoppar till. Hanna lyfter blicken och tittar på mig. Hon lyfter handen och lägger den på bordet. Hon lägger upp handen på kant och knyter näven. Hon ger mig tecknet som säger att han smeker hennes fitta. Då ser jag killens arm som är under bordet. Riktningen visar att handen ligger mellan hennes ben. Tecknet som Hanna gett mig, säger resten. Hon tittar på mig med tom blick. Hon ler inte, hon visar inte upp någon kåt blick. Hon tittar på mig ointresserad. Jag utmanar henne och tittar henne i ögonen. Jag ser hur hennes blick sakta förändras. Den blir mer och mer dimmig. Hon blir mer och mer kåt.

Jag visar ingenting fastän magen gör uppror. Nu har hon den där kåta blicken som jag känner igen. Nu kan hon inte dölja hur kåt hon är. Hon vänder sig mot killen som smeker henne och ler. Han tilltalar henne och Hanna nickar på huvudet. Nu, då jag har tappat kontakten med hennes ögon, ger jag upp. Jag reser mig upp och går fram till värdparet och tackar för en underbar fest. Innan jag lämnar lokalen, vänder jag mig om och tittar på Hanna. Hon tittar fortfarande på killen med sin kåta blick. Hon har lagt upp sin arm runt hans hals. Jag lämnar lokalen utan att se mig om igen.
- Nu Hanna är jag inte kvar längre, viskar jag till mig själv. Det betyder att du är otrogen.

När jag kommer hem, går jag direkt till duschen. När jag lägger mig i sängen, är jag förbannad.
- Jävla Hanna, du har ingen anledning att vara sur på mig, surrar jag på mig själv. Du fick bara smaka på din egen medicin, men då passar det inte.
Jag lägger mig ner och drar täcket över mig. Det finns inte en chans att jag kan somna, men jag ligger kvar och går igenom kvällen. En timme senare öppnas dörren och Hanna kommer hem. Hon går direkt till badrummet utan att tilltala mig. Jag hör hur hon sjunger i duschen. Jag vänder mig om så jag har ryggen mot dörren. Kan du dissa mig, så skiter jag i dig, tänker jag och drar täcket över mig.

När hon kommer in i sovrummet, låtsas jag sova. Jag vet att det är barnsligt, men jag är sur och förbannad. En lätt duns i golvet bekräftar att hon har tagit av sig morgonrocken. Jag känner hennes blickar mot min rygg. Sängen gungar till lite lätt när hon kryper upp i den. Jag känner en hand på min axel. Hon drar ner mig på rygg.
- Är du sur på mig, frågar hon.
- Vilken av killarna var bäst på att knulla, frågar jag och visar därmed att jag är sur.
- Vad dum du är, säger Hanna. Du gick ju därifrån. Då kunde jag inte fortsätta. Då hade jag ju varit otrogen.
- Jag tror fan inte jag hör rätt, säger jag och suckar.
- Varför sa du inte till mig att du ville gå hem, frågar Hanna.
- Jaha ja, säger jag. Jag skulle alltså gå fram till killen och säga; ursäkta mig, men kan du ta bort handen från min frus fitta, för nu vi ska gå hem.
- Det var inte så jag menade, säger Hanna och rodnar.
- Hade du knullat honom om jag stannat kvar, frågar jag .
- Nej, det hade jag inte, svarar Hanna. Jag ville bara såra dig för att du gick med kvinnan.
- Så jag ska acceptera att du knullar med andra, men så fort du får smaka på din egen medicin, så blir du sur och ska hämnas.
- Vi var ju överens om det här, säger Hanna.
- Ja, det var vi, svarar jag, men vi sa aldrig att det bara gällde dig. Den här leken gäller lika mycket mig. Jag kommer att leka lika ofta som du.

Hanna drar av mig täcket. Därmed avslöjas att jag har stånd. Det får jag alltid när jag ser henne naken. Hon har makten över mig.
- Det finns åtminstone en del av dig som är glad att se mig, säger hon och ler.
- Men så har den ingen hjärna heller, svarar jag surt.
Hanna skrattar gott åt mig. Hon lägger sina mjuka läppar mot mina och kysser mig ömt. Hon greppar med handen runt min kuk och smeker den. Den styvnar direkt och ställer sig stolt upp.
- Du kan väl inte vara nöjd med min, sedan du har haft den monsterkuken i dig, säger jag.
- Gud vad du är dum, säger Hanna. Det finns ingen man som jag skulle ersätta dig med. Då får han ha hur stor kuk som helst. Den här är som gjord för mig. Jag älskar den. Jag älskar dig. Hon lyfter på blicken och ser mig i ögonen.
- Jag älskar dig så mycket, säger hon. Det finns ingen annan än dig för mig.

Det drar ihop sig i bröstet på mig då jag hör hennes ord. Jag vet att hon menar det hon säger. Det har hon bevisat så många gånger. Jag ska precis bedyra henne min kärlek, då orden fastnar i halsen på mig. Det beror på att hennes mun glider ner över min kuk. När hennes varma läppar sluter sig om skaftet och glider sakta ner, går det en stöt genom kroppen på mig. Hon suger mig sakta och lugnt. Hennes tunga smeker längs skaftet medan munnen glider upp och ner. All den upphetsning och kåthet jag har känt under kvällen, tar ut sin rätt. Jag lyfter på höften och trycker in kuken i munnen på henne. När utlösningen kommer, är den så kraftig att jag tror att kuken ska sprängas. Jag skriker ut min njutning när jag pumpar in min säd i hennes mun, om och om igen. Hanna suger mig lugnt vidare medan jag tömmer mig. Det tar inte lång stund innan den står igen.

- Det där behövde du tydligen, säger Hanna och skrattar. Det är länge sedan du sprutade så häftigt.
Hon grenslar mig och sjunker ner över min kuk. Hon rider mig sakta medan hennes tunga smeker mina läppar. Jag öppnar munnen och suger på tungan som glider in i min mun. Hon kramar runt min kuk med sina våta läppar medan tungorna smeker varandra. Jag lyfter på höften och stöter in min kuk i henne. Hon ökar takten och rider fortare. Kyssen blir allt hetsigare. Jag stöter in min kuk med kraft. Hon stönar av vällust i min mun. Nu rider hon mig fort. Hon pressar sig ner mot min höft och slukar hela min kuk. Jag känner att jag är nära. Mina händer greppar runt hennes höfter. Jag stöter vilt in i hennes våta, trånga grotta. Hanna darrar i hela kroppen när orgasmen kommer. Hon skriker ut sin orgasm och pressar sig hårt mot min kropp. Jag trycker in min påle i henne och sprutar in min säd. Gång på gång pumpar jag in i hennes kramande fitta. Hanna lägger sig ner över min kropp och vilar. Jag lägger mina armar runt hennes kropp och njuter av värmen. Jag känner en kärlek till henne som jag inte kan beskriva.
- Ingenting kan vara bättre än det här, viskar hon i mitt öra.
Jag ler med hela ansiktet och kramar mina armar runt hennes kropp.

Hanna skriker till av förvåning då jag håller i henne och rullar runt. Utan att kuken glider ur, hamnar jag över henne. Jag stöter hårt in i henne.
- Åh, älskling, det är så skönt, stönar hon.
Jag stöter in med kraft. Hennes ögon förvandlas allt eftersom hon blir kåtare. Hon lägger upp sina fötter på min höft och pressar sig mot mig. Hon kniper med blygdläpparna runt min kuk och stönar allt högre. Jag är förvånad att hon känns så trång, med tanke på att hon haft det monstret i sig. Jag känner att jag kan hålla mig länge. Jag är kåt som en katt i mars, men tanken på att hon har knullat med en annan man, håller tillbaka min åtrå. Hanna lyfter sig mot mig när jag dunkar in min kuk med kraft.
- Åhhhh jaaaaaaa, skriker hon när orgasmen slår till

När hon är på toppen av sin orgasm, drar jag mig ur. Jag vänder henne runt och drar upp henne på knä. Hon hinner inte med. Hon stönar högt av den orgasm som fortfarande håller henne i sitt grepp. Tidigare när vi har knullat, har jag varit försiktig när jag tränger mig in i hennes stjärt, men inte nu. Inte sedan jag sett hur hon tog emot kuken i parken. Med full kraft vräker jag in kuken i henne. Jag stannar upp när jag når botten.
- Ahhhhhiiiiiiiii, skriker hon när jag tränger mig in.
Jag knullar henne hårt och skoningslöst. Ju längre jag håller på, desto hårdare knullar jag henne. Jag känner hur hon kramar runt min påle när jag pumpar den fram och tillbaka. Jag känner hur det drar ihop sig i pungen. Jag närmar mig utlösning. Jag håller henne hårt i höften och stöter in med full kraft. Då kommer det gurglande lätet igen. Samma läte som jag hörde när hon knullade i parken. Samtidigt ilar det till i ryggraden. Som en elektrisk stöt går det genom kuken. Jag trycker mig in med full kraft och håller den inne medan den sprutar om och om igen. Hannas vrål som kommer från hennes strupe, är det värsta jag hört. Hon kramar med stjärtmuskeln runt min kuk och håller fast den. Jag faller ihop över hennes rygg, totalt utpumpad.

Jag känner hur hennes ben darrar så jag drar mig ur och lägger mig på rygg i sängen. Hanna ramlar ihop på sängen, till synes livlös. Ingen av oss säger någonting. Ingen av oss har orken att prata. Länge ligger vi tysta och samlar krafter.
- Det var det jävligaste jag har varit med om, säger Hanna plötsligt.
Jag får lite ågren över att jag kanske var lite för våldsam, men jag kände behovet att straffa henne.
- Varför har du inte knullat mig så här förut, säger Hanna.
- Ja du, säg det, är allt jag kommer på att svara.
Hon vänder sig om och lutar sitt huvud mot min axel.
- Du har aldrig knullat mig så härligt någon gång, suckar hon.
- Jag har nog aldrig varit så sårad som i kväll, svarar jag sanningsenligt.
Hanna lyfter på huvudet och tittar på mig.
- Vi var ju överens om det här, säger Hanna. Du vet att jag älskar dig.
- Vi var överens om att prova hur det var, svarar jag. Jag fixar inte det här.

Hanna ligger tyst med huvudet på min axel.
- Hur var hon, frågar hon tyst.
Jag spärrar upp ögonen. Va fan, tänker jag. Varför frågar hon det nu? Hon blev väl aldrig svartsjuk?
- Hon var fantastisk, säger jag sanningsenligt.
- Lika bra som jag , viskar hon fram.
- Nej Hanna, inte lika bra som du, svarar jag. Ingen kvinna är som du.
Hanna lyfter på huvudet och kysser mig ömt. Hon smeker sin hand över min kind och lägger tillbaka sitt huvud på min axel. Ingen av oss säger någonting. Det tar inte lång stund innan jag hör hennes jämna andetag. Hon har somnat. Jag blundar och slappnar av och känner mig ovanligt tillfreds med mig själv.

Jag vaknar morgonen efter av att hon smeker min kuk. När jag öppnar mina ögon, känner jag hennes våta hår som ligger över min mage. Hon har tydligen hunnit med att duscha på morgonen. Hennes tunga smeker mitt ollon innan hon glider ner över kuken med sin mun. I lugna tag suger hon min kuk. Det ilar av vällust genom hela kroppen. Hon smeker min pung med försiktiga fingrar. Det sätter fart på min åtrå. Jag lyfter på höften och trycker in hela min kuk i hennes varma mun. I lugn takt suger hon mig till utlösning. Jag trycker in kuken i munnen och sprutar ut min säd. Om och om igen, tömmer jag min säd i hennes mun.
- Vilket uppvaknande, suckar jag och slappnar av.
Hon suger mig en stund till innan hon kryper upp i min famn. Hon pressar in sin näsa mot min hals och vilar med ena handen mot min kind. När hon ligger så tätt mot min kropp känner jag en obeskrivlig kärlek till henne.

Jag tänker på gårdagen och hoppas att det inte har förstört vårt förhållande.
- Vi slutar med våran lek, viskar hon tyst.
- Ingen blir gladare än jag, svarar jag.
- Det gjorde så ont att se dig med den andra kvinnan, säger Hanna. Det är inte förrän nu efteråt som jag förstår hur du har känt det, när jag har varit tillsammans med andra.
- Så nu är det bara vi två, frågar jag försiktigt.
- Nu är det bara vi två, viskar hon i mitt öra.
En våg av värme sprider sig i min kropp. Jag kysser henne med all den kärlek jag har. Jag tittar in i hennes glittrande ögon och smeker hennes kind. Länge ligger vi tätt tillsammans och håller om varandra. Sedan sätter hon sig upp i sängen.
- Gå och duscha, så ordnar jag frukost så länge, säger hon. Sedan ska vi tillbaka till sängen. Då kommer du att få göra rätt för dig.
Hon stiger upp och tar på sig morgonrocken. När hon går in i köket, ligger jag kvar en stund i sängen och myser. Jag har aldrig varit lyckligare än nu.

SLUT

 

34 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Hailey

Så underbar berättelse... Mmmm.

20/2, 2021 kl. 12:34

#3

Huldran

Lika bra, som för två år sedan!

6/2, 2016 kl. 01:33

#2

Deep

Är nog benägen att hålla med Huldran, den här novellen har oförtjänt få kommentarer men även oförtjänt få läsningar.

Den är bitterljuv. Ger mig en tveeggad känsla rakt igenom, som jag gärna inbillar mig att huvudpersonerna också känner. Skickligt. Jag gillade det.
/Deep

16/5, 2014 kl. 08:24

#1

Huldran

En aptitretare av Guds nåde! Spännande med ångande sexighet. Något för alla par, vilka behöver en icke vulgär, erotisk 'stänkare' i sitt vardagsliv! Bra språkhantering. Skitbra, Kid!!

Ytterst märkligt att inte författaren tidigare har fått några kommentarer. Jag trodde läsarna på den här sidan kunde skriva något. Men tydligen har jag fel!
//Huldran.

16/5, 2014 kl. 00:55