Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/6, 2019 kl. 23:14, av Sixten

På avstånd från hemmasängen

Min hustru verkar ha blivit frigid. I alla fall halvfrigid. På den senaste månaden har jag fått komma till bara en gång.

 

 

 

Min hustru verkar ha blivit frigid. I alla fall halvfrigid. På den senaste månaden har jag fått komma till bara en gång. Det var när hon druckit litet väl mycket vin vid en fest vi hade med våra vänner. När de gått hem klängde hon sig på mig och tjatade om att jag skulle knulla henne.

 Det blev ett ganska bra knull. Hon var rejält våt och litet flamsig. Som vanligt skönt att få sticka kuken in i hennes fitta.

 Nackdelen med hennes vinkonsumtion var förstås att hon slocknade efter sin första orgasm så någon fortsättning blev det inte.

 Dagen efter ville hon inte. Och inte dagen därefter heller. Faktiskt ingen mer av dagarna en hel månad framåt.

 Antingen har det hänt något med hennes kropp, med hormonerna eller något annat eller så är det sinnelaget som har förändrats.

 Jag tror mest på det senare alternativet. Hon, Kajsa som hon heter, har blivit medlem i en kvinnoklubb. Jag har fått för mig att medlemmarna i den är ganska extrema. De tycks odla motvilja mot det manliga könet. Jag tror att Kajsa i överenstämmelse med klubbens intentioner satt mig i karantän. Men varför i all världen har hon då inte givit mig något som helst ultimatum?

 Som det nu är kan jag inte fortsätta att ha det. Jag måste få knula oftare än bara en gång i månaden. Ska det fortsätta så här återstår inget annat än jag söker stilla min hunger utanför vårt hem.

 Mina möjligheter till mer kontinuerligt knullande ökade betydligt sedan jag blivit bekant med Carina. Bekantskapen etablerades på Internet. För att få möjlighet att famna en kåt kvinna gick jag in i en dejtingklubb och i den blev jag ganska snart bekant med Carina.

 Jag fastnade för henne redan första gången jag fick syn på hennes foto på klubbens hemsida. Mycket tilldragande utseende och en aning utmanande klädsel. Verkade spännande liksom presentationen av och fotona på hennes två fullvuxna döttrar, tvillingar i tjugoårsåldern.
 Carina själv var fyrtiofyra år fick jag så småningom veta.

 Carina och jag fick kontakt, skrev mail till varandra, sände varandra foton, började chatta på Messenger och hade mycket trevligt tillsammans. Så småningom slog vi över åt det ekivoka hållet. Efter några gånger hade vi för varandra avslöjat våra sexuella preferenser.

 Egentligen tyckte vi båda om de flesta ställningarna men vi hade dessutom stor förkärlek för oralsex.

 Allt verkade lovande. Ingen annan fortsättning på vår bekantskap än ett möte var att tänka på.

 Det fina var att Carina bodde mycket när mig, bara två mil i en större tätort.

 Vi bestämde träff. Kajsa fick några dagar i förväg veta att jag skulle på en facklig sammankomst på Carinas ort. Min lögn skulle säkert vara hållbar. Kajsa skulle på möte i sin kvinnoklubb, ett möte som sedvanlig skulle dra ut till minst midnatt.

 Kåt och förväntansfull tog jag bilen och for till Carina. Hon tog emot mig, klädd i en vit blus med uppknäppta knappar. Hennes bröst var till största delen synliga. Hennes kjol var en av de kortaste jag sett. Den hade långa sprund på sidorna. När hon rörde sig på väg före mig in i vardagsrummet avslöjades därför stora delar av hennes lår.

 Vi slog oss ner i var sin fåtölj mitt emot varandra. Carina drog utmanande upp kjolen något högre och nu kunde jag skymta hennes fitta. Hon log mot mig och uttryckte förhoppning om att vi skulle få en angenäm kväll.

 Så bjöd hon på Dry Martini som hon hade i beredskap på bordet mellan oss.

 Vi skålade. När jag svalt drinken brände det både i halsen och i skrevet på mig. Jag undrade hur Carina kände det. Jag ansåg att jag måste fråga. Min fråga blev mer rättfram än jag från början tänkt.

- Är du kåt Carina?

 Carina tittade litet blygt, antagligen spelat på mig.

 -När vi chattade med varandra var det vår fantasi som gällde. Då vågade jag vara fräck. Nu är det verklighet och då känner jag mig litet osäker. Men ärligt talat Mattias så är jag kåt. Jag vill att du knullar mig. Men Mattias, det är du som måste ta första steget.

 Jag gick fram till Carina. Jag måste få se hennes fitta, den jag hittills bara annat.

- Carina, sära på benen! Ja, så. Litet mer om du kan.

 Carina hade nu särat på benen så mycket som det gick i fåtöljen. Det var inte nog för mig. Jag ville se bättre in mellan hennes ben. Jag lyfte upp hennes ben på fåtöljens armstöd och nu fanns det inget som dolde hennes härliga fitta. Jag frapperades av att springan mellan de något utputande blygdläpparna var långt större än jag vad kunde ha föreställt mig och klart större än Kajsas springa.

 I öppning glänste det av fittvätska. Oj, du min skapare, så härligt lockande.

- Du är bra våt, Carina.
- Ja, tack vare dig, Mattias. Jag har fantiserat så mycket om den här träffen. Senast för ett par timmar sen låg jag i sängen och pullade mig och drömde om dig.
- Bra, mycket bra, Carina. Du är förberedd. Vi ska ha det så skönt, lita på det!

 Jag gick ner på knä, förde huvudet in mellan Carinas ben, lät mun och läppar nudda Carinas allra intimaste kroppsdelar. Slickade, stack tungan så långt in det gick, tog hjälp av hela munnen för att sära på Carinas fittläppar, fick in näsan ett stycke mellan dem.

 Doften var bedövande. Min kuk styvnade alltmer. Carina gnydde.

- Det är så skönt, Mattias. Fortsätt!

 Jag missade inte att bearbeta clittan med både läppar och tunga.

 Carina skrek av vällust.
- Så härligt, Mattias! Mer, mera, fortsätt! Det går snart för mig.

 Och jag fortsatte och belöning kom till Carina inom några sekunder. Hon överfölls av en kraftig orgasm, stötte upp fittan mot min mun. Jag tryckte emot och kände hur min mun
 blev översköljd av mängder med väta.

 Carina slocknade för en kort stund, en stund jag använde för att ta av mig byxor och kalsonger.

 Jag tog Carina i handen och bad henne föra mig till sin säng. Sängen var bred och inbjudande. Jag märkte att Carina bäddat med nya, rena lakan. I rummet fanns en behaglig, svag parfymdoft. Kärleksstunden var genomtänkt och väl förberedd.

 Carina lade sig på rygg och särade på en gång kraftigt på benen. Så börja hon stryka sig utefter låren, nerifrån och uppåt. Hon upprepade strykningen flera gånger och varje gång nådde hon närmare fittan.

- Jag värmer upp.
 -Fint.

 Jag betraktade Carina. Jag kunde inte annat än njuta av den syn hon erbjöd. Carina var lång, hade långa välformade ben, stabila lår, breda höfter och en ganska smal midja. Brösten var fylliga. De verkade vara ganska fasta även om det märktes att hennes ålder tagit ut sin rätt.

-Står du och drömmer? Kom nu!

 Jag tog plats ovanpå Carina, anpassade kuken i startläge för ett inträngande. Jag höll honom i ena handen och försökte sikta rätt. Jag missade. Carinas hjälpande hand fick in honom.

- Så nu är vi vid vår längtans mål, Carina, precis som vi drömt om när vi chattat.
- Ja, så härligt, så underbart, ingen återvändo.
 - Jag vill ha honom kvar hela natten.
- Men du måste väl hem till din fru. Vad ska hon säga om du kommer hem först i morgon?
- Det tänker vi inte på nu, Carina.

 Jag började knulla och jag tog det mycket långsamt. Jag ville hålla på länge, länge.

- Vad skönt du knullar, Mattias. Jag gillar långsamma juck.

 Carinas fitta var våt. Den var också vid. Kuken gled mycket lätt in och ut ur hennes grotta.

 Vi stannade då och då upp i juckandet, kysste varandra och jag passade på att suga på Carinas bröst. Jag märkte hur hennes bröstvårtor stelnade till. Jag märkte också att Carina alltemellanåt kramade min kuk med sina fittmuskler. De verkade vara mycket vältränade.

- Du har min fittsaft på dina läppar, Mattias. Tycker du den luktar gott.
 - Himmelskt

 Carina ville sätta fart. Jag kände det. Hon började stöta sitt underliv fort och häftigt upp mot mig. Jag fattade galoppen och följde med i hennes takt som efter en stund började bli rasande snabb. Jag vet inte vem av oss som var ivrigast att sätt upp farten. Antagligen var det vi båda två. Vi var båda angelägna om att nå orgasm.

 Och den kom. Som ett åsknedslag. Snabbt, hårt. Vi skrek båda i högan sky och föll så ihop som trasor.

 När vi vaknat till fick jag mitt betyg av Carina.

- Det var underbart. Du är suverän, Mattias. Din kuk är den bästa jag haft i min fitta.
- Jätteskönt. Vilken orgasm!
- Jag håller med dig. Bättre kunde det inte ha varit.
- Jag har fantiserat och drömt om att få knulla med dig ända sedan vi började chatta men kunde aldrig föreställa mig att det kunde vara så skönt.

 Carina började slicka av min kuk. Hon lät sin mun vandra upp och ner utefter kukskaftet. När kuken var så gott som ute ur hennes mun använde hon tunga för att slicka på ollonet. Suveränt gjorde hon det. Jag fick nästan kåtslag, så gott var det.

 Det dröjde inte länge förrän Carina fått upp min kuk i sin största möjliga storlek.

 Nu ville hon rida mig. Jag var sprängkåt precis som hon. Det blev en redan från början snabb ritt. Jag passade på att göra det extra skönt för Carina genom att låta ett finger följa med kuken in i hennes fitta. Fingret fick hela tiden kontakt med clittan.

 Carina var härligt häftig i sin ritt. Hennes utlösning blev formidabel och min var nog inte mycket sämre. Carina föll framlänges ner på mig och vi stannade åtskilliga minuter i omkramande ställning.

-Jag måste få slicka av den sperma du har kvar på kuken.

 Snabbt vände hon sig om. Hon fick nu sitt huvud över min kuk och jag hade hennes fitta över mitt huvud. Å, denna gudomliga doft! Denna härliga fittdoft! Och så som grädde på moset Carinas läppar runt min kuk.

 Vi njöt båda två och båda två fick vi nu på nytt en sjudundrande orgasm.

 Men det började bli tid för uppbrott. Jag ville trots allt komma hem, skulle upp tidigt nästa morgon.

 Jag såg att Carina var ledsen för att jag skulle ge mig iväg.

- Jag hade gärna sett att du stannat till i morgon.
- Jag måste åka hem, kära rara Carina.
- Du tycker kanske att jag är förskräcklig. Du kanske tycker att jag äventyrar ditt äktenskap.
- Vi pratar om det en annan gång.

 När jag nu stod påklädd i tamburen i färd med att säga adjö och tack för den underbara kvällen gjorde Carina ett oväntat utfall mot mig. Hon tog ett snabbt grepp i blixtlåset till gylfen, drog ner det, fick tag i min kuk och tog den i munnen.

 Nu gav hon allt. Och det var skönt, jätteskönt. Jag kunde inte stoppa henne, ville det inte.

 Carina jobbade på. Frenetiskt. Det gav resultat. Jag fick utlösning och sprutade henne rakt i ansiktet.

 Carina log, såg lycklig ut, samlade upp sperma med ett finger och stoppade fingret i munnen.

 - Det du Mattias. Det var en riktig dessert jag fick.

 Det återstod inget annat att göra än att åka hem med slak kuk.

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.