Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/7, 2019 kl. 12:33, av Sixten

Kvarterets kåtaste kvinna

Jag tog Irma i mina armar. Min kyss blev lång. Irma tryckte sig emot mig.

Irma, du kära, du härligt kåtaJag var sanslöst kåt, full av förväntan. Kuken var jättehård. Jag hade lyckats få med mig kvarterets kåtaste brud, Irma. Vi tog av oss ytterkläderna. Framför mig kunde jag se hennes yppiga barm, hennes putande mage, breda höfter och rödmålade mun. Kalaspingla. Kuken kändes skönt styv. Det ryckte i den. Han var min härskare. Nu ville han ha fitta. Irma skulle få honom, inget fick hindra mig att lyda kukens nödrop.

 Jag tog Irma i mina armar. Min kyss blev lång. Irma tryckte sig emot mig. Det måste vara sant att man får henne i säng precis som mina kompisar säger.

 Jag för mina händer till Irmas fylliga bröst. Jag känner hur de gungar under mina händer och behån. Jag drar av henne blusen och hakar av behån. De kraftiga brösten väller fram. Vårtorna sticker ut, toppiga och stora. Jag böjer mig ner och kysser dem. Så mjukt, så underbart skönt.

 Jag lyfter så mitt huvud och fäster blicken i Irmas ögon.

- Irma, är det sant att du är kåtaste tjejen i kvarteret?
- Jag är kåt nu, Sven, Jättekåt. Känn med din hand i fittan.

 Irma särar på sina ben, ställer sig bredbent Hon tar min högerhand och för den ner till sitt skrev.

- Å, Sven, smek mig! Nu, genast!

 Jag krånglar av Irma hennes kjol, får av henne trosorna. Min hand finner springan mellan fittlläpparna. Jag känner att de är våta och svullna, härligt runda, långa.

- Smek min klitta, Sven! Ja, ja, så. Å, så skönt!

 Jag böjer mig ner och får in den svullna klittan i min mun.

- Tala om för mig hur kåt du är nu, Irma!
- Jättekåt, jag vill ha din bamsekuk.

 Jag drar med mig Irma in till soffan i vardagsrummet, hon stjälper sig bakåt, lägger upp ett av benen på soffryggen .

 Hennes fitta ligger vidöppen framför mig. Fittläpparna är de största jag någonsin sett. De är en aning särade. Jag kan se in mellan dem och känner mig fascinerad av den vackra färgen på slidans glittrande våta väggar.

 Irma för ner en hand och börjar smeka med handen över sin fitta, från klittan ner mot anus. Hon ser helt salig ut. Så låter hon fingrarna sära på fittläpparna, öppnar dem stort.

 - Nu, Svenne, in med din bamsekuk!

 Hon sträcker händerna mot mig och får tag i min hårt erigerade kuk.

 - Kom, kom, in med kuken!

 Irma lyfter upp sitt underliv, drar mig mot sig, jag hamnar ovanpå henne. Hon har fortfarande min kuk i ett stadigt grepp. Jag märker hennes iver och jag märker hennes skicklighet att föra min kuk rätt fram till fittöppningen. Jag känner att det inte bara är en kåt kvinna jag har under mig, jag känner också att hon är suveränt van att handskas med män.

 Jag trycker till och känner hur lätt och fint kuken glider in.

-Ahaa, så skönt, så skönt, flämtar hon.

 Hennes kinder är nu blossande röda, hennes mun halvöppen. Hon lyfter sitt sköte mot mig. Kuken når hennes innersta.

- Min gud, så härligt. Pumpa på Svenne!

 Nu börjar jag knulla utan någon återhållsamhet. Hårt, hänsynslöst skjuter jag in kuken. Jag ser hur Irma njuter. Hela tiden ger hon ifrån sig stön. Hon arbetar hårt genom att hela tiden i perfekt takt skjuta upp sitt underliv mot mig varje gång jag trycker in min kuk.

 Hon mumlar ord jag knappt uppfattar. Hennes röst är grötig, hon nästan sluddrar. Hon har gripits av ett häftigt kåtslag. Hon deltar med varje del av sin kropp i vårt knull. Hon är urkåt, utan hämningar.

 Jag lyckas uppfatta att hon mumlar något om bamsekuk.

 Det är toppenskönt. Irmas fitta är dyvåt. Glidet är fantastiskt. Nu är vi inne i ett crescendo. Irmas fingrar sträcks mot mitt anus och hon pillar in sitt långfinger. Jag tar det som en invit och sticker in min hand under hennes bak och får in min tumme i henne stjärtöppning.

 Vi närmar oss höjdpunkten av vårt knull. Jag känner hur det börjar pulsera i sädesgångarna. Mitt sprut är nära. Min njutning är intensiv. Irmas sköna fittas härliga omfamning öppnar alla slussar och jag kommer i ett våldsamt sprut in i hennes våta fitta.

 Jag känner hur upprepade spasmer fortplantar sig i Irmas underliv. Jag faller ihop efter en utlösning så kraftig att jag aldrig upplevt dess make.

 Jag känner mig renad, matt, fri. Ett lycklighetens sköna befriande sprut gör mig avdomnad.

 Efter en stund, jag vet inte hur länge, återföds jag till jorden då jag känner Irmas mun runt min kuk. Hon slickar rent mitt ollon från sperma och fittsaft. Du underbara kvinna, du knullsugna, omtänksamma Irma, så gott du gör för mig.

 Följden är oundviklig. Kuken reser sig.

- Jag vill att du knullar mig i röven, vill du?

 Irma låter sin uttalade önskan åtföljas att en kyss. Med sin tunga för hon i min mun in en del av den sperma och den fittsaft hon nyss slickat bort från min kuk.

 Hennes ögon glittrar.

- Din bamsekuk är den bästa jag haft i fittan. Jag vill ha den i rumpan också!

 Irma ställer sig på alla fyra med ändan i vädret. Jag sticker in ett par fingrar i Irmas fitta och får dem nerkletade med hennes fittvätska. Så låter jag dem gå vidare till Irmas anus som nu får uppmjukning av mina kladdiga fingrar.

 Irma stönar.

- Sven ta ditt sto. In med honom. Djupt! Knulla mig hårt!

 Min kuk är nu så hård och villig att den trots det trånga utrymmet i Irmas bak efter några prövande juck kommer in med hela sin längd. Jag smeker Irmas klitta, mjukt och långsamt.

- Mmm, ååå, så skönt. Vilken bamse du har. Fortsätt att smeka! Åååååå!

 Det går ilningar igenom min kropp. Irma stönar och skriker ut könsord på könsord. Vi möts i en sjudundrande orgasm.

 Kvällen fortsätter. Irma kan många sexlekar. Hon vill pröva än det ena och än det andra. Det sista vi orkar med efter flera sköna orgasmer är oralsex i 69-läge.

 Jag kan efter denna kväll med Irma konstatera att kvarteret verkligen har en kåt och villig och knullkunnig kvinna.

 Det må gärna bli flera kvällar.

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.