Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/7, 2019 kl. 15:24, av Sixtenjr

Frestelsen från en naken kvinna

- Jag ska kasta bort alla dildos jag har.

Wendy låg rakt framför mig. I mitt rum. Helnaken.

 Hennes hår var utslaget på kudden, hennes ben var vitt särade. Brösten var ljuvliga att se. Bröstvårtona pekade styva rakt upp. Hon var en underbar syn för mig, den kåte längtande mannen med en kuk som var full av längtan.

 Wendy särade på sina ben ännu ett stycke. Sakta förde hon sin högra hand ner mot sin fitta. Pekfingret stannade på klitoris. Hon gned fingret sakta fram och tillbaka. Samtidigt såg hon mig stint i ögonen. Hennes läppar särades i ett mjukt leende. Hela hon bjöd ut sig till mig.

 Så började hon massera sina fittläppar, dessa ovanligt stora och nu uppsvällda läppar. Hennes hand började röra sig ivrigare. Smekningarna gjorde att jag och då skymtade insidan av hennes slida med dess vackert laxröda färg.

 Å, hon är underbar. Kuken svällde och den var het. Den ville. Helst genast. Jag var beredd att kasta mig över Wendy och sticka min nu kanonhårda kuk in i hennes vidöppna sköte. Men jag kände Wendy alltför väl för att våga ett sådant påhopp. Wendy hade redan i början av vår bekanskap gjort klar för mig att hon gillade ett långt förspel. Hon hade sagt till mig att vi båda måste vara till bristningsgränsen kåta innan kuken ens fick nudda fittan.

 Wendy hade också sagt mig att hon ville låta en del av förspeler bestå av hennes egna smekningar på hennes egna kropp.

 Dessa smekninga var nu i full gång. Wendy stack in ett finger i sin fitta, strax därefter ännu ett. Hennes fingerknullande fick ökad takt.

 Wendys ansikte ändrade hela tiden uttryck. Det var ingen tvekan om att hon förmådde öka sin njutning.

- Å Mikael, Mikael ! Jag börjar bli kåt. Det är så skönt! Blir du kåt när du ser hur jag smeker mig?
 - Ja

- Säkert Mikael ?

- Ja, kika på min kuk så ser du

- Han är så fin.

 - Tycker dui?
- Han ser så stor och jättestyv ut


 Jag sneglade ner på min kuk. Ja nog stod den . Snett upp och med den litet lätta krökningen. Jag greppade tag i den, drog några tag fram och tillbaka.

- Jag blir ännu kåtare när jag ser dig runka.

 Wendy drog upp sina knän. Nu hade hon fått in tre fingrar i sin fitta. Hon förde dem häftigt in och ut.

 - Jag kommer till dig
- Nej, vänta litet.
- Vill du få klimax utan mig ?
- Å, kanske.
- Titta på mig. Jag vill ha dig riktigt kåt.

 Jag tittade. Wendy hade särat på fittläpparna så jag såg djupt in i hennes slida. Min gud, vad hon var vacker, vad hennes fitta var vacker.

 - Tycker du om att knulla, Mikael ?

 Den frågan var en tortyr att höra. Visst tyckte jag om att knulla. Och särskilt ihop med Wendy. Men varför höll hon mig på sträckbänken så länge. Klarar jag det här?

- Ja det vet du väl, älskling

- Hur många har du knullat, Mikael ?
- Minst några hundra.
- Du ljuger, säg att jag är din första
- Du är min första

- Kom nu, Mikael, jag kan inte vänta längre på din stora kuk

 Jag var snabbt framme vid sängen. Wendy stönade högt och det redan innan jag hade hunnit placera mig mellan hennes utspärrade ben. Hon krängde med kroppen så jag hade svårt att få in min stenhårda kuk i hennes ljuvlighet. Just när kuken nått botten i hennes våta fitta kände jag hennes orgasm. Hon stötte sitt underliv hårt upp mot mig och gav till ett avgrundsskri. Orgasmen var ett faktum innan jag hunnit göra ett enda juck.

 Jag kände hur Wendys fitta krampade, hur den sedan slappnade av. Den började kännas vid som en ocean, våt, mycket våt.

 Wendy låg nu helt stilla.

 Jag kysste hennes mun. Jag kysste hennes ögonbryn. Jag stack min tungspets in i hennes högeröra. Hela tiden låg jag kvar på henne med min fullstora och styva kuk djupt inne i hennes fitta.

- Var det skönt Wendy ?

 - Mmmm

- Är du inte kåt längre ?

 - Snart

 Jag började massera hennes bröstvårtor. Wendy rörde lätt på sitt underliv.

- Jag älskar dig Wendy
- Jag älskar dig Mikael, Är du kåt fortfarande ?
 - Ja
- Är det sant att du har stans största kuk ?
- Ja visst är det sant.

- Mikael, låt honom jobba nu

 Jag började sakta röra mig kuk in och ut. Strax kände jag att Wendy började följa med i min rytm.

- Så skönt du gör det för mig, Mikael !

 Takten ökade. Wendy drog upp sina knän. Efter en liten stund hade hon dem nere på lakanet intill sitt huvud. Hennes fitta kunde inte var mer åtkomlig.

 Jag var jättkåt, ville ge Wendy ett härligt stort sprut. Jag ökade takten. Wendy följde med i rörelserna. Nu var vi nära. Orgasm nummer två för Wendy och sprut nummer ett för mig.

- Är du med Wendy
 - Jaaaa
 - Gillar du min sperma ?
 - Jaa, spruta mig full !
- Strax, ååå så skönt Wendy

 Sprutet kom, samtidigt såg jag att Wendy var med mig, såg hur hennes blick ändrades, kände hennes kramper och det hårda lyft hon lät sitt underliv göra upp mot mig. Kuk och fitta förenades i en underbar utlösning.

 Så låg vi där efter en stunds total avkoppling.

 Vi började smeka varandra. Båda ville mer. Wendy var fortfarande het och inte helt tillfredsställd.

 - Jag vill rida dig, Mikael
 - Of course, be my my guest !

 Jag kom över i ryggläge och Wendy tog plats över mig med sitt ansikte vänt mot mig. Hon greppade min kuk, drog några tag på den, märkte hur den stelnade och riktade in den mot sin fittmynning.

 Sakta sänkte hon sig ner.

 - Missa inte !
- Å, nej. Tar du mig för en novis ?
- Man kan aldrig veta vem man fått i sängen
- Du har fått stans kåtaste brud i din säng.
- Säkert ?
 - Jaaaaaa

 Wendy missade inte. Han kom in direkt. Och kuken gled så fint in i Wendys genomvåta fitta.

 Det kändes så underbart. Jag märkte hur Wendy började andas hårdare och hårdare. Hennes ritt var till en början långsam. Hon höjde sig långsamt. Kuken var ett par gånger nära att hamna utanför. En gång var det uppenbarligen med avsikt från Wendys sida. Hon förde då ollonet till sin klitta och lät den vara massagestav.

 - Jag ska kasta bort alla dildos jag har.
- Varför ?
- Din kuk är så mycket bättre.
- Så du pratar
 - Gillar du inte min uppskattning ?
- Men du måste ja ha något när jag inte är hos dig
- Jag kan ta hjälp av Viveka.
- Hjälper ni varann ?
- Det händer

 Det var fint att kunna föra ett samtal med Wendy medan vi njöt och knullade. Wendy vill gärna snaka om kärlek och knull och jag hade absolut inget emot det.

- Är det skönt med Viveka ?
 - Mycket
- Lika skönt som med mig?
 - Vad tror du ?
- Jag hoppas att jag är bättre¨
- Det är du. Du har den största kuk som någonsin varit inne i min fitta.

 Det var fullt klart att Wendy hetsade upp sig genom sitt prat. Det fick genast utslag genom en allt intensivare ritt. Till slut övergick hennes tal till små stön och jag började få höra alla könsord i en härlig blandning.

- Kuken, längre in, å min gud vad fittan är våt. kåt är jag, du med, du min knullhane, Mikael din jättekuk gör mig galen, den förintar snart min fitta, åååå, nuu, snart, fittan besegrar kuken, din sperma , spruta min goda kuk, spruta mig full, kukfittan, kåtfittan, kåtkuken, nuuu, känn Mikael, kom till mig, spruta nu, nuuu, jaaaaaa , åååååååååååååååå

 Wendys orgasm var vidunderlig, den som utlöstes när jag nu sprutade fyra härliga satser å rad i djupet av hennes fitta.

 Det smek som vi satte igång efter en vilostund höll på länge. Wendy hade ingen svårighet att åter ge mig ett härligt stånd. Nu propsade hon på att jag som en tjur skulle betäcka henne bakifrån. Det gjorde jag med nöje.

 Kuken hade precis kommit in i Wendys supervåta fitta när hon började påminna mig om vårt första knull. Jag minns det så väl. Vi hade träffats på en dansrestaurang och jag hade följt henne till porten. Jag fick inte följa henne upp. Det passade inte. Hennes mamma var besök och var barnvakt. Wendy förstod min längtan den gången. Inne i trappuppgången dit vi dragit oss drog hon ner sina strumpbyxor, lät mig slicka hennes fitta och så sätta på henne i ett snabbt, intensivt knull. Det var skönt men det var på något sätt ofullbordat, inte som det skulle vara.

- Du, Mikael, hur som helst var det allt bra gott första gången vi knullade
- Men det var så fort över
- Ja, vi har det långt bättre nu
- Jag älskar dig Wendy
- Jag älskar dig Mikael
- Din fitta är den bästa jag träffat på
- Din kuk, Mikael, är den bästa jag haft

 Wendy hann inte säga något mer förrän mitt sprut slog in mot hennes livmodertapp. Vi kom samtidigt. Det var godumoligt
- Det är skönt att knulla, Mikael
- Det är skönt att knulla, Wendy

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.