Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/7, 2019 kl. 01:42, av Sixtenjr

Kjell ihop med Monika och hennes mamma

Svea stod bredvid och iakttog sin dotters förehavande. Jag såg henne in i ögonen och såg hur hennes blick fick ett hett och trånande uttryck. Hon tog om sina bröst, kramade dem och lät sedan en av sina armar falla ner och låta handen vandra till sitt skö

~~
Jag satt nyduschad, skönt tillbakalutad i bästa fåtöljen. Jag läste en bok med sköna porrnoveller, en present av Monika.

 Kuken hade börjat resa sig. De var så heta, alla novellerna. Jag blev mer och mer tänd, levde mig in i vad jag läste.

 Monika kom naken ut från duschen. Jag var beredd att hoppa upp och ta henne i min famn, bära henne till sängen och tillfredsställa henne och min bultande kuk. Men nej, nej. Jag måste tänka på vad som snart skulle ske.

 Tanken på dagens förplanerade möte med Monika och hennes mamma Svea höll mig tillbaka. Vi hade lovat varandra en het trekant. Jag hade haft min kärleksstång inne i både mammans och dotterns kärlekshål och nu hade vi lovat varandra att leva ut vår sexlust tillsammans alla tre ihop. Ända från dagen då vårt sexmöte hade bestämts hade jag fantiserat om himmelska ljuvligheter med mina två superkåta godingar.

 Jag försökte lugna ner mig, lade boken åt sidan, slöt ögonen men såg för min inre syn inget annat än Monikas och Sveas nakna kroppar.

 Monika kom fram till mig. Hon var syndigt klädd i kort kjol, vågad urringning, fräcka strumpor. Läpparna var ljust rödmålade.

- Nu Kjell, åker vi till mamma. Jag vet att hon längtar efter dig.

 Vi gav oss iväg och stod snart framför Sveas dörr. Vi ringde på och ett glatt leende ansikte
 stacks ut genom dörrspringan.

- Välkomna, jag har längtat så efter er.

 Vi steg in. Svea var syndigt vacker där hon stod framför oss i en florliknande genomskinlig klänning. Jag kunde skymta hennes trekant och hennes toppiga bröst.

- Jag tänkte att vi går direkt till sängkammaren.
 - O, ja, mamma. Nu ska vi ge Kjell en verklig helafton
-Var så säker, Monika!
- Mamma, jag vet att Kjell är tänd till tusen.

 Monika och Svea tog mig i vardera handen och fnittrande som småflickor ledde dig mig till sängkammaren.

 De båda kvinnorna var snabbt ur sina kläder och började klä av mig. De beordrade upp mig i ryggläge i sängen.

 Monika lutade sig över mig, greppade min kuk, förde sin mun till den. Jag kände hennes mjuka läppar omsluta mitt ollon. Hennes tunga började cirkla runt. Kuken var genast i oklanderlig givaktställning.

 Monika lät läpparna glida längre ner över min hårt erigerade påle. Hon höll läpparna tätt om den och så började hon låta munnen löpa upp och ner. Jag kände att kuken flera gånger nuddade hennes gom.

 Svea stod bredvid och iakttog sin dotters förehavande. Jag såg henne in i ögonen och såg hur hennes blick fick ett hett och trånande uttryck. Hon tog om sina bröst, kramade dem och lät sedan en av sina armar falla ner och låta handen vandra till sitt sköte. Jag blev trollbunden av att se henne smeka sin fittspringa. Upp och ner drog hon sina fingrar. Springan vidgade sig och hon stack in två fingrar och började föra dem in och ut.

- Monika, min älskling, du gör det så skönt för mig. Min kuk älskar dina läppar.

 Monika började låta sin mun, tätt sammanbiten, glida snabbare upp och ner. Svea tog ett par steg mot oss, grep tag i min hand och förde den girigt till sin fitta.

- Kjell, smek mig nu. Genast! Jag är superkåt.

 Jag lät mina fingrar glida in i Sveas våta fitta.

- Kjell, å du kåting, du, du, va skönt! Mera! Djupare!

 Mina fingrar, nu tre stycken av dem, var nu inne i Sveas fitta. Jag stötte dem in och ut. Svea tog ett sidsteg med ena benet så att jag fick ökad möjlighet att tränga in.

 Plötslig skrek Svea till. Hennes orgasm var på väg. Jag förde mina fingrar snabbare in och ut och belönades med åsynen av den explosiva utlösning Svea fick. För första gången i mitt liv såg jag en fontänorgasm.

 Jag förde mina fittvåta fingrar till min mun och sög in Sveas härliga fittsaft.

 Det började rycka i min kuk. Jag kämpade emot. Ville inte spruta än.

 - Ta det lugnt en stund, Monika!

- Jag tar över nu

 Svea knuffade undan Monika, greppade min kuk och tog den i sin mun. Jag upplevde Sveas agerande som en självklarhet för henne.

- Svea, du härliga Svea, kåt som bara den, kvinna, vad gör du med mig?
 . Jag gör din kuk stor och stolt, Kjell. Snart får du komma in med honom i mig

 Att Svea kunde sin sak blev jag genast varse. Hon stannade hela tiden med läpparna runt ollonet samtidigt som hon drog förhuden upp och ner. Ofta skruvade hon handen runt kuken.
 Ibland tittade hon upp mot mig för att avläsa mina reaktioner. Hennes ögon lyste av kåthet.

 Medan Svea utförde sitt välgörande arbete hade Monika lagt sig i sängen bredvid mig och börjat onanera.

 Jag kände att jag hade kommit till paradiset. Två fullblodskvinnor, båda starkt sexfixerade och superkåta var i färd med att tillfredsställa sig själva och mig i något som höll att utveckla sig till en sexorgie. Att bara se dem, se deras upptändhet och agerande, deras blickar var en upplevelse som gjorde mig sprutfärdig.

 Och plötsligt kom den. Spermastålen. Rakt in i Sveas mun. Och två strålar till i tät följd.
 Herre min gud vad skönt!

 Svea svalde och svalde Så fann hennes mun sin väg till min mun. Hon stack in tungan och jag kände min egen sperma ta sin väg in i min mun. Kyssen blev djup.

 Svea backade med sitt underliv ner mot min nu slaka penis. Hon började gnida sin fitta mot den. Efter en kort stund kände jag att mitt stånd började komma tillbaka och jag kände hur Svea fick in min kuk i sin vidöppna fitta. Väl där inne började han växa sig stor.

 Svea började sin ritt. Det var himmelsk skönt. Och vacker att se på. Vacker kropp, vackra bröst och vackra rörelser.

- Hopp min Pålle! Känn hur jag rider dig fram till ditt längtans mål.

- Du är inte klok Svea. Det är så skönt, så skönt. Rid på! Rid så mycket du vill!

 Nu kom Monikas orgasmskrik. Jag hann när jag kastade blicken mot henne vid min sida se
 hur hennes underliv hävdes upp och krängde åt alla håll. Hon hade stoppat in fingrarna i munnen. Hennes ben var brett särade. Fittan glänste av hennes saft.

 Svea ökade farten i sin ritt när hon hörde Monikas skrik. Jag hävde upp mitt underliv mot hennes varje gång hon tryckte ner sitt mot mitt.

 Sveas blick verkade febrig. Jag såg hur njutningen hade tagit henne i sina klor. Hennes orgasm kunde inte vara långt borta. Och den kom. Snabbt och med väldig kraft.

- Å, jag dör. Kjell, Kjell. Din härliga kuk, åååå

 - Nu vill jag vara med, Kjell. Det var Monika som vaknat till liv efter sin orgasm.

 Monika beordrade mig att ställa mig på alla fyra. Behändigt plockade hon från något gömställe fram en tub med glidsalva, tryckte ut en klick på ett finger och förde fingret till min bak som jag lydigt lyft i vädret. När hon fann mig tillräckligt insmord halade hon fram en dildo och förde till min analöppning. Sakta tryckte hon in den, längre och längre in. Så kröp hon in under mig med hela sin längd så att vi kom att ligga i motsatta riktningar. Hon förde upp munnen till min kuk och började suga samtidigt som hon försiktigt förde dildon fram och tillbaka i min stjärt.

 Jag sjönk ner över Monika. Min mun kom i närhet av hennes fitta och min tunga och mina läppar hittade vägen in i fittöppningen.

- Det här har jag längtat efter. Kjell trivs du med oss båda kåta kvinnor?
- Jag kunde inte ha det bättre. Ni är suveräna, så skönt kåta.

 Efter en stund märkte jag att Monika släppte sitt grepp om dildon och att Svea tog över den.

 Jag kände mig i berusningstillstånd. Mor och dotter arbetade med retningar på alla mina mest känsliga ställen. En dildo i baken, en mun runt min kuk. Och därutöver det helt berusande i att få slicka en våt och mjuk fitta med en doft och smak långt utöver vad de mest utsöka kulinariska maträtter kan ge.

 Nu var det inte frågan om vem av oss som skulle få uppleva nästa orgasm. Den blev min. Jag sprutade säkert lika mycket och länge som gången före.

 Efter en paus med kaffe och tårta och cognac fortsatte vi våra härligt kåta lekar. Jag knullade båda damerna bakifrån, först Svea, påhejad av Monika och sedan Monika, påhejad av Svea.

 Så förunderligt kåta och så generöst inbjudande som Monika och Svea var denna kväll. Hade jag aldrig vågat ana. De gjorde mig långt mer lycklig än jag någonsin varit.

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.