Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/7, 2019 kl. 13:30, av DaoDao

Möte i sommarnatten

En mycket tidig novell från mig, där jag försökt skriva utifrån kvinnans syn, och om lite bdsm.

Hoppas det får er brunstiga! :)

Det var fortfarande varmt ute, trots att klockan var över ett på natten. Berit är ute och vandrar i ett desperat försök att rensa skallen på alla sina grubblerier som bara ger henne ångest och huvudvärk. Mitt i livet har hon nu under några år upplevt sin största livskris hittills. Hon har alltid varit glad, pigg och konstruktiv hela sitt liv. Redan som ung träffade hon mannen i sitt liv och tillsammans skapade de ett hem, varsin karriär och så småningom även barn. Nu hade hon fyllt fyrtio, och före detta hade hon bara skrattat åt det som kallas fyrtioårskrisen. Det gör hon inte längre. Sedan ett tag har hon motvilligt börjat se sitt liv som hon stod utanför och betraktade andra, och hon kände sig främmande för vad hon såg. Hon var en framgångsrik entrepenör inom läkemedelsbranschen, men var det verkligen det hon var!? Var det DETTA som hon skulle bli? Lite sorgset tänkte hon tillbaka på de drömmar hon hade som ung, hon skulle bli ballerina, äventyrerska – hon hade sträckläst ALLT som gick att komma över om kvinnliga äventyrerskor, som Emelia Erhart – och ville göra som de alla. Men strävan och plikter gjorde att man var tvungen att hitta ett VERKLIGT jobb. Missförstå nu inte. Hon gillade sitt jobb, det är inte det. Det är bara det att hon kände tvivel om ifall detta var vad hon EGENTLIGEN ville. Var det HON?

Hennes man hade eget företag inom båtbranschen, vilket var lustigt egentligen då de bor långt ifrån havet. Men hans jobb var inte att bygga eller konstruera båtarna. Hon hade egentligen ingen koll på vad han gjorde egentligen, men det handlade om spekulationer och att antingen satsa eller ge efter på marknaden, eller något sådant. Hur som helst var han tvungen att alla dagar, och då menar hon alla, hålla sig ajour vad som hände i världen i just den speciella nich hans företag befann sig i. Han var helt klart framgångsrik, men var det vad hon ville ha av en man? Var det verkligen en jäktad och ständigt arbetande skrivbordsman hon valt att leva med? Även här får hon inte missförstås, då hon verkligen älskade sin man. Men var detta ALLT? Fint hus, två fina bilar, sommarstuga och årliga resor till samma femstjärniga hotell på Kanarieöarna, och detta ständiga golfande. Var det livet gick ut på?

Även deras tre barn kändes främmande, när hon beskådade dem så här utifrån. Hon älskade dem verkligen, men de var knappast lätta barn att ta hand om. Bilden som ung var att hon skulle bli som Julie Andrews i Mary Poppins. Hon känner sig många gånger mer som Cruela de Ville i Disneys Pongofilmer. Den med hundra valpar eller nått...

Samhället de bott i under några år är ett litet samhälle där många framgångsrika medelklassare hade flyttat till, och de var en familj som var uppskattad i samhället. Men var det här hon ville bo, med all yta och välpolerade bilar och hemlighållna samhällsproblem?

Hon hade gått utanför gatljusen på en cykelväg utan nattljus, då mörkret på något sätt gjorde henne tryggare. Hon kunde se allt, men ingen kunde se henne. Men nu började det blåsa upp lätt, och hon hade bara tunna kläder på sig. Snart märkte hon att det var på väg att börja regna och hon var ganska långt från hemmet. Närmare fanns en ganska nybyggd busskur en bit bort, med ett väntrum innanför under tak. Där kunde hon söka skydd från regnet som hon nu kände började droppa lite förvarnande.

När hon väl kom fram dit var hon dyngsur och hennes bruna lockar låg som klistrat mot ansiktet och hennes kläder likaså mot kroppen.

Väl inne suckar hon tungt och tänkte med stark betoning, att hon verkligen önskade att det kunde hända något i hennes liv som kunde bryta tristessen...

Plötsligt hör hon en mansröst bakom sig. Hon vänder sig om och ser en man i smutsgrå rock och bredbrättad slokhatt, allt dyngsurt, så man knappt kunde se hans ansikte. Helt klart blir hon rädd, då hon inte känner igen honom alls. Och hon är ensam med honom, mitt ute i ingenstans mitt i natten. Hans ögon lugnar henne en aning. De är grå och inramad runt ett rynkigt ansikte, men de var vänliga. Bestämda men vänlig. Det var som hon kände att han visste hur allt skulle vara och han var den som skulle göra allt bra igen. Han verkade se in i hennes själ och se all hennes ångest. Fast ögon är fel att säga, då hon bara såg ena ögat. Det andra var fortfarande i skuggan under hatten. Det var hans röst som gjorde henne svag. Den gjorde henne blyg och nervös, rösten i kombination med det sökande men vänliga ögat. Han säger något med djup bas och en viss heshet i rösten, men hon kan inte höra vad han säger. Hans uppsyn, inte direkt utseendet, utan mer attityden, liksom doften och rösten, gav henne en minnesbild över en lärare hon hade haft, som alla var en smula rädda för. Alla gillade honom men hade rejält med respekt för. Sade han åt en att vara tyst så var man det. Och nu stod han här igen, och hon kände sig som en förlägen skolflicka inför honom. Det var inte han, men ändå var det det.

Hon blir nervös, svag och... kåt.

Han ler svagt och sträcker ut en hand mot henne, den luktar svagt av tobak, och klämmer lätt på hennes ena bröst. Blusen var blöt och därför genomskinlig, så hennes alldagliga behå blottades. Den täckte två ganska stora bröst. Om nu greppade han ett av dessa utanpå blusen. Greppet var både hårt och mjukt, bestämt men varligt. Hon borde skrika till och eftar att ge honom en örfil springa därifrån, vilt rasande. Hon kände sig kränkt och förnedrad.

Men hon stod kvar och gjorde ingenting utom att titta rakt in i hans synliga öga. Rädd, lätt chockad men också något annat. Hon var kåt. Situationen kåtade upp henne totalt. Han kunde vara värsta mördaren, men hon kände ett förtroende att han skulle vara mån om henne, om än bestämd. Det hela kändes helt rätt, trots att hon var skräckslagen. Fast rädslan var mer över hennes egen reaktion, inte hans agerande. Den var nästan vad hon mentalt väntade sig. Som om det var meningen att de skulle mötas här mitt i natten, och han bara sådär skulle börja klämma på hennes bröst.

Och hon visste att det bara var början, och hon såg fram emot fortsättningen med både skräck och nyfikenhet. Hennes liv var i hans händer, och om han skulle döda henne där och nu, skulle hon acceptera detta som något naturligt.

Och denna känsla, av hjälplöshet och skräck, gör henne kåtare än hon någonsin varit tidigare i sitt liv. Hon hör nu vad han säger, med djup bas och lätt väsning.

”Tycker du om det? När jag smeker ditt bröst?”

Hon svarar inte. Handen lämnar bröstet och smeker hennes haka och upp på kinden. Hon vrider ansiktet från honom, men går inte. Han tar då ett ordentligt tag i hennes ansikte och vrider det tillbaka. När han återgår till att smeka hennes ansikte är hon nu helt stilla. Fingrarna rör sig över hennes läppar och smeker hennes blöta hår. Utan att titta neråt märker hon att han med andra handen tagit fram, sin lem. Sitt manliga organ. Den är stor och redan halvseg.

”Greppa min kuk!” väser han och hon känner hur hon rodnar. Hon är absolut inte van vid så grova ord. Hon är stilla.

”Ta min kuk, hora, och runka den!” säger han så och hon veknar. Hon är snuskig. Hon är en hora. En prostituerad som inte ens tar betalt. Hon är inte Berit längre, inte ansvarig för sina handlingar. Hon är slampan som skall tillfredsställa en kund. Hon lyder honom och greppar lemmen. Hennes ena hand når knappt rundet den, och den är ännu bara halvstyv. Hon drar tillbaka förhuden och blottar ett stort och lila ollon.

”Bra gjort, min sköna!” säger han och hon känner stolthet när hon får beröm. ”Nu, ner och börja suga på den!” säger han plötsligt. Då hon inte lyder snabbt nog daskar han till henne lätt på kinden. Inte hårt, utan bara tillräckligt för att hon skall vika ner sig. Sätta sig ner framför hans allt styvare stake. Hon greppade den med båda händerna och tittade på den, bara några centimeter från sitt ansikte.

”OK, nu suger du in kuken i munnen!” Hon rös till vid ordet ”kuk” men blev också än kåtare. Hon kände hon var rejält blöt i fittan nu. När hon låter föra in ollonet i munnen får hon först en vag äckelkänsla, men snart för hon in den så långt hon vågar och börjar suga honom med lätt kramande läppar och smekande tunga.

”Gillar du att suga kuk, lilla slyna?” väser han, och struntar i att förvänta sig att hon skulle svara. Hennes känslor spelade ingen roll, bara hennes strävan att göra herren nöjd och att han skall få njuta. Inget annat spelade roll. Hon känner sig skamlig, så slampig, och en sådan enorm kåthet att hon nästan svimmar. Han greppar om hennes nacke och trycker in kuken ner i halsen på henne innan hon hinner reagera. Innan spykänslorna uppstår är han redan ute ur halsen igen. Han tar tag i håret och drar huvudet bakåt så det gör lite ont. Kuken åker ur munnen och han böjer sig ner mot henne.

”Du får inte vomera, hora, för då blir jag arg. Du skall inte förstöra min sköna stund genom att spy!!” Han var mycket bestämd och hon hulkade först och svalde sedan äckelkänslorna. Tårar började rinna nerför hennes kinder och förstörde målningen kring ögonen. Han behåller greppet om håret och drar upp henne på benen. Den andra handen går in under hennes knälånga kjol och greppar hennes vulva utanpå trosorna. Han måste känna direkt hur blöta de är. Hon känner åter skam.

”Vad kåt du är, min hynda.” Hon stönar lätt vid ordet ”kåt” och känner hur benen snart inte bär henne. Desperat tar hon ett tag om hans rock. Hans fårade ansikte är nu nära hennes. Han ser in i hennes ögon med sitt enda, han ser in i hennes själ. Fingrarna där nere hade lätt slitit isär trosan och ett finger körs in i hennes blöta slida.

”Säg nu vad du vill, min hora!” Han har förstått att hon inte är van vid ett sådant vulgärt språk. Han känner henne helt och hållet. Han styr hennes liv just nu.

”Du måste säga vad du vill! Annars lämnar jag dig här och nu!”

Nej, inte lämna henne nu, tänker hon. Samtidigt fanns det en önskan att allt detta skulle upphöra. Skam! Denna ljuva skam!

”Jag vill ha dig...” hör hon sig själv säga. Är det vad hon vill? Jaaa... Hon vill!

”VAD vill du?” envisas han. Hon skakar av förnedring och kåthet.

”Jag vill... att du tar mig... här och nu...”

”Vill du att jag knullar dig?” frågar han. Gud vad hon hatade att hon tvingar henne att säga DET! Och gud vad det gör henne KÅT. ”Säg det, hora, eller jag går!!”

Hon sväljer sitt sista uns av stolthet.

”Jag vill att du tar mig... att du... knullar mig..!” Oh vad ordet smakade vulgärt i munnen. ”Jag vill att du knullar mig, här och nu!”

”Vad vill du ha?” Varför denna underbara tortyr, varför inte bara ta mig, knulla mig rakt av. Jag vill ju!!! Men han vill förnedra henne, dra henne i sitt mentala smuts. Han vill få henne att tappa sin prydliga fasad, sin perfekta yttre image. Sitt konstgjorda jag!

”Jag vill ha din kuk!” säger hon tyst, och tittar neråt, men vänder sedan ögonen trotsigt mot hans enda öga. ”Jag vill ha din KUK!” Hon bokstaverade det fula ordet ordentligt. ”Jag vill känna din feta KUK í min blöta och villiga FITTA, jag vill att du tar mig som den HORA jag är!!!”

Han ser nöjd ut, vilket hon njuter än mer av. Hon gör honom nöjd.

”Ta av dig kjolen!”

Hon gör så, resterna av trosorna åker samma väg.

”Vill du bli knullad, måste du göra dig förtjänt av detta, slyna! Först måste du svälja min säd!” Hon skakar till. Han har lyckats hitta hennes värsta svaghet. Hur kan han veta? Hon HATAR verkligen att svälja sperma. Hon har gjort det en enda gång och så spydde hon i timmar efteråt, och sedan drömt mardrömmar om det. Hon tittar bedjande på honom. Men han säger inget mer. Det behövs inte. Han kontrollerar henne totalt. Undergivet sänker hon sig ner till hans kuk, som åter blivit halvseg. Hon greppar den med båda händerna och säger tyst, som om kuken var en mikrofon:

”Ja, master! Jag skall suga din kuk tills du kommer och då skall jag svälja din sperma till sista droppen!” Hon känner att han blir nöjd vilket värmer hennes inre, så det nästan tar över hennes äckelkänslor för sperma. Hon börjar suga honom på en gång, utan större finnes, fast nu hårdare än tidigare. Detta verkade han gilla, för han blev extra hård på en gång. I huvudet snurrar alla snuskiga ord hon känner till, samtidigt som hon allt ivrigare försöker få honom att komma i hennes mun. Fitta, kuk, pippa, stake, knull, suga kuk, slida... Orden gör henne än kåtare och äckelkänslorna försvinner. Hon känner hur det rycker till i hans kuk när pungen släpper sitt innehåll och hinner stålsätta sig för sperman, innan den med kraftiga sprut fyller hennes mun. Det verkar aldrig ta slut och hon sväljer och sväljer för glatta livet. Hon är så ivrig att göra honom till lags att hon inte hinner ens tänka att hon egentligen äcklas av detta. När det inte kommer mer ur honom, slickar hon runt kukhuvudet och skaftet för att se till att ingen droppe undslipper hennes mun. Hon är så lycklig, den lyckliga horan, ludret. Hon fick honom att komma och hon svalde all hans sperma!

Med väl utfört arbete reser hon sig upp och står framför honom med nedslagen blick och väntar på nästa order. Hoppas han vill knulla henne nu. Sticka in kuken i hennes villiga horfitta. Men bara om han vill!

Han säger åt henne att hon var duktig, och nu vill han att hon skall göra honom kåt igen. Med dominant röst beordrar han henne att sätta sig ner på väntrumsbristen och sära benen för honom. Han vill se hennes fitta. Hon ryser av kåt förnedring. Inte heller detta är hon van vid, vilket bara gör det skönare. Hon är inte längre Berit, chefen, utan Berit, Horan. Att göra honom viljes är hennes enda vilja nu! Göra honom stolt över henne. Följande hans korta bestämda anvisningar tar hon av sig helt naken och börjar smeka fitta och bröst inför honom. Han drar lätt i kuken och efter hand ser hon hur den sakta reser sig. Hon är såååå lycklig. Hon gör master kåt!

Han greppar hennes arm och drar upp henne på benen. Vänder henne från sig och trycker upp henne mot fönstret. När han tränger in i hennes fitta bakifrån, känner hon att hon står i en upplyst väntkur, naken mot glaset, så att vem som helst som går förbi kan se det, utan att hon kan se dem. Och han knullar henne, med långa bestämda stötar, och hon njuter som hon aldrig njutit förut. Några bilar passerar på riksvägen utanför, och hon vet att de mycket väl kan se henne bli förnedrad och knullad. Och det gör henne så jävla kåt!!! Tagen av en främling utan namn i en vänthall mitt i natten...

Han drar sig ur henne, Nej! Sluta inte nu, tänker hon. Men hon lyder honom när han drar ut henne i regnet utanför och trycker ner henne på den smutsiga och blöta asfalten.

”Jag skall knulla dig som en hund, hora!” Sedan pressar han in sin stora kuk i hennes anal. Djävlar vad ont det gjorde, men fan vad gott! Ingen har knullat henne i analen på nästan tjugo år och hon kommer ihåg att hon en gång tyckte om det. Hon koncentrerade sig på att slappna av där bak, och snart var det lika ljuvligt som hon kommer ihåg det. Hon kanske även skulle komma.

”Du får inte komma före mig!” bestämmer han, och hon måste koncentrera sig för att göra honom till viljes. Regnet slår mot hennes nakna rygg och kinden vilar mot den blötsmutsiga marken, medan en okänd man knullar henne brutalt och skönt i stjärten. Det håller på i evigheter känns det som, och hon anstränger sig rejält för att inte komma. När hon sedan känner hur hans ollon svullnar ytterligare, som den brukar göra för sprutet, kör hon in några fingrar i sin fitta och låter dem glida mot klitoris. När hans varma sperma pumpar in i hennes tarm, kommer även hon och hon skriker ut sin totala njutning.

Han är kvar en stund i hennes tarm, som för att njuta av efterdyningarna. Själv är hon helt lealös och svag efter en orgasm hon aldrig tidigare ens varit i närheten av. Mannen säger ingenting när han drar sig ur henne, och torkar av sin kuk på hennes blus, knäpper om sig och går iväg. Hon märker hur han går bortåt i mörkret och just innan han försvinner sveper två stora korpar över henne i riktning mot mannen och tillsammans försvinner de ur hennes liv för alltid.

I nästan en halvtimme ligger hon kvar, blöt av regnet och av hans sperma som rinner ur anus ner över fittan och på benen. Med staplande ben reser hon sig sedan upp och börjar klä på sig så gott hon kan. Det är långt hem och regnet har inte avtagit. Men nu känns det som om regnet renar henne. Ju närmare hemmet hon kommer, desto mer går hon tillbaka till att vara Berit, chefen, igen. Väl hemma slänger hon in kläderna i tvättkorgen och tar på sig sitt varma och torra nattlinne och kryper hon ner bredvid sin sovande man.

 

Hon ler!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

DaoDao

Bockar och tackar!

Testar gärna att utmana mig vad gäller skrivandet. Målet är att skriva en homosexuell berättelse och få den bra -- trots att jag inte har den böjelsen själv! :)

20/11, 2019 kl. 19:09

#3

Huldran

Jag glömde bort det fornnordiska inslaget med den enögda och korparna. Fiffigt!

18/11, 2019 kl. 22:18

#2

Huldran

Novellen som helhet är intressant. Hennes många tankar under vandringen i natten. Kvinnans tillbakablickande och tvivel är verkligt. Mannen, som plötsligt dyker upp i natten och hennes tvetydiga reaktion inför honom när han antastar henne.

En kvinna blir just då inte kåt, hon blir skräckslagen. Men... låt gå för det, skräckslagen men ändå sexuellt påverkad och hon finner sig i hans önskemål. Jag kan förstå henne. Här uppstår en dubbelbottnad reaktion. Skräck -- och en sexuell upphetsning. Bra beskrivet.

Jag gillar den här texten. Våldet är inte hårdhänt eller rått beskrivet, bara bestämt men finns ändå där i textens undertoner. Lite för många små ord här och där, lite svajigt i tempus men inget problem att följa med i handlingen. Ordet 'kåt' i olika böjningar upprepas lite för ofta, ett synonymt ord hade passat bättre.

Men som helhet är novellen bra (även om jag inte känner mig brunstig...). Du får en femma av mig. //Huldran.



18/11, 2019 kl. 22:16

#1

TG64

Gillar den underförstådda anspelningen på Oden! Men det kunde ju fått blivit en halvgud som resultat...

18/11, 2019 kl. 19:23