Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/7, 2019 kl. 14:28, av DaoDao

Vanessa

Del 2 av 9 i serien Skolresan

Givetvis kunde han inte stoppa även andra äventyr... :)

På morgonen hälsade de båda på varandra med ett varsitt leende, som att de bekräftade att de inte ångrat sig under natten. Efter frukosten var det buss den lilla sträckan till badet. Där stannade de hela dagen. Hotellet hade försett dem med en rejäl matsäck, som de runt lunch intog tillsammans. Ungdomarna fick verkligen bada av sig och många blev härligt bruna av solen. Även han och Anna-Karin njöt av det hela, även om de hela tiden fick se till att ungdomarna skyddade sig väl mot solen, och att alla höll sams.

 

När det bara var en timme kvar innan de skulle tillbaka till hotellet, ropade Vanessa på honom en bit bort. Då han gick dit såg han att de var vid ett undanskymt ställe där det inte fanns några människor alls. Den vackra Vanessa hade en liten sexig röd baddräkt som visade mer än den dolde. Inte bara han utan även flera av de andra grabbarna hade märkt detta.

 

Bakom en vägg, där det var lite skugga, kramade hon om honom.

 

”Fan vad jag har saknat dig!” säger hon mot hans bringa. Hon lägger en hand mot bulan på hans badbyxor. Han hade någorlunda fått kuken att vara lugn inför alla vackra flickor omkring honom, men med detta sprätte det till i den. Det märkte hon.

 

”Var du kåt på mig på museet, va?” hon lät lite retsam, men han ville inte helt låta henne bestämma takten.

 

”Det var jag helt klart inte ensam om, i alla fall!” sade han och förde in handen mellan benen på henne och formade den efter venusberget. Hon blev förvånad och stannade till. Hon var så vacker där hon stod, med det våta långa kolsvarta håret och i en baddräkt som verkligen visade vilken fantastisk kropp hon hade utvecklat på väldigt kort tid. Och dessa vackra läppar.

 

Han kysste henne. Flickan blev förvånad över hans agerande, tydligen van vid tafatta pojkar i hennes egen ålder, men snart svarade hon i kyssen och kramade honom. Han smekte henne över de ganska stora brösten, troligen stora b-kupor men på den lilla kroppen såg de större ut än annars, och kramade dem lätt. Hon suckade i munnen på honom. Hon kysstes bra, men inte lika skickligt som Anna-Karin. Men det erotiska i hennes ungdom kompenserade detta med råge.

 

Efter kyssen klappade han henne på kinden. Hon var inte lika tuff längre, men väldigt kåt. Hon var helt i hans händer. Villig och vacker. Just som han ville ha dem. Borta var alla hans principer om att inte ha sex med sina elever. Detta var bara för bra för att missa.

 

Med ett leende tittade han in i hennes ögon och hon log lite osäkert tillbaka.

 

”Då är det nog dags för dig att visa att du kan göra lite nytta!”

 

Med det drog han fram sin halvsega kuk ur badbyxorna. Hon hoppade till av överraskning och andades in häftigt, stirrande på hans kuk, som sakta växte av det spännande av hela situationen.

 

”Sug min kuk, min kära Vanessa!”

 

Hon tittade upp på honom chockad, tillbaka till kuken och sedan på honom igen. Denna gången leende. Hennes svala hand greppade hans kuk och hon sjönk ner på knä framför honom. Lite ovan smakade hon lätt på ollonet och han klappade henne uppmuntrande på huvudet. Därefter började hon suga honom. Att känna läpparna av denna otroligt vackra artonåring runt sin lem var nästan för mycket. Han hade ju inte heller kommit i går när han knullade Anna-Karin, så hans laddning var ganska redo att avfyras ganska snart. Tack och lov hade han duschat på morgonen, annars hade fittsmaken varit kvar på kuken, och Vanessa hade inte varit dummare än att förstå vems det då hade varit.

 

Nu stod han där, mitt på eftermiddagen, cirka femtio meter från de andra ungdomarna på stranden. Han andades in doften av salt hav, sol och sand, och njöt av ljudet från havet och människorna som fanns runt dem. Och på knä framför honom satt skolans vackraste elev, en som alla killar troligen drömde sexdrömmar om, och sög av honom. Det vackra svarta vågiga håret täckte nästan hela hennes slanka rygg, och huvudet for fram och tillbaka när hon ivrigt ville tillfredsställa honom. Det var inte världens bästa avsugning, hon hade mycket att lära än, men nu ville han till slut komma.

 

Han förde bort hennes från kuken och hon tittade förvånat på honom. När hon såg att han runkade några gånger och skulle komma, sken hon upp gjorde sig redo att svälja hans sperma. Men han ville inte hon skulle svälja det. Han hade en bättre idé.

 

Med ett grovt morrande ur strupen kom han. Pungen släppte sitt innehåll, så sperman for genom kanalen mot mynningen. Det var en rejäl laddning, det kände han på en gång. Känslan for genom ryggmärgen på honom och upp i huvudet, och knäna vek sig nästan under honom, när den heta sperman sprutade ut ur kuken rakt över Vanessas vackra ansikte. Våg efter våg av sperma, som han hade laddat upp under flera dagar, hamnade nu i stora klungor på hennes ansikte, i håret och över baddräkten.

 

Det var en alldeles underbar orgasm!

 

Både han och Vanessa skrattade befriat, och när hon tänkte börja torka bort sperman ur ansiktet stoppade han henne. Med förvånad min tittade hon undrande på honom. Sakta började han smeta ut det över ansiktet, så hela det glittrade av hans sperma. Han borstade av det som kommit i håret, men i övrigt gjorde han ingenting. Sedan sade han åt henne att sakta gå tillbaka till de andra, rätt igenom gruppen, till havet. Först där fick hon torka av sig sperman. Frågade någon skulle hon svara att det var solkräm.

 

Hon såg lite rädd ut först, men nickade att hon förstått och kommer att lyda. När de kramades innan hon gick sade hon att hon gillade att han bestämde.

 

Därefter gick hon med stolt och vacker gång, och gjorde som han hade bestämt. Han såg hur hon växlade några ord med en av sina väninnor, och hur flera av pojkarna, plus andra grabbar, följde henne med blicken. Men det brukade de göra. Först när hon dök ner i havet reste han sig upp och gick till de andra. Han tog en något annorlunda väg så att det skulle minimera risken att någon misstänkte något. Men ingen verkade ta någon notis om honom. Vanessa steg ju upp ur havet igen. Det brukade dra blickarna från annat då. Även Anna-Karin tittade länge på flickan, och han verkade se ett visst intresse från hennes sida. Ett erotiskt sådant.

 

Därefter var det två dagar i Nice, och inget mer erotiskt hände, utom att både Anna-Karin och Vanessa då och då var nära honom, och var då lite extra fräcka då ingen annan såg.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.