Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/7, 2019 kl. 10:53, av DaoDao

Vanessa, Camilla och Jessica

Del 5 av 9 i serien Skolresan

Mer av dessa tre tonåringar!!

På kvällen efter bar det iväg till Barcelona, till guidade turer i den fantastiska staden, och på natten for de på väg till Italien. Han och Anna-Karin hittade en stund då de kunde prata ostört, och båda var överens om att de fortsätter med detta. Hon var bi, och hade alltid gillat unga vackra flickor. Hon hade aldrig släppt fram det förut, men nu ville hon utnyttja situationen.

Väl i Rom ordande Anna-Karin att hon och han hade hand om en grupp på sex tjejer, varav Vanessa, Camilla och Jessica var del av den. De andra tre var Eva, Ann-Sofie – Soffan kallad, och Elin. Alla tre riktiga sötnosar. De hamnade vid ett hotell vid sidan om de andra, och de arrangerade som så att Anna-Lena gick iväg med Eva, Soffan och Elin, och han med de tre andra. Så snart de skilts åt, vände han och de tre tjejerna tillbaka till hotellrummet.

Väl inne i rummet han knappast Jessica låsa rummet innan Camilla kastade sig om halsen på honom. Vanessa kramade honom bakifrån och smekte hans sedan minst en timme tillbaka styva kuk. Alla var de kåta som bara den. Utan finesser slet de av sina kläder, och snart hade han tre vackra tonåringar på knä framför sig som turades om att suga honom. Det var minst sagt en fantastisk känsla att ha tre munnar vid kuken, och flera händer som smekte honom där de kom åt. Fascinerat tyckte han sig märka hur de inspirerades av varandra, och hur de utvecklade sin sugteknik under bara de minuter de satt där. Det var inte utan att han kände sig som en riktigt duktig lärare som fick tjejerna att utvecklas så bra.

Men snart ville han smaka på dem. Det var ju bara Jessica han hade fått äran att slicka tidigare, och då bara som hastigast. Nu lade han upp dem bredvid varandra på sängen, och de spretade genast med benen för honom.

Vilken bedårande syn. Tre vackra rakade tonårsfittor som glänste inbjudande och bara väntade på att han skulle utnyttja dem. Först dök han ner på Vanessa, då han verkligen längtat efter att smaka den.

Först sög han in doften av henne. Han älskade verkligen doften av kåt fitta, och studerade den från nära håll. Som nästan alla unga kvinnor hade blygdläpparna inte blivit väldigt stora, men den lilla klitoris var ganska synlig. Han blåste lite lätt på den, och hon skalv till och suckade. Det rann nästan ur henne, så kåt var hon. Slickade henne först runt fittan, och på insidan av låren, och hon stönade allt mer. När han till slut satte munnen rätt på musen ojade hon till. Tungspetsen lite lätt, över blygdläpparna och lätt, lätt över klitoris. Hon smeker hans hår, och kramar honom med låren. När han sedan börjar slicka ordentligt är hon med i varje moment, med kroppen och suckar. Det var mycket skönt för honom att ha sådan kontroll på hennes njutning. Han avslutade med att köra tungan så långt in i henne som möjligt, och variera detta med att låta den sträva tungan glida mot klitoris och blygdläpparna. När han sedan stack in ett finger i henne, kom hon så kroppen skakade.

De båda andra såg närmast skräckslaget sedan vände sig till dem. Näst ut Camilla. Samma behandling som ovan, och hon kom så hon skrek. Hon skrek som om någon försökte döda henne. Jessica lade en kudde över ansiktet för att dämpa det. De båda låg lealösa kvar, när han avslutade med Jessica. Hon är väldigt aktiv, och hon stötte mot honom så han nästan fick ont. Till slut låste han hennes höfter med armarna, och då kunde han åter få kontroll. Och jävlar vad hon kom.

Nöjt tittade han upp, och såg tre nöjda tonåringar. Och han hade stånd så det nästan värkte. De låg lagom för honom att bara stöta in. Vanessa hade hämtat sig så pass att hon kunde se att han kom till henne, och hon visade genom att sära på benen att hon var mer än villig. Han kunde inte nog titta på denna vackra kvinna. Hon hade nästan en perfekt skönhet, och hon hade lämnat ut sig helt till honom.

Utan större problem gled han in i henne, och han började genast knulla. Snart var hon med i stön och böljande av kroppen. Han såg dock att Camilla också hade återhämtat sig, så han drog sig ur Vanessa och gick in framför Camilla. Han tog det lugnt första stöten, så han njöt av att få penetrera en ny fitta, men även här började han knulla direkt. Hon suckade och njöt, och han tog för sig av hennes stora gungande bröst.

Sedan knullade han Jessica i samma ställning. Hon var lika aktiv som förut.

Han bad dem ställa sig upp mot sängen, och puta med stjärtarna. Sedan tog han dem bakifrån, en och en. Först fem stötar i varje, därefter tio. Han bestämde hela tiden över dem, och de njöt av detta. Jessica hann i denna ställning komma en gång, men ville ha mer.

Nu testade han att lägga dem på varandra, på rygg. Camilla, som var tyngst, längst ner, sedan Vanessa och därefter Jessica. Det var en så vacker syn. Först slickade han dem och knullade dem med fingrarna. Deras stön blandades med varandra. Sedan knullade han dem igen. Denna gång först med fem stötar, sedan bara två i taget. När Jessica kom för andra gången, följdes det upp av först Vanessa och sedan Camilla. Det riktigt stank av knull i rummet. Blandat med svett. Och deras stön var som musik. Allt var bara perfekt.

Han lät dem vila en stund, sedan fick de stå på alla fyra och han gick emellan. Snart skulle det gå för honom, och han ville att Vanessa skulle få denna laddning. Han sprutade ljuvligt, och hon kom igen när hon kände strålarna. Sedan sade han åt Camilla att slicka Vanessas fitta ren på den sperma som rann ut.

Efter att ha pustat ut, vädrade de rummet, duschade och gav sig ut för att åtminstone se NÅGONTING i staden. För efter lunch skulle de byta, för Anna-Karin ville ha en orgie med alla tre hon också.

Och på natten mötte han Anna-Karin på en av hotellets toaletter, för en snabbis.

Dagen efter tog de alla det lugnt. Det kunde de behöva.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.