Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/7, 2019 kl. 10:54, av DaoDao

Fräckheten ökar

Del 6 av 9 i serien Skolresan

Svårigheterna att få till mer erotik. Men vill man så går det! :)

Han hamnade på ett café tillsammans med Jessica, Eva och Soffan. De var mycket fnittriga och han märkte att Jessica ledde in det mesta till att handla om sex på ett eller annat sätt. De andra två blev generade men hakade på. Eva var en smal långbent tjej, med naturligt väldigt långt brunt hår, bruna leende ögon och en söt uppnäsa. Hon hade ofta håret i knut, men just idag hängde den löst och det väckte stor uppmärksamhet hos många män som hon kom i närheten av. Hon var lång, med långa fina ben. En mycket söt tjej, helt enkelt.

Soffan var en tjej med kort svart frisyr, stora rödmålade läppar och stora blå ögon. Hon var kort och välformad. Inte tjock, men de stora brösten och den breda höften kunde lura ögat här. Han hade sett henne i badkläder och hon hade en fin midja. Hon var ganska fräck, men brukade hålla sig ovanför bältet, men här lurades hon av Jessica att ta ut svängarna.

Eva bar en tjejig klänning och Soffan byxor med hängsle och en vid vit skjorta. Tessan hade efter deras orgie tagit på sig mer sexiga kläder, idag en kort topp och lika kort kjol. Även hon lät håret vara löst, vilket hon aldrig brukade ha tidigare.

När de bröt upp var de alla tre lätt flörtiga mot honom, givetvis på Jessicas initiativ. Det hela lugnade sig då de anslöt till resten av gruppen. Över huvud taget var det svårt för de inblandade att kunna utveckla detta till ytterligare sex under större delen av resan. Och det som skedde, skedde med Anna-Karin. Hon var så inne i att utnyttja denna resan till att få så mycket sex som möjligt, och han var ju knappast ovillig.

De hade sex i flera offentliga toaletter, liksom i städskrubbar och i tomma sovsalar när de lyckats lura sig till en kort stund ensamma där. Men speciellt Camilla och Vanessa var smått desperata i att försöka få till någon tid med honom. Vid en av bussturerna som gick på natten, till Sicilien, lyckades de tre åter hamna längst bak, och där hade de lyckats få till lite hångel, samt att de båda flickorna kunde rida honom lätt. Då hade flickorna samarbetat med Anna-Karin, som sett till att hon ensam satt just framför dem. Senare på natten bytte de båda plats, och han hörde bara lättare suckar bakifrån när tjejerna smekte varandra.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.