Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/7, 2019 kl. 16:20, av DaoDao

Narren

En av mina första noveller, egentligen. Efter att jag nästan skrev färdigt den, kollapsade datorn. Skrev delvis om den, men låg länge ofärdig, tills jag nyss justerade en del saker och skrev färdigt den.

Ville se om jag kunde skriva en reverse gangbang,

Det var en gång för länge sedan, i ett rike som var så stort att solen alltid sken någonstans dygnet runt. I riket talades många tungomål och ingen hade ett språk som fungerade överallt. Otaliga ursprungsbefolkningar med olika färgskalor på huden var naturliga invånare i riket.

 

Det var en tid då sagor skrevs, om ädla riddare, väna möer och skönsjungande skalder som skapade ballader om hjältedåd, monster och äventyr, liksom om kärlekskonsten.

Mitt i detta rike fanns en huvudstad, som var så stor att man då saknar kunskap om hur många olika kvarter som fanns där eller hur många människor som levde och jobbade där. Där fanns massor av kvarter med stora som små hus, ända upp till fyra eller fem våningar, där stora familjer levde på små ytor, och gränderna var oändliga och förvirrande.

Men där fanns också de stora autostradorna, de vida parkerna och flera mer eller mindre enorma palats för de rika.

Störst av alla var det kungliga slottet, som låg mitt i den stora staden. Det var ett rejält sagoslott med massor av tinnar och torn, den ena högre än den andra. Slottet var så stort att ingen vid denna tiden visste hur många rum den hade. För hundra år sedan skulle en av kungens rådgivare ta reda på detta. Sist han sågs var han på väg mot västra flygeln. Ingen har sett till honom sedan dess.

Riket hade just fått en ny monark, genom arv. Det var Theranoxus DXVII, ”Den Fagra”, som nu var på väg att göra sin första kungliga förpliktelse.

Han skulle gifta sig.

Och som bruket var, vid denna tid för länge länge sedan, var giftermålet inte baserad på kärlek, utan på politik.

Av alla kungens rådgivare, och det var många med många olika titlar och digniteter, var det bara en som visste allt om bakgrunden till detta giftermål, och det var den mest obetydlige personen på hela slottet.

Narren.

Men nu går jag händelserna i förväg.

Låtom mig här först presentera Narren, och redogöra för statusen till hans roll på slottet.

Han var lägst stående av alla där, helt enkelt. Lägre stående än stekvändaren i köket, än de som tömde latrinerna eller som städade i de mest groteska av utrymmen. Han var narr. Han hade ingen lön, inget namn, inget hem. Han var en del av möblemanget, vars enda syfte var att roa kungen när denne så önskade. Det kunde vara när som helst, under natten när denne inte kunde sova, under stora festligheter eller när annars som helst. Var han bra, fick han belöning i form av mat, eller till och med några mynt då och då. Sov gjorde han i något hörn han inte var i vägen på.

I själva verket var han en av de få som kunde hitta hyggligt på slottet. Han var den enda som kände till en hel flygel, åtminstone några av dess våningar, som han själv såg till att dölja ingången till ännu mer efter att han hittade den. Där hade han all bekvämlighet man kunde tänka sig. Där fanns en stor säng, stora möbler, fina mattor och tavlor, och ett litet kök där han kunde laga till vad han själv hade kunnat få tag på.

Han var ganska välväxt, och stark. Allteftersom har han utvecklat även en enorm smidighet, när han lärt sig själv akrobatik, jonglering och otaliga konster, alla för att roa kungen och hans eventuella sällskap. Det som inte var lyckat hos honom, var att han inte var speciellt intelligent. Kunde inte läsa eller skriva, och hänger inte med i några allvarliga samtal med någon.

Och då är vi inne på detta med sällskap.

I detta kungarike var många företeelser mer eller mindre accepterade, på olika ställen. Men generellt var en företeelse ansett som särdeles smutsigt. Homosexualitet. När någon ens MISSTÄNKS för att vara homosexuell, var detta nog för att skapa en rejäl skam för dennes hela släkt, och det i generationer. Om det sedan visade sig vara SANT, blev i stort sett hela släkten betraktad som laglös. Det ansågs vara det mest förnedrande som kunde hända i en familj eller släkt. Det var inte ovanligt att män som själva trodde de var homosexuella valde att ta livet av sig.

Detta har inte en så liten del av denna så prekära lilla historia.

Kungens blivande drottning var dotter till regenten i ett rike intill kungens. Inte lika stor och betydelsefullt, men ändock viktig politiskt och ekonomiskt. Hon var en äkta prinsessa, just fylld 18 år. Lite sent för att giftas bort i dessa tider, men hennes föräldrar hade varit kräsna nog att vara på vakt till när denne kung skulle gifta sig. Att få in sin släkt i kungens släkt, är för dem YTTERST fördelaktigt.

Nu visade det sig att denna prinsessa också var sagolikt vacker. Så vacker så att ballader hade skrivits om henne i åratal. Hon var även både intelligent och väldigt aktiv, i allt man kunde tänka sig. Det sägs att hon även kunde fäktas som en riddare. Hon var slank, lång och ståtlig, med vågigt långt mörkt hår och stora lysande gröna ögon.

Hon var en personifiering av skönhet.

Men det var inget som Theranoxus brydde sig om.

För han var homosexuell!

Och narren var den enda på slottet som kände till det, för han var dennes hjälpreda med uppgift att smyga in älskare, och ut med dem igen, samt vakta sovrummet när de idkade sex. Det var för att INGEN skulle tro på narren, om han golade. Han var de lägsta stående i hela samhället.

Och kungen gifte sig med prinsessa Cybele, som hon hette, inte för hennes skönhets skull – utan för hennes sköna äldre brors skull.

Denne, prins Norad, var väl insatt i det hela. Narren hade redan suttit vakt när dessa Norad och kungen älskat med varandra flera gånger. Nu kommer Norad att bli en av kungens närmaste rådgivare, och att de skulle vara ensamma med varandra skulle då inte väcka några misstankar.

Bara ett problem.

Prinsessan Cybele hade ingen aning.

Och nu väntade bröllopsnatten.

Narren var givetvis inte inbjuden till bröllopsceremonin. Han var kvar i kungens kammare och förberedde det som pigorna inte kunde, som att klargöra den hemliga smuggelvägen för prins Norad, och ge bädden de dofter kungen föredrog, som inte heller pigorna visste något om. Salen var väldigt stor, och skulle bara användas denna natten. I andra kortändan fanns flera sängar med tillbehör, till drottningens bröllopstärnor. Där skulle de befinna sig hela natten, för att tjäna den nya drottningens allra bästa. De fick aldrig yppa för någon vad som hände under denna natten. Gjorde de det, skulle de straffas med långsam och plågsam död.

Strax före paret anlände, kom prinsen insmygande. Han klädde av sig och lade sig i kungens säng. Narren hade av honom fått en hel guldpeng, vilket är mer än han någonsin ägt under hela sitt liv. Narren drog igen runt sängen, så ingen skulle se in.

Bara en stund senare hördes de muntliga festligheterna när ett stort sällskap anlände till utrymmet. Narren hade åter gjort sig osynlig, men stod beredd vid flyktvägen.

I täten gick det vackra brudparet. Narren kunde inte låta bli att stirra på den undersköna nyblivna drottningen. Att det FANNS sådan skönhet i världen!? Det var som ett gudomligt underverk på två ben. Men han hämtade sig snart. Det var något han lärt sig fort, att se utan att se. Ingen fick se att han tittade på dem, för det kunde kosta hans huvud.

In i salen kom en uppsjö av människor. Några komplicerade ritualer, och sedan lämnade nästan alla rummet, och dörren stängdes. Kvar i rummet stod det kungliga paret, 20-30 brudtärnor, och så vår vän Narren, förstås.

Tärnorna drog sig till sin del, och kungaparet följde efter. I höjd med där Narren stod mot väggen, lätt osynlig för den som ville det vilket var alla, började kungen tala inför damerna. Inledningsvis var det vackert och enligt alla regler. Men snart ändrade den karaktär. Kungen kom in på vad som väntade om någon yttrade för någon utanför rummet, vad som skedde här, och han uppehöll sig länge och tydligt vid de plågor som väntade innan döden.

Med det sagt vände han sig till sin brud, och helt klart förklarade att hennes roll var som hans drottning, men inte som hans käresta.

Med det tyckte han själv att han inte behövde förklara mer, och vände sig med militärisk grace mot sängen. Kvar stod en mycket förvånad drottning.

Och Gud vad vad vacker hon var.

Hon frågade stammande, vad hon skulle göra istället, och vad skulle han göra. Kungen såg ut som han blev överraskad att hon fortfarande fanns kvar och stannade just bredvid sängen. Han berättade att hon kan roa sig med sina väninnor, och han själv behövde hon inte längre bekymra sig om.

Han förde undan förhänget och visade upp en nästan naken Norad, drottningens bror. Cybele blev märkbart chockad, men det noterade inte kungen som vigt hoppade upp i sängen och drog för förhänget igen.

Drottningen såg ut som hon var en fisk på torra land, och flämtade efter luft. Tärnorna var alldeles förfärade.

Snart fick hon styrka nog att gå till sängen, i sin brudklänning, och ställa krav på honom. Det var som en tuppstrid. Men Narren visste redan vem som skulle vinna.

Kungen, givetvis!

Mycket riktigt kom kungen ut och gav henne en riktig utskällning, som fick henne att helt tappa fattningen. Sedan vände han sig till tärnorna och beordrade dem att tillfredsställa drottningen, vad som än krävdes – så länge han inte stördes.

Sedan försvann han in i sängen igen. Redan innan han drog igen förhänget hade han slutat tänka på de andra i rummet.

Först var allt still i rummet. När drottningen började gråta rusade några av tärnorna, troligen hennes närmaste vänner, fram till henne. När hon nådde tärnornas sängar grät hon högt och ljudligt.

Det var då det plötsligt blev intressant att vara en osynlig narr.

Fast först hände ingenting. Hennes vänner tröstade drottningen. Men runt dem viskades det i öronen, och flera kvinnor såg oroliga ut. Han förstod dem. De måste täcka upp för sin kung, och tillfredsställa sin drottning. Annars riskerade de sina egna och sina familjers ställning i riket, eller kanske till och med sina liv.

Detta förstod drottningen också. Men hon bad de andra börja utan henne.

Och nu blev det fascinerande för Narren. En efter en av de vackra kvinnorna av världens mäktigaste familjer, en del drottningar och prinsessor i sig själva, för mindre riken, började lite tveksamt att klä av sig. De flesta var från de finaste familjerna i detta riket, och de hade ägnat hela sitt liv att bli så vackra som möjligt. Detta syntes.

Mer och mer hud blottades och mer av de dyra bröllopsklänningarna åkte av. Snart blottades några bröst. Det var små och smidiga, blandade med allt större och tyngre bröst, om vartannat. Snart täcktes de av smekande händer, eller huvuden, när de började smaka på varandra.

Drottningen hade slutat att gråta, och satt nu och tittade intresserat på. Dock än passiv.

Och Narren stod knappast fem meter från de i den stora gruppen som var aktiva. Osynlig, tyst och kåt så in i helvete. Detta var något helt annat än de kvinnor han haft, för de få slantar han kunnat betala dem med. Billiga horor, som i och för sig uppskattade hans sällskap. Detta var kvinnor med slät hud, som aldrig behövt göra något grovt arbete. De har tränat sina kroppar att bli så vackra som möjligt, så de skulle kunna attrahera en för släkten allt mäktigare man, så de ytterligare kunde öka sin prestige, och därmed sin inkomst.

De var alla i åldrarna från 16 år till 35-40. Det syntes att några av dem redan fött barn, samt att vissa av dem aldrig ens har älskat förut. För nu började det bli en riktig lesbisk orgie. Rakt framför Narrens ögon, öron och näsa. Synen var milt sagt gudomlig, och han hörde suckarna och stönen, och kände doften av svett och fitta.

Det var fantastiskt för honom, men han var samtidigt skräckslagen. Skulle någon av dessa kvinnor få syn på honom var risken stor att han skulle bli dödad redan dagen efter. Så han stod så nära väggen han kunde, och smälta in i skuggan från en av rummets olika baldakiner. Samtidigt måste han vara på sin vakt vad som hände vid kungens säng, och snabbt kunna rycka in om det behövdes. Så han kunde inte gömma sig helt.

Han var livrädd – men hade inte velat byta detta med något annat.

Nu blottades några rumpor. Lika lena och smidiga som brösten och resten av kropparna. Det var nu det syntes att många av kvinnorna även var vältränade, för de hade helt magiska skinkor. Han hade aldrig sett så fulländade rumpor, annat än på en del skulpturer.

Och fler och fler rumpor blottades för hans blick. Vissa bleka som snö, andra svarta som ebenholts, många däremellan. Mest var de ljusa med lätt rosa toning.

Och nästan alla var rakade, och de som inte var det var vackert ansade där nere. Men slidorna kände han igen. Hur vackra dessa kvinnor än var, så hade de slidorna gemensamt med vilken annan kvinna som helst. Alla han såg glänste av fittsav och svett, och snart fanns det fingrar där, egna eller andras, eller undergörande läppar och tungor. Ljudet av stön ökade och doften tilltog alltmer.

Även drottningen var nu halvnaken, helt under midjan, och mellan hennes ben låg två av hennes närmaste väninnor och lapade fitta. Ytterligare andra tog av resten av drottningens kläder och snart kramade och slickade de hennes perfekta bröst.

Av alla vackra kvinnor i detta rum just nu, en samling av världens vackraste, var drottningen utan tvekan den mest sköna. Det var snudd på obeskrivlig skönhet. Och hon gav efter. Gav efter för njutningen hennes två väninnor turades om att ge hennes fitta, och två andra behandlade varsitt av hennes fasta bröst. Hon sträckte ut sig bland kuddarna och bolstrarna och bara njöt.

Snart började kvinna efter kvinna få sina orgasmer. Den ena efter den andra. Vissa fick flera stycken. Vissa suckade bara nöjt. Andra pep. Ytterligare andra skrek eller morrade när de kom. Även drottningen närmade sig klimax. När hon kom höll hon ena armen över munnen och stötte ut små taktfulla stön, som lät som svanesång i Narrens öron. Sedan var hon stilla. Några få av kvinnorna kom fortfarande, men snart var det tyst i högen av vackra kvinnokroppar i alla olika nyanser. Blänkande av svett och fittsaft.

Endast Narren stod kvar. Liksom hans lem.

Han har nog aldrig varit så kåt som nu. Om han bara väntade ett litet tag till, så skulle nog alla ha somnat. Då skulle han kunna gömma sig än mer och tillfredsställa sig själv. Han visste att det inte skulle ta lång tid, så han riskerade inte att missa något eventuella befallning från kungen. Men även bakom skynket verkar det nu vara lugnt.

Allt var åter tyst och stilla i konungens gemak.

Tyvärr kom Narren inte speciellt långt. Han hann inte ens knäppa upp hosorna. Det rörde sig bland damerna. Drottningen sov inte. Hon satte sig upp med en suck. Sedan satt hon där tyst rätt länge, och det gick se att hon tänkte mycket.

Och hon var inte nöjd!

Tydligen eldade hon upp en ilska, som snart även gick att se på ytan på denna vackra av de vackraste. Efter en tid så reste hon sig upp, och blottade för Narren åter denna vackra kropp. Så nära, men ändock en avlägsen fantasi, för Narren. Han önskade nästan att han inte få se denna skönhet in på bara skinnet, då han nu troligen kommer att jämföra alla andra med detta perfekta konstverk.

Drottningen stegade mot kungens gemak. Först lite försiktigt och trevande, men med varje steg blev hon allt mer bestämd. Väl framme vid gemaket satte hon händerna på höften och skrek rätt ut i frustration.

Sedan kom orden. Ord som ingen någonsin tidigare troligen hade sagt till en kung i detta riket. Och det kom så snabbt att tungan nästan vrickades. Tårarna rann och flödet av grova anklagelser till den svekfulla kungen, hennes make, verkade aldrig ta slut.

Fast när draperiet snabbt slogs upp, tystnade hon förvånat. Framför henne stod en naken kung på knä. Hans lem var halvseg, och Narren kunde konstatera att hans egna nog var betydligt ståtligare än kungens. En stund stirrade de på varandra, lika ilskna båda två.

Sedan kom kungen i gång. Först ganska lågmält som om han undertryckte sin ilska. Men rösten blev allt starkare efter hand, liksom ljudet. Alla tärnorna hade vaknat redan när drottningen hade rytit ut sin ilska, men först nu insåg de att de var mer eller mindre nakna, och började dölja sig. De, och drottningen, fick känna på den mentala styrkan hos denna monark. Det var inte nytt för Narren, men för dessa överbeskyddade kvinnorna, var det en stor överraskning.

Hans frustration bara ökade, och han steg ut ur sängen. Drottningen såg förskräckt ut och backade. Kungen fortsatte gå mot henne, hotfullt, och drottningen backade. Det var inte en liten svada kungen hävde ur sig, och alla här insåg vilken auktoritet han hade.

Väl framme vid tärnorna och deras bädd, ramlade drottningen ner till sittande på en av sängarna, och först då tystnade kungen. En stund stod han där, och såg sig omkring bland damerna, med en stark utstrålning av enväldig makt. Ingen vågade andas, än mindre göra ett ljud ifrån sig. Kungen såg nöjd ut efter ett tag, och vände sig om, nästan teatraliskt, och började gå tillbaka till sin bädd.

Drottningen snyftade, knäckt av kungens starka karaktär. Hon lät höra, lite svagt, en klagan om vad hon skall göra nu... Hur skall hon få den äktenskapliga rätten till fysisk tillfredsställelse som varje hustru behövde?

Kungen hade just nått i höjd med där Narren stod, när han stannade till. Stilla stod han och verkade fundera på vad han skulle svara på detta. Så plötsligt vände han sig och för första gången i Narrens liv tittade denna mäktiga konung direkt i hans ögon. En stund stod de så, och han kunde se ett litet leende på kungens läppar. Samtliga kvinnor i rummet följde kungens blick och nådde honom.

Narren.

Om han hade kunnat hade han sjunkit genom golvet och bara försvunnit. Narren var absolut inte van vid att vara i centrum, utan har lärt sig vara vid sidan om, och överleva i detta. Detta var något helt nytt, och han gillade det INTE. Han vågade inte ens tänka vad som var på väg att hända. Troligen var han dödsdömd, eftersom han sett allt som skedde här denna kväll. Men det visste ju kungen att han skulle få se. Han vågade inte ens andas.

Kungen såg på honom, vände sig sedan om mot sin nyblivna hustru och tittade på henne en stund. Drottningen tittade tillbaka, och såg nästan lika rädd ut som Narren måste sett ut. Det verkade som de överlade utan ord, och att drottningen sakta insåg något som fick henne ansikte att blekna och få ett panikartat utseende. Det var hon som bröt ögonkontakten med kungen. Hon var den svaga här. Hon blundade och verkade hyperventilera. När hon sedan slog upp sina vackra ögon, var de riktade på Narren.

Han reagerade som om han gjort något fel, och letade automatiskt efter en flyktväg, som han visste att han ändå inte kunde använda. Han började svettas och bli helt yr, och vände sig mot kungen, som för att få ett svar. Men fann att kungen åter tittade på honom. Denna gången med ett snett, lite elakt, leende.

Och plötsligt började även Narren förstå. Det tog en stund, då han inte var den smarta i sällskapet direkt. Men han började sakta förstå vad som skulle ske, och han visste inte om han skulle jubla eller skrika av skräck. Med en min var saken bestämd, och det gick inte att missta sig på den kungliga befallningen.

Han hade fått till uppgift att ta sin kungs plats mellan benen på drottningen.

Han skulle knulla drottningen!

Det var helt klart en situation han inte det minsta förväntade sig eller var van vid. Kungen ansåg sig ha löst problemet och gick tillbaka till sin väntande älskare.

Allt blev tyst, utom flämtningarna från den enskilda tärnorna som även de sakta men säkert, genom att viska till varandra, också började inse vad som skulle ske. Alla såg mycket förskräckta ut.

Sakta började han gå mot sällskapet och drottningen rörde sig inte, utan följde honom med blicken, som ett lamm som tittade på en tiger. Hon hade offrats till det värsta hon skulle kunna föreställa sig, och hon hade ingen möjlighet att ens protestera. Hon må vara rikets, och därmed världens, mäktigaste kvinna, men mot kungen var hon helt klart i underläge. Flera tidigare drottningar, för tidigare härskare, har fått känna av bödelssvärdet, när de gjort någon av de dåvarande kungarna upprörda. Hon var tvungen att ge efter.

Han tog av sig plagg efter plagg medan han sakta närmade sig den vackra Cybele, där hon låg naken framför honom. De tärnor som var närmast henne backade undan av vämjelse. Inte för att han inte var fin att se på, men han var den lägst stående varelsen på planeten. En ingenting, något som dessa fina damer aldrig ens varit i närheten av.

Han hade slaknat tidigare, men när han väl hade bestämt sig att nu jävlar skulle han njuta av detta, så reste sig hans lem åter. I morgon skulle han bli avrättad, men i natt... i natt skulle han vara den lyckligaste människan på planeten, och han tänkte utnyttja detta på bästa möjliga sätt.

Det var ju ändock en kunglig befallning!

När han steg in mellan hennes lår, som lite motvilligt särades för honom, hade han ett praktiskt stånd igen. Han må vara lätt korkad, och narr, men hans lem har aldrig varit något motbjudande. Inte jättestor, men ändå ett rejält stycke kött, och närmast fulländad i sin form. De han hade haft sex med, de lägst stående av de prostituerade i staden, klagade aldrig på hans förmåga. Tvärt om.

Men nu var här ingen prostituerad. Det var världens vackraste kvinna, närmast obeskrivbar i sin bländande skönhet, och tillika världens mäktigaste drottning. Som för att förlänga njutningen stannade han upp, på knä mellan hennes ben, för att titta extra på henne.

Huden var nästan onaturligt len och mjuk, och den glänste av svett. Blötast var hon vid slidan och inte bara för att två fuktiga tungor just hade tillfredsställt henne där, utan av kåtsaft. Slidan var utslagen som en blomma, öppen och väntande, lika perfekt som resten av henne.

Cybele hade slutat stirra mot hans ögon, utan var nu sedan ett tag riktad mot hans lem, hans styva och förväntansfulla kuk, som snart skulle komma att tränga in i hennes slida. Den åtrå hon kände i kroppen, trots, eller kanske tack vare, förnedringen, fick henne att nästan skämmas. Hon äcklades av vad som skulle ske, men... hon behövde kuk NU.

Han lade sig ner och med ena handen riktade han in sig. När ollonet rörde vid hennes blygdläppar rös båda två till. Hon blundade och vände bort ansiktet, men hindrade honom inte. Med en lätt stöt var han inne i henne, och han tittade fascinerat på sin lem när den penetrerade henne. Han kom inte långt i första stöten. Hon var trång, oskuld som hon var, men också både blöt och smidig. Fittan var len som sammet, och så trång att det nästan smärtade för honom. Och för henne. Hon bet sig i underläppen. Efter lite vila drog han sig ut ur henne, och han fascinerades av den glittriga royalistiska fittsaften om hans ollon, men utan större tvekan pressade han sig in i henne igen. Mer bestämt än förra gången, så han kom djupt i henne. Hon ojade till och knöt sina händer. Men fortfarande ingen protest. Men hon var inte speciellt aktiv heller. Han tänkte att han får ta vad han får, och kunde inte räkna med att hon skulle vara överväldigande och entusiastisk.

Åter drog han sig ur, och in igen. Denna gången nådde han botten i henne, och hon spände hela kroppen. Det måste göra ont, men han struntade i det. Sakta började han sedan knulla drottningen med långa långsamma drag. Det var helt ofattbart att han knullade världens mäktigaste drottning och en av världens vackraste kvinnor. Känslan gjorde honom yr, och synen av den perfekta kroppen under honom som gungade under hans stötar, var nästan för mycket för honom.

Drottning Cybele var passiv och verkade mycket förnedrad, men att hon var kåt till bristningsgränsen var tydligt, och mycket riktigt började hon sakta reagera och göra motstötar. Inledningsvis verkade de vara mot hennes vilja, och han kunde skönja en tår på kinden. Men han var bortom medömkan, utan ville utnyttja detta för helt sin egen njutning. Om hon var förnedrad eller ovillig, var oviktigt. Det var kungens befallning, som vare sig han eller hon kunde gå emot, oavsett vilka konsekvenser det skulle leda till. Han själv var säker på att han skulle avrättas i morgon, så detta skulle han se till att bli crescendot av sitt liv.

Nu började hon stöna, och han märkte att benen ville omfamna honom. Men hon kämpade emot fortfarande. Han fortsatte dock att obarmhärtigt knulla henne, med långsamma och djupa drag, och hon fick svårare och svårare att inte bjuda tillbaka.

En av hovdamerna, en blond vacker alv med långt blont hår och stora blå ögon kröp fram till det älskande paret. Det var inte vilken alv som helst, utan deras drottning Bereetha, drottning över alvriket i sydöst. Vilken ålder hon har är okänt, men alla alver ser ut att vara någonstans mellan tjugo och trettio även om de skulle vara flera hundra år gamla. Hon hade mycket smidig, lite onaturligt lång kropp, och på detta stora fasta bröst. Nästan lite uppnosiga, trots sin storlek. Hon var naken, sånär som en rad smycken runt handleder, fotleder och hals. Det blonda långa och raka håret var delvis flätat väldigt vackert, och hade några rosafärgade slingor.

Hon kröp fram till Narren och Cybele och smekte dem båda. Så kysste hon drottningen, vilket gjorde att hennes sista mentala motståndet kring det som hände försvann. Nu tog hon benen runt hans midja och med hälarna hjälpte hon honom att pressa sig in i henne, och hon mötte med bestämda motstötar. Bereetha lämnade Cybeles mun och tittade med pigga och kloka ögon på honom. Hon var så vacker att han nästan glömde bort att knulla för någon sekund. Alvdrottningen tog hans ena hand och lade den på Cybeles ena gungande bröst. Han var så fascinerad av knullet, att han helt hade glömt att ta för sig med andra kroppsdelar än sin kuk. Bröstet var så mjukt och samtidigt fast som väntat. Något liknande hade han aldrig känt, än mindre sett. Även Bereethas bröst lockade och han bytte till dem. Hon bjöd ut dem till honom.

Denna alvkvinna var inte det minsta äcklad av honom, och det gjorde honom lätt förvirrad. Han var van vid att jobba i underläge så snart han älskade med en ny prostituerad. Inget förväntades av honom, så han kunde bara överraska positivt. Men här var det annorlunda. Alvkvinnan mötte honom som en like, och det var han inte det minsta van vid. Men han tänkte inte låta det förstöra det sköna. Han greppade runt alvdrottningens hals och pressade henne mot sig. När de kysstes, var hon minst lika delaktig som han. Även det var lite nytt för honom. Hon smakade verkligen kvinna, och att känna hennes smidiga och fuktiga tunga mot sin, fick honom att känna att han var nära att komma.

Någon annan av hovdamerna smekte hans pung bakifrån. Han kunde inte se vem det var, men nu var han färdig att lossa sin säd. Det var nära nu. Narren lade sig ner på drottningen för att få bättre kraft i stötarna, och deras ansikten kom nära varandra. Hon såg in i hans ögon en kort stund, sedan tog hon initiativet till att kyssa honom. Med sin tunga inne i den vackra drottningen, kom hon med ett svagt morrande. Han kände hennes slida krampa, och det fick honom att förlora kampen mot sin orgasm. Han hade velat hålla på länge, men nu var han såld. Det gick inte att hejda. Hon låste honom hårt med armar och ben, och han kunde bara stöna högt in i hennes mun, när han kände den rikliga säden befrias från pungkulorna och forsa fram genom sädesledarna. När de mynnade ut ur ollonet djupt inne i drottningens fitta svartnade det för ögonen på honom och han vrålade till svagt och snabbt.

 

Narren sjönk ihop på drottningen och hon kramade honom. Länge låg de bara där och hämtade andan, tills hans lem krympte och slank ut av sig själv. Då rullade han av henne och hamnade på ryggen. Han kände sig hög efter den kraftiga orgasmen, och var under en tid mellan vaken och sovande. Cylene kröp upp i hans famn och de kramades. Narren var verkligen lycklig. Inte bara för att han fått älska med en världens vackraste kvinnor, utan att denna verkade själv nöjd. Med några djupa andetag, då han kände doften av svett och fitta, slappnade han av helt och hållet.

Eller nästan helt. Först märkte han ingenting alls, men efter hand var det små ryckningar vid underlivet. Lite irriterat förde han handen dit för att känna var det var, och stötte ihop med en kropp. Sakta kom hans medvetande ikapp honom och han kände något varmt och blött vid sin lem, och kuken hade åter, utan hans medvetande, fått tillbaka sin fasta storhet. När han tittade ner, utan att störa drottningen som verkat ha somnat, såg han ett burrigt hår, på en kvinna som uppenbarligen sög honom. Kroppen var vänd från hans ansikte, så han kunde inte se annat än ett rikligt fång hår, i små kraftiga vågformar, som guppade upp och ner.

Snart kände han kåtheten i resten av kroppen. Wow, tänkte han, natten är inte över. Vid andra sidan honom, den sida drottningen inte täckte hans synfält, såg han en ung kvinna med ganska långt rödblont hår massera sig själv. Hon var inte långt från Narren, så han kunde sträcka ut handen och smeka hennes lår. Hon ryckte till lite överraskat och såg på honom. Lite förskräckt tänkte han att han hade gått för långt, men så såg hon hur hon log och hasade sig närmare honom.

Försiktigt lade han drottningen åt sidan och såg till att hon låg bekvämt, innan han åter riktade sitt intresse åt rödhåringen. Det var ingen som han kände igen, så hon kom nog från en provins en bit från huvudstaden, eller liknande. Huden var blek så troligen ett nordligare rike. Men han brydde sig inte riktigt, när han satte sig upp och hon slöt sig hans famn. Händerna kände över hennes smidiga rygg och runda skinkor, och han smakade på hennes bröstvårtor.

Samtidigt märkte han att det nu var två munnar på hans kuk, som åter stod som ett järnspett, berett för nya erövringar. Han tittade ner på de som sög honom, och såg att kvinnan med det vågade och stora håret var en hertiginna från de södra delarna av staden. En mycket vacker kvinna gift med en äldre hertig. Sophia, tror han hon hette. Återigen en sådan där perfekt kvinna som han aldrig ens vågat titta på tidigare. De blå ögonen till latinohuden och det bruna håret var slående, liksom hennes stora ögon med perfekt ansade ögonbryn. De tjocka och vackra läpparna turades om att suga hans kuk med en kvinna som också var mycket vacker, även om hon inte stod ut i skönhet som Sophia, drottningen eller alvdrottningen. Men fortfarande betydligt vackrare än han var van vid. Hon hade mörkt hår uppsatt på hjässan och nacken. Antagligen mycket vackert uppsatt ursprungligen, men nu med lätt oordning. Röda läppar och stora gungande bröst var andra saker man lade märke till. Och, som alla andra här, en vacker kropp.

Narren satte sig upp på knäna och de sugande kvinnorna backade lite för att ge honom utrymme. Den med ljusrött hår lade sig till rätta och han kröp villigt in mellan hennes unga lår. Hon hjälpte honom hitta rätt, och han gled in i hennes mjuka och kramande slida. Han var fortfarande känslig efter att ha kommit så kraftigt nyss, så han knullade flickan ganska försiktigt först.

Men hon var kåt som sjutton och drev på till att öka tempot. Han svarade emot hennes böljande kropp, och kom snart med ett svagt ylande. Han drog sig ur, och började spana efter Sophia. Henne ville han verkligen knulla. Och alvdrottningen. Han såg Sophia ligga överst i en sextionia med den andra brunhåriga som hade delat på hans kuk. Ivrigt gick han på knäna in bakom henne. Framför honom såg han hennes vackert böljande rygg till det övre partiet som täcktes av det rikliga lockarna.

Utan större finess greppade han de nätta och perfekt formade skinkorna och pressade in kuken i henne. Hon ojade till, men försökte inte komma undan. Slidan var trång, men han bottnade redan efter två stötar, och började knulla med långa härliga drag på en gång. Underifrån kände han den andra brunettens ivriga tunga mot sin kukstam när den var ute. Hans gungande pung låg mot hennes panna eller ögon.

Nu kunde han blicka ut över ett hav av böljande vackra kroppar. Bara vackra kvinnor i varierande åldrar, nakna och kåta – och han är den enda mannen. Här tänkte han ta sig an så många som möjligt, innan han troligen kommer att hängas i morgon. Det gjorde ingenting. Denna natten var väl värd att dö för! En bit bort såg han Bareetha, alvdrottningen.

Sophia flämtade till och skälvde med kroppen, när orgasmen började samla sig. Han såg genast till att pressa in sig så djupt han kunde, för att hjälpa henne nå klimax. Hon hade en sådan där vacker orgasm, där kroppen ormade sig, svetten rann och fittan flödade över och samtidigt kramade hans kuk. Kvinnan under dem blev helt kladdig i ansiktet. Och orgasmen höll i sig länge. När hon sedan sjönk ner åt sidan, kom kuken ut med ett ljudligt ”plopp”, och brunetten sög genast in den i sin mun.

Narren lade sig ner och visade tydligt att brunetten skulle komma över honom. Hon började rida intensivt. Han gissade att hon varit nära klimax redan innan hon fick kuk, för hon kom efter bara några stötar. Huvudet skakade så de sista lockarna lossades ur uppsättningen och håret föll ner och dolde ena bröstet. Han hade knappast hunnit ta för sig av hennes kropp med händerna. Men det bekymrade honom inte nämnvärt. Han skulle få tillräckligt ändå.

Strax intill fanns en annan naken brunett, med långt böljande hår och bruna ögon. Hon såg Narren iaktta henne, och hon lade upp sig utan att tveka. Narren gick ner och började slicka henne, för att låta kuken vila lite. Men snart ville han knulla igen. Lade upp hennes ben på axlarna och pressade in kuken. Hon var mycket fuktig och trång, och tog villigt emot honom. Bestämt tog hon tag i hans axlar, under hans armar och lyfte på huvudet för att locka honom till en kyss. Han märkte att hon hade väldigt vackra läppar, tjocka och fylliga, och han hade inget emot alls att kyssas lite. Sakta började han knulla henne och tungan var lika mjuk men krävande de som hennes kön.

Först efter någon minut kände han igen henne som prinsessan Laytha, från ett grannland. Prinsessa eller inte, verkade hon lika svältfödd som alla andra, och minst lika kåt. Hon kom med en kraftig tyst grimarsch, och Narren pressade in sig långt det gick, vilket var mycket i den ställningen, för att förlänga hennes klimax. Narren kände att han verkligen ville tillfredsställa denna prinsessa ordentligt, då hennes far, kejsaren i riket, var en som ofta oroade kungen. Kunde han genom denna orgie skapa större möjligheter till en lättnad mellan länderna, så ville han göra vad han kunde.

Så därför fortsatte han att pumpa på i henne, och se till att hon fick minst en orgasm till. Det blev till slut hon som bad honom att lämna henne, då hon inte klarade mer. Han smakade på hennes bröst en aning innan han åter ställde sig upp på knäna. En ung svarthårig tjej med små bröst på en smidig kropp sög genast in hans lem i sin mun. Hon var på något sätt släkt med drottningen, typ kusin. Hon sög honom intensivt och visade god talang. Sedan lade han sig på hennes sida och med ena benet lyft, med ryggen mot honom, lät hon honom tränga in i henne. Men det tog stopp snabbt. Hon var väldigt trång. Han smekte hennes små bröst och tog det lugnt med stötarna. Först när hon reagerade, började han åter knulla henne, så han trängde in ytterligare. Så gjorde de flera gånger, innan han fyllde hennes unga slida helt. Där vilade han ett tag, och hon sade, med sitt folks dialekt, att hon måste vila slidan ett tag, men fortsätter gärna om en stund.

Bakom ryggen stod Sophias syster och väntade. Hon hade nästan samma kroppsform som sin syster, och lika bedårande vacker. Lite större bröst och böljande bruna lockar, istället för Sophias nästan afroliknande vågor. Hon stod på knä och verkade vänta på sin tur. Han ställde sig mitt för henne och de kysstes och kramades en stund. Hon hette Rebecca, och han visste inte om hon var gift eller förlovad eller något annat än.

Men kåt var hon!

Bredvid henne ställde sig, även hon på knä, en vacker blondin. Hon hade sitt långa böljande hår i en hästsvans och på axeln hade hon en tatuering som visade att hon tillhörde en stam amazoner som mest höll till i berget i mitten av riket. De var ingen egentlig stam, utan tog upp främst föräldralösa flickor som självmant hade sökt till dem, och utvecklade dem till ståtliga krigare. Narren var lite överraskad att se någon av dem bland hovdamerna, men han lät lägga ena armen runt hennes smala midja och hon slöt in graciöst.

Båda hade fantastiska kroppar och långa slanka ben. Utan problem gled han in i Rebeccas trånga slida, och han började knulla henne utan förbarmande. Han hade kommit in i sin roll som master här, den som gjorde vad han ville just här och nu, och han njöt som bara en som aldrig varit med om det tidigare gjorde.

Han avbröt snart och stegade över till amazonen med den blonda hästsvansen. Hon var tydligen oskuld, men han envisades med att stöta och komma allt längre in. Hon klagade inte, även om det måste ha smärtat, men när han väl var inne, var hon minst lika ivrig som han att knulla.

Men även här avbröt han, för att återgå till Rebecca. Därefter växlade han mellan dem, och lyckades styra upp det till att de fick orgasm ungefär samtidigt.

En liten blondin blev nästa offer. Hon var fortfarande en grön lädergördel på sig, men både underliv och bröst var fria. Hon var liten, så att de medelstora brösten såg större ut än de var. Hennes spetsiga ögon fick honom att inse att även hon var alv. Hon red honom väldigt ivrigt, så det uppsatta håret snart inte hade sådan ordning länge. Trots att kroppen var liten, så var fittan rymlig nog att ta emot honom. Hon bet i sin kraftiga underläpp när hon pressade sig ner på honom och kom. Hela kroppen skakade på henne.

Strax intill låg en annan blondin med uppsatt hår naken på rygg och lät sig slickas av en brunglänsande mörkhyad kvinna med kort korpsvart hår. Båda hade sagolika kroppar, och Narren steg bara in bakom den mörka skönheten och lät henne förstå att han ville tränga in i henne. Hon svansade och visade tydligt att det bara var att ta för sig. Hon svarade emot hans intensiva stötar med lika iver som han hade. Hon kunde inte längre slicka blondinen, som istället ställde sig upp bredvid sin väninna, med baken mot honom.

Ut ur den brunhyade, in i den blekhyade. Hon var trång men överkåt och svarade mot honom med stön och kåta ord. Hennes röst avgjorde för honom vem det var. Det var Neelaa, en dotter till en provinsherre i väster som många högättade män trånade efter. Men här var han, den usle Narren, och knullade dem alla. Tanken fick honom överlycklig. Samtliga högfärdiga och mäktiga män hade troligen varit avundsjuk på honom, om de hade vetat om detta. Att bara få ha sex med någon enstaka av kvinnorna här hade varit en höjdpunkt i varje mans liv, utom kungens och hans älskares då, men han hade inte ens börjat knulla alla han nu hade tillgång till.

Han kände att han snart skulle komma igen, och intensifierade sina stötar. Snart hade han fått de båda skönheterna till klimax, och han sökte ivrigt efter någon att tömma sig i. Hans ögon fann genast Bareethas ögon. Den enda som kunde mäta sig med drottningen Cylene i makt och skönhet, tittade in i hans ögon och han blev nästan helt förblindad av hennes skönhet. Hon tog emot honom med öppna armar. Han satte sig ner och hon satte sig på honom. Sittande och kramande, var kuken sedan fast i hennes trånga men mjuka fitta. Han andades in hennes behagliga doft och njöt av minsta bit av hennes hud han kände. Så började hon gnida sig mot honom, så att klitoris fick rejält med stimulans. Hon gnydde så vackert, allt högre ju närmare klimax. Hon kom med ett svagt pipande och hon spände hela kroppen. Själv var han nära, men han hivade ner henne på rygg för att kunna stöta ordentligt. Det fick hennes att nå ytterligare klimax. Han knullade bokstavligen för kung och fosterland, och när sperman lämnade kulorna krampade hans fötter. Hans ollon svällde och gav henne ytterligare ett klimax, och han pressade sig så djupt han kunde i henne. Puls efter puls av het sperma kreverade djupt i alvfittan och han vrålade av njutning.

Hur länge han var borta visste han inte. Allt kändes som en extrem dröm och han blinkade förvirrat. Det var rörelser på båda sidor om honom, och han var tvungen att kolla vad det var.

Han var fortfarande kvar i det kungliga gemaket. Längst bort i det stora avlånga rummet fanns den kungliga sängen. Inget ljud hördes därifrån, och inga rörelser syntes. Troligen var de båda männen kvar därinne. I andra änden av rummet, där han befann sig, var golvet fullt av madrasser, kuddar och olika former och storlekar av dynor. Där fanns fat med mycket frukt, karaffer med vin och vatten.

Men hela utrymmet runt honom var fullt av nakna bedårande kvinnor, mitt i världshistoriens största lesbiska ormgrop. Och han var mitt i den. Bredvid honom var två unga brunetter helt inne i att tillfredsställa varandra. Bakom dem bar en rödhårig medelålders kvinna en strap-on och knullade en blondin bakifrån. På hans andra sidan låg en fager tonåring med ljusbrunt hår och verkade hämta sig efter en orgasm. Bakom henne var tre kvinnor inblandad i en minst sagt krånglig trekant. Flickan bredvid honom kände han igen som Ewe, en av hovdamerna som bodde i slottet. Hon var lång och väldigt smal, som en balettdansös. Brösten var knappt märkbara. Munnen var ofta leende, och han minns att hon var en av dem som alltid varit trevlig mot honom.

Han smekte henne lätt över kinden. Hon hoppade till lite överraskad och tittade på honom. Då log hon igen. Det var ett sådant leende som gjorde att hans utmattande lem började fyllas med blod igen. Lugnt lät han handen leta sig ner över hennes hals till brösten. Hon njöt av hans smekningar men han valde att ta det ganska lugnt till en början. Han hade kommit två gånger, men kände att han troligen klarade mer om han bara väntade lite. Men smekningar var skönt också.

På andra sidan Ewe var en kvinna några år äldre än Ewe, med långt brunt, rakt hår och en rejäl byst som verkade både fast och mjuk. Även hon verkade återhämta sig och smekte Ewe mjukt från sitt håll. När han mötte den andras blick fick han ett leende tillbaka. Han var ännu inte van vid detta bemötande från kvinnor över lag, ännu mindre från de i samhällets toppskikt. Han njöt även av synen på andra skönheter omkring dem, i olika nivåer av extas. Vissa älskade ivrigt med en eller flera andra, andra låg och återhämtade sig. Så fanns det alla varianter däremellan. Och alla kvinnor var vackra, väldigt vackra!

Hans lem stod nu, om än inte helt, men ändå brukbar. En hand letade sig dit bakifrån honom. Handen kramade hans lem lätt, smekte hans pung och omgivningarna omkring. Detta gjorde honom kåt igen. När han tittade över axeln såg han en annan storbystad brunett, även hon med ganska långt hår, men till skillnad från den andra lätt vågat. Även hon log mot honom, och böjde sig framåt och kysste honom. Ack, dessa ljuvliga mjuka överklassläppar. Han kommer aldrig att kunna gå tillbaka till det han hade tidigare.

En mun slöt sig kring hans ollon. Både han och kvinnan tittade efter. Där var prinsessan Lilith, från det lilla men rika landet Gordwindorlane, oftast kallat Gord. Hon gifte sig förra året med en äldre man, ett politiskt bröllop utan kärlek. Nu tittade hon med glänsande ögon på honom, och sög honom som hon vore utsvulten. Även Ewa satte sig upp. Med en liten förflyttning var hon nere hos prinsessan, och de turades om att suga honom.

Nu var det inte någon tvekan att han hade stånd. Frågan var mer vem han skulle knulla först. De andra lämnade plats för prinsessan. Hon hade fylliga gyllene lockar, sådana som såg ut att lysa av sig själv. Ljusbruna lockar som på något vis fångade ljuset, i en ännu fin frisyr där håret var högt på hjässan och avslutades i en tjock fläta som hängde fram över ena axeln. Hon hade ljus hy och vacker kropp. Brösten var ganska stora och fasta, vad annars. Alla här var vackra. Men hon hade en helhet som gjorde att hon utmärkte sig ett snäpp högre än många av de andra. Bara Bareethas och självaste drottningen stod över henne i skönhet. Hon steg vigt upp och sänkte sig ner över honom. Ewe hjälpte hans lem att hitta rätt, och snart red den vackra prinsessan honom ordentligt. Hon betedde sig som hon var utsvulten på sex, men han klagade inte. Han lät smeka och klämma på de ljusa brösten och hon spann som en katt. Lätt nöp han på hennes ena vårta och hon hojtade till, men av njutning. Han riktigt kände hur fittan började sava än mer.

Då fick han en idé. Han bad en av de brunhåriga att hämta drottningen, eller möjligen Bareethas. De var de enda som hade högre rang än Lilith. Snart var drottningen där, naken, svettig och synbart lycklig. Hon slängde sig om halsen på honom, för att sedan kyssa Lilith. Bara det var en sagolik syn. Men han fick drottningen att lyssna på hans idé. Hon såg lite förvånad ut först, men sken upp i ett litet busigt leende. Hon letade sig upp bakom den allt vildare ridande prinsessan och tvekade en stund där. Så bestämde hon sig, och styrde prinsessan att lägga sig ner på honom. Skönheten följde villigt med och mötte honom i en kyss. Så small det till och Lilith skrek till i hans mun. En till smäll och hon tjöt till igen. Drottningen smiskade prinsessan över skinkorna, och denna skrek ”JA! JA!” och kom snart i en orgasm som fick henne att vråla av njutning. Hennes välmanikerade naglar rev i hans skinn på underarmarna och det formligen rann ur hennes fitta.

Drottningen slutade upp med att piska och fångade in prinsessan som fortfarande fick kramper i hela kroppen. Cybele log mot honom och vinkade att han skulle fortsätta med de andra, medan hon drog med sig den nu helt snurriga prinsessan.

Så han reste sig upp, och mötte genast tre rumpor i rad. Det var de två brunetterna och Ewe som var redo, och han började knulla för fulla muggar. Några drag i varje fitta, sen om igen. Så lade de sig på rygg och han fortsatte gå mellan dem, men denna gång kunde han leka och smaka på deras fantastiska bröst, två par stora och goda, och Ewes små lika goda.

Ewe var den förste av dem att nå klimax, följd av en av de brunhåriga. Den sista red honom och kastade med sin väldiga man innan även hon fick en rejäl orgasm och ramlade av honom. Så tog två blondiner över. Nätta små kroppar i övre tonåringen. De var väldigt lika varandra i allt, men den ena hade satt upp luggen bakåt med en liten nypa. Han slickade den ena, och den andra började rida på en gång. Båda fick snart klimax, och bytte plats och fortsatte tills båda kom igen. Han kände att han skulle kunna tillfredsställa vem som helst nu! En riktig sex-superkarl. Så tog han en ny storbröstad brunett, men kraftig eyeline och gröna ögon. De knullade i missionären så att de väldiga kloten gungade i takt. Hon hade vackra stön och en kyssvänlig mun. Kroppen var inte välformad, den var också väldigt muskulös, och han anade att han nu hade någon förnäm dam från laghprovinsen, känd för sina kvinnliga riddare. Han kände hennes styrka när hon kom. Då kramade hon så intensivt med sina muskulösa lår att han nästan tappade andan. Tack ock lov varade orgasmen inte så länge.

Han hamnade på rygg och flämtade efter luft. Det hindrade dock inte att en kvinna med guldlockar satte sig på hans kuk och började rida. Han såg att det var frun till huvudstadens borgmästare, Maryann, och han lät sig väl utforska hennes vackra kropp, som hon dittills bara sett på avstånd. Brösten var ganska små, men passade henne bra. Hon var i övre medelåldern, men var väl bevarad. Bredvid henne satt hennes minst lika vackra dotter, Saga. En flicka han nästan sett växa upp i hovet. Hon hade alltid varit glad, och så var fallet även nu. De mörka ganska tjocka ögonbrynen gav de gyllene midjelånga lockarna en kontrast. Efter att Maryann kom med ett kort utrop, ersattes hon direkt av dottern. Denne red med en iver som bara unga kåta kvinnor kunde ha, som ville omfamna livet. Det var en fantastisk ritt, där hennes vackra lockar gungade med ritten. Även hennes bröst var små, men enormt vackra. De passade henne ypperligt, och han tog gladeligen för sig. Så fortsatte de med henne på alla fyra, och han pumpade på bakifrån med långa hårda drag. Till skillnad från sin mor gnydde hon allt högre när klimaxen sakta byggdes upp och när hon kom hade hon knappt någon luft kvar. Hennes mor skrattade glatt när hon fångade in sin dotter. Båda log tacksamt mot honom.

Nästa kvinna var också blond, men med en mörkare ton, och håret var uppsatt på huvudet och bara några sexiga lockar hängde ner på ansiktet. Smidig och muskulös kropp med stora fasta bröst. Det var bara att pumpa för glatta livet och njuta av hur kloten gungade i takt med stötarna. Givetvis kunde han inte låta bli att smaka på dem också. Hon pratade hela tiden,. På ett språk han inte förstod, och formligen skrek ramsor ur sig när hon kom. Han vilade i botten på henne, så hennes klimax höll i sig så länge som möjligt.

Nästa kvinna var runt de tjugo med extremt långt ljusbrunt hår. Hon var inte lika muskulös som de tidigare, utan mer som om hon hade barnhullet kvar. Mjuk och skön. Brösten var små och pigga, men läpparna var sådana som han inte kunde låta bli att kyssa, och hon var med hela tiden. Även hon kom snart under honom, och hennes suckar i hans öra var ljuvlig musik.

Han började fundera på att de kom så snabbt allihop, för att de redan gjort allt förarbete. Inte för att han klagade, men vissa av de han lägrade hade han velat vara lite längre med. Bredvid den han nyss gett orgasm, ligger en kvinna i samma ålder med lika långt hår, men denna gången mörkbrunt och mer glansigt hår. Även hon fick orgasm bara efter några stötar, så han fortsatte envist, bara för att själv hinna njuta av skönheten. Men efter tre orgasmer klarade hon inte mer, såg han.

Så blev det en brunett, en blondin, två brunetter till och därefter en rödhårig skönhet, innan han upptäckte att han just höll på att knulla kungens lillasyster, prinsessan Teza. Han visste att hon inte var äldre än femton år, och han hade känt henne sedan hon föddes. Det var försent att ångra sig dock, då han redan knullade henne intensivt när han såg vem det var. Hon var exotiskt mörkhårig med en ljus hy som kontrast. Ögonen var mörka och intelligenta. Bredvid låg henne kusin, Lana, med sina fantastiska stora blå ögon och höga kindben. Hon hade fyllig kropp med stora bröst och ett stort vågigt blont hårsvall. Inte heller mer än femton, även om hon, till skillnad från Teza såg äldre ut. Teza kom med ett ojjande och han bytte till blondinen. Hennes mödom var svårare att tränga igenom, men snart knullade han henne lika intensivt som alla de andra. Hon var med på det hela, kroppen böljade och svetten gjorde henne glänsande. Han nafsade på de stora brösten och hon kom med ett pipande. Då var han tillbaka till Teza. Om han ändå skulle avrättas i morgon, var det lika bra att göra ett bra jobb i natt. Denna gången blev det bakifrån. Teza slickade en brunett samtidigt, men fick svårt med det när hon drabbades av multipla orgasmer. Fittan droppade av safter när han lämnade den, och stegade in bakom Lana igen och körde hårt och brutalt från början, så det darrade i skinkorna hennes när han pumpade. Det väldigt håret täckte hennes rygg och hon svarade lika aktivt som innan. Hon fick bara en orgasm, men desto större. Hon föll ihop och bara krampade där framför honom. Det var en vacker syn.

Sedan var det tre kvinnor, som måste varit trillingar. Givetvis snygga, men en liten krydda att växla mellan dem var det. De var identiska, men skiljde sig från varandra i hur de lät när de knullade. En gnydde som en hundvalp, och ylade när hon kom. Den andra blängde i hans ögon och sade snuskiga ord, som hon befallde honom, och morrade när hon kom. Den sista pep till varje gång han bottnade och bara stönade när hon kom.

Sedan tappade han fattningen totalt. Det var kropp efter kropp, och än knullade han en ensam, andra gången två samtidigt, ibland tre eller till och med fyra. Några kom tillbaka av de han knullat tidigare, och när han väl kom för tredje och sista gången, visste han inte i vems fitta det var.

 

Han hade vaknat upp när alla andra hade somnat i det varma rummet, och ljusen slocknat. Överallt såg han vackra glänsande kroppar som sov. Men han visste att hans tid med dem nu var över. Hur mycket han än skulle vilja skulle han inte få liv i kuken på flera dagar efter detta. Han var ändå nöjd med vad som hänt, och hittade snabbt åtminstone sina byxor innan han smög iväg. Hur han hittade visste han inte, men nästa gång han vaknade var det i hans stora säng i hans hemliga hem i slottet.

Det var dag ute. Han hade dessutom sett till att ha förnödenheter här så han skulle kunna klara sig dold en vecka eller så. Samtidigt visste han att han inte skulle klara si länge. Tids nog skulle han bli fast och få sitt straff. Det som också var jobbigt var att han varje natt drömde om dessa perfekta kroppar. Han skulle, även om mot förmodan skulle bi benådad, aldrig kunna gå tillbaka till det livet han hade tidigare – nu när han fått smaka på himmelriket.

Redan efter fyra dagar hade han fått nog. Efter att ha städat och bäddat i sitt hemliga utrymme, smög han sig ut i slottet. Det dröjde inte heller länge innan han blev igenkänd av slottsvakten och tämligen omilt blev förd till kungen. Denne tittade kort på honom med ett neutralt ansiktsuttryck och bara konstaterade att där var han nu, äntligen.

Rummet var fullt av hans personal, samt folk ur hovet. Narren kände igen några av de kvinnor han för några dagar sedan hade tillfredsställt sexuellt. Ingen av ett tecken på igenkännande eller någon annan tanke. Narren fick stå mellan de båda vakterna ganska länge, tills även drottningen anlände. Han bländades åter av hennes enorma skönhet, och minnet av deras sex fick hans lem att svälla, trots hans prekära situation.

Kungen gav ett tecken åt soldaterna och de förde in Narren i ett mindre angränsande rum, där de lämnade honom ensam. Åter lång väntan, innan både kung och drottning anlände. Han stod böjd och inväntade domen. När det fortfarande var tyst tittade han försiktigt upp och till sin överraskning så han att de båda tittade rätt på honom.

Inte nog med det, drottningen sken upp i ett leende så snart hon såg att han tittade åt hennes håll. Narren blev väldigt nervös, då han inte kunde tolka detta. Han hoppades bara att det inte skulle bli utdraget. Bäst att få det överstökat.

Då talade kungen. Och ju mer han pratade, desto mer chockad blev Narren.

Kungen tackade honom för det han hade gjort.

Bara det!!!

Så blev han sparkad som Narr, och fick en titel och ämbete – en belöning för trogen tjänst. Ämbetet var ett nytt ämbete som kungen nu hade skapat speciellt för honom. Det visade sig att de kvinnor han hade knullat hade varit så tillfredsställda, att även deras makar eller fäder gladde sig. I vissa fall innebar detta rent av fred. De flesta äktenskap inom adeln var politiska, och bara få fann någon form av kärlek i den, än mindre sexuell tillfredsställelse.

Han fick en borg med förläningar, inte långt från huvudstaden. Hans huvuduppgift kom att bli att tjänstgöra för drottningen, kort och gott tillfredsställa henne sexuellt när hon önskade.

Narren, eller rättare sagt numera Sir Bodsworth Rugglesby, så hur den vackra drottningen log, och hur ögonen glänste till av återhållen brunst.

Dessutom skulle han resa landet runt och tillfredsställa adelns kvinnor. Eller ta emot dem i hans hem. Kungens hade gjort en lag som innebar att när han knullade någon, skulle detta inte ses som otrohet från kvinnans håll – utan som en ynnest. De familjer han på detta sättet skulle hjälpa, skulle få fördelar gentemot kronan, och de barn detta eventuellt skulle leda till, garanterades en hö tjänst i kronans tjänst.

Den nya adelsmannen, före detta Narren, var alldeles yr och hade svårt att riktigt fatta vad som hände.

Men det var inte slut där. Kungen hade beordrat att han skulle gifta sig med prinsessan Laytha, så det äntligen skulle bli fred mellan de båda rikena. Bodsworth kommer ihåg den vackra brunhåriga kvinnan han hade gett extra uppmärksamhet. Hans lem blev styv, när den sagda kvinnan trädde in i rummet. Gudars vad vacker hon var.

Inte nog med det.

Två kvinnor hade anmält sig att vara hans konkubiner, alltså i praktiken hans fruar de också, om än under Laytha. Det var Neelaa och Lilith, som även de kom in i rummet.

Bodsworth började svettas.

Och ÄN var det inte slut.

Alvdrottningen skulle flytta sin ambassad till Bodsworths slott, och ofta besöka detta. Som fast anställd där, var alven som han mins med den röna gördeln när han hade knullat henne. Båda kom in med vackra böljande klänningar.

Fem av de vackraste kvinnorna på planeten skulle bli hans, mer eller mindre, och han skulle utöver detta även tillfredsställa den vackraste av dem alla. Förutom hundratals sköna adelsdamer ute i riket.

Han var givetvis överlycklig, mest för att han inte blev avrättad, adlad och utnämnd till kunglig påsättare.

Men i bakhuvudet fanns en orolig tanke ändå, om det inte hade varit mildare att bara avrätta honom. Han måste ju faktiskt tillfredsställa alla dessa...

Men, tänkte han med ett leende. Den som lever får se!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

jge1969

Alltså. Denna är hur bra som helst. Har läst denn nu för typ xx gången. Tackar och bockar för att du delar med dig till oss.

25/8, 2023 kl. 22:18

#2

DaoDao

Bockar och tackar! :)

20/11, 2019 kl. 19:11

#1

TG64

Jisses vad glad man är att man kan känna igen en gammaldags saga med glimten i ögat!
Jag tackar för ynnesten att få läsa den!

18/11, 2019 kl. 21:29