Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:20, av Kid

I styvdotterns händer - Förlovningsfest

Del 2 av 8 i serien I styvdotterns händer

Jörgen, Lena och Jonna åker till Creta för att fira förlovningen. För att döva sitt samvete, ordnar Peter så Lena får träffa Pedro. Det blir en träff som kommer att påverka deras framtida liv tillsammans.

Jörgen, Lena och Jonna anländer till Creta. Det är väldigt varmt. De tar en taxi till hotellet för att checka in. När de kommer fram till hotellet, så finns det inga rum att tillgå i deras namn. Jörgen visar upp bekräftelsen på beställningen och kräver ett rum. Den stressade receptionisten tar bekräftelsen och går in i ett bakre rum. Efter en stund kommer en man fram till dem och presenterar sig.
- Hej, jag heter Pedro. Det har tydligen blivit ett missförstånd. Ert rum har blivit dubbelbokat.
- Åh, ni kan prata svenska, säger Lena imponerad.
- Ja, jag har bott i Sverige i 7 år, svarar han.
- Du pratar bra svenska, säger Lena och ler.    
Pedro sveper med blicken över hennes kropp. Han känner hur kuken reagera över den svenska skönheten.
- Låt mig få ordna det här åt er, säger Pedro.
- Nu är det så att vi har bokat två rum, säger Jörgen irriterad. Vår dotter ska ha det ena rummet. Det ska ligga bredvid varandra.
- Låt mig få en stund, säger Pedro. Jag ska säkert hitta något bra alternativ.
- Det tror jag säkert att ni gör, svarar Lena vänligt.
Pedro tittar på henne och ler. Vilken kvinna, tänker han! Henne skulle jag vilja ha.
- Jag ska göra mitt bästa, svarar Pedro och går fram till receptionen.

30 minuter senare, kommer Pedro tillbaka.
- Om ni följer med mig så ska jag visa var ni ska bo, säger han. Jag tror ni ska bli nöjda.
När de kommer upp till rummet, visar det sig att det är en lägenhet som innefattar 2 sovrum, ett allrum och ett badrum med bubbelpool. Luftkonditioneringen håller lägenheten sval. En stor balkong mot poolområdet finns också.
- Ni kanske blir nöjda med det här, frågar Pedro.
- Oja, suckar Lena. Det är ju en lägenhet.
- Tjusigt, säger Jörgen
- Vad läckert, säger Jonna.
Lena följer Pedro till dörren. Han vänder sig om och tar hennes hand. Han lyfter hennes hand till sin mun och kysser den.
- Jag hoppas att vi träffas igen, säger han.
- Det gör vi säkert, svarar Lena och ler.
Vilken tjusig man, tänker hon när hon går tillbaka till allrummet.

Det är sent på kvällen innan de har packat upp och ätit en middag. När de kommer upp i lägenheten, är det dags för att lägga sig. De är trötta efter att ha rest hela dagen. Lena är den förste att duscha. Jörgen sitter i allrummet, iklädd endast badrock och väntar på sin tur, när Jonna kommer ut från sitt sovrum. Hon sätter sig bredvid honom i soffan och smeker en hand över hans lår. Handen fortsätter under badrocken och över hans kuk. Hon runkar honom sakta och viskar:
- Kommer du in till mig i natt?
- Nej, det gör jag verkligen inte, svarar Jörgen. Ta bort handen.
Jonna tittar på honom med sina vackra ögon, men säger ingenting. Hon runkar honom försiktigt medan hon fångar in hans blick.
- Ja, ja, suckar Jörgen. Jag ska försöka. Men jag lovar ingenting
Hon tar bort handen men håller fast honom med blicken. Till slut kysser han henne ömt. Kyssen är kort men sätter fart på adrenalinet på honom. Han drar igen badrocken för att dölja sitt stånd. När Lena kommer ut från duschen, skyndar han sig in.

Efter duschen har pulsen gått ner och ståndet har lagt sig. Han går in i sovrummet där Lena sitter naken på sängen och tittar på sin förlovningsring.
- Den är så vacker, suckar Lena då han ställer sig på knä framför henne.
- En vacker ring till en vacker kvinna, säger Jörgen och tar av sig badrocken.
Han smeker isär hennes ben och kysser hennes ena lår. Lena lägger en hand på hans huvud och glider in med fingrarna i hans hår, men lämnar inte ringen med blicken. Medan han kysser sig upp mellan hennes ben, knuffar han försiktigt ner henne på rygg i sängen. När tungan glider in mellan blygdläpparna, släpper hon koncentrationen på ringen.
- Åhhhh, suckar hon och särar ytterligare på benen.

Han slickar henne ivrigt, djupt inne i den våta värmen. Tungan smeker de inre väggarna ömt. Han slickar henne försiktigt. Lena njuter av tungan. Hon pressar hans huvud mot fittan när vällusten stiger i hennes kropp. Han slickar i sig av de safter som rinner ur henne. Tungan glider ut och smeker över klitoris. Två fingrar glider in i fittan. Fingrarna smeker fram och tillbaka medan tungan ökar trycket på den känsliga knappen. Hon lyfter på höften när åtrån ökar i styrka. Hon lägger båda händerna på huvudet och trycker sig mot munnen. Hon känner underlivet krampa strax innan orgasmen kommer. Hon pressar sig ännu hårdare mot munnen och stönar högt.

Jörgen avbryter sina smekningar och lägger sig mellan hennes ben. Han trycker sig in i hennes våta fitta och njuter. Han fångar in en bröstvårta i munnen och stöter hårt in i henne. Hon lägger upp sina ben på hans höfter och lyfter sig mot honom. Han knullar henne snabbt och hårt. Lena känner hur orgasmen gör sig påmind igen. Han suger hårt på vårtan. Tungan smeker över vårtan och lindrar smärtan hon känner då han suger hårt. Lena känner hur orgasmen kommer över henne. Hon klänger sig fast i hans kropp och skriker ut sin åtrå. Orgasmen tränger sig fram i hennes underliv. Den ena vågen efter den andra sköljer över henne.

Jörgen lyfter hennes ben och pressar hennes knä mot brösten. Han drar ut kuken och sätter ollonet mot stjärthålet. Med sin tyngd pressar han sig in i hennes trånga kanal. Åtrån stiger i hennes kropp då kuken tränger sig fram och tillbaka i hennes stjärt. Den första orgasmen hinner knappt avta innan nästa tar vid. Den kommer med betydligt större kraft. Lena vrålar ut sin orgasm då den skakar om henne. Han knullar henne hårt. Han stöter in sin kuk i henne gång på gång. Han känner hur hon kramar staken med stjärtmuskeln. Den trånga kanalen blir ännu trängre. Han knullar henne med kraft. Utlösningen kommer med besked. Pungen drar ihop sig och skjuter iväg sin säd genom kuken. Han pressar sig hårt in i hennes stjärt och tömmer sig. Stjärten kramar hårt runt kuken medan den sprutar om och om igen.  

Han drar sig ur och lägger sig bredvid henne. Han smeker med handen över hennes bröst. Fingrarna nyper lite i bröstvårtan som styvnar direkt. Han lyfter på huvudet och kysser henne ömt. Hennes hand smeker hans nacke när hon svarar på kyssen. Länge ligger de och smeker varandra medan pulsen gå ner. Han ser hur hennes ögon är på väg att falla ner av trötthet.
- Lägg dig tillrätta och sov, älskling, säger Jörgen. Jag ser hur trött du är.
Lena kryper högre upp i sängen och lägger sig tillrätta. Han lägger täcket över hennes kropp och kysser henne på kinden. Tyst smyger han upp och går till duschen. När han kommer från badrummet, står Jonna och väntar på honom.

- Nej, viskar Jörgen. Jag orkar inte.
Jonna går fram och kysser honom. Hon smeker handen över hans kuk som reser sig direkt. Efter kyssen tar hon honom i handen och går mot sitt sovrum. Jörgen följer viljelöst efter.
- Snälla Jonna, jag vill inte, viskar han när hon ligger naken på sängen och väntar.  

Hon tar honom i handen och drar ner honom i sängen. Hon lägger sig över honom och kysser honom hetsigt. Han känner hur kuken reagerar och styvnar. Jonna tar ner handen och runkar honom under tiden kyssen varar. Han ger upp och svarar lika hett på kyssen. Hon ska få så hon slutar jaga mig, tänker han och vänder runt så hon hamnar under honom. I en välriktad stöt, tränger han in hela kuken.
- Aaahhhaaaaa, skriker Jonna.
Han bryr sig inte om hennes skrik. Han knullar henne hårt. Han stöter in kuken med kraft utan att bry sig om vad hon tycker. Han drar ut kuken så bara ollonet är kvar innan han vräker sig in igen. Jonna förvånas över kraften i hans älskande. Så här har han aldrig knullat förut, tänker hon. Hon känner hur åtrån stiger i raketfart. Hon pressar sig hårt mot hans kropp när orgasmen kommer. Hon kysser honom våldsamt för att inte skrika ut sin njutning när orgasmen tar ett stadigt tag om henne. Hon lägger upp sina ben på hans rygg och pressar honom hårt mot sig. Jörgen fortsätter att knulla så hårt han kan. Till slut känner han hur det ilar till i pungen. Han trycker sig in med kraft och pumpar ut sin säd. Han lägger sig ner över hennes kropp och vilar. Han kysser henne ömt medan kuken vilar ombonad i hennes varma grotta.

- Vad hände med dig, frågar Jonna. Så här har du aldrig knullat förut?
- Förlåt mig, jag blev bara så kåt att jag glömde av mig.
- Det gör ingenting, svarar Jonna. Det är det härligaste jag har varit med om.
Besviken drar han sig ur och lägger sig bredvid henne. Hon följer efter och lägger sig med huvudet mot hans axel. Hon smeker handen över hans mage, ner till kuken. Med varsamma fingrar, smeker hon kuken.
- Nu orkar jag inte mer, säger Jörgen. Nu får du ge dig.
- Varför det, frågar Jonna. Jag vet att du tycker om det.
- Jag älskar att knulla med dig, säger han uppriktigt. Men du måste förstå att jag inte vill såra Lena.
- Hon kommer inte att få veta, svarar Jonna.
Jörgen suckar tungt när han känner hennes mun glida ner över kuken. Han försöker att inte bry sig, med det lönar sig inte. Kuken reser sig i hennes mun och strax känner han vällusten komma när hon sätter sig över honom och glider ner över kuken. Det kommer att bli en lång natt, tänker han och smeker hennes bröstvårtor hårt.

På morgonen går de gemensamt ner till frukost. Jörgen känner sig väldigt pigg med tanke på att han har knullat halva natten. Efter frukosten, beger de sig till stranden. De hittar en fin plats att lägga ut sin filt och sola på.
- Ska vi bada, frågar Jonna ivrigt..
- Nej inte ännu, svarar Lena. Jag  ska smörja in mig och sola först.
- Samma här, svarar Jörgen.
- Badkrukor, säger Jonna och rusar till vattnet.
Jörgen tittar efter Jonna när hon springer mot vattnet. Hon har en fantastisk figur som knapp skyls av den minimala bikinin. När han tänker på föregående natt, rycker det i kuken. Han vänder blicken mot Lena som sitter och smörjer in sig. Han sveper med ögonen över hennes fina kropp.
- Du är sexig, gumman, säger Jörgen.
- Tycker du, säger Lena och ler. Vad snäll du är. Vill du smörja in min sexiga kropp?
- Med nöje, svarar Jörgen och tar av henne flaskan.

Lena lägger sig på mage. Han sätter sig bredvid henne och smörjer in hennes rygg. Händerna glider över hennes stjärt och över till benen. Han smörjer in hennes lår nog. Händerna glider sakta över hennes lår. När han kommer upp till ljumsken, glider ett finger in under bikinitrosan.
- Hör du, säger Lena. Jag behöver inte smörja mig innanför byxorna.
- Är du säker, frågar Jörgen.
- Alldeles säker, svarar hon och skrattar.
Hon sätter sig upp och tar av honom flaskan.
- Lägg dig ner så ska jag smörja in dig, säger hon.
Han lägger sig ner och njuter av hennes varsamma händer. Han blir lite besviken då hon blir klar alldeles för fort.
- Framsidan får du smörja in själv, säger Lena.
Medan han smörjer in sig, smeker han hennes kropp med ögonen. När han är klar, smeker han en hand över hennes stjärt. Ett finger söker sig in under bikinitrosan.
- Sätt inte igång någonting nu, då vi ligger på stranden, säger Lena utan att lyfta på huvudet.
Med en suck lägger han sig ner för att sola.

En stund senare lägger sig Jonna mellan dem. Hon lägger sig på mage för att torka sig i solen.
- Vilket härligt vatten, säger hon. Det är alldeles blått och varmt. Ni borde bada.
- Det ska vi göra senare, svarar Lena
Jörgen studerar Jonnas kropp. Han smeker med blicken och känner hur kuken reser sig. Utan att tänka på vad han gör, smeker han handen över hennes stjärt. Han tittar sig omkring, men ingen kan se vad han gör. Han låter ett finger glida in innanför bikinitrosan. Jonna lyfter på huvudet och ler. Hon vänder sig på sidan mot honom och tittar på honom. När Jörgen ser hennes blick, vet han vad hon vill. Han smeker handen över hennes mage och ner innanför trosan. Hon lyfter diskret på benet så handen får plats att lägga sig över hennes fitta. Ett finger glider in mellan hennes blygdläppar och smeker försiktigt. Plötsligt vaknar han till över vad han gör och tar bort handen.

Jonna ler och blinkar med ögat mot honom. Hon sträcker fram handen och smeker över kuken. Det ilar av vällust genom hans kropp. Han vet att det är fel, men säger ingenting då handen glider innanför badbyxorna och runkar honom. Jonna tittar på honom med ett leende medan hon runkar honom. Hon vet att hon har honom i sin makt. Hon kan knulla med honom när hon vill. Det gäller bara att inte låta mamma få veta någonting. Hon tar bort handen och lägger sig ner. Jörgen får ligga en bra stund på mage innan kuken har lagt sig till ro. En halvtimme senare springer alla tre ner i vattnet. De stojar och skrattar medan de stänker vatten på varandra. Jörgen fångar in Lena i sina armar och kysser henne ömt. Lena svarar på kyssen och smeker med handen över hans kind.
- Jag älskar dig, säger Jörgen.
- Jag älskar dig också, svarar Lena och kysser honom igen.
Lena tittar upp och söker Jonna med blicken.
- Jonna verkar ha hittat en kompis, säger hon och ler.
Jörgen följer hennes blick och ser att hon pratar med en tjej i sin egen ålder.
- Det är bra om hon hittar en kompis av vara med, säger Jörgen.

Ett par timmar senare har Jörgen och Lena fått tillräckligt med sol för den här dagen. De går upp mot hotellet medan Jonna stannar kvar tillsammans med sin nya kompis. När de är på väg mot hissarna, möter de Pedro.
- Är lägenheten till belåtenhet, frågar Pedro.
- Den är fantastisk, svarar Lena och ler.
- Ikväll är det dans, säger Pedro. Jag hoppas att jag får se er där.
- Det skulle vara trevligt, svarar Lena.
- Kan vi boka bord redan nu, frågar Jörgen.
- Javisst, svarar Pedro. Det ordnar jag. Vill ni ha fönsterbord?
- Det är inte nödvändigt, svarar Jörgen. Jag vill hellre ha ett bord, så vi kan sitta lite i skymundan, men ändå inte så långt ifrån. Förstår du vad jag menar?
- Det tror jag att jag gör, svarar Pedro. Lämna det åt mig. Jag ordnar det.
- Då syns vi i kväll då, säger Jörgen glatt.
- Får jag hoppas på en dans med er, frågar Pedro och tittar på Lena.
- Det ser jag fram emot, svarar Lena

Klockan 8 på kvällen sitter de vid sitt bord och väntar på maten.
- Jag äter bara middag med er, säger Jonna. Sen går jag med Tina till ett ställe för ungdomar.
- Okey, säger Lena. Med du ska vara hemma vid midnatt.
- Varför så tidigt, protestera Jonna.
- Därför att jag säger det, svarar Lena.
- Var är det stället, frågar Jörgen. Vad heter det?
- Jag vet inte vad det heter, men det ligger bara en bit bort, säger Jonna. Man kan nästan se det härifrån.
Maten kommer in och alla äter med god aptit. Jörgen och Lena delar på en flaska vin medan Jonna får nöja sig med en Coca Cola. Efter middagen ger sig Jonna iväg till Tina. Jörgen och Lena beställer var sin drink och njuter av den goda stämningen. Klockan 10 börjar dansen. De dansar några danser innan de återgår till bordet. De beställer in ytterligare drinkar medan de vilar sig från dansen.

Pedro kommer fram till bordet.
- Är allt till belåtenhet, frågar han.
- Allt är perfekt, svarar Jörgen.
 - Då kanske jag får dansa med din fru, frågar Pedro
- För mig får du dansa hur mycket du vill med henne, svarar Jörgen. Det avgör Lena.
Jörgen bryr sig inte om att han tror att Lena är hans hustru. Det är hon ju snart, tänker han.
- Får jag lov, frågar Pedro och vänder sig till Lena.
- Väldigt gärna, svarar Lena och reser sig upp.
Hon tar honom i handen och går ut på dansgolvet. Hon smyger sig in i hans famn och dansar ut i vimlet av folk. Pedro drar försiktigt in henne mot sig. Han njuter av att ha henne så nära sig. Han känner hennes doft i näsan och smeker försiktigt handen ner mot hennes stjärt. Pedro är en duktig dansare och Lena njuter av att dansa med honom. Hennes hand smyger sig upp i nacken på honom, precis som hon brukar göra när hon dansar med Jörgen. När dansen är över, står de kvar en kort ögonblick och håller om varandra. Pedro tittar henne i ögonen och smeker sin hand över hennes kind. Lena tittar tillbaka som hypnotiserad. Hon regerar inte över att han ger henne en kort kyss.

Under kvällen återkommer Pedro för en dans med Lena. Jörgen dansar några danser men sitter mest och njuter av musiken och drinkarna. När Lena kommer tillbaka till bordet efter att ha dansat för tredje gången med Pedro, hajar han till. Han ser hur hennes ögon glittrar och hennes kinder är rosafärgade. Det är hon bara när hon är upphetsad. Jörgen känner först ett sting av svartsjuka men det faller snabbt tillbaka. Han tänker på hur många gånger han har älskat med Jonna. Jörgens tankar virvlar iväg i vida cirklar. Om Lena älskar med Pedro, så behöver jag inte skämmas för att jag älskar med Jonna, tänker han. Han bestämmer sig därför för att ge Lena utrymme för att träffa Pedro. Om hon själv vill, förståss. Han köper in en drink till Lena och sig själv.
- Jag vet inte, säger Lena när drinken kommer. Jag börjar känna av dem.
- Det gör väl ingenting, säger Jörgen. Vi är på semester och ingen känner oss. Nu ska vi roa oss.
- Okey då, säger Lena och fattar tag i glaset. Skål, älskling.
- Skål, svarar Jörgen och lyfter glaset.

Jörgen visar ingenting men iaktta henne noga. När Pedro kommer och bjuder upp henne en fjärde gång, säger Jörgen.
- Jag passar på att gå ut och få mig friskt luft. Jag kommer tillbaka strax.
- Okey, säger Lena och tar Pedro i handen.
Jörgen går mot entrén med ändrar riktning då han kommer utom synhåll för Lena. Han går runt dansgolvet och ställer sig i skymundan på andra sidan dansgolvet. Lena och Pedro kan inte se honom, men han ser dem alldeles utmärkt. När dansen börjar, lägger Lena armarna runt Pedros hals och trycker sig mot honom. Pedro lägger armarna runt hennes midja. Den ena handen glider direkt ner över hennes stjärt. Han smeker hennes ena stjärthalva med handen utan att Lena säger någonting.
- Det var väl det jag trodde, viskar Jörgen till sig själv. Det här ska bli spännande.

Pedro smeker handen ner över hennes stjärt och vidare ner över hennes lår. Handen återvänder till hennes stjärt, men då under klänningen. Han smeker hennes försiktigt och kramar henne stjärt. Jörgen känner hur magen drar ihop sig, men samlar sig och låter dem hållas. Han ser hur Lena lyfter på huvudet och säger någonting till Pedro, som svarar med ett leende. På nytt känner Jörgen av magen, då de kysser varandra. Kyssen är öm och försiktigt. Lena svarar på kyssen, som varar länge, allt för länge enligt Jörgens tycke. Plötsligt avbryter Pedro kyssen och viskar någonting i hennes öra. När han tar hennes hand i sin hand, tittar Lena oroligt mot deras bord. Sedan följer hon efter Pedro, hand i hand.

Jörgen är noga med att hålla avståndet då han följer efter dem. De går ner för en trappa, till undervåningen och Jörgen följer efter. Precis när han kommer ner, ser han en dörr stängas. Han väntar en kort stund, innan han mycket försiktigt öppnar dörren. Direkt han kommer in i rummet, hör han stönande ljud. Han går försiktigt in i rummet. I rummet finns träningsredskap och massagebänkar. Han förstår att det är ett gym som gästerna kan använda. Han går fram till en kort vägg och kikar försiktigt fram. Hjärtat gör en extra volt. Lena står naken mot en vägg med brett särade ben. Hennes klänning och trosor ligger bredvid henne på golvet. Mellan hennes ben står Pedro och slickar henne. Hon håller ena handen mot väggen medan den andra handen håller ett stadigt grepp i Pedros hår.

Jörgen tar försiktigt upp mobilen ur fickan och aktiverar kameran. Han tittar sig omkring i rummet för att se om det är tillräckligt ljust. Han vill inte att blixten ska komma till användning och avslöja honom. Rummet badar i ljus, så det ska inte vara någon fara. Han lyfter kameran och fångar in de älskande paren i kameraögat. Sedan trycker han av. Ett svagt klickande är allt som hörs. Han tittar på kortet och nickar nöjt på huvudet. Nu har jag dig, tänker han och ler. Ett stön från Lena får honom att titta upp. Hon håller båda händerna på hans huvud och lyfter blicken mot taket. Satan så kåt hon är, tänker han.

Jörgen har rätt. Lena är fruktansvärt kåt. Hon pressar sig mot tungan som smeker henne djupt inne i fittan. Det sveper en våg av åtrå genom hennes kropp. Hon känner hur underlivet drar ihop sig då orgasmen kommer över henne. Blygdläpparna kramar runt hans fantastiska tunga när orgasmen stormar fram. Hon har aldrig blivit slickad så underbart som nu.. Hon har inga tankar på att hon är otrogen. Allt hon koncentrerar sig på är orgasmen som sveper genom hennes kropp. Pedro slickar ivrigt i sig av hennes safter som rinner ur henne. Under tiden knäpper han upp skjortan och tar den av sig. Han sliter desperat i bältet och knäpper upp byxorna. Under hela tiden slickar han i sig av hennes safter. Lena står kvar mot väggen och njuter av tungan.

När Pedro ställer sig upp, blir byxorna kvar på golvet. Han tar av sig kalsongerna och smeker med handen över sin kuk. Lena stirrar på den enorma kuken. Hon har aldrig sett en så stor kuk. Han kysser henne medan han smeker händerna över henne skinkor. Han lyfter upp och sänker henne över kuken. När ollonet är inne, trycker han fast henne mot väggen och trycker in hela kuken i en enda stöt.
- Åååååoooooooo, stönar Lena högt då hon blir utfylld av den enorma kuken.
Pedro sätter upp en väldig fart. Han stöter in sin kuk med kraft. Lena lägger sina ben runt hans midja och håller armarna runt hans hals. Deras läppar möts i en hetsig, nästan våldsam kyss. Hon har aldrig känt dess like till kuk i sig. Hennes kropp kokar av åtrå. Ett gurglande läte kommer ur hennes hals när en våldsam orgasm startar upp. Hon kramar sig fast med armar och ben när orgasmen sliter i hennes kropp. Pedro fortsätter att kyssa henne för att dämpa ljudet som kommer från henne.  

Han känner hur fittan kramar runt hans kuk. Han ökar takten och knullar henne hårt. När han känner att utlösningen är på gång, trycker han in den stora pålen i henne och sprutar. Lena känner hur han sprutar långt upp i hennes våta innandöme. Det är som att ha en brandslang mellan benen. Hennes orgasm sveper med våldsam kraft genom hennes kropp, i våg efter våg. När han har tömt sig, bär han henne, sittandes på kuken, fram till en massagebänk. Han lägger ner henne försiktigt på rygg och drar sig ur. Ett sörplande läte hörs när ollonet lämnar den våta, varma grottan. Han går fram till hennes ansikte och lägger ollonet mot hennes läppar. Hon öppnar automatsikt på munnen och spärrar upp ögonen när kuken tränger sig in.

Under tiden har Jörgen tagit ett antal kort. Han tar ner kameran och känner hur kuken står hård i byxorna. Vilken stor kuk han har, tänker Jörgen, då han ser den för första gången! Det är nästan så att han ångrar sig, men det är för sent. Han har stor lust att gå fram och trycka in kuken i henne, men inser att det inte är så smart. Pedro håller en hand på hennes bakhuvud och knullar hennes mun. För varje gång han trycker in kuken, glider den in lite till. Kuken är på nytt hård som en sten. Han munknullar henne med jämna tag. Han trycker in nästan hela kuken och håller den inne. Han smeker hennes hår och ler då han känner hur hennes tunga smeker längs skaftet.
- Du är en mästare på att suga kuk, viskar han medan kuken vilar i hennes mun.
Lena kan naturligtvis inte svara, men rodnar då hon hör hans ord. Han trycker in hela kuken men drar genast ut den då han ser att hon får problem med att ta emot den. Han går runt bänken och ställer sig mellan hennes ben. Han greppar tag i hennes ben och särar på dem ytterligare. Med en välriktad stöt, tränger han sig in. Lena tar emot honom med ett högljutt stön.

 Pedro sätter upp en väldig fart. Han knullar henne hårt och snabbt. Jörgen tar fram kameran och tar ytterligare några kort. Hennes bröst gungar i takt med stötarna som kommer då han tränger sig in. Lena blundar och njuter. Hon har aldrig känt något liknande. Det tar inte lång stund innan nästa orgasm kommer som ett expresslok genom hennes underliv. Hon lyfter sig mot honom och vrålar ut sin åtrå när orgasmen når sin höjdpunkt. Just i det ögonblicket trycker Jörgen på knappen och tar ett kort. Han tittar på kortet som visar hans blivande hustru när hon får en våldsam orgasm tillsammans med en annan man. Han tittar upp då han hör hur Lena och Pedro skriker ut sin åtrå, när de kommer samtidigt. Han ser hur Pedro lägger sig över Lena för att vila ut i hennes armar. Hon sätter händerna på hans axlar och säger:   
- Nu måste vi gå. Min man väntar på mig.
Jasså, du tänker på mig i alla fall, tänker Jörgen och ler. När Pedro ställer sig upp och drar ut kuken, vänder sig Jörgen om och smyger tyst ut ur rummet. Han skyndar sig ut i friska luften för att lugna ner sig och låta kuken sjunka ihop. Det tar en stund.  

När Jörgen går tillbaka till bordet, sitter Lena där.
- Förlåt att jag blev så sen, säger Jörgen. Har du haft tråkigt?
- Nej då, svarar Lena. Jag har roat mig
Jo, nog vet jag det alltid, tänker Jörgen. Han ser att Lena har svårt att titta honom i ögonen. Han skäms lite grann för att han lät henne fångas in av Pedro. Han kysser henne ömt och säger:
- Vad säger du, älskling? Ska vi dansa.
- Ja, det gör vi, svarar Lena och ler.
Han känner hur det pirrar i kroppen då hon kryper in mot honom. Han lägger sina armar runt henne och kramar henne.
- Jag älskar dig så mycket, viskar Lena i hans öra.
- Jag älskar dig också, svarar Jörgen och kysser henne.
Han smeker med handen över hennes stjärt medan dansen varar. Fan också, tänker han då dansen är över. Nu har jag stånd igen.

Resten av kvällen sitter de och njuter av musiken och drinkarna. De dansar några danser till men sitter mest och njuter. Då och då kysser de varandra. Deras fingrar är flätade ihop med varandra. Jörgen har aldrig mått så bra som nu.
- Så här skulle man ha det jämt, säger Jörgen.
- Jag är så lycklig, säger Lena. Allt är som en dröm. Jag är rädd att jag ska vakna och upptäcka att det är en dröm.
- Ingen risk, säger Jörgen. Jag kan nypa dig i stjärten om du vill, så du vet att du är vaken.
- Tack för omtanken, skrattar Lena, men vi tar det en annan gång
På nytt möts deras läppar i en öm kyss. Lena smeker med handen över hans kind medan kyssen varar. Pedro visar sig aldrig mer under kvällen.

När dansen är slut, går de mot hissarna.
- Vänta, säger Jörgen. Hur mycket är klockan?
- Halv ett, svarar Lena. Hur så
- Jonna har inte kommit hem än, säger Jörgen. Jag går och söker reda på henne.
- Vill du att jag ska följa dig, frågar Lena.
- Nej, det här går fort, säger Jörgen. Gå upp och gör dig klar till dess jag kommer tillbaka. Då ska du få se på gnistor.
- Det ser jag fram emot, säger Lena och kysser honom. Jag väntar på dig i sängen.
Medan Lena går in i hissen, går Jörgen ut för att söka efter Jonna. Han hittar stället de är på direkt. Eftersom huset inte har några väggar, behöver han inte gå in för att söka efter henne. Huset är runt. I mitten finns en bar. Nästan hela golvet täcks av stolar och bord. Taket hålls uppe av åtta stora pelare. Han går runt ett varv i hopp om att se Jonna. Det är bara ungdomar på stället, men han kan inte hitta henne.

Han ser ungdomar går mot en dunge av palmer och buskar. En del är på väg dit, andra är på väg därifrån.
- Vad finns det för intressant där, viskar Jörgen och går sakta mot träden.
När han kommer fram, ser han att dungen består av en massa buskar och små träd. Mellan buskarna och träden, finns det små öar av gräsmattor. Det är tydligt att hit går ungdomarna när de vill varar för sig själv. När de vill kyssas och älska med sin partner. Jörgen går omkring i dungen och tittar fram i olika gräsplättar som döljs av buskarna.. På det flesta ställena är det ungdomar som älskar, men Jonna syns inte till. När han kommer längs in i dungen, vänder han om för att gå tillbaka. Då hör han fnitter från en plats han inte har upptäckt tidigare. Han går försiktigt fram och drar undan en gren. På den lilla gräsplätten ligger Jonna naken, tillsammans med en lika naken kille.

De ligger tätt tillsammans och kysser varandra. Han ser hur killen har sin hand mellan hennes ben och Jonna runkar hans kuk. Jörgen blir förvånad då han känner svartsjukan komma över honom. Han puls stiger medan han ser dem hångla med varandra. Han borde inte stå kvar och titta men han kan inte slita sig från stället. Han står väl gömt bland höga träd och buskar, så ingen kan se honom. Pulsen ökar ytterligare då han ser hur killen lägger sig tillrätta mellan hennes ben och tränger sig in. Jonna stönar högt av vällust och sätter fötterna på gräsmattan. Hon lyfter sig mot honom och stönar högt. Killen knullar henne hetsigt och snabbt. Kuken tränger sig in i hennes våta fitta, gång på gång. Jörgen står som fastnaglad och tittar på. Under tiden han ser på Jonna, ändras sakta hans inställning. Plötsligt känner han ingen het åtrå efter Jonna. Nu ser han henne som sin dotter, som har smugit iväg utan lov. Han känner ingen svartsjuka längre.  Han ser på henne med helt andra ögon än tidigare.

När killen stönar högt och tömmer sig i henne, kommer Jonna samtidigt. Hon pressar sig mot honom och skriker ut sin åtrå. Killen ligger kvar mellan hennes ben och kysser henne. Jonna lägger upp sina ben på hans vader armarna runt hans hals. Jörgen känner igen hennes blick men känner inget speciellt längre. Han backar tyst ut från dungen och väntar en stund. Då han hör de välkända stönen igen, förstår han att de älskar igen. Nu får det vara nog, tänker han och går med högljudda steg tillbaka in i dungen. Han sliter undan grenarna han tidigare har stått gömd bakom och går fram på gräsplätten. Jonna märker inte att han står där. Hon är långt upp i de blå medan killen stöter in sin kuk i henne.
- Jonna, säger Jörgen lågt.

Jonna rycker till och stirrar på Jörgen. Killen tittar förargat på honom för att han har avbrutit dem.
- Jörgen, säger Jonna leende. Vad gör du här?
- Vet du vad klockan är, frågar han fränt.
Jonna ser på hans blick att det inte finns utrymme för diskussion. Hon viskar något till killen, som drar sig ur och börjar ta på sig kläderna.
- Har du stått här länge, frågar Jonna och söker hans blick.
- Sätt fart, svarar Jörgen och möter hennes blick.
Jonna ser direkt att någonting har hänt. Det är inte samma blick som tidigare. Medan hon klär sig, funderar hon på vad som har hänt. När hon är påklädd tror hon sig veta vad som har hänt. Han känner sig bedragen, tänker Jonna. Han är inte svartsjuk, men han känner sig sviken på något sätt, fortsätter tankarna.

- Är du arg på mig, frågar Jonna försiktigt.
- Nej, jag är inte arg, svarar Jörgen. Du är stor nog att ta vara på dig. Jag tycker bara inte om att du inte håller ord till din mor. Du lovade att vara hemma klockan tolv. Jag är ledsen om jag skämde ut dig inför killen. Det var inte meningen.
- Det är lugnt, svarar Jonna. Det var bara en tillfällig träff.
- Du är väl försiktig, säger Jörgen
Jonna tittar på honom och ser hans uppriktighet.
- Jag är försiktig, svarar Jonna.
- Det är bra, svarar Jörgen och ler.
- Jag måste säga till Tina att jag går, säger Jonna.
- Okey, svarar Jörgen. Jag väntar vid restaurangen.
När han har gått en bit, ropar Jonna fast honom. Han vänder sig om och tittar på henne.
- Tack för att du inte är arg, säger Jonna.
- Det är lugnt, gumman, svarar Jörgen och ler.
Jonna tittar efter honom då han går mot restaurangen. Hon tycker så mycket om honom.
- Jag har förlorat dig nu, viskar Jonna, men jag ska fånga in dig igen.
 Sedan vänder hon sig om för att söka reda på Tina.

När de kommer in i lägenheten är det tyst och stilla. Hon ligger och väntar på mig, tänker Jörgen och ler.
- God natt då, Jonna, säger Jörgen.
- Får jag ingen kram, frågar Jonna viskandes.
- Visst kan du få en kram, säger Jörgen och kramar om henne.
När Jonna vänder på huvudet och försöker kyssa honom, avbryter han omfamningen. Han vänder sig om och går mot sitt sovrum.
- Sov gott, säger han innan han stänger dörren om sig.
- Fan också, muttrar Jonna besviket.
Hon tar av sig kläderna och går in i duschen. Efter duschen känner hon en längtan efter Jörgen, men hon vet att hon har bränt sina skepp.
- Jag ger mig inte, viskar hon när hon har lagt sig.

När Jörgen kommer in i sovrummet, ser han att Lena sover. Han känner sig lite besviken när han tar av sig kläderna. Han lägger sig bredvid henne och placerar en kyss på skuldran. Sedan vänder han sig om och somnar omgående. När Lena vaknar morgonen efter, sätter hon sig upp och sträcker på sig. Hon tittar ner på Jörgen och ler. Då kommer hon ihåg löftet om att hålla sig vaken.
- Förlåt mig, älskling, viskar hon.
Hennes tankar går till Pedro. Hon känner en skam att ha varit otrogen. Hon kan inte förstå hur hon kunde släppa till så där. Hon ser framför sig Pedros kuk. Gud, vilken älskare han är, tänker hon. Hon smeker en hand mellan sina ben. Han kunde verkligen älska, tänker hon och smeker handen över fittan. På nytt kommer skammen över henne. Även om han är en bra älskare, så borde jag ha sagt nej, tänker hon. Hon tittar på Jörgen och känner ångesten komma över henne. Förlåt mig, älskling, tänker hon. Jag älskar dig så mycket.

Hon går runt sängen och sätter sig på Jörgens sida. På grund av värmen, ligger han naken, utan täcke. Hon smeker med handen över hans kuk, som styvnar direkt. Hon böjer sig ner och tar kuken i munnen. Hon suger honom sakta och försiktigt. Jörgen vaknar när han känner den varma munnen glida ner över skaftet. För ett ögonblick tror han att det är Jonna som suger honom. Lena har aldrig väckt honom på det här viset förut. Munnen glider upp och ner över staken. Jörgen ligger helt passivt och njuter av avsugningen. Lena avbryter avsugningen och grenslar honom. Hon greppar tag i kuken och styr honom rätt. Med en ljuvlig suck, sänker hon sig ner över kuken.

Hon rider honom sakta till en början. Hon kramar kuken när hon glider upp och ner över staken. Lena ökar tempot när hon känner hur underlivet drar ihop sig. Hennes händer vilar på hans bröst medan hon rider honom så fort hon kan. Orgasmen kommer över henne med kraft. Jörgen stöter upp kuken i henne. Han stöter hårt upp i hennes varma grotta. Han håller händerna på hennes höfter och möter henne då hon glider ner över staken. Han känner hur det ilar till i pungen och förstår att han är nära. Han trycker in sin kuk med kraft när han sprutar ut sin säd. Lena trycker sig hårt mot honom och skriker ut sin åtrå när orgasmen ökar i styrka. Hon lägger sig över hans kropp och njuter av hans underbara kuk som ligger ombonad i hennes varma sköte.  
- Förlåt att jag inte var vaken när du kom, säger Lena. Jag försökte verkligen.
- Du är förlåten när du väcker mig på detta underbara sätt, säger Jörgen.

Hon ligger kvar en stund över hans kropp, innan hon kliver upp och tar på sig morgonrocken. När hon kommer in i allrummet, sitter Jonna i soffan och väntar.  
- Har du ätit morrötter, mamma, frågar Jonna och skrattar.
- Tyst med dig, säger Lena och försöker verka arg, men misslyckas.
- Kom och ge mig en kram istället, säger Lena.
Jonna går fram till sin mor och kramar om henne.
- Nu måste jag duscha, säger Lena. Sedan är det dags för stranden och solen.
- Jag är klar, säger Jonna. Jag väntar bara på er.
När de har ätit frukost, går de ner till stranden. De lägger sig på samma plats som tidigare. Jörgen har tagit med sig en bok och lägger sig ner för att läsa. Jonna går längs stranden och söker efter Tina.
- Jag skulle ha tagit med mig en bok, jag också, säger Lena.
- Tog du inte med dig någon bok hemifrån, frågar Jörgen.
- Jo, jag gjorde ju det, svarar Lena . Jag går upp och hämtar den.

På väg till hissarna ser Lena att Pedro står vid disken och pratar med en kvinna. När han ser Lena komma gåendes i bikini, lyfter han handen och hälsar. Lena vinkar tillbaka och ler med hela ansiktet. Lena får vänta en kort stund på hissen. När den kommer ner och Lena går in i hissen, kommer Pedro strax efter.
- Jasså, du skulle med hissen också, säger Lena.
- Ja, jag ville inte missa chansen att träffa dig, svarar Pedro och går fram till henne.
- Träffa mig? säger Lena förvånad.
Han drar in henne i sin famn och kysser henne. Lena hinner inte med innan hon känner hans tunga smeka in i munnen. Han smeker med handen mellan hennes ben. Lena svarar på kyssen av ren reflex, innan hon bryter den.
- Nej, det är inte rätt mot min man, säger Lena.
- Snälla, jag måste få träffa dig en gång till, säger Pedro. Jag kan inte få dig ur mina tankar.

I samma ögonblick stannar hissen och dörrarna går upp. De lämnar hissen samtidigt. När hon ska vika av mot korridoren som leder till lägenheten, känner hon hur han tar henne i handen och går åt motsatt håll.
- Kom, säger Pedro. Bara en liten stund.
- Det här är inte rätt, säger Lena men följer efter honom.
Han låser upp en dörr och går in i ett rum.
- Det är ingen som hyr det här rummet, säger Pedro och drar in henne i sin famn.
Han kysser henne intensivt medan handen smeker över hennes fitta. Lena blir tagen med storm. Hon hinner inte med i svängarna. Hon kommer på sig med att besvarar kyssen lika hett. Då har Pedro redan handen innanför hennes bikinitrosor.

Ett finger smeker mellan blygdläpparna medan tungorna smeker varandra. Han smeker fingret över hennes klitoris och sätter fart på vällusten. När fingret glider in i fittan, stönar hon i hans mun. Nu gör hon inte motstånd då han tar bort handen och knäpper upp henne bh. Den hinner inte landa på golvet innan han suger in en vårta i munnen. Han suger hårt på vårtan som styvnar direkt. Han avbryter smekningarna och drar av henne bikinitrosan. Lena står nu naken framför honom.
- Du är vacker som en gudinna, viskar Pedro.
- Nu överdriver du, svarar Lena och ler.
Han lyfter upp henne i sina armar och bär henne till sängen. Han lägger ner henne försiktigt och sliter sedan av sig kläderna. Lena stirrar på den enorma kuken. Hon minns så skönt det kändes förra gången de älskade. Han lägger kuken över hennes mun. Hon gapar och tar emot honom.

Lena känner hur munnen töjs ut allt eftersom kuken växer i hennes mun. Han trycker in kuken i hennes mun och knullar henne sakta. Mer och mer av kuken tränger sig in. Han knullar henne fortare. Till slut är hela kuken inne i munnen. Lena har svårt att andas. Pedro stannar upp när hela kuken är inne.
- Jag visste väl att du skulle klara av det, min gudinna, viskar han.
Han knullar hennes lite fortare. Den stora kuken tränger sig in i hennes mun, gång på gång. Lena smeker med tungan längs skaftet medan han munknullar henne. Pedro njuter av hennes fantastiska mun. Han känner hur utlösningen är på gång. Med långa djupa tag, glider kuken fram och tillbaka i hennes mun. Lena känner, trots att hon har svårt med andningen, att hon är kåt, riktigt kåt. Safter rinner ur henne, trots att ingen smeker hennes fitta. Hon vänjer sig allt mer med den stora kuken. Pedro kan inte hålla emot utlösningen.
- Nu kommer jag, stönar han.

Lena försöker drar sig undan men Pedro håller fast hennes huvud. Han trycker in hela kuken och sprutar stråle efter stråle, långt ner i halsen. Lena sväljer allt som kommer. Hon har inget annat val. Han drar sig ur munnen och lägger sig mellan hennes lår. Han sätter ollonet mot blygdläpparna och trycker sig sakta in.  
- Åhhhhh guuuud, stönar Lena när hon blir fylld till max.
Han börjar knulla henne försiktigt. Den enorma pålen slaknar aldrig. Den glider med bestämda tag, fram och tillbaka i hennes våta grotta. Lena lägger upp sina ben på hans höft och njuter. Hon lyfter sig mot kuken och känner hur åtrån stiger i kroppen. Hela hennes underliv kokar av åtrå. Orgasmen kommer med stormsteg. Hon lyfter sig mot honom och skriker ut sin åtrå.

Pedro ökar på takten. Han stöter hårt in sin kuk. Lena stönar högt av vällust varje gång som kuken tränger sin in. Hon är helt uppe i åtråns vilda svängar. Pedro känner hur pungen drar ihop sig. Han stöter in sin kuk till botten när utlösningen kommer. Han pumpar in sin säd med kraftiga strålar. Lena klänger sig fast i honom när nästa orgasm exploderar i hennes underliv. Hela hennes kropp skakar då orgasmen tar ett stadigt tag i hennes kropp. När Pedro har tömt sig, ligger han kvar över henne. Han kysser henne ömt medan kuken glider sakta fram och tillbaka. Han är inte villig att sluta nu. Han avgudar den svenska kvinnan som har satt hans hjärta i brand. När Lena känner att vällusten kommer tillbaka, säger hon:
- Nu räcker det. Jag måste tillbaka till min man.
- När kan vi träffas igen, frågar Pedro.
- Vi ska inte träffas någon mer gång, svarar Lena.
Under tiden knullar han hennes långsamt. Lena känner hur vällusten stiger i hennes kropp.
- Snälla Pedro, stönar hon. Jag kräver att du respekterar min vilja.

Han stannar upp och tittar på henne. Han ser hennes bestämda min. För ett ögonblick fick han för sig att hon tillhörde honom.
- Jag har det här rummet ledigt hela veckan, säger Pedro. Vi kan väl träffas här en gång till.
På nytt glider kuken fram och tillbaka.
- Okey, stönar Lena. Jag ska försöka men jag lovar ingenting.
- Det räcker för mig, säger Pedro och drar sig ur. Kom så duschar vi.
Trots protester, tvättar han henne noga. När duschen äntligen är klar, skyndar hon sig ut ur badrummet och tar på sig bikinin. Utan att ta farväl, lämnar hon rummet. Hon skyndar sig in i lägenheten och hämtar boken. När hon äntligen kommer tillbaka till badstranden, har hon lögnen klar.
- Herregud, det är nog för varmt för mig, säger Lena. Jag svimmade nästan uppe på rummet. Jag har stått i duschen för att svalka mig. Det var otäckt, men nu känns det bättre.
- Vi kanske ska sluta sola och gå upp på rummet, säger Jörgen oroligt.
- Nej då, säger Lena. Nu känns det bra då jag har svalkat kroppen. Vi kan sola en stund i alla fall.
Lena lägger sig på filten och öppnar boken. Hon har aldrig skämts över sig själv så mycket som nu.. Hon ser inte Jörgens misstänksamma blick.

Under de dagar som är kvar av semestern, undviker Lena att träffa Pedro ensam. Hon ägnar all sin tid åt Jörgen och Jonna. Pedro bevakar hennes steg noga, men får till sin stora besvikelse inte någon mer chans. Jonna försöker få kontakt med Jörgen, men inser att det är meningslöst. Hon bidar sin tid till dess de kommer hem. När de packar sina väskor är de eniga om att en vecka är för lite.
- Nästa gång ska vi vara borta minst två veckor, eller hur, säger Jörgen.
- Det håller jag med om, säger Lena. Man hinner knappt stanna av innan vi ska hem igen.
- Det tycker jag också, säger Jonna. Vi åker hit när ni gifter er.
- En bröllopsresa är tänkt att bara vara för brudparet, säger Jörgen och skrattar.
- Det kan du glömma, säger Jonna.
- Den dagen, den sorgen, säger Lena och avslutar därmed diskussionen.

När de äntligen är hemma, andas de ut. De kommer hem sent på kvällen så det blir sängen direkt. Lena lägger sig tätt bredvid honom. Hon smeker handen över kuken, som reser sig direkt. Med små nätta kyssar, kysser hon sig ner till kuken. När hon tar den i munnen, stönar Jörgen högt av vällust. Hon suger honom långsamt medan handen smeker hans pung. Jörgen njuter av hennes förmåga att tända honom. När kuken är styv som ett järnrör, slutar hon upp att suga honom.  
- Borta bra, men hemma bäst, suckar Lena och sjunker ner över kuken.

Forts. följer

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

arne06

Herlig! Mye begjær og lidenskap...

12/1, 2018 kl. 15:56