Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/7, 2019 kl. 14:12, av Citronpeppar

Den tunna röda linjen

Eventuellt första delen i en serie. Lämna gärna synpunkter på hur ni tycker att den ska utvecklas i fortsatta delar.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Gramse

Mysigt kan inte bärga mig tills nästa del kommer!!

18/7, 2019 kl. 12:13

#4

Citronpeppar

Tack för er feedback! Får se om jag får ihop tankarna till en fortsättning. Är fortfarande osäker åt vilket håll jag ska gå med berättelsen.

17/7, 2019 kl. 17:01

#3

Wingman1969

Mycket bra skrivet, vill gärna se en fortsättning på denna novellen!

17/7, 2019 kl. 03:54

#2

fifty

Meeeeeer
Bra skrivet så nu vill jag veta fortsättningen.

17/7, 2019 kl. 03:05

#1

~K~

Föreställer mig att han morgonen efter säger "Tack för hjälpen igår, men det känns rätt konstigt nu."
Så när dom snackar vidare visar det sig att han har ett gott öga till Linda, som åtar sig att agera bollplank - muntligt. Men det kan på vissa premisser utvecklas...
Och nån av Lindas döttrar råkar se ett vågat SMS, och efter ett anklagande mor-dotter-gräl framkommer det att den stora orsaken till dotterns reaktion är att hon har ett gott öga till Anton...

16/7, 2019 kl. 17:04