Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/7, 2019 kl. 16:18, av DaoDao

Mor och dotter, och bonus

Del 7 av 9 i serien Skolresan

Lär känna några ortsbor i Italien, och blir... kär..?

I en mindre italiensk stad fick han nästa möjlighet till lite fritid. Han var dock ensam, så han valde att bara gå runt i de gamla mysiga vägarna och insupa miljön. De skulle ju stanna där i några dagar, så det kunde ju vara kul att kunna lite om stället, mer än det som gick att läsa.

Han var vid utkanten av stan och tänkte just vända om, när han hörde en lite svag röst som ropade. Han kunde ju inte italienska, så han visste inte vad som som sades, men det lät inte bra. Efter lite sökande fann han en flicka under ett träd som helt klart hade gjort sig illa. Hon höll sig om smalbenet. Han undersökte henne, men fann inget brutet. Hon kunde gå enbart med hans hjälp. På dålig engelska förklarade hon vägen hem.

Hon var knappast riktigt tonårig, men ändå en början till kvinnliga former. Mörkt långt hår, och faktiskt riktigt vacker. Men hon var ju bara barnet, så han tänkte inte mer på det.

In i en trädgård, där hon ropade på sin mamma. Ut kom en vuxen kopia av dottern, som blev alldeles förskräckt när hon såg att flickan var skadad. Han hjälpte henne in till en säng. Kvinnan undersökte snabbt flickan, och kunde snart konstatera att inget farligt hade hänt henne. Först då presenterade de sig. Hon hette Emelda och dottern Maria. De erbjöd henne vara med vid maten. Det var bara dottern som kunde lite engelska, så konversationen var lite blygsam. Han förklarade vad han gjorde i staden, och själv fick han reda på att Emelda hjälpte till säsongsvis med vinplockning och annars städade.

Han kunde inte låta bli att notera att de båda var mycket trevliga, och nästan så han undrar om ifall de ville mer än bara prata. Det gjorde honom lite generad och försiktig. Flickan var ju bara femton år, även om hon hade både fin form och fina bröst, som han kunde märka utan att direkt titta.

Mamman, däremot, var smal och grann, med tydlig höft, som vickade vackert när hon gick, och en väl tilltagen byst. Ögonen var bruna och glittrade av pigg glädje.

När dottern plockade ut disken, visade Emelda tydligt att hon ville ha sex med honom. Hon hade redan strukit foten mot hans ben ett tag, och nu flyttade hon sig så hon satt närmare honom och smekte honom på låren. Han svarade med att helt enkelt kyssa henne, och hon var med helt och hållet i den. Nästan så hon agerade svältfödd.

De lugnade ner sig när dottern kom tillbaka. Hade hon inte knäppt upp några knappar i blusen och nästan blottade sina lätt svettiga bröst? Mamman blev arg och verkade skicka iväg dottern som vägrade. Efter några ordväxlingar där uppenbarligen mamman gick med på någon form av kompromiss, gick dottern iväg. Men inte innan hon hade kramat honom hårt och gett honom en puss på munnen.

När de var ensamma blev mamman helt galen. Hon sköt iväg bordet och satte sig i hans knä och kysste honom intensivt. Han tog ett tag kring hennes smala midja och pressade henne närmare sig och hårdare på hans tilltagande stånd. Med en suck vickade hon på höften så hon gned sig mot hans stånd. Detta var en KÅT kvinna. Och hon var vacker. Men han visste inget om henne. Var hon gift? Hade hon en våldsam släkt med bröder i maffian? Han orkade inte tänka på sånt. Detta var bara för bra. Hon var så vacker.

Hon ställde sig upp och tittade på honom med glada och glänsande ögon. Hon hade så fantastiska ögon. Så levande.

Sakta knäppte hon upp sin klänning. Eller det var försök till att vara sakta. Hon var så kåt att hon knappast klarade av att göra det sakta. Han reste sig och slet av henne klänningen. Därefter slet han itu behån och blottade hennes stora lätt toppiga bröst. Hon verkade gilla det. Han klämde hårt på brösten och slickade henne i örat. Hon stönade ”si”, ”SI”, och han tog för sig ytterligare. Slängde ner henne på bordet och slet av itu hennes trosa. Fann en fitta med rikligt med könshår. Här hade ingen trimmat på länge. Mitt i det svarta håret kunde han se de fuktiga blygdläpparna. När han dök ner och började slicka henne, var könshåret inga problem. Det var mycket mer hår än han var van vid, men där var rent och hon doftade gott.

Hon gnydde som en valp när han stimulerade hennes kärleksknapp, och stack in två fingrar i henne märkte han att hon var ganska trång. Han knäppte upp sina egna byxor och trädde sig av dem och kallingarna med bara en hand. Därefter ställde han sig upp och stötte in kuken i henne. Hon stönade och mumlade italienska sexord när han genast började stöta i henne. Det var en smått ljuvlig fitta. Trots att hon nästan var i hans ålder, och fött åtminstone ett barn, var det som att knulla en yngre kvinna. De stora brösten gungade kraftigt vid stötarna, och han började hålla i dem rejält. Hon gillade uppenbarligen hårda tag med brösten, varpå han började nypa hennes bröstvårtor. Hon stönade till extra, och fittan savade ytterligare, så det började låta högt när kropparna möttes i de kraftiga stötarna.

Att knulla denna vackra italienska i hennes klassiskt italienska hem är en fascinerande upplevelse. Doften av solen och alla blommor kombinerat med kryddorna i köket de befann sig i, skapade en italiensk kontext som stimulerade honom ytterligare.

Han drog upp Emelda och de kysstes hett, när han satte sig ner på en kraftig stol och hon följde med. De kramades hårt när hon började rida honom.

En rörelse i hörnet fångade hans uppmärksamhet. Där satt Maria utan kjol, och hon smekte sin blottade fitta och stirrade förhäxat på vad hennes mor och han gjorde. Deras blickar möttes och hon stelnade till. När hon sedan såg att han log mot henne, log hon tillbaka och fortsatte att smeka sig själv.

Och nu var det nära för honom. Vetskapen att den lilla tonåringen masturberade inför dem, och det exotiska i att knulla denna vackra italienska i hennes italienska hem, gjorde nog sitt till. Men han hörde att även hon var nära.

När han kom kramade han hennes skinkor hårt och pressade henne hårt mot sig, så han var så djupt inne i henna han kunde, när han fyllde henne med sperma. Hon stönade allt längre, och inte långt efter honom kom även hon i ett svagt ylande. Efteråt satt de och kramade varandras svettiga kroppar.

När även Maria kom med ett tydligt stönande märkte även Emelda henne och vände sig om.

Först var hon alldeles tyst, men så blev hon förbannad och började skälla på sin dotter. Maria hade knappast återhämtat sig från sin orgasm och blev förskräckt först, men snart svarade hon tillbaka lika ilsket. Bertil satt bara tyst och beskådade det hela. Hans lem lade sig inte riktigt, då han fann det hela riktigt erotiskt. En vacker naken kvinna som han just hade knullat skällde på sin vackra tonårsdotter som hade sett dem knulla och själv masturberat. Och båda blev vackrare som arga. Sådan glöd, och sådan gnista.

Men han insåg att det nog var över för hans del, och började försiktigt leta upp sina kläder. En strumpa kunde han inte hitta, men det fick vara. De var ute i hallen och gormade på varandra, och han funderade på om han skulle smyga iväg eller vänta tills han kunde ta avsked. De hade ju faktiskt haft ganska trevligt sex.

Snart upptäckte han att de tystnat. Han gick ut till hallen och fann Emelda ensam där, sittande på en stol med ansiktet begravt i händerna. Lite försynt harklade han, och hon tittade upp på honom. Han försökte visa med ansiktsgest att han troligen borde gå, men hon reste sig upp och sade ”no, NO”!

”You stay!!!” Sedan kunde hon inte mer engelska. Hon var fortfarande naken, och fortfarande vacker. Han ville gärna stanna, men blev lite osäker.

Då kommer Maria tillbaka. I bara trosor. Hon var verkligen vacker. Brösten var ganska små, men annars kopior av sin mors. Hon såg förläget glad ut, när hon stegade fram till honom och kramade honom. Även modern såg lite generad ut, men gjorde inga ansatser på att hindra sin dotter. Inte heller när Maria började knäppa upp hans byxor gjorde hon något.

De små ovana händerna fiskade fram hans stånd ur kalsongerna och hon började genast runka honom. Hela tiden tittade han på Emelda för att se minsta ogillande, för då skulle han avbryta det hela på en gång. Kvinnan tittade tillbaka in i hans ögon, och log lite åt honom. Detta, tillsammans med den unga flickans mun kring hans ollon, fick blodet att strömma in i hans lem och den ställde sig som aldrig förr.

Maria sade något med ett lite härligt skratt och modern skrattade till. De stod fortfarande i hallen, med en öppen ytterdörr ut till samhället. Även om ingen kunde se dem direkt där de stod nu så kunde ju någon när som helst titta in, eller höra dem. Det var antagligen därför Emelda visade in dem åter till det utrymme som är en form av gemensamt kök, matrum och vardagsrum. Nu hamnade han i den mjukare soffan, och på vägen dit hade han sparkat av sig sina byxor, kallingar och den enda strumpan han då hade.

Där satt han sedan med kuken i vädret, då han åter hörde modern och dottern växla några ord, samtidigt som Maria satte sig ner på knä framför honom. Tydligen gick modern med på något igen, och han förstod genast vad, då han märkte att den fortfarande nakna kvinnan satte sig ner framför honom, bredvid sin dotter. Han kunde inte tro sin lycka, när de båda började växla att runka och suga honom. Det märktes att modern instruerade sin dotter, och att lektionen hade positiv effekt. Det var närmast gudomligt ljuvligt att ha dessa båda skönheterna vid hans kuk. Han var glad han redan hade kommit en gång, annars hade det varit kört redan nu.

Emelda satte sig sedan bredvid honom och de började kyssas och hångla friskt. Maria fortsatte att ömsom suga och ömsom runka honom. Själv kunde han inte få nog av Emeldas fantastiska bröst. När han smekte henne mellan benen särade hon på dem och njöt av hans fingrar. Då ville han testa hur långt de båda kunde tänka sig att gå. Han avbröt Marias sugande med händerna, och hon tittade förvånat på honom. Istället ledde han över hennes huvud mot hennes mors vidöppna fitta.

Hon blev mycket förvirrad, och stannade till. Emelda hade munnen mot hans öra och hals, och hade inte märkt något ännu, och han vinkade in den lilla flickan mot moderns fittöppning. Han visade också genom att slicka i luften vad hon förväntades göra. En liten glöd syntes i hennes ögon och hon log lite snett. Ivrig som bara ett barn kan vara satte hon läpparna mot fittan och började slicka. Emelda hojtade till av överraskning, men han höll henne hårt med en kram. Först när han märkte att hon slappade av och njöt av behandlingen släppte han taget.

Den kåta modern stönade högt och satte en hand på sin dotters huvud. Först trodde han att hon skulle skjuta bort henne, men hon gjorde det motsatta. Hon pressade henne hårdare mot fittan. Maria slickade för glatta livet. Han satte sig ner på golvet bredvid Maria och tog hennes ena pekfinger i handen, och förde den mot moderns slidöppning. När hon pressade in den, och samtidigt fortsatte att slicka, blev Emelda nästan tokig av kåthet. Hon var nog nära snart.

Nu ställde han sig bakom den unga flickan och smekte hennes skinkor. De var törstande efter smek och följde hans händers rörelser automatiskt. Försiktigt drog han av hennes trosor, det var sådana där som barn brukar ha så det var extra upphetsande på ett sjukt sett. Det som kom fram var en mycket ung fitta med bara lättare behåring. Men den var blöt så det var riktigt kladdigt omkring den. Trosan var blöt som om hon hade kissat på sig.

När han lätt började smeka utanpå öppningen började hon gny rätt in i sin mors fitta, och den smidiga kroppen böljade på ett sexigt sätt. Försiktigt tog han in spetsen av sitt pekfinger in i hennes slida, och fann den minst sagt trång. Hon stönade allt högre, och hade svårt att koncentrera sig på att slicka, när han sakta juckade fingret allt djupare in i henne.

Snart var det omöjlig för henne att göra annat än att njuta. Mamman började då krama sin dotter. Han juckade i fittan och pussade skinkorna och tittade i mammans ögon. Hon såg tillbaka på honom, och ögonen bokstavligen lyste av vild kåthet. Emelda pressade Marias ansikte mot sina bröst och flickan nafsade så gott hon kunde mellan stönen.

Hon var verkligen blöt, och snart kände han att han försiktigt kunde pressa in två fingrar i henne. Flickans stön gick upp till små skrik. Hennes mor tröstade henne. Det måste ha gjort ont men flickan backade inte. Efter någon minut kunde han åter jucka i den smidiga fittan.

Flickan skakade och lät som sin mor när hon kom, ett återhållsamt ylande, som ett enda långt utdraget stön. Emelda viskade vackra italienska ord i örat på Maria, och tecknade med handen åt honom att knulla flickan. Han trodde inte det skulle vara möjligt, men om det skall lyckas, så är nu det bästa tillfället, när hon njuter av efterorgasmen och fittan är slappare än någonsin.

Ut med fingrarna och smaka lite på hur hon smakade. Mmm... ljuvliga ungflickssafter. Inte för att han visste att unga fittor smakar annorlunda än äldre, men han hade i varje fall fått för sig detta. Troligen var det bara en mental övertygelse.

Han ställde sig bakom den vackra italienska flickan och lät först kuken gnida mot fittan i hela sin längd. Detta för att dels smörja in den i hennes fittsafter, men också meddela henne att nu kommer det snart att ske. Maria tittade upp på sin mor och denne log tillbaka, och sade något lugnande på italienska. Flickan slappnade av, men såg fortfarande rädd ut.

Redan med ollonet verkade det ta stopp. Innan blygdläpparna särade på sig, hade han vari tvungen att pressa ganska friskt, men när de väl gjorde detta lugnade han snabbt ner sig. Här skall det gå lugnt till. Flickan stönade till och kramade sin mor hårt. Emelda smekte sin dotters hår, och nynnade lugnande på en låt.

När ollonet väl var inne, hade han inga större svårigheter att tränga in längre. I själva verket var han nästan tvungen att hålla emot, då fittan nästan sög in honom i sig. När han med små juck nått halvvägs in, stannade han han till och började knulla henne på den bit han redan kommit in i. Han och modern tittade in i varandras ögon. Båda njöt av detta oerhört. Hon sträckte fram sin ena hand och han mötte med sin, och de flätade in fingrarna i varandra, som en form av överenskommelse om att detta gjorde de tillsammans.

När han han märkte att Maria började stöta tillbaka där hon stod på alla fyra, visste han att han kunde fortsätta djupare. Hennes motstötar kom av sig när han lät ollonet finna orörd mark. Med små stötar kom han längre och längre in i denna jungfrufitta. Flickan stönade och ojade sig då och då, men försökte inte komma undan. Snarare var det mer hon som pressade sig tillbaka på honom, när han gled in ytterligare några millimeter. När han nådde botten på denna helt fantastiska slida, var han minst sagt överraskad över hur smärtfritt det ändå varit. Hon var OERHÖRT trång, men också extremt blöt av härligt glidmedel, och mycket flexibel.

Innan han började med att stöta ordentligt i flickan, tittade han upp mot modern, och visade att det är hon som bestämmer här. De pratade med varandra och kom tydligen överens om något. Modern gjorde tecknet för time out för honom och han stannade till. Sedan visade hon att han skulle dra sig ur dottern, vilket han gjorde. En stund stod han och bara njöt av blicken på de två vackra kropparna som kramade varandra. Han kände sig minst sagt privilegierad. Lade sig på en bekväm fåtölj och runkade lite lätt, när mor och dotter kysste och smekte varandra på ett sätt som de troligen aldrig gjort tidigare. Nu var de ett älskande par.

Snart såg Emelda på honom och såg till att blotta sin blygd för honom. Hon vinklade även Maria så han såg rätt in i hennes före detta mödomsfitta. Men han lät dem vara en stund. Det var skönt att bara ta det lugnt, och veta att det sköna kommer att komma snart.

Mycket riktigt dröjde det inte länge förrän Emelda avbröt hånglandet med Maria och ställde sig upp. Det långa vackert böljande håret var i oordning. Läpparna var svullna och ansiktet flammade. Ögonen var glansiga, och gav intrycket av besatthet. Hon siktade in sig på honom och med vacker gång gled hon fram till honom. Först en het kyss med mycket tunga och sedan klev hon över honom med ena benet och sänkte sig över hans stånd.

Med sina vackra stön började hon rida honom med mjuka och långa stötar. Maria kom fram och kysste sin mor. Hon ställde sig så han kom åt hennes unga kropp med sina händer. Hennes mun sökte därefter upp sin mors gungande bröst. Även Marias hår var härligt rufsigt, och den unga flickans ansikte och ögon formligen lyste av kåthet. Han kände en sval hand på sin pung.

Emelda tröttnade snart i benmusklerna och satt nertyngd på honom och bara gned sig fram och tillbaka. Maria slickade nu hans pungsäck, som glänste av den fittsav som rann ur Emelda. Fan vilken god liten orgie de hade!

Emelda klev av honom och ledde sin dotter över honom. Flickan var inte nödbedd och snart träddes hennes trånga fitta över hans kuk igen. Hon var så kåt och blöt att han trots allt gled in i henne i en enda stöt. Maria skrek till, och Emelda stödde henne. Sedan tändes något i hennes ögon och hon stödde sig på hans bröstkorg och började knulla honom, som om hon aldrig gjort något annat.

De tre stönade i kapp med varandra. Flickan var en talang, och kåtheten hade hon helt klart ärvt av sin mor. Han smekte vart han kom åt på den unga kroppen. Hennes små bröst och de små men kramgoa skinkorna. De kysstes hett. Hon var helt vild, och han njöt som bara den av den sköna orgien. Den vackra mamman stod bredvid och smekte honom och sin dotter. Med vackert klingande ord verkade hon mana på sin flicka.

Mamman vände sig till honom och orden flödade ur henne, som han inte förstod. Det gjorde honom osäker. Han skulle verkligen vilja veta vad hon sade. Då kom han på att Vanessa pratade italienska. Han hade hört henne senast i morse. Vagt minns han att hon hade italiensk släkt.

Maria hade avbrutit sina stötar på honom, när hon märkte att han var osäker. Han gjorde tecknet för telefon till Emelda. Hon gav honom sin, men han visade att han ville ha sin egen. Hon hämtade den och gav honom. Där fanns Vanessas nummer inprogrammerad.

Hon svarade ganska snabbt.

”Hej älskling!” säger hon glatt. ”Jag har saknat dig! Var är du?”

Han förklarade snabbt sin situation, fortfarande med kuken i den unga flickan, och bad henne komma över för att hjälpa med översättningen. Hon skrattade och lovade att vara där inom några minuter.

Därefter fortsatte han att knulla Maria, med mer glöd. Hon stönade högt. Bara vetskapen att vackra Vanessa var på gång dit gjorde honom än kåtare.

När det efter en knapp minut knackade på dörren, svepte Emelda in sig i en filt och gick och öppnade. Han hörde Vanessas röst och hur de pratade på italienska. Sedan kom båda in i rummet. Emelda såg förskräckt ut, men Vanessa log sitt breda sexiga leende. Maria satt fortfarande naken på honom med kuken i botten. Hon verkade helt inne i sexet för att låta sig störas av händelseutvecklingen.

”Fan, Bertil,” säger Vanessa och pussar honom. ”Knullar du barn nu också?”

Hon tittade på Maria.

”Snygg är hon i alla fall!”

Hon smeker med handen Marias kind och flickan skiner upp i ett sött leende.

”Tack... för att... du kom...”, han talade stötande, då Maria åter började rida honom. ”Vi behöver verkligen någon som kan översätta åt varandra. Detta är Maria, och hon som släppte in dig är hennes mor, Emelda. Bara Maria kan väldigt lite engelska. Skulle verkligen veta vad de säger, och planera för eventuella fler möten.”

Vanessa och Emelda pratade med varandra, och han såg hur kvinnan slappnade av och började skratta tillsammans med Vanessa. Lite vin kom fram och de fortsatte att prata, och allt kändes bra mellan alla i rummet. Då han inte kände sig delaktig i deras samtal, koncentrerade han sig på Maria. Han frågade Vanessa först vad Emelda hade velat säga till honom honom. Vanessa frågade och efter att Emelda förklarade, nu med bar överkropp. Vanessa log och vände sig till honom.

”Hon säger att Maria går på piller, så du kan spruta i henne om han vill!”

Han kysste flickan och reste sig upp, med hennes ben runt midjan och kuken fortfarande djupt i henne. Försiktigt lade hon ner henne på den mjuka mattan och började pumpa i henne med långa snabba stötar. Hon ojade sig och stönade i kapp, och kom mycket snart, vilt skrikande. Han fortsatte utan pardon och hon kom igen. Men än fortsatte han, begeistrad av den vackra flickan under sig. Efter att hon kommit en tredje gång, orkade hon inte mer. Han drog sig ur och kysste henne. Hon orkade knappast besvara kyssen, och han fortsatte att slicka på hennes små bröst. Hon var svettig och de smakade lätt salt.

När han tittade upp mot soffan, såg han att även Vanessa nu var naken och slickade Emeldas fitta. Det var en vacker syn, med två mörkhåriga skönheter. Vanessa med sitt rikliga och fylliga hår som ett täcke på hela hennes rygg. Han var fortfarande kåt och stegade in bakom Vanessa, som svansade extra när han kom dit. Med stadigt grepp om kuken lät han ollonet glida mot hennes blygdläppar och klitoris. Rummet fylldes av höga stön och doften av kåta fittor. Försiktigt gled han in i sin unga älskarinnas slida och hennes stön ökade i intensitet rätt in i Emeldas fitta. Emelda tittade på honom, med kärlek i blicken. Han kände ett sting av något själv. Började han bli förälskad?

Det blev en härlig liten orgie. Han knullade Vanessa tills hon kom. Därefter Emelda. Han låg på golvet och hon red honom. Vid deras sida hade Vanessa och Maria börjat bli bekanta. Att se de två unga flickorna tillfredsställa varandra, var sannerligen en extra krydda för honom. När Emelda kom, var det Vanessa igen. Hon bara ersatte Emelda med ridandet. När Vanessa såg att han var nära bytta hon plats med Maria. Emelda smekte dem båda från en sida, Vanessa från den andra sidan. Tre uppsättningar av vackra bröst, tre munnar att kyssa. Sex händer på hans kropp och tre vackra kvinnor i blickfånget. När han kom, så gjorde det nästan ont hos honom. Det var en fantastiskt orgasm, där han fyllde den underåriga fittan totalt med sperma. Det rann sperma ut mellan dem och kladdade ner. Och även flickan kom. Vilken fantastisk avslutning på en fantastisk orgie!

Han var ledig till dagen efter, och de beslöt att han skulle övernatta hos de båda. Vanessa var dock tvungen att vara tillbaka på hotellet. Men först var hon tolk mellan honom och de båda andra. Det visade sig att även Emelda hade starka känslor för honom, och Maria ville absolut att han skulle bli hennes nya pappa, då hennes riktiga är borta sedan länge. På kvällen var de som en riktig familj, fast de inte kunde tala med varandra. De kramades varje gång de var nära varandra, och han kunde inte få nog att kyssa dem båda. Med dem kände han sig både avslappnad och lycklig. Troligen bestämde han sig redan då att göra allt han kan för att Emelda skulle bli hans i framtiden.

En episod var intressant. De satt och tittade på TV, när Emelda gick på toaletten. Både Emelda och Maria hade smekt hans ben när de satt i soffan med honom mellan dem. Så snart hennes mor hade gått tog Maria fram hans kuk och började suga honom. När modern kom tillbaka log hon brett när hon såg vad hennes dotter höll på med. Men hon satte sig bara bredvid dem och fortsatte att titta på TV. Om detta skulle bli hans vardag framöver, var det verkligen en fantastisk framtid.

På natten sov han och Emelda ensam, och de knullade långsamt och länge. Hon kom flera gånger innan han till slut tömde sig i henne.

På morgonen vaknade han av rörelse och stön vid hans sida. När han tittade upp såg han att Vanessa var tillbaka och låg och älskade med Emelda. Han smekte och kysste dem båda, innan han naken gick upp och gjorde i ordning frukost. Han gick in till Marias rum för att väcka henne, fortfarande naken. Hon låg även hon naken i sängen, och täcket hade glidit ner så hennes överkropp var blottad, och det långa svarta håret låg utspritt över kudden och mer därtill. Han satte sig vid sängkanet och började smeka hennes bröst. Hon vaknade och log. Med en suck sträckte hon sig som en katt, och han drog av hennes täcke helt. Först fingrade han på hennes fitta, men snart var han där med munnen, och tog för sig av den underbara nektarn som flödade ur henne. Hon suckade nöjt när han på det sättet gav henne en orgasm. Därefter gick de tillsammans till frukostbordet, som Gud skapat dem. Snart kom även Vanessa och Emelda – lika nakna. Han skattade sig lycklig för att han får uppleva detta!

Men han hade jobb att sköta, så han var tvungen att ta sig tillbaka tillsammans med Vanessa. Det visade sig att Vanessa hade berättat för Emelda om hans sexuella äventyr han haft under resan, och detta hade kåtat upp henne så mycket att de börjat älska med varandra. Genom Vanessa hade hon meddelat, att han skall tänka på henne varje gång han knullar en annan.

Väl tillbaka på hotellet välkomnades han av Anna-Karin, Camilla och Jessica, som alla var skitglada för att han funnit någon han kan tänkas leva med. Han meddelade dem att under resan var han dock deras. Anna-Karin skulle ha sin lediga dag och natt, men den gav hon till Bertil, så han kunde umgås med sin nya kärlek. Han blev överlycklig, och snart var han och Vanessa tillbaka.

Där frågade han mer formellt Emelda om hon ville vara hans partner framöver. När hon sade ja, hoppade både Maria och Vanessa av glädje. Resten av dagen och hela kvällen umgicks de som ett äkta par, och de hade inte sex alls. Han kände sig mycket tillfreds med tillvaron när han somnade in vid den vackra kvinnans sida. Och han påminde sig om att lära sig italienska så snart som möjligt.

Dagen efter lämnade han staden tillsammans med personal, föräldrar och elever från Sverige. Han kände sig ganska nere för detta och de andra lämnade honom i fred.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.