Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/7, 2019 kl. 16:19, av DaoDao

Orgie i Polen

Del 8 av 9 i serien Skolresan

Svårt att lämna sin käresta i Italien, men han måste vidare. Han hade ju också fritt att utnyttja det som fanns - och denna gång blev det lite mer reverse gangbang i Polen.

Håll till godo!

De hamnade i Wien och skulle övernatta en natt. Han var med som ledare på flera aktiviteter, men kände sig inte riktigt med. På kvällen när alla lagt sig, ringde Anna-Karin honom och bad honom komma till foajén. Där möttes de, och hon sade att nu får han banne mig vakna upp från sitt självömkande. Hon drog iväg honom till ett hotellrum som hon för egna pengar hade hyrt. Där väntade Vanessa, Camilla och Jessica. Han log och lät sig sugas in i gruppen, och hänge sig åt en vild orgie i flera timmar, där han knullade alla fyra om och om igen. Han sprutade en gång i Anna-Karin och andra gången i Jessica, innan han inte längre orkade mer. Flickorna smög iväg till sina rum, och lämnade honom och Anna-Karin ensamma i rummet. Hon hade bett om väckning i god tid för dem att lämna rummet och förena sig till de andra innan de blev saknade.

Nästa stopp blev Prag. Där var han mer aktiv i genomförandet av alla aktiviteter, allt för att inte tänka för mycket vad han lämnade i Italien.

I Polen hade orten deras skola låg i en vänort, och de hade tidigare samarbetat med en motsvarande gymnasieskola i den kommunen. De hade ordnat så att eleverna bodde hos värdfamiljer. Själv hamnade han, tillsammans med Anna-Karin, hos ett äldre par, och de sov tillsammans varje natt under deras vistelse där. De skulle stanna i fem dagar. På den tredje natten ringde Camilla honom och bad honom och Anna-Karin att komma över till det hus hon och några till bodde.

Väl där möttes de av Camilla, Eva och Soffan. Dessutom hade familjen två barn, tvillingar, båda tjejer på 17 år, väldigt vackra. Det märktes att alla var lite småfulla, och uppenbarligen var de ensamma där. Han fick en rejäl tungkyss av Camilla, med Soffan stående leende bredvid. Utan att tänka sig för greppade han hennes midja och drog henne till sig, och kysste även henne. Hon var inte ett dugg motvillig, utan slöt sig i hans famn och hade en mycket aktiv tunga.

Väl inne i huset hamnade han i soffan med Eva och Soffan. Camilla satt i Anna-Karins knä, och de båda systrarna, Anna och Marja, satt i varsin fåtölj tysta men med förväntansfulla uttryck i ansiktet.

Camilla förklarade att alla tjejer hade blivit kåta under kvällen, speciellt när hon hade berättat om de orgier hon och andra haft med Bertil under resan. Givetvis hade hon då inte sagt hans namn, men ändå. De hade alla fem haft en lesbisk orgie tillsammans. Men när de hörde att tvillingarna fortfarande var oskulder, så bestämde de sig för att få hit Bertil, liksom Anna-Karin.

Under tiden hade Eva och Soffan smekt honom över bröstkorgen och låren, och han turades om att kyssa dem båda. Han smekte deras bröst utanpå kläderna, och deras händer kom ner till hans skrev. Soffans små men pigga och Evas stora, smått hängande, bröst. Camilla och Anna-Karin kysstes och hånglade av varandra kläderna. Tvillingarna reste sig upp. Den ena gick till Camilla och Anna-Karin och den andra till hans grupp.

Tvillingarna var mycket vackra, och helt identiska. Långa slanka kroppar, väl tilltagna bröst och mycket långt blont hår i två hästsvansar på varsin sida av huvudet. De var riktigt naturliga skönheter.

Eva fick fram hans kuk och böjde sig ner för att suga honom. Det lämnade hans ansikte att koncentrera sig på Soffan, och med allt vildare kyssar gled hon ur sin skjorta och behå. Han lät väl smaka på hennes pigga bröst. Det var sådana som på nått sätt hade en extra uppsättning bröst just rund vårtan. Hon verkligen njöt av hans behandling.

Han märkte att sugandet hade ändrats, och såg ner. Det var tvillingen som sög honom nu. Lite tafatt och sökande, men bara vetskapen om att han var den förste hon troligen sög kompenserade detta med råge. Eva hade ställt sig upp och tagit av sig sina kläder. Hon var också väldigt vacker. Hon serverade honom sina bröst och han tog väl hand om dem med ena handen och mun. Den andra handen smekte tvillingen, som allt mer intensivt sög hans kuk. Soffan hade rest sig upp och gått runt bakom tvillingen och börjat ta av henne på underkroppen.

Han ledde över Evas ena ben och hon själv riktade in honom mot sin öppning. Sakta gled han in i hennes trånga men dyngsura slida. Väl i botten började hon bölja med kroppen, så att kuken gled inne i henne rejält. Han smekte hennes skinkor och slickade henne i ena örat, vilket hon gillade mycket.

Tvillingen och Soffan smekte av resten av varandras kläder, och han såg tvillingens bröst för första gången. De var verkligen välformade. Undra om de redan gjort operation? Oskulder eller inte, de gick in i det hela med liv och lust. Vid fåtöljen bredvid låg den andra tvillingen i Anna-Karins knä, och den äldre kvinnan kramade dennes bröst. Camilla var mellan tvillingens ben och slickade för fulla muggar. Tvillingen hade slutna ögon och öppen mun. Hon njöt rejält. Gudars vad vackert det är med lesbisk sex, där alla inblandade är vackra utöver det normala. Hans kuk spände till ytterligare, och fick Eva att stöna än högre.

Hon verkade ha tappat farten i stötarna, när orken avtog. Han snurrade runt utan att glida ur, och stod nu på knä mellan hennes ben och började knulla henne med långa och hårda stötar. Hon blev helt tokigt och skrek högt. De stora brösten darrade och han kunde inte låta bli att fylla händerna med de stora kloten.

”AHHHH... OOHHHHH.... AAAAAGGGHHH....” Hon var helt tokig och grep desperat efter något i luften, när han ökade på intensiteten i stötarna.

”OOOOOHHHHHHH... JAAAHHHH.... JAAAGHHH... KOOOOOMMEEEEERRRR...”

Hon skrek helt ut när hon kom. Även Soffan och tvillingen var tvungna att avbryta sitt älskande och hjälpa honom att hålla i henne, som rykte med kraftiga spasmer. Hon var som tokig, och de var rädda att hon skulle skada sig själv. När hon väl lugnade ner sig hamnade hon kvar där hon låg med särade ben med slutna ögon och djupa andningar. Fittan pulserade lätt fortfarande, men snart slöt sig den igen och lugnade ner sig.

Även de i fåtöljen hade stannat till och beskådat Evas enorma klimax.

Men de var alla snart igång igen. Soffan stod på alla fyra med svankande bak, och kallade på honom.

”Snälla... Ge mig kuk nu... Har längtat så... Ända sedan jag hörde dig och Vanessa knulla i bussen har jag velat ha dig i mig... Kom, underbara Bertil...”

Han kunde inte undvika att göra henne till viljes. Det bruna håret hängde som en gardin runt hennes huvud, ruffsig och förförisk Hon var så vacker. Först smekte han hennes över skinkorna och över slidöppningen. Hon var rejält blöt och blygdläpparna öppnade sig för hans finger när han lät den glida in i henne.

”Åhhh... Inte fingret... Jag vill ha KUK... Kör in kuken och knuuulla mig... NUUUHHH...”

Han knullade henne med fingret några drag till, drog sedan ut den och lät stoppa samma finger i munnen för att smaka på hennes safter. Därefter pressade han in kuken i henne.

”ÅÅÅHHH... JaaaAAAHHH...”

Han ville inte vara sämre...

”Nu skall du få kuk, mitt barn... Känner du... kuken... fylla din fitta...”

”Jaaahhh... Den är så skön... knulla mig... ta mig med din goa kuuuuk...”

Hon var lika aktiv med kroppen, och gav honom rejäla motstötar varje gång han bottnade. Hon var så kåt att det rann safter nerför deras ben. Håret var inte kvar på ryggen länge, för hon slängde med huvudet lika intensivt som hon knullade.

”Fan vad härlig... FITTA... du har... min sköna tonårshora...”

”Jahh... Jag är din slyna... din egen tonårshora... bara knulla min horfitta...”

Han fascinerades över hennes språkbruk, då hon normalt är mycket tystlåten. Dessutom tillhör hon en av de eleganta eleverna, som klädde sig med stil och såg till att hon hade motsvarande vänner. En som man normalt inte fick någon speciell kontakt med. Eva hade hon lärt känna på resan, och hon var Soffans motsats till stor del. Tuff och inte rädd att ta konfrontationer.

Han knullade denna underbara flicka så att svetten stänkte om honom. Det lät rejält när han bottnade i henne och hans blöta höft mötte hennes fittsaftkladdiga skinkor. Hon hade slutat prata och kunde bara stöna nu. Plötsligt stannade hon till och kom. Han var i botten i henne, och kände hur slidan spände extra kring honom. Till skillnad från Eva så tystnade Soffan när hon kom. Hela kroppen spändes och hon gapade utan att andas och stirrade rätt ut med nästan skräckslagna ögon. Djävlar vad god orgasm. Så snart han kände att hon började lugna ner sig började han åter knulla henne, snabbt och brutalt. Det fick henne att komma in i nästa orgasm... och nästa...

Även han kände att han var nära, och pumpade för glatta livet i henne. När han stönande släppte på punginnehållet, tryckta han in sig helt i henne, och lät sperman fylla hennes tonårsfitta. Han andades hårt och var kvar i henne, när kuken sakta slaknade, med korta spasmer. Från flickan hörde han bara en svag ”Oh... Gud...”

Väl ute ur henne satte hon sig upp och mötte honom i en kram och en rejäl kyss.

”Tack... magistern...” sade hon med ett snett leende. ”Nu förstår jag äntligen detta med sex! Varför har ni inte sådan HÄR undervisning i ämnet..?”

De båda skrattade befriat.

Det verkade som även de andra i stort var klara med sexet. Istället drog de på sig på överkroppen och satte sig vid matbordet och fikade. Han tittade på alla vackra kvinnor runt bordet och kände sig VERKLIGEN privilegierad. Hans kuk hade krymt till pytteliten efter den starka orgasmen, men sakta återfick den sin längd. Eva hade en extra kudde under rumpan, och var inte helt återhämtad. Kvinnorna bestämde snabbt hur de skulle göra. Alla var ganska trötta nu, och det beslutades att han skulle sova i stora sängen med tvillingarna, och de andra spred ut sig i övriga huset. Tvillingarna var med på detta, med sin lite dåliga engelska, och tittade glatt mot honom.

Vilken fantastisk natt det kommer att bli!

Fast först satt de med lite vin och chips och tittade på VH-1 tillsammans. Camilla hade inte fått kuk på länge, så hon hamnade på hans knä, med ryggen vilande mot honom, och kuken i botten av sin fitta. De bara satt där, och njöt av varandra. Hans händer var under hennes t-shirt och kramade hennes sköna bröst. En av tvillingarna kom krypande och började slicka med sin sträva tunga mot Camillas klitoris. Flickans stön ökade stadigt. Han kände tvillingens läppar då och då på hans pung, men allt mer koncentrerade hon sig på Camilla.

Hon suckade nöjt när hon kom.

Hon satt kvar en stund men reste sig sedan, lämnande hans styva lem i det fria. Tvillingen på golvet sög in honom i munnen några drag, innan hon leende tittade upp på honom, och sade med lite knaglig engelska att äntligen har hon fått smaka honom. Nu hade uppenbarligen båda tvillingarna sugit honom.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.