Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/7, 2019 kl. 16:19, av DaoDao

Tvillingarna

Del 9 av 9 i serien Skolresan

Sista delen av denna novellserie. Har en idé på en ny efter den, men väntar tills jag ser reaktionerna på denna först.

Visa gärna detta. Jag blir väldigt glad med många gilla-tryck och även kommentarer!

När han väl gjort toaletten och sagt godnatt av Anna-Karin, Camilla, Eva och Soffan, med varsina kyssar och småhångel, kom han in i sängkammaren och fann de båda vackra tvillingarna redan där under täcket. Deras leende ansikten var båda vända mot honom, och de hade gjort ett rum för honom mellan sig. När han gick till ena sidan lyfte den närmaste av systrarna täcket för honom och visade upp sin nakna skönhet för honom. Han passade på att kyssa henne och hennes båda bröst på vägen över henne. Där väntade den andra systern, även hon naken, med en kyss.

Väl under täcket slöt de båda vackra tonåringarna in sigmot honom. Han hade varsin arm kring varsin syster och de bara låg och myste en lång stund. De pratade kort med varandra, och alla var efterhand överens om att de kommer att knulla i natt, men att de inte skall skynda på det hela.

Men trots det kunde de inte få nog av varandra. Deras såväl som hans händer smekte där de kom åt på varandra. Men annars ingenting. Han kände hur han sakta somnade, och tvillingarna såg även mycket trötta ut de också.

Kollade inte tiden när han vaknade. Det var varmt i rummet, och ännu varmare i sängen med tre heta kroppar, så täcket var nerdraget till låren på dem. På hans ena sida sov Anna på rygg och han njöt en stund av att beskåda den sköna kroppen, där brösten hävdes sakta upp och ner med hennes andetag.

På andra sidan låg Marja på mage. Det långa håret låg längs ena sidan av överkroppen och hon låg med ansiktet bort från honom. Hennes välformade skinkor glänste i ljuset från månen som sken in i rummet, eller om det var någon gatubelysning. Han kunde inte låta bli att smeka dem. De var vackra som ett konstverk och han smekte bara med handens tyngd, som han inte ville förstöra konstverket. Hon suckade till i sömnen och särade mer på benen. Givetvis kunde han inte undvika att slinka ner med handen mellan benen på henne och låta ett finger glida över flickans slidöppning. Han lät handen fyllas av hennes venusberg, och stannade där stilla ett tag. En lätt smekning över skinkorna och en puss på hjässan, bestämde han sig för att lämna Marja ifred just nu, och vände sig till Anna.

Lika lät lät handen följa konturerna på hennes bröst, ett i taget. De var fascinerande vackra och mycket fasta och mjuka samtidigt. Och inga ärr efter operation. De verkade vara naturligt vackra, helt enkelt. Helt otroligt att få ligga här och ta del av denna skönhet. Anna tog ett extra djupt andetag och vred huvudet mot honom, fortfarande sovande. Hans stånd vilade mot hennes ena lår och han smekte det andra låret. Först på utsidan, därefter på insidan.

Lite överraskad blev han när hennes ena hand greppade hans lem. Då han såg upp på henne möttes han av hennes öppna ögon och vackra leende. Hans hand sökte sig mot fittan och hon särade på benen för att underlätta. De pussade varandra lätt, och hon runkade honom lätt och han lät långfingret glida längs öppningen. När de kysstes ordentligt kramade de varandra och han hamnade på ett naturligt sätt mellan hennes lår, med kuken i sin hela längd mot hennes fitta.

Anna sträckte ut armen och väckte hennes syster. Han visste att de båda hade kommit överens om att Anna skulle få hans kuk först, men uppenbarligen hade de även kommit överens om att båda skulle vara med när den andra gjorde sin debut. Marja masade sig genast närmare dem och kysste dem en i taget. Därefter gled hon ner mot deras kön. Han höjde på höften och kände hur Marjas hand greppade honom. Hon runkade honom lätt och lät ollonet glida mot sin systers blygdläppar. Anna klagade lite på polska, och Marja lät kuken glida in i sin syster.

Jädrans vad god slida. Mjuk, hård, våt men med friktion. Den kändes levande på ett sätt han inte känt tidigare. Trång var hon, och han stötte flera gånger för att komma allt längre in. Hon vände ögonen ut och in, och suckade lätt, men visade inte att han skulle ta det lugnare. Tvärt om. Snart lade hon de långa benen kring hans midja och pressade med hälarna honom än längre in i sig, för varje stöt. Hon var så vacker där hon låg under honom. Han nosade henne i halsen och nafsade på örat, och hon rev lätt med naglarna på hans rygg. När han nådde botten, vilade han där och bara njöt av det varma som omslöt hans lem.

Snart tittade hon upp på honom och log. Hon var så vacker och så rar att han blev alldeles varm inombords. Sakta började han knulla henne, och hon åter slöt ögonen och gick mentalt in i njutningen. Han njöt så mycket av det hela att han nästan hade glömt bort systern som var med dem. Hon hade suttit nere vid deras fötter och studerat hur han penetrerade systerns slida. Har man aldrig sett det var det troligen helt fantastiskt. Hon började också snart ta för sig, och han kände hennes händer mot hans pung och hur hon då och då smekte hans rumpa.

Hon sade något på polska, och hur Anna svarade med en djup suck och tittade upp på honom. Den vackra flickan gjorde tecken åt honom att sluta, vilket han gjorde efter en djup stöt så han bottnade i henne. En kort stund slöt hon ögonen och sjönk in i njutningen igen, men skakade på sitt huvud och puttade lätt på honom.

”Ta Marja nu,” säger hon med sin haltande engelska.

Jag drar mig ur. Det låter som ett litet svagt plopp när ollonet lämnar henne. Marja har redan lagt upp sig vid deras sida med benen vitt isär. Hon ser glad och förväntansfullt på honom. När han tar sig in mellan henne och tittar henne i ögonen får han en konstig deja vu känsla. De är så lika varandra, systrarna, att det känns som han gör det med samma tjej en gång till.

De kysser varandra och Anna hjälper honom att hitta öppningen, så det var bara att trycka på. Även vad gäller slidorna var de lika varandra. Marjas var lika skön som sin systers. Men hon var lite blötare, antagligen för att hon sett hennes syster bli av med oskulden, så det behövdes inte lika många stötar innan han åter var i botten. Denna gång i tvillingsystern. Hon njöt på samma sätt som sin syster.

Nu hade han svårare att lägga band på sig själv och började knulla den vackra flickan med långa och hårda tag. Men hon verkade inte ha något emot det alls. Ömsom kysste han Marja, eller hennes bröst, ömsom Anna eller hennes bröst. De var verkligen kopior av varandra och han kunde ibland få en känsla av overklighet, som om det var en märklig dröm.

Han blev lite trött på ställningen, och drog sig ur. Istället lade han sig på rygg, och Anna var snabb att sätta sig på hans kuk och börja rida honom. Marja låg en stund som för att återhämta sig, men satte sig snart upp, över hans ansikte. En syster red honom, och han slickade hennes tvilling. De var dock måna om att byta av varandra. Snart kunde han inte säga riktigt VEM av de två som gjorde vad, men så länge DE visste var han nöjd.

Det blev en fantastisk orgie. De båda kom varsin gång ridande på honom, med små identiska pip. Den ena av dem fick han till orgasm även med tungan, innan de intog nästa ställning. Båda stod på alla fyra, med sina vackra och smidiga bakändar vända mot honom. Det visade sig att det var Anna som hade tagit loss håret som nu hängde löst, medan Marjas hår fortfarande var i två tofsar. Skönt att se skillnad på dem på nått sätt.

Han var nödgad att smeka och smaka på de båda unga vackra kropparna lite, innan han ställde sig bakom Marja och började knulla henne med djupa långa drag. Hennes slida var så fantastisk skön att det svindlade för honom. Vilken enorm ära det var att få vara med om detta sköna, och att de hade gett sina oskulder till just honom. Flickan slängde med sitt rikliga hår och stönade allt högre, när han intensifierade stötarna. Systern smekte hennes bröst och slickade ena örsnibben. När hon åter kom pep hon sitt karakteristiska pipande. Slidan kramade om honom intensivt och han pressade på still i henne för att förlänga hennes klimax.

Därefter stegade han in bakom Anna och började knulla henne, rejält från början, med långa och djupa drag. Han kände att han ville komma snart. De hade redan bestämt att han skulle komma över deras ansikten, men först ville han att Anna skulle få ytterligare en orgasm. Han ville att de skulle minnas denna natten lika starkt som han.

Hon pep snart till och slidan krampade om honom, och han var tvungen att tänka på äckliga saker för att inte komma i henne.

Så snart hon slappnade av drog han sig ur, och de förstod på hans agerande och ansiktsuttryck att de måste lägga upp sig. Från varsitt håll låg de med varsitt leende ansikte upp mot honom. Och han kom så det snurrade i skallen. Trots att han hade sprutat tidigare på kvällen, kändes det som han tömde en liter säd över de vackra ansiktena. Jävlar vilken ljuvlig orgie!!!

 

Därefter hände inget mer under resan.

Väl hemma hände ingenting heller på ett tag. Men han började genast plugga italienska, och skrev mejl till Emelda och Maria, och de svarade lika ivrigt. De bestämde att han skulle flytta ner till dem så snart det var möjligt.

Men först var han tvungen att ordna upp saker och ting här hemma.

Sade upp sig och sålde det mesta av det han ägde.

Han träffade några av de andra, men inte för sex. Till en början. Anna-Karin tog kontakt efter några veckor. Hon var på väg att skilja sig. Det var svårt för henne att återgå till det gamla efter resan, och hon ville träffas.

De knullade en hel helg, och fortsatte sedan att träffas efter det. Men hon visste om honom och familjen i Italien och förstod om han valde att flytta till dem.

Med Anna-Karin fick han även kontakt med Vanessa, då de båda hade inlett ett förhållande direkt efter resan. Och nu var de tre i detta förhållande.

Väl nere i Italien, fick han sin familj, och efter ett tag även jobb. Därför blev det ofta resor tillbaka till Sverige, där han träffade Anna-Karin och Vanessa. Detta med Emeldas vetskap och välsignelse. Dessa båda hade flyttat ihop.

För att fatta det kort – han hade nu två familjer. En i Italien och en i Sverige.

Han kunde knappast ha det bättre!

Eller..?

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

gonzogbg

Härlig novell serie hoppas på en fortsättning

20/7, 2019 kl. 11:07