Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/8, 2019 kl. 07:44, av Baltazar4

Sanna och ödehuset

Han smeker benets insida uppåt mot Sannas fitta, det kommer ett lågt gnyende ”nej, snälla, jag vill inte” från henne, men hon blir tyst när han rappar till med hundkopplet på den uppvända stjärten.

Han ler belåtet när han kommer upp till skötet som välk

Sanna och ödehuset

 

Den här novellen fick jag idén till av en tjej här på nätet, en tjej som jag tror vill vara anonym men nog känner igen sig.

 

Artonåriga Sanna har klätt sig för att träna orientering och står nu framför spegeln och sätter upp sitt hår i en hästsvans, för att det inte ska vara i vägen i skogen.

Hon ser belåten på sin spegelbild, det är en söt tjej med ett trevligt utseende som ser tillbaka på henne, en gladlynt tjej med pigga snabba ögon och smilgropar.

De heltäckande träningskläderna sitter som om de vore målade på den slanka kroppen som har formats av år med löpträning i skog och mark.

Hon är slank, ja, men det råder inga tvivel om att det är en ung kvinna där, med sina fasta bröst stora som apelsiner, den smala midjan som övergår till den bredare höften.

Rumpan är väl det som brukar fånga uppmärksamheten först, en muskulös rund uppenbarelse som formats av många mil i skogen med uppförsbackar och benböj på gymmet.

Hon rör sig kraftfullt men ändå väldigt feminint med smidiga energiska rörelser.

Hon är van att män gärna ser på henne och glad för det lilla extra det ger hennes självförtroende, men har inte så mycket tid med det just nu för tävlingarna tar så mycket tid.

 

Hon tänker på sin morgon som inleddes med att hon onanerade en god stund naken framför sin spegelvägg så hon ser sig själv ordentligt. Det har dykt upp nya inslag i hennes onanistunder, att hon är bunden, smiskar sig men försöker hela tiden vara noga att inte lämna märken på sin kropp.

Mamma hade frågat en gång när hon hade varit oförsiktig och lämnat märken på insidan av sina lår, då klarade Sanna sig med att skylla på orienteringen.

Mamman hade väl godtagit förklaringen, men sett fundersam ut och Sanna hade hört många gånger när föräldrarna hade sex, att de lekte dominanslekar med smisk och handklovar på mamma.

Hon har sett mamman utomhus på natten, naken, bunden med pappan efter hållandes ett koppel kopplat till mammans hundhalsband, för att strax efter höra mamman stöna när han agade henne.

I början gick hon därifrån men på sistone har hon stannat kvar, för att till mammans stönanden onanera, låtsas att hon är bunden och försvarslös.

Sanna älskar verkligen sitt sköte som ger henne sådan glädje och tillfredsställelse med sådana sköna stunder som det i morse med mycket smek och kel med vulvan, men även små tjuvnyp på brösten.

Hon har ibland en liten dildo inuti sitt sköte när hon springer för hon älskar känslan hur den rör sig inuti fittan när hennes muskler arbetar och stimulerar henne så skönt.

 

När hon står utanför sin dörr så njuter hon av det härliga vädret, solen har inte ännu börjat steka utan den är bara skön och fåglarna kvittrar. Hon mjukar upp sig med lätta rörelser, stretchar ut muskler och leder, fnittrar lite när hon känner dildon röra sig därinne och hon njuter av känslan.

Hon tar upp sin karta och kompass, ser på kartan hur banan som hon ska springa går i skogarna runt det lilla samhället som är en förort till en större stad i mellan Sverige där hon bor i med sin familj.

Banan avslutar med att gå förbi det gamla ödehuset som är ett gammalt tvåvåningshus som ingen har bott i på många år, det har varit någon liten industri på nedre våningen och boningshus däruppe.

Men det är så längesedan att huset har börjat förfalla och snart ska rivas för det är fallfärdigt och farligt för barn som ju gärna leker i gamla hus

Sanna själv är lite rädd att gå in där men tänkte att idag efter träningen ska hon gå in innan det blir alltför dåligt för att utforska, för lite nyfiken är hon ju.

 

Hon fortsätter sin uppvärmning med att jogga lätt med mjuka steg efter stigen in i skogen en stund till pulsen känns bra.

Då stannar hon ser på kartan och tar ut kompassriktningen, syftar in sig och tar av in i skogen och nu med full fokus på var hon sätter fötterna och på syftpunkten.

Kontrollerna hittar hon säkert och det går nästan för lätt men det blir i alla fall en löprunda på ca 3 mil i skogen, på slutet springer hon förbi ett gäng med jägare som applåderar och visslar efter henne.

Det kändes lite olustigt men de följer inte efter så hon lugnar sig snart och när det gamla ödehuset dyker upp så har hon redan glömt episoden.

 

Framför det gamla huset finns det skyltar, tillträde förbjudet, överträdelse beivras och rasrisk m.m. Sanna resonerade som så att klarade det vintern så klarar det nog att hon kikar lite bara.

När hon står framför huset så öppnar hon dörren bestämt och den knirkar högt på sina gamla rostiga gångjärn som håller på och lossna från karmen, hon ryser av ljudet som skrämmer henne.

Oroligt ser hon in i vad som förut var entrén till industri/affären, går nyfiken in i lokalen, golvet knakar oroväckande, men håller för hennes tyngd men hon försöker ändå gå så lätt som hon kan.

Lokalen på bottenvåningen är tom och ganska ointressant, det finns ingenting kvar där.

 

Hon ser en trapp som leder upp till övervåningen, den ser ut att vara stabil nog för henne så hon går dit för prova om den håller för hennes tyngd.

Hon tar ett steg på trappen, den håller, ytterligare ett och så fortsätter hon försiktigt steg för steg tills hon till slut har kommit ända upp.

Genom att känna sig för med foten så försöker hon bedöma om golvet håller att gå på för det ser inte så stabilt ut, utan verkar ganska murket.

Trevande avancerar hon steg för steg igenom rum efter rum och det går bra tills hon är lite ovarsam och trampar igenom med hela ena benet.

Lätt chockad så befinner hon sig plötsligt i golvnivå med hela kroppen och nyser till av allt damm som virvlar upp från golvet.

Plötsligt rädd så inser hon hur illa det hade kunnat gå, om hela hon hade ramlat igenom golvet och fallit ner till bottenvåningen, hur hon hade kunnat skada sig ordentligt, kanske brutit något.

 

När hon ska resa sig, lättad över att vara oskadd så blir hon iskall av ren skräck, benet sitter fast i golvet, golvplankan som gått sönder fungerar nu som en hulling och låser fast benet hårt.

Hon försöker få ner sina armar i hålet för att komma åt det som låser fast benet så att hon kan komma loss, men naturligtvis så fastnar hon med dem också, med gråten i halsen sitter hon där.

Paniken gör sig påmind när hon inser vilken belägenhet hon är i med benet och båda armarna sittandes fast som om hon vore bunden där.

Men situationens allvar gör att det inte känns minsta upphetsande för Sanna, hon snyftar bara skräckslagen, börjar nästan gråta när hon hör ljud, det prasslar i rummet.

Men hon har svårt att bedöma varifrån det kommer, en kvävd snyftning undslipper henne och pulsen rusar på Sanna när hon tänker.

Herregud, finns det råttor här och hon som inte kan freda sig mot dem i så fall?

Hon sliter och drar i panik i sina armar men det lönar sig föga för hon sitter fast som om hon vore gjuten där, tankarna rusar genom Sannas panikfyllda huvud tills hon konstaterar, hon sitter fast.

 

Det hörs svaga röster som närmar sig från flera män som kliver in genom den öppna dörren som hon lämnade öppen, golvet knarrar och knakar under deras tyngd.

En mansröst säger, ”här har jag växt upp och här nere hade farsan sin verkstad och morsan sin syattelje och däruppe bodde vi, åtta ungar, lite trångt men det gick.”

Sanna rör sig lite och hon hör hur det rasar lite från hålet som hon sitter fast i ner på våningen under och rösterna tystnar direkt och det är tyst ett tag, även prasslet har tystnat.

En mans röst bryter tystnaden, ”fan Göte vilka snygga råttor ni har här” och sedan skrattar han bullrigt.

De andra männen skrattar med när de går fram till Sannas ben och tar tag i hennes fot, under tiden knakar det i trappan när en man kommer upp till Sanna.

Hon känner att de tar på hennes ben, känner på de starka musklerna, smeker benets insida längs låret upp mot underlivet.

 

Det är han som bott här som barn som kommer upp  på övervåningen, ”vad har du nu ställt till med, läste du inte skyltarna om rasrisk, om olaga intrång?” frågar han.

Han böjer sig ner och Sanna ser upp på honom med hopp om att bli räddad skrivet i sitt ansikte, ”snälla du, hjälp mig, jag fastnade när jag trampade igenom golvet” viskar hon.

Hon tystnar när han tar ett hundkoppel som han har i sin hand och trär halsbandet över hennes huvud, undrande ser hon hur han spänner fast det runt hennes hals och låser med ett litet hänglås.

”Du har gjort olaga intrång på privat område min unga dam och jag vill inte att du smiter iväg innan vi har rätt ut den här härvan” säger han med allvarlig röst.

”Du kan väl inte sätta fast ett hundkoppel på mig, jag är väl ingen hund heller” svarar hon lite stött över hans handling.

”Jag gör vad jag vill på min egen mark och jag har ju fångat en inbrottstjuv nu, som jag inte vill ska smita” han sätter sig tillrätta och tar tag under hennes armar med händerna på hennes unga bröst.

Sanna flämtar till, ” vad gör du, du kan väl för fan inte tafsa på mig?”

 

”Vi kan lämna dig här, det finns ingen som vet att du är här?” hans händer klämmer och känner på hennes känsliga bröst, smeker dem och hans blick är drömmande.

Den tunna träningströjan märks inte alls, utan det är som om hon vore naken när han känner frikostigt på de fasta brösten, hon hoppar till när han nyper lätt i dem.

De knoppas och styvnar av hans smekningar på dem, han väger dem när han ser in i hennes oskyldiga ögon och han känner hur han styvnar också när hans lem försöker att tränga ut genom byxorna.

”Nej ni kan inte lämna mig här, herregud, det finns ju råttor här” snyftar hon med gråten i halsen.

”Lovar du att sköta dig om vi tar loss dig och lyda vad vi säger åt dig, för vi måste straffa dig för det här förstår du” säger han med dödligt allvar medan han ogenerat fortsätter att smeka hennes bröst.

Sanna ser på honom med ängslig blick men inser att hon måste komma loss från golvet för att kunna överleva och det är ju det viktigaste, så hon nickar stilla, ”jag förstår vad du säger” snyftar hon.

Han ropar till dem därnere ” får ni loss benet nu?” och han tar ett fast tag om Sanna under armarna, han väntar tills han får klartecken där nerifrån ”lyft nu, hon är fri”.

Sanna känner hur hon lyfts upp i från golvet och hur händerna blir fria följt av benet som satt så hårt fast, mannen som lyft upp henne pekar på fläcken där hon gått igenom.

 

”Du hade tur att takläckaget inte var större för då hade du rasat igenom hela du och det hade kunnat gå riktigt illa för dig, så jag tycker att vi är värda en stor belöning” säger mannen.

”En belöning, vad menar du, jag är inte rik” säger hon ynkligt.

”Jag pratar inte om pengar, nu går vi ner härifrån innan det händer något mera” svarar han kort.

De går ner för trappan, Sanna först och mannen efter med kopplet stadigt i sin hand och männen därnere ser på dem, inte på mannen utan på Sanna, klädde av henne med sina blickar.

Deras intresse för henne avspeglas i deras ögon som stirrar på henne och hon känner sig olustig till mods och den lilla dildon i hennes sköte gör sig påmind när hon går ner för de sista stegen.

Vad tänker de göra med henne, hon inser att hon är ju helt i deras våld, hon är försvarslös mot dem oavsett vad de gör så måste hon lyda och deras blickar avslöjar ett sexuellt intresse för henne.

Männen därnere ser hur flickan som ser ut att vara i de senare tonåren kommer ner för trappan iklädd tajta träningskläder som sitter som om de vore målade på den vackra kroppen.

Bröstens mjuka rundning, så fasta att de inte ser ut att röra sig, den smala midjan som övergår till de bredare höfterna som ser inbjudande ut, som gjorda för ett par nävar när hon knullas på alla fyra.

De starka benen med muskler som gjorda att springa både fort och långt med, rumpan ser de först när hon kommit ner men de tappar hakorna, förtrollade av vad de ser.

Den runda stjärten, den består bara av muskler, hårda vältränade muskler som spelar när hon rör sig, inte överdrivet stora skinkor utan de är bara vältränade som löpare brukar ha.

Hennes höfter vickar förföriskt vackert när hon går, inte överdrivet utan det är hennes naturliga gångstil, en mjuk feminin rörelse som förtrollar dem.

När hon slutligen står framför dem så ser hon ner i golvet, djupt generad av deras blickar som desto mer ogenerade spelar över hennes kropp och de döljer verkligen inte sitt intresse för henne.

Jägarna ser på varandra och nickar i samförstånd och leende så riktar de in sin uppmärksamhet på den unga kvinnan som nu står framför dem, utlämnad och skuldmedveten.

Mannen som håller i kopplet heter Göte och äger det gamla huset som ska rivas nästa vecka p.g.a. det dåliga skicket innan någon gör sig illa där.

”Såg du inte skyltarna om att det är förenat med livsfara att gå in i huset? Vi kanske ska ringa hit polisen och reda ut det här?” frågar Göte skarpt.

Sanna står tyst, hon säger ingenting, hon vet inte vad hon ska säga för hon såg ju skyltarna så väl som varnade för fara att gå in i huset och varningen för rasrisk.

Hon skriker till av svedan på skinkan där Göte rappar till henne, ”svara mig, såg du inte skyltarna utanför” frågar han högt.

 

Fortfarande stum så nickar hon med blicken ner i golvet som en struts, ”jo, snälla ring inte polisen, jag håller på och ska ta körkort så jag vill inte ha några problem” svarar hon till slut viskande.

Göte ser på de andra männen och de nickar, alla överens om vad de ska göra nu.

Göte smiskar till med kopplet igen på Sannas andra skinka, men hårdare den här gången, hon skriker till av svedan medan Göte ser på skinkan som knappt rör sig, han skakar förundrad på huvudet.

Han skärper till sig med ett ryck ”ta av dig dina kläder, nu” beordrar han med bestämd röst.

Sanna skakar på sitt huvud, ”nej, aldrig att jag gör det, ni kan inte begära det av mig” säger hon med ynklig röst, kall av skräck, halvt besegrad redan nu, männens auktoritet påverkar henne också.

Ett rapp till hamnar snart nog på den första skinkan, Göte slår hårt den här gången, lite irriterad av hennes envishet, att hon inte inser sin belägenhet, att hon måste ge vika, underordna sig.

Hon skriker till mera klagande nu, kniper med skinkan för att försöka lindra svedan som strålar ut från den, snyftar lite, hon försöker att gnida skinkan också med sin hand.

Göte rappar till handen också så att hon snabbt drar den tillbaka, ”jag säger bara till den här gången sedan hjälper vi dig med dina kläder, hur ska du ha det?” säger han till Sanna.

 

”Börja med skorna, så går det lättare” säger han med lite mjukare röst för att förmå Sanna att börja ta av sig sina kläder, han kan knappt vänta att se henne naken, se de fasta brösten, hennes fitta.

Götes kuk bultar av längtan att se mer av den vackra flickan som de hittat och ”hjälpt” från att attackeras av råttorna som han vet finns i mängder i huset, stora feta råttor.

Hennes kropp skakar till av en snyftning när hon kliver ur sina skor och böjer sig ner för att ta av sig sina strumpor, efteråt står hon där stilla, väntar på rappet som kommer snart nog av Göte.

”Aaaaj”, låter det från Sanna som tar tag i byxlinningen och drar sakta ner sina byxor, hon får orma sig ur dem för att få av dem från sin svettiga kropp, hon blottar sina stringtrosor som hon har under.

Göte sväljer ansträngt av synen när hon böjer sig fram för att kliva ur sina byxor, han ser underlivet med den välformade stjärten med märkena efter kopplet och stringtrosan som precis täcker skötet.

Han kan inte se nog av den unga kvinnans nu nästan nakna kropp, hennes muskler som spelar under huden när hon rör sig, så smidig och stark hon ser ut att vara, han får nästan dåligt samvete.

Men bara nästan för han vill se mer av henne och det vill ju hans kompisar också göra, han ser på dem hur kåta de är och att de har svårt att inte slita av henne kläderna.

Sanna rätar på sig efter att klivit ur sina byxor och Göte drar uppfordrande i hennes tröja och hon suckar innan hon tar av sig den också, så männen kan se brösten blottas.

De ser på dem, de är runda, fasta och har knoppats lite när bröstvårtorna har styvnat av den nu lite svala luften i huset.

Hennes trosa visar konturen av hennes kön, under den lilla tygbiten finns hennes fitta, hennes lustcentrum som de trånar efter och har tänkt njuta av länge.

 

Göte lyfter drömmande handen med kopplet i och ger Sannas skinka ett hårt rapp så att den starka muskeln darrar till av kraften av slaget, så att hon gnyr till av smärtan.

Hon vill så gärna gnida sin svidande skinka men vet sedan tidigare att hon inte får det för Göte, hon måste härda ut smärtan bara, genom att knipa med skinkmuskeln bekämpar hon svedan.

Smärtan gör något med hennes kropp, den reagerar med vällustkänslor, ilningar i Sannas sköte, hon blir allt våtare av att tvingas ta av sig naken inför de okända männen.

”Ta av dig dina trosor nu” beordrar Göte med bestämd röst som inte lät medgörlig eller lämnade ordern öppen för diskussion.

Ett lätt gnällande ljud kommer från Sanna för hon vill inte ta av sig sina trosor inför männens granskande blickar som smeker över hennes kropp, vill inte att de ska se hennes kvinnlighet

Hon blundar skamset när hon motvilligt tar tag om resåren på den lilla stringtrosan och drar dem sakta tvekande ner mot sina fötter.

Hon blir kall när hon känner hur dildon börjar glida ur hennes kön, kniper hårt med slidmuskulaturen och står med benen tätt ihop förmår hon leksaken att stanna kvar och hon kan lättad andas ut.

Det klatschar till högt i rummet när Göte ger Sanna ännu ett hårt rapp över den andra skinkan och hon rycker till kraftigt, skriker högt av smärta, så högt att hon glömmer bort att knipa.

Det låter lite när Sannas lilla löskuk åker i golvet och hon snyftar och gnäller, spänner skinkan men lyckas hålla sig från att gnida den, hennes underliv svider och bränner enormt.

När det avtar så märker hon att det saknas något i sin fitta, hon blir kall och varm samtidigt, kall av skräck och varm av skammen som nu med förnyad styrka rusar genom hennes kropp.

Hon ser ner mellan sina ben och mycket riktigt där nere på golvet ligger den lilla leksaken, våt och glänsande av hennes safter, från Sannas egen kåta fitta.

 

Göte ser hennes skam och hur hon rodnar över hela kroppen bara att hon vet att de nu vet vad hon springer runt med i sitt sköte, när hon ser upp så möts hon av mobiler som filmar hennes belägenhet. Skammen och förnedringen gör till hennes förvåning att det går ilningar ner i hennes underliv, hon blir allt kåtare av männens behandling, den påtvingade nakenheten, den avslöjande löskuken.

Deras begärliga blickar som spelar över hennes hela kropp, att de filmar hennes skam, hennes förnedring, hur hon smiskas av Götes hundkoppel iklädd endast ett hundhalsband runt halsen.

Hon inser att det troligen inte kommer att sluta med det, det syns hur de ser på henne med allt kåtare ögon och de vill med största sannolikhet ha sex med henne, knulla henne mot hennes vilja eller med.

Hon kan inte dölja signalerna som hennes egen kropp ger till männen, de styva bröstvårtorna, den kåtsvullna vulvan, den flackande dimmiga blicken och de små flämtningarna.

Göte ger henne ett rapp på båda hennes skinkor, men nu gnällde hon bara till och en rosa liten tungspets fuktade hennes torra läppar med en hastig rörelse.

Hon ser på Göte med en undergiven blick och frågar med låg hes röst, ”vad vill du mig?”

Han ser tillbaka på hennes frågande blå unga oskyldiga ögon och sväljer undan känslan av att det som de gör mot flickan är fel, men hon är ju villig nu, det ser han tydligt på henne.

”Ta upp din löskuk som du tappade på golvet och dina trosor, jag tycker inte om när man skräpar ner i mitt hus, förstår du det?” beordrar han Sanna med kort röst.

Förvånad själv att han kan vara så ”elak” mot flickan, förnedra henne än mer än vad hon redan är och han känner sina kamraters blickar på sig, de har inte sett den här Göte någon gång.

Den kåta Göte är det bara hans fru som sett och hennes randade skinkor som kan vittna om hur han reagerar när han får fritt spelrum med en kvinna och något att smiska henne med.

Hur han tycker om att smiska sin fru, tvinga henne att vara naken hemma, lägga upp naken fotografier av henne på nätet, rollspela våldtäkt, utpressning m.m.

 

”Ta upp din löskuk och trosor med raka ben och gör det nu” beordrar Göte Sanna med hög röst.

Sanna står med helt raka ben när hon böjer sig fram för att ta upp sin dildo och när hon är längst ner med handen om den lilla löskuken, hennes våta, smutsiga lilla löskuk.

Kommer det snabbt från Göte, ”stilla där nu , flicka lilla”  han ser på hennes kön mellan benen på Sanna, på anus omgärdade av skinkorna och ser noga till att allt kommer med på filmen.

Han smeker benets insida uppåt mot Sannas fitta, det kommer ett lågt gnyende ”nej, snälla, jag vill inte” från henne, men hon blir tyst när han rappar till med hundkopplet på den uppvända stjärten.

Han ler belåtet när han kommer upp till skötet som välkomnar hans hand med ett vått kön som säger ”jag är kåt och vill knullas oavsett vad Matte säger”, han känner lite med fingret i henne.

Könet känns trångt och verkar kunna bjuda besökare på ett skönt välkomnande i det trånga slippriga hålet som inte har blivit använt till annat än att onaneras med den lilla dildon som hon tappade nyss.

”Ge mig dem” beordrar han Sanna kort, hon suckar lågt och räcker Göte den smutsiga våta dildon och trosorna, han ser på dildon, torkar av smutsen på sina jaktbyxor, konstaterar att den är ren nu.

Sanna rycker överraskat till av dildons beröring av hennes könsöppning och sedan hur den glider in i henne utan besvär, knullar henne sakta medan Göte ser på hur hennes safter väter den.

Den hala dildon gnids över klitoris utstående knopp och det skickas signaler upp i hjärnan på Sanna att hennes kön är under attack av ett främmande föremål, något som stimulerar det skönt.

Götes andra hand smeker över ränderna på Sannas skinkor som ser sin chans när båda Götes händer är upptagna av hennes underliv och kopplet ligger löst på golvet.

 

Med en blixtsnabb rörelse rusar hon upp och med ett skrik stannar hon lika plötsligt för Göte har sin fot på kopplet, han skrattar stolt över sin förmåga att förutse vad hon tänkt göra.

Hennes huvud rycker kraftigt till när det tar tvärstopp i kopplet, uppgiven står hon där.

Hade hon kommit lös så hade de inte haft en chans att få tag på henne, för hon ser ut att kunna springa åttor runt dem, barfota och naken de skulle inte ha en chans ändå.

Göte känner att han ändå måste statuera ett exempel på Sanna, han drar kopplet mellan hennes ben, så när han drar så dras hennes huvud ner som hon stod tidigare, framåtböjd och blottad.

Resolut börjar han smiska Sannas stjärt hårt med flera slag efter varandra för att hon ska bli mer medgörlig, mer mjuk och foglig, hon stönar och gnyr när han agar hennes stjärt.

Ett annat tonfall ger han signaler om att hon har fogat sig, hon kanske gillar att domineras, att agas, förnedras innerst inne, någonting hon inte ens kände till om sig själv.

 

Göte drar ner sina byxor och kalsonger, hans kuk spänner så mycket i byxorna att han måste släppa ut den, lemmen fjädrar upp så styv och hård som den inte varit på länge.

Han kan inte låta bli mer, fittan utövar en oemotståndlig lockelse för honom med sin våta nu lätt öppna inbjudande inre med löften om kunna ge mycket stimulering till en besökare.

En rysning går genom honom när kukspetsen träffar det fertila skötet, de varma våta läpparna som ger efter mjukt för kuken, öppnar sig för honom och hennes förskräckta utrop ”neej, snälla, inte det”. Könet reagerar annorlunda, det vill tas nu, erövras av hans kuk som banar väg för sig in i hennes välkomnande våta uppenbarelse, Göte blundar, njuter av könet.

Förvånat når han botten, står still en stund för att bevara minnet av känslan när hans kuk är inuti hennes trånga, varma, våta, kramande kön.

Hans händer tar automatiskt tag om höfterna och han känner den lena huden under sina fingrar, den smala midjan, sakta knullar han henne, mmm, såå skön hon är.

Han ser upp mot sina jaktkamrater och de står alla med sina kukar framme, runkar dem sakta medan de ser på när Göte knullar Sanna med kraftfulla rörelser.

 

Hon tittar upp på dem och hon rodnar djupt av vetskapen att de ser allt vad Göte gör med henne, att han agade hennes stjärt så att den svider och hettar och nu knullar han henne.

Ståendes kvar som om hon fortfarande såg på dem, men hon blundar för hon kan inte förmå sig att se att de ser hennes förnedring när Göte fortsätter att knulla flickan lika taktfast som tidigare.

Någonting rör vid hennes läppar som är varmt och lite hårt, ögonen far upp förskräckt, det är en av Götes jaktkamrater som satt sin kuk mot hennes mun.

Det är uppenbart att han vill att hon suger hans kuk, att hon Sanna som kom tvåa på O-ringen ska suga hans kuk, nej nej försöker hon säga med stängd mun, men det hörs bara ett mummel.

Hon får ett rejält rapp på skinkan av Göte så hennes mun far upp i ett skrik som snabbt tystas av kuken som tränger in där så det kommer bara ett mummel igen.

Storögd känner hon hur stor den är, herregud den är enorm tycker hon, försiktigt undersöker hon den med sin tunga, den är mjuk men ändå len, hård och varm.

Hon får också en varm känsla inom sig av männen, de är fem stycken vuxna karlar som inget annat vill än att knulla henne bara av att se hennes nakna kropp.

Mannen låter henne vänja sig vid den för henne enorma lemmen, att hon har den i sin mun, invaderar hennes privata sfär utan att fråga om lov, han bara tar, han erövrar.

Mannen håller hårt i hennes hästsvans när han knullar hennes mun med sin stora kuk med njutande rörelser, vetskapen att han bryter obruten mark att hon aldrig har haft en manslem där tidigare.

 

Den förrädiska vaginan skickar och får vällustsignaler av Götes kuk som fortsätter att knulla och stimulera Sanna på helt nya områden i sitt sköte, hon blir yr av kåta känslor, kåtrusig.

Hon flämtar mer nu än efter sitt träningspass idag, den stora kuken i munnen stjäl också av hennes andningsvägar när den bökar nere i hennes svalg.

Båda armarna hålls ut åt sidan och får en kuk i vardera handen, varsin varm kuk som vill att hon runkar dem sticks i händerna, hon smeker och gör det skönt för dem.

Både Göte och mannen som hon suger av kommer samtidigt i henne, gurglande försöker hon desperat svälja, men klarar inte allt utan det rinner ut i mungiporna.

Flämtande sväljer hon det sista för att kunna andas igen och Götes slaknande kuk glider ur hennes fitta tillsammans med en rännil av sperma som han sprutat i det fertila skötet.

 

Göte rappar till stjärten igen för att påminna henne att han fortfarande är kvar och att hon inte är färdig med sin botgöring, sitt straff för intrånget som hon sonar med att de tränger in i henne.

Hon försöker se vad han vill att hon ska göra för att han inte ska smiska hennes nu röda skinkor och runkar vidare på kukarna i sina händer, smeker dem för de ska vara nöjda med henne.

”Sätt dig ner på honom, rid honom” beordrar han att hon gör, hon ser ner på mannen som lagt sig mellan hennes ben på hans kuk som står svajande rakt upp med en kåtdroppe längst fram.

Skakar på sitt huvud ”snälla ni inte mer nu, tvinga inte mig till det” snyftar hon fram men böjer ändå lite på sina knän, som en markering att hon ska göra det motvilligt men ändå göra det.

Efter ett hårt rapp så sätter hon sig snyftande ner på knä över mannens kuk vid mynningen till hennes såsiga kön, hon blundar när mannen drar ner henne på sin kuk och spetsar henne på sin kuk.

Han blundar njutande när hon sakta sjunker ner på honom och den trånga fittan slukar honom med hull och hår, hon med uppspärrade ögon över alla nerver som skickar signaler om vällust till hjärnan. Männen vars kukar hon runkar sprutar av synen när sperman rinner ur både kön och mun på Sanna, sedan det långdragna stönandet när kuken glider in i henne, fyller henne.

Den femte mannen ställer sig framför henne för att hon ska ta han i sin mun, men Göte har andra planer för mannens kuk som är ganska liten.

 

Han vinkar åt honom att ställa sig bakom Sanna som nu mera står på alla fyra med sin stjärt tillgänglig för vad Göte har tänkt sig, när han står bakom hennes rumpa så svindlar synen för honom.

Kuken som hon rider på och hennes anus fortfarande orörd och oskuldsfullt sluten, men han kan ta henne där hon står och visar sina tillgångar, för han som är så kåt att han spricker snart.

Han ställer sig bakom den vackra stjärten tar och samlar upp lite sperma som runnit längs insidan av hennes lår, han smörjer sin kuk med kleten och närmar sig det intet ont anande anuset.

Sanna stelnar till så fort han nuddar det rynkiga lilla hålet med sin styva kuk, ”neeej, sluta, inte där, herregud sluta” skriker hon men mannen som har ett stadigt tag om hennes höfter avancerar in.

Det motvilliga anuset öppnar sig för att släppa in inkräktaren i Sannas oskuldfulla stjärt och Göte distraherar henne genom att nypa i de känsliga bröstvårtorna, så att ringmuskeln slappnar av.

Ändå så gnäller hon när han sakta gör intrång med sin lem i henne, hade det varit Götes kuk så hade hon skrikit högt, undergivet står hon ändå kvar och tar emot kuken i sin rumpa.

”Oouff” låter det från Sanna när kuken glider in i det ömtåliga hålet, så full som hon känner sig nu har hon aldrig känt sig, varsin kuk i både hennes fitta och rumpa.

Känslan är ovan men ändå uppkåtande för Sanna, de rör sig inuti henne och skapar en unik vällustig känsla hos henne som hon bättrar på genom att röra sig också.

Gungar stönande på de kukarna som spetsar de båda hålen, känner sig för för att hitta en balans i stormen av vällustsignaler som hela underlivet sänder henne.

 

Någon  klämmer på hennes bröst hårt och obamhärtigt och smärtan gör att hennes ögon far upp, där står Göte och klämmer hårt på de känsliga brösten och filmar samtidigt henne.

Hon stönar ett långdraget plågat stön ”varför plågar du mig så mycket, räcker inte det här som ni gör med mig?”.

Förvånat konstaterar hon att smärtan är skön, den gifter sig med känslan i underlivet, sina båda hål som nu knullas och skinkorna som hettar av Götes smiskande på dem.

Göte som redan står framför hennes ansikte reser sig så att hans kuk är vid hennes mun och hon känner lukten av sperma och hennes egna könsdofter, hon skakar frenetiskt på sitt huvud.

Ändå gapar hon frivilligt och tar undergivet mot hans hans kuk i sin mun, bearbetar den med sin tunga, hon förstår inte själv sin kropps reaktioner, hon borde inte göra det, men gör det ändå.

 

Hon som är så ung och så vacker står här på alla fyra och knullas i alla sina hål av gamla gubbar som skulle kunna vara hennes pappor och hon tycker om det också, njuter av det.

De sprutar henne full med sperma så när de är färdiga är hon nästan helt täckt av den smetiga substansen och dessutom har det fastnar mängder med damm i det också.

Hennes puls är hög, hjärtat slår hårt av alla nya känslor och intryck hon fått av de fem jägarna, hur de tagit henne utan att fråga, bara för att de kan och för att de kan komma undan med det.

De hjälper henne upp på fötter för hon är så trött efter deras behandling, hon ser förskräcklig ut insmetad i sperma och täckt av ett dammlager över den vackra kroppen.

Göte stödjer henne ut ur huset och fram till den gamla gårdsbrunnen, han har fortfarande henne kopplad i hundhalsbandet för att säkerställa sin makt över henne.

Flyktbenägenheten hos Sanna är borta, hon är för trött och svettig för det, hon piggnar dock till när de sköljer smutsen av henne med det kalla vattnet från brunnen.

Hink efter hink häller de över flickan tills hon är ren och märkena efter Götes piskande av hennes rumpa klart framträder igen med sina röda ränder.

 

Göte står framför flickan, ser i hennes ögon, hennes undergivet nedslagna ögon, ”jag vet vem du är och vart du bor, kom ihåg det nu Sanna” säger han lågt så bara hon hör det.

Med det så låser han upp det lilla hänglåset på hundhalsbandet och tar det av henne, ger tillbaka hennes kläder utom trosorna, de behåller han som ett minne av stunden.

Sanna rodnar av skammen att mannen tänker behålla det intima plagget, men dildon får hon tillbaka ändå men då hon inte har några fickor så håller hon den i handen istället.

 

Det är inte samma graciösa Sanna som springer stelt hemåt, hon är trött och svettig när hon kommer hem och går raka vägen in i duschen för att tvätta sig helt ren och även tvätta kläderna.

Hon står länge i duschen, tvättar sig noga flera gånger, tänker på vad som har skett, hur hon haft sex eller praktiskt taget blivit våldtagen av fem gubbar som är lika gamla som hennes egen pappa.

Mamma möter henne i köket, ser undrande på Sanna, frågar ”du var ute riktigt länge idag älskling, gick det bra?”

”Jadå mamma, det gick bra, jag tog en extra sväng, det är därför som jag är extra trött” svarar Sanna.

Sanna blir kall av vad mamma säger härnäst, ”jag fick en bild på dig från idag på SMS från en man som heter Göte”.

Rodnande stammar Sanna fram, ” verkligen, får jag se bilden?”, hon vet inte hur hon ska reagera, men mamma lät inte upprörd så nyfikenheten tog över.

Mamma visar bilden hon har på sin dotter och Sanna andas ut, det är en bild när hon springer i skogen och hon hejar glatt mot kameran.

Mamman ser begrundande på sin dotter säger sedan lite kryptiskt, ”du ska se upp med Göte, han är en underlig man, sanna mina ord, det är ingen man att lita på”.

Med det så vänder hon på klacken och går till sitt rum, hon ser efter henne, ser den fortfarande vackra kroppen på sin mamma.

Vad vet hon om Göte, hur han är och hade det glimtat till ett svartsjukt misstänksamt uttryck i Sannas mammas ögon.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.