Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/8, 2019 kl. 07:45, av DaoDao

Bakfyllan

Del 1 av 9 i serien Bakfyllan

En av mina egna favoritserier jag gjort, som jag gärna själv läser flera gånger. Den är på nio delar, och jag har även skrivit en fortsättningsserie, och är just på väg med en avslutande serie - så ni som har samma smak som jag har en skön tid framför er

Åhhh... jääävlaaar... vilken satans bakfylla... Han vaknade när det fortfarande var tyst och mörkt i huset, och förutom huvudvärk och sura uppstötningar kändes hans mun som han hade ätit klibbigt klister. Inte nog med, det han var kissnödig så han nästan hade ont. Hur jobbigt det än var, var han tvungen att sätta sig upp och leta sig efter en toalett.

Han kände inte igen sig alls, när han kom ut i en mörk hall. Desperat letade han upp ett badrum, och kämpade med om han först skulle pinka eller spy. Det blev pinkandet, tätt följt av allmän böneställning vid toaletten för att tömma maginnehållet. Uppenbarligen hade han inte ätit mycket, då det nästan bara kom vätska när han vomerade. Satan vad mycket han måste ha druckit. Efter värsta spyorna var han tvungen att göra ”nummer två”, och även där stod det inte rätt till ordentligt.

Först nu började han fundera på var han var. Badrummet hade han aldrig varit inne i förut. Den hade han aldrig ens sett. Svagt kom han ihåg detaljer i korridoren han hade staplat igenom. Efter nästa spysats, och när han efteråt sköljde munnen och drack minst en liter vatten, började minnet komma tillbaka.

Det var hans sons, Magnus, bröllopsfest. Fan, han hade supit sig dyngrak på hans ende sons bröllop. Fan vilken looser han är... Det var sonens systrar, hans döttrar, Malin och Mikaela, som hade hyrt en stor herrgård ute på landet, där festandet gick av stapeln, och de hade arrangerat allting. Han och barnens mor, ragatan han hade skiljt sig från för många år sedan, hade inte behövt bekymra sig det minsta, förutom att han hjälpte till med det mesta av det ekonomiska – framgångsrik företagare som han nu var.

Sakta kommer minnena från kvällen innan tillbaka till honom. Bröllopet i kyrkan, limousinen för brudparet ut till denna herrgård. Hälsa på en hel del nya människor, även om han redan lärt känna brudens föräldrar och syskon. Bruden, Josephine, är vacker som synden. Hur han än studerar henne, givetvis i smyg, kan han inte hitta något fel hos henne. Naturligt smidig kropp, fina c-kupor till bröst, långa ben, lång hals, stolt gång, höga kindben, stora blåa ögon, leende naturligt röda läppar och ett vackert smitt ansikte inramat i ett långt böljande mörkrött hår.

Och hennes mor och systrar var lika vackra dem. Modern hette Margareta och var före detta fotomodell, och de två yngre systrarna hette Linnea och Magdalena. Margareta hade kortare hår än sina döttrar, men Linnea och Magdalena hade samma fantastiska burr som Josephine har. Olika toner av rött och tesar med andra färger, runt sagolika ansikten. Kropparna var stöpta i samma form som Josephines, och deras mor.

Över lag verkar den släkten ha gott om vackra kvinnor. Josephines kusiner Renée, Jeanette och Cassandra. Helt makalöst vackra kvinnor mellan 20 och 35. Renée med vågigt mörkblont hår och fotomodellkropp. Även Jeanette och Cassandra hade fantastiska kroppar. Förutom att Cassandra var rågblond, och Renée mörkblond, hade även de permanentat håret så det var inte bara sin naturliga långa längd, utan även fylliga.

Och det var inte de enda som var fruktansvärt vackra...

Lite nervös blir han just av det skälet. Vackra kvinnor är inga man gifter sig med. Det var hans erfarenhet. Man skall bilda familj med fina kvinnor, men inte sexiga – för det frestar andra att förstöra för en, inte minst när åldern börjar ta ut sin rätt. Ändå hade han själv äktat en makalöst vacker kvinna. Kanske det som skapade hans misstro, då hon efter hand visade sig vara en riktig skitstövel. Trots det skapade de tre barn, som ännu inte tagit efter sin mors inställning till andra människor. Åtminstone vad han visste...

Väl ute ur badrummet, och något mindre bakfull, insåg han att han var naken. Eller nästan i alla fall, då ena foten bar en socka. Och vart var det han sov någonstans? Det var nedsläckt och även om det var sommar och ganska ljust ute under natten, var det inte detsamma som dagsljus, helt klart. Han öppnade en dörr, men hörde folk som sov där inne, så han retirerade.

Medans han letade kom han plötsligt ihåg att han dansade ganska mycket med en vacker donna som tydligen var vän till brudens mor, och hon hade varit lika full och flörtig som han. Minst. De hade kyssts inne i en skrubb, och han hade klämt på hennes stora bröst. Men de stördes av några andra som sökte ett utrymme för samma orsak, och de gick ut igen. Vad hände med henne egentligen? Fick han henne i säng? Synd att han då inte kunde minnas sexet, för det hade nog varit skön. Det var också en vacker kvinna. Han minns nästan ett namn... Sonja..?

Ahh... Äntligen kände han igen sig... steg in i rummet och i mörkret letade han upp sängen och ramlade nästan ner i den. Fasiken vad skönt... nästan genast pressades en mjuk kropp mot honom i mörkret. Han blev riktigt överraskad. Hade han lyckats få... Sonja... i säng trots allt? Wow... Han var riktigt stolt över sig själv. Hennes långa mörka hår var alldeles rufsigt, men han kände de stora brösten mot hans sida, och hur bröstvårtorna försökte få hål i hans hud. Nöjt låg han på rygg och lät Sonja glida över med sitt ben över hans och hennes ena hand över hans bröstkorg. Själv letade sig hans hand in bakom henne och han smekte hennes böljade rygg ner till de nakna skinkorna. Han minns inte natten de har haft, men uppenbarligen var den inte slut än.

Sonjas mun nafsade honom i örat, och hon bet lätt i örsnibben. Detta är något han alltid gillat. Helt klart en erogen detalj som få kvinnor listat ut. Men Sonja hittade den direkt. Hon kanske hade märkt den tidigare under natten. Han lät sin andra hand fyllas ut av hennes ena bröst. Stort, lent och fast. Underbart, helt enkelt. Hans lem stod som aldrig förr, och hennes svala hand greppade den snart. De kysstes igen. En lång varm och erotisk kyss, med tungor som verkligen försökte segra över varandra.

Hennes sensuella mun letade sig sedan neråt över halsen, bröstkorgen, naveln, för att till slut hamna vid hans höft. Där väntar hans pulserande och förväntansfulla lem. Hela tiden har hon sakta runkat honom. Men munnen når inte till den direkt. Först nafsar den i vecket mellan kuk och lår. Letar sig med lätt tunga över pungen till samma ställe på andra sidan. Han blir nästan tokig av kåthet. Det långa håret och hennes bröst smeker hans ben samtidigt, och han själv smeker det han når av hennes rygg och nacke. Läpparna smeker efter ett tag längden på kuken, upp och ner på båda sidor. Det är så gott men han vill in i hennes mun, och han visar sin vilja med sina rörelser. Det är nästan så han blir förbannad och vill ryta åt henne, men han vet... han vet... att hon kommer dit, och väljer istället att bara låta sig njuta av det hela.

När väl de mjuka men krävande läpparna sluter sig kring hans ollon, är det så skönt att han nästan kommer. Ett stön kommer ur hans kropp, och han kan nästan höra henne kurra som en katt av förtjusning. Sonja vet att det hon gör, kan göra en man kåtgalen. Samtidigt nyper hon till i kukroten, så att all lust att komma dämpas. Hon är verkligen duktig på detta. Så fyller hon munnen så med hela hans lem, när hon suger in honom helt. Han ser stjärnor och känner att han en kort stund får andnöd.

Det är som hon får vakuum i munnen när hon drar sig uppåt, så det känns som hon vill få med sig kuken helt. Sedan är munnen frikostig, mjuk och smekande när hon åter låter lemmen sjunka in igen. Sonja är verkligen oralsexets Afrodite, Venus och Freja samtidigt. En sådan fantastisk avsugning har han aldrig någonsin fått. Och varje gång han känt föraningarna av en orgasm, så hejdade hon detta, med att dels knipa runt kukroten, men även mitt på sädesledaren där den gick mellan pung och anus. Den punkten var rena himmelriket. Det var som han kom, utan att komma. Fast istället för att spruta gick all energi genom hans ryggrad rätt upp i hjärnan, och tillbaka.

Ett tag var han helt borta, men kände sig mer än nöjd.

Hur länge han domnade bort vet han inte, men det var fortfarande natt när han åter blev klar i huvudet. Sonja hade åter lagt sig vid hans sida, med huvudet mot hans axel och ena benet över hans. Men nu ville han ge tillbaka. Hon var fortfarande vaken, så när han förde ner henne på rygg och satte sig upp, öppnade hon sina smidiga lår för honom. I mörkret gick det först inte att se fittan, men doften av kåtsaven gick inte att ta miste på. Han ville inte vara sämre än hon, så han gick absolut inte direkt på den, utan började smeka och smaka på insidan av hennes lår. Hon reagerade starkt av att han nafsade mot senan längst upp på insidan av låret. Det är idag allmänt känt att känseldelen som mynnar ut i klitoris faktiskt går så långt som dit. Det var musik i hans öron, när han hörde hur hon stönade. Fittan vidrörde han bara lätt när han bytte sida, men han närmade sig, sakta.

När han väl lät tungan smeka blygdläpparna, kände han hur hon skakade till av lust. Tungan snurrade lite runt slidhålet och sedan mer på blygdläpparna. Men han undvek klitoris just nu. Och han fick effekt, hon var så kåt som hon bara kunde bli. Hon smeker med fingrarna hans hår, men han håller emot när hon lätt försöker pressa honom hårdare mot sig. Tungan retar runt blygdläpparna, neråt mot anus, upp igen, och vibrerar över de nu salivglittrande läpparna. Han märker att fittan öppnar sig som en blomma på våren. Hon är redo. Genast när han låter tungspetsen vidröra klitoris, och låter sitt ena pekfinger glida in i fittan, kommer hon suckande och krampande.

Ett tag ligger hon bara och andas, och han njuter av doften av fittan som ligger vidöppen framför hans ansikte, men även synen av den svettiga vackra magen som böljer sakta upp och ner. Huvudvärken märks fortfarande, men han njuter ändå av det goda sexet. Hon verkade även hon vilja ha mer, när hon lätt försöka styra honom över sig. Han följer med utan problem. Slickar de båda fina brösten på vägen till den heta kyssen. Hennes fingrar smeker hans styva lem och riktar in honom. Hon för ollonet över mynningen upp och ner, och cirklar en stund över klitoris. Han slickar hennes ena öra, och njuter av hennes svaga stön.

Så släpper hon honom, och han kan glida in i henne. Slidan är fascinerande mjuk, trång och följsam. Kändes som om detta var den mest perfekta fitta han penetrerat. Men han håller band på sig själv och stannar bara en bit in. Åter kysser de varandra och hans ena hand klämmer ett av brösten. Hennes bröst är verkligen fantastiska. Inte förrän han känner hennes hälar pressa över hans skinkor och lår, för att få in lemmen mer, låter han sin kuk sjunka in till botten på henne. Hon spinner som en katt och även han har svårt att hålla inne en djup suck av njutning.

De stannar där, och låter sina höfter dansa mot varandra, som om de letar efter ännu större lustkänsla djupt i hennes kärleksbrunn. Hennes naglar smeker hans rygg och den vackra kroppen gungar med hans. Men snart kan han inte undvika att börja stöta i henne. Drar ut kuken sakta, och låter en stund bara ollonet vara omslutet av värmen. Juckar där kort några gånger. Retar och eggar, innan han åter med en stöt tränger in djupt. Kvar där en stund, för att sedan åter göra samma manöver. Han njuter av att höra hur hon njuter av hans behandling. Det ökar hans stolthet och självförtroende. När han sedan börjar knulla henne ordentligt, är hon genast med fullt ut.

Hon har så vackra stön, där hon ligger under honom och tar emot hans stötar. Han kan inte nog känna en form av lycka inom sig att han är här just nu med vackra Sonja. Att denna vackra pärla vill ge sin kropp till honom, gör honom stolt och hård. Han vill verkligen att hon skall få valuta för sitt förtroende.

När de åter stannar till, med krävande krav och kyss, och kuken djupt i botten i henne, rullar de runt i sängen, så hon kommer över honom. En stund är de kvar i omfamningen och låter tungorna njuta av varandra, medan hon med bara höften gör små juck. Blev hon trängre nu?

Bara ett svagt ljus kom in från fönstret, från en gatlampa en bit från huset. Inte tillräckligt för att se om hon tittade eller blundade, men tillräckligt för att visa formen på den fantastiska kroppen. Den glänste och var len som alabaster. Det rikliga håret slängde omkring hennes huvud och överkropp när hon började rida honom med bestämda tag. Han var bara tvungen att klämma och känna på hennes vackra bröst. Hon pressade dem mot hans händer och stönade högt.

Kroppen hennes gungade och böljade med den allt intensivare ritten, och snart var hon slut i lårmusklerna. Hon lade sig ner över honom och de kysstes hett, medan de båda stötte mot varandra med höfterna för att få ut så mycket njutning som bara gick av det härliga samlaget.

Han kände att han var nära nu. Händerna klämde smått brutalt över hennes fasta skinkor, när han tryckte sig så djupt i hennes varma inre han kunde. Så brast fördämningarna och säden rusade genom hans själ, för att med kraft spruta rätt mot hennes livmoderöppning. Han hörde sig själv morra dovt, som på avstånd, och snart blandades det av hennes små pip när även hon kom. Tillsammans nådde de stjärnorna och ingen fick nog av den andra. Han kramade henne hårt mot sig och hon svarade lika rejält. Hennes naglar i hans rygg var bara något som höjde extasen ytterligare.

Han minns inget på ett tag efter detta. När han kom till sans, låg hon begravd i täcket vid hans sida och hon andades intensivt i sömnen. Hon hade tagit deras gemensamma täcke och han låg helt blottad på ett blött lakan, fortfarande med bara en strumpa. Speciellt blött var det under hans höft, och den halvslaka kuken låg nästan limmad mot nedre delen av hans mage, där en blandning av fittsaft och sperma bildat en riktigt klibbig smet.

Men värst av allt var att han åter kände att han var tvungen att rusa till toaletten. Återigen böneställning, trots att nästan ingenting denna gång kom upp. Nu avslutade han med att ta en dusch, så han när han lämnade badrummet kände sig ganska fräsch, denna gång insvept i en handduk. Nu minns han också från igår hur han gick till rummet han hade blivit tilldelad, så han gick utan problem dit igen. Dock var sängen tom denna gången, men han orkade inte bry sig. Tröttheten tog överhanden...

Solen sken när han vaknade. Allt kändes helt OK, bortsett från en fruktansvärd törst. Åter till badrummet, lite tvätt och deodorant, innan han klädde på sig samma kläder han hade festat i. Men allt kändes hur bra som helst.

Ute på altanen, där frukosten hade dukats upp av de för tillfället kontrakterade personalen, möttes han av glade ”godmorgon” från flera bekanta människor. Bara hans exfru låtsas inte om att se honom. Efter två rejäla glas med coca-cola, var han helt med i konversationerna, och hälsade glatt på de sömndruckna som kom dit efter honom. Han njöt av en ordentlig frukost, och samtalade glatt med en lite halvseg Cassandra mitt emot, och med någon man vid hans sida.

Snart dök hans son upp, yrvaken, och möttes av glada tillrop. Först ytterligare en halvtimme senare kom hans nyblivna hustru, den lika vackra Josephine, och hon såg helt obekymrad och uppspelt ut. Verkade inte ha någon som helst dagen efter-känsla. Hon kysste sin man och de växlade några ord, innan hon satte sig vid sin mans sida och högg in från bordet.

Han tittade efter Sonja men kunde inte se henne. Han frågade Margareta, hans sons svärmor och Sonjas vän vart denne var, och fick ett väldigt överraskande svar:

Hon hade tagit taxi hem ganska tidigt i går kväll. Innan han hade lagt sig.

Han blev helt kall i kroppen.

Vem i hela friden hade han knullat i natt???

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

WOW vilken häftig början på denna serien.

11/2 kl. 18:29