Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/8, 2019 kl. 11:13, av DaoDao

Telefonsex

Del 5 av 9 i serien Bakfyllan

Det blir en liten orgie med telefonsex...

Han kände inte igen rösten i andra änden av luren. En ung kvinna hade tillfredsställt Margareta, min sons svägerska. Hon kände uppenbarligen honom.

”Får ursäkta”, säger han, fortfarande stilla runkande.”Men jag är lite osäker vem det är jag pratar med...”

Hon skrattade till med en ljus och ljuvlig stämma. Till slut sade hon

”Vad härligt! Då får jag vara din mystiska beundrarinna, då!”

Han undrade för sig själv, om det var Cassandra, som ju hade sett honom ha sex just med Margareta, men han ville inte fråga om det var hon. Tänk om det inte var hon, och han då hade avslöjat henne för någon annan. Han beslöt att ignorera vem det var och bara njuta av situationen.

”Är du naken?” frågade han.

”Mmm.. Och jag smeker mina bröst...”

”Jag smeker mig också...”

”Runkar du?”

”Ja...”

”Önskar jag kunde hjälpa till där”. Hon stönade till. Lät som hon smekte fittan nu. Eller hon går igång på snacket.

”Även jag har just haft sex,” säger han, efter att ha tänkt ut en extra plan. Han visste ju att Jenny var lite smått knäpp, så hon skulle nog gilla en lite extra krydda.

”Va?” säger hon, klart överraskad. ”Någon jag känner?”

Han ler snett.

”Det säger jag inte..!” han myser av situationen. ”Lite måste jag väl ge igen...”

Hon stönar till igen, tydligen upphetsad.

”Är hon där nu?”

”Nej, hon ligger i sängen i sovrummet,” säger han och reser sig upp. ”Tänkte gå till henne nu.”

”Åhh...” hon gillade tydligen utvecklingen. ”Men... vem ÄR det...?” Hon var bra nyfiken. ”Är det Magdalena?”

Magdalena? Han tänkte en smula. Josephine, hans sons hustru, hade en lillasyster med det namnet. Hon var nästan lika gudomligt vacker som Josephine. ALLA kvinnorna i den släkten var vackra.

”Nej...” säger han. ”Varför tror du på henne?” Kom in i sovrummet, ser att Jenny fortfarande är helt avslappnad, men hon är vaken nu och ger honom ett leende.

”Hej, min sköna...” säger han, så det hörs i telefonen. ”Jag snackar sex med en kvinna som jag inte vet vem det är, och hon vet inte vem du är,” upplyser han Jenny, och hon blir genast med på noterna. Som han hade gissat. Ögonen lyser upp direkt. Hon sätter sig upp i hela sin nakna härlighet, och biter sig sexigt på underläppen.

”Hon är naken och kåt...” säger han och ställer sig framför Jenny som genast greppar hans lem. ”Och nu runkar hon mig.”

Kvinnan han pratar med stönar högt nu. Han hör även hur Margareta pratar i bakgrunden. Plötsligt ändras ljudet och han hör bådas röster bra.

”Maggan här... har slagit på högtalaren, så vi båda kan snacka med dig... Du är uppenbarligen en riktig kåtbock. Vem är kvinnan med dig?”

”Det får du reda på så snart jag får reda på vem som är med dig...” Jenny börjar suga honom. Han blir lite överraskad och stönar till. Han hör Margareta skratta till.

”Vet du inte det? Wow... detta kan bli en riktigt häftig stund.”

”Mmm...” var det enda han kunde få ur sig, när Jenny gjorde det så skönt för honom. ”Hon suger mig såååå skönt.”

”ÅHHH... JAAAHHH....” hör han den okända när hon kommer. ”JAAHHH... KOOOMMEEER...”

Han sätter luren mot Jennys öra så hon för höra. Hon tar genast luren i sin hand och slutar upp med sugandet. Hon lägger sig på rygg och särar på benen. Hennes fitta är så vacker på henne, där den gnistrar av fittsaft och ser ut att ha blommat. Den är redo. Han ställer sig på knä på golvet och låter kuken gnida mot hennes slidöppning och klitoris.

Hon stönar i telefonen.

”Han ska knulla mig nu...” det låter så erotiskt när hon berättar vad han skall göra. ”Han retas... Önskar ni var här... och kunde se... när han knullar lilla mig... Eleven skall bli knullad av magistern... Åhhh...”

Det sista kom sig av att han trängde in i henne. Sakta gled han ända in i hennes trånga men dyngsura slida.

”^Åhhh... Hans stora kuk fyller min tonårsfitta... ÅÅÅHHH... JAHHH... Knulla mig, magistern... KNULLA MIG!!!”

Han börjar pumpa på med långa och snabba drag. Han har varit kåt länge nu, och känner att han kan komma när som helst. Men han stålsätter sig.

Hon fortsätter.

”AAHHH... OHH... FAAANH... Bästa kuk... bästa KUUUUK jag känt... Han är såååå jävla HEEEET...”

Han växte av berömmet, från den unga skönheten. Hon var verkligen ett kap denna kvinna. Hoppas han får njuta av henne mer.

”Jahh... Slicka henne... SLICKA SLYNAN... Önskar... att ni.... var... hääär...”

Hon pratade mellan stötarna. Kanske skulle hon komma igen.

”Skulle vilja att han tog er också... vill se honom knulla... er båda... JAAHHH.... Det.... vore såååå HÄF.... TIGT... Oh... Jaaahhh.... Jagh koooommer... Kom med mig...”

Han hör tydligt hur någon stönar högt från telefonen.. Han kan inte hålla sig längre. Detta är bara för galet!

”JAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH....” Jennys orgasm är enorm. Han pressar sig till botten, och med några höga grymtningar tömmer han sin säd i henne. Det slår blixtar för ögonen och en fantastisk känsla går genom ryggraden upp i hjärnan, och sedan ner igen, till kuken – just när första pulsen av het säd sprutar mot hennes livmodertapp.. JEEESSSUUUUS.... vilken häftig orgasm...

Han hör sig själv stöna högt, tillsammans med Jenny och en röst i telefonen som upplyser om att det går för henne också.

Sen är allt tyst. Men det är han inte medveten om. Han sluter ögonen vid Jennys sida och med doften av svett, fitta och sperma somnar han.

Han vaknade upp av en annan trevlig doft. Det var tidig morgon, men Jenny var redan uppe och hon hade bakat scones och gjort en rejäl frukost till detta. Han tog på sig sina mysbyxor och en t-shirt och mötte henne i en av hans t-shirts, som var på tok för stor på henne. Ena axeln var bar, och hon visade honom med en nigning och ett leende, att hon inte hade något annat på sig under den.

Vilken underbar brud.

”Tänkte att efter din prestation i går, behövde en rejäl mängd energi!” säger hon och drar ut stolen till honom, såå han kan sätta sig. De äter tillsammans och bara njuter av en skön stämning. Det känns som han hade varit i en stor gruppsexorgie, trots att det bara hade varit han och Jenny.

Hon skulle åka snart, men de han sitta i vardagsrummet och småsnacka lite.

”Du är en fantastisk människa, en helt... underbar brud..!” säger han, och hon ler så där brett och otvunget som han nu blivit lite van vid, men älskade hos henne. ”Vet att det är lite åldersskillnad... mellan oss... men jag skulle bli oerhört hedrad om vi helt enkelt kunde... bli ett riktigt par...”

Hon såg glad ut när han sade det.

”Här har jag gått och funderat hela morgonen, hur jag skall fråga dig samma sak...!”

De båda skrattar.

”Men...” säger hon dock och ser med ens plötsligt allvarlig ut. ”Du är den förste jag träffat, och jag har träffat många, som verkar lika ´sjuk´ som jag...”

Han ville avbryta henne, men hon stoppade honom.

”Låt mig avsluta...” hon samlade sig... ”Jag vill leva med en man som lika mycket som jag vill undersöka den erotiska världen... Alltså... Jag går igång på unga flickor... Så förbannat mycket... Inte barn, eller så... De skall vara utvecklade... inte under femton, eller så...”

Hon tystnar men verkar inte färdig. Han ansträngde sig för att inte ha ett utseende som hon skulle kunna tolka fel, för detta var väldigt känsligt. Så tittade hon upp på honom igen, som hon hämtat kraft inifrån. Uppenbarligen var det jobbigt för henne.

”Har aldrig sagt detta till någon... men du... du verkar så förbannat skön...” Hon tystnade igen. ”Alltså... INGEN har gett mig sådana orgasmer!” hon himlade med ögonen som för att förtydliga hur stora de hade varit. ”Och samtidigt... inte... alltså... Du blev kåt på tjejerna i duschen... och påhittet igår... det var... det sista var nog det som avgjorde...”

Nu reste hon sig upp och gick fram till honom. Han flyttade sig så det blev lättare för henne att sätta sig på hans ben, med ansiktet mot honom. Nu kände han hennes nakna fitta mot hans mysbyxor, och kuken reagerade direkt.

De kysstes. Länge och kärleksfullt. Och kuken blev helspänd. Hon var så fantastisk, denna brud. Efteråt tog han till orda.

”Du är så fantastisk, att jag kan helt klart tänka mig att bara vara med dig helt och hållet. Finns ingen som helst lockelse att vara med någon annan...”

De kysstes igen.

”Det är här mitt ´men´ kommer in,” säger hon sedan, med pannan mot hans. ”Jag vill vara med dig också, men jag vill ha ett öppet förhållande, och jag vill inte att det skall bli känt utåt än – du vet fotbollstjejerna och sådant. Vill vänta lite.”

Låter logiskt. Men ”öppet förhållande”? Skulle han klara av att hon var med andra? Hon hjälpte honom lite direkt.

”Jag kommer nog inte att behöva en annan man än dig, för ingen jag har varit med kan mäta sig med dig. Men... jag är även voujeur... Det betyder att jag gillar att se på.”

Det förklarar lite. Hon fortsätter.

”Jag vill att du skall knulla andra, gärna de två i telefonen igår, men... jag vill se dig knulla flera av tjejerna i laget... och jag vill vara med... Och för att få det att fungera... bör vårt förhållande inte vara känt utåt... än...”

När Jenny hade lämnat huset satt han kvar i soffan och funderade. Vad i hela friden kommer detta att leda till? Han var oerhört upphetsad och smickrad av denna vackra unga kvinna, och det förtroende hon gav honom. Men skulle han klara det?

Och hur skulle omgivningen se på honom, om det blev känt att han knullade tonårsflickor?

Detta kan bli synnerligen intressant, men han var även en smula orolig.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

Otroligt vad du kan författa. Man kan ju inte sluta läsa.

11/2 kl. 18:57