Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:24, av Kid

I styvdotterns händer - Lidelse och begär

Del 6 av 8 i serien I styvdotterns händer

Jörgen vet om Lenas träffar med Pedro och lider, samtidigt som han njuter tillsammans med Jonna och Lisa. Trots det så njuter de tillsammans som aldrig förr. Lena får veta priset för att Lisa ska vara tyst om Lenas otrohet.

 

Den första veckan har passerat. Dagarna tillbringas på stranden med sol och bad. På kvällen går Jonna och Lisa ut. De har en överenskommelse med Lena om att vara inne senast vid midnatt. Dagarna är sig lika så när som på en sak. När de kommer in i lägenheten på eftermiddagen, vill Jörgen ta igen sig en timme.
- Gör du det, säger Lena. Jag går ut på en promenad om det är ok för dig.
- Jag kan följa med dig, erbjuder Jörgen.
- Nej, det behöver du inte, svarar Lena. Sov du en stund, så går vi ut och äter sedan.
Medan Jörgen lägger sig för att sova en timme går Lena på promenad. Promenaden går till rum 345. Varje dag väntar Pedro på henne i sitt rum. För Jörgen blir det ingen vila heller. Så fort som Lena lämnar lägenheten, kommer Jonna och Lisa in till Jörgen. Han inser det meningslösa i att protestera. Jonna och Lisa accepterar inte ett nej. Detta har upprepat sig i tre dagar nu.

Den 4:e dagen ligger de åter igen på sin favoritplats och solar. Lisa och Jonna går direkt till vattnet medan Jörgen och Lena lägger sig för att sola. En timme senare är Jörgen rastlös.
- Jag går upp och hämtar en bok, säger Jörgen och reser sig upp.
- Jag följer dig, säger Jonna och reser sig upp.
När de kommer upp på rummet, tar hon tar honom i handen och går mot sovrummet. Med en suck följer han lydigt efter. Han tittar på henne medan hon tar av sig bikinin. Han förvånas varje gång över hur läcker kropp hon har.
- Har du inte tagit av dig badbyxorna än, suckar Jonna. Kom igen nu.
Hon går fram till honom och drar ner badbyxorna. Hon tar honom i munnen och suger honom hårt. Hon runkar honom medan tungan smeker längs skaftet.
- Du vet hur man suger kuk, suckar Jörgen och njuter.
När han närmar sig utlösningen, avbryter hon avsugningen. Hon sätter sig på sängen och särar på benen. Något mer behöver hon inte säga. Han ställer sig på knä mellan hennes ben och slickar henne. Hon smeker en hand i hans nacke och pressar munnen mot sig. Hon säger ingenting men tänker desto mer. Du är min, tänker hon. Jag kommer aldrig att släppa dig.

Hon lägger sig ner på rygg och njuter av hans underbara tunga som slickar hennes inre. Hon lyfter på höften för att komma närmare tungan. Då avbryter han smekningarna och lägger sig mellan hennes ben. I en enda stöt tränger han sig in till botten.
- Åhhh, vad härligt, stönar Jonna.
Jörgen känner sig otroligt kåt. Han känner ett begär efter henne som han inte känt förut. Han stöter in sin kuk med kraft. Jonna stönar högt varje gång han tränger in. Han känner att han närmar sig en utlösning. Trots ihärdiga försök, kan han inte hålla sig. Han trycker in kuken och sprutar in sin säd i hennes våta grotta. Jonna kommer strax efter. Hon lyfter sig mot honom och skriker ut sin njutning då hon känner hur han sprutar in i hennes heta innandöme. Han ligger kvar över henne. Det har hon lärt honom. Han känner hur hon kramar hans kuk med sina våta blygdläppar. Han kysser henne ömt medan handen smeker hennes bröst. När kuken än en gång står styv, börjar han stöta in i hennes våta källa.

Jonna njuter av hans kuk. Ju mer hon knullar med honom, desto mer vill hon ha honom. Det gäller bara att inte visa det för öppet. Jörgen knullar henne hårt. Han stöter in med kraft. Jonna spärrar upp sina ögon då han drar sig ur och lägger sig bredvid henne. Han vänder henne runt så hon ligger med ryggen mot honom. Han lyfter på hennes ben och tränger sig in. Med hårda stötar sätter han hennes underliv i brand. Hon älskar att bli knullad bakifrån. Han kommer djupare in i henne då. På nytt drar han sig ur.
- Kommer du ihåg då vi älskade på stranden, viskar Jörgen.
- Jag kommer ihåg, svarar Jonna och ler.
Hon putar ut med stjärten och gör sig beredd att ta emot honom. Han sätter ollonet mot stjärthålet och trycker in kuken.
- Aaaaahaaa, stönar Jonna. Ta det lugnt.

Jörgen lyssnar inte. Han knullar hennes stjärt med hårda stötar. Jonna känner hur åtrån kommer över henne. Hon kramar hårt med stjärtmuskeln runt hans kuk. Jörgen njuter som aldrig förr. Han smeker handen över hennes mage, ner mellan hennes ben. Han hittar hennes klitoris och smeker den känsliga knappen. Det blir för mycket för Jonna som kommer i en kraftig orgasm. Han tränger sig in i hennes trånga hål, om och om igen och arbetar sig fram till målet. När kuken sväller ytterligare, trycker han in den i botten och sprutar stråle efter stråle, in i hennes trånga kanal. Medan orgasmen rusar fram i hennes underliv, kramar hon hårt runt hans kuk. Han ligger kvar och njuter av efterdyningarna. Han drar sig ur och drar ner henne på rygg. Han kysser henne ömt medan fingrarna smeker hennes bröstvårtor.
- Du gillar att ta mig i stjärten, säger Jonna och ler.
- Jag gillar hela dig, svarar Jörgen sanningsenligt. Det är inte bra. Du har blivit ett gift i min kropp.
- Ett mycket angenämt gift, i så fall, säger Jonna och skrattar.
- Ja, tyvärr, suckar Jörgen och sätter sig upp. Kom nu, så duschar vi.

Medan de tvättar varandras kroppar, känner Jörgen att han är kåt igen. Han kan inte få nog av denna vackra varelse. Han smeker handen mellan hennes ben och viskar vädjande:
- Kan vi inte älska en gång till?
Jonna tittar leende på honom.
- En gång till, säger hon. Har du inte fått nog?
- Jag kan inte få nog av dig, svarar Jörgen sanningsenligt.
- En gång till, men på ett villkor, säger Jonna ler.
- Vad då, frågar Jörgen ivrigt.
- I fortsättningen säger du aldrig nej till mig, säger Jonna. När jag vill, så ställer du upp, utan att protestera.
- Ja, ja, säger Jörgen som är kåt och vill släcka sin törst.
- Då måste du slicka mig först, säger Jonna och särar på benen.

Jörgen ställer sig på knä och kysser sig upp mellan hennes ben. När tungan glider in i hennes våta grotta, griper Jonna tag i hans hår och pressar sig mot hans mun. Hon tittar ner på Jörgen och njuter av den makt som hon faktiskt har fått över honom. Han får slickar henne länge innan hon är nöjd. Då vänder hon sig om och lutar sig mot väggen. Lätt framåtböjd och med särade ben, tittar hon förföriskt över axeln på honom.
- Kom då, din bock, viskar hon. Knulla mig.
När han tränger sig in i hennes kärleksgrotta, vet han att han har sålt sig till henne, men det struntar han i just då. Nu njuter han bara av att få knulla henne en gång till.

När de kommer ner till badstranden igen, ligger Lisa och Lena på filten och solar. Ingen tänker på att boken som Jörgen skulle hämta, fortfarande ligger kvar på rummet. Jonna lägger sig bredvid Lisa och smeker diskret hennes lår. Lisa tittar frågande på henne och Jonna blinkar med ögat. De brister båda ut i skratt då de förstår varandra så väl. Jonnas hand ligger kvar på hennes lår. Fingrarna smeker försiktigt fram och tillbaka. Innan Jonna lägger sig ner för att sola, smeker hon snabbt handen mellan Lisas ben.
- I kväll ska jag och Lisa ut, säger Jonna.
- Jasså, säger Lena. Vart ska ni gå?
- Vi ska ut och ha roligt, svarar Jonna. Vi ska ut på jakt.
- Tänk er för innan ni gör något ni får ångra, säger Lena.

När eftermiddagen kommer är det dags för den dagliga promenaden för Lena och sovstunden för Jörgen. Med den här gången blir det annorlunda. När Lena har gått, kliver Jörgen upp och följer efter. Han känner på sig att något inte är som det ska. Han förstår inte varför hon nödvändigtvis ska ta en promenad varje dag. Han skyndar ner för trappen för att se vart hon har tagit vägen. Han hinner se en skymt av henne innan han når det sista trappsteget. Det knyter sig i magen på honom när han ser att hon går in i ett rum. Han vet med säkerhet vem som väntar på henne där inne. Medan han står och väntar, känner han ingen bitterhet. Nu behöver han inte skämmas för att han älskar med Jonna, resonerar han. Det tar 45 minuter innan Lena lämnar rummet. Jörgen väntar ytterligare 5 minuter för att vara säker på sin sak. När Pedro kommer ut från rummet, tar Jörgen hissen upp till deras våning.

- Jag trodde du sov, säger Lena när han kommer in.
- Nej, jag ångrade mig och tänkte ta en promenad tillsammans med dig, men jag hittade dig inte.
- Vi måste ha gått om varandra, säger Lena. Nu måste jag ta en dusch.
- Då kommer jag med dig, säger Jörgen, för det behöver jag också.
När han kommer in i duschen står Lena och väntar på honom. Hon vet att han vill älska och det tänker hon inte neka honom, även om hon för tillfället är mätt. Hon kysser honom med all sin kärlek medan handen smeker hans kuk. Hon ställer sig på knä och tar honom i munnen. Med långa tag suger hon honom hård. Jörgen smeker en hand genom hennes hår. Han njuter av hennes fantastiska mun. Hon ställer sig upp och vänder honom ryggen. Hon böjer sig fram, redo att ta emot honom. Precis innan han ska tränga sig in, kommer han ihåg vilken stor kuk Pedro har. Tänk om hon inte känner av mig, tänker han och tvekar. Lena känner av hans tvekan. Hon tar tag i kuken och leder honom rätt.

När han sakta glider in i henne, känner han hur hon kramar runt hans stake. Känslan är enorm. Han andas ut och börjar stöta in i hennes varma, heta källa. Med kraftfulla tag knullar han henne. Han stöter in sin kuk med kraft och njuter av att känna att han fyller ut henne. Det tar inte lång stund innan han känner ilningarna. Han trycker sig in till botten och sprutar in sin säd. I stråle efter stråle, tömmer han sig i sin älskades sköte. Han lutar sig över hennes rygg och kysser henne i nacken. När han drar sig ur, vänder hon sig om och kysser honom.
- Jag älskar dig, viskar hon och kramar om honom.
När hon ska dra sig tillbaka, håller han henne kvar i sin famn.
- Lova mig en sak, viskar han i hennes öra.
- Vad som helst, älskling, viskar hon till svar.
Jörgen står tyst en kort ögonblick innan han säger.
- Lova mig, att du säger till mig om jag inte är tillräckligt bra.

Först förstår hon inte vad han menar. När hon äntligen förstår, blir hon chockad. Nu känner hon den spänning som han brukar ha tidigare, innan de gifte sig.
- Åh älskling, viskar Lena. Jag har verkligen ingenting att klaga på. Du ger mig allt vad jag vill ha och mer därtill. Du får inte tro något annat.
- Jag älskar dig, Lena, viskar han i hennes öra.
- Jag  älskar dig också, svarar Lena.
De kysser varandra med all den kärlek de känner för varandra.

På kvällen sitter de tillsammans och äter middag, innan Jonna och Lisa ska gå ut på egen hand. De sitter kvar till dess musiken startar upp.
- Ska ni vara här ikväll, frågar Jonna.
- Ja, det blir nog så, svarar Lena. Vi stannar och dansar en stund. Ni ska vara hemma senast klockan 12, mina damer.
- Mamma, protester Jonna. Varför så tidigt?
- Det är inte tidigt, svarar Lena. Jag vill inte ha er ute efter midnatt.
- Det är lugnt, svarar Lisa. Vi är hemma vid midnatt.
- Det är bra, säger Lena och ler. Jag litar på att ni håller ord.
- Ja, ja, säger Jonna. Innan vi går, vill jag dansa med Jörgen.
- Det ska bli mig ett nöje, min sköna, svarar Jörgen och kliver upp.

När Jonna och Lisa har gått, bjuder Jörgen upp Lena till en dans. De dansar ett antal danser innan de sätter sig ner och beställer in en drink. Pedro kommer fram till bordet.
- Är allt till belåtenhet, frågar han.
- Jajamän, svarar Jörgen. Det är perfekt.
- Kanske jag får dansa med din fru, frågar Pedro.
- Det får du fråga henne om, svarar Jörgen. Hon har en egen vilja.
- Naturligtvis vill jag dansa med dig, säger Lena och ställer sig upp.
Hon tar hans hand och går upp på dansgolvet. Pedro drar in henne i sin famn och dansar. Han smeker diskret en hand över hennes stjärt.
- Jag vill träffa dig igen, viskar Pedro.
- Nej, jag kan inte träffa dig, svarar Lena. Det är inte rätt.
- När kan du komma, frågar Pedro och kysser henne på halsen.
- Jag vet inte, svarar Lena och ryser i hela kroppen av hans kyssar.

Resten av dansen smeker han henne diskret och placerar små kyssar på hennes hals. Innan dansen är slut har han lyckats tända hennes låga.
- Får jag kanske bjuda på en speciell drink, frågar Pedro när de har återvänt till bordet.
- Ja visst får du det, svarar Jörgen.
- Ett ögonblick då, säger Pedro och försvinner in i köket.
- Det här är en mycket lokal drink, säger Pedro när han kommer tillbaka. Jag tror ni ska tycka om den.
Jörgen och Lena skålar med Pedro som inte kan dricka då han är i tjänst.
- Du har rätt, säger Jörgen. Det var gott.
- Den är faktiskt riktigt läskande, säger Lena.
- Då kanske jag kan komma tillbaka för en dans lite senare, frågar Pedro.
- Det ser jag fram emot, svarar Lena.

Det tar inte lång tid innan Pedro återvänder för en dans. På nytt smeker han henne medan han dansar. Lena känner vällusten komma över henne. När första dansen är över, kysser han henne. Lena svarar på kyssen och protesterar inte när han går lite åt sidan för att kunna kyssa henne mera. Han smeker en hand under klänningen. Handen lägger sig över hennes stjärt och kramar ömt.
- Kom till mig i natt, viskar Pedro.
- Nej, natten tillbringar jag med min man, svarar Lena.
Han smeker handen över hennes lår. Lena stönar i munnen på honom då han kysser henne igen. När dansen börjar igen, är Lena ordentligt kåt.
- När kan vi träffas, frågar Pedro igen.
- Jag vet inte, svarar Lena.
- Kom till mitt rum, vädjar Pedro.
- Vi får se, svarar Lena. Jag kan inte lova någonting.
När dansen är slut, följer han henne till bordet och tackar för dansen. Sedan går han därifrån.

Strax därefter går Lena och Jörgen upp till lägenheten. De tar av sig kläderna och lägger sig på sängen. De kysser och smeker varandra en lång stund. Det är ingen hets i deras smekningar. När Jörgen börjar känna sig riktigt kåt, öppnas dörren till lägenheten och Jonna och Lisa kommer hem.
- Får vi komma in, ropar Jonna från allrummet.
- Javisst, svarar Lena och drar täcket över sig.
- Nej, ropar Jörgen och drar täcket över sig.
Jonna och Lisa kommer in. De lägger sig mellan Lena och Jörgen.
- Herregud, jag tror inte det är sant, suckar Jörgen.

Medan Jonna berättar om killarna de har träffat, för sin mor, smyger Lisa sin hand under Jörgens täcke. Hon smeker kuken med mycket försiktiga rörelser. Jörgen ligger blick stilla av chock. Han vågar inte göra någonting av rädsla att Lena ska märka någonting. Lisa runkar honom sakta medan Jonna berättar om deras upplevelser. När Jörgen är på väg att få utlösningen, smyger han ner handen och tar bort Lisas hand. I samma ögonblick får han en snilleblixt. Han smyger handen under Lisas kjol. Mycket försiktigt lirkar han in ett finger under trosan och drar neråt. När trosan är tillräckligt långt nere, tar han bort handen och sätter dit kuken. Med mycket långsamma rörelser glider han in i henne. När hela kuken är inne, stannar han upp. Med kärleksstaven djupt inne i Lisas varma grotta ligger han och lyssnar på Jonna. Han känner hur hon kramar hans kuk med sina blygdläppar. Då händer det han inte trodde skulle hända. Han får utlösning. Om och om igen, pumpar kuken ut sin säd, in i hennes varma sköte.

Trots att han inte har rört sig så får han utlösning. Känslan är enorm. Han ligger kvar med kuken djup inne i hennes varma, våta kärleksgrotta. Det är det mest fantastiska han har upplevt. Känslan när han får utlösning går inte att beskriva. Han låtsas flytta sig en bit och trycker in den djupare i henne. Han hör ett litet ljud från Lisa samtidigt som hon kramar hans kuk med sina blygdläppar. Jörgen förstår direkt vad som händer. Hon får en orgasm. Han drar sig sakta ut och lägger sig en bit ifrån henne. Han smeker hennes stjärt med handen som ett tack för en fantastisk upplevelse. Han kliver upp ur sängen och tar morgonrocken på sig.
- Ni blir ju aldrig klar, så det är lika bra att jag går på toaletten, säger Jörgen.
Han kastar en snabb blick på Lisa och får ett leende tillbaka, innan han lämnar sovrummet med en suck. Aldrig ska han glömma den här stunden med Lisa.

Dagen efter, när de packar ihop sina saker efter en dag på stranden, känner sig Jörgen orolig i magen. Han vet att nu är det dags för eftermiddagssömnen. Det innebär också Lenas promenad till rum 345. När de går tillsammans mot hotellet, lägger Jörgen sin arm runt Lenas axlar. Lena lägger sin arm runt hans midja. De går tätt tillsammans mot hotellet.
- Nä, vad gulligt att ni håller om varandra så där, säger Jonna.
- Tycker du, säger Lena och ler.
- Nix, det gör hon inte, säger Jörgen. Hon är spydig, helt enkelt.
- Nej, det är jag inte, säger Jonna. Jag menar det verkligen. Tittar er omkring. Hur många föräldrar ser ni hålla om varandra så där? Det lyser kärlek omkring er. Det är underbart.
- Det beror på att vi är förälskade, säger Lena. Eller hur, älskade?
- Vansinnigt förälskade, svarar Jörgen och ler.
- Det är det jag menar, säger Jonna. Det syns att ni verkligen är förälskade. Jag hoppas att jag blir så förälskad någon gång.

När de kommer upp på rummet är det dags för en dusch. Först in är Lena. När hon är klar, går Jörgen in i duschen. Hans humör har dämpats något. Han kan inte döma Lena för något. Han är själv otrogen. Dessutom med hennes dotter. Det måste bli ett slut på det, tänker han. Han räknar med att när han kommer ut, så har Lena redan gått.  Han blir därför förvånad när han ser att hon sitter i soffan, när han kommer ut.
- Kan vi inte gå ut tillsammans, säger Lena.
- Vill du det, säger Jörgen glatt. Vänta, jag ska bara ta på mig lite kläder.
När Lena ser hans glädje över att få gå ut tillsammans, drabbas hon skuldkänslor.
- Va fan håller jag på med, viskar hon till sig själv.
När Jörgen kommer tillbaka, knackar han på dörren till Jonna och Lisas sovrum och öppnar den.
- Jag och Lena går ut på en promenad, säger han glatt. Vi kanske kommer tillbaka.
- Lova inte för mycket nu, ropar Jonna tillbaka och ger honom en slängkyss.

Hand i hand går du ut på sin promenad. De stannar till vid stånden och tittar in i olika affärer. Vid ett stånd köper Jörgen ett vacker smycket som hänger i en läderrem. Han hänger smycket runt Lenas hals och kysser henne.  
- Ett vackert smycke till en vacker kvinna, säger Jörgen  och kysser henne igen.
- Åh tack, älskling, säger Lena. Det är så vackert.
Hon känner sig rörd över hans ömhetsbetygelse. När de efter en timme är på väg tillbaka, går de längs stranden. Vågorna slår in mot stranden och sköljer över deras fötter. Jörgen stannar upp och tittar sig omkring. Han vänder sig mot Lena och säger.
- Nu ska vi göra något som vi alltid kommer att minnas med välbehag.
- Vad kan det vara, frågar Lena.
Jörgen ställer sig på huk framför Lena och smeker händerna över hennes lår. Lena vänder sig omkring för att se om någon ser dem.
- Kan vi inte vänta tills vi är i lägenheten, frågar Lena då han drar av henne trosorna.
- Det är det här som är tjusningen, svarar Jörgen och ställer sig upp.

Han går en bit längre ner mot vattnet och sätter sig ner. Han drar ner Lena bredvid sig och kysser henne ömt. Samtidigt lägger han omkull henne. Lena svarar på kyssen med all den kärlek hon känner för honom. När den första vågen sköljer in under hennes klänning, tjuter hon till.
- Jörgen, vad sysslar vi med, tjuter hon av glädje.
- Vi upplever något alldeles fantastiskt, svarar Jörgen. Jag lovar.
När han kysser henne igen, protesterar hon inte när andra vågen sköljer in mellan hennes ben. Han smeker handen upp längs hennes lår. Lena särar på benen ytterligare för att ge honom plats. Han hittar hennes känsliga klitoris och smeker försiktigt med fingrarna. När två fingrar sakta glider in i hennes våta sköte, lyfter hon på höften för att komma honom till mötes. Hon söker med handen för att smeka honom men kommer inte åt. När Lena stönar i hans mun, stannar han upp för ett ögonblick. Ingen av dem säger någonting medan han lossar på bältet och drar ner byxorna till knäskålarna. Han tar sig inte tid till att ta av sig byxorna.

Han lägger sig försiktigt mellan hennes ben och glider sakta in. Samtidigt kommer det en våg som ger honom en extra skjuts. Det är som att surfa in på en våg, in i hennes våta men samtidigt heta innandöme. Han glider sakta fram och tillbaka i lugn takt. Deras läppar möts i en hetsig kyss. Hon lyfter sig mot honom och stönar ut sin njutning..
- Hårdare, älskling, viskar hon. Jaaaa, just så. Såååå hääääärrrligt.
Hennes viskande ord hetsar honom. Han ökar taken och stöter hårdare in i hennes heta grotta. Ingen av dem reagerar längre på vågen som med jämna mellanrum sköljer in över dem. Jörgen känner att han närmar sig. Han knullar henne hårt. De kysser varandra hungrigt. Nu bryr de sig inte om det kommer någon och ser dem. Nu existerar bara de två och deras gemensamma lust. När orgasmen kommer för Lena, så kommer den med en svepande åtrå, som rider på den våg som sköljer över dem. För Jörgen är den betydligt hetsigare. Han trycker sig in när pungen drar ihop sig och slungar ut sin säd genom kuken. Om och om igen, pulserar kuken ut sin säd, långt in i hennes heta källa. Strax efter kommer det en våg och sköljer hennes sköte rent.
- Det är första gången som jag älskar och duschar samtidigt, utomhus, skrattar Lena.
- Praktiskt, eller hur, säger Jörgen och faller in i hennes skratt.

När de närmar sig hotellet, stannar Lena upp.
- Jag kan inte gå in så här, säger hon. Titta så jag ser ut! Smutsig klänning, smutsigt hår och skitig i ansiktet. Folk kommer att tro att vi har rullat oss i lera.
- Har vi inte det då, frågar Jörgen och tar upp något ur fickan för att torka hennes ansikte.
- Det är mina trosor, fnissar Lena och sliter dem till sig.
- Vill du hellre använda mina kalsonger, frågar Jörgen.
- Kom nu, säger Lena, innan du får för dig att älska på bardisken.
- Vilken bra idé, säger Jörgen. Kan vi prova det ikväll, älskling?
Det enda svar han får är klafsandet från Lenas skor då hon går genom entrén. Hon lyfter huvudet högt och siktar in blicken mot hissarna, så hon slipper se någon i ögonen. Jörgen kommer klafsandes strax efter, fast hans blick vilar på hennes sexiga stjärt.

När de kommer in i lägenheten, möter Jonna dem i hallen.
- Hej ma…..vad har ni gjort, utbrister Jonna.
- Morötter, gumman, svarar Lena  medan hon kämpar med klänningen.
Jonna stirrar på sin mor och sedan på Jörgen.
- Ni har väl inte…. börjar Jonna.
- Japp, svarar Jörgen. På stranden, medan vågorna sköljde över oss.
- Mamma, har ni knullat på stranden, ropar Jonna ut i hänförelse.
- Så kan man uttrycka det, svarar Lena. Men kan du gå ut på altan och skrika lite högre, så ingen missar vad vi har gjort.
- Så jävla romantiskt, säger Jonna. Jörgen, jag är impad.
- Det är jag också, svarar Jörgen.

Lena skrattar för sig själv när hon står i duschen och tvättar sig. Jörgen har rätt, tänker hon. Det här är något vi kommer att minnas och skratta åt för all framtid. Hon stannar upp och tänker på det som just har hänt. Hon känner en värme i kroppen då hon tänker på Jörgen. Just i detta ögonblick tar hon sitt beslut. Nu är det slut med att träffa Pedro. Han är en otrolig älskare, tänker hon, men han är miltals ifrån den kärlek hon känner för Jörgen. Nu när hon har tagit sitt beslut, känner hon en lättnad i sitt bröst. Hon sjunger i duschen medan hon tvättar sig klart. Hon tar på sig morgonrocken och går ut från badrummet. Hon möter Jörgen i dörröppningen. Han öppnar hennes morgonrock och smeker med blicken över hennes kropp.   
- Wow, säger Jörgen. Jag är hungrig igen.
- Det är alltid serverat för dig, älskling, svarar Lena och kysser honom.

Under de dagar som är kvar, lever Lena upp till sitt beslut. Hon träffar inte Pedro igen. Det är som om han känner det på sig, för han försöket inte övertala henne. Lena och Jörgen är tillsammans dygnet runt. De sover, äter och älskar tillsammans. En som också märker av skillnaden är Jonna. Hon får ingen chans att komma åt Jörgen, men hon känner ingen irritation över det. Hon ser hur deras kärlek formligen bär dem fram och hon är glad för deras skull

Fredagen i andra veckan är det dags för hemfärd. Dagen består i att bära tunga väskor, stå i kö och vänta på förseningar. Till slut sitter de på planet till Sverige. Hela dagen har gått så de är alla trötta. De har släckt ner lamporna över deras stolar och sitter mer eller mindre och sover. Jörgen sitter och tittar mot toaletten. Han har länge varit nödig men har in i det sista hoppats på att kön ska ta slut. Nu måste han gå, trots att kön är lika lång som för en halvtimme sedan. När han reser sig upp, passar Lisa på att sätta sig bredvid Lena, som sitter med slutna ögon. Hon studerar hennes vackra ansikte och hennes sexiga kropp. Hon lägger sin hand på Lenas lår och smeker handen upp mellan benen, innan hon hinner reagera. När Lena vaknar till, ligger handen mellan hennes ben och smeker.
- Vad gör du, frågar Lena irriterat.
- Vad det skönt att knulla med Pedro, frågar Lisa. I rum nummer 345, menar jag.

Lena stirrar på Lisa i chock. Hon försöker säga någonting men inga ord kommer ur hennes mun.
- Det är ingen fara, viskar Lisa. Det är bara jag som vet och jag säger ingenting.
Under tiden hon pratar, smeker hon Lena. Hon kramar ömt över hennes sköte. Ett finger glider fram och tillbaka och pressar in trosan mellan blygdläpparna.
- Jag älskar Jörgen, lyckas Lena krysta fram.
- Naturligtvis gör du det, svarar Lisa. Det är det ingen som tvivlar på. Det gör väl ingenting att man roar sig vid sidan om. Vad var det som gjorde att du valde Pedro? Är han bra älskare? Har han stor kuk?
Lisa ser på Lenas ögon när hon reagerar.
- Ah, han har stor kuk, konstaterar Lisa. Då förstår jag att du blev kåt på honom.
- Snälla Lisa, börja Lena men blir avbruten.
- Du behöver inte oroa dig, säger Lisa. Jag kommer inte att säga någonting. Jag har alltid beundrat dig. Du är snygg och har en sexig kropp. Har du älskat med en kvinna någon gång?
- Va? nej, det har …nej, stammar Lena.
- Ingen fara, säger Lisa. Jag ska lära dig.

Lisa lutar sig ut i gången och ser att Jörgen inte har kommit fram till toaletten än. Han står och pratar med en man som står framför honom i kön. Hon vänder sig mot Lena igen. Hon lägger tillbaka handen över hennes lår. Den här gången håller Lena ihop benen. Lisa tittar på henne med oskyldiga ögon och viskar.
- Jag får inte plats med handen.
Lena tittar på henne med frågande min. Lisa tittar tillbaka i hennes ögon. Sakta men säkert särar Lena på benen. Lisa smeker handen mellan hennes ben och kramar ömt.
- Lite till, viskar Lisa och Lena lyder.
Hon särar ytterligare på benen och känner hur Lisa drar trosan åt sidan. Med erfarna fingrar smeker hon hennes blygdläppar. Fingertopparna smeker längs blygdläpparna som svullnar och särar på sig. Två fingrar glider in i henne och smeker försiktigt fram och tillbaka. Lena känner mot sin vilja att hon blir kåt.

- Jag längtar till dess jag får smeka dina bröst, viskar Lisa. Jag har alltid beundrat dina bröst.
Fingrarna ökar takten medan ett tredje finger hittar klitoris. En våg av åtrå sköljer genom Lenas kropp. Utan att veta om det har hon särat ytterligare på benen. Hon har aldrig blivit smek så skönt med fingrar förut. Hon känner att hon närmar sig orgasm.
- Snälla inte nu, viskar Lena som inte vill ha en orgasm där hon sitter.
- Varför inte det, frågar Lisa. Du är redan sjöblöt.
Lena rodnar när hon hör Lisas ord. Det är sant. Hennes safter rinner riktligt ur henne.
- Jag skulle vilja smaka på dig, men det passar sig väl inte, viskar Lisa.

Lena bryr sig inte om att svara. Lisa smeker en hand i hennes hår och griper tag i det. Hon vrider Lenas ansikte mot sig och kysser henne. Samtidigt smeker hon hårt över den känsliga knappen och trycker in fingrarna med kraft. Orgasmen kommer med våldsam kraft. I våg efter våg, sköljer orgasmen genom hennes underliv. Lena kysser henne intensivt medan orgasmen varar. Lisa har släppt taget om hennes hår men Lena fortsätter att kyssa henne. Lisa tar bort fingret från klitoris men fortsätter att smeka hennes inre väggar.
- Var det skönt, frågar Lisa viskandes.
- Ja….det var…skönt, viskar Lena tillbaka.

På nytt vänder sig Lisa ut i gången och ser att det är Jörgen som står på tur. Lisa, som tagit bort sin hand, böjer sig fram och kysser Lena på halsen. Hon slickar med tungspetsen över hennes hals.
- Vi ska snart träffas, viskar Lisa. Du ringer mig inom några dagar, eller hur?
- Ja, jag ringer, viskar Lena som inser att hon har inget val om inte hon ska skvallra.
Nu får hon betala priset för sin otrohet.
- Kyss mig, viskar Lisa.
Lena vänder sig mot henne och kysser henne. Kyssen är öm och försiktigt. Det blir Lisa som bryter kyssen och flyttar tillbaka till sin plats. Lena känner en saknad efter hennes läppar. Hon lutar sig mot väggen och låtsas sova när Jörgen kommer tillbaka. På så vis slipper hon se honom i ögonen.

Livet återgår till vardagen när de kommer hem, med ett undantag. Lena och Jörgen är som två förälskade ungdomar. De älskar med varandra så ofta de kommer åt. Jonna hinner komma emellan, när Lena jobbar natt. De har varit hemma i två veckor när de en fredag ska äta extra gott. De passar på eftersom Lena ska arbetar både lördag och söndag natt.  Den här gången ska Jonna och Lisa äta tillsammans med dem. Sedan ska de se på fotografier och minnas deras resa till Creta. Vid sextiden på kvällen är de samlade. Jörgen står på altan och grillar fläskfilé medan Lena är i köket för att ordnar resten av maten. Jonna sitter på altan och pratar med Jörgen medan Lisa går in till Lena i köket. Hon stannar upp och tittar på Lena som står vid köksbänken. Hon beundrar hennes härliga kropp. Hon går fram till Lena och ställer sig bredvid henne.   
- Du är en stygg flicka, viskar Lisa. Du håller inte ord.

Samtidigt smeker hon handen under Lenas kjol.. Med känsliga fingrar smeker Lisa hennes lår.
- Va..vad menar du, svarar Lena.
- Du lovade att ringa mig, viskar Lisa till svar och lägger handen mellan hennes ben.
- Jag har haft så mycket att göra, svarar Lena. Jag har helt enkelt inte haft tid.
Lisa fortsätter att smeka henne.
- Snälla Lisa, ta bort handen nu, vädjar Lena. Jörgen och Jonna är ju här.
- Vi har en hemlighet tillsammans, säger Lisa. Jag trodde du skulle hålla ord.
- Det ska jag också, svarar Lena. Så fort som jag får tid.
Lisa smeker ett finger under troskanten.
- Jag lovar att ringa dig, upprepar Lena med darr på rösten.
- Visa mig att du menar allvar, säger Lisa medan fingret hittar klitoris.
- Hur då, frågar Lena som känner åtrån stiga i hennes kropp.
- Kyss mig, säger Lisa.
Lena kysser henne försiktigt. Kyssen blir allt intensivare precis som Lisas smekningar över klitoris. När Lisa äntligen  bryter smekningarna och kyssen, är Lena väldigt nära en orgasm
- Glöm inte vad du har lovat, viskar Lisa och lämnar köket.
Lena suckar och andas ut. Så nära en orgasm har hon aldrig varit utan att få någon.
- Hon vet hur man smeker en kvinna, viskar Lena till sig själv.

Under kvällen sitter de runt bordet i vardagsrummet och tittar på bilder från semestern. Eftersom bordet är lågt, har de dragit ut bordet från soffan och sitter på knä på golvet. Lisa ser till att hamna bredvid Lena. Jonna och Jörgen sitter på andra sidan. De har knappt satt sig tillrätta förrän Lena känner Lisas hand på sitt lår. Handen ligger still men fingrarna smeker försiktigt. När de böjer sig fram för att studera ett kort lite närmare, smeker Lisa handen upp mellan Lenas ben. Det är trångt om utrymme men Lisa pressar ner handen med milt våld. Lena särar automatiskt på benen. De sitter länge och tittar på korten medan de delar minnena från resan. Under hela tiden ligger Lisas hand mellan Lenas lår och smeker.
- Få se nu, säger Lena och tittar på Jörgen. Tog du inte några kort med mobilen.
- Ja, det gjorde jag ju, svarar Jörgen och reser sig för att hämta mobilen.

Det tar en stund innan han kommer tillbaka. Han räcker mobilen till Lena.
- Titta på dem du, säger han. Jag har redan sett dem.
Jonna tittar spänt på Jörgen. Hon kommer ihåg från förra resan då han tagit kort av Lena tillsammans med Pedro. Vad händer när hon får se dem, tänker hon. När de har sett på korten i mobilen, inser Jonna att han har raderat dem. Hon tittar undrande på Jörgen som inte visar med en min vad han tänker. Jonna säger ingenting. Det lönar sig inte att du har tagit bort dem, tänker Jonna. Jag har bilderna i min mobil. Kvällen går fort och det är dags att gå i säng. Lisa ligger över och sover tillsammans med Jonna, som får uppleva ett himmelskt äventyr i sängen. När Jonna somnar, alldeles utmattad, ligger hon tätt mot Lisas kropp. Lisa ligger still och låter henne somna.  

Jörgen får uppleva samma sak som Jonna. Lena är rysligt kåt på grund av alla smekningar som hon blev utsatt för av Lisa. Det tar hon ut av Jörgen som får göra rätt för sig. När han lägger sig tillrätta, inser han att resan utomlands har förändrat Lenas beteende vad gäller det sexuella. Det har blivit mycket bättre. Det är mitt i natten när Lisa smyger in i Jörgen och Lenas sovrum.. Hon drar försiktigt av Lena täcket. Hon ler då hon ser att Lena sover naken. Lisa står en stund och beundrar hennes kropp. Lena ligger på sidan, vänd mot Jörgen. Hon ställer sig på huk och smeker försiktigt Lenas stjärt. Ett finger följer stjärtskåran ner till det lilla hålet. När Lena visar tecken på att vakna, drar Lisa ner henne på rygg. När Lena öppnar ögonen, ser hon en leende Lisa, som smeker med handen över hennes bröst. Lena vänder förskräckt på huvudet mot Jörgen och konstaterar att han sover djupt.
    
- Nej, viskar Lena förskräckt när Lisa böjer sin ner och suger in en bröstvårta i munnen.
Hon suger hårt på vårtan. En smärta blandad med vällust sprider sig ner mellan Lenas ben. Lisa smeker en hand ner över magen. När handen närmar sig Lenas sköte, stannar den upp. Lisa suger hårdare på vårtan. Nu dominerar smärtan mer än vällusten. När Lena särar på benen, smeker Lisa med tungan över vårtan och lindrar smärtan. Hon lämnar bröstvårtan och slickar sig över till nästa bröstvårta. När hon suger in vårtan, glider handen ner mellan Lenas ben. Fingrarna smeker blygdläpparna försiktigt medan tungan smeker bröstvårtan. Två fingrar glider in i den heta värmen. Lena håller tillbaka ett stön då fingrarna smeker hennes inre väggar. På nytt flyttar Lisa sin mun. Hon slickar med tungan mellan brösten och upp längs halsen. Hon slickar sig fram till hennes öra och suger in örsnibben i munnen.

Lena blir allt mer kåt. Hon njuter av smekningarna som Lisa utsätter henne för. Tungan fortsätter över hennes kind och fram till läpparna. Hon slickar längs läpparna tills Lena särar på dem. Då glider tungan ner i munnen. När Lena suger försiktigt på hennes tunga glider ett tredje finger in i hennes heta grotta. Fingrarna dansar fram och tillbaka medan kyssen blir allt mer intensiv. Lisa stannar upp med handen. Hon drar ut fingrarna och sätter ihop 4 fingrar. Hon pressar fingrarna mot hennes våta öppning. Lena känner att det pressar på och spänner sig. Lisa ökar trycket på handen. Hon suger in Lenas tunga i munnen och trycker till med full kraft. Samtliga fingrar tränger sig in till botten. Lena stönar till i Lisas mun men ljudet hörs inte ut. Fingrarna glider fram och tillbaka medan kyssen varar. För varje gång som fingrarna glider in, smeker hon med tummen över klitoris. Lisas kyss är het och intensiv. Lena vrider på huvudet men Lisa följer efter. När hon ökar takten på fingrarna samtidigt som tummen ökar trycket på den känsliga knappen, kommer Lena i en våldsam orgasm. Hon pressar sig mot fingrarna och kämpar för att inte skrika ut sin njutning när orgasmen stormar fram.

Lisa drar ut fingrarna medan orgasmen ännu inte upphört. Hon dyker ner mellan hennes ben och slickar girigt i sig av hennes safter. Tungan virvlar omkring inne i hennes innersta. Orgasmen har bedarrat men vällusten sveper genom Lenas kropp. Hon särar ytterligare på benen och njuter av en tunga som ger henne underbara vibrationer i hela kroppen.
- Gud, vilken tunga hon har, viskar hon tyst för sig själv.
Lena tittar snabbt på Jörgen och konstaterar att han sover djupt. Hon smeker handen genom Lisas hår och pressar sig mot hennes mun. Hon kommer på sig med att vilja ligga så här under en mycket långt tid. Lisa kryper upp mellan hennes ben och lägger sig över hennes kropp. Hon pressar sitt underliv mot Lenas medan hon kysser henne ömt.
- Du smakar underbart, viskar Lisa. Dig vill jag smaka på ofta. Nu är det din tur.

Lena tittar förvånad på henne då hon sätter sig upp på hennes mage. Hon hasar sig fram över hennes bröst och grenslar hennes ansikte. Med ett leende på läpparna sänker hon sig mot Lenas mun. Lena, som aldrig tidigare har älskat med en annan kvinna, slickar försiktigt mellan hennes blygdläppar. Hon känner hur tungan glider in i Lisas heta, våta grotta. Lena slickar ivrigt i sig av hennes safter som rinner ur henne. Hon är väl inte skicklig men henne entusiasm överglänser hennes ovana. Lisa blir kåt bara av att ha Lena mellan sina ben. Hon har länge önskat att få älska med Lena, men det har aldrig passat. Dessutom vill hon inte såra Jonna. Nu, då Jonna utnyttjar Jörgen, tvekar hon inte då hon får chansen. Hon skulle aldrig berätta för Jörgen att hon sett Lena tillsammans med Pedro. Men det tänker hon inte berätta för Lena.

Lisa smeker en hand bakom hennes huvud och pressar sig mot munnen då orgasmen närmar sig. Hon blundar och håller tillbaka ett stön då orgasmen sveper som en svallvåg genom hennes underliv. Hon sitter kvar en bra stund och låter Lena slicka henne ordentligt. När hon är nöjd, lägger hon sig över Lenas kropp igen. Hon kysser henne ömt och känner sin egen smak. Hon ligger länge kvar över henne och kelar. Hon känner i kroppen en njutning, bara av att ligga på henne och kyssa hennes mjuka läppar. Hon inser att hon måste avbryta och gå tillbaka till sängen. Hon kliver upp och sätter sig på sängen. Hon böjer sig ner och viskar i hennes öra.
- Vi måste träffas ofta. Glöm inte att ringa mig.
Lisa kysser Lena en sista gång innan hon lämnar rummet. Lena ligger kvar och tittar efter henne. Det var en fantastisk upplevelse, men hon oroas över att hon är så ung.
- Hon är ju min dotters kompis, viskar hon tyst.
Lena tänker inte låta sig utnyttjas av Lisa. Blir det för mycket, kommer hon att sätt stopp för det, men hon bestämmer sig för att avvakta. Hon lägger sig tillrätta och somnar med ett leende.

Kvällen efter, på lördag kväll, åker Lena till jobbet. Det är dags att jobba natt i helgen. Vid 11-tiden kommer Jörgen från duschen. Han passerar Jonnas sovrum. Eftersom dörren står på glänt, stannar han upp och tittar in. Jonna ligger naken på sängen och pratar i mobilen. Under tiden smeker hon sig mellan benen. När hon ser Jörgen, viskar hon någonting i telefonen. Jörgen ska precis gå därifrån när Jonna ropar fast honom. 
- Du har telefon, säger hon och räcker fram sin mobil.
- Har jag, frågar han förvånad.
- Hallå, säger han misstänksamt.
- Hej Jörgen, det är Lisa, säger rösten i telefonen. Jag vill bara tacka för sist. Jag menar, upplevelserna under semestern.
- Tack själv, säger Jörgen. Det var mycket trevligt.

Jonna sätter sig på sängen, öppnar hans morgonrock och drar honom till sig. Hon smeker med handen över kuken som reagerar direkt. Hon runkar honom sakta innan hon tar honom i munnen. När han känner hennes mun sluka kuken, styvnar den direkt. Hon suger honom sakta och lugnt.
- Jag vill träffa dig, säger Lisa.
- Varför det, frågar Jörgen innan han inser vilken dum fråga han ställer.
- Jag vill älska med dig, säger Lisa ärligt.
- Nej, det går inte, svarar Jörgen.
Han stönar när Jonna suger in hela kuken och smeker handen över pungen.

- Visst suger hon bra, säger Lisa. Hon har en fantastik tunga.
- Va!? säger Jörgen förvånad. Vad menar du?
- Hennes tunga har gett mig många sköna orgasmer, säger Lisa. När vi träffas ska jag visa dig att jag är minst lika bra.
- Vi ska inte träffas, säger Jörgen.
Han har svårt att prata normalt då Jonna suger honom så skönt.
- Jag ska göra det skönt för dig, säger Lisa.
- Lyssna nu, Lisa, säger Jörgen. Vi ska inte…
- Suger hon bra, avbryter Lisa. Är du nära att komma?
- Jag vill inte…..börjar Jörgen men blir avbruten.
- Slappna av, viskar Lisa. Spruta in i hennes mun. Hon älskar sperma.
Jörgen svarar inte. Han blundar och njuter medan ljuv åtrå strålar genom kuken. Jonna suger hårdare. Hon smeker hans pung med känsliga fingrar.
- Nu är du nära, det hör jag, viskar Lisa i hans öra. Slappna av och låt det komma.

I samma sekund, kommer han. Han trycker sig in i hennes mun och sprutar in sin säd. Han kan inte låta bli att stöna högt av åtrå när han sprutar in i hennes varma mun. Jonna fortsätter att suga honom medan han pumpar in sin säd.
- Visst var det skönt, viskar Lisa.
- Va? säger Jörgen som i orgasmens härliga tillstånd har glömt att han pratar med Lisa.
- Nästa gång ska du spruta i min mun, säger Lisa. Sedan ska du slicka min släta, mjuka fitta. Det ser jag fram emot.
- Snälla Lisa, lyssna nu….börjar Jörgen innan han hör ett klick i telefonen.
Han tittar förvånad på mobilen. Sedan slänger han den på sängen och smeker sina händer genom Jonnas hår. Hon fortsätter att suga honom. Kuken styvnar allt mer under hennes ljuvliga behandling. När den åter är hård som granit, avbryter hon och lägger sig upp på sängen med särade ben. Han tittar på henne en kort sekund, innan han kryper in mellan hennes ben. Hon griper tag i hans hår och pressar hans mun mot sin våta fitta.

Jörgen slickar i sig av de safter som rinner rikligt ner i munnen på honom. Tungan glider djupt in i hennes våta grotta. Han slickar henne ivrigt. Han känner smaken av henne och njuter lika mycket som hon. Tungan glider ur och smeker över klitoris. Den spelar över den känsliga knappen medan två fingrar glider in i henne.
- Ta bort fingrarna, stönar Jonna. Jag vill bara känna din tunga.
Jörgen tar bort fingrarna. Han slickar sig in i hennes våta fitta och smeker de inre väggarna. Han får slicka länge innan hon kommer. Hon pressar sig mot munnen och skriker ut sin vällust när underlivet drar ihop sig. Han fortsätter att slicka henne. Han slickar begärligt i sig av hennes safter som rinner in i munnen på honom.  Jonna slappnar av och njuter av tungan som smeker henne så skönt

Jörgen kryper upp mellan hennes ben och trycker in kuken i en välriktad stöt. Han lägger sig över henne och kysser henne ömt. Kuken glider fram och tillbaka medan kyssen blir allt intensivare. Jonna lyfter sig mot honom och njuter av hans hårda stötar. Han knullar henne hårt och hetsigt. Som vanligt blir han extremt kåt när han knullar med Jonna. Hon känner att orgasmen är nära förstående. Hon lyfter höften och möter hans hårda stötar. Plötsligt drar sig Jörgen ur. Han griper tag i hennes höfter och vänder henne runt. Jonna följer villigt med i svängarna. Han drar upp henne i knästående och tränger in i henne, bakifrån. Jonna skriker ut sin åtrå när kuken plöjer sig fram. Med långa, hårda stötar knullar han henne hårt. Varje gång som kuken tränger sig in, skriker Jonna ut sin vällust. Han känner hur hon kramar kuken med sina våta blygdläppar. Han är väldigt nära en utlösning.

Han ser hennes stjärthål och funderar ett ögonblick på om han ska knulla henne i stjärten. Han drar sig ur och smeker ett finger i hennes våta grotta.
- Vad gör du, stönar Jonna. Sluta inte nu!
Han trycker in kuken igen och Jonna stönar högt av vällust. Det våta finger som nyss var inne i hennes heta källa, smeker runt stjärthålet. Han trycker till med fingret, som glider in i hennes trånga stjärthål. Han känner hur hon kramar fingret med stjärtmuskeln. Jörgen ökar takten och stöter in sin kuk med kraft. Fingret i stjärten glider fram och tillbaka i samma takt. Jonna pressar sig mot honom och vrålar ut sin åtrå, när orgasmen stormar genom hennes kropp. Jörgen kommer strax efter. Han drar ut fingret från stjärten och greppar henne runt höften. Han stöter kraftigt in i henne några gånger innan han trycker in kuken och sprutar in i hennes kärlekstunnel. Han sprutar in sin säd i omgångar och Jonna ligger still och tar emot. När han har tömt sig, drar han sig ur och lägger sig på rygg bredvid henne. Jonna lägger sig med huvudet mot hans axel och smeker sin hand över hans mage.

- Du knullar som en gud, suckar Jonna
- Jonna, vi kan inte hålla på så här, säger Jörgen.
- Kom ihåg vad du lovade under semestern. Du lovade att du inte skulle krångla om jag ville älska, säger Jonna.
- Jag kommer ihåg det, suckar Jörgen.
- Bra, säger Jonna. Då vill jag inte ha någon diskussion varje gång jag kommer till dig. Är du säker på att mamma är så oskyldig?
- Det har inte med det här att göra, säger Jörgen. Nu gäller det dig och mig.
- Du är hopplös, suckar Jonna.
Hon smeker handen ner till kuken och smeker den. Jörgen stönar uppgivet när han känner hennes varma mun glida ner över kuken.

Under tiden går Lena in i en sal för att hälsa på en ny patient.
- Hej, jag heter Lena, börjar hon. Du heter Sverker Isaksson, eller hur?
- Ja, det stämmer, svarar Sverker.
Lena läser i journalen.
- Du har tydligen fallit och slagit ryggen, säger Lena. Du är för tillfället lam.
- Ja, fast läkarna har sagt att jag kommer att bli bra, säger Sverker. Jag kommer att kunna gå igen. Det tar bara lite tid.
- Det tror jag också, säger Lena. Jag ska bara se på bandaget. 
Hon drar upp hans skjorta för att byta bandage.
Hon stannar upp och beskådar den stora kuken. Hon tar den i handen för att tvätta honom, men börjar runka honom i stället. Till sin lättnad känner hon att han får stånd. Hon smeker hans stora kuk med ömma fingrar.
- Känner du någonting nu, frågar Lena.
- Ojaaa, stönar Sverker, som inte tror det är sant det han upplever.
Lena runkar honom till dess den står styv som ett järnrör.
- Hur länge ska du ligga här, frågar Lena. Har läkarna berättat det?
- Ja, jag får räkna med minst två eller tre månader, stönar Sverker.
- Det är bra det, säger Lena och tar honom i munnen.

Forts följer 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Mangan

5/5 som dom tidigare..

27/1, 2013 kl. 23:50

#2

lp521813

relation...

16/3, 2012 kl. 23:44

#1

lp521813

Jag gillar den här serien, och temat med hans realtion med både mor/dotter fungerar för mig iallafall. Bra erotik!

16/3, 2012 kl. 23:43