Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/8, 2019 kl. 10:50, av DaoDao

Lesbisk show

Del 6 av 9 i serien Bakfyllan

Jenny bjuder på en show, och mys med dottern...

Dagen efter ringde han upp Margareta, hans sons svägerska. De hade knullat en gång, och därefter har de haft en gruppsexorgie över telefonen. Hon var gift, men ville tydligen ha extra krydda, då hon inte fick ut bra sex med sin man.

Hon blev glad när han ringde. Först pratade de om sina barn, som just gift sig med varandra. De skulle komma hem från Hawaii vilken dag som helst nu, och det skulle vara trevligt att se hur de mådde. Enligt deras twitter och facebook-bilder verkar de haft skitkul.

Till slut kom de in på vad de egentligen ville prata om. Båda tackade varandra för samtalet dagen före. Det kunde bli en intressant utveckling. Först bad han om ursäkt för det första sexet. Han hade sett vem hon var, men inte stoppat henne, vilket han borde ha gjort. Hon höll med, i sak, men menade ändå att hon var glad för att det skedde. Om det inte hade skett på det sättet, hade hon aldrig vågat vara med någon utanför äktenskapet. Det som skedde då var att hon insåg vad hon saknade. Det skulle vara väldigt trevligt att göra om det snart, men det kanske var svårt nu när han tydligen träffat någon. Han menade att att det var tvärt om. Hans okända flicka, de hade inte ännu avslöjat den andra personen båda hade haft med sig igår, ville inget annat än att träffa henne – och andra.

Men de bestämde inget just där och då. Hon var den som behövde få till bra möjligheter, då hon var tvungen att hemlighålla detta för sin man. Därmed bestämde de att hon skulle kontakta honom om vilka tider som skulle fungera.

Så kom några normala dagar igen, med jobb och stök.

På fredag kom Malin över. Det brukar hon göra på fredagar. Med den senaste tidens händelser började han även se henne med andra ögon. Hon var balettdansös, och hade därmed en ganska smal och smidig kropp. Ljusrött långt hår, som hon gärna hade i hästsvans. Rätt stora bröst för den smala kroppen. B-kupa, men såg större ut på henne. Hon var också lite av ett mysterium. Till skillnad från den yngre dottern, Mikaela, tror han aldrig att hon varit ihop med någon kille. Åtminstone inte en som han presenterat för honom.

De lagade mat tillsammans, som de brukade, och bänkade sig framför TV:n för lite fredagsmys. Lite tråkigt var det dock på TV:n, så de pratade en del. Hon mycket om nästa uppsättning som var planerad. Hon hade ingen huvudroll, men var glad ändå.

”Malin...” började han, när de hade varit tysta en liten stund. ”Hur kommer det sig att du inte presenterat en kille för mig?”

Hon blev lite överraskad över den plötsliga frågan, och skrattade till.

”Varför undrar du?”

”Bara undrar... Mikaela har ju presenterat Stefan som hon var ihop med i somras, strax före de gjort slut.”

”Ja, det stämmer...” Hon tänkte efter. ”Vet faktiskt inte...” Har väl aldrig varit så... fast. Var ihop ett tag med Jamal i baletten, men... det blev liksom aldrig riktigt allvarligt... Dansen tar så mycket tid och energi. Jag hinner med det senare!”

Verkar ju logiskt. Han nöjde sig med svaret och de började kolla in en romantisk komedi, medan de åt maten. Efteråt satte hon sig med ryggen mot honom och han lät armen vila över hennes axlar. Som de alltid suttit.

Men nu kändes det lite annorlunda. Han blev lite kåt av närvaron. Det kunde hon inte märka tack och lov, att han började få lite stånd. Bara tanken på att han haft sex med hennes lillasyrra, gör det lite som att nu kan vad som helst hända. Inte för att han skulle våga försöka ens, men spännande var det.

De såg färdigt filmen och hjälptes åt med disken. Så gick hon in till flickornas gemensamma rum i den lilla stugan han bodde i. Det fanns inte så många rum, och flickorna brukade sällan vara där samtidigt, så det fungerade med att bara ha ett gästrum.

När han hade släckt alla ljusen och lagt sig var han helt enkelt tvungen att runka av sig. Fasiken vad kåt han blev av sin oskyldiga dotter. Han skämdes lite, men det var oerhört upphetsande att fantisera om hur hon red honom.

Plötsligt knackades det på hans dörr och Malin kom in direkt. Snabbt skylde han sig och försökte se lugn ut. Hon frös till och bara tittade med öppen mun.

”Ähh... jag...” började hon och verkade ha glömt varför hon kom dit. Så harklade hon sig och han log mot henne. ”Jag... ville bara fråga om jag kunde vara här med några kompisar på helgen om tre veckor...?”

Hon såg lite förvirrad ut fortfarande, och även han kände sig generad. Hon hade kommit på sin far med att runka. Tänk om hon hade vetat att han hade fantiserat om att ha sex med henne. Kuken hade först slakat en del, men reste sig nu igen. Fan vad sjuk han är...

”Jo... det borde väl gå...” Han hostade till för att få rösten till normalläge. Hon hade vänt sig lätt bortåt, som för att markera att hon egentligen inte velat se det hon hade sett.

”Vilka blir det?” frågade han.

”Jossan och Lejla, och några andra... Några killar också. Inte mer än typ fem sex...”

”Helt OK! Skall se om jag kan hitta någon annanstans att vara då, så jag inte stör er, bara!”

Hon log det där söta leendet som bara hon kunde le.

”Det behöver du inte...” började hon. ”Jossan och Lejla känner du ju redan från dagis, och du har även träffat några av de andra, och de gillar dig... så det är ingen fara...”

”Få se då... Då har jag ju lite alternativ!”

”OK...” Hon vände sig för att gå. Men hejdade sig och tittade på honom, fortfarande med ganska flackande blick. ”Förlåt... om jag... störde...”

Han hejdade henne:

”Det är lugnt... Det är sånt som händer... Ingen fara...”

Hon log och sade God natt och stängde dörren efter sig.

Lämnade honom skitkåt. Jossan och Lejla är också sådana skitsnygga smala ballerinor, och mycket riktigt hade Malin och de varit kompisar sedan dagis.

När han fortsatte att runka, var det med huvudet fullt av tre vackra kåta ballerinor. Orgasmen var så skön att det nästan gjorde gott.

På morgonen var missödet glömt och hon var lika sprudlande glad som hon brukar vara. Efter en promenad i skogen, som inte heller det var ovanligt att de gör tillsammans, så åkte hon tidigt på eftermiddagen.

På kvällen åkte han till fotbollsträningen, för att träffa Jenny, men officiellt för att stödja Mikaela. Han kom ihåg att de två måste prata, men nu hade så mycket annat hänt, så det kändes nästan lite avlägset.

Under träningen tittade han på de små liven. Eller små och små. De var nu på gränsen till vuxna. Det var sista året som juniorer, och några av dem kommer att fortsätta i samhällets lilla a-lag, andra i det andra laget de hade. Damfotbollen var populär här, så det fanns två seniorlag, men det hade bestämt att de som var mest talangfulla skulle gå till det ”riktiga” laget. Det verkade fungera bra här.

De vackra mogna kropparna gjorde honom upphetsad igen. När det var vattenpaus kom Mikaela och några av hennes lagkamrater som han kände sedan tidigare, fram till honom och hälsade. Även Jenny kom fram och han såg i hennes ögon att hon visste vad han kände och tänkte på, och att hon gillade det.

Så fortsatte träningen, till slutet och de flesta tjejerna sprang in för att duscha och byta om. Bara Mikaela och Karin, den sexiga rödtotten var kvar med Jenny för att samla in materialet. Det var tydligen bestämt sedan tidigare. De var ju sista som utnyttjade planen den kvällen och många ville ut och göra det ungdomar gillar att göra på lördagskvällarna. Även han hjälpte till. När det sista skulle göras, skickade Jenny iväg de båda flickorna, så att bara hon och han var kvar.

Direkt efter de var färdiga gick de in i hennes lilla omklädningsrum. Så snart dörren stängdes slängde hon sig i hans famn med både armar och ben och de kysstes hett.

”Fan vad jag saknat dig...” sade hon och drog av sig tröjan. ”Vill bara ha kuk...”

Han var inte den som nekade henne detta.

Hon gick till datorn och satte igång den, och när den tänkte knäppte hon upp behån. De vackra släta brösten var ett kärt återseende. Han satte sig på skrivbordsstolen och drog av sig både byxor och kallingar i ett. Ståndet var redan stenhårt. Han var brunstig som en tonårsgrabb. Vad var det som hände egentligen?

Hon var naken före honom, och redan innan han fått av sig sin t-shirt hade hon börjat suga honom.

Han fick en känsla av tilltro till henne, och bestämde sig för att berätta att han hade knullat Mikaela. Sakta berättade han om den kvällen. När hon förstod vad det var han berättade stannade hon upp och tittade förvånat på honom.

Han hoppades verkligen att hon inte skulle hata honom. Men hon reagerade som han hade trott och hoppats på – med ett brett leende.

”Fan vad HÄFTIGT!!!”

Han kände sig nästan ertappad och plötsligt generad. Men kuken stod som ett järnspett.

”Jävlar vad jag hade velat VARA MED... och sett PÅ... Utan att ni visste, som en fluga på väggen...”

Hon hoppade upp och kysste honom. Han smekte ena bröstet och över den ena släta skinkan, samtidigt som hon gränslade honom. Med en suck sjönk hon ner på honom, och åter kände han hennes sköna slidväggar kring kuken.

Vilket härligt vilddjur han hade mött.

Lite som av en händelse tittade han på bilden över duschrummet och hickade till av överraskning. Där fanns bara två av flickorna kvar, Mikaela och Karin. De låg i en sextionia på duschgolvet och slickade varandras fittor.

Jenny tittade upp, när hon märkte hans reaktion. Även hon tittade där han tittade och blev lika chockad som han. Hon reste sig upp och böjde sig mot skärmen.

”WOOOW...” fick hon ur sig. Så tittade hon på honom med ett snett leende.

”Nu jävlar skall jag passa på...” säger hon och börjar genast sätta på sig sina träningskläder igen. Han tittar förvånat på henne.

”Sitt nu kvar och njut av showen...!”

Så gick hon ut och han funderade på vad hon menade. Så tittade han på dataskärmen igen, och njöt av vad han där såg. Men ganska snart avbröts de vackra flickorna, när Jenny kom in i utrymmet. Han hörde inget ljud men såg att Jenny spelade förvånad, och att flickorna blev förskräckta. Efter några ordväxlingar började Jenny klä av sig och tjejerna se mindre förskräckta ut, till och med glada och förväntansfulla.

Det han nu kom att se på dataskärmen var något av det vackraste han sett. Tre underbart vackra unga kvinnor, nakna och älskande. Det var bröst, fittor, hår, ben, armar och rumpor för hela slanten, och han runkade så han nästan fick ont i tasken. Men han saknade att inte höra dem.

Nä, det får bära eller brista, tänkte han och reste sig upp. Insvept i en badhandduk klev han ut ur Jennys privata omklädningsrum och gick till damernas omklädningsrum strax intill. Han stannade upp en kort stund och försökte tänka logiskt, men kåtheten var övermäktig det sunda förnuftet.

Försiktigt öppnad han dörren och smög in. Omedelbart hörde han deras stön. Försiktigt tog han sig fram till bänken som stod strax intill öppningen till duschutrymmet. Nu hörde han även deras kommentarer. Av med handduken och greppa kuken. Det var bara att njuta av det han hörde.

”ÅÅÅÅhhhh.... jaaahhhh... sug mina.... bröst...”
”Ahh... ohhh... vilken.... underbar.... fitta.... du har... Mmmmm...”
”Ja... JAH... In med fingrarna... JAHHH... Please... ta en i röven.... också... ÅHHHH....”

Det var som musik i hans öron. Skall han våga kika in också...? Hans hand gick redan som pistong över kuken. När han själv runkade kunde han kontrollera bättre när han skulle komma eller inte och han hade varit på gränsen flera gånger redan. Han skulle bara behöva sträcka på sig lite åt sidan och vrida sig, så skulle han se dem...

Det gick inte att låta bli. Och... där var de... Så vackra, och även ljudet.

Men han blev upptäckt. Av Jenny, tack och lov. Hon blev först överraskad, men log sedan sådär underbart som hon gör när hon får utlopp för sin kåthet. Den vackra tränaren såg till att de båda andra inte såg honom, men också att han kunde se rakt in i sin dotters vidöppna fitta, där Jenny lät två fingrar åka ut och in.

De blev för mycket för honom. Han satte sig upp ordentligt igen, utan synhåll, och bara släppte satsen. Fasiken vad han kom. Det slutade aldrig att komma och han blev helt tömd. Inte bara på sperma utan energi. Helt borta efter orgasmen blev han sittande helt apatisk en bra stund innan han plötsligt insåg var han var. Hur länge hade han varit borta? Snabbt reste han sig upp, men insåg att att det var en stor spermapöl på golvet. Han torkade upp den så gott han kunde med snabba drag. Så satte han den löst framför sin nu slaka lem och öppnade dörren. Innan han stängde den tittade han upp och såg rätt in i Karins ögon. Hon såg vare sig äcklad eller förvånad ut, utan log lätt och plutade munnen till en puss åt hans håll, innan hon åter vände in till de andra.

Han stängde dörren och pustade ut. Väl inne på Jennys rum såg han på bildskärmen att flickorna nu satt och pratade, och att de snart var ute i omklädningsrummet, där han nyss hade befunnit sig. Han var fortfarande svag i både kropp och sinne efter sin orgasm, så han var stilla medan han såg flickorna klä på sig.

När Jenny kom till honom fick han en ordentlig kyss, med smak av fittsaft. Men hans lem var för slut för att reagera.

En snabb gemensam dusch och sedan på med kläderna.

Väl i bilen hem tänkte han på vad Jenny sagt just innan de skiljdes.

”Vi snackade lite, vi tjejer, efter orgien, och de är verkligen nybörjare. Jag erbjöd dem att min pojkvän skulle kunna vara med oss nästa gång, och de hade blivit nyfikna.”

Ska han knulla sin dotter igen. Eller hennes unga kompis? Tre unga kvinnor samtidigt? Skulle han klara det?

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.